Als je het over spot-net.nl hebt; dat heb ik vandaag al gedaan. Hij moet alleen nog goedgekeurd worden. Maar je bent vrij om het verder te verspreiden, dat vind ik alleen maar leuk
Ja, over die spotnet had ik het, ken die site niet. Maar vertel eens, goedgekeurd worden, op SpotNet kan je toch alles zetten, tot spam aan toe??
Ok als jij het al gedaan hebt, terecht ook, jij verdient de credits.
Ok als jij het al gedaan hebt, terecht ook, jij verdient de credits.
Ik had het over de site spot-net.nl, niet over Spotnet zelf. Daar heb ik 'm nog niet geplaatst, dus als jij dat zou willen doen: graag.
Maar we dwalen af, dus zullen we maar weer ontopic gaan?
Maar we dwalen af, dus zullen we maar weer ontopic gaan?
Waar komt de blacklist vandaan?thisegzz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:13:
Done. Ik heb het bij de rest van mijn plugin gestopt, die in totaal dit doet:
- maakt url's in reacties klikbaar
- geeft waarschuwing als poster id op blacklist staat
- eigen reacties krijgen blauwe naam
- id's worden standaard weergegeven bij spots/reacties
- bij mouseover wordt de afbeelding vergroot
Installeren is eenvoudig. Ga naar C:\ProgramData\Spotnet (ervan uitgegaan dat C: de standaard schijf is), en open settings.xml in kladblok. Zet tussen de <CustomHTML></CustomHTML> deze code:
code:
1 2 3 4 <script type="text/javascript"> var eigenid = "<jouw-id>"; </script> <script type="text/javascript" src="http://jij.haatmij.nl/spotnet/youcanthide.js"></script>
Vervang nog wel even <jouw-id> met je eigen persoonlijke ID, die je in spotnet ziet als je je muis op je naam houdt bij een van je geplaatste reacties.
Script is in te zien op http://jij.haatmij.nl/spotnet/youcanthide.js.
Enjoy
code:
1
2
| var dump = 'bAtY1g|QTv4Sw|urz3w|p2ipqw|jITJA|SPmo4Q|8tbDsA|Yd9mCQ|aAwDci|gAp1tg|deHoGQ|Mf6Vig|1kE6qQ|PR7awA|N3bhiw|AbGgsg|b2pQJQ';
var zwartelijst = dump.split("|"); |
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hmm dan moet ik overwegen of ik a) steeds jouw script download en lokaal plaats of b) jouw site blijf gebruiken. Heb een script namelijk liever lokaal draaien (met alle respect uiteraard)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat begrijp ik. Je moet het zelf weten, mij maakt het niet uit =D
Misschien handig om een versie nummer variabele in je js te plakken. Dan kunnen anderenthisegzz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:10:
Dat begrijp ik. Je moet het zelf weten, mij maakt het niet uit =D
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Done, zie http://jij.haatmij.nl/spotnet/youcanthide.js.
Top man
Alhoewel, ik heb er maar een datetimestamp van gemaakt 
Sowieso heb ik je code iets meer geoptimaliseerd
Nog een kort vraagje over:
JavaScript:
1
| var dts = 1307801040; //zonder laatste 000 ;-) |
Sowieso heb ik je code iets meer geoptimaliseerd
Nog een kort vraagje over:
Als ik dat doe op mijn naam, dan zie ik alleen een tooltop met onbekend staan. Is er een andere manier om achter je eigen ID te komen?thisegzz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:13:
Vervang nog wel even <jouw-id> met je eigen persoonlijke ID, die je in spotnet ziet als je je muis op je naam houdt bij een van je geplaatste reacties
[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 11-06-2011 23:46 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Dus ik kan de versie er weer uitslopen?BtM909 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:05:
Top manAlhoewel, ik heb er maar een datetimestamp van gemaakt
JavaScript:
1 var dts = 1307801040; //zonder laatste 000 ;-)
Haha, dat was vast hard nodig, want ik ben geen ster in Javascript. Kan je me enkele tips geven?Sowieso heb ik je code iets meer geoptimaliseerd
Dat vind ik vreemd, want ik zie bij mezelf wel een ID staan.Ik zou ook niet weten hoe je het oplost tbh. Restart Spotnet eens?
Als ik dat doe op mijn naam, dan zie ik alleen een tooltop met onbekend staan. Is er een andere manier om achter je eigen ID te komen?
Nou als je die overneemt, dan kan ik makkelijker checken of jouw versie nieuwer is. Weet niet wat voor functionaliteit jij eraan gaat toevoegen, maar aangezien er niet echt een repository hiervoor is, zou dit wel een handige check kunnen zijn
't Viel wel mee hoor, zal binnenkort even wat code neerplempen (desnoods even in een DM[...]
