Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-05-2023
Weet iemand of je verschil kunt zien tussen een persoonlijk gesprek en een massagesprek dat je van iemand ontvangt? Of is er geen enkele referentie en ziet een ontvangen massabericht er precies hetzelfde uit als een ontvangen persoonlijk bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Bij de broadcast zie je een megafoon-icoontje :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplc
Je bedoelt waar je normaal iemand zijn profielfoto ziet of groepsfoto/3 poppetjes zegmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

hplc schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:15:
Je bedoelt waar je normaal iemand zijn profielfoto ziet of groepsfoto/3 poppetjes zegmaar?
Links van de tijdmarkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplc
Hmm, dan snap ik het nog niet helemaal eigenlijk. Kun je het verduidelijken met een screenshot/foto? Ik kan er namelijk niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

hplc schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:25:
Hmm, dan snap ik het nog niet helemaal eigenlijk. Kun je het verduidelijken met een screenshot/foto? Ik kan er namelijk niks over vinden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pndamk1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplc
Dit geldt dus zo te zien ook bij de nieuwste versie? Duidelijk zo, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nogal een leek op dit gebied, maar hoe krijg ik dit geïnstalleerd op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
1. Door de .apk te downloaden op je pc en hem op je telefoon te zetten en te installeren
2. Door de .apk direct te downloaden op de telefoon en hem te installeren

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:55:
1. Door de .apk te downloaden op je pc en hem op je telefoon te zetten en te installeren
2. Door de .apk direct te downloaden op de telefoon en hem te installeren
Dat tweede heb ik dus geprobeerd. Echter als ik hem heb gedownload op mijn telefoon en hem probeer te openen krijg ik de melding, kan bestandsformat niet lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb je 'installeren van onbekende bronnen' aangevinkt in de developer-instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

CLB schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:57:
Heb je 'installeren van onbekende bronnen' aangevinkt in de developer-instellingen?
Da's een andere melding (die ik regelmatig zie als er een nieuwe ROM op staat). Het lijkt erop dat hij een corrupte download heeft.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes you're right, nog een keer proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:58:
[...]

Da's een andere melding (die ik regelmatig zie als er een nieuwe ROM op staat). Het lijkt erop dat hij een corrupte download heeft.
Het lijkt alsof ie het bestand niet volledig download.
Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/634/xup.png

Heb beide download links geprobeerd;
Download: WhatsApp+ v3.75 -> gaat maar tot 203B

Mirror: WhatsApp+ v3.75 Mirror -> telt af vanaf 30 sec maar stopt met tellen bij 1 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jorn, zie DM :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mooi! het installeren is gelukt dankzij ALlSeeyingEye

Kan iemand mij vertellen waar ik de optie om een video te verkleinen voor het versturen kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:48:
Nou mooi! het installeren is gelukt dankzij ALlSeeyingEye

Kan iemand mij vertellen waar ik de optie om een video te verkleinen voor het versturen kan instellen?
Ali? Ik_ke niet begrijp...

Menu / plus / 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:42:
Ik ben enkele weken geleden overgestapt van iOS op een iPhone 4s naar android 4.1 op een HTC One.
Ik loop echter tegen een probleem aan als ik een video wil versturen. Het probleem is namelijk dat ik een melding krijg dat de video te groot is om te verzenden, ook al duurt deze maar 10 seconden. Is er een manier om de video automatisch te verkleinen zoals mij iPhone 4s dat ook deed wanneer ik een video wilde versturen?

Edit: de melding is:

Het mediabestand dat je hebt gekozen is groter dan 16MB. Kan het bestand niet verzenden
De reden dat ik whatsapp plus geinstalleerd heb is omdat ik tegen bovenstaand probleem aanloop. Het vergroten van de te verzenden media naar 50MB lost dit probleem niet op aangezien meeste video's dat formaat al overschrijden. Mijn iPhone verkleinde de te versturen videos altijd automatisch. Is er ook zoiets mogelijk met whatsapp +?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ik heb een donatie gedaan maar er lijkt niks veranderd te zijn de get D link is ook niet meer werkzaam.. Hoe zit dat tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:25:
[...]

