Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:51:
En ik vind dus ook dat de apps afgestemd moeten zijn op het OS. Holo skin zou per direct doorgevoerd moeten worden.
Ik weet niet eens wat een holo skin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:53:
[...]

Ik weet niet eens wat een holo skin is.
De 'look' vanaf ICS en nieuwer.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:00:
[...]
De 'look' vanaf ICS en nieuwer.
Het spijt me, maar dat zegt me ook niets.
De overgang van GB naar ICS heb ik ook niet spectaculair gevonden qua uiterlijk, gewoon omdat het mij niet zo interesseert, ik ben echt een simpele gebruiker die weinig geeft om uiterlijk vertoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom scrollen door gesprekken en lijsten met contacten zo laggy kan zijn, een quadcore 1,5 ghz processor moet daar toch genoeg voor zijn?
Ik denk dat de app gewoon nog niet goed is aangepast aan 4.x en dat het daarom maar matig werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:18:
[...]

Het spijt me, maar dat zegt me ook niets.
De overgang van GB naar ICS heb ik ook niet spectaculair gevonden qua uiterlijk, gewoon omdat het mij niet zo interesseert, ik ben echt een simpele gebruiker die weinig geeft om uiterlijk vertoon.
Ik weet niet welke mobiel jij nu hebt maar volgens mij heb je alleen bij Nexus en Sony een echte 'holo' ervaring..

De play market is holo bijvoorbeeld, en Whatsapp mag zich wel snel gaan ontwikkelen daarheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:10:
[...]
Ik weet niet welke mobiel jij nu hebt maar volgens mij heb je alleen bij Nexus en Sony een echte 'holo' ervaring..

De play market is holo bijvoorbeeld, en Whatsapp mag zich wel snel gaan ontwikkelen daarheen
Ik heb een simpele S2 die nog steeds ruimschoots voldoet en snel zat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:46:
Zijn jullie echt allemaal zo armoedig dat je niet even 80 eurocent overmaakt?! Echt weer typische hollanders
Het gaat me niet om al dan niet betalen, maar zoals ik al aangaf, mijn schoonma is niet echt ' APP-minded '
Als die dan op een dag " zomaar" geen WA meer krijgt, ligt het niet aan het betalen, maar aan de stand van de zon en de tegenhangende palmbladeren bij de buren.

en dat wil ik dus voorkomen, en als er dan een 'probleem' zou kunnen ontstaan, ga ik liever die 90ct overmaken, en done with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een beetje raar vind is, dat ik versie 2.8.9108 heb wat ook de versie in de Play-Store is, maar ga je naar de site van WA zelf, dan staat daar al een paar weken versie 2.8.9448.
http://www.whatsapp.com/android/
Ik neem aan dat WA zelf moet zorgen dat de laatste versie in de Play-Store komt, maar waarom duurt dat zo lang?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
AllSeeyinEye schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:51:
En ik vind dus ook dat de apps afgestemd moeten zijn op het OS. Holo skin zou per direct doorgevoerd moeten worden.
Zeker als het ook nog een betaalde app (in geval van WhatsApp meer een dienst) betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Kreeg een paar dagen geleden ook een melding, kon helaas het hele bericht niet lezen om 1 of andere reden. En 80 cent overmaken vindt ik geen probleem als het maar makkelijk gaat, en anders stuur ik wel 1 euro in een envelop..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
prutser001 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 10:56:
Kreeg een paar dagen geleden ook een melding, kon helaas het hele bericht niet lezen om 1 of andere reden. En 80 cent overmaken vindt ik geen probleem als het maar makkelijk gaat, en anders stuur ik wel 1 euro in een envelop..
instellingen : account : betalingsinformatie ...

Kan je direct inloggen, en betalen, of een betaallink aanmaken
( voor iemand die je kan helpen om via paypal te betalen )

Gaat prima, zo heb ik de accounts van mijn schoonmoeder en maatje betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:11

Totaalgeflipt

De enige echte

Hoi,
Bedankt voor je bericht.

We have implemented a new auto-download feature - shared image files will now be auto-downloaded to the chat.

This way, you don't need to wait for an image to download. Just tap to view!

In addition, each image file is only 70~120KB. If 100 images are auto-downloaded, it comes out to 7~12MB.
If you have a 1GB plan, this is only 0.5 ~ 0.7% of your plan.

Keep in mind this applies only to image files and *not* to videos or audio notes, since videos and audio files are significantly larger.

Note: The recent version of WhatsApp does not include the setting to disable auto-download. It is now on by default.

Neem gerust contact op met ons bij eventuele andere vragen of zorgen. We helpen je graag verder!

--
Loveleen Kaur
lk@whatsapp.com

WhatsApp Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Wel raar opzich, ik zit nog steeds op de laatst bijgewerkte versie van de playstore en ik kan nog steeds disablen, wel erg irritant dat de laatste tijd settings niet goed onthouden worden, die auto downloadfunctie gaat steeds weer aan, en ik ben steeds me ringtone kwijt voor individuen..gebeurt denk ik na elke update weer ofzo (kan het niet zien, doe auto-bijwerken).
Sowieso geen goede zaak om automatisch plaatjes te downloaden, beetje raar om dat te doen..dan kan iedereen die me nummer toevoegt me plaatjes gaan sturen die automatisch dan gedownload worden..beetje vaag, laat gewoon lekker zelf kiezen of ik dat wil, zelfs van bekenden wil ik lang niet alles standaard binnenhalen...

Edit: ik zie dus dat de playstore variant een paar versies achterloopt in vergelijking met de versie van Whatsapp site zelf, ik heb auto-update maar even uitgeschakeld..

[ Voor 11% gewijzigd door Only op 30-12-2012 09:08 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik op de HTC One V contactpersonen van whatsapp kan blokkeren? help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dringend jullie hulp nodig

Dit soort berichten zijn niet de bedoeling

[ Voor 48% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Gewoon naar het menu gaan, instellingen, contacten en daar zie je geblokkeerde contacten staan.

Één beetje Google voordat je dubbelpost kan overigens geen kwaad.
http://www.whatsapp.com/faq/en/android/21080506

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het al: Je moet op de chatvenster staan, het rechterknopje op de HTC ingedrukt houden, vervolgens optie meer aanklikken en blokkeren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ilsedelange schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:54:
Dat is het probleem, ik zie geen menu staan op whatsapp. Mensen met HTC One V heb ik nodig.
De htc one V heeft idd geen specifieke menu knop.
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:03:
Ik weet het al: Je moet op de chatvenster staan, het rechterknopje op de HTC ingedrukt houden, vervolgens optie meer aanklikken en blokkeren maar.
Hé, ben je me net voor met het juiste antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:05:
[...]

De htc one V heeft idd geen specifieke menu knop.

[...]
Hé, ben je me net voor met het juiste antwoord...
Haha net zelf ontdekt. Jij mag mij vertellen hoe ik een groepsgesprek dan kan starten daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ai, ik heb de One V zelf niet (meer) dus wellicht zit ik er naast. Maar bij WhatsApp werk dat door in het venster GESPREKKEN op de menu knop te drukken (dat is bij de One V dus die knop ingedrukt houden) en dan kiezen voor NIEUWE GROEP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 22:11
Is hier toch tweakers geen hulp voor dummies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt chris en het spijt me saharoen;)

Welkom op het GoT forum, je hebt nu in korte tijd een aantal berichten geplaatst die niet aan het Het algemeen beleid van het GoT forum doen.

Ik verzoek je hier nogmaals naar te kijken, op Tweakers zijn we namelijk niet gewoon om voor helpdesk te vinden. De door jou gesteld vragen kan je namelijk heel gemakkelijk vinden via de handleidingen van je telefoon (www.htc.com) of Whatsapp (www.whatsapp.com)

Op Tweakers zijn we het namelijk gewoon dat mensen eerst het probleem zelf proberen op te lossen voor dat ze een vraag stellen. Dan kan je in je bericht namelijk vermelden wat je er zelf al aan hebt gedaan om je probleem op te lossen.