Haha, dat was vast hard nodig, want ik ben geen ster in Javascript. Kan je me enkele tips geven?
Restarten helpt helaas niet; vanwege debuggen al te vaak spotnet herstartDat vind ik vreemd, want ik zie bij mezelf wel een ID staan.Ik zou ook niet weten hoe je het oplost tbh. Restart Spotnet eens?
Hoe heb je trouwens de structuur van spot-net's spot opbouw uitgevogeld?
Haha, dat was echt een gekloot. Drazix' code ziet er niet uitBtM909 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:32:
[...]
Hoe heb je trouwens de structuur van spot-net's spot opbouw uitgevogeld?
Edit: ik heb trouwens een update toegevoegd; spotlite smileys (zoals [img=briggin]) worden in spotnet nu ook smileys
[ Voor 21% gewijzigd door thisegzz op 12-06-2011 02:42 ]
Ik hoop dat dit geen hoofdpijnproject voor je wordt, maar sinds je ik weet niet wat hebt veranderd, werkt vergroten niet meer. Je opent nu een spot, en hij vergroot even de foto, daarna niks meer... zie dit ook door anderen gemeld worden in mijn spot. Maar aan het aantal reacties te zien voorziet jouw script wel in een behoefte.
[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 12-06-2011 14:34 ]
Jezus, zoveel reacties heb ik nog nooit onder een spot gezien. Ik ga ermee aan de slag, bedankt!
Edit: Hij doet het weer!
Edit: Hij doet het weer!
[ Voor 12% gewijzigd door thisegzz op 12-06-2011 16:12 ]
Verwijderd
Weten jullie hoe het komt dat spotnet headers op kan halen van maanden terug zodat je de hele DB compleet hebt? als ik spotlite gebruik krijg ik maar headers van 4 dagen terug met eweka en met spotnet dus wel alles.
Ik gebruik liever spotlite dus kan ik de DB van spotnet importeren in spotlite? Of kan ik iets met custom instellingen doen zodat spotlite wel de hele DB ophaalt?
Ik gebruik liever spotlite dus kan ik de DB van spotnet importeren in spotlite? Of kan ik iets met custom instellingen doen zodat spotlite wel de hele DB ophaalt?
Ik krijg Spotnet niet meer aan de praat 
Ik heb nu op 3(!) PC's dat ie niet werkt.
Op 2 geeft ie een fout over het opbouwen van de database na het binnenhalen van de spots, ook na een herinstall en verwijderen van Spotnet spul uit AppData-folders etc.
En op de andere PC crasht SABnzbd.exe elke keer als ik een download wil starten.
Iemand een idee?
Ik heb nu op 3(!) PC's dat ie niet werkt.
Op 2 geeft ie een fout over het opbouwen van de database na het binnenhalen van de spots, ook na een herinstall en verwijderen van Spotnet spul uit AppData-folders etc.
En op de andere PC crasht SABnzbd.exe elke keer als ik een download wil starten.
Iemand een idee?
Spotlite installerenAzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:52:
Ik krijg Spotnet niet meer aan de praat
Iemand een idee?
ophalen met textnews.eweka.nl dan haal je 290K aan spots. Eweka is wat annoying, heeft verschillende adressen voor zijn hele usenetparkje.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:47:
Weten jullie hoe het komt dat spotnet headers op kan halen van maanden terug zodat je de hele DB compleet hebt? als ik spotlite gebruik krijg ik maar headers van 4 dagen terug met eweka en met spotnet dus wel alles.
Verwijderd
Ja bedankt had ik reeds gevonden. Nu snap ik ook dat spotweb wel goed werkt die kan namelijk een aparte be voor headers benaderen. In spotlite kan je bij de opties wel aanvinken een andere server voor headers maar vervolgens nergens het adres opgevenMar2zz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 07:24:
[...]
ophalen met textnews.eweka.nl dan haal je 290K aan spots. Eweka is wat annoying, heeft verschillende adressen voor zijn hele usenetparkje.
Als ik met spotnet iets download dan kan ik nergens de download snelheid instellen (bijvoorbeeld op 50 procent zetten zodat ik ook nog andere dingen kan doen op internet), is dit wel mogelijk?
Ja, open SABnzbd in je browser en stel daar het snelheidslimiet in.
Dat is weer een Het grote SABnzbd topic deel 1 -vraagje, maar: Ja, je kunt de site sluiten. SABnzbd draait als los process (sabnzbd(.exe)) en draait niet in de browser.Rafnold schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:43:
Als ik iets download in SABnzbd, kan ik de browser gewoon sluiten of stopt het downloaden dan?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dan kan je het vast wel in sabnzb instellen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:44:
[...]
