Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bij een nieuwe install kom ik niet voorbij de melding: "Bezig met initialiseren"

Maar goed, kom er ondertussen dus nog niet door... We wachten af!
Vanmiddag wat een klooien geweest (wist toen nog niet dat de service down was) dus toen die map verwijderd. Nog een andere manier om die backup te triggeren?
Map verwijderen is eigenlijk je backup verwijderen... nu kan er niets teruggezet worden.HammerNL schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:01:
Als je die map van whatsapp hebt verwijderd, krijg je geen melding om een backup terug te zetten?
Vanmiddag wat een klooien geweest (wist toen nog niet dat de service down was) dus toen die map verwijderd. Nog een andere manier om die backup te triggeren?
Ja daar was ik al bang voor. Ik dacht dat het systeem werkte als een online backup, maar niet dus, helaas.Chris.nl schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:07:
Hier lijkt alles weer ok
[...]
Map verwijderen is eigenlijk je backup verwijderen... nu kan er niets teruggezet worden.
Ik ben lid van een groep en wordt telkens weer (wanneer ik het verwijder) toegevoegd door leden.
Is er een mogelijkheid om alle berichten te negeren?
Dus geen notificatie en andere medelingen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik weet niet of het mogelijk is om een groep te blokkeren, maar je kunt wel de notificaties van een groep uitzetten voor maximaal een week. Open de groep > menu > muteChiMan schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:40:
Is het mogelijk om een groep te negeren/blokkeren?
Ik ben lid van een groep en wordt telkens weer (wanneer ik het verwijder) toegevoegd door leden.
Is er een mogelijkheid om alle berichten te negeren?
Dus geen notificatie en andere medelingen.
Tijdens de downtime gewoon facebookmessenger gebruikt. Gaat ook prima (ook voor groepsgesprekken)
contrast schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:02:
[...]
Ik weet niet of het mogelijk is om een groep te blokkeren, maar je kunt wel de notificaties van een groep uitzetten voor maximaal een week. Open de groep > menu > mute
Inderdaad, of je kunt doen wat @Catch22 zegtChiMan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:19:
Niet de ideale oplossing maar wel effectief voor een week![]()
[...]
The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.
Ik kreeg de melding van de week, geen idee of het na een update was eigenlijk. Maar goed, ik sla er geen acht op. Merk het wel al lijkt het me sterkRobvef schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:00:
Ik kreeg vandaag een update voor Whatsapp en nadat ik die geïnstalleerd had, kreeg ik de melding dat mijn proefperiode over 14 dagen afloopt. Iemand anders deze melding ook gehad?
Heb Whatsapp al tijden, dus mij mij nog eventjes gratis. Daarna vind ik het geen probleem om er wat voor te betalen, handige app
☻/
/▌
/ \
Daarna ook gewoon kopen.
Ik heb een Samsung Gio gehad die ik tot voorkort altijd gebruikte met Whatsapp erop. Vandaag verkocht, alle data gebackupt op mn pc en een factory reset gegeven, en de telefoon gedag gezegd....
De simkaart (met hetzelfde nummer als eerst) overgezet naar mn nieuwe S2, whatsapp geinstalleerd en nu wil hij niet verifieren. Ik heb alle stappenplannen (http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20970873) doorlopen zonder succes, zelfs een factory reset gedaan van mn telefoon om het werkend te krijgen, niks heeft zin...
Als ik me aanmeld en telefoonnummer invoer ter verificatie zegt hij 'Verbinden mislukt! Controleer je nummer. Whatsapp kan maar op een apparaat per telefoonnummer worden geinstalleerd.'Bij het wachten op sms-verificatie duurt het een aantal seconde en springt hij al over op 'profielinformatie' waar ik mijn naam en foto kan invoeren. Als ik dit echter doe krijg ik weer de foutmelding 'Verbinden mislukt! Controleer je nummer. Whatsapp kan maar op een apparaat per telefoonnummer worden geinstalleerd.'. Helaas kan ik nergens instellen dat hij met bellen de verificatie doet (daar heb ik al wel wat dingen over gevonden), hij blijft iedere keer hangen met de vorige foutmelding. Diverse keren WA erafgegooid en eropgezet, all epic fails
Heb ondertussen met Whatsapp zelf contact opgenomen maar die reageren pas maandag ivm black friday
naja zo grappig vind ik het niet meer!
Verder heb ik orecies dezelfde klachten wat nu mijn telefoon wergeeft. ik hoop op een reactie, ik heb ook WA.com een bericht gedaan..
we wachten af!!