De reden dat ik whatsapp plus geinstalleerd heb is omdat ik tegen bovenstaand probleem aanloop. Het vergroten van de te verzenden media naar 50MB lost dit probleem niet op aangezien meeste video's dat formaat al overschrijden. Mijn iPhone verkleinde de te versturen videos altijd automatisch. Is er ook zoiets mogelijk met whatsapp +?
Geen idee want ik maak (en verstuur) eigenlijk nooit videos.
Waarom deel je niet via G+, Hangouts (Drive) of Dropbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:17:
[...]

Geen idee want ik maak (en verstuur) eigenlijk nooit videos.
Waarom deel je niet via G+, Hangouts (Drive) of Dropbox ?
Omdat het ''snel even versturen van een video'' via whatsapp makkelijk is. Ik moet regelmatig video's naar mijn collega's sturen, die hebben allemaal een iphone en hier geen problemen mee.. Ik zie niet in waarom dit in android niet zou kunnen, of ik naar een alternatief moet zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maar wat blijft er aan kwaliteit van een video over die (1) met een mobiel geschoten is en (2) dan ook nog eens verkleind -> compressed is? Met de door mij aangehaalde diensten kan je zonder compressie je bestanden delen! Dus ook video's van een paar 100 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:36:
Haha dat klopt zeker... Bedankt

Wat ik wel nog wil weten, misschien weet jij dat..

Doel: Ik wil niet zien wanneer iemand online is geweest...
(dus de bovenste balk uitschakeln in een chatscherm)

Als ik in Whatsapp+ naar appearance gaat, en dan bij "conversation screen"
-> vervolgens header

Dan is optie 1.1.8 en optie 1.1.9 toch de opties die ik moet hebben om dit voor elkaar te krijgen?
Standaard staat dit bij mij nu zo:

[afbeelding]

Dit zou toch moeten werken zou je zeggen?
Ik kan nu nog steeds die balk zien wanneer iemand online is geweest ......
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het is niet de functie die je enabled, maar de mod. En de mod is het wel of niet veranderen van de kleur. Wat je dus moet doen is de mod weer enablen en dezelfde kleur geven als de header. Dan valt het weg tegen de header.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent goed bezig! werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik had al gezocht op iPhone maar het antwoord niet gevonden.
Ik stap nu van een iPhone over op een android toestel en gebruik veel whatsapp. Maar ik zit ook in veel groepsgesprekken op whatsapp..
Ik weet dat je niet je oude berichten van iPhone naar whatsapp kunt importeren (toch?) maar als ik mij op android aanmeld op whatsapp, ben ik dan ook al mijn groepsgesprekken kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljw
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-08 22:17
Na het opruimen en herorganiseren van mijn contacten kwam ik er achter dat WhatsApp een eigen kopie maakt? Ik heb ooit de boel laten mergen en toen werd opeens allemaal LinkedIn contacten in mijn WhatsApp weergegeven. Dezen staan er nog altijd in en ik kan ze niet verwijderen.Weet iemand hoe ik deze mensen er uit kan halen?

[ Voor 45% gewijzigd door nljw op 01-07-2013 02:13 . Reden: Duidelijker verhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:35
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:30:
Ik had al gezocht op iPhone maar het antwoord niet gevonden.
Ik stap nu van een iPhone over op een android toestel en gebruik veel whatsapp. Maar ik zit ook in veel groepsgesprekken op whatsapp..
Ik weet dat je niet je oude berichten van iPhone naar whatsapp kunt importeren (toch?) maar als ik mij op android aanmeld op whatsapp, ben ik dan ook al mijn groepsgesprekken kwijt?
Als je hetzelfde nummer gebruikt blijf je wel in je groepsgesprekken, maar je raakt wel de gespreksgeschiedenis van die groep kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:46
FrankRicard schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:57:
[...]

Als je hetzelfde nummer gebruikt blijf je wel in je groepsgesprekken, maar je raakt wel de gespreksgeschiedenis van die groep kwijt.
En dat probleem kan je oplossen door eerst een backup te maken en dan (naar je zelf) te mailen. Maar ik weet niet of er zo een optie is bij iPhone. Bij android kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

yeth3119 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:47:
[...]

