En je weet zeker dat je kan internetten (d.w.z., dat je niet eerst op een landing page komt?)
Ja.maarud schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:58:
En je weet zeker dat je kan internetten (d.w.z., dat je niet eerst op een landing page komt?)
Verwijderd
Dat is knap vervelend. Zeker aangezien ik de Donate Versie van + nog geen week geleden heb aangeschaft. Zonde. Met + kon je leuke dingen doendafmay schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:24:
Whatsapp versie is momenteel alweer 2.11.11 (vanaf de website).
Op xda is ondertussen gemeld dat de developer van Whatsapp+ een "cease and desist" heeft ontvangen van Whatsapp...dus het lijkt over&uit met de Plus versie...jammer.
http://forum.xda-develope...hp?p=25427952&postcount=1
Nou ja, wil niet zeggen dat de developer niet door gaat natuurlijk. Dat de XDA pagina down is is weer een heel ander verhaal. Via de app zelf kan je nog altijd update notificaties krijgen. Plus de download pagina van WA plus zelf natuurlijk.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Huh!? Dat deed ik tijden terug al volgens mij, multi-select in je gallery-app, klik op whatsappicoontje en het juiste gesprek selecteren.Ryan_ schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:03:
Eindelijk een multi-verzend mogelijkheid voor foto's! Werkt goed de laatste versie.
Dat is wel heel schraal van Whatsapp, concurrentje pesten. Ik zou niet weten op welke manier het publiek er beter van wordt als Whatsapp+ niet mag bestaan. Zal wel auteurs- of merkenrecht zijn, wat een slechte wetten.
Sinds de laatste update heb ik op mijn Xperia Z met verschillende roms (4.2.2 CM en 4.3 AOSP) ontzettend veel last van battery drains. Ik kan er maar niet uitkomen waardoor dit komt, het is namelijk zowel op wifi als 3g.RoD schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:24:
[...]
Overigens heb ik met de laatste Whatsapp-versie last van accu-drains. Ik merk dat Whatsapp de telefoon uit slaapstand houdt. Nu kan ik de app wel geforceerd doen stoppen, maar dan haalt ie ook niet automatisch berichten meer binnen, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hebben meer mensen dit recentelijk gemerkt?
Het zou fijn zijn als WhatsApp eens rekening ging houden met "car mode". Best irritant dat je een popup over je navigatiesoftware krijgt als iemand je een bericht stuurt. Buiten de auto is zoiets prima en handig, maar niet als je aan het rijden bent.
Goed, ik kan die route met mijn ogen dicht afleggen maar toch...
Goed, ik kan die route met mijn ogen dicht afleggen maar toch...
WhatsApp activeert walkie talkie spraakfunctie in iPhone-app
Nu wij nog. Wel een handige functie lijkt me.
Dat kan al vanaf dag één. Het heet 'geluidsopname' .
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:03:
Dat kan al vanaf dag één. Het heet 'geluidsopname' .
Werkt toch weer andersBij de nieuwe spraakfunctie zit er geen maximum op de lengte van de opname. In WhatsApp krijg je een blauw microfoon-icoontje te zien wanneer de andere persoon het bericht heeft afgespeeld. Ook handig is dat het geluidsvolume van de opname automatisch toeneemt als je de speaker eerst bij je oor houdt en daarna iets verder van je oor weg houdt.
Volgens mij zit het in de laatste APK van de site ook al (2.11.19). Daar zit namelijk een microfoontje als je nog niets hebt gestuurd op de plek van het > waar je voorheen mee kon verzenden. Dat pijltje komt nu pas als je iets typt.Ryan_ schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:01:
WhatsApp activeert walkie talkie spraakfunctie in iPhone-app
Zit ook in de store versie, trouwens.J0YR1D3R schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:27:
[...]
Volgens mij zit het in de laatste APK van de site ook al (2.11.19). Daar zit namelijk een microfoontje als je nog niets hebt gestuurd op de plek van het > waar je voorheen mee kon verzenden. Dat pijltje komt nu pas als je iets typt.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hier niet. Staat enkel nog een ">".AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:28:
[...]
Zit ook in de store versie, trouwens.
Hier ook versie 2.11.12. Zojuist WhatsApp afgesloten en opnieuw gestart en is nu ook bij mij geactiveerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 07-08-2013 10:52 ]
Op android werkt het blijkbaar nog niet? Bij mij iig niet
Ja zeker werkt het wel, ik heb hier 5 Android telefoons liggen met Whatsapp, het werkt hier sinds vanmiddag op allemaal...kenkreutzer schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:14:
Op android werkt het blijkbaar nog niet? Bij mij iig niet
.
Welke versie van Android heb je?
Cogitationis poenam nemo patitur
zo juist de nieuwe versie van geinstalleerd
,
was het altijd al mogelijk om mp3 bestanden mee te sturen?
was het altijd al mogelijk om mp3 bestanden mee te sturen?
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Monk op 08-08-2013 16:49 ]
Ik loop de hele dag al te ranten op whatsapp omdat ik telkens dat microfoontje aantik wanneer ik snel iets wil sturen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Microfoontje verdwijnt zodra je eerste letter intypt?Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:06:
Ik loop de hele dag al te ranten op whatsapp omdat ik telkens dat microfoontje aantik wanneer ik snel iets wil sturen.
Verwijderd
Inderdaad, ik snap het probleem dan ook niet.Ryan_ schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:06:
[...]
Microfoontje verdwijnt zodra je eerste letter intypt?
Bij mij hetzelfde issue. Bij WP8 hebben ze de microfoon links geplaatst, volgens mij is dat een betere oplossing.Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:53:
Sommige zijn snel.
Doe maar een letter of smiley -> enter, meestal klik je dan op microfoon ipv verzenden toets.
Verwijderd
Gewoon op het lege veld tikken ipv op het icoon, zo doe ik het altijd al.Sheik schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:58:
[...]
Bij mij hetzelfde issue. Bij WP8 hebben ze de microfoon links geplaatst, volgens mij is dat een betere oplossing.
Daarnaast heb ik op mijn toetsenbord geen microfoon naast de enter-toets zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 10:47 ]
Met de nieuwste update van gister via de Playstore kan ik geen foto's meer versturen. Zodra ik foto wil selecteren krijg ik een laadicoontje. Meer mensen met dit probleem? 
Edit: laat maar hij doet het al na een restart
Edit: laat maar hij doet het al na een restart
[ Voor 14% gewijzigd door PBP op 09-08-2013 14:12 ]
Van de maker van Whatsapp+:
Most of you already know, but just in case, I'm on holiday, and yes, WhatsApp+ development continues
Expect a new WhatsApp+ update starting September
Most of you already know, but just in case, I'm on holiday, and yes, WhatsApp+ development continues
Expect a new WhatsApp+ update starting September
Maar als je de enter toets niet als verzendtoets hebt ingesteld? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:03:
[...]
Daarnaast heb ik op mijn toetsenbord geen microfoon naast de enter-toets zitten.
Heb ditzelfde probleem dus ook. Vind de functie weinig toevoegen, maar uitschakelen is voor zover ik kan zien helaas niet mogelijk.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
De enter-toets is bij mij naar de volgende regel.alexbl69 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:26:
[...]
Maar als je de enter toets niet als verzendtoets hebt ingesteld? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft.
Heb ditzelfde probleem dus ook. Vind de functie weinig toevoegen, maar uitschakelen is voor zover ik kan zien helaas niet mogelijk.
Dat microfoon-icoontje hindert mij totaal niet, zodra ik begin te typen wordt het immers een pijltje.
Weet iemand hoe je op Android-toestellen (in mijn geval de HTC One) WhatsApp-berichten op het vergrendelscherm kan tonen? Dus eigenlijk wat men in feite op de iPhone ook kan. Zonder dat je ontgrendeld zie je (ongeveer) het bericht dat je krijgt.
Yes! NilS lockscreen widget of Dashclock Widget kunnen dat, al vind ik ivm met het feit dat deze standaard 'collapsed' zijn op je lockscreen niet fijn werken. Heeft wel Android 4.2+ nodig of het gebruiken icm WidgetLocker.
Pushmelding ervan maken misschien.BB333 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:26:
Weet iemand hoe je op Android-toestellen (in mijn geval de HTC One) WhatsApp-berichten op het vergrendelscherm kan tonen? Dus eigenlijk wat men in feite op de iPhone ook kan. Zonder dat je ontgrendeld zie je (ongeveer) het bericht dat je krijgt.
Dat kan je ergens veranderen, notificatie of pushmelding.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ligt het aan mij of werkt de koppeling tussen Whatsapp en Google Maps niet meer, als iemand zijn locatie naar je appt? Google Maps geeft dan een foutmelding dat hij de coordinaten niet kan vinden, bij mij. Ik heb de meest recente maps, die nieuwe (die trouwens niet fijn is).
Edit: als ik kies om de link met Waze te openen, werkt het wel.
Edit: als ik kies om de link met Waze te openen, werkt het wel.
[ Voor 10% gewijzigd door draakhoofd op 12-08-2013 16:51 ]
LockerProBB333 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:26:
Wat bedoel je met dit antwoord? Heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen, maar hoe is dit een oplossing daarvoor?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Welk probleem? BB333 wil WA-berichten op z'n lockscherm en dat kan via LockerPro volgens dbzfan.
The devil is in the details.
Als je je whatsapp berichten daar kan lezen waar is dan heel dat vergrendelen voor nodig ?BB333 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:26:
Je hebt een punt, maar soms is het even handig om te kijken of een berichtje belangrijk is of niets. Ik heb zelf dashclock en dat laat in combinatie met een andere widget zien welke persoon mij iets gestuurd heeft. ook handigbrilsmurfffje schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Als je je whatsapp berichten daar kan lezen waar is dan heel dat vergrendelen voor nodig ?
Ik unlock meestal en dan leer ik het bericht via de notificatie balk, dan zien andere niet dat ik het stiekem al gelezen hebZigros schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:35:
[...]
Je hebt een punt, maar soms is het even handig om te kijken of een berichtje belangrijk is of niets. Ik heb zelf dashclock en dat laat in combinatie met een andere widget zien welke persoon mij iets gestuurd heeft. ook handig
Bij mijn desire Z (4.2.2) en lenovo a660 (4.0.4) is het zelfs mogelijk om de notificatie balk naar beneden te trekken in het lockscreen.brilsmurfffje schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:35:
[...]
Ik unlock meestal en dan leer ik het bericht via de notificatie balk, dan zien andere niet dat ik het stiekem al gelezen heb
Bij de One X ook.michiel_hc schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:38:
[...]
Bij mijn desire Z (4.2.2) en lenovo a660 (4.0.4) is het zelfs mogelijk om de notificatie balk naar beneden te trekken in het lockscreen.
Je kan ook gewoon je Data verbinding uitzetten en het dan lezen, dan zien mensen ook niet dat je het gelezen hebt. Maar goed wat maakt het uit
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Het gaat enkel om de berichten die zijn binnengekomen sinds het vergrendelen, iig werkt het zo op de iphone. Niet alsof je hiermee de hele berichtgeschiedenis en foto's kan inzien.brilsmurfffje schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Als je je whatsapp berichten daar kan lezen waar is dan heel dat vergrendelen voor nodig ?
@brilsmurfffje Dat werkt alleen als de berichten niet al te lang zijn. Overigens vind ik het aardig irritant dat je op de android versie niet kan aangeven dat je je online status niet wenst te delen. Als ik tegenwoordig onderweg bij een stoplicht oid check waarom mn broek vibreert maar niet kan reageren krijg ik al de vraag waarom ik dat niet doe en andere verdachtmakingen toegestuurd
Ja dat is heel irritant, bij vrouwen zeg ik meestal dat ik graag zo snel mogelijk het wil weten maar altijd de tijd neem om een antwoord te typen, de meesten voelen zich dan wel vereerdrockmanz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:51:
[...]
Het gaat enkel om de berichten die zijn binnengekomen sinds het vergrendelen, iig werkt het zo op de iphone. Niet alsof je hiermee de hele berichtgeschiedenis en foto's kan inzien.