Afijn, ik ga er vanuit dat het bij deze beginnersfout zal blijven ;)

p.s. In plaats van elke keer een nieuw bericht te plaatsen verdient het in sommige gevallen de voorkeur om een bericht te wijzigen.

[ Voor 91% gewijzigd door Bullet NL op 02-01-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
Only schreef op zondag 30 december 2012 @ 09:04:
Wel raar opzich, ik zit nog steeds op de laatst bijgewerkte versie van de playstore en ik kan nog steeds disablen, wel erg irritant dat de laatste tijd settings niet goed onthouden worden, die auto downloadfunctie gaat steeds weer aan, en ik ben steeds me ringtone kwijt voor individuen..gebeurt denk ik na elke update weer ofzo (kan het niet zien, doe auto-bijwerken).
Sowieso geen goede zaak om automatisch plaatjes te downloaden, beetje raar om dat te doen..dan kan iedereen die me nummer toevoegt me plaatjes gaan sturen die automatisch dan gedownload worden..beetje vaag, laat gewoon lekker zelf kiezen of ik dat wil, zelfs van bekenden wil ik lang niet alles standaard binnenhalen...

Edit: ik zie dus dat de playstore variant een paar versies achterloopt in vergelijking met de versie van Whatsapp site zelf, ik heb auto-update maar even uitgeschakeld..
Ik snap dat automatisch downloaden ook echt niet. Naast het feit dat die 100 foto's uit hun berekening waarschijnlijk maar 1/10 is van het totaal wat ik binnen krijg, wil ik ook echt niet iedere foto op mijn telefoon hebben die ik gestuurd krijg. Gelukkig is de optie in WhatsApp+ nog wel uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippo schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:28:
[...]
Ik snap dat automatisch downloaden ook echt niet. Naast het feit dat die 100 foto's uit hun berekening waarschijnlijk maar 1/10 is van het totaal wat ik binnen krijg, wil ik ook echt niet iedere foto op mijn telefoon hebben die ik gestuurd krijg. Gelukkig is de optie in WhatsApp+ nog wel uit te schakelen.
Misschien heeft het te maken met het volgende;
Berichten op de WA-servers worden verwijderd zodra ze afgeleverd zijn, als een foto/bijlage niet opgehaald wordt blijft het complete bericht op de server staan en dat kan door de vele gebruikers flink oplopen.
Nu was er meen ik ook een regel dat berichten automatisch verwijderd worden na een bepaalde tijd als ze niet opgehaald werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:17
Wanneer krijgt android eens dat je 'Laatst gezien op dit en dat tijdstip' uit kan zetten? Ik erger mij er mateloos aan om eerlijk te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Saitek schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:19:
Wanneer krijgt android eens dat je 'Laatst gezien op dit en dat tijdstip' uit kan zetten? Ik erger mij er mateloos aan om eerlijk te zijn..
Ik vind het juist irritant dat mensen dat uitzetten.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Inderdaad. Reageer je niet meteen, meteen commentaar van dat je het wel gelezen hebt en waarom je niet reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Hoe kan het dat bij mij Service expiration ''lifetime'' staat? Ik heb nog nooit hiervoor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Bij mij staat er ook lifetime, terwijl er vroeger steeds een jaar stond met automatische verlenging na een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
n0elite schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:58:
Hoe kan het dat bij mij Service expiration ''lifetime'' staat? Ik heb nog nooit hiervoor betaald.
Maybe iPhone al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft niets met Android te maken maar met WA zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Op m'n HTC One X+ gaat het ledje alleen bij een bericht knipperen wanneer het scherm uit staat, als hij aanstaat dan knippert hij niet maar speelt alleen geluid af.. Kan ik dit verhelpen?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 08:54
n0elite schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:58:
Misschien een iPhone gehad? Er stond aan het begin bij mij ook 1 jaar, maar nu is het lifetime geworden.
Kwam er achter dat als je je nummer ooit op een iphone heb geactiveerd, je dan een lifetime abbo krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Murk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:40:
Op m'n HTC One X+ gaat het ledje alleen bij een bericht knipperen wanneer het scherm uit staat, als hij aanstaat dan knippert hij niet maar speelt alleen geluid af.. Kan ik dit verhelpen?
Heb je dat ook bij gewone sms-berichten of alleen bij WhatsApp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