En dat probleem kan je oplossen door eerst een backup te maken en dan (naar je zelf) te mailen. Maar ik weet niet of er zo een optie is bij iPhone. Bij android kan dat wel.
Op een Android toestel verplaats je gewoon de hele map /Whatsapp naar extSD en op je nieuwe telefoon van die extSD naar /SDcard (of emmc, afhankelijk van je rom/kernel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeth3119 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:47:
[...]
Daarnaast zullen de bestanden waarschijnlijk geconverteerd moeten worden omdat de OS'en verschillen, en zal ws niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Kreeg vanochtend in WhatsApp zelf ineens het verzoek of ik wou updaten buiten de Play Store om. Niet eerder gehad. Draai nu versie 2.10.710 terwijl de versie op whatsapp.com 2.10.726 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:41:
Kreeg vanochtend in WhatsApp zelf ineens het verzoek of ik wou updaten buiten de Play Store om. Niet eerder gehad. Draai nu versie 2.10.710 terwijl de versie op whatsapp.com 2.10.726 is.
Raar, zou dat geen malware of zo kunnen zijn, ik zou het iig nooit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:08
agoNITE schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:41:
Heb ik al veel vaker gehad. Geen problemen mee gehad. Daarbij heb ik daarvoor de versie van de site geinstalleerd. Dus misschien dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:58:
[...]

Raar, zou dat geen malware of zo kunnen zijn, ik zou het iig nooit gedaan hebben.
Wat niet kan, ben niet zo bang daarvoor. Zou daar eerder over na gaan denken bij apps als Whatsapp+.
Arunia schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Heb ik al veel vaker gehad. Geen problemen mee gehad. Daarbij heb ik daarvoor de versie van de site geinstalleerd. Dus misschien dat dat het is.
Installeer inderdaad ook altijd de versies van de website, zal daar inderdaad wel van komen. Wel apart dat er dan een oudere versie dan die daar staat wordt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Whatsapp is sowieso eigenlijk een stuk malware :P

Ik installeer tegenwoordig alles via dat Google Instellingen appje, voor een extra gevoel van schijnveiligheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:28
Arunia schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:
[...]

nieuws: Google verbiedt app-updates buiten de Play Store om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Klopt. Al is de nieuwe manier, door je met G+ aan te melden bij de community pagina en je daar aan te melden voor bèta releases, eigenlijk ook wel fijn. Je wordt dan én op de hoogte gehouden van de ontwikkeling én je krijgt de bèta releases netjes via de store!

edit: overigens geldt dit niet voor Whatsapp(+), maar is het een algemene opmerking nav de eerder gegeven url.

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-06-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Als ik in dit geval sowieso Whatsapp al heb gesideload via de .apk van de website, dan geldt die regel van niet updaten buiten Playstore om natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:19:
[...]
Als ik in dit geval sowieso Whatsapp al heb gesideload via de .apk van de website, dan geldt die regel van niet updaten buiten Playstore om natuurlijk ook niet.
Die regel is er voor de ontwikkelaars van app's, als er een update voor een app is, dient deze altijd via de playstore te lopen, wat dan weer een bescherming voor gebruikers is.
Als een gebruiker kiest voor het installeren van een app buiten de playstore om, dan moet hij daar wel een extra handeling voor verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 18:57

tomk94

Developer

Gisteren update binnengekregen. Schijnt een hoop WiFi problemen op te lossen. Ik heb tot nu toe in ieder geval geen vertraging meer gemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
tomk94 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:30:
Gisteren update binnengekregen. Schijnt een hoop WiFi problemen op te lossen. Ik heb tot nu toe in ieder geval geen vertraging meer gemerkt!
Klopt, probleem lijkt zo goed als opgelost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 09:43

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Geen vertraging meer met WiFi idd, maar wel een flinke battery drain sinds de update heb ik het idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:51:
Geen vertraging meer met WiFi idd, maar wel een flinke battery drain sinds de update heb ik het idee...
Nog nooit last van drain gehad, met welke versie van WA dan ook (S2 met 4.1.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
tomk94 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:30:
Zal sowieso iets met WiFi te maken hebben idd omdat hij voor deze update ook naar extra rechten met betrekking tot WiFi vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Voor mensen die WhatsApp+ willen vertalen naar het nederlands:

https://poeditor.com/join...3a9e9e1e3d7e6c9f6b9d2320d

De mensen die nu bezig zijn zitten op 13% van de 600 dingen die vertaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

dbzfan

Nee.

Als ik een ontvangen whatsappje ontvang, en ik lees hem door m'n notificatiebalk naar beneden te schuiven (maar dus niet whatsapp te openen) blijft mijn status dan op offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

dbzfan schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:45:
Als ik een ontvangen whatsappje ontvang, en ik lees hem door m'n notificatiebalk naar beneden te schuiven (maar dus niet whatsapp te openen) blijft mijn status dan op offline?
Jup.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
dbzfan schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:45:
...maar je kunt beter (de betaalde versie van) Whatsapp+ gebruiken, dan kun je berichten gewoon in het programma lezen zonder dat je status verandert. Met Whatswidget kun je ook berichten terugsturen zonder dat je status verandert (kan met Whatsapp+ geloof ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

dbzfan

Nee.

Heb net ff research gedaan en "whatsapp toolbox" gedownload.. Die kan dat ook, maar dan gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Oh! En het is nog Nederlands ook. Weet je zeker dat die applicatie geen stoute dingen doet op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarom zou je dat willen, dat je 'laatst gezien' status niet verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:42
Laten we de discussie maar niet wéér starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Volledig off topic en onnodig op de man spelen, dus weg.

Eerste en laatste waarschuwing hiervoor.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 02-07-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhh1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 16:22
Goeiedag allemaal,
ik heb nu net een nieuwe mobiel, met whatsapp natuurlijk, en heb automatisch de laatste versie gedownload. Maar hij zoekt niet automatisch naar die .crypt bestanden waardoor ik geen gesprekken behalve de groepsgesprekken terugkrijg. En ik heb die .crypt bestanden gewoon op mijn interne sdkaart staan. Weet iemand hoe ik ze alsnog terugkrijg??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:46

Wurtul

simon says.....

@ikkuhh1,
Whatsapp deïnstalleren en opnieuw installeren. Dan zou hij moeten vragen of je een backup van je gesprekken terug moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wurtul schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:13:
@ikkuhh1,
Whatsapp deïnstalleren en opnieuw installeren. Dan zou hij moeten vragen of je een backup van je gesprekken terug moet zetten.
Als ik het goed begrepen heb heeft hij dat al gedaan.
Maar waarschijnlijk staat de map "WhatsApp" op een verkeerde plaats, dus even checken waar die nieuwe map staat en dan overschrijven met de oude, WA verwijderen en opnieuw installeren waarna hij de backup wel zou moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhh1
Wurtul schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:13:
@ikkuhh1,
En dat doet ie dus niet!! Ik heb nu geen externe sdkaart in de telefoon zitten, en de folder met (een stuk of 7) databases, in de whatsapp folder gezet op de interne kaart. Dan download ik whatsapp, open het, en moet mijn telefoonnummer inteotsen. Ik krijg verder ook geen vertificatiesms ofzo maar kom gelijk in dat menu waar je je naam in moet typen. dat gedaan laat ie zien initialiseren, en als dat klaar is kom je gewoon in je inbox, zonder oude gesprekken, en alleen maar groepsgesprekken? dus hij vraagt verder helemaal niet of ik iets terug wil zetten...! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Welke telefoon heb je, sommige android telefoons hebben (dit weet ik niet zeker, maar zo heb ik het begrepen) twee keer een "SD Card". De eerste SD-kaart is een partitie van het interne geheugen, de tweede kaart is het geheugenkaartje welke je zelf in je telefoon hebt kunnen stoppen. Heb je de oude gegevens op beide SD-kaart partities geprobeerd. Natuurlijk hoef je dit alleen te proberen als dit geldt voor jouw telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhh1
Dag, ik heb het probleem gevonden. Ik had de oude backup bestanden opgeslagen met in de naam van het bestand, de datum wanneer ik het had opgeslagen. Daardoor pakte Wapp het op één of andere manier niet... ik heb later de datum weggehaald en toen vond wapp de backup weer. Dus alles opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik krijg de laatste dagen steeds de melding dat Whatsapp nog maar X aantal dagen beschikbaar blijft, ik moet mijn abonnement verlengen. Als ik nu kijk in de app zelf dan zie ik staan dat hij verloopt op 20-02-2014, dus niet (inmiddels) morgen. Normaal gesproken kreeg ik wel een keer die melding en werd het kosteloos verlengd, zoals ook de laatste keer tot 02-2014.
Hebben meer mensen dit (gehad) ?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
janvanduschoten schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:20:
Ik krijg de laatste dagen steeds de melding dat Whatsapp nog maar X aantal dagen beschikbaar blijft, ik moet mijn abonnement verlengen. Als ik nu kijk in de app zelf dan zie ik staan dat hij verloopt op 20-02-2014, dus niet (inmiddels) morgen. Normaal gesproken kreeg ik wel een keer die melding en werd het kosteloos verlengd, zoals ook de laatste keer tot 02-2014.
Hebben meer mensen dit (gehad) ?
Dat kosteloos verlengen is nu wel voorbij vziw. Ik moest in ieder geval betalen de afgelopen keer dat ik die melding kreeg. Dat jij nu al die melding krijgt terwijl je licentie in februari verloopt, dat klopt natuurlijk niet. Zou gewoon even afwachten of die melding morgen weg is.

Overigens heb ik met de laatste Whatsapp-versie last van accu-drains. Ik merk dat Whatsapp de telefoon uit slaapstand houdt. Nu kan ik de app wel geforceerd doen stoppen, maar dan haalt ie ook niet automatisch berichten meer binnen, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hebben meer mensen dit recentelijk gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik heb geen last van wakelocks met de nieuwste versie van WA op mijn Galaxy Nexus.

Ik ben onlangs (tien dagen geleden?) nog gratis verlengd door WA. Kon je WA echt niet meer gebruiken, of heb je betaald voordat hij ermee stopte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 21:05
Het probleem, dat je op geven moment geen berichten meer krijgt en geen statussen van mensen meer ziet, je "offline" bent, wanneer je op WiFi zit..

Is dus opgelost met laatste update WhatsApp?

Ik draai momenteel WhatsApp+ 395. Want ik heb nu nog een HTC One X en morgen een HTC One. Heb het probleem op verschillende roms, andere router, andere modem.. ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:27
Ik heb het probleem nog steeds helaas, geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n vader heeft nog een oude HTC Wildfire, en moet whatsapp updaten om verder te kunnen, maar krijgt bij het updaten de foutmelding dat het toestel niet compatible is met de nieuwe versie.

Draait Whatsapp niet meer op Android 2.2? Is er toevallig nog ergens een oude versie te downloaden, of een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:30:
Draait Whatsapp niet meer op Android 2.2?
Volgens de Play Store: Android vereist: 2.1 en hoger.
Is er toevallig nog ergens een oude versie te downloaden, of een andere oplossing?
Je kan de app downloaden direct van de Whatsapp site en deze "zelf" installeren. Kijken of dat wel werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 10-07-2013 11:35 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 21:05
SuperVeloce schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:34:
Het probleem, dat je op geven moment geen berichten meer krijgt en geen statussen van mensen meer ziet, je "offline" bent, wanneer je op WiFi zit..

Is dus opgelost met laatste update WhatsApp?

Ik draai momenteel WhatsApp+ 395. Want ik heb nu nog een HTC One X en morgen een HTC One. Heb het probleem op verschillende roms, andere router, andere modem.. ;)
Mythio schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:46:
Ik heb het probleem nog steeds helaas, geen idee waarom.
Je kan proberen je DNS van je WiFi te veranderen op je telefoon.
dus eigeschappen van de wifi waarmee je verbonden bent, extra opties en DNS1 op 8.8.8.8 zetten (ipv 192.168.1.1 ofzo)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 20:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ok, ik weet niet of dit een bug of een feature is:

Ik heb automatisch afbeeldingen downloaden uitstaan. Sinds vandaag merk ik op dat wanneer ik een afbeelding download die voor enkele seconden zichtbaar is en daarna weer wordt verwijderd. Ik kan hem dan opnieuw downloaden en dan blijft die wel opgeslagen.

Is dit nieuw? Voor mij wel althans. Op zich wel handig, omdat je veel afbeeldingen ('onzin foto's') vaak niet lang hoeft te bekijken en ze zo dus ook niet op je telefoon worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Brad Pitt schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:35:
[...]

Volgens de Play Store: Android vereist: 2.1 en hoger.

[...]

Je kan de app downloaden direct van de Whatsapp site en deze "zelf" installeren. Kijken of dat wel werkt.
Dat is inderdaad de oplossing... ik draai een tweede toestel (oude HTC Touch pro met Android 2.2) en kan niet meer updaten vanuit de store. De website apk doet het perfect.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Batterijprobleem Whatsapp opgelost door de update!