Ja bedankt had ik reeds gevonden. Nu snap ik ook dat spotweb wel goed werkt die kan namelijk een aparte be voor headers benaderen. In spotlite kan je bij de opties wel aanvinken een andere server voor headers maar vervolgens nergens het adres opgeven
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb een probleem met Spotnet; sinds een tijdje haalt-ie alleen nog maar binnen tot 44 dagen geleden.
Ik heb versie 1.7.4 verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes. Ik heb het vermoeden dat bij een uninstall niet alles verwijderd wordt. Het draait op Vista trouwens....
Ik heb versie 1.7.4 verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes. Ik heb het vermoeden dat bij een uninstall niet alles verwijderd wordt. Het draait op Vista trouwens....
Geen idee of dat überhaupt je probleem is, maar heb je bij de herinstallatie ook je configuratie gewist? Die staat namelijk in %appdata%\spotnet (of zo) en wordt denk ik niet gewist bij een de-installatie van spotnet.Ferret schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:27:
Ik heb een probleem met Spotnet; sinds een tijdje haalt-ie alleen nog maar binnen tot 44 dagen geleden.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nog even een dingetje voor op de startpost of op de website van spotnet. Ik heb nu bij best veel mensen Spotnet geinstalleerd. Vrijwel al mijn klanten werken met een brandschone computer, want ze zijn in het bezit van mijn herstelmenu. Voor het installeren van Spotnet is niet uitsluitend "Dot Net 4" (dotNetFx40_Full_x86_x64.exe) nodig, maar ook "Windows Installer 3" (WindowsInstaller-KB884016-v2-x86.exe) en "Windows Imaging Component" (wic_x86_nld.exe). Het lijkt me handig om ook die links op te nemen als vereiste software.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Verwijderd
Bij mij liep het ook niet meer lekker, ik heb sinds ik het progje gebruik (einde ftd) inmiddels 4 keer de handel er opnieuw op moeten zetten omdat het niet meer goed ging.
Heel vaak dubbele posts ophalen zodat er op een gegeven moment wel 4 keer hetzelfde stond. Deze week heel vaak gehad dat het programma niet meer reageert, veel vage foutmeldingen.
Ik kan het zelf niet beter maken maar het is wel jammer. Net maar helemaal verwijderd en ik heb lite geinstalleerd. Eens kijken wat dat gaat doen. In elk geval hele andere zoekresultaten.
Heel vaak dubbele posts ophalen zodat er op een gegeven moment wel 4 keer hetzelfde stond. Deze week heel vaak gehad dat het programma niet meer reageert, veel vage foutmeldingen.
Ik kan het zelf niet beter maken maar het is wel jammer. Net maar helemaal verwijderd en ik heb lite geinstalleerd. Eens kijken wat dat gaat doen. In elk geval hele andere zoekresultaten.
Dat gebeurd als je op een andere kolom dan de default categoriseert. Het is een bug. Zolang je dat niet doet gebeurd het niet en als je de hele database weggooit wordt alles weer gewoon opnieuw binnengehengeld en staat het er weer maar een keer.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:58:
Bij mij liep het ook niet meer lekker, ik heb sinds ik het progje gebruik (einde ftd) inmiddels 4 keer de handel er opnieuw op moeten zetten omdat het niet meer goed ging.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Weet iemand of er een add-on is voor spotnet die je mogelijkheid bied om item direct te kunnen downloaden vanuit het zoektabje zonder dat ik hiervoor eerst een tabje voor moet openen?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
@marzman.. klopt, dat had ik gedaan!
Vervelende bug is dat dan dus wel.
Nadeel van de lite versie: geen nzb knop, kopieren en plakken bij binsearch dus.. niet handig.
Vervelende bug is dat dan dus wel.
Nadeel van de lite versie: geen nzb knop, kopieren en plakken bij binsearch dus.. niet handig.
Inmiddels een fijn werkend programma gevonden. Ik heb toch al de nodige geprobeerd, maar ik ben nu op Spot Lite gestuit, samen met het 'Nostalgie' thema en een uitbreiding voor de nzb knop, werkt perfect!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Diverse skins voor SpotLite waarvan de meeste met één of meer nzb zoek knoppen:
http://www.spot-net.nl/forums/viewforum.php?f=41
http://www.spot-net.nl/forums/viewforum.php?f=68
http://www.spot-net.nl/forums/viewforum.php?f=41
http://www.spot-net.nl/forums/viewforum.php?f=68
Ben je bekend met FTD? Die had ook zo een knop bovenin zitten. Als je met je muis erop klikt, opent zich er een menu waarin je kunt kiezen tussen 3 sites om een nzb te maken en te downloaden.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:29:
Kun je wat meer over de nzb knop vertellen?
Verwijderd
Ik ga eens kijken bij de skins , thanks.