tweaker2010 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Heb je dat ook bij gewone sms-berichten of alleen bij WhatsApp?
Bij sms doet ie het wel gewoon, mail enzo ook. Maar WA niet. Echter, net stond ie groen te knipperen van een ongelezen sms, toen kreeg ik een WA bericht eroverheen, waarna hij een aantal seconden onregelmatig leek te knipperen, met afwisselende intervallen. Dus er gebeurt wel 'iets'.. Maar niet veel. :p

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Net een update gehad. Je kan nu 'One year service' aanschaffen in de Play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

Whatsapp is eigenlijk gewoon erg goed slim bezig.
Enorm veel klanten aan je app laten gaan zodat het bijna onmisbaar wordt, nu moet straks iedereen het verplicht aanschaffen, dus enorm cashen straks voor de makers, en daarna de app verkopen aan een andere partij.
Big money it is!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
agoNITE schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:16:
Net een update gehad. Je kan nu 'One year service' aanschaffen in de Play store.
Yep ook website is aangepast. Geen free whatsappen meer op android!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

alwaysleft schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:41:
[...]

Yep ook website is aangepast. Geen free whatsappen meer op android!!!
Mja, voor een 0,99 euro vind ik het nog wel aardig in de categorie free vallen. ;)

Edit: Ik dacht dat je whatsapp nog wel via een website kon kopen, nu enkel via Google Play, dat is grappig want ik heb geen CC voor Google Play, net als vele andere Nederlanders.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 08-01-2013 22:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 10:26

Nakebod

Nope.

Met de nieuwste update hebben ze de paypal betaal optie eruit gesloopt, geen idee of ze daar verstandig aan doen.
Alu hoedjes mode: Dat moest van Google! :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Quad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:44:
[...]

Mja, voor een 0,99 euro vind ik het nog wel aardig in de categorie free vallen. ;)

Edit: Ik dacht dat je whatsapp nog wel via een website kon kopen, nu enkel via Google Play, dat is grappig want ik heb geen CC voor Google Play, net als vele andere Nederlanders.
Paypal ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nope, dat vind ik echt apart.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De dood voor whatsappend nl qua android gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mja praktisch alle mensen die ik ken hebben geen creditcard, nu moeten ze straks ook dokken en dat kan dus niet want ze hebben geen creditcard.. Net als ik.

Dag whatsapp, hallo dure SMS..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Mailen naar Whatsapp dan, als er massaal geklaagd wordt dan lossen ze het wel op op een andere manier.

Heb ook nog maar 3 maanden op m'n account dus ik hoop wel dat je het op een andere manier kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Quad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:57:
Mja praktisch alle mensen die ik ken hebben geen creditcard, nu moeten ze straks ook dokken en dat kan dus niet want ze hebben geen creditcard.. Net als ik.

Iedereen over op facebook messenger.. Bye bye whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
alwaysleft schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:07:
[...]

Iedereen over op facebook messenger.. Bye bye whatsapp
:r Bluegh.

Ben nu gewoon gewend aan WhatsApp en vrijwel al mijn contacten hebben het ook en gebruiken het actief, zou echt balen zijn als dit belemmerd gaat worden door het gebrek aan betaalmogelijkheden.

Voor een iPhone kan je tenminste een tegoedkaart in de winkel kopen als je geen creditcard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
PolluxDKB schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:17:
[...]

:r Bluegh.

Ben nu gewoon gewend aan WhatsApp en vrijwel al mijn contacten hebben het ook en gebruiken het actief, zou echt balen zijn als dit belemmerd gaat worden door het gebrek aan betaalmogelijkheden.

