Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hebben sommigen ook problemen dat berichten wel naar de server bericht worden verstuurd maar niet naar de gewenste contactpersoon?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:31
Chevy454 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:56:
Hebben sommigen ook problemen dat berichten wel naar de server bericht worden verstuurd maar niet naar de gewenste contactpersoon?
Nee, maar meestal betekend dit dat, de contactpersoon zijn of haar telefoon heeft uitstaan of dat je geblokkeerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Harribo schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:31:
Heb deze app voor het eerst geinstalleerd. Willen ze meteen bevestiging van je nummer om je een sms te sturen. Toen ben ik meteen afgehaakt, volgens mij is het nergens voor nodig behalve voor hun doeleinden.
Waarom heb je uberhaupt internet?
Sjongejonge wat een drama om één SMSje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Heb deze app voor het eerst geinstalleerd. Willen ze meteen bevestiging van je nummer om je een sms te sturen. Toen ben ik meteen afgehaakt, volgens mij is het nergens voor nodig behalve voor hun doeleinden.
Whatsapp werkt opbasis van een uniek ID, dit unieke ID is dus je telefoonnummer. Je zal dus een keer je telefoonnummer moeten invoeren om vervolgens hem te registeren. Verder krijg je geen berichten via SMS. Het is alleen nodig om aan te tonen dat het 06 nummer wat jij wil registeren echt bestaat.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hoe heb je WhatsApp destijds gevalideerd?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

AllSeeyinEye schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:29:
[...]

Hoe heb je WhatsApp destijds gevalideerd?
Niet dus, hij heeft Whatsapp schijnbaar wel gedownload maar nooit geactiveerd......
Je moet namelijk 1 controle smsje krijgen om uberhaupt Whatsapp te kunnen gebruiken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bullet NL schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:32:
[...]

Niet dus, hij heeft Whatsapp schijnbaar wel gedownload maar nooit geactiveerd......
Je moet namelijk 1 controle smsje krijgen om uberhaupt Whatsapp te kunnen gebruiken......
Ah, ik dacht dat hij eBuddy probeerde, die heeft namelijk, net als bijvoorbeeld Viber, trouwens, ook een SMS verificatie.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Bullet NL schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:27:
[...]
Whatsapp werkt opbasis van een uniek ID, dit unieke ID is dus je telefoonnummer.
Dat kan ook een ander uniek ID zijn.
Niet dat ik heel achterdochtig ben, maar dit is gewoon flauwekul naar mijn mening.
Gevoelsmatig probeer ik dan wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ryan_ schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:59:
Nee, maar meestal betekend dit dat, de contactpersoon zijn of haar telefoon heeft uitstaan of dat je geblokkeerd bent.
Aangezien het om mijn vriendin gaat zal de kans zijn dat ik geblokkeerd ben gering zijn :p
Maar het lijkt erop dat haar dataverbinding niet echt werkt ;(

[update]
Het werkt weer, het lag aan haar verbinding....

[ Voor 7% gewijzigd door Chevy454 op 03-12-2012 15:42 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Harribo schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:21:
[...]

Niet dat ik heel achterdochtig ben, maar dit is gewoon flauwekul naar mijn mening.
Ja maar ze koppelen de dienst aan je telefoonnummer zodat alleen jij op een andere telefoon of na bijvoorbeeld een reset je berichten weer kunt herstellen. Een uniek ID wat je zelf in kunt vullen zou dus veelste fraudegevoelig zijn. En als het ooit nog is betaald word koppelen ze dit ook aan je tel nummer. Dat is waarom ze het vragen.

IMO beetje raar als je om 1 verificatie smsje afhaakt, ze vragen gewoon netjes om je telefoonnummer met reden. Als ze kwaad wouden doen hadden ze het vast wel ongevraagd meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:52
Oh okay, door die ene SMS verificatie haak je dus af en de andere toestemmingen boeiden verder blijkbaar nul?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-12-03-13-26-59_sgs22012-12-03_13-28-05.pngAfbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-12-03-13-27-09_sgs22012-12-03_13-27-33.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik ben het eens met Pino112, je kunt het beste maar zover mogelijk van het "boze" internet vandaan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Ik begrijp je bezorgdheid niet helemaal. Whatsapp vraag alleen je telefoonnummer om je nummer te verifiëren, dit doen ze omdat ze van een systeem gebruik maken dat niet toestel afhankelijk is maar nummer afhankelijk. Wat het voordeel heeft dat je bij een nieuw toestel vrij gemakkelijk verder kunt met je bestaande account. Maar wat anders, waarom je hier druk over maken terwijl elke telefoonfabrikant zo bij je gegevens kan. Apple, HTC, Samsung, Nokia of RIM, ze hebben allemaal monitor software draaien. Waarom je dan druk maken om je telefoonnummer af te geven zonder dat ze er (behalve de registratie sms) iets mee doen. Ik denk dat je in de war bent met telemarketeer diensten waar je bijvoorbeeld op TV ook reclames voor ziet. Hier stuur je een smsje heen met een vraag en vervolgens zit je vast aan een vorm van een abonnement/dienst. Dit is bij Whatsapp beslist niet zo.