@brilsmurfffje Dat werkt alleen als de berichten niet al te lang zijn. Overigens vind ik het aardig irritant dat je op de android versie niet kan aangeven dat je je online status niet wenst te delen. Als ik tegenwoordig onderweg bij een stoplicht oid check waarom mn broek vibreert maar niet kan reageren krijg ik al de vraag waarom ik dat niet doe en andere verdachtmakingen toegestuurd
brilsmurfffje schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
En als je dat wel wist, dan snap ik je vraag "waarom vergrendel je dan?" niet, want wat heeft het één met het ander te maken?
The devil is in the details.
Verwijderd
open whatsappBB333 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:26:
kies menu knop
kies instellingen
kies tab meldingen
kies weer tab meldingen
selecteer welke soort melding je wilt
Verwijderd
Sinds de laatste update 2.11.23 klopt de "laatst gezien tijd" vaak niet meer, er staat bijv 19:11 terwijl hij 2 uur later nog een bericht gestuurd heeft.
Het is voor mij geen probleem, maar vind het wel handig als die tijd een beetje klopt.
Het is voor mij geen probleem, maar vind het wel handig als die tijd een beetje klopt.
Probeer eens te updaten naar de versie van www.whatsapp.com/androidVerwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:13:
Sinds de laatste update 2.11.23 klopt de "laatst gezien tijd" vaak niet meer, er staat bijv 19:11 terwijl hij 2 uur later nog een bericht gestuurd heeft.
Toch weer een nieuwere versie van Whatsapp
Verwijderd
Nee dat vind ik niet nodig, zo'n probleem is het niet, vroeg me alleen af of anderen dit ook hadden.alwaysleft schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:32:
[...]
Probeer eens te updaten naar de versie van www.whatsapp.com/android
Toch weer een nieuwere versie van Whatsapp
Een update komt vanzelf wel.
Als je moet verantwoorden waarom je niet instant antwoord geeft, zou ik toch maar eens andere vrienden zoeken....rockmanz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:51:
[...]
Het gaat enkel om de berichten die zijn binnengekomen sinds het vergrendelen, iig werkt het zo op de iphone. Niet alsof je hiermee de hele berichtgeschiedenis en foto's kan inzien.

Echt waar, waar kunnen mensen zich druk om maken. Als je instant antwoord wil bel je maar gewoon.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik gebruik Whatswidget om Whapsapp-berichten te lezen en versturen zonder dat mijn online-status verandert, een must-have. Je blijft gewoon online, geen verbreking van je Internetverbinding of zoiets (wat die andere applicaties "hide last seen" wel doen). De gratis versie heeft geloof ik grote advertenties, maar dan kun je in elk geval proberen of het voor je werkt.
Google Play: Widgets for Whatsapp™ (ROOT!)
Root vereist!
Google Play: Widgets for Whatsapp™ (ROOT!)
Root vereist!
[ Voor 39% gewijzigd door Cerberus_tm op 19-08-2013 16:38 ]
Bij mij komen berichten pas een uur na versturen aan..
FAEA F1 (stock rom)
Laatste versie Whatsapp
Wifi of 3G (maakt niet uit)
Zojuist ontvang ik dus een hele rits aan berichten die om half 1 verstuurd zijn. Meer mensen daar last van? Heb al de FAQ erop nagekeken, maar dat biedt geen soelaas.
FAEA F1 (stock rom)
Laatste versie Whatsapp
Zojuist ontvang ik dus een hele rits aan berichten die om half 1 verstuurd zijn. Meer mensen daar last van? Heb al de FAQ erop nagekeken, maar dat biedt geen soelaas.
Alleen met wifi last van, niet met 3G.Freakster86 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:55:
Bij mij komen berichten pas een uur na versturen aan..
FAEA F1 (stock rom)
Laatste versie Whatsapp
Zelfde telefoon?alwaysleft schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:00:
[...]
Alleen met wifi last van, niet met 3G.
Op Facebook messenger heb je de chat heads. Je weet wel dat bolletje wat je krijgt, op kan klikken en dan een bericht terug kan sturen terwijl deze 'bovenop' de andere applicatie draait.
Is er ook een bepaalde app die whatsapp dit zelfde laat doen? Heb wel al app's gevonden die alleen de notificatie laat zien, maar vervolgens als je deze opent krijg je de hele whatsapp client en dus niet meer het gebeuren dat die er 'bovenop' weer gegeven word.
Hopelyk kan iemand me verder helpen.