Voor een iPhone kan je tenminste een tegoedkaart in de winkel kopen als je geen creditcard hebt.
Het mankement van een goed betaalsysteem komt nu aan bod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 10:10
Al is het maar 0,99 cent, ik heb een levenslang abonnement :)
En zo niet, er zijn zoveel alternatieven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
tspawn schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:24:
Al is het maar 0,99 cent, ik heb een levenslang abonnement :)
En zo niet, er zijn zoveel alternatieven....
Als dit komende jaar blijft doorgaan, is 2013 het laatste jaar voor whatsapp. De jeugd gaat nooit betalen, en heeft geen credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
Thanks voor de waarschuwing, snel nog ff een jaartje eraan geplakt met PayPal voordat ik geupdate heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Je kan ook (nog) een oude apk zoeken om te betalen. Whatsapp Plus is bijvoorbeeld goed te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:57:

Maak 1.25 over naar mij, dan betaal ik voor je .....

mensen, begint het gezwuer over die euro nu al ?
er zijn mogelijkheden, doe wat moeite en je vindt ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
Of je gebruikt hike, ebuddy xms of een ander alternatief

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu versie 2.8.9108 met als verloopdatum 29-05-2013, als ik nu update naar 2.9.378 blijft die verloopdatum dan hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:34:
Ik heb nu versie 2.8.9108 met als verloopdatum 29-05-2013, als ik nu update naar 2.9.378 blijft die verloopdatum dan hetzelfde?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 21:26

13art

Moderator Mobile
Hmmm al wil ik betalen dan kan dat nog niet eens.
Ik heb twee gmail accounts op mijn telefoon. Aan eentje zijn mijn CC gegevens gekoppeld, aan die andere niet (en dat wil ik ook zou houden). Laat WA nou steeds switchen naar de account waar de betelingsgegevens niet aan gekoppeld staan. Ook al zet ik daarna de play store weer op de goede account, WA blijft eigenwijs elke keer de andere account kiezen.
Nog een maandje om het op te lossen. Wordt denk ik WA mailen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gok genomen en de datum is idd hetzelfde gebleven gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09
l3art schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:45:
Hmmm al wil ik betalen dan kan dat nog niet eens.
Ik heb twee gmail accounts op mijn telefoon. Aan eentje zijn mijn CC gegevens gekoppeld, aan die andere niet (en dat wil ik ook zou houden). Laat WA nou steeds switchen naar de account waar de betelingsgegevens niet aan gekoppeld staan. Ook al zet ik daarna de play store weer op de goede account, WA blijft eigenwijs elke keer de andere account kiezen.
Nog een maandje om het op te lossen. Wordt denk ik WA mailen.
zou het een optie zijn om het verkeerde account tijdelijk te verwijderen gedurende de bataling van WA?

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Grappig krijg nog steeds dat verloop datum niet bekend is (ook na de update). Kan dit komen omdat ik WhApp met zelfde nummer eerst op een Iphone had (nu een Android).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:13
Pinky-H9 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:55:
Grappig krijg nog steeds dat verloop datum niet bekend is (ook na de update). Kan dit komen omdat ik WhApp met zelfde nummer eerst op een Iphone had (nu een Android).
Als je hem met je iPhone destijds gekocht hebt dan heb je inderdaad een lifetime licentie op dat telefoon nummer :) (Dus WhatsApp eenmalig activeren op een iPhone zou je als Android gebruiker jaarlijks wat tijd, moeite én geld besparen :P)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Kees-Jan schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:53:
[...]

zou het een optie zijn om het verkeerde account tijdelijk te verwijderen gedurende de bataling van WA?
Dat zou eventueel wel kunnen natuurlijk want gebruik die account alleen voor mn e-mail.
Maar buiten dat is het niet handig natuurlijk.

Maar in ieder geval bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:39
Zelfs met deze update is mijn afloopdatum nog steeds 'lifetime'. Ben dus benieuwd of er echt ooit betaald moet worden voor WhatsApp.. tot nu toe zijn er iig zat mogelijkheden om het nog gratis te krijgen.