Als je dan toch een beetje achterdochtig bent, waarom koop je dan een smartphone? Voor je gevoel ben je misschien wel beter af met een ouwe Nokia 3310. Maar goed, daarbij kan je provider ook weer vrij nauwkeurig bepalen waar jij je bevind. Laat staan dat het voor justitie al helemaal een eitje is om je gegevens (gesprekken en locatie) op te vragen.

Ik krijg er nog al een alluhoetje gevoel bij......

Natuurlijk, je bent zelf de gene die keuzes maakt wat je wel of niet op het internet achterlaat aan gegevens. Maar om de manier die Whatsapp gebruikt nu als ongewenst of slecht te kwalificeren gaat mij veel te ver. Mijn tip zou zijn, blijf lekker SMS-en, maak geen gebruik van de “nieuwe” technieken. Bij SMS weet je dat je provider en de overheid mee kan lezen en bij Whatsapp blijft het alleen bij de ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dit is nogal een grijs gebied, en dit staan we dus niet toe.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 03-12-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

skoozie schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:38:
[...]

Vraag me wel af hoe het zit met mijn account. heb 2 jaar lang een iphone gehad en ben nu overgestapt op android. Waarom zou ik alle apps een 2e keer moeten betalen? als ik later overstap op windows phone mag ik nog een keer alles kopen? goed business model hebben ze! hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maat om voor de volle pond achteraan te zitten vind ik ook weer overdreven...
De volle pond... die app kost nog geen pond man, stel je niet aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:20
Brad Pitt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:32:
[...]

Vergeet er niet bij te melden dat Whatsapp op die andere telefoon/tablet dan niét meer werkt hè...
Even melden dat dit niet klopt. Ik heb via Titanium een backup gemaakt en deze op mn 8.9 Tab gezet. Zowel op mn tablet als smartphone werkt WA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:23:
Even melden dat dit niet klopt. Ik heb via Titanium een backup gemaakt en deze op mn 8.9 Tab gezet. Zowel op mn tablet als smartphone werkt WA :)
Even een post aanmaken op XDA en daar melden dat je nu Whatsapp gebruikt op meerdere devices met slechts één telefoonnummer waarbij beide devices geen rare meldingen geven en alles gewoon prima werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Is het niet zo dat je enkel berichten binnen krijgt op het apparaat wat het laatst verbinding heeft gemaakt met WA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:31:
[...]

Oh okay, door die ene SMS verificatie haak je dus af en de andere toestemmingen boeiden verder blijkbaar nul?

[afbeelding][afbeelding]
En dan hebben we het nu alleen nog maar over WhatsApp he.
Ik denk dat Harribo dan ook geen Facebook-, Twitter- en Gmailaccount heeft, omdat zij net zo goed allerlei data verzamelen dat 'het nergens voor nodig is behalve voor hun doeleinden.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Arie- schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:33:
Is het niet zo dat je enkel berichten binnen krijgt op het apparaat wat het laatst verbinding heeft gemaakt met WA?
Nu weer even aan het testen. Sowieso zie je natuurlijk niet de met je "andere apparaat" gestuurde eigen berichten maar ontvangen dingen komen hier nu wel op beide apparaten aan.

Zelfde als altijd/vroeger dus basically. Werkt in de praktijk voor geen meter. Hier dan tenminste, YMMV.

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 03-12-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
Toch jammer dat XMS (nog) niet veel gebruikt wordt.
Ziet er IMO mooier uit, (optioneel) encrypted versturen van berichten en het is een Nederlands product.

WhatsApp vs Ebuddy XMS:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/UaVCoS-cuzTlDpmKrDEvr3iXHKylaE7nJq7jA-4Bh81z5Y889YuXQLr9DMXJAfbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/mryri1lik3RxoABvYF4Qq65W9P-ymA21aZkukcV7wmfnTQPgEJ-unr7iAtcuVBBO5Q

Zou het ook niet verkeerd vinden als WhatsApp er (ongeveer) zo uit zou gaan zien:
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/01sPXC8/Wapp.png
Meer plaatjes.

[ Voor 28% gewijzigd door agoNITE op 03-12-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:40:
[...]

Nu weer even aan het testen. Sowieso zie je natuurlijk niet de met je "andere apparaat" gestuurde eigen berichten maar ontvangen dingen komen hier nu wel op beide apparaten aan.