Is er ook een bepaalde app die whatsapp dit zelfde laat doen? Heb wel al app's gevonden die alleen de notificatie laat zien, maar vervolgens als je deze opent krijg je de hele whatsapp client en dus niet meer het gebeuren dat die er 'bovenop' weer gegeven word.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2263987MurtnR schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:28:
Op Facebook messenger heb je de chat heads. Je weet wel dat bolletje wat je krijgt, op kan klikken en dan een bericht terug kan sturen terwijl deze 'bovenop' de andere applicatie draait.
Verwijderd
WhatsApp+, voor een euro (of iets meer) de donate versie kopen en je kunt je Online Status hiden. Works like a charmrockmanz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:51:
[...]
Hoe zit dat nou eigenlijk met WhatApp+? Een tijd geleden zag ik namelijk voorbijkomen dat hij een 'cease and desist' had gekregen van WhatsApp en dat de ontwikkeling zou worden stopgezet. Vervolgens is ook de XDA-thread offline gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:07:
[...]
WhatsApp+, voor een euro (of iets meer) de donate versie kopen en je kunt je Online Status hiden. Works like a charm
Echter zag ik enige tijd later dat de ontwikkeling gewoon door zou gaan, maar de XDA-thread staat inmiddels nog steeds niet weer online.
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe dit momenteel allemaal gaat?
Ik draai al een tijdje op de laatste versie 4.00D, sindsdien (daardoor) geen updates meer gekregen...
Zou ook niet weten wat er nog bij zou moeten komen eerlijk gezegd... Alleen door WhatsApp zelf, het kunnen gebruiken van hetzelfde nummer op meerdere device. Dit ivm duo-simkaart (werk / thuis) maarja dat zal wel...
Zou ook niet weten wat er nog bij zou moeten komen eerlijk gezegd... Alleen door WhatsApp zelf, het kunnen gebruiken van hetzelfde nummer op meerdere device. Dit ivm duo-simkaart (werk / thuis) maarja dat zal wel...
€2,59 zie ik?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:07:
WhatsApp+, voor een euro (of iets meer) de donate versie kopen
en je kunt je Online Status hiden. Works like a charm
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 29-08-2013 19:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een ingewikkeld probleem. Twee weken geleden ging mijn HTC One stuk. Heb toen de simkaart eruit gehaald en de telefoon laten repareren. In de tussentijd heb ik de simkaart in een telefoon gestopt en geen Whatsapp gebruikt. Ik wou namelijk alle berichten op éénzelfde telefoon ontvangen. Na de reparatie hoopte ik dus alle berichten te kunnen lezen. Helaas heeft HTC de hele telefoon gereset (had ik kunnen weten). Hoe zit het nu met de Whatsapp-berichten? Ik wil graag de berichten lezen die ik in tijd van de reparatie heb gehad. Als ik nu weer Whatsapp op de HTC One installeer, komen deze dan alsnog binnen?
Berichten die je niet ergens ontvangen hebt in die tussentijd krijg je dan wel binnen ja.
⏩ PVOutput☀️
Klopt dit onderstaande of is de Donation version van WhatsApp+ ook voor eeder genoemde €1,00 te vinden?
CLB schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:
€2,59 zie ik?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Excuus. Had me vergist. De Donate versie is in de playstore te vinden voor 2,59. Overigens best sneu voor de maker, wanneer je naar de Donate versie zoekt op google kom je eerst honderden gekraakte versies tegen voordat je een link tegenkomt die naar de daadwerkelijke donate page gaat.CLB schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:18:
Klopt dit onderstaande of is de Donation version van WhatsApp+ ook voor eeder genoemde €1,00 te vinden?
[...]
Verwijderd
ik moet soms 1 minuut wachten tot dat mijn whatsapp verbinding heeft met wifi. ook bij het verzenden van berichten is dit zo.
hoe kan dit?
nog een vraag,
ik heb per ongeluk een gesprek verwijderd met opnames, maar die opnames heb ik wel geluisterd. kan ik die opnames nog ergens terugvinden?
hoe kan dit?
nog een vraag,
ik heb per ongeluk een gesprek verwijderd met opnames, maar die opnames heb ik wel geluisterd. kan ik die opnames nog ergens terugvinden?