En tja, als het wel geld gaat kosten, dan moet dat maar betaald worden ;p Het is nog wel vreemd dat in NL de creditcard niet zo aanslaat. Ik heb er zelf een en het is uitermate makkelijk. Schijnbaar zijn mensen nog steeds angstig voor het feit dat je er schulden van krijgt, wat heel erg meevalt want je kan je card ook als debitcard gebruiken (aan het eind van de maand wordt het openstaande tegoed van de rekening gehaald).

Dan heb je bij Vodafone gewoon onbeperkt SMS dus dat is ook altijd nog een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:18
Hmm ik heb nog de optie van paypal? Maar heb de whatsapp plus versie 2.85 van xda?
Er staat wel dat t verloopt op 17-3-2013

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
wel een goed systeem, 1 jaar gratis, dan wordt het enorm populair en na een jaar verdienen ze een miljard (oid) iedereen wil het blijven gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Manke schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:27:
wel een goed systeem, 1 jaar gratis, dan wordt het enorm populair en na een jaar verdienen ze een miljard (oid) iedereen wil het blijven gebruiken
Er is in mijn ogen niks mis met geld verdienen aan een succesvolle applicatie, dat het in het verleden "gratis" was betekent niet dat het dit ook altijd moet blijven.

Die €0,80 heb ik wel over voor een jaar (veelvuldig) gebruik maken van een applicatie. Neemt niet weg dat het ook voor mij zonder de paypal optie lastig zou zijn om te betalen. Daar hoef ik me echter tot 3-2014 nog niet druk over te maken aangezien ik voor de laatste update nog betaald heb met paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Manke schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:27:
Nee hoor, veel gebruikers zijn waarschijnlijk niet van plan om voor WhatsApp te gaan betalen.
Zodra er een gratis alternatief is stappen de mensen weer massaal over, zo werkt dat nu eenmaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

tweaker2010 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:54:
[...]

Nee hoor, veel gebruikers zijn waarschijnlijk niet van plan om voor WhatsApp te gaan betalen.
Zodra er een gratis alternatief is stappen de mensen weer massaal over, zo werkt dat nu eenmaal. ;)
Wat is 89 cent per jaar nu? Overstappen kan wel, maar je vrienden/familie die een iPhone hebben zullen altijd whatsapp gebruiken, die hoeven niet jaarlijks te betalen maar hebben eenmalig al betaald.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

tweaker2010 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:54:
[...]

Ja eigenlijk is dat best erg :+ Aan de andere kant op de iPhone is het wel betaald en daar word het massaal gebruikt. klopt ook wel want daar is de app wel fatsoenlijk :+

Ik zou best betalen maar ik blijf erbij dat ze binnenkort dan wel de App eindelijk mogen vernieuwen!

Oh ja en google moet met prepaidkaartjes gaan werken net als Apple!

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 09-01-2013 13:58 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Slasher schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:56:
[...]
Wat is 89 cent per jaar nu? Overstappen kan wel, maar je vrienden/familie die een iPhone hebben zullen altijd whatsapp gebruiken, die hoeven niet jaarlijks te betalen maar hebben eenmalig al betaald.
Tja, die zijn gewend om overal voor te betalen. Android gebruikers (waaronder ik) denken daar heel anders over.
Whatsapp ligt er regelmatig uit, wanneer ze dat oplossen en extra functies toevoegen ga ik erover nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:59:
[...]

Tja, die zijn gewend om overal voor te betalen. Android gebruikers (waaronder ik) denken daar heel anders over.
Whatsapp ligt er regelmatig uit, wanneer ze dat oplossen en extra functies toevoegen ga ik erover nadenken ;)
En het dan vreemd vinden dat vrijwel alle populaire apps eerst op iOS uitkomen. 8)7
Waarom zou je als developer nog tijd en moeite in Android apps steken als de gebruikers (volgens jou dan) er toch geen geld voor over hebben..