Ik heb echter mijn telefoonnummer al meer dan 10x geregistreerd bij WA (originele WA en via WA+) en het is tot op vandaag altijd goed gegaan, dus wanneer er echt een limiet bestaat, dan weet ik niet wat deze dan zou moeten zijn.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Een limiet lijkt mij sterk.. Vorig jaar heb ik vanwege (veiligheids)voorschriften op mijn toenmalige werk wekelijks WhatsApp om en om op twee telefoons geregistreerd, ging altijd zonder problemen. Verwacht eerder dat hun servers weer eens plat liggen ofzo.Yucko schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:41:
Hoevaak heb je in het verleden je telefoonnummer geregistreerd bij WA? Ik meen eens gelezen te hebben (ik weet alleen niet meer waar) dat je WA niet tevaak mag activeren op hetzelfde nummer.
Ik gebruik whatsapp al jaren, maar deze melding heb ik nog nooit gehad.
Ik heb meteen ff geupdate naar de nieuwste versie, maar whatsapp blijft de melding geven dat deze 06-12-2012 gaat verlopen.
Ik heb er geen moeite mee om $ 0,99 per jaar te betalen voor deze top app
Ik wacht nog ff af tot begin volgende week, en anders betaal ik gewoon
Heb je al bericht gehad?Cheaps schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:26:
Iemand een idee hoe ik Whatsapp weer werkend kan krijgen? De situatie:
----- knip -----
Heb ondertussen met Whatsapp zelf contact opgenomen maar die reageren pas maandag ivm black friday. Iemand een idee?
Hier loopt hij op 20 januari 2013 af, wacht wel af of het verlengt wordt, anders is het kwestie om PayPal in te schakelen om de 99 cent te betalen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

[ Voor 69% gewijzigd door TimvH op 27-11-2012 20:28 ]
wat ik gedaan heb is een paar dagen niet ingelogd op mijn laptop, dus geen verbinding met een ander toestel. Met dat ik mijn account volledig had verwijderd.
Ik weet nog niet of het even de tijd moest hebben of dat ze bij WA wat hebben gedaan.. maar het werkt weer!
Cogitationis poenam nemo patitur
dus dat iedereen over moet gaan binnenkort klopt dus niet
Dat is bij mij tot nu toe altijd zo gegaan inderdaad, en ik heb ook nog nooit van iemand gehoord waarbij de datum verlopen was en diegene moest betalen. Alleen mensen die preventief hebben betaald. Volgens mij weet het gros van de WA gebruikers niet eens van die datum afBullet NL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:33:
Betreffende de betaling aan Whatsapp, is het niet zo dat wanneer iemand de melding krijgt dat z'n "free" abonnement verloopt hij/zij dan kan betalen, doe je dit niet dan de dienst gewoon door loopt met een nieuwe datum dat hij zou aflopen tot gevolg???
Rail Away!
Bron: http://www.androidworld.n...nenkort-niet-meer-gratis/WhatsApp binnenkort niet meer gratis
WhatsApp, wie kent het niet, de messenger-dienst waarmee je ‘gratis’ berichtjes naar elkaar kunt sturen via internet in sms-stijl. Deze dienst is enorm populair in Nederland en er wordt dan ook erg veel gew’appt. Er was al vaker sprake van, maar het ziet er naar uit dat WhatsApp niet voor altijd gratis blijft.
Gisteren kregen wij van meerdere gebruikers (ook op de redactie) berichten binnen dat er wederom meldingsschermen opduiken waarin aangegeven wordt dat licenties verlopen en deze vernieuwd (dus betaald) moeten worden. Tot nu toe was het altijd zo dat deze vervolgens automatisch (gratis) verlengd werden, maar dit blijkt na contact met WhatsApp niet meer zo zeker te zijn.
Nadat we (dank Michael) contact hebben gehad met WhatsApp, gaven zij aan dat ze bezig zijn met het experimenteren met een nieuwe betalingsmethodes voor WhatsApp. De volgende stap zou een in-app-aankoop zijn via de Google Play Store waarmee je voor een bepaald bedrag de licentie voor een bepaalde periode (1 jaar) weer kunt verlengen. Dit is overigens alleen van toepassing op de Android-versie van WhatsApp, de iPhone-versie is bij aanschaf al betaald.
Het lijkt er op dat WhatsApp flink aan het experimenteren is met nieuwe betaalmethodes. Het scherm dat verscheidene mensen momenteel (en ook enkele maanden geleden al) krijgen, kun je hieronder terugvinden. Wanneer je op ‘ja’ klikt, wordt je doorgestuurd naar een website, waar je via Google Wallet of PayPal verzocht wordt om 1 dollar af te rekenen om een jaar lang gebruik te kunnen maken van WhatsApp.
