Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:23:
En zie ik @ Settings weer de optie: Auto-download images die je uit kunt zetten?
Denk dat veel mensen dat leuk vinden :)
Heb hem ook net geïnstalleerd, maar die optie is bij mij nog steeds afwezig.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:34:
[...]

Heb hem ook net geïnstalleerd, maar die optie is bij mij nog steeds afwezig.
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/BVsCHhv.png
Onder Settings > Chat Settings.
Tenzij die optie geheel afhankelijk is hoe lang je WhatsApp al gebruikt, wat in mijn geval vrij snel sinds het begin is.
Alleen ik snap niet waarom ze daar verschil in zouden maken IMHO.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:55
Nakebod schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:38:
[...]

[afbeelding]
Tenzij die optie geheel afhankelijk is hoe lang je WhatsApp al gebruikt, wat in mijn geval vrij snel sinds het begin is.
Erg raar, bij mij is die functie nog steeds afwezig..
Kleine gok, maar misschien komt het omdat jij jouw toestel in het Engels hebt staan? Nope, dat maakt dus geen enkel verschil.
Het lijkt me sterk dat het afhankelijk is van hoelang je WA gebruikt, ik gebruik hem sinds de aller eerste closed-beta.

[ Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 14-02-2013 08:43 ]

Zucht...

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
Bij mij is die functie ook niet aanwezig.
En mijn tel staat in het Engels.

Maar qua interface en uiterlijk goed werk

PSN: McMillan0984

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:38:
[...]
[afbeelding]
Ik heb die optie echt niet, gebruik WA sinds mei 2012.
Weet jij trouwens het verschil tussen de onderste 2 in je screenshot, volgens mij is dat precies hetzelfde.

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:43:
[...]

Ik heb die optie echt niet, gebruik WA sinds mei 2012.
Weet jij trouwens het verschil tussen de onderste 2 in je screenshot, volgens mij is dat precies hetzelfde.
Clear: dan maakt hij alle gesprekken leeg, en staan er lege conversaties in je lijst.
Bij delete verwijdert hij deze ook, en heb je dus een leeg begin scherm in WA.

Zucht...

Verwijderd

SgtElPotato schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:45:
[...]
Clear: dan maakt hij alle gesprekken leeg, en staan er lege conversaties in je lijst.
Bij delete verwijdert hij deze ook, en heb je dus een leeg begin scherm in WA.
Bedoel je dat je bij "leeg begin scherm" ook al je contact-personen weg zijn?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:53:
[...]

Bedoel je dat je bij "leeg begin scherm" ook al je contact-personen weg zijn?
Clear: Inhoud van de gesprekken foetsie. Je ziet alleen in je gesprekkenlijst nog met wie je gesprekken hebt (gehad).
Delete: Gesprekkenlijst helemaal leeg, inhoud van gesprekken foetsie en je ziet dus ook niet meer met wie je allemaal gesprekken hebt/had lopen.

En als je het echt niet snapt kan je nog altijd een backup maken en beide opties zelf proberen :p

Verwijderd

agoNITE schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:00:
[...]
Clear: Inhoud van de gesprekken foetsie. Je ziet alleen in je gesprekkenlijst nog met wie je gesprekken hebt (gehad).
Delete: Gesprekkenlijst helemaal leeg, inhoud van gesprekken foetsie en je ziet dus ook niet meer met wie je allemaal gesprekken hebt/had lopen.

En als je het echt niet snapt kan je nog altijd een backup maken en beide opties zelf proberen :p
OK, ik kopieer regelmatig de WA-map naar mijn PC voor de zekerheid.
Is het ook mogelijk om van 1 contact-persoon de gesprekken te clearen, of geldt "clear" voor al je contacten?

• agoNITE
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:14:
[...]

OK, ik kopieer regelmatig de WA-map naar mijn PC voor de zekerheid.
Is het ook mogelijk om van 1 contact-persoon de gesprekken te clearen, of geldt "clear" voor al je contacten?
Longpress op een gesprek geeft mij de volgende opties:
  • Contact weergeven;
  • Snelkoppeling toevoegen voor gesprek;
  • Gesprek verwijderen;
  • Dit gesprek e-mailen.
Geen optie om 1 gesprek individueel te clearen. Zou opzich wel handig zijn die optie te hebben. Maar met 1 tussen stap kan je net zo makkelijk het gesprek verwijderen en meteen een nieuw gesprek met die persoon openen natuurlijk.

Verwijderd

agoNITE schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:19:
[...]
Longpress op een gesprek geeft mij de volgende opties:
  • Contact weergeven;
  • Snelkoppeling toevoegen voor gesprek;
  • Gesprek verwijderen;
  • Dit gesprek e-mailen.
Geen optie om 1 gesprek individueel te clearen. Zou opzich wel handig zijn die optie te hebben. Maar met 1 tussen stap kan je net zo makkelijk het gesprek verwijderen en meteen een nieuw gesprek met die persoon openen natuurlijk.
Bedankt.

Verwijderd

Ik las al een tijdje dat sommigen het jammer vonden dat WA geen "holo" interface had, nu is deze er dan, maar vind het eerder een achteruitgang.

Vinkjes zijn grijs ipv mooi groen.
Smiley's zitten nu onderaan, is geen probleem natuurlijk.
Bericht-vakjes zijn hoekig, vond de oude afgeronde echt mooier.
Al met al voegt holo voor mij niets toe, vind het zelfs lelijker.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:11:
Same here. Las al die euforische verhalen en dacht YES! Wist niet hoe snel WA+ er weer op moest erna :P

Nickname does not reflect reality

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Holo mixt perfect met mijn Xperia T. Hij loopt eindelijk smooth! Iets wat ik heel erg lang heb gemist en wat een verademing is.

Voor de rest ben ik stiekem al tevreden maar het is nog een beta dus er kan nog genoeg veranderen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:14:
[...]
Same here. Las al die euforische verhalen en dacht YES! Wist niet hoe snel WA+ er weer op moest erna :P
Ik blijf het wel gewoon gebruiken, mijn mening is dat een app gewoon moet doen wat het moet doen, niks meer niks minder. Om uiterlijk vertoon geef ik niets.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Met die houding zag Android er nu nog uit als 1.6.. Ik wacht wel tot er een WA+ versie voor de nieuwe is, kan ik tenminste Holo Dark blijven gebruiken.

• agoNITE
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:11:
Ik las al een tijdje dat sommigen het jammer vonden dat WA geen "holo" interface had, nu is deze er dan, maar vind het eerder een achteruitgang.

Vinkjes zijn grijs ipv mooi groen.
Smiley's zitten nu onderaan, is geen probleem natuurlijk.
Bericht-vakjes zijn hoekig, vond de oude afgeronde echt mooier.
Ik vind het geheel juist veel beter bij ICS/JB (4.0+) passen.

En ach, uiteindelijk is het natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Functionaliteit staat voor mij ook hoger dan uiterlijk. Maar sinds Google de spreekwoordelijke bezem door het uitelijk van Android heeft gehaald vind ik het niet meer dan logisch dat de meest gebruikte apps hier in mee gaan. Zeker als je tegenwoordig ook steeds vaker leest dat mensen nu toch echt moeten gaan betalen voor Whatsapp.

En los van de looks werkt alles ook veel fijner nu...snappier. Zou eigenlijk wel een changelog willen zien van wat er naast de UI veranderd is, of Project Butter b.v. geïmplementeerd is etc.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:14:
[...]

Ik heb de nieuwe versie nog niet geprobeerd. Ziet het er beter uit dan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wHYvcbOlg7xGIzCsDjoiGqLk/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UrdVw3PTdkWadnnyTis5ENCP/full.png

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Tk55 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:24:
Met die houding zag Android er nu nog uit als 1.6.. Ik wacht wel tot er een WA+ versie voor de nieuwe is, kan ik tenminste Holo Dark blijven gebruiken.
Dat bedoel ik natuurlijk niet, een OS en app's moeten natuurlijk regelmatig geüpdate worden, dan verwacht je verbeteringen en bugfixes bijvoorbeeld.
Maar in geval van de nieuwe WA vind ik het een verslechtering en ik ben gelukkig de enige niet.

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:33
AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:33:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke thema is dit? Zou je het xml bestandje misschien hier kunnen delen? Ziet er erg vet uit namelijk!

Edit: zie net dat ie gewoon in de thema-lijst staat van Whatsapp+, toch is deze net iets anders dan welke jij post.

[ Voor 11% gewijzigd door Perzikvrucht op 14-02-2013 11:02 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:33:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het is ongeveer hetzelfde.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

418O2 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:01:
[...]

Inclusief transparency en een smallere rijhoogte dan normaal? En ook inclusief afbeelding van een contact in ieder bericht?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
418O2 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:01:
[...]
Nou nee, lijkt er niet op.

Nickname does not reflect reality

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02:35
De optie om foto's niet meer automatisch te downloaden heb ik wel staan. Ik heb de versie ong. een uur geleden geïnstalleerD.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan ga ik de moeite niet nemen om de reguliere versie te installeren. Ik ben eerlijk gezegd best wel gehecht aan de theming mogelijkheden van WA+ :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Voor iedereen die geen keuze heeft om afbeeldingen wel/niet automatisch te downloaden, op XDA staat een (mogelijke) oplossing (mogelijk want ik heb het zelf niet kunnen testen, ik heb de optie gewoon).
1. Open solid explorer or root explorer
2. Open data/data/com.whatsapp/shared_prefs/com.whatsapp_preferences.xml
3. Open with text editor
4. add <boolean name="autodownload_images" value="false" /> place it above <boolean name="conversation_sound" value="true" />
5. Save and exit
6. Look in whatsapp>setting>chat settings

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51

Quad

Doof

Interessant, in de nieuwe versie heb ik weer de mogelijkheid tot afbeeldingen automatisch downloaden uit of in te schakelen.
Heb wel nog maar 20 dagen whatsapp, maar die gaat binnenkort wel verlengd worden :) (hoop ik)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:53:
Interessant, in de nieuwe versie heb ik weer de mogelijkheid tot afbeeldingen automatisch downloaden uit of in te schakelen.
Heb wel nog maar 20 dagen whatsapp, maar die gaat binnenkort wel verlengd worden :) (hoop ik)
Ik snap er werkelijk niets meer van, de 1 heeft hem plots weer wel of is hem nog nooit kwijt geweest, en de ander is hem nog steeds kwijt, zou het aan de Android-versie kunnen liggen, ik heb 4.0.4.

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:50:
Voor iedereen die geen keuze heeft om afbeeldingen wel/niet automatisch te downloaden, op XDA staat een (mogelijke) oplossing (mogelijk want ik heb het zelf niet kunnen testen, ik heb de optie gewoon).
[...]
Leuk, maar ik ga mijn S2 niet rootten om dit toe te kunnen passen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Kan je niet bij dat bestand komen zonder te rooten?!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Jouw keus .... maar stop dan over het al dan niet kunnen uitvoeren van een tweak.

Wat een gezeur altijd over het al dan niet rooten van een toestel, alsof er dwang achter zit

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:39
AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:27:
[...]

Kan je niet bij dat bestand komen zonder te rooten?!
Nope. Bestand staat (als het goed is) op het geheugen van je telefoon, en daar kun je juist niks veranderen als je geen root hebt.

Daarom is het best wel een pré als je je telefoon root. Je kunt dan gewoon zoveel meer :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ff wat foto's van de nieuwe Whatsapp:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YKdWnJW9HU3qv0l8gQ88X73k/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ten8rua0YcS3UCmNijOoxA2R/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wwywDVhqV14N0jD57IGoDdrV/full.png

• misell
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Hebben jullie ook last van dat het toetsenbord zeer vervelend als het ware "verspringt"bij het typen van een nieuw bericht?

Het is lastig uit te leggen maar als het ware "refreshed ie" 2x snel voordat ik iets kan typen.

Nieuwe versie van whatapp die hier boven staat beschreven, HTC one S

• S_Chief
  • Niet online
Heb net even een verhaal getikt, ging prima.

• misell
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Back to normal, volgens mij is het een bug met de one S

• SgtElPotato
Ik vind het ook erg mooi hoe de foto's worden weergegeven in een gesprek, ziet er een stuk strakker uit!

Zucht...

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Zooo die nieuwe whatsapp ook even geinstalleerd. Ziet er stukken beter uit!...

Ik vind alleen dat het "conversations" scherm veel te weinig gesprekken laat zien. Helaas kan je dit niet aanpassen (tenzij je de DPI van je toestel aanpast). Smilies scherm is ook een stuk prettiger....

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 14-02-2013 20:57 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Blijft lelijk :)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Smaken verschillen, dat is ondertussen wel duidelijk. Vind het een goede update; natuurlijk niet gezegd dat wanneer de update uitkomt hij ook precies hetzelfde zal zijn; kan altijd nog iets veranderen.

Maar zoals het er nu uit ziet vind ik het een goede stap in de goede richting. Alleen zou whatsapp wel weer gebruik moeten maken van de 'groene vinkjes' inplaats van de grijze.

Positie van smilies is even wennen moet ik zeggen, grijp redelijk vaak bovenin om tot de ontdekking te komen dat dat niet werkt, haha

Rupsen, Rapsen.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:29

StrongArmLance

Endless flow

Prima update, mooier, vind ik.
Alleen: foto's versturen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51

13art

Moderator Mobile
Foto's doen het bij mij prima moet ik zeggen. Gisteren paar verstuurd met de nieuwe wa

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
Ik krijg de laatste tijd m'n whatsapp berichtjes veel later binnen. Zo had ik vandaag weer dat er een bericht is verstuurd om 10:45, maar dat ik pas een uur later melding krijg. Dit is met een Nexus 4 en voornamelijk over wifi. Maar ook op 3G gebeurt dit (minder vaak). Ligt dit aan Whatsapp of mischien eventueel aan m'n Nexus 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:40

Nikeo

Jawelles

In de nieuwe whatsapp heb ik de lettergrootte wel naar het kleinst veranderd. In combinatie met een galaxy Nexus was de informatiedichtheid zo echt te laag. In principe zouden de letters nog wel kleiner mogen. Mankeert niks aan mijn ogen.

Ik vind het een leuke update. Scrollen lijkt sneller te gaan en dat foto's ook meteen groot in beeld zijn vind ik een pluspunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 00:49

Convoy

g44p

chengbondkwok schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:53:
Ik krijg de laatste tijd m'n whatsapp berichtjes veel later binnen. Zo had ik vandaag weer dat er een bericht is verstuurd om 10:45, maar dat ik pas een uur later melding krijg. Dit is met een Nexus 4 en voornamelijk over wifi. Maar ook op 3G gebeurt dit (minder vaak). Ligt dit aan Whatsapp of mischien eventueel aan m'n Nexus 4?
Heb hier geen last van op zowel 3G als WiFi, ook hier een N4 gebuiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
chengbondkwok schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:53:
Ik ken verschillende mensen die hier last van hebben. Allemaal met Android, maar geen van allen een Nexus4.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

418O2 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:07:
Op www.whatsapp.com/android staat de nieuwe app, helemaal in holo en op veel vlakken beter en sneller :)
Ziet er een heel stuk beter uit, ik vraag me af waarom ze de versie in de play store niet gewoon updaten naar deze. Als er nu een update is via de store krijg je die niet omdat je de APK hebt gesideload...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

StarLite schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:05:
[...]

Ziet er een heel stuk beter uit, ik vraag me af waarom ze de versie in de play store niet gewoon updaten naar deze. Als er nu een update is via de store krijg je die niet omdat je de APK hebt gesideload...
Heeft WhatsApp (de dev) de beta dan met een andere key gesigned? Zo nee, hetgeen waarschijnlijk is, dan krijg je gewoon de Play Store update aangeboden en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
StarLite schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:05:
[...]

Als ik een versie van de website installeer terwijl ik een versie uit de Play Store heb draaien, krijg ik nog gewoon updates binnen via de Play store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Krijg je dan alleen updates die nieuwer zijn dan de jouwe? Of kan het gebeuren dat je door de updates in de playstore een versie terug gaat?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
pven schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:15:
Krijg je dan alleen updates die nieuwer zijn dan de jouwe? Of kan het gebeuren dat je door de updates in de playstore een versie terug gaat?
Heb ik nog nooit meegemaakt. Play Store versie wordt overschreven met de versie van whatsapp.com, echter lijkt Whatsapp nog gewoon geïnstalleerd te zijn via de Play Store onder geïnstalleerde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 23-09 15:22

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Hele verbetering moet ik zeggen. Nog steeds niet heel mooi. Maar fijn dat het werkt zoals een Android app hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 23:11

HaTe

haat niet

pven schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:15:
Nee dat kan niet, de Play Store kijkt ook gewoon naar het versienummer. En baseert daarop of er geupdated moet worden.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben heel blij met de http://www.whatsapp.com/android/ versie :)

Werkt echt soepeler en is mooier. Dank u whatsapp team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:48:
Ben heel blij met de http://www.whatsapp.com/android/ versie :)

Werkt echt soepeler en is mooier. Dank u whatsapp team.
Gebruik hem nu 2 dagen, ik vind het ook een heerlijke vooruitgang. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hij is mooi, maar ik vind 'm erg traag met laden... Groepsgesprekken enzo... hmmm

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Weet niet of het enig verband heeft, maar sinds ik de nieuwe versie via de whatsapp site heb geïnstalleerd krijg ik de melding dat binnen 14 dagen het account verloopt. Hiervoor, met de versie van google play zelf, kreeg ik deze melding nooit.
Overigens ben ik niet te beroerd om voor de app te betalen, maar het viel me op dat ik nu wel een melding krijg dat over 14 dagen de licentie vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst een update waarbij ik tevreden ben. Hoe het er voorheen uitzag kon echt niet meer en was eigenlijk een klap in het gezicht van iedere gebruiker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 13:43
Renfie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:32:
Weet niet of het enig verband heeft, maar sinds ik de nieuwe versie via de whatsapp site heb geïnstalleerd krijg ik de melding dat binnen 14 dagen het account verloopt. Hiervoor, met de versie van google play zelf, kreeg ik deze melding nooit.
Nee, die melding is in recentere updates geplaatst en niet specifiek aan de Holo versie.
Overigens ben ik niet te beroerd om voor de app te betalen, maar het viel me op dat ik nu wel een melding krijg dat over 14 dagen de licentie vervalt.
Ik zou gewoon even afwachten. Er zijn sowieso ook trucs om het weer met een jaar te verlengen. We blijven Nederlanders hé, als het gratis kan ben je gek om het niet te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:47:
Voor het eerst een update waarbij ik tevreden ben. Hoe het er voorheen uitzag kon echt niet meer en was eigenlijk een klap in het gezicht van iedere gebruiker..
Voor mij is juist de laatste versie een klap in mijn gezicht, smaken verschillen nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Er is een nieuwe versie te downloaden via de website :
Version 2.9.2363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Voor mij is juist de laatste versie een klap in mijn gezicht, smaken verschillen nu eenmaal.
Ieder zijn smaak inderdaad. Maar ik heb een Sony en blij dat daar goed aan de richtlijnen van google wordt gehouden, dan is het altijd kut om apps te hebben die nog in het oude android tijdperk blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:46
Vind de nieuwe een stuk beter ogen, thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 17:48
vind de whatsapp een grote vooruitgang! Hoop dat ze de functie dat je geen groepsberichten ontvangt de gehele tijd zoals op de iphone ook in android inbouwen,

Heb meerder groupschats en van deze groepen krijg ik constant berichten binnen. Dit vreet batterij volgens mij.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Heb al de groupschats al gedempt. Maar dit geeft niet hetzelfde effect als op de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 22:43:
Hij is mooi, maar ik vind 'm erg traag met laden... Groepsgesprekken enzo... hmmm
Ben ik met je eens. Heb meerdere groepsgesprekken en de oude versie is een stuk responsiever. Inmiddels ben ik teruggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

CLB schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 07:31:
Yep gratis, bericht van 19-2-13 naar 19-2-14!
Heb inmiddels versie 2.9.1035 en heb de 'auto download images' optie ook behouden.
Ben benieuwd, dit heb ik ook steeds gehad, kreeg net echter een pop-up dat mijn whatsapp over 14 dagen verloopt.
Is kijken wat er na gaat gebeuren >:) En anders wordt het 99$ cent betalen :P

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

SChief schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:26:
[...]

Ben ik met je eens. Heb meerdere groepsgesprekken en de oude versie is een stuk responsiever. Inmiddels ben ik teruggegaan.
Helemaal geen last van. Alleen zijn mijn groepsgesprekken niet groot en ze zijn gestart met de installatie van deze whatsapp. Wat ook al kan schelen denk ik.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dat zal wel ja :) Ik heb gesprekken van tig maanden met duizenden berichten, foto's en filmpjes :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

CLB schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:19:
Dat zal wel ja :) Ik heb gesprekken van tig maanden met duizenden berichten, foto's en filmpjes :)
Hier ook, en vooral bij het openen van zo'n gesprek zie je hem verspringen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:19:
Ik heb net een nieuwe telefoon dus die oude gesprekken nog niet teruggezet. Ik ga dat denk ik ook niet doen. Voor de rest draait alles soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:20
Als je op de play store kijkt bij de recensies zie je een hele hoop negatieve recensies staan nu. Allemaal mensen die klagen over het feit dat ze moeten gaan betalen. Ik moet daar wel wat om lachen eigenlijk, mij was het 2 jaar geleden al bekend dat het maar één jaar gratis was. Dit is natuurlijk elke keer opgerekt, maar dat het er ooit eens van moest komen, dat wist ik wel.. En ook grappig dat iedereen nu bij whatsapp aan het klagen is dat ze alleen met creditcard kunnen betalen. Net alsof whatsapp er wat aan kan doen dat Google geen andere betaalmogelijkheden bied :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
The_Fes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:06:
Als je op de play store kijkt bij de recensies zie je een hele hoop negatieve recensies staan nu. Allemaal mensen die klagen over het feit dat ze moeten gaan betalen. Ik moet daar wel wat om lachen eigenlijk, mij was het 2 jaar geleden al bekend dat het maar één jaar gratis was. Dit is natuurlijk elke keer opgerekt, maar dat het er ooit eens van moest komen, dat wist ik wel.. En ook grappig dat iedereen nu bij whatsapp aan het klagen is dat ze alleen met creditcard kunnen betalen. Net alsof whatsapp er wat aan kan doen dat Google geen andere betaalmogelijkheden bied :)
Je kan moeilijk verwachten dat ze gratis servers ter beschikking stellen zodat wij berichten kunnen sturen. Ze maken namelijk ook geen gebruik van advertenties en moeten wel ergens geld vandaan halen. Het enige dat misschien een beetje krom is, is dat je op iOS eenmalig betaalt voor de app en onder Android elk jaar moet gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
The_Fes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:06:
Laatst een heel groot gedeelte van dat soort berichten als 'Spam' of 'Niet nuttig' gemod :p
Iedereen zegt ook zo'n beetje dat WhatsApp klanten gaat verliezen als er betaald moet worden...kleine moeite om even een 3Vcash aan te maken ofzo, heb je naast het kopen van WhatsApp ook nog wat aan in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:39
Hopelijk komt Whatsapp+ ook binnenkort met een update, zodat we deze nieuwe versie ook kunnen modden :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:16:
[...]
Laatst een heel groot gedeelte van dat soort berichten als 'Spam' of 'Niet nuttig' gemod :p
Iedereen zegt ook zo'n beetje dat WhatsApp klanten gaat verliezen als er betaald moet worden...kleine moeite om even een 3Vcash aan te maken ofzo, heb je naast het kopen van WhatsApp ook nog wat aan in de Play Store.
Heb geen creditcard maar wil best betalen, het probleem is dat die card éénmalig 10,- kost, dan zou WA mij dus 11,- kosten, want verder zou ik niets tot weinig met die card doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Timocos schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:33:
Hopelijk komt Whatsapp+ ook binnenkort met een update, zodat we deze nieuwe versie ook kunnen modden :)
Die komt ook, alleen heeft dat wat tijd nodig. Er is namelijk aardig wat coding veranderd, dus zal de theming mod ook moeten worden herschreven. Vanmorgen gepost door de dev in zijn topic op xda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:34:
[...]

Heb geen creditcard maar wil best betalen, het probleem is dat die card éénmalig 10,- kost, dan zou WA mij dus 11,- kosten, want verder zou ik niets tot weinig met die card doen :(
Je kan prepay visakaarten van 25 euro kopen bij de Albert Heijn. Die kun je hiermee betalen en uiteindelijk ook apps in de play store. Genoeg leuke apps te vinden in de play store dus die 25 euro is zo op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:46:
[...]

Je kan prepay visakaarten van 25 euro kopen bij de Albert Heijn. Die kun je hiermee betalen en uiteindelijk ook apps in de play store. Genoeg leuke apps te vinden in de play store dus die 25 euro is zo op :D
En paypal, dus Ebay en Marktplaats en Free Record shop zijn ook doelen.

21€ kost een 3V bij Primera

Maar zolang men niet verder WIL kijken dan die 89ct voor WA kom je er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
FreshMaker schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:51:
[...]

En paypal, dus Ebay en Marktplaats en Free Record shop zijn ook doelen.

21€ kost een 3V bij Primera

Maar zolang men niet verder WIL kijken dan die 89ct voor WA kom je er niet
Steam ook een leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:46:
[...]
Ik denk dat ik een kennis/vriend vraag die die euro te betalen, want ik wil geen creditcard. Ik betaal uitsluitend contant of met pinpas evt in combinatie met iDeal.
Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd een andere betaalmethode komt dan alleen creditcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
ik zou eerst maar eens afwachten wat er over die 14 dagen gebeurd, zou goed kunnen dat het weer verder opgeschoven wordt tot ze meer soorten betalingen kunnen verwerken, het is natuurlijk niet zo dat ze niet willen, alleen is even ideal als optie toevoegen voor een internationaal bedrijf wel even wat anders.... in elk land is het namelijk wel weer wat anders :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ik snap niet dat Whatsapp niet zelf met een advanced whatsapp variant komt. Waarin je zelf alles qua theme's, push, aantal bericht weergaves etc kan instellen. Als ze dat nou betaald doen, dan zou ik het zo kopen. Voor de standaard whatsapp ben ik niet bereid om een cent aan uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51

Quad

Doof

Dark0z schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:15:
Ik snap niet dat Whatsapp niet zelf met een advanced whatsapp variant komt. Waarin je zelf alles qua theme's, push, aantal bericht weergaves etc kan instellen. Als ze dat nou betaald doen, dan zou ik het zo kopen. Voor de standaard whatsapp ben ik niet bereid om een cent aan uit te geven
Betaal je dan liever 5/20 cent per sms/mms? 99 cent is niks voor een jaar onbeperkt berichten, foto's video's en spraakberichtjes sturen..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
E-mail en chat is gratis, WA is eigenlijk niets anders alleen verpakt als SMS-achtige dienst. Dan snap ik wel dat mensen weerstand hebben tegen het betalen voor WA. Het is namelijk maar net waar je het mee vergelijkt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 12:36
Ik heb het volgende met de nieuwste versie van WA.
Wanneer ik deze geinstalleerd heb, krijg ik bij een nieuw bericht geen icoontje meer in de notificatiebalk :? Met de oude versie geinstalleerd weer wel. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
heb ik ook last van...
ook dashclock met de wa plugin geeft een error, blijkbaar worden de notificaties niet goed doorgegven
Google Play: DashClock Widget
Google Play: DashClock WhatsApp Extension

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Prulleman schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:33:
heb ik ook last van...
ook dashclock met de wa plugin geeft een error, blijkbaar worden de notificaties niet goed doorgegven
Google Play: DashClock Widget
Google Play: DashClock WhatsApp Extension
Worden hier wel goed weergegeven, heb je wel de instellingen goed staan onder Toegankelijkheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
agoNITE schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Worden hier wel goed weergegeven, heb je wel de instellingen goed staan onder Toegankelijkheid ?
Wat moet je bij Toegangkelijkheid instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menno van Rijn schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:42:
[...]
Wat moet je bij Toegangkelijkheid instellen dan?
Ik zie die optie niet eens in WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Laatst online: 18-09 22:51
dat de whatsapp notifications voor de extention aan staan

Edit: optie is voor de DashClock WhatsApp Extension en dus in het normale android settings menu te vinden onder toegankelijkheid, niet in WA.

[ Voor 59% gewijzigd door Brackpc op 18-02-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Brackpc schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:44:
dat de whatsapp notifications voor de extention aan staan

Edit: optie is voor de DashClock WhatsApp Extension en dus in het normale android settings menu te vinden onder toegankelijkheid niet in WA
Ik zie dit niet bij Toegankelijkheid staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 15:20
Prulleman schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:08:
ik zou eerst maar eens afwachten wat er over die 14 dagen gebeurd, zou goed kunnen dat het weer verder opgeschoven wordt tot ze meer soorten betalingen kunnen verwerken, het is natuurlijk niet zo dat ze niet willen, alleen is even ideal als optie toevoegen voor een internationaal bedrijf wel even wat anders.... in elk land is het namelijk wel weer wat anders :)
Ik kreeg van het weekend ook een melding dat ik over 14 dagen zou moeten gaan betalen (met de vraag of ik dat dan ook meteen wilde doen), maar vandaag alweer een berichtje dat mn (al jarenlange gratis) abonnement weer (gratis) is verlengd naar eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Menno van Rijn schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:45:
[...]

Ik zie dit niet bij Toegankelijkheid staan
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-nQZsRldCzDw/USIyl8DFu3I/AAAAAAAAUNU/-hoRRHwDbnQ/s800/Screenshot_2013-02-18-14-48-04.png

Zo zou het er na een correcte installatie uit moeten zien, tenminste op 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Heeft iemand enig idee waarom ik niet gelijk whatsappberichten ontvang wanneer het verstuurd wordt? Wifi of 3g maakt niet uit. Ik heb een HOX. Pushinstellingen staan (volgens mij) goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brackpc schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:57:
[...]
[afbeelding]

Zo zou het er na een correcte installatie uit moeten zien, tenminste op 4.2.2.
DashClock zorgt toch alleen voor een melding op je lockscreen, niet in je notificatiebalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
heeft ook betrekking op de vraag van prulleman en niet op die van jou en Menno van Rijn. Excuses als dat niet duidelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nu doet de dashclock extensie het wel inderdaad, had em er pas net opstaan :) dacht alleen een relatie gevonden te hebben met de normale notificties

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mauritsvdb schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:59:
Heeft iemand enig idee waarom ik niet gelijk whatsappberichten ontvang wanneer het verstuurd wordt? Wifi of 3g maakt niet uit. Ik heb een HOX. Pushinstellingen staan (volgens mij) goed.
Wat bedoel je met "gelijk"? Binnen een paar seconden of minuten? Heeft het wel goed gewerkt?
En heb je met een andere smartphone hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
dashclock extensie heb ik niet staan. Maar WA geeft geen melding in de notificatiebalk. De oude versie wel. Moet ik daar dan ook een instelling kunnen wijzigen bij Toegankelijkheid of alleen bij de nieuwste? Of is het heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menno van Rijn schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:30:
dashclock extensie heb ik niet staan. Maar WA geeft geen melding in de notificatiebalk. De oude versie wel. Moet ik daar dan ook een instelling kunnen wijzigen bij Toegankelijkheid of alleen bij de nieuwste? Of is het heel wat anders.
Ik zou het volgende doen;

WA verwijderen.
Foon uitschakelen en opnieuw starten.
** WA uit de playstore opnieuw installeren.

Oeps, dan krijg je versie 2.9.1547.
Installeer dan die nieuwe die je zelf geDL hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 16:07 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android