Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zit een zoekfunctie in GoT he? Het is al meerdere malen genoemd namelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30
Ja die heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een bagger, nu weer een #5 foutmelding en alle posts er dubbel in. Spotnet gaat er nu definitief vanaf. Spotlite is zoveel beter en anders wel spotweb. Dat draait 10 keer beter en daar heb ik nooit problemen mee. Enige nadeel van spotlite is dat ik niet op titel kan sorteren, maar als je dat met spotnet doet en niet terugzet heb je ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:14:
Wat een bagger, nu weer een #5 foutmelding en alle posts er dubbel in. Spotnet gaat er nu definitief vanaf. Spotlite is zoveel beter en anders wel spotweb. Dat draait 10 keer beter en daar heb ik nooit problemen mee. Enige nadeel van spotlite is dat ik niet op titel kan sorteren, maar als je dat met spotnet doet en niet terugzet heb je ook een probleem.
Ik heb nog nooit problemen gehad. Misschien een keer alles weggooien en opnieuw installeren?

µSpotted ziet er trouwens ook wel goed uit en is volgens mij een beetje een tussenweg tussen spotnet en spotlight.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:14:
het valt me eigenlijk op dat jij enkel loopt te zeuren over het programma maar nooit constructief zelf iets doet om het beter te maken / op te lossen.....

de meeste fouten die jij noemt zijn puur aan database problemen te wijten. Dus zorg gewoon dat je af en toe een backup maakt daarvan. Gaat het dan mis zet je die terug en vult hem weer automatisch aan met nieuwe spots. Werkt dat niet verwijder hem dan helemaal en begin met een nieuwe. Gaat die niet ver genoeg terug ? dan staan er genoeg gespot die dat wel doen

Dit staat trouwens ook allemaal al tien keer uitgelegd * Ray vraagt zich af waarom hij nu eigenlijk reageert :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Een van de oplossingen van dubbele posts is het verwijderen van de oude database. Een nieuwe neerzetten (of opnieuw downloaden en dan wel automatisch updaten bij opstarten uitzetten.

Ik heb ook dubbele spots gehad. Bovenstaande uitgevoerd en nu al een tijd zonder dubbele spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij gaat hij altijd ver genoeg terug als je hem leeggooit en opnieuw begint want de retentie van de usenetserver bepaalt het aantal spots en tevens ook of je die spots kunt downloaden :p (het is iets ingewikkelder dan dat soms omdat de retentie per groep kan varieren, maar in een ideale wereld klopt het ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:02
Zie mijn reacties af en toe niet verwsxhijnen, andere wel dat mer ik uit de reacties op mijn reactie. Dus aan mijn server ligt het niet anders konden anderen het niet zien.

Verder, kan je nou al eigen filters maken die je ziet, heb het niet meer geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:52:
Dit staat trouwens ook allemaal al tien keer uitgelegd
Ja en? