• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

Yay *O* Die werkt inderdaad weer

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Sinds enige tijd lukt het me niet meer op op mijn HTC One V een profielfoto te plaatsen. Zodra ik een foto of afbeelding selecteer, kan ik deze wel uitsnijden maar als ik dan op Opslaan druk, verschijnt de melding "Laden van afbeelding mislukt. Probeer het later opnieuw.". Voorheen werkte dit wel.

Ik heb dit ook al aan Whatsapp Support gevraagd, maar die kwamen niet veel verder dan de melding dat de foto minimaal 192x192 pixels moet zijn en het volgende:
1)Make sure your SD card isn't full.
2)Make sure your SD card isn't corrupted.
3)Make sure your SD card isn't set to read only.
Op mijn vraag of het eraan kan liggen dat ik heb helemaal geen SD kaart heb, kreeg ik terug:
That could be the issue.
Kan iemand hier dat misschien met zekerheid zeggen? Dan zou het dus aan een tussentijdse update moeten liggen die verplicht een SD kaart vereist voor het instellen van een profielfoto (aangezien het ooit wel gewerkt heeft op dezelfde telefoon zonder SD kaart).

specs

Verwijderd

Ik gebruik de sim voor mijn telefoon-contacten (Galaxy S2), het sim-icoon staat dan ook bij al mijn contacten.
Toen ik een half jaartje geleden Whatsapp installeerde kwam daar keurig het WA icoontje bij, maar iedere keer na een update van de foon was dat WA-icoon verdwenen uit mijn telefoon-contacten. Dit loste ik op door WA te verwijderen en opnieuw te installeren.
Gisteren van 4.0.3 naar 4.0.4 geflasht en weer hetzelfde, maar nu helpt verwijderen en installeren helaas niet.
WA werkt verder prima, maar wie heeft de/een oplossing voor dit icoon-probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Kreeg net spam via WhatsApp:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BSjCc.png

Heb mijn telefoonnummer uit de URL gehaald en die van de spammer, website is zo'n pagina waar je telefoons en andere troep kan winnen als je belt naar €1,50 per minuut nummers. Vraag me wel af hoe ze aan mijn nummer komen, of het moet at random gaan.

Website staat geregistreerd op Turks adres.

[ Voor 6% gewijzigd door bóòbó op 04-10-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 08:28:
Ik gebruik de sim voor mijn telefoon-contacten (Galaxy S2), het sim-icoon staat dan ook bij al mijn contacten.
Toen ik een half jaartje geleden Whatsapp installeerde kwam daar keurig het WA icoontje bij, maar iedere keer na een update van de foon was dat WA-icoon verdwenen uit mijn telefoon-contacten. Dit loste ik op door WA te verwijderen en opnieuw te installeren.
Gisteren van 4.0.3 naar 4.0.4 geflasht en weer hetzelfde, maar nu helpt verwijderen en installeren helaas niet.
WA werkt verder prima, maar wie heeft de/een oplossing voor dit icoon-probleem.
je moet gewoon je contacten koppelen aan het whatsapp contact?
Dat heb ik ook moeten doen, op de telefoon kopieeren en dan koppelen aan whatsapp en facebook e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
PolluxDKB schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:06:

[...]

Heb mijn telefoonnummer uit de URL gehaald en die van de spammer, website is zo'n pagina waar je telefoons en andere troep kan winnen als je belt naar €1,50 per minuut nummers. Vraag me wel af hoe ze aan mijn nummer komen, of het moet at random gaan.

Als ik Google mag geloven, zou het zomaar eens een scam kunnen zijn:

http://www.androidworld.n...863-whatsapp-suprise.html

http://www.whatsappen.nl/...naamde-whatsapp-surprise/

http://forum.iculture.nl/...83-whatsapp-surprise.html

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Als je eigen telefoonnummer in de URL staat en je klikt op de link, dan bevestig je eigenlijk dat je telefoonnummer bestaat vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Gister me telefoon geupdate naar 4.0.4 en daarna de cyanogenmod 9.1 stable erop gegooid icm met siyah kernel

alles werkt prima maar als ik in whatsapp een foto probeer te versturen krijg ik de melding probeer het opnieuw.

Selecteer ik de foto in de galerij en probeer die dan te delen met een contact via whatsapp dan verstuurd ie de foto wel.

Iemand een idee?

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

PolluxDKB schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:06:

[afbeelding]

Die kreeg ik vanochtend ook, ziet er nogal uit als spam/scam iig.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
StarLite schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

Die kreeg ik vanochtend ook, ziet er nogal uit als spam/scam iig.
Is het ook. Vind het wel apart dat er dus meer mensen zijn die dit hebben, vanaf begin augustus (posts op andere forums).

Opnieuw een beveiligingslek bij WhatsApp? Hoe komen ze aan de nummers?

En waarom blokkeert WhatsApp niet gewoon het nummer waar van verzonden wordt, als dat dezelfde is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WhatsApp Plus v2 is uit.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

HaTe

haat niet

Nice! Eens kijken :)
Die had ik wel gemist zeg.

[ Voor 41% gewijzigd door HaTe op 05-10-2012 18:17 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

PolluxDKB schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

Is het ook. Vind het wel apart dat er dus meer mensen zijn die dit hebben, vanaf begin augustus (posts op andere forums).

Opnieuw een beveiligingslek bij WhatsApp? Hoe komen ze aan de nummers?

En waarom blokkeert WhatsApp niet gewoon het nummer waar van verzonden wordt, als dat dezelfde is :/
Ik denk dat ze dat niet kunnen, het hele 'protocol' achter whatsapp is zo lek als een mandje: nieuws: Ontwikkelaar maakt onofficiële webapplicatie voor WhatsApp

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:26:
[...]

je moet gewoon je contacten koppelen aan het whatsapp contact?
Dat heb ik ook moeten doen, op de telefoon kopieeren en dan koppelen aan whatsapp en facebook e.d.
Het blijkt dat progjes als dit niet goed om kunnen gaan met contacten op de sim, ze zijn meer ontworpen voor contacten in de telefoon zelf en/of samengevoegd met het Google-acc, dat heb ik nu gedaan en nu blijft wel alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:42:
[...]

Het blijkt dat progjes als dit niet goed om kunnen gaan met contacten op de sim, ze zijn meer ontworpen voor contacten in de telefoon zelf en/of samengevoegd met het Google-acc, dat heb ik nu gedaan en nu blijft wel alles goed.
Sim is toch sowieso alleen geschikt als beperkte backup? Mijn SIM slaat bijvoorbeeld geen emailadressen, adresgegevens, bedrijfsgegevens etc op. Ook meerdere nummers per contact blijven op mijn SIM niet behouden.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over Whatsapp voor Android (Samsung mobiel)

Ik heb nu tot twee keer toe gemerkt dat mijn Whatsapp mijn beltegoed helemaal opvreet als ik hem heb geinstalleerd en nog niet alles uitgevinkt heb. Op een of andere manier pakt het progje gewoon doodleuk E 20,- van mijn beltegoed af die ik daarvoor nog had terwijl ik misschien net 2 berichten naar iemand heb gestuurd.
Ook zag ik dat de whatsapp na 1 jaar betaalt moet worden als je hem vanuit de Appstore hebt gedownload.

vragen:

- Meer mensen met de ervaring dat Whatsapp plotseling (ook al heb je alleen Wifi aangevinkt) al je beltegoed doodleuk opvreet? Zo ja,wat er tegen te doen dan wat ik al heb opgesomd.

- Heeft Whatsapp inderdaad maar een gratis gehalte voor 1 jaar en zo ja,wat is het andere alternatief na dat jaar als je niet wilt betalen? ( en geen betalen zeggen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:10:
vragen:

- Meer mensen met de ervaring dat Whatsapp plotseling (ook al heb je alleen Wifi aangevinkt) al je beltegoed doodleuk opvreet? Zo ja,wat er tegen te doen dan wat ik al heb opgesomd.
Nee nog nooit gehad eigenlijk. Je weet absoluut zeker dat Whatsapp het gedaan heeft? Kan me er weinig bij voorstellen.
- Heeft Whatsapp inderdaad maar een gratis gehalte voor 1 jaar en zo ja,wat is het andere alternatief na dat jaar als je niet wilt betalen? ( en geen betalen zeggen natuurlijk)
Het enige alternatief wat ik me kan bedenken is SMSen. Maar dat wordt vrij rap duurder, aangezien Whatsapp maar 1 dollar per jaar kost.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21

Ik heb nu tot twee keer toe gemerkt dat mijn Whatsapp mijn beltegoed helemaal opvreet als ik hem heb geinstalleerd en nog niet alles uitgevinkt heb. Op een of andere manier pakt het progje gewoon doodleuk E 20,- van mijn beltegoed af die ik daarvoor nog had terwijl ik misschien net 2 berichten naar iemand heb gestuurd.
Ook zag ik dat de whatsapp na 1 jaar betaalt moet worden als je hem vanuit de Appstore hebt gedownload.

vragen:

- Meer mensen met de ervaring dat Whatsapp plotseling (ook al heb je alleen Wifi aangevinkt) al je beltegoed doodleuk opvreet? Zo ja,wat er tegen te doen dan wat ik al heb opgesomd.Geen idee hierover

- Heeft Whatsapp inderdaad maar een gratis gehalte voor 1 jaar en zo ja,wat is het andere alternatief na dat jaar als je niet wilt betalen? ( en geen betalen zeggen natuurlijk)Soms wordt t automatisch verlengd. Moet je ff aankijken, mijne is bijvoorbeeld verlengd tot eind januari terwijl ik whatsapp nu ongeveer 2 jaar heb

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bij mij gebruikt WA nog geen 6 MB / maand. Maar ik gebruik het niet bijzonder veel, circa 20 berichten/dag en circa 25 afbeeldingen / maand. Wifi + 3G gecombineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23

Bij mij staat er dat hij geactiveerd is tot januari 2021. Dat je er voor moet betalen lijkt me ook meer schijn, ik ken niemand die er ook maar een cent voor heeft uitgegeven. Wordt altijd gratis verlengd. Bij mij dus voor de komende 9 jaar.. haha ;)

Alleen iPhone gebruikers moeten hem kopen voor 89 cent ofzoiets.

edit: 24-01-2023 staat er zelfs :P

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 08-10-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vragen:

Ik begrijp niet hoe WA je beltegoed kan opvreten, het gebruikt immers uitsluitend data via wifi of 3G, bij mij is dat enkele 10-tallen kilobytes per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:07:
[...]

Sim is toch sowieso alleen geschikt als beperkte backup? Mijn SIM slaat bijvoorbeeld geen emailadressen, adresgegevens, bedrijfsgegevens etc op. Ook meerdere nummers per contact blijven op mijn SIM niet behouden.
Een sim is idd maar beperkt, en laat mijn contacten daar vanaf nu alleen als backup op staan, en gebruik het Google-acc nu incl het toch wel handige syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:21:
[...]

Bij mij staat er dat hij geactiveerd is tot januari 2021. Dat je er voor moet betalen lijkt me ook meer schijn, ik ken niemand die er ook maar een cent voor heeft uitgegeven. Wordt altijd gratis verlengd. Bij mij dus voor de komende 9 jaar.. haha ;)

Alleen iPhone gebruikers moeten hem kopen voor 89 cent ofzoiets.

edit: 24-01-2023 staat er zelfs :P
Dan heb je hem ws niet uit de play-store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:58:
[...]

Dan heb je hem ws niet uit de play-store?
Ik heb wel een tijdje Whatsapp Plus gehad. Misschien daarom dus zo'n lange periode. Daarvoor had ik altijd maar tot 2015. Maar alsnog kreeg ik eventjes voor het einde van de periode (eerste keer eindigde het op 15 januari 2012) een melding dat het weer gratis verlengd werd voor een twee jaar oid.

[ Voor 23% gewijzigd door maarud op 08-10-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:14

Snippertje

Light up your life

maarud schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

Ik heb wel een tijdje Whatsapp Plus gehad. Misschien daarom dus zo'n lange periode. Daarvoor had ik altijd maar tot 2015. Maar alsnog kreeg ik eventjes voor het einde van de periode (eerste keer eindigde het op 15 januari 2012) een melding dat het weer gratis verlengd werd voor een twee jaar oid.
Ik heb hem ooit gekocht op een iphone en daardoor staat er bij mijn account (die ik nu op android gebruik), verloopt op: onbekend.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:16

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Je vraagt je alleen toch af na een tijd wat het business model van WhatsApp gaat worden. Aantal gebruikers is vrij hoog maar als niemand betaald of alleen de iOS mensen eenmalig dan moet er toch op een andere manier op een gegeven moment geld gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
swtimmer schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:08:
Je vraagt je alleen toch af na een tijd wat het business model van WhatsApp gaat worden. Aantal gebruikers is vrij hoog maar als niemand betaald of alleen de iOS mensen eenmalig dan moet er toch op een andere manier op een gegeven moment geld gemaakt worden.
Als op een moment (being nu reeds) vrijwel al je vrienden Whatsapp gebruiken en je moet opeens wél 1 Euro of zo per jaar gaan betalen ben je natuurlijk een wel extreme vrek als je dat er niet voor over hebt.

Uiteraard krijgen we dan weer het "heb geen creditcard" geneuzel dus voor die mensen is het inderdaad lastig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Als op een moment (being nu reeds) vrijwel al je vrienden Whatsapp gebruiken en je moet opeens wél 1 Euro of zo per jaar gaan betalen ben je natuurlijk een wel extreme vrek als je dat er niet voor over hebt.

Uiteraard krijgen we dan weer het "heb geen creditcard" geneuzel dus voor die mensen is het inderdaad lastig.
Yup, maar hoewel ze nu de grootste zijn, gaat er binnenkort toch geduchte concurrentie komen in de vorm van Joyn. En aangezien WhatsApp al minimaal anderhalf jaar geen enkele wijziging in de UI aangebracht heeft en wekelijks in het nieuws berichten komen over de onveiligheid van WA, zou het einde er toch wel eens aan kunnen komen.
Gelukkig zijn er WA+ en een aantal andere themers die de app aangepakt hebben, anders zou het huilen zijn. En op email reageert de dev al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
AllSeeyinEye schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:15:
Yup, maar hoewel ze nu de grootste zijn, gaat er binnenkort toch geduchte concurrentie komen in de vorm van Joyn.
En na Joyn komt er wel weer wat anders :P Zolang "iedereen" die je kent Whatsapp gebruikt ben je vrijwel "verplicht" ook die app er minimaal bij te blijven gebruiken. En daar heb ik wel 1/2/3/4/5 Euro per jaar voor over.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heel veel gebruikers interesseren de UI niet.
ze passen hooguit de achtergrond aan, maar meer ook niet.

De onveiligheid is ook een sellingpoint, want geeft toch ook weer een stukje reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Brad Pitt schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

En na Joyn komt er wel weer wat anders :P Zolang "iedereen" die je kent Whatsapp gebruikt ben je vrijwel "verplicht" ook die app er minimaal bij te blijven gebruiken. En daar heb ik wel 1/2/3/4/5 Euro per jaar voor over.
Idd. Word er gek van om allerlei verschillende apps te bebruiken die hetzelfde kunnen.
dus dat betekend dat al mijn vrienden over moeten stappen naar iets wat ik leuk vind of gewoon WA blijven gebruiken. Daarbij gebruiken ook zakelijke contacten WA dus het is veel makkelijker om dat te blijven gebruiken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

AllSeeyinEye schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Yup, maar hoewel ze nu de grootste zijn, gaat er binnenkort toch geduchte concurrentie komen in de vorm van Joyn. En aangezien WhatsApp al minimaal anderhalf jaar geen enkele wijziging in de UI aangebracht heeft en wekelijks in het nieuws berichten komen over de onveiligheid van WA, zou het einde er toch wel eens aan kunnen komen.
Gelukkig zijn er WA+ en een aantal andere themers die de app aangepakt hebben, anders zou het huilen zijn. En op email reageert de dev al helemaal niet.
Joyn zal wellicht in het begin gratis zijn ivm promotie, maar uiteindelijk is het bedoeld als vervanger voor SMS/MMS en dus zal het op 1 of andere manier echt wel een betaaldienst worden. Zolang WA geen absurde prijsverhoging gaat doorvoeren (naar x euro per maand ipv 1 euro paar jaar) zie ik het nog niet snel gebeuren dat WA verdwijnt. Daarvoor is het ondertussen al veel te veel ingeburgerd.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hm vandaag spambericht gekregen op whatsapp, hoop dat dit geen trend wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WhatsApp Plus v2.20 is uit.