Alternatieven
Alhoewel WhatsApp één van de grootsten is in Nederland, zijn er nog een aantal alternatieven. Op de redactie zijn we naast WhatsApp ook erg te spreken over eBuddy XMS. Deze messenger-applicatie van Nederlandse bodem heeft minimaal dezelfde functionaliteit als WhatsApp, maar heeft bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om via het web berichten te versturen. Mocht je twijfelen over de toekomst van WhatsApp, is het wellicht een idee eBuddy XMS te installeren. Dan dien je natuurlijk wel je vrienden en familie te overtuigen dit ook te doen, anders heb je er vrij weinig aan…
Het lijkt er dus echt op dat Whatsapp helemaal overgaat op een abonnement stuctuur.....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Whatsapp biedt wel meer voordelen dan sms behalve dat het (bijna) gratis is hoor. En daarnaast is iedereen al redelijk "committed" aan Whatsapp omdat iedereen het gebruikt.AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:31:
Ik denk dat Whatsapp ook na de melding automatisch verlengd zal worden. Het is groot omdat het gratis is. In feite kan Whatsapp niets meer dan SMS/email/talk/chaton/etc. En zodra men moet betalen, zullen velen het niet meer gebruiken. Zeker nu sms bij de meeste providers gratis geworden is.
Wat me stoort is dat het moeilijk blijft om te betalen in de Google Play-store (of iTunes Store). Waarom niet gewoon iDeal? Ik weet dat iDeal alleen in Nederland gebruikt wordt, maar het lijkt me het implementeren 100% waard als het daardoor voor 16 miljoen Nederlanders makkelijk wordt om te betalen.
Met SMS kan ik niet even snel een video/plaatje/audioclippie sturen. En e-mail is daarvoor geen substituut imho aangezien dat veel minder "makkelijk" is. Er is mijns inziens geen echt alternatief voor Whatsapp.AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:31:
Ik denk dat Whatsapp ook na de melding automatisch verlengd zal worden. Het is groot omdat het gratis is. In feite kan Whatsapp niets meer dan SMS/email/talk/chaton/etc. En zodra men moet betalen, zullen velen het niet meer gebruiken. Zeker nu sms bij de meeste providers gratis geworden is.
Nickname does not reflect reality
SMSen is in ons land bij veel providers gratis geworden (bij bepaalde abbo's) Maar in het buitenland beslist niet, ik ben het met je eens dat Whatsapp wel last van de echt gratis diensten zou kunnen krijgen als bijvoorbeeld XMS.AllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:31:
Het voordeel van XSM is bijvoorbeeld ook nog eens dat je het kan installeren op apparaten zonder simkaard, iets wat bij Whatsapp onmogelijk is.
Maar dan moet je hele vrienden groep ook ebuddy xms hebbenBullet NL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:34:
[...]
SMSen is in ons land bij veel providers gratis geworden (bij bepaalde abbo's) Maar in het buitenland beslist niet, ik ben het met je eens dat Whatsapp wel last van de echt gratis diensten zou kunnen krijgen als bijvoorbeeld XMS.
Het voordeel van XSM is bijvoorbeeld ook nog eens dat je het kan installeren op apparaten zonder simkaard, iets wat bij Whatsapp onmogelijk is.
Ik heb het zojuist geinstalleerd. Van mijn 300+ contacten heeft werkelijk niemand het. En dan heb ik mijn telefoonlijst, mijn Google contacts en mijn Facebook contacts even laten doorzoeken.alwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:03:
[...]
Maar dan moet je hele vrienden groep ook ebuddy xms hebben
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dat is waarom Whatsapp ook in NL heer en meester zal blijvenAllSeeyinEye schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:13:
[...]
Ik heb het zojuist geinstalleerd. Van mijn 300+ contacten heeft werkelijk niemand het. En dan heb ik mijn telefoonlijst, mijn Google contacts en mijn Facebook contacts even laten doorzoeken.
bron: http://www.nu.nl/gadgets/2969166/whatsapp-denkt-betaalde-versie-android.html'Whatsapp denkt aan betaalde versie voor Android'
AMSTERDAM - Androidgebruikers moeten op korte termijn mogelijk betalen voor het gebruik van Whatsapp. Het bedrijf gaat binnenkort experimenteren met betalingen via applicatiewinkel Google Play.
Dat laat een medewerker van Whatsapp aan Androidworld.nl weten.
De populaire dienst is gratis beschikbaar op Androidtoestellen. Op iPhones moet nu al 0,89 euro betaald worden voor de app.
In de app voor Android wordt na de download een jaar lang gratis gebruik beloofd. Momenteel wordt dit gratis abonnement kosteloos en automatisch verlengd, maar daar kan op korte termijn dus veranderingen in komen.
Experiment
Whatsapp gaat binnenkort beginnen met betalingen via de Google Play Store. Het gaat dan om een experiment. Wanneer deze test van start gaat is niet bekend, maar het heeft volgens de medewerker geen prioriteit.
Volgens Androidworld krijgen sommige gebruikers al een melding dat hun gratis periode afgelopen is. Deze gebruikers worden doorverwezen naar een site waar staat dat ze via Google Wallet of Paypal 1 dollar moeten afrekenen om weer een jaar gebruik te kunnen maken van de dienst.
Het gaat hier dus enkel om de app zelf. een eenmalige betaling. Ik ben hier op tegen, om dat google nog steeds geen manier heeft gevonden om betalingen zonder credit card te gebruiken. Ik ben zelf geen creditcard houder en zou graag een paypal of ideal optie zin in de play store. Ik moet dan een prepaid creditcard ergens vandaan toveren om whatsapp te betalen en dat vind ik gewoonweg onhandig.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Als ik dan lees dat iedereen maar 'gratis maanden' krijgt terwijl ze nog nooit wat betaald hebben en mijn WhatsApp verloopt eind november vind ik dat niet echt tof. Inmiddels gratis verlengd tot begin januari, 't zal wel.
Betalen voor iets is helemaal niet erg, maar voer dat dan consistent door...
Ik heb ooit juist betaald (terwijl het niet hoefde, want je kon het een jaar gratis gebruiken) en nu dit...
Achja ik zie 't wel weer, als ik geen 'gratis maanden' meer krijg, so be it, dan betaal ik wel weer gewoon echt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
tot dat mensen er voor moeten gaan betalen, er zijn namelijk genoeg mensen die geen CC hebben of niets voor een app willen betalen. Zelf vindt ik dit niet zo'n probleem maar voor genoeg anderen lijkt het me een behoorlijke beperking.alwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:03:
[...]
Maar dan moet je hele vrienden groep ook ebuddy xms hebben
XMS werkt prima, is snel en heeft de zelfde functionaliteit. Wanneer Whatapp voor velen "te duur" wordt lijkt het me een prima alternatief
op de iphone betaal je eenmalig 89 cent.
Prima, kopen en gebruiken.
op android is 1 jaar gratis, maar daarna betaal je ieder jaar.
Ik heb ook geen moeite om te betalen voor een app die ik veel gebruik (tot dusver niet gedaan omdat het niet hoeft
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nog nooit een rode cent betaald voor whatsapp en ik gebruik het nu anderhalf jaar. Ook nog nooit een bericht gekregen waarin stond dat ik eventueel mijn licentie moest vernieuwen. Ik heb android trouwenscypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:52:
Tsja,
op de iphone betaal je eenmalig 89 cent.
Prima, kopen en gebruiken.
Ik heb ook geen moeite om te betalen voor een app die ik veel gebruik (tot dusver niet gedaan omdat het niet hoeft) maar trek het dan gelijk.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Heb nog niemand ontmoet die daadwerkelijk heeft moeten betalen. Wordt elke keer gewoon gratis verlengd.cypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:52:
Maar bedoel meer het verschil aan te geven ALS je wel moet betalen is het namelijk op android ieder jaar, en op iphone betaal je eenmalig voor de app.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Vind XMS er persoonlijk ook veel mooier uitzien. Functie gaat natuurlijk boven looks, maar Whatsapp ziet er IMO wel erg gedateerd uit.Bullet NL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:52:
[...]
XMS werkt prima, is snel en heeft de zelfde functionaliteit. Wanneer Whatapp voor velen "te duur" wordt lijkt het me een prima alternatief
eeuh nee ? De app zal gewoon (gratis) in de Play store blijven waarbij je waarschijnlijk het 1e jaar nog steeds gratis hebt maar daarna echt zult moeten gaan betalen. De quote die je zelf aanhaalt zegt nl. hetvolgende:IIsnickerII schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:37:
[...]
bron: http://www.nu.nl/gadgets/2969166/whatsapp-denkt-betaalde-versie-android.html
Het gaat hier dus enkel om de app zelf. een eenmalige betaling. ...
wat dus geen 1x betalen en altijd gebruiken inhoudt, maar elk jaar betalen (dus abo)...Deze gebruikers worden doorverwezen naar een site waar staat dat ze via Google Wallet of Paypal 1 dollar moeten afrekenen om weer een jaar gebruik te kunnen maken van de dienst.
allemaal paniek om niks want hoe het er nu uitziet wordt je straks door WhatsApp naar een pagina doorgestuurd waar je ook met PayPal kan aftikken. Zie ook het bericht van Bullet NL en het artikel waar hij naar linkt. Daar staat hetvolgende screenshot:IIsnickerII schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:37:
[...]