Zelfde als altijd/vroeger dus basically. Werkt in de praktijk voor geen meter. Hier dan tenminste, YMMV.
Vandaar dat ik op de ipad een oud prepaidnummer gebruik.
werkt perfect, en zolang een 'ander' dat nummer niet claimt, gaat het goedkomen
( prepaidnummers worden doorgaans toch niet snel ingezet voor internetdoeleinden + whatsapp )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen gaat de overname van Whatsapp door Facebook niet door, maar gaan ze vol de concurrentie aan door ook alleen het tel-nummer te gebruiken.
http://www.nu.nl/internet...-whatsapp-definitief.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 22-09 19:40
Na het installeren van de nieuwste update zie ik niet meer de optie om het automatisch downloaden van foto's uit te zetten. Meer mensen met dit probleem? Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

Zijn er eigenlijk technisch betere (mooier + privacy) alternatieven voor Whatsapp? Userbase maakt mij niet uit.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ruyckske schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:44:
Zijn er eigenlijk technisch betere (mooier + privacy) alternatieven voor Whatsapp? Userbase maakt mij niet uit.
Vanaf woensdag krijgen we in Nederland Hike Messenger.
Is nu een halve week in Duitsland uit, en gelijk 1 van de meest gedownloade apps daar.

Hike verwacht ik veel van: http://hike.in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Heb ooit lopen kloten met paypall en een paar keer achter elkaar die 99 dollarcent overgemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/lifetime.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is je punt? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Lifetime denk ik ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik maakte niet echt een punt hé... Maar met tig iPhone, BB en ook Andriod gebruikers die nog jaren lang kunnen doorgaan met WA denk ik niet dat het snel vervangen zal worden door een ander systeem. Misschien dat er over een tijd wel meerdere message-apps naast elkaar op mijn phone draaien, als een grote groep van mijn contacten dat gebruikt loopt dit schaap mee. Maar ik zit zelf totaal niet te wachten op nog een app erbij, heb ook nog geen vernieuwing gezien waar ik wild van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Chris.nl schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:35:
Ik maakte niet echt een punt hé... Maar met tig iPhone, BB en ook Andriod gebruikers die nog jaren lang kunnen doorgaan met WA denk ik niet dat het snel vervangen zal worden door een ander systeem. Misschien dat er over een tijd wel meerdere message-apps naast elkaar op mijn phone draaien, als een grote groep van mijn contacten dat gebruikt loopt dit schaap mee. Maar ik zit zelf totaal niet te wachten op nog een app erbij, heb ook nog geen vernieuwing gezien waar ik wild van word.
Zeiden we dat ook niet over Hyves 4 jaar geleden? De saaie UI van Whatsapp begint mij tegen te staan. En de veiligheid issues ook. Ben benieuwd of Whatsapp nog user share heeft over 5 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:10

netblade

Sunrise

alwaysleft schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:00:
[...]

Zeiden we dat ook niet over Hyves 4 jaar geleden? De saaie UI van Whatsapp begint mij tegen te staan. En de veiligheid issues ook. Ben benieuwd of Whatsapp nog user share heeft over 5 jaar ;)
Ik denk dat een gemiddelde gebruiker het helemaal niets uitmaakt, gezien de enorme hoeveelheid open profielen op bijvoorbeeld facebook. Dat wij als tweakers met meer privacy gericht zijn wil nog niet zeggen dat iedereen dat is.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zou iemand mij de reden kunnen geven, waarom WhatsApp niet geinstalleerd kan worden op twee toestellen met hetzelfde telefoonnummer... Ik heb dual-sim, twee telefoons, een luxe en een 'ragtelefoon' voor het werk enzovoort... Maarja als ik ga werken kan ik smsen / emailen, maar WhatsAppen niet, omdat ik 'm daarna op m'n 'luxe' telefoon weer moet installeren enzovoort en om dat elke keer te doen, gaat me te ver...

Ik zou gewoon willen WhatsAppen op twee toestellen met hetzelfde nummer, but why not :)

Er is vast een hele simpele reden :+

Maak dat als optie WhatsApp en in de app zelf een soort 'vliegtuigmodus voor WhatsApp' en klaar toch?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]
De saaie UI van Whatsapp begint mij tegen te staan.
Daarvoor heb je verschillende mods, waaronder WA+, waarmee je de UI nagenoeg compleet zelf kan tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

De saaie UI van Whatsapp begint mij tegen te staan.
Ik kan dat simpele/minimalistische juist waarderen. :)
En de veiligheid issues ook.
Daar heb je idd wel een punt. Soms heb ik het idee dat het nog steeds een uit de hand gelopen hobby-project is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
cordonbleu schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:58:
Na het installeren van de nieuwste update zie ik niet meer de optie om het automatisch downloaden van foto's uit te zetten. Meer mensen met dit probleem? Best irritant.
Niemand met dit probleem dan? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet iemand of er een app/programma is waarmee ik een tijd kan instellen om automatisch WhatsApp berichten te sturen? Pc of mobiel maakt niet zoveel uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:33

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

MrVegeta schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 01:41:
Weet iemand of er een app/programma is waarmee ik een tijd kan instellen om automatisch WhatsApp berichten te sturen? Pc of mobiel maakt niet zoveel uit.
Ik denk het niet. Er zijn wel een aantal initiatieven om een API voor WhatsApp te bouwen, zie bijvoorbeeld https://github.com/venomous0x/WhatsAPI. Maar dat komt er wel op neer dat je zelf dingen moet gaan programmeren.

Ook is er http://www.whatsapp-api.com/, die zouden het ook moeten kunnen denk ik, maar dit is wel een betaalde service.

Waarvoor heb je het nodig? Misschien is er een simpeler oplossing voor je probleem :) Als SMS of e-mail bijvoorbeeld ook een optie is, dan zou je Tasker kunnen gebruiken.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alwaysleft schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:28:
[...]

Vanaf woensdag krijgen we in Nederland Hike Messenger.
Is nu een halve week in Duitsland uit, en gelijk 1 van de meest gedownloade apps daar.

Hike verwacht ik veel van: http://hike.in
Hike Messenger is nu uit. Met 1 iemand geprobeerd, super echt waar! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 08:54
alwaysleft schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:57:
[...]

Hike Messenger is nu uit. Met 1 iemand geprobeerd, super echt waar! :9~
Ook maar geïnstalleerd, ziet er heel goed uit! Alleen niemand in mijn contactlijst heeft het al. Ook vrij logisch, haha. We zullen zien of er meer mensen overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Duur geintje voor Hike, kreeg de sms niet binnen, gelijk een telefoontje vanuit California er achteraan (erg netjes trouwens dat Samsung op de SII met JB bij een nummer dat niet in je lijst staat, de staat/provincie vermeld van de beller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:44:
Duur geintje voor Hike, kreeg de sms niet binnen, gelijk een telefoontje vanuit California er achteraan (erg netjes trouwens dat Samsung op de SII met JB bij een nummer dat niet in je lijst staat, de staat/provincie vermeld van de beller)
Hike bevalt goed! Al 5 vrienden overgestapt. Super UI en bloody fast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 21:26

13art

Moderator Mobile
Tijd voor een apart Hike topic?

heb hem ook geinstalleerd, maar nog geen vrienden die het ook hebben

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 21:48
Bestaat er geen whatsapp encryptie app? Zoals je vroeger met msn had, moest je allebei de encryptie app hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:38:
Bestaat er geen whatsapp encryptie app? Zoals je vroeger met msn had, moest je allebei de encryptie app hebben.
https://whatsapp.zendesk....47-are-my-messages-secure
If you are using the latest version of WhatsApp your messages are encrypted.

We do not store your chat history on our servers. All chat messages are considered private and are only stored until they are delivered.

Even though data sent through our app is encrypted, remember that if your phone or your friend's phone is being used by someone else, it may be possible for them to read your WhatsApp messages. Please be aware of who has physical access to your phone.

Cheers,
WhatsApp Support Staff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:31
Wat ik me afvraag.

Wanneer ik iemand blokkeer op WhatsApp en diegene stuurt mij een bericht tijdens de blokkade. Krijg ik het bericht dan alsnog binnen wanneer ik de blokkade ophef? Of kan het bericht als verloren worden beschouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:39
Chris.nl schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:10:
'k Heb ooit lopen kloten met paypall en een paar keer achter elkaar die 99 dollarcent overgemaakt.

[afbeelding]
Haha, ik heb lifetime ook maar nog nooit iets betaald. Wel whatsapp al >20 x opnieuw geinstalleerdomdat ik steeds met Custom ROMs loop te klooien.

Zonde van die x keer 99 cent dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik heb nu meer last dat foto's niet worden verstuurd.
Licht het aan mij of aan de server

[ Voor 25% gewijzigd door J.S. Bach op 12-12-2012 09:31 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Bij mij is dit juist minder geworden sinds een paar weken geleden, ik hoef minder op retry te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Laatst online: 10:07
Ryan_ schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:59:
Wat ik me afvraag.

Wanneer ik iemand blokkeer op WhatsApp en diegene stuurt mij een bericht tijdens de blokkade. Krijg ik het bericht dan alsnog binnen wanneer ik de blokkade ophef? Of kan het bericht als verloren worden beschouwd?
Komen nooit aan nee.

• 13art

13art

Moderator Mobile
maarud schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:01:
[...]

Haha, ik heb lifetime ook maar nog nooit iets betaald. Wel whatsapp al >20 x opnieuw geinstalleerdomdat ik steeds met Custom ROMs loop te klooien.

Bij mij staat er wel een datum, maar heb er nog nooit voor hoeven betalen. Tot op heden elke keer een bericht gehad dat mn account weer met een jaar verlengt was. We zullen wel zien wat er op 9 januari gebeurd. Anders maar definitief overstappen op een andere dienst.

Verwijderd

Reageer ontopic of reageer niet.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 13-12-2012 10:35 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Doe maar niet.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 13-12-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik heb sinds gister een nieuwe telefoon Galaxy note 2. Direct whatsapp er weer op gezet! Altijd tevreden gebruikt...
Echter viel mij gelijk iets op.... Als iemand mij een afbeelding stuurt wordt deze direct gedownload! Dit wil ik niet! En zo was het op mijn Desire HD ook niet.