Changelog:
Changelog v2.20 (10/10/2012)
- New base 2.8.5732 (upload issues fixed)
- All MODs reorganized and numbered for a better logic and a future tutorial (only for english and spanish)
- Added MOD to add line-separator in chats and contacts screen (only for PLUS HoLo)
- Added MOD to set line-separator color between chats (only for PLUS HoLo)
- This bug is fixed: http://i.imgur.com/DIzr7.png
- Other minor changes
En zo kan het er dan uit zien.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/33l30x0.png
AOSP meets S3

[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-10-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Even een technische vraag tussendoor,

een kennis van mij heeft enige dagen geleden problemen gehad met zijn provider waardoor hij geen internet meer had. Hij is overgestapt naar een andere provider en heeft een nieuw nummer genomen.
Nu zijn er 2 problemen:
Ten eerste heb ik een aantal persoonlijke berichten aan hem gestuurd die liever niet door anderen gelezen dienen te worden, krijgt degene die dat nummer krijgt nu deze berichten als hij/zij whatsapp installeert op zijn/haar mobiel?
Ten tweede was hij beheerder van een whatsapp group. Nu is dus een nummer dat niet in gebruik is beheerder, is er een mogelijkheid dat nummer uit de groep te zetten en iemand anders beheerder te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Stond toch gisteren ook een stukje op nu punt nl.
Telecom bedrijven lopen 18 miljard dollar mis aan gemiste sms'en.
Whatsapp zal nog wel poosje blijven totdat ze gaan spammen met reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:25:
Stond toch gisteren ook een stukje op nu punt nl.
Telecom bedrijven lopen 18 miljard dollar mis aan gemiste sms'en.
Whatsapp zal nog wel poosje blijven totdat ze gaan spammen met reclame.
Die 18 miljard zal ws lichtelijk overdreven zijn.
Als WA na 1 jaar gebruik moet worden betaald, duld ik geen reclame, als ze dat wel zouden doen zoek ik ws iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pikoe schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:23:
Even een technische vraag tussendoor,
Mail de devs of vraag het eens in het xda Whatsapp topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er trouwens binnenkort nog een grote update te wachten warbij ze eindelijk eens heel Whatsapp verbeteren en beter integreren in de stijl van ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:28:
Staat er trouwens binnenkort nog een grote update te wachten warbij ze eindelijk eens heel Whatsapp verbeteren en beter integreren in de stijl van ICS?
Ik wacht al twee maanden op het antwoord van de devs die ik dit gevraagd heb. WA+ is overigens een volwaardig alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:41:
WhatsApp Plus v2.20 is uit.

Changelog:

[...]

En zo kan het er dan uit zien.

[afbeelding]
AOSP meets S3
zou je deze misschien kunnen sharen? ziet er erg nice uit :D

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tiduz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

zou je deze misschien kunnen sharen? ziet er erg nice uit :D
http://db.tt/Fk0ba4Fy

Alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:33
Hoe heb je die glow aan de boven/onderkant van je contact list van kleur verandert? Kan ik niet vinden :(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maardiweb schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:10:
Hoe heb je die glow aan de boven/onderkant van je contact list van kleur verandert? Kan ik niet vinden :(
Zal wel in mijn ROM zo geregeld zijn. Met even Googlen kan je wel uitvinden hoe je het kan veranderen. Zoek op overflow scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hebben meerdere mensen problemen met whatsapp? Gebeurt de laatste tijd wel vaker dat berichten later aankomen opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 08:10
Bij mij ligt het er momenteel helemaal uit. Geen enkel verstuurd bericht bereikt de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49
Musta schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:04:
Hebben meerdere mensen problemen met whatsapp? Gebeurt de laatste tijd wel vaker dat berichten later aankomen opeens.
Yups, op dit moment komt geeneen bericht aan bij mensen :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Laatst online: 22-09 08:10
Berichtje van 19:54 kwam wel op de server, dat van 19:55 niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49
En hij werkt weer :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Laatste bericht dat lukte was 19.48 bij mij en doet t nog steeds niet.
En wonderbaarlijk doet die t weer

Spoke too soon, weer weg :|

[ Voor 32% gewijzigd door Musta op 14-10-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
whats app ff afsluiten helemaal en dan doet ie het weer bij mij ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
Berichten die verstuurd zijn tijdens de storing, komen die nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Ryan_ schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:02:
Als het goed is wel. Berichten worden bij Whatsapp bewaard totdat ze naar de ontvangen verstuurd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ryan_ schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:02:
Zodra ze ze allemaal gelezen hebben .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 21-09 18:00

Meller

Much to learn, you still have

Ik kom er niet uit dus misschien kunnen jullie mij op weg helpen.
Met een foto nemen in whatsapp heb ik de keuze uit verschillende camera apps. Per ongeluk heb ik aangevinkt dat deze vraag niet meer gesteld hoeft te worden, maar toen toevallig een foto genomen met papercamera. (best geinig).

Alleen wanneer ik nu een "normale" foto wil maken lukt het me niet. Of omslachtig buiten whatsapp om. Wie weet hoe ik het kan resetten?

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dan moet je de defaults even clearen, of van WhatsApp of eerst van PaperCamera ;) Zit onder instellingen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Laatst online: 21-09 18:00

Meller

Much to learn, you still have

CLB schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:55:
Dan moet je de defaults even clearen, of van WhatsApp of eerst van PaperCamera ;) Zit onder instellingen!
idd, heb papercamera er even af gegooid en probleem verholpen. 8)

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb last van het feit dat whatsapp bij mij soms laat aan komt. Ik zit in principe op de wifi van het werk, maar die valt soms weg. Zojuist sprong hij dus gewoon naar mijn data verbinding, en nu krijg ik wel de whatsapp binnen. Maar die was al 4 uur geleden verstuurd. Waar zou het aan kunnen liggen?
- mijn telefoon (LG optimus 2x)
- WIFI op het werk (kan mijn baas de wifi afsluiten voor whatsapp?)
- mijn provider? (hollandsnieuwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Laatst online: 30-03 07:21
Ligt het aan mij of ligt WA er weer eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Het omzeilen van betalingen is niet de bedoeling.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 19-10-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Ze accepteren Google Checkout en PayPal, voor laatstgenoemde hoef je geen creditcard te hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 19-10-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WhatsApp Plus v2.30 is gereleased.

Changelog:
- Popup Notification MOD added including:
* HoLo Theme MOD (Notification)
* Background color MOD (Notification)
* Heather color MOD (Notification)
* Message text color MOD (Notification)
* Text entry Color MOD (Notification)
* Buttons background color MOD (Notification)
- General Contact Status is shown in Chat screen including:
* General Contact Status Size MOD added
* General Contact Status Color MOD added
* Hide General Contact Status MOD added
- Added option to set HoLo Theme MOD to Chats and Contacts screen too
Belangrijkste wijziging: het notificatiescherm kan worden gethemed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:29

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

-Opgelost-

[ Voor 97% gewijzigd door SpeedyGJ op 19-10-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 20:46
Ik zag gisteren toen ik toevallig bij settings keek dat mijn free trial account begin november (de 3e gok ik) gaat verlopen.
Nu open ik WA precies net en kwam er een melding in beeld, waardoor ik nu ineens tot 31 januari 2013 kan WhatsApp'en totdat ik moet betalen :D

Nu is hij in de afgelopen jaren (heb al WA sinds de béta, een jaar of 2,5 gok ik) al meedere malen verlengd, dus voor hetzelfde geld kan ik / jij nog wel een jaar wachten voordat het er echt van komt :P

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 19-10-2012 12:19 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:32
^^ Zelfde als hierboven.. :)

Vorig jaar wel een keer betaald, via Paypal. Werkte verder prima.
Nu kwam het eind van die periode weer in zicht en zou ik dus eigenlijk opnieuw moeten betalen. Niks gedaan en kreeg precies dezelfde melding als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een Galaxy Nexus en ik heb een probleem met Whatsapp. Als ik Whatsapp opstart duurt het telkens 10-30 seconde voordat hij verbinding heeft met de server. Zowel op Wi-Fi als op 3G. Op mijn iPod Touch had ik hier nooit last van. Android versie 4.1.2 btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:26:
Ik heb sinds kort een Galaxy Nexus en ik heb een probleem met Whatsapp. Als ik Whatsapp opstart duurt het telkens 10-30 seconde voordat hij verbinding heeft met de server. Zowel op Wi-Fi als op 3G. Op mijn iPod Touch had ik hier nooit last van. Android versie 4.1.2 btw.
Toevallig een custom ROM draaien oid? Probeer whatsapp anders opnieuw te installeren en kijk of dat werkt. Maak wel een backup van je berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Nu je het zegt... Ik heb de laatste tijd dat als ik WA aanzet en ik een foto wil versturen, dat het heel vaak de eerste keer mislukt, druk op retry en dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
greatgonzo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:04:
Ik heb last van het feit dat whatsapp bij mij soms laat aan komt. Ik zit in principe op de wifi van het werk, maar die valt soms weg. Zojuist sprong hij dus gewoon naar mijn data verbinding, en nu krijg ik wel de whatsapp binnen. Maar die was al 4 uur geleden verstuurd. Waar zou het aan kunnen liggen?
- mijn telefoon (LG optimus 2x)
- WIFI op het werk (kan mijn baas de wifi afsluiten voor whatsapp?)
- mijn provider? (hollandsnieuwe)
Het kan dat Whatsapp een bepaalde poort gebruikt welke door je baas gesloten is. Het lijkt me sterk dat dit moedwillig gedaan is, maar meer omdat voor bedrijfsdoeleinden die poort niet gebruikt wordt. Lijkt mij het meest logische. Maar goed, ik weet niet welke poort WhatsApp gebruikt.

Ikzelf heb iets vaags, dat wanneer ik een keer naar beneden gescrollt heb, dan wel de berichten binnen komen, maar niet meteen zichtbaar, dat ik dan weer naar beneden moet scrollen en ze ineens verschijnen. Heb dit al heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrast schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 01:26:
[...]

Toevallig een custom ROM draaien oid? Probeer whatsapp anders opnieuw te installeren en kijk of dat werkt. Maak wel een backup van je berichten :)
Geen costum ROM. Ik heb het even geprobeerd en het lijkt alsof het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:41:
[...]

Ikzelf heb iets vaags, dat wanneer ik een keer naar beneden gescrollt heb, dan wel de berichten binnen komen, maar niet meteen zichtbaar, dat ik dan weer naar beneden moet scrollen en ze ineens verschijnen. Heb dit al heel lang.
Dit heb ik heel lang geleden ook gehad. Heb je dit toevallig bij gesprekken die erg lang zijn? Probeer dat gesprek eens te verwijderen en een nieuw gesprek te starten. Maak wel eerst een backup en verstuur deze naar je mail (menu > more > email conversation).
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Geen costum ROM. Ik heb het even geprobeerd en het lijkt alsof het opgelost is.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contrast schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Dit heb ik heel lang geleden ook gehad. Heb je dit toevallig bij gesprekken die erg lang zijn? Probeer dat gesprek eens te verwijderen en een nieuw gesprek te starten. Maak wel eerst een backup en verstuur deze naar je mail (menu > more > email conversation).

[...]

:)
Was super blij met deze tip! Heb zelf dit probleem ook al meerdere keren gehad en nu is het opgelost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat zou best kunnen ja. Zal er eens op letten of dit bij lange gesprekken zo is. Alhoewel het dan ook weer niet altijd zo is. echt vaag.
Thanks, ga het iig proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 14:00
WhatsApp weer down?

Edit: Ja dus. Als ik Twitter moet geloven :P

[ Voor 56% gewijzigd door Ryan_ op 24-10-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Niet bij mij iedergeval.
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Waarom lees ik hier allemaal over betalen voor wapp? Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
thorgal21 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:47:
Waarom lees ik hier allemaal over betalen voor wapp? Mis ik iets?
Inderdaad, zie het vaker. Ik heb een licentie tot 2012.
Ben al wel whatsapp gebruiker sinds het prille begin.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

maar Wapp is toch gratis? Of is dat gewoon een soort donatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
thorgal21 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:51:
Je schijnt elk jaar te moeten betalen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Was super blij met deze tip! Heb zelf dit probleem ook al meerdere keren gehad en nu is het opgelost _/-\o_
Goed om te horen! :)
thorgal21 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:51:
In principe is het 1e jaar gratis, daarna zou je moeten betalen. Deze periode wordt echter wel vaak verlengd door WhatsApp zelf.

Ik ben zelf wel een 'betalende' gebruiker vanaf het begin, gewoonweg om de devs te supporten. Die 2$ per jaar is het dubbel en dwars waard.