Ik ben hier op tegen, om dat google nog steeds geen manier heeft gevonden om betalingen zonder credit card te gebruiken. Ik ben zelf geen creditcard houder en zou graag een paypal of ideal optie zin in de play store. Ik moet dan een prepaid creditcard ergens vandaan toveren om whatsapp te betalen en dat vind ik gewoonweg onhandig.

Dus geen verplichting om een CC aan te schaffen om je WhatsApp te kunnen betalen.
En zelfs al zou men in de toekomst de betaling via Google Wallet laten verlopen ... grote kans dat tegen die tijd hier die Google Wallet tegoed kaartjes verkrijgbaar zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Yucko op 28-11-2012 17:40 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Totaal 896 contacten en 6 personen gebruiken xms, dus niet echt breed gedragen zeg maar!
Zelf heb ik er geen problemen mee om te betalen voor whatsapp
Dan heb je ook levenslang Whatsapp gratis
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 28-11-2012 19:28 ]
https://opensea.io/seaart
Dank voor de tip, morgen even de iPhone van de zaak misbruikenalwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:27:
Tip voor mensen met Android, log in met je 06 nummer op een iPhone van iemand die je kent en dan weer afmelden.
edit: do'h, die heeft natuurlijk geen whatsapp gekocht

[ Voor 8% gewijzigd door jvvj op 29-11-2012 09:21 ]
Geen bericht meer gehad maar toen ik op een andere wifi inlogde toen kreeg ik een werkende whatsapp. Weet niet of het daaraan gelegen heeft, maar hij doet het weer dus ik ben weer blij
Blond vraagje ... Hoe log je uit op een iPhone?alwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:27:
Tip voor mensen met Android, log in met je 06 nummer op een iPhone van iemand die je kent en dan weer afmelden.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik gok door de sim te wisselen, maar dat weet ik niet zeker want ik heb geen iphone. Hij moet op de één of andere manier wel aan je telefoonnummer gekoppeld worden, dus dan lijkt dat me de meest logische optie.PinokkioTV schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:09:
[...]
Blond vraagje ... Hoe log je uit op een iPhone?
In mijn telefoon gaat echter nog een normale SIM. In de nieuwere iphones toch een micro of mini SIM? is dat makkelijk om te zetten en dan weer terug te zetten in een gewone sim houder?
Instellingen chatinstellingen, geavanceerd, verwijder mijn account . Diegene waarmee je het doet met wel een reservekopie van zijn gesprekken hebben. Anders is hij die kwijt.PinokkioTV schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:09:
[...]
Blond vraagje ... Hoe log je uit op een iPhone?
Bedankt. Net gedaan voor mijn Nokia 808 via een iPhone 3GS die hier ligt rond te zwerven. Account is verlengd tot 24 december 2013. Niet eindeloos, maar wel een jaartje er bijalwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:34:
[...]
Instellingen chatinstellingen, geavanceerd, verwijder mijn account . Diegene waarmee je het doet met wel een reservekopie van zijn gesprekken hebben. Anders is hij die kwijt.
Overigens zie ik net bij de telefoon van mijn dochter dat de datum door WA zelf is aangepast. Deze stond gisteren nog op 6 december 2012, nu is dit gewijzigd in 26 januari 2013. Ook deze maar even tweaken ...
/edit
Nah, dus niet

Bij de telefoon van m'n dochter (Nokia C6-00) staat de datum na de iPhone-truc nog steeds op 26 januari 2013 ...
[ Voor 9% gewijzigd door PinokkioTV op 28-11-2012 21:06 . Reden: Aanvulling ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Je moet je account met telefoon nummer wel afmelden op je Symbian telefoon eer je inlogt op je iphone he..PinokkioTV schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:40:
[...]
Bedankt. Net gedaan voor mijn Nokia 808 via een iPhone 3GS die hier ligt rond te zwerven. Account is verlengd tot 24 december 2013. Niet eindeloos, maar wel een jaartje er bij
Overigens zie ik net bij de telefoon van mijn dochter dat de datum door WA zelf is aangepast. Deze stond gisteren nog op 6 december 2012, nu is dit gewijzigd in 26 januari 2013. Ook deze maar even tweaken ...
/edit
Nah, dus niet
Bij de telefoon van m'n dochter (Nokia C6-00) staat de datum na de iPhone-truc nog steeds op 26 januari 2013 ...
Is er ook een soortgelijk programma als XMS (en Viber) voor Tablets?Bullet NL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:52:
[...]
tot dat mensen er voor moeten gaan betalen, er zijn namelijk genoeg mensen die geen CC hebben of niets voor een app willen betalen. Zelf vindt ik dit niet zo'n probleem maar voor genoeg anderen lijkt het me een behoorlijke beperking.
Wanneer ik één van beide wil installeren krijg ik de melding dat deze apps niet voor mijn device beschikbaar zijn (Sony Tablet S).
Een messenger app als Whatsapp (telefoonnummer nodig) of XMS zou zeker handig zijn op vakantie.
https://opensea.io/seaart
Ergens een apk vandaan plukken en die handmatig installeren op je tablet? Dat werkt met Whatsapp ook. Het activeren is dan weer een ander verhaal, maar dat is bij XMS makkelijker volgens mij.Source90 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:20:
[...]
Is er ook een soortgelijk programma als XMS (en Viber) voor Tablets?
Wanneer ik één van beide wil installeren krijg ik de melding dat deze apps niet voor mijn device beschikbaar zijn (Sony Tablet S).
Een messenger app als Whatsapp (telefoonnummer nodig) of XMS zou zeker handig zijn op vakantie.
Ik ook, maar ik kan nog wel gewoon berichtjes sturen en krijg ook nog berichtjes terug. De status-servers liggen blijkbaar plat?enomiss schreef op donderdag 29 november 2012 @ 03:27:
bij mij heeft iedereen nu status: error status: unavailable
klopt, dat werkt inderdaad. De apk kun je van website (dus niet de play store) van WhatsApp afhalengwystyl schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:32:
[...]
Ergens een apk vandaan plukken en die handmatig installeren op je tablet? Dat werkt met Whatsapp ook. Het activeren is dan weer een ander verhaal, maar dat is bij XMS makkelijker volgens mij.
[...]
Echter, mijn nieuwe tablet had alleen wifi dus dat ging hem niet worden (activeren en zo) dus eerst op de oude tablet met 3G geinstalleerd en geactiveerd. Daarna via Titanium Backup een backup gemaakt die op de nieuwe tablet (app+data) teruggezet
Dus een ander android tablet met 3G danwel ander android smartphone is dan wel handig om te hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 29-11-2012 14:39 ]
Hier nog steeds niet. Kan idd nog wel berichten versturen en ontvangen, dus maak me er niet druk om.Ryan_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:10:
Status werkt hier sinds vanochtend weer
Vergeet er niet bij te melden dat Whatsapp op die andere telefoon/tablet dan niét meer werkt hè...Yucko schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:38:
Dus een ander android tablet met 3G danwel ander android smartphone is dan wel handig om te hebben.
Werkt Whatsapp niet meer met dat nummer? Of gaat het om toestel ID?Brad Pitt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:32:
[...]
Vergeet er niet bij te melden dat Whatsapp op die andere telefoon/tablet dan niét meer werkt hè...
Indien het aan het telefoonnummer ligt, zou ik dan niet met een ander nummer (bijvoorbeeld met mijn moeders nummer, gebruikt geen smartphone/databundel) Whatsapp kunnen activeren via WIFI en deze op mijn tablet zetten, om zo met mijn eigen nummer op dat toestel Whatsapp te blijven gebruiken?
Of is het echt toestel ID gerelateerd?
Nee, telefoon nummer in combinatie met apparaatSource90 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:33:
[...]
Werkt Whatsapp niet meer met dat nummer? Of gaat het om toestel ID?
Indien het aan het telefoonnummer ligt, zou ik dan niet met een ander nummer (bijvoorbeeld met mijn moeders nummer, gebruikt geen smartphone/databundel) Whatsapp kunnen activeren via WIFI en deze op mijn tablet zetten, om zo met mijn eigen nummer op dat toestel Whatsapp te blijven gebruiken?
Heb zelfs al gezien dat het met een "vast" nummer werkt, de sms komt dan aan op de telefoon ( tekst naar spraak vertaling ) en die kan je dan invoeren op de tablet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Whatsapp werkt gewoon niet tegelijk met één account op twee toestellen. Als je dus via de Titanium backup methode je Whatsapp werkend heb op je tablet, kan je niet tegelijk op je telefoon bezig.Source90 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:33:
[...]
Werkt Whatsapp niet meer met dat nummer? Of gaat het om toestel ID?
Op die manier heb ik wel Whatsapp werkend gekregen op de tablet van een meisje die zelf geen android telefoon had. Haar sim in mijn toestel, whatsapp geïnstalleerd en geactiveerd, backup gemaakt en op haar android tablet terug gezet; daarna whatsapp data op mijn toestel weer gewist en opnieuw ingesteld met mijn eigen sim.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Ben je dan echt zo'n sloeber dat je niet 80 cent per jaar kan betalen? Diep triest hoe armoedig mensen over zulke zaken kunnen zijn terwijl ze er in de kroeg niet eens over na denken of ze dat extra biertje wel of niet moeten gaan betalen.alwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:27:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Maar inderdaad waar heb je het over nog geen 1 euro
Tsurany schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:32:
[...]
Ben je dan echt zo'n sloeber dat je niet 80 cent per jaar kan betalen? Diep triest hoe armoedig mensen over zulke zaken kunnen zijn terwijl ze er in de kroeg niet eens over na denken of ze dat extra biertje wel of niet moeten gaan betalen.
Vraag me wel af hoe het zit met mijn account. heb 2 jaar lang een iphone gehad en ben nu overgestapt op android. Waarom zou ik alle apps een 2e keer moeten betalen? als ik later overstap op windows phone mag ik nog een keer alles kopen? goed business model hebben ze! hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maat om voor de volle pond achteraan te zitten vind ik ook weer overdreven...Mr-Music schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:34:
Ja echte Hollanders gratis, gratis, gratis.
Maar inderdaad waar heb je het over nog geen 1 euro![]()
[...]
Kreeg ik vanmorgen inderdaad ook, gisteravond kreeg ik een melding dat Whatsapp binnen 2 weken zou verlopen.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:50:
Na twee meldingen dat het bijna verloopt en dat ik moet betalenkreeg ik vanmorgen weer een verlenging naar eind januari 2013. Wel een aanzienlijk kortere verlenging, maar goed, we kijken dan wel weer verder.
We zien het wel, ik vind het geen punt om er voor te betalen, moet alleen even kijken of dit mogelijk is zonder creditcard.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik kan het nog gebruiken tot 2022 volgens Whatsapp, en ik heb nog never nooit het betaald.Laank schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:53:
[...]
Kreeg ik vanmorgen inderdaad ook, gisteravond kreeg ik een melding dat Whatsapp binnen 2 weken zou verlopen.
We zien het wel, ik vind het geen punt om er voor te betalen, moet alleen even kijken of dit mogelijk is zonder creditcard.
Google Play: KakaoTalk Free Calls & Text#?t=W251bGwsMSwxLDIxMiwiY29tLmtha2FvLnRhbGsiXQ..
Werkt echt geweldig
Verwijderd
Wat is trouwens de goedkoopste telefoon waarop Whatsapp werkt? Is dat nou een goedkope Android of een nog goedkopere en desnoods hele oude Nokia? Want daarvoor heb je ook Whatsapp, zag ik. Weet alleen niet of de hele goedkope Nokia's (waarvan je er duizenden hebt, zo lijkt het) ook geschikt zijn voor Whatsapp...
Als het er standaard zo uit zou zien, had ik er ook geld voor over, maar de ontwikkeling van de UI staat al op zijn minst twee jaar stil, en op e-mails reageren de ontwikkelaars niet.Touchdomex schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:55:
Het enige wat ik heb is dat ze maar eens met een fatsoenlijke nieuwe app moeten komen geheel in holo stijl. Dan wil ik graag 2 euro per jaar zelfs betalen.

S2 JB-style
En dan ook nog eens met de interface elementen van Holo. Dat zou briljant zijn. Beetje zoals Google Talk/Tweetlanes/Plume/Spotify/Apollo maar dan voor Whatsapp.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:33:
[...]
Als het er standaard zo uit zou zien, had ik er ook geld voor over, maar de ontwikkeling van de UI staat al op zijn minst twee jaar stil, en op e-mails reageren de ontwikkelaars niet.
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Dit is een custom variant van Whatsapp toch? Via XDA te vinden? Daar heb ik een paar keer al flink ruzie mee gehad omdat hij vond dat ik moest updaten maar dat niet toestond...
Die heeft nog steeds de feel van de oude variant alleen de kleurtjes en alles is Holo.
Kijk maar eens naar mijn voorbeelden en vooral eventjes installeren. Je snapt dan wat ik ermee bedoel namelijk.
De ontwikkelaar (een Spanjaard die in Amsterdam woont) zijn telefoon was een tijd terug gejat (tja, Amsterdam...) en zodoende heeft de ontwikkeling enige tijd stil gelegen. Is inmiddels weer helemaal terug op de rit.Touchdomex schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:54:
[...]
Dit is een custom variant van Whatsapp toch? Via XDA te vinden? Daar heb ik een paar keer al flink ruzie mee gehad omdat hij vond dat ik moest updaten maar dat niet toestond...
Kleuren kan je naar believen aanpassen. Dus ook naar bijvoorbeeld de Talk stijl. Het menu is van vierkantjes naar list gegaan (optioneel).Die heeft nog steeds de feel van de oude variant alleen de kleurtjes en alles is Holo.
Welke voorbeelden?! Ah, zoals bijvoorbeeld TalkKijk maar eens naar mijn voorbeelden en vooral eventjes installeren. Je snapt dan wat ik ermee bedoel namelijk.
Verwijderd
Sorry maar dit vind ik dus niet 'Holo'. Ik zag laatst wel op een google blog / site? hoe verschillende apps eruit zouden zien in Holo, kan het alleen niet meer terugvinden.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:33:
[...]
Als het er standaard zo uit zou zien, had ik er ook geld voor over, maar de ontwikkeling van de UI staat al op zijn minst twee jaar stil, en op e-mails reageren de ontwikkelaars niet.
[afbeelding]
S2 JB-style
Maar je hebt wel gleijk dat ze dit wel een keer mogen en moeten aanpassen naar Holo! Daarnaast meldingen op mijn lockscreen zou ik ook wel prettig vinden.
Volgens mij staat dat er ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:33:
[...]
Sorry maar dit vind ik dus niet 'Holo'. Ik zag laatst wel op een google blog / site? hoe verschillende apps eruit zouden zien in Holo, kan het alleen niet meer terugvinden.
Maar je hebt wel gleijk dat ze dit wel een keer mogen en moeten aanpassen naar Holo! Daarnaast meldingen op mijn lockscreen zou ik ook wel prettig vinden.
Staat hier ergens tussen:Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:33:
[...]
Sorry maar dit vind ik dus niet 'Holo'. Ik zag laatst wel op een google blog / site? hoe verschillende apps eruit zouden zien in Holo, kan het alleen niet meer terugvinden.
https://plus.google.com/u/0/s/%23ADiA%20%23Androiddesign
Even een kleine thumbnail (klik voor groot):

[ Voor 20% gewijzigd door agoNITE op 30-11-2012 12:25 ]

[ Voor 31% gewijzigd door AllSeeyinEye op 30-11-2012 12:10 ]
Verwijderd
Mijn account is trouwens ook tot eind januari verlengd, terwijl deze op mijn vorige telefoon (Nokia 5800) per begin december zou verlopen.
http://www.nu.nl/gadgets/...l-whatsapp-overnemen.html
(als dat doorgaat)
Of je krijgt tussen iedere regel in je gesprek reclame..

Waar ik het wel mee heb, is dat het waarschijnlijk helemaal wordt omgeturnd, dat je foto's deelt via WhatsApp en je FaceBook tegelijk ofzo en dat je moet inloggen met een FB-account en dat soort troep.
Maarja eerst maar is afwachten... Of zal ik een petitie starten dat WA dat niet mag laten gebeuren
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gewoon laten gaan en overstappen naar eBuddy XMS. Kan vrijwel hetzelfde, heeft nog een klein stukje doorontwikkeling nodig, is een Nederlandse ontwikkelaar en kan wel geëncrypteerde berichten versturen.CLB schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:27:
Dat FaceBook, WhatsApp over wil nemen heb ik ansich geen problemen mee...
Waar ik het wel mee heb, is dat het waarschijnlijk helemaal wordt omgeturnd, dat je foto's deelt via WhatsApp en je FaceBook tegelijk ofzo en dat je moet inloggen met een FB-account en dat soort troep.
Maarja eerst maar is afwachten... Of zal ik een petitie starten dat WA dat niet mag laten gebeuren
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-12-2012 10:31 ]
Uhm ja.. Dat zou ik nog doen en 2 vrienden, de rest van de 300 is ook FB-verslaafd dus ik zie 't niet gebeuren.AllSeeyinEye schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:29:
Gewoon laten gaan en overstappen naar eBuddy XMS. Kan vrijwel hetzelfde, heeft nog een klein stukje doorontwikkeling nodig, is een Nederlandse ontwikkelaar en kan wel geëncrypteerde berichten sturen.
* CLB mompelt iets over verificatie van...Harribo schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:31:
Heb deze app voor het eerst geinstalleerd. Willen ze meteen bevestiging van je nummer om je
een sms te sturen. Toen ben ik meteen afgehaakt, volgens mij is het nergens voor nodig.
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android