Dus gelijk de instellingen van whatsapp in gedoken... Maar kan het nergens meer vinden om dit uit te schakelen... Mijn vriendin die nu mijn oude htc gebruikt en whatsapp daar ook opnieuw heeft opgezet hetzelfde probleem!

Hebben ze deze optie er voor android uitgehaald? Want begrijp uit mijn omgeving dat iphone gebruikers de optie nog wel hebben.

Ik zou hier stevig van balen... heb nu een data limiet van 250 MB. En ik zit niet altijd te wachten om alle foto's te downloaden. (vervuiling telefoon).

Als ik het internet afspeur krijg ik allemaal oplossingen die dus niet werken. Instellingen kiezen: gespreks instellingen en daar zou het uit te schakelen moeten zijn.... maar niet dus... Iemand die hetzelfde probleem heeft of hiervan op de hoogte is?

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://zargon.nl/img/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1680&g2_serialNumber=1

de optie auto download images ontbreekt.

[ Voor 7% gewijzigd door totempaal op 14-12-2012 22:01 ]

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WA+ 2.70 is uit. Veel nieuwe theming opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:02:
WA+ 2.70 is uit. Veel nieuwe theming opties.
wat bedoel je hiermee? Is het niet meer mogelijk? Moet ik nu altijd maar afbeeldingen accepteren? Wil dit graag uitschakelen.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
totempaal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:10:
[...]

wat bedoel je hiermee? Is het niet meer mogelijk? Moet ik nu altijd maar afbeeldingen accepteren? Wil dit graag uitschakelen.
Ik heb precies hetzelfde probleem dat foto's automatisch worden gedownload nadat ik whatsapp opnieuw heb geïnstalleerd na het flashen van mijn gnex. De optie om dit uit te zetten zie ik ook niet meer. Ik heb in dit topic al twee keer gevraagd of er meer mensen zijn met dit probleem of of iemand misschien een oplossing weet.
Het lijkt er echter op dat de mensen in dit topic het veel drukker hebben met de allerlei custom whatsapps en vragen zoals de onze worden genegeerd. Toch raar aangezien dit topic 'whatsapp voor android' heet en mij dus lijkt te gaan over de originele versie van whatsapp. Zou mij logischer lijken als er een apart topic was voor de zaken die juist hier besproken worden over whatsapp. Zoiets als 'custom whatsapp voor Android topic' bijvoorbeeld.

Maar ja, just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
Met whatsapp plus kun je dat gewoon uitzetten bij de gespreksinstellingen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bij mij is het geen optie meer, maar als ik een foto of video ontvang, en ik klik er niet op, komt hij niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
De optie is dus idd weg, maar bij mij komen ze wel automatisch binnen als ik er nog niet op geklikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
cordonbleu schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:17:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem dat foto's automatisch worden gedownload nadat ik whatsapp opnieuw heb geïnstalleerd na het flashen van mijn gnex. De optie om dit uit te zetten zie ik ook niet meer. Ik heb in dit topic al twee keer gevraagd of er meer mensen zijn met dit probleem of of iemand misschien een oplossing weet.
Het lijkt er echter op dat de mensen in dit topic het veel drukker hebben met de allerlei custom whatsapps en vragen zoals de onze worden genegeerd. Toch raar aangezien dit topic 'whatsapp voor android' heet en mij dus lijkt te gaan over de originele versie van whatsapp. Zou mij logischer lijken als er een apart topic was voor de zaken die juist hier besproken worden over whatsapp. Zoiets als 'custom whatsapp voor Android topic' bijvoorbeeld.

Maar ja, just my 2 cents...
Ik denk dat je het best kan googelen met de term "old versions whatsapp" en dan de apk terugzetten die nog wel die opie had. Je hoeft niet altijd te updaten, compatible blijft het vast nog wel een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Het was 2 versies terug nog een optie inderdaad. Nu helaas niet meer. Dom besluit. Oude apk terugzetten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
reinsaddict schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 00:31:
Het was 2 versies terug nog een optie inderdaad. Nu helaas niet meer. Dom besluit. Oude apk terugzetten dus.
Ik draai gewoon de nieuwste versie van whatsapp op me Galaxy Nexus en bij mij staat de optie er gewoon nog om foto's niet automatisch te downloaden hoor..
Vanaf hoofdscherm --> instellingen --> gespreksinstellingen --> afbeeldingen automatisch downloaden.

Wel had ik dit standaard al uitgezet, maar na 1 van de laatste updates is dit weer aangegaan zonder toestemming, maar vinkje weer uitgezet nu.

Voor het geval het toch niet de laatste is, app is geupdate en ik zit op versie 2.8.9108.

[ Voor 6% gewijzigd door Only op 15-12-2012 00:37 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
Idem dito hier! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 00:36:
[...]