@joopieboy dank voor de uitleg maar de werking is al bekend.. werd lid van ftd na 3 weken iedere dag een paar keer proberen lid te worden.. toen waren er 50K leden max als ik me niet vergis.. had mijn opmerking wat beter moeten omschrijven want ik begrijp wel dat je zo reageert
@joopieboy dank voor de uitleg maar de werking is al bekend.. werd lid van ftd na 3 weken iedere dag een paar keer proberen lid te worden.. toen waren er 50K leden max als ik me niet vergis.. had mijn opmerking wat beter moeten omschrijven want ik begrijp wel dat je zo reageert
Nee ok duidelijk, dat wist ik nog niet. Maar ik krijg ook vaker vragen van mensen die ooit eens gehoord hebben van nieuwsgroepen, en het een ideale manier vinden om gratis en snel grote hoeveelheden spul binnen te hengelen. Ik ben ook iemand die nog gewoon FTD op de computer heeft staan, puur vanwege de traditie en de geschiedenis. 
Spotlite werkt iig erg fijn, ik had alleen troubles (foutmelding en het niet kunnen laden van spots) met news.kpnplanet.nl, news.kpn.nl doet het tot zover nog goed (wel nadat ik de headers verwijderd had en alles opnieuw ingeladen had). /me Afkloppen doet
Skins maken het ook net even wat mooier/fijner werken, en sja, nostalgie template, het heet niet voor niks zo.
Spotlite werkt iig erg fijn, ik had alleen troubles (foutmelding en het niet kunnen laden van spots) met news.kpnplanet.nl, news.kpn.nl doet het tot zover nog goed (wel nadat ik de headers verwijderd had en alles opnieuw ingeladen had). /me Afkloppen doet
Skins maken het ook net even wat mooier/fijner werken, en sja, nostalgie template, het heet niet voor niks zo.
Is het ook mogelijk om het laden van de reacties uit te zetten in Spotlite?
Verwijderd
Ik begrijp het hoor, je weet nooit hoeveel iemand weet 
De nostalgie skin inmiddels gekozen na registratie en ik ben er nu al blij mee!
De nostalgie skin inmiddels gekozen na registratie en ik ben er nu al blij mee!
Nee, dit is niet mogelijk in SpotLite.The_Scarabial schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:05:
Is het ook mogelijk om het laden van de reacties uit te zetten in Spotlite?
Dit kan wel in Spotnet.
Heel vreemd, mijn spotnet lijkt wel te updaten, maar zie geen nieuwe files na 4 juli 
Meer mensen op dit moment een probleem met de weergave van items vanaf vandaag?
Neuh, ga eerst maar eens kijken of er meldingen zijn van je usenetprovidern00bs schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:05:
Heel vreemd, mijn spotnet lijkt wel te updaten, maar zie geen nieuwe files na 4 juli
Dat werkt gewoon allemaal, ik zie ook aan het begin na de authenticatie dat er postings opgehaald worden en bijgewerkt zou worden, zie alleen niets gebeuren in het overzicht. Alles blijft t/m 4 juli zichtbaar.fish schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:22:
[...]
Neuh, ga eerst maar eens kijken of er meldingen zijn van je usenetprovider
De vraag is of het XLned is of misschien een te grote DB in Spotnet? ik heb verder weinig tijd gehad om mijn DB te legen, dan wel Spotnet opnieuw te installeren.TAA schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 07:45:
Zelfde hier met xlned...
<fixed>
Toch probleem met de database zoals ik al dacht:
C:\ProgramData\Spotnet
reader.xlned.com.db hernoemd en daarna gelijk opnieuw laten syncen, nieuwe DB werd aangemaakt en het overzicht met nieuwe items weer in orde.
[ Voor 27% gewijzigd door n00bs op 06-07-2011 20:32 ]
Pff nu al een week lang, om de dag een foutmelding, waardoor meneertje Spotnet vrolijk alle spots weer gaat ophalen, heb er inmiddels *spiekt even* 2.459.698 spots
Volgens mij doet ie dat toch niet helemaal goed
Er staat op de XLNED status pagina gewoon waarom Spotnet oudere posts dan 5/6 juli niet meer toont:n00bs schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:13:
[...]
De vraag is of het XLned is of misschien een te grote DB in Spotnet? ik heb verder weinig tijd gehad om mijn DB te legen, dan wel Spotnet opnieuw te installeren.