1. Nooit last van gehad, geen idee.
2. Ga met je file exporer naar de Whatsapp map. Daar staat een media map. Daarin een audiomap. Klaar.
Volgende keer beter zelf zoeken wel.
2. Ga met je file exporer naar de Whatsapp map. Daar staat een media map. Daarin een audiomap. Klaar.
Volgende keer beter zelf zoeken wel.
@henk3312: Heb je Ziggo met wifimodem? Standaard probleem, geen oplossing voor.
Inderdaad heb ik ook last van de trage connectie sinds we een nieuwe Ziggo modemrouter (Cisco) hebben. We gebruiken niet eens de router functionaliteit van de Ziggo, maar een TP-Link router die er achter zit met DMZ in de Ziggo aan.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Oh als je een eigen router er tussen heb zitten, zou het probleem er niet moeten zijn, dacht ik. Dat is overigens alleen zo, als je de modem in bridge-mode heb laten zetten door Ziggo. Dat kan je niet zelf doen.
Als ik het zo lees, je gebruikt DMZ, dan fungeert het modem van Ziggo, nog steeds als router. In bridgemode wordt de routerfunctionaliteit volledig uitgeschakeld en doet ie eigenlijk alleen nog maar dienst als modem.
Als ik het zo lees, je gebruikt DMZ, dan fungeert het modem van Ziggo, nog steeds als router. In bridgemode wordt de routerfunctionaliteit volledig uitgeschakeld en doet ie eigenlijk alleen nog maar dienst als modem.
[ Voor 74% gewijzigd door tiguan op 01-09-2013 18:03 ]
Heb nog eens gekeken en de firewall stond nog wel aan in de Ziggo modemrouter, heb die uitgezet en volgens mij is het zo al opgelost.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
ja heb iktiguan schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:44:
@henk3312: Heb je Ziggo met wifimodem? Standaard probleem, geen oplossing voor.
Verwijderd
Inderdaad, DMZ en firewall zijn router-functies, als dat modem in bridge-mode staat kun je die functies niet eens aan of uit zetten omdat ze niet beschikbaar zijn.tiguan schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:00:
Oh als je een eigen router er tussen heb zitten, zou het probleem er niet moeten zijn, dacht ik. Dat is overigens alleen zo, als je de modem in bridge-mode heb laten zetten door Ziggo. Dat kan je niet zelf doen.
Als ik zijn reactie van 18:05 lees heeft hij een router achter een router staan.
Ik kan Whatsapp+ (of Whatsapp Plus, hoe je het ook schrijft) nergens vinden.
Weet iemand wat ermee is gebeurd?
En waarom kan je niet in de standaardversie je online status hiden?
NOSIG
Zelfde probleem ondervind ik. Kan ook geen duidelijke topic op xda vinden.._Christiaan_ schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:38:
Ik kan Whatsapp+ (of Whatsapp Plus, hoe je het ook schrijft) nergens vinden.
Iemand meer info?
Kwestie van een .apk'tje zoeken, versie 4.0.0 is de laatste...
En waarom je dat niet kunt hiden, geen idee, is gewoon nog niet geïmplementeerd.
En waarom je dat niet kunt hiden, geen idee, is gewoon nog niet geïmplementeerd.
Ik heb whatsapp ook een mailtje gestuurd met de vraag waarom het op Android niet mogelijk is. Ik verwacht geen antwoord, maar ik hoop dat als meerdere mensen deze feature request mailen dat het er uiteindelijk wel in komt.
NOSIG
Whatsapp+ is niet meer via de officiële (op xda) weg te dowloadenOp xda is ondertussen gemeld dat de developer van Whatsapp+ een "cease and desist" heeft ontvangen van Whatsapp...dus het lijkt over&uit met de Plus versie...jammer.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
... omdat Whatsapp Inc een cease and desist verzoek gestuurd heeft wegens een inbreuk op auteursrechten. Ik gok dat het met name de D versie geweest is die WA+ de das om gedaan heeft. Rafalense (de dev van WA+) is daardoor namelijk gaan verdienen aan Whatsapp(+).Pierre61 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:50:
[...]
Whatsapp+ is niet meer via de officiële (op xda) weg te dowloaden
Hij had het gewoon bij vrijwillige donaties moeten houden...
Ik heb "whatsapp plus 4.00d" gedownload van een vage site, ga het proberen na een virusscan zodra mn telefoon terug is van reparatie (zit nu tijdelijk op iPhone waar de feature wel standaard is ingebouwd)
NOSIG
Verwijderd
Klopt. Wel frappant dat ik vandaag weer een update binnen heb gekregen voor + [v4.00D] (die overigens niet wil installeren, maar goed). Misschien dat er achter de schermen iets is geregeld met WhatsApp?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:17:
[...]
... omdat Whatsapp Inc een cease and desist verzoek gestuurd heeft wegens een inbreuk op auteursrechten. Ik gok dat het met name de D versie geweest is die WA+ de das om gedaan heeft. Rafalense (de dev van WA+) is daardoor namelijk gaan verdienen aan Whatsapp(+).
Hij had het gewoon bij vrijwillige donaties moeten houden...
Versie 4.12 is de nieuwste volgens mijn telefoon, al geeft deze voorlopig nog een parseerfout helaasCLB schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:47:
Kwestie van een .apk'tje zoeken, versie 4.0.0 is de laatste...
(ow spuit elf zie ik nu, meteen hierboven ook reeds gezegd was
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 03-09-2013 20:15 ]
Nickname does not reflect reality
De laatste versie is 4.12 (3x geupdate vandaag). Er is altijd gezegd door de dev dat hij door zou gaan, alleen had hij vakantie afgelopen maand. Hier post de dev nog (ik link expres niet direct naar download): https://plus.google.com/u/0/106835584552493309776/postsVerwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:54:
[...]
Klopt. Wel frappant dat ik vandaag weer een update binnen heb gekregen voor + [v4.00D] (die overigens niet wil installeren, maar goed). Misschien dat er achter de schermen iets is geregeld met WhatsApp?
4.12 kwam hier ook net binnen, wat een toeval...
De appdata wissen.
Top, bedankt. Ik was al een tijdje op zoek naar een 'officiële' pagina!H92! schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:00:
[...]
De laatste versie is 4.12 (3x geupdate vandaag). Er is altijd gezegd door de dev dat hij door zou gaan, alleen had hij vakantie afgelopen maand. Hier post de dev nog (ik link expres niet direct naar download): https://plus.google.com/u/0/106835584552493309776/posts
NOSIG
Hier ook de parseerfout, iemand al 'n oplossing gevonden?
Ik heb 4.00 geïnstalleerd en in app de update gedaan.
Heb ook whatsapp+ geïnstalleerd, best tof dat je het zo kan aanpassen!
Hij past nu mooi binnen mijn HTC Sense5 thema.
⏩ PVOutput☀️
Welk thema gebruik jij dan als ik vragen mag?Quad schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:38:
Heb ook whatsapp+ geïnstalleerd, best tof dat je het zo kan aanpassen!
Zelf aangepast.
⏩ PVOutput☀️
https://plus.google.com/u/0/106835584552493309776/postsDaimen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:47:
Waar kan ik Whatsapp Plus nu downloaden?
@Bullet
Kunnen / mogen we hier laten zien welk thema we gebruiken (voorzover het niet een van de in app database is)?
Kunnen / mogen we hier laten zien welk thema we gebruiken (voorzover het niet een van de in app database is)?
Liefst in een ander topic, wat helemaal de juiste manier is; Dit topic voor stock Whatsapp te gebruiken en dan in een nieuw topic Whatsapp+ te bespreken,
Ik wil dan de laatste berichten van dit topic dan ook nog wel verplaatsen.
Ik wil dan de laatste berichten van dit topic dan ook nog wel verplaatsen.
Iedereen kan dat toch gewoon posten in het XDA Whatsapp+ thema topic en de link van die pagina kan dan in de OP gezet worden. Kan men daarin kijken naar behoefte en blijft het Tweakers topic schoon?Bullet NL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:09:
Liefst in een ander topic, wat helemaal de juiste manier is; Dit topic voor stock Whatsapp te gebruiken en dan in een nieuw topic Whatsapp+ te bespreken,
[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 06-09-2013 16:49 ]
Nickname does not reflect reality
Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android