Goed bezig Whatsapp, heb idd nauwelijks wakelocks nog:

http://www.whatsappen.nl/...r-wakelocks-voor-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsApp trekt prijsbeleid alle platformen gelijk

AMSTERDAM – WhatsApp heeft het prijsbeleid voor alle platformen gelijkgetrokken. Het éénmalige vaste bedrag voor iPhone is hiermee verleden tijd maar blijft gelden voor de reeds bestaande gebruikers.

Nieuwe gebruikers van WhatsApp kunnen de app het eerste jaar gratis gebruiken. Nadat de proefperiode verstreken is, kost de dienst 89 cent per jaar. Dit geldt vanaf heden voor alle beschikbare platformen: iPhone, Android, Nokia, BlackBerry en Windows Phone. Betaalt de gebruiker in één keer voor een langere periode, dan geldt er een korting.

De prijzen van WhatsApp zijn als volgt:
•€ 0,89 voor 1 jaar
•€ 2,40 voor 3 jaar (=10% korting p/j)
•€ 3,34 voor 5 jaar (=25% korting p/j)

Medeoprichter Brian Acton liet eerder aan Whatsappen.nl weten dat de langere abonnementsduur wordt geïntroduceerd om het betalen wat minder lastig te maken. “Door het aanbieden van drie- en vijfjarige abonnementen kunnen mensen in één keer betalen en het daarna voor lange tijd vergeten”.

WhatsApp meldt verder dat ze “het gevoel hebben dat dit verdienmodel hen toestaat dé communicatiedienst van de 21ste eeuw te worden”. Door de dienst betaald te maken zijn zij van mening de beste chatservice te kunnen leveren zonder dat er advertenties in de weg staan.

Voor bestaande gebruikers van iPhone verandert er overigens niets. Bestaande gebruikers kunnen door hun eerdere éénmalige betaling, levenslang gratis gebruik blijven maken van de dienst.

BRON; whatsappen.nl
http://www.whatsappen.nl/...id-alle-platformen-gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat is er mis met het frontpage nieuwartikel?
nieuws: WhatsApp voor iOS gaat nieuwe gebruikers elk jaar 89 cent kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is weinig mis mee, maar had ik simpelweg nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05
Ik kreeg net voor het eerst van Whatsapp zelf een update ipv uit de playstore.

Heb laatst de versie van de website gedownload, het lijkt nu of deze zelf op updates controleert ipv via de playstore. Ik heb nu versie 2.11.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
HansAnders07 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:51:
Ik kreeg net voor het eerst van Whatsapp zelf een update ipv uit de playstore.

Heb laatst de versie van de website gedownload, het lijkt nu of deze zelf op updates controleert ipv via de playstore. Ik heb nu versie 2.11.9
Ja ik ook, maar dat had ik al vaker gehad.
Niks bijzonders in de update.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Dit was vanochtend bij mij ook zo. Wel handig toch. Hoef ik niet meer op de site van whatsapp te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:08

Pierre

Van nature lui!

Bijzonder ik heb versie 2.11.7 :? mis ik nou iets of ligt ergens anders aan

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
De Play Store loopt behoorlijk achter qua versies. 2.11.9 is te downloaden van de WA website, terwijl de laatste versie in de store nog op 2.10.222 staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:18:
De Play Store loopt behoorlijk achter qua versies. 2.11.9 is te downloaden van de WA website, terwijl de laatste versie in de store nog op 2.10.222 staat....
In de store is de versie 2.10.768
Kijk bij "Aanvullende informatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:09
Whatsapp versie is momenteel alweer 2.11.11 (vanaf de website).

Op xda is ondertussen gemeld dat de developer van Whatsapp+ een "cease and desist" heeft ontvangen van Whatsapp...dus het lijkt over&uit met de Plus versie...jammer.

http://forum.xda-develope...hp?p=25427952&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17
dafmay schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:24:
Whatsapp versie is momenteel alweer 2.11.11 (vanaf de website).