Storing header data
6 juli 2011, 21:36:00 CEST (+0200) - Probleem
Door corruptie is een groot deel van onze header data verloren gegaan. Dit probleem is inmiddels opgelost, maar de header data was helaas niet meer te herstellen. Onze header database bouwt zich op dit moment weer op, en zal iedere dag doorgroeien naar het normale niveau. Het downloaden via NZB bestanden werkt wel zonder problemen. We doen er alles aan om de header database weer zo snel mogelijk up-to-date te brengen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Dat had ik vorige week ook, database weggegooid, opnieuw laten downloaden en nu is alles weer fris.Lampuhkap schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:05:
Pff nu al een week lang, om de dag een foutmelding, waardoor meneertje Spotnet vrolijk alle spots weer gaat ophalen, heb er inmiddels *spiekt even* 2.459.698 spots
Verwijderd
Bestaat er eigenlijk een vergelijkbaar Brits/US programma als Spotnet? Ik erger me vaak aan de ingebakken -zelf gefabriceerde- ondertitels en zie liever geen hobby projectje van iemand. Daarnaast kijk ik veel met Britten en die hebben bovengemiddeld weinig interesse in NLse subs.
Ik krijg geen na zaterdag geen nieuwe posts meer binnen.
Meer mensen dit probleem? Ik gebruik Eweka.
Anders zal ik ff een reinstall moeten doen denk ik.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Kwam ineens dit tegen: http://github.com/spotnet/spotnet. Dunno wat het is, en of het wat wordt. Maar we kunnen zien?
Vorige pagina staat mijn fixmadmaus schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:05:
n00bs in "Spotnet, wat vinden we ervan?"
Headers verwijderen en opnieuw binnenhalen.madmaus schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:05:
Je kan zelf filters maken in spotnet wat je precies wilt zien via filter toevoegen, dan kan je aanvinken wat je wilt, (externe subs, ingebakken subs, geen subs)Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:23:
Bestaat er eigenlijk een vergelijkbaar Brits/US programma als Spotnet? Ik erger me vaak aan de ingebakken -zelf gefabriceerde- ondertitels en zie liever geen hobby projectje van iemand. Daarnaast kijk ik veel met Britten en die hebben bovengemiddeld weinig interesse in NLse subs.
Beetje late reactie maar oke, de ingebakken subs van Nederlandse makerij is misschien matig te noemen, maar praktisch alle HD films hebben netjes NL-subs die "instelbaar" zijn of "extern". In dat laatste geval kan je de .srt file gewoon weggooien, bij instelbare subs kies je er tijdens het afspelen gewoon voor geen subs te laten zien.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:23:
Geen reden dus om voor films naar een brits alternatief uit te wijken...
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Ik gebruik daar vaak www.newzbin.com en www.nzbmatrix.com voor, vooral op newzbin zitten veel Engelsen (al heb ik die meer als backup voor supersearch van newsleecher en gebruik ik nzbmatrix meer voor zoeken, mede door de mooie rss en templates). Watchdog van newzbin is wel weer top voor zeldzamer materiaal.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:23:
Verder kan je voor films vaak het beste kijken bij simplyreleases op spotnet, daar staat in de titel van het bericht welke subs gebruikt zijn (ze bieden diverse vormen per film aan).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 13:46 ]
Gebruik spotnet nu een aantal maanden voor de dingen die sickbeard niet kan vinden. Werkt perfect!
Een volwaardig alternatief voor FTD.
X post: Bij Tweak lijkt de spotnet groep weer getrashed te zijn, vind alleen spots van de afgelopen paar uur nadat ik de huidige database heb verwijderd.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Het lijkt wel of spotnet met de dag langzamer word bij mij, heeft iemand hier misschien een oplossing om spotnet sneller te maken?
Anders ga ik over op spotlite
Dat is niets geks, aangezien er steeds meer spots in de lokale database komen te staan. Het maakt geen klap uit of je spotnet of spotlite gebruikt, na verloop van tijd worden ze beide tragerFastclaimer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:17:
Het lijkt wel of spotnet met de dag langzamer word bij mij, heeft iemand hier misschien een oplossing om spotnet sneller te maken?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dan moet je ook geen videos downloaden met subs ingebakken! Ik vermijd deze ook altijd en dat is tot nu toe heel goed gelukt.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:23:
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Spotnet wordt wel iets sneller zodra je het maximaal aantal resultaten beperkt. Dit kan je doen onder het menu "Beeld"→"Spots tonen".Fastclaimer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:17:
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
DISPOSE
Kan iemand mij enig uitleg verschaffen hoe het kan dat sommige "Spot meldingen" al na 1 Report de betreffende spot verwijderd word. Zonder verificatie of het report true of false is.
Terwijl andere "Spot Meldingen" die tig keer geReport zijn ongemoeid blijven?
Kan iemand mij enig uitleg verschaffen hoe het kan dat sommige "Spot meldingen" al na 1 Report de betreffende spot verwijderd word. Zonder verificatie of het report true of false is.
Waarom mislukt elke download van http://www.spot-net.nl/spotlite/ ?
Nu kan ik SpotLite dus niet installeren?