Ik draai gewoon de nieuwste versie van whatsapp op me Galaxy Nexus en bij mij staat de optie er gewoon nog om foto's niet automatisch te downloaden hoor..
Vanaf hoofdscherm --> instellingen --> gespreksinstellingen --> afbeeldingen automatisch downloaden.

Wel had ik dit standaard al uitgezet, maar na 1 van de laatste updates is dit weer aangegaan zonder toestemming, maar vinkje weer uitgezet nu.

Voor het geval het toch niet de laatste is, app is geupdate en ik zit op versie 2.8.9108.
Ik heb exact dezelfde versie op mijn S2 en die optie is bij mij verdwenen, vreemd.
Edit;
Ik zie in dat scherm onderin wel een dubbele vermelding;
Alle gesprekken verwijderen
Alle gesprekken wissen
Dit lijkt mij allebei hetzelfde en mogelijk had 1 van die 2 de nu verdwenen optie moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Dat is dus het probleem. Bij de een staat de optie na de nieuwste update er nog wel, bij de ander niet. En ik heb ook een Galaxy Nexus, dus het probleem is niet toestel gebonden aangezien Only aangeeft nog wel over de optie te beschikken op zijn Galaxy Nexus na de nieuwste update van Whatsapp. Wel is het zo dat ik mijn Nexus weer naar stock 4.1.2 heb geflashed na alle problemen op 4.2.1. Maar dit zou toch geen probleem moeten zijn? Ik draai dus volledig stock.
Rare zaak. Denk dat het dus een bug is. Heb het team van Whatsapp vorige week al een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
maarud schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:01:
[...]

Ik krijg elke keer meldingen dat het proef abonnement over een paar dagen afloopt. Maar het wordt automatisch met een half jaar verlengt zonder ook maar iets te betalen. Gaat al 2 jaar zo ;)

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ligt whatsapp er bij jullie ook uit?

Ik zie niet meer "laatst gezien" in de bovenste balk, en berichtjes sturen zie ik alleen het klokje alsof ik offline ben.

heb al naar WA plus 2.70 geupdate maar nog niks.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, het ligt (weer) plat. Och, kan ik mooi rustig werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:49

Hupske

AFCA

Ja, ligt er bij mij ook uit.

Dan maar weer even het ouderwetse smsen gebruiken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:35
Jup, whatsapp is weer dood.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Ik gebruik bijna never Wh'app, maar nu heb ik het eens nodig voor een heel belangrijk berichtje, is het weer eens helemaal kaboem. Dan maar bad old sms.
edit: getest trouwens met een bb torch en htc one x

[ Voor 14% gewijzigd door BeefHazard op 15-12-2012 19:53 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Tja handig zit je Kerstkaarten te schrijven moet je adressen hebben, vraag je t via Whatsapp niemand die antwoord geeft......... AH! whatsapp ligt er dus uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:39
Of Hike gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

En hij doet t weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hier nog steeds niet... Zie geen tijden van wanneer personen voor het laatst online waren etc.
Het schijnt een wereldwijde storing te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:18
Hier wel gelukkig weer, alhoewel je geen tijden kan zien. Verstuurt en ontvangt de berichten wel

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:54

Laguna

Connaisseur

PM_Petrol schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:24:
[...]

Ik krijg elke keer meldingen dat het proef abonnement over een paar dagen afloopt. Maar het wordt automatisch met een half jaar verlengt zonder ook maar iets te betalen. Gaat al 2 jaar zo ;)
Net m'n toestel van een clean install voorzien en vervolgens WhatsApp weer geïnstalleerd en kreeg nu onderstaand tijdens het instellen te zien. Ik denk dus dat het deze keer niet meer automatisch verlengd gaat worden zonder dat je hoeft te betalen. Overigens vind ik het geen probleem €0,89 per jaar te betalen voor een advertentie-vrije message app, die ons allen veel geld met smsen heeft bespaard.

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/7156/screenshot2012121903365.jpg

Nu nog een keer de app conform Halo ontwikkelen en dan ben ik eindelijk van die 3 witte puntjes af rechts onderin bij m'n softwarematige navigatie knoppen.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 19-12-2012 03:48 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hebben er meer mensen last van het vastlopen van afbeeldingen?
Heb een groepsgesprek waar ontzettend veel afbeeldingen in voorbij komen,
maar dat is niet meer vooruit te branden en een grote ergernis.. krijg steevast de
melding dat het plaatje niet meer reageert en of ik het al wil sluiten.
(heb een SGS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:53

Yucko

One clown to rule them all !

Laguna schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:30:
[...]

Net m'n toestel van een clean install voorzien en vervolgens WhatsApp weer geinstalleerd en krijg nu in de intro te zien: "25 dagen WhatsApp resterend, daarna slechts €0,89 per jaar" met daaronder de tekst "Wij doen niet aan advertenties". Ik denk dus dat het deze keer niet meer automatisch verlengd gaat worden zonder dat je hoeft te betalen. Overigens vind ik het geen probleem €0,89 per jaar te betalen voor een geweldige advertentie-vrije message app, die ons alle veel geld van smsen heeft bespaard.