Op xda is ondertussen gemeld dat de developer van Whatsapp+ een "cease and desist" heeft ontvangen van Whatsapp...dus het lijkt over&uit met de Plus versie...jammer.

http://forum.xda-develope...hp?p=25427952&postcount=1
Echt balen dat nieuws, want WA+ was toch wel een verademing qua themes vergeleken met de officiele versie :'(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NEEEEE nu moeten we dus die foeilelijke versie gebruiken? Dan maar iedereen nog meer naar Hangouts pushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Inderdaad jammer, maar hoeveel mensen gebruiken nu WA+? Velen zullen het dus niet merken en om ze naar Hangouts te pushen... Hangouts is ideaal voor multi-device, maar het programma vind ik zelf minder fijn werken dan GTalk (voornamelijk omdat het zwaarder is). Eerst moet Hangouts maar is zo gemakkelijk worden als WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:55:
NEEEEE nu moeten we dus die foeilelijke versie gebruiken? Dan maar iedereen nog meer naar Hangouts pushen...
Heb in mijn contactenlijst iets van 80 mensen die WA gebruiken, tegenover 2 mensen die Hangouts gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Timocos schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Heb in mijn contactenlijst iets van 80 mensen die WA gebruiken, tegenover 2 mensen die Hangouts gebruiken :/
Dan is er iets mis met de instellingen, want ieder Android toestel heeft het geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:13:
[...]

Dan is er iets mis met de instellingen, want ieder Android toestel heeft het geïnstalleerd staan.
Ah zie nu inderdaad mijn complete contactenlijst staan. Alleen heeft 99% van de mensen Hangouts niet geactiveerd (krijg de melding of ik ze wil inlichten over Hangouts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:13:
[...]
Dat denk ik niet, Talk meestal wel en die had ik ook tot voor 2 weken maar nooit gebruikt en daarom ook nooit geüpdate, want dan was het automatisch Hangouts geworden.
(Alles wat ik niet gebruik update ik namelijk niet, daarom staat aut updaten ook uit)
Nu heb ik het inmiddels ook omdat mijn zoon van WA is afgestapt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Helaas, het topic op XDA van WA+ is nu ook weg ;( Zal binnenkort dan maar de officiele versie maar installeren, aangezien veel van mijn vrienden toch niet over willen stappen :O

Echt jammer van zo'n geweldige app :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Balen idd :( https://github.com/xda/No...r/2013/ipla-2013-07-22.md
Je kunt hem nu nog downloaden: http://www.whatsapp-plus.net/download.php

[ Voor 46% gewijzigd door R3NC0N op 27-07-2013 23:58 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk overtreed je nu GoT regels aangezien je de intellectuele eigendom van Whatsapp Inc schaad met de linkje naar whatsapp-plus.net!
GoT kan zo een DCMA verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Ik heb snel maar geüpdatet naar 4.0 van wap+. Het topic op htc mania van hem is nog open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb voor de zekerheid even de 3 laatste versies gedownload (4.0 / 3.98 / 3.85). Merkte bij de laatste versie overigens wel een extreem hoog dataverbruik in standby (iets van 30Mb in 6 uur tijd).

Dus wellicht als ik de standaard Whatsapp weer zat ben, weer eens een Plus versie installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 28-07-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

dafmay schreef op zondag 28 juli 2013 @ 10:31:
Ik heb voor de zekerheid even de 3 laatste versies gedownload (4.0 / 3.98 / 3.85). Merkte bij de laatste versie overigens wel een extreem hoog dataverbruik in standby (iets van 30Mb in 6 uur tijd).
Vraagje waar heb jij die 2 laatste versies gevonden, die 4.0 heb ik ook maar ben ook wel opzoek naar die 2 andere.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Pierre61 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 10:38:
[...]

Vraagje waar heb jij die 2 laatste versies gevonden, die 4.0 heb ik ook maar ben ook wel opzoek naar die 2 andere.
U have PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Worden gewoon opgeslagen op je SD-kaartje als .apk (ik heb ze nog vanaf v3.70)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Sinds ik mijn telefoon heb geupgrade naar Android Jelly Bean was eindelijk mijn probleem met Whatsapp opgelost. Ik wilde namelijk wanneer ik een foto vanuit whatsapp maak, eerst een bevestiging kunnen geven alvorens de foto de chat in te sturen. Alleen nu heb ik gisteren een update van whatsapp geinstalleerd en nu vraagt ie niet meer om die bevestiging.

Hoe krijg ik dit weer terug? :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

Een andere camera app ipv stock Android camera te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 31-07-2013 11:07 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Irritante bug in de Whatsapp update van gisteren. Als je verbinding hebt met een hotspot blijft ie mekkeren dat ie geen verbinding heeft, terwijl ie dat wel heeft...
Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android