[ Voor 22% gewijzigd door contrast op 24-10-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
Laatste tijd vaak dat ik bij het openen van WhatsApp een pop-up krijg met "Bezig met initialiseren". Ook gebeurt het nog wel eens dat hij telefoonnummers laat zien in plaats van de namen, net of hij de koppeling met m'n contactpersonen/adresboek kwijt is.
Had ik vroeger nooit last van, meer mensen die dit herkennen? Heb een Desire Z op stock rom met GO Launcher.

Fijn... Dacht dat een keer opnieuw installeren misschien zou helpen: kom nu niet verder dan het registratie/aanmeld scherm. Factory reset van de telefoon hielp ook niet. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Merijn. op 04-11-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:53
Hier dus ook niet. Blijft hangen op 'initaliseren'.. Gods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Hier kan ik Whatsapp ook niet installeren.
Zie ook http://www.allestoringen.nl/storing/whatsapp

[ Voor 33% gewijzigd door Pistolebob op 04-11-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zelfde hier, vanmiddag voor mn moeder een nieuwe htc desire x gehaald en dus weer whatsapp installeren maar hier blijft hij ook hangen op initialiseren. Hopen dat het snel word opgelost.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hij ligt er weer eens uit denk ik, ontvang geen berichten opeens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31

M0nkeymen

Monkeystyle!

Xaero schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:46:
Hier dus ook niet. Blijft hangen op 'initaliseren'.. Gods!
same here... Hebben al van alles geprobeert lijkt inderdaad aan whatsapp te liggen. Zelfs een hele nieuwe rom erop gezet :)

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 12:20
heb me telefoon geupdate en gefull whiped maar ik blijf nu steeds hangen op initialise... Ik krijg ook niet die sms die ik volgens mij zou moeten krijgen, heb al meerdere roms geprobeerd, maar hij wilt echt niet doorstarten.

Wat wel vreemd is dat ik zie dat ik berichten krijg, alleen kan ik ze niet openen (androd links boven icoontje van nieuwe berichten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hmm, ik kan helemaal niks verstuen en ontvangen. Hij blijft t klokje maar laten zien als ik wat stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb er ook last van. Gewoon via wifi, internet doet het verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Whatsapp is gewoon stuk atm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik heb hier ook dat de app blijft hangen na een nieuwe installatie op "bezig met initialiseren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 22:35

Coehinator

Hocus Pocus!

waarschijnlijk liggen de servers plat op het moment, Landelijk hebben nogmeer mensen veel problemen, (kan ik opmaken uit mijn Timeline die is ontploft :D)

Hopelijk zijn de servers snel weer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
PacinoAllstars schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:31:
Wat wel vreemd is dat ik zie dat ik berichten krijg, alleen kan ik ze niet openen (androd links boven icoontje van nieuwe berichten).
Same.. Zwaar irritant.
En k*t dat ik mijn telefoon ook een factory reset heb gegeven, terwijl het dus achteraf een probleem bij WhatsApp blijkt te zijn. Al de hele avond bezig alles te herstellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Verrassend genoeg heb ik net whatsapp weer geïnstalleerd en kwam ik nog door de initialisatie heen.
Kon daarna kort 2 berichten sturen om het vervolgens niet meer te kunnen.

Hopelijk doet Whatsapp het snel weer.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:54
Hier ook al sinds vanmiddag problemen. Dacht dat het aan een custom rom lag dat het niet wilde werken, andere rom geflashed maar helaas, blijkt dus gewoon aan whatsapp zelf te liggen.

Nu maar geduldig zijn :)

Wanneer ik met paypal of ideal kan gaan betalen in de google play store ben ik ook niet te beroerd om er 2,50 per jaar voor te lappen...

[ Voor 24% gewijzigd door Veen op 04-11-2012 21:27 . Reden: betaalverhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
WhatsApp is idd down denk ik. Maar over de licentie. Ik heb nog nooit betaald voor WhatsApp. Niet dat ik niet wil betalen. Is het meer dan waard, aangezien ik het dagelijks gebruik. Elke x wordt me licentie automatisch weer verlengt, alleen nu wel voor heel extreem lang :-O. namelijk tot april 2023!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hier doet Whatsapp het ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 23:56

Pos

ik ben weer back on the air. sinds 2 minuten. Alle namen weer bij de contacten en berichten stromen binnen
Pagina: 1 ... 20 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android