Nu nog een keer de app conform Halo ontwikkelen en dan ben ik eindelijk van die 3 witte puntjes af rechts onderin bij m'n softwarematige navigatie knoppen.
beter gaan ze een versie uitgeven waar je zelf wat aan kan customizen qua kleuren e.d. (zoals WA+ dus). Dat er betaald moet worden vind ik geen probleem. Ik had destijds al meteen een jaar betaald :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:33:
Hebben er meer mensen last van het vastlopen van afbeeldingen?
Heb een groepsgesprek waar ontzettend veel afbeeldingen in voorbij komen,
maar dat is niet meer vooruit te branden en een grote ergernis.. krijg steevast de
melding dat het plaatje niet meer reageert en of ik het al wil sluiten.
(heb een SGS2)
Misschien zit er wel een maximum aan het aantal afbeeldingen in een contact/groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:40:
[...]

Misschien zit er wel een maximum aan het aantal afbeeldingen in een contact/groep.
Niet zozeer een maximum, maar wanneer je het plaatje gaat laden, moet Whatsapp opnieuw alle afbeeldingen, die je met de groep gedeeld hebt, indexeren. Dat duurt altijd even, waardoor Android snel vraagt of je hem wil afsluiten. Ik heb dat zelf ook met contacten waarmee ik meer dan duizend afbeeldingen heb gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 22-09 21:37
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:23:
[...]

Ik heb exact dezelfde versie op mijn S2 en die optie is bij mij verdwenen, vreemd.
Edit;
Ik zie in dat scherm onderin wel een dubbele vermelding;
Alle gesprekken verwijderen
Alle gesprekken wissen
Dit lijkt mij allebei hetzelfde en mogelijk had 1 van die 2 de nu verdwenen optie moeten zijn.
Hier exact hetzelfde probleem, echter met een datalimiet en een aantal verschillende groeps chats waar aan de lopende band fotos worden gepost zou ik dit toch heel graag snel weer terug zien...

Maar even mailtje aan wagen richting whatsapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

Whatsapp is verlengd met twee maanden, benieuwd wanneer er daadwerkelijk betaald moet worden

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja kreeg ook al een bericht van verlenging, maar dat was voor een maandje, tot ergens in februari (was eerder dus tot januari)

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 23-12-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Vreemd dat het bij jullie 2 maanden is. Ik kreeg eergisteren een bericht dat mijne nu tot 3/8/2013 geldig is.
Ik vermoed dat het tot maart is en niet tot augustus, alsnog vind ik het vreemd dat de 'gratis verlenging' bij sommige 2 maanden is en in mijn geval 3.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mij naar 11/3 verlengd, 2 maanden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik vraag me af of de 'nieuwe' gebruikers al een verlenging gekregen hebben.
Mijn schoonma is niet zo clever hierin, enig idee wat er gebeurt als er geen verlenging meer is/komt ?

ontvangt WA dan niets meer, of komen er popups ?
beetje vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:00:
Ik vraag me af of de 'nieuwe' gebruikers al een verlenging gekregen hebben.
Mijn schoonma is niet zo clever hierin, enig idee wat er gebeurt als er geen verlenging meer is/komt ?

ontvangt WA dan niets meer, of komen er popups ?
beetje vaag allemaal.
Ik denk idd dat je bij het starten van WA dan een popup krijgt dat de 'proef'periode afgelopen is en dat er eerst betaald moet worden om het weer werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier tot 12 mrt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 21:48
Hier tot 20.2.2013. Vandaag uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zijn jullie echt allemaal zo armoedig dat je niet even 80 eurocent overmaakt?! Echt weer typische hollanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heeft niets met armoedig te maken. Het is dat alternatieven in mijn kennissen, vrienden en zakelijke kringen simpelweg niet gebruikt worden, anders ga ik met alle plezier een andere app gebruiken. WhatsApp wordt wat functie en UI betreft namelijk niet of nauwelijks verder ontwikkeld. Het is dat er met WA+ nog iets van te maken is.... En devs reageren absoluut nergens op. Verschillende malengemaild maar nooit zelfs maar een nnietszeggende reactie.
Van mij krijgen ze geen cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:53:
Heeft niets met armoedig te maken. Het is dat alternatieven in mijn kennissen, vrienden en zakelijke kringen simpelweg niet gebruikt worden, anders ga ik met alle plezier een andere app gebruiken. WhatsApp wordt wat functie en UI betreft namelijk niet of nauwelijks verder ontwikkeld. Het is dat er met WA+ nog iets van te maken is.... En devs reageren absoluut nergens op. Verschillende malengemaild maar nooit zelfs maar een nnietszeggende reactie.
Van mij krijgen ze geen cent.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het er prima uitzien en het doet wat het moet doen.
Ik hou van simpele maar doeltreffende app's en dat is WA. Ik zou niet weten wat het meer zou moeten doen dan wat het nu doet en kan. Ik gebruik de standaard interface en vind die duidelijk en overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
alwaysleft schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:46:
Zijn jullie echt allemaal zo armoedig dat je niet even 80 eurocent overmaakt?! Echt weer typische hollanders
We hebben het toch gewoon over een verlenging? Toch niet over of we willen betalen of niet? Wie zegt dat ik niet zou willen betalen als het niet meer verlengt zou worden. Gezien de 'geruchten' dat het verlengen niet meer zou gebeuren en dat mensen moeten betalen, is het dus logisch, als het wel weer verlengt wordt, dat hier dan melding van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Gister zou Whatsapp verlopen, maar vandaag is het weer verlengd tot 14 februari.
Dus dat blijft zo maar door gaan. Al 1 jaar zo.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:09:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het er prima uitzien en het doet wat het moet doen.
Ik hou van simpele maar doeltreffende app's en dat is WA. Ik zou niet weten wat het meer zou moeten doen dan wat het nu doet en kan. Ik gebruik de standaard interface en vind die duidelijk en overzichtelijk.
Smaken verschillen zeker, maar dan kan iets nog steeds wel erg slecht zijn. Een paar voorbeelden: WhatsApp doet er op mijn Note zeker 3 seconden over om op te starten met een lijst van 6 personen. Dat is vrij lang. Zelfs Chrome doet er maar een seconde of anderhalf over. Een gesprek laden duurt ook zo'n anderhalve seconden. Nog steeds erg lang.