Ja, daar snap ik nou ook niets van. Een tijd terug heeft er de hele tijd iemand onder allerlei nicknames zitten spammen met 3dbrilgratis.nl hetgeen overduidelijk een scam was. Ik heb alle spots hiervan gemeld maar ik heb ze niet zien verdwijnen.n!kneem schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:43:
DISPOSE
Nu heb ik dit weekend zelf een legitieme spot geplaatst (in de zin van: geen spam/spyware/andere onzin). Ik had het alleen per ongeluk als EXE-bestand gespot. Dag later: spot foetsie terwijl er dus helemaal niets mis mee was.
Door zoiets raak je nogal gedemotiveerd om ook eens een spot te plaatsen: legitieme spots worden verwijderd en spam en andere rotzooi wordt ongemoeid gelaten. Bah.
Niets aan de hand, zojuist even de Windows-versie gedownload zonder problemen.AzzKickah schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:53:
Waarom mislukt elke download van http://www.spot-net.nl/spotlite/ ?
[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 24-07-2011 13:53 ]
Volgens mij komt het gewoon door een gebrek aan moderators. Ze kunnen niet alles controleren.
Veel virussen worden als exe-file (zonder rar) gepost, dus dat die verwijderd wordt, snap ik. (modjes kunnen ook niet alles testen op virusen.)
Een ander groot probleem bij spotnet dat je geen users kan bannen. Eigenlijk zou een volgende versie van spotnet met iets van clientcertificaten moeten werken o.i.d, die dan op een blacklist gezet kunnen worden.
Als na een tijdje iedereen zo'n certificaat heeft kan je voorzichtiger worden met het uitdelen van de certificaten (bijv. Elk lid mag 1x per maand een certificaat weggeven), zodat spammers niet meer kunnen posten.
Bij FTD waren namelijk ook wel eens posts die er niet horen, maar die werden vrij snel verwijderd, en de poster kreeg mogelijk een ip-ban. Dit werkte prima.
Veel virussen worden als exe-file (zonder rar) gepost, dus dat die verwijderd wordt, snap ik. (modjes kunnen ook niet alles testen op virusen.)
Een ander groot probleem bij spotnet dat je geen users kan bannen. Eigenlijk zou een volgende versie van spotnet met iets van clientcertificaten moeten werken o.i.d, die dan op een blacklist gezet kunnen worden.
Als na een tijdje iedereen zo'n certificaat heeft kan je voorzichtiger worden met het uitdelen van de certificaten (bijv. Elk lid mag 1x per maand een certificaat weggeven), zodat spammers niet meer kunnen posten.
Bij FTD waren namelijk ook wel eens posts die er niet horen, maar die werden vrij snel verwijderd, en de poster kreeg mogelijk een ip-ban. Dit werkte prima.
Kan spotnet de spots niet ophalen in een andere thread? Nu haalt hij de reacties op aan 17KB/sec en is het programma minstens!!! een kwartier bezig met het ophalen van die info, terwijl ik die toch nooit bekijk.
Crisis? Koop slim op Dagoffer - Op zoek naar een tof cadeau?
Ik snap niet hoe je moet downloaden met SpotLite 
Zit ook geen Help of zo bij, je kunt geen download-map instellen.
Zal wel aan mij liggen.
Zit ook geen Help of zo bij, je kunt geen download-map instellen.
Zal wel aan mij liggen.
Dat komt omdat spotlite niet gemaakt is om mee te downloaden, maar als aanvulling op je huidige downloadprogramma. Wil je downloaden dan moet je spotnet gebruiken.
SpotNet doet het niet meer op 3 PC's bij mij (errors, sabnzb doet niet, time-out, corrupte databases, blabla).Untouchablezz20 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:01:
Dat komt omdat spotlite niet gemaakt is om mee te downloaden, maar als aanvulling op je huidige downloadprogramma. Wil je downloaden dan moet je spotnet gebruiken.
Toen ik hier vroeg wat ik daar aan kon doen, kreeg ik als antwoord 'SpotLite downloaden'.
Mjah.
[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 25-07-2011 11:04 ]
Leg dan eens goed uit wat je allemaal hebt geprobeerd op 1 van de 3 PC'sAzzKickah schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:03:
[...]
SpotNet doet het niet meer op 3 PC's bij mij (errors, sabnzb doet niet, time-out, corrupte databases, blabla).
Toen ik hier vroeg wat ik daar aan kon doen, kreeg ik als antwoord 'SpotLite downloaden'.
Mjah.
Windows 7 allemaal.BtM909 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:05:
[...]
Leg dan eens goed uit wat je allemaal hebt geprobeerd op 1 van de 3 PC's
- Spotnet verwijderd, opnieuw geinstalleerd.
- C:\Users\username\AppData\Local\Spotnet verwijderd (en weer opnieuw geinstalleerd).
- Registry doorgezocht en alles van Spotnet handmatig verwijderd.
Veel meer kan ik niet echt doen afaik?
Telkens krijg ik weer dat de database corrupt is, of als ik naar de Download-tab wil gaan dat sabnzb.exe time-out heeft.
Ik kom er niet echt uit.
Je hebt dus 2 problemen. Als je alles cleaned, dan gaat spotnet een nieuwe DB aanmaken. Werkt dat deel dan wel (zonder sabnzb configuratie)?
Ehm..
Ik ben op dit moment helaas niet bij die PC's (staan thuis
).
En ik kan er op dit moment om 1 of andere reden niet remote op inloggen
Vanavond zal ik het checken en hier weer posten!
Ik ben op dit moment helaas niet bij die PC's (staan thuis
En ik kan er op dit moment om 1 of andere reden niet remote op inloggen
Vanavond zal ik het checken en hier weer posten!
No problemo
Was ik weer
Op de ene PC krijg ik dit als ik naar de downloads-tab ga:

En dan staat dit in de log:
Traceback (most recent call last):
File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Op de andere PC krijg ik bij het opstarten van Spotnet (en na het verwijderen van C:\Users\hunnemehunneme) dit:

en na een tijdje dit:

De Partyflop logo'tjes moet je maar ff achterlangs kijken
Correctie,wil je downloaden met spotlite,moet je een extern download programma gebruiken (altbinz,sabnzb bla bla bla)Untouchablezz20 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:01:
Spotnet= soort spotlite met sabnzb.
Spotlight (light zegt het al)= soort spotnet,maar zonder sabnzb,een vieuwer dus.
Top, thanks! De PC met de time-out is inderdaad gefixt, die staat weer spul binnen te hengelen nu
Maar de andere krijg ik niet meer aan de praat (degene met de 'diskimage malformed' ). Ik ga niet .NET lopen deinstalleren en weer installeren en dit en dat en zus en zo.
Dat het nu op de eerste PC weer werkt is in principe genoeg
Edit: Zelf gefixt, die database shit
[ Voor 24% gewijzigd door AzzKickah op 25-07-2011 21:03 ]
Heeft iemand het progje Spotnet Improver al eens uitgeprobeerd. En zit er geen rotzooi in?
Hier een link met wat meer info.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=3286
Ja, werkt wel goed. Dit is volgens mij door een Tweaker ontwikkeld, en een paar pagina's terug is dit besproken in dit topic. Vooral de waarschuwingen bij onbetrouwbare posters zijn handig, het werkt nl ook als een poster van naam verandert.jaaoie17 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:49:
Heeft iemand het progje Spotnet Improver al eens uitgeprobeerd. En zit er geen rotzooi in?
Er zit geen rotzooi in, maar haal hem wel op via de link die jij net postte, want er worden versies op spotnet gepost waar wel rotzooi in zit.
Werkt goed, is idd van thisegzz...
Paar dingen die wat minder zijn, je bent afhankelijk van hem (hij host het zelf)
- je krijgt alle updates ongevraagd
- zijn servercapaciteit bepaald hoe snel het bij jou werkt
Oplossing: het bestand zelf hosten, zodat jij de enige bent die het gebruikt.
Code kan worden geoptimaliseerd, maar daar schiet ik qua tijd ook weer tekort om dat te verbeteren
Paar dingen die wat minder zijn, je bent afhankelijk van hem (hij host het zelf)
Code kan worden geoptimaliseerd, maar daar schiet ik qua tijd ook weer tekort om dat te verbeteren
Zoek in spotnet op "Spotnet Improver local" gespot op Woensdag 20-07-2011 19:48BtM909 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:46:
Werkt goed, is idd van thisegzz...
Als je het zelf host, kan je het idd ook lokaal zetten 
Gaat me meer om 't feit dat er beter een new update variant gemaakt had kunnen worden... Ook voor lokaal gebruik kan je relatief simpel checken of er een nieuwe versie beschikbaar is
Gaat me meer om 't feit dat er beter een new update variant gemaakt had kunnen worden... Ook voor lokaal gebruik kan je relatief simpel checken of er een nieuwe versie beschikbaar is
ik heb een ziggo abbonnement, als ik inlog op mijn ziggo lukt het wel, gebruik ik dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord dan krijg ik de melding dat het onjuist is, de gegevens haal ik uit de brief, mijn ww voor de webmail is wel aangepast, moet ik die gebruiken?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
https://www.ziggo.nl/#pro...a-diensten/nieuwsservice/
Adres nieuwsserver
afhankelijk van je domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Authenticatie
Hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres
Tjsa, maar die user ID is ook weer niet heilig. Na een herinstallatie van mijn PC had ik als spotter opeens een nieuwe ID.pvcholten schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:33:
[..]