Disclaimer: Ik heb zelf geen Android telefoon maar ontwikkel zelf apps voor mobiele apparaten en las toevallig dit topic

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mensen zijn prima bereid om te betalen, zolang het niet te duur wordt, daarom zal Whatsapp ook prima blijven bestaan. Het is een klein bedrag en dat zal niet zoveel mensen afschrikken. Als het nu 5 euro zou zijn voor een jaar zouden er al veel meer mensen afhaken, maar 89 cent daar zullen veel mensen het voor blijven gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

hele korte vraag.
als ik van telefoon switch ben ik dan ook alle gesprekken kwijt?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Touchdomex schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:57:
[...]

Ja eigenlijk is dat best erg :+ Aan de andere kant op de iPhone is het wel betaald en daar word het massaal gebruikt. klopt ook wel want daar is de app wel fatsoenlijk :+

Ik zou best betalen maar ik blijf erbij dat ze binnenkort dan wel de App eindelijk mogen vernieuwen!

Oh ja en google moet met prepaidkaartjes gaan werken net als Apple!
Helemaal mee eens, dan zou ik ook vaker iets kunnen kopen, mocht ik een interessante app zien. Deze kaarten zijn er al wel maar alleen in USA volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:09:
Mensen zijn prima bereid om te betalen, zolang het niet te duur wordt, daarom zal Whatsapp ook prima blijven bestaan. Het is een klein bedrag en dat zal niet zoveel mensen afschrikken. Als het nu 5 euro zou zijn voor een jaar zouden er al veel meer mensen afhaken, maar 89 cent daar zullen veel mensen het voor blijven gebruiken denk ik.
Weinigen hebben denk ik moeite met 89 cent, alleen de betaalwijze zou veel eenvoudiger moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geckoo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:11:
hele korte vraag.
Afhankelijk van je vorige telefoon en je nieuwe telefoon. In principe staan al je gesprekken op je SD opgeslagen dus zou je erbij moeten kunnen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Thanks touchiedingens

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Geckoo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:11:
hele korte vraag.
Nee niet echt. Via instellingen in whatsapp een back-up maken van dat moment (instellingen>gespreksinstellingen> drukken op back-up maken van gesprekken) en hierna het mapje uit SD card>Whatsapp kopieren naar SD-kaart van nieuwe telefoon en Whatsapp vanuit de market installeren en hierna zullen de gesprekken hier weer instaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Dus de truuk gaat simpel zijn:
Iphone lenen en je simkaart erin > Itunes accountje aanmaken > Whatsapp aankopen (Of iemand met store credit de app laten schenken) > Installeren & activeren op de Iphone en dan verder voor lifetime gratis op Android .... Et voila WhatsApp voor 99 cent zonder terug kerende kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kunnen wij de buildprop niet wijzigen naar die van een iPhone? Of werkt dat op een iDinges anders? Zo kan je immers ook meedoen met dropbox - toestel specifieke acties etc.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Pinky-H9 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:49:
Dus de truuk gaat simpel zijn:
Iphone lenen en je simkaart erin > Itunes accountje aanmaken > Whatsapp aankopen (Of iemand met store credit de app laten schenken) > Installeren & activeren op de Iphone en dan verder voor lifetime gratis op Android .... Et voila WhatsApp voor 99 cent zonder terug kerende kosten :)
Moet mezelf even quoten want het kan nog simpeler volgens mij:
Iphone lenen > Simkaart erin > Whatsapp activeren > Sim eruit > Sim in Android > Whatsapp installen / activeren en lifetime .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Pinky-H9 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:25:
[...]