De Holo stijl is niet doorgevoerd en de app lijkt nog erg veel op Android 2.x. Qua kleuren en qua stijl. Voor 4.x gebruikers zonder menutoets is dit erg onhandig. Ook de chatweergave is totaal niet op Android aangepast en niets meer dan een iOS clone. Als je dat zo mooi vind had je maar een iPhone moeten kopen.

Scrollen in gesprekken is gewoonweg traag en de scrollbar komt ook weer uit Android 2.x bij lange gesprekken. Bij minder lange gesprekken weer uit semi-Holo. Nergens iets van ontwikkeling te bekennen. De deelknop is niet van Android maar van iOS. En dat je kunt scrollen in de smileyweergave is gewoonweg onduidelijk.

Whatsapp doet mij meer denken aan Samsung's TouchWiz. Dat is ook een leuke schil die veel mensen (helaas) mooi vinden, maar die pas weer in Jelly Bean verder doorontwikkeld is. De ICS versie is gewoonweg naar te noemen. Zie bijvoorbeeld de mapjes.

Uiteindelijk is de basis van Whatsapp erg mooi en zit het geheel leuk in elkaar. Maar het lijkt nu op een app die sinds twee jaar niet meer geüpdatet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alex3305 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:28:
[...]

Smaken verschillen zeker, maar dan kan iets nog steeds wel erg slecht zijn. Een paar voorbeelden: WhatsApp doet er op mijn Note zeker 3 seconden over om op te starten met een lijst van 6 personen. Dat is vrij lang. Zelfs Chrome doet er maar een seconde of anderhalf over. Een gesprek laden duurt ook zo'n anderhalve seconden. Nog steeds erg lang.

De Holo stijl is niet doorgevoerd en de app lijkt nog erg veel op Android 2.x. Qua kleuren en qua stijl. Voor 4.x gebruikers zonder menutoets is dit erg onhandig. Ook de chatweergave is totaal niet op Android aangepast en niets meer dan een iOS clone. Als je dat zo mooi vind had je maar een iPhone moeten kopen.

Scrollen in gesprekken is gewoonweg traag en de scrollbar komt ook weer uit Android 2.x bij lange gesprekken. Bij minder lange gesprekken weer uit semi-Holo. Nergens iets van ontwikkeling te bekennen. De deelknop is niet van Android maar van iOS. En dat je kunt scrollen in de smileyweergave is gewoonweg onduidelijk.

Whatsapp doet mij meer denken aan Samsung's TouchWiz. Dat is ook een leuke schil die veel mensen (helaas) mooi vinden, maar die pas weer in Jelly Bean verder doorontwikkeld is. De ICS versie is gewoonweg naar te noemen. Zie bijvoorbeeld de mapjes.

Uiteindelijk is de basis van Whatsapp erg mooi en zit het geheel leuk in elkaar. Maar het lijkt nu op een app die sinds twee jaar niet meer geüpdatet is.
Ik gebruik steeds meer de app Hike. Super mooie UI, en super snel plus dito support. http://hike.in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:28:
[...]

Die traagheid herken ik niet, starten van WA en openen van een gesprek gaat beide binnen 1 sec (S2).
Ik ben een niet veeleisende gebruiker die van alles verwacht dat het doet wat het moet doen, niet meer en niet minder. En hoe een app er uit ziet boeit mij niet zo, als het maar doet wat het moet doen, update's komen vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En ik vind dus ook dat de apps afgestemd moeten zijn op het OS. Holo skin zou per direct doorgevoerd moeten worden.

Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android