Vooral de waarschuwingen bij onbetrouwbare posters zijn handig, het werkt nl ook als een poster van naam verandert.
kan iemand me uitleggen hoe ik achter mn user id kan komen? een reactie plaatsen en dan de muis erop houden wil niet werken, gezien bij een update mijn bericht weer weg is??
Spotnet staat ook op Github. https://github.com/Spotnet/Spotnet/issues/milestones
Het lijkt erop dat deze pagina niet onderhouden word door Drazix (de maker van Spotnet).
Zag wel dat Drazix de ontwikkeling volgt. https://github.com/Spotnet
Het lijkt erop dat deze pagina niet onderhouden word door Drazix (de maker van Spotnet).
Zag wel dat Drazix de ontwikkeling volgt. https://github.com/Spotnet
Zie dat je met spotgrid ook spots kan plaatsen..is het nu mogelijk dat andere mensen een programma kunnen schrijven waarmee de spots worden geplaatst? aangezien ik wel eens gelezen heb dat daar een speciale code voor nodig is die alleen Drazix heeft..wvkreg schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:02:
Spotgrit is trouwens erg fijn, wel nog beta, zie spotnet site
Verwijderd
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg met Spotnet op mijn laptop nog meer foutmeldingen dan in Windows ME. Probeer je te filteren op Series - MPG -> Foutmelding en vastloper. Gaat ie daarna weer handtekeningen controleren, na 10 minuten nog niet over de helft
En dan ook nog 450mb gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 15:04 ]
Waarop is die ID eigelijk op gebaseerd.Wildfire schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:17:
[...]
Tjsa, maar die user ID is ook weer niet heilig. Na een herinstallatie van mijn PC had ik als spotter opeens een nieuwe ID.
Er zijn toch helemaal geen softwaremakers meer die Windows ME ondersteunen?Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:01:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg met Spotnet op mijn laptop nog meer foutmeldingen dan in Windows ME. Probeer je te filteren op Series - MPG -> Foutmelding en vastloper. Gaat ie daarna weer handtekeningen controleren, na 10 minuten nog niet over de helftEn dan ook nog 450mb gebruiken.
Spotnet is een soort beta waarvan de ontwikkeling op een laag pitje staat helaas. Hopelijk komt daar verandering in. Er zijn best veel bugs en soms is een her-installatie nodig. Geheugengebruik is hoog en hij heeft lange wachttijden.
Gelukkig kan je dat redelijk oplossen door een backup te maken van de .db met alle spots en je eigen filters als je die hebt aangepast. Daardoor is het heel goed mee te werken, en werkt het ergens fijner dan FTD, omdat iedereen die een spot meldt een NZB upload.
Maar ik zou het niet eens proberen op Windows ME.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Ik erger me de laatste tijd mateloos aan de mensen die het noodzakelijk vinden om te gaan schelden en dergelijke als iemand iets plaatst.
Dan praten we ook over ernstige ziektes enzo.
Snap niet dat ze geen MODs instellen.
Gelukkig komt FTD terug.
Dan ben ik daar weer van de partij!
Dan praten we ook over ernstige ziektes enzo.
Snap niet dat ze geen MODs instellen.
Gelukkig komt FTD terug.
Dan ben ik daar weer van de partij!
FTD terug 
Wat Spotnet op github betreft: ik kan het alleen maar toejuichen. Iemand als Drazix kan of wil het blijkbaar niet continue doen (en terecht), dus hopelijk is de community groot genoeg dat er devvers dit langzaamaan op willen pakken
Wat dagelijks gebruik: er wordt steeds meer troep gepost, waardoor er ook meer troep wordt gebruikt om te reageren. Het is idd schering en inslag met die idiote reacties, maar gelukkig mijdt ik die posts vrij snel, dus heb ik er weinig last van
Wat Spotnet op github betreft: ik kan het alleen maar toejuichen. Iemand als Drazix kan of wil het blijkbaar niet continue doen (en terecht), dus hopelijk is de community groot genoeg dat er devvers dit langzaamaan op willen pakken
Wat dagelijks gebruik: er wordt steeds meer troep gepost, waardoor er ook meer troep wordt gebruikt om te reageren. Het is idd schering en inslag met die idiote reacties, maar gelukkig mijdt ik die posts vrij snel, dus heb ik er weinig last van
FTD komt niet terug. Je bedoeld waarschijnlijk Usenet Collector (op dit moment versie 1.1.3.7).
Dit programma heeft echter niets te maken met FTD en is nog is testfase.
Gebruikt de groep free.ucp, heeft moderatie en lijkt op DBP (Dutch Binaries Program).
Dit programma heeft echter niets te maken met FTD en is nog is testfase.
Gebruikt de groep free.ucp, heeft moderatie en lijkt op DBP (Dutch Binaries Program).