Moet mezelf even quoten want het kan nog simpeler volgens mij:
Iphone lenen > Simkaart erin > Whatsapp activeren > Sim eruit > Sim in Android > Whatsapp installen / activeren en lifetime .......
Nou, zo simpel is dat tegenwoordig niet, door alle verschillende simkaartgroottes die in gebruik zijn.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Nou, zo simpel is dat tegenwoordig niet, door alle verschillende simkaartgroottes die in gebruik zijn.
Idd, en daarnaast zal de maker van WA dit soort trucjes inmiddels ook wel kennen (als dit uberhaupt al werkt), het zal mij dan ook niet verbazen dat er een platform-check plaats gaat vinden naast alleen het telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:14:
Kunnen wij de buildprop niet wijzigen naar die van een iPhone? Of werkt dat op een iDinges anders? Zo kan je immers ook meedoen met dropbox - toestel specifieke acties etc.
Idee is leuk, maar je weet dat Android anders is dan iOS toch? Totaal andere applicatie. Dus simpelweg op applicatie niveau zien ze al dat het om een Android toestel gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
The_Fes schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Overal zijn oplossingen voor, maar zo'n setje converters kost je 1 euro, kan je net zo goed gelijk WA betalen.

( maargoed, het topic verzand in voor en tegen betalen, niet echt WA speciaal meer .... even pauze ;w )

[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 10-01-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 23:19
Vraagje, ik heb nu een Iphone en ga binnenkort overstappen op Android. Als ik dan op mijn nieuwe androidtelefoon Whattsapp installeer, zijn mijn groepschats dan behouden?

En dan gaat het me met name om de Groepschat die ik beheer.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Bij mij bleven ze gewoon behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23

HaTe

haat niet

Alleen de oude berichten krijg je niet op je aifoon

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 23:19
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Sinds de laatste update, kan ik het automatisch downloaden van foto's of filmpjes niet meer uitzetten.
Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 20-09 14:18
al gezocht in dit topic?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Als iedereen nu mailt doen ze er misschien wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
dunn0w schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:30:
Sinds de laatste update, kan ik het automatisch downloaden van foto's of filmpjes niet meer uitzetten.
Dat is een feature, onder het motto 'gebruiksgemak'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
FreshMaker schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:46:
[...]

Dat is een feature, onder het motto 'gebruiksgemak'
Dat is dan wel een erg waardeloze feature. Ik bepaal liever zelf welke afbeeldingen ik wel en niet download. In groepschats komen er vaak genoeg zinloze foto's van de lunch oid langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Framoes schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:44:
[...]

Dat is dan wel een erg waardeloze feature. Ik bepaal liever zelf welke afbeeldingen ik wel en niet download. In groepschats komen er vaak genoeg zinloze foto's van de lunch oid langs.
Een oplossing voor, verlaat de groepschat :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Quad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:49:
[...]

Een oplossing voor, verlaat de groepschat :p
Ik lees op Tweakers ook wel eens wat me niet interesseert, maar om dan gelijk nooit meer te komen ;)

Het is gewoon zonde van m'n data, batterij en ruimte op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Laatst online: 10-08 12:10
dunn0w schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:30:
Ik kan dat nog wel gewoon instellen hoor... versie 2.9.378

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ja, weet iemand hier een oplossing voor? Op de Iphone kan het wel. Niemand hoeft te weten hoe vaak en hoe laat ik zijn bericht heb gelezen!

Ik heb geprobeerd iets in elkaar te knutselen met Tasker en de tekst uit notificaties extraheren (zodat je Whatsapp niet hoeft te openen om tenminste het eerste deel van een bericht te zien), maar dat werkte helaas niet.

Ik heb ook eens een applicatie geprobeerd waarin je een geschiedenis van je notificaties te zien zou moeten krijgen, maar dat werkte niet op Android 4.1. Misschien nog eens proberen.

Dan is er nog Whatsapp Plus, een alternatieve client die gewoon met het Whatsapp-systeem verbindt, maar die had deze optie ook niet, in elk geval niet toen (deed het overigens prima, maar moest af en toe wachten op een update, als Whatsapp weer eens iets veranderd had).

[Edit:] Notification History blijkt nu weer te werken, althans op mijn Galaxy Nexus 4.1.2 stock, jee! Ik heb nog geen Whatsapp-bericht gekregen sinds installatie, maar van een SMS krijg je in elk geval de inhoud te zien. Ben benieuwd of het ook goed werkt bij meerdere Whatsapp-berichten tegelijk.
Google Play: Notification History

[ Voor 16% gewijzigd door Cerberus_tm op 19-01-2013 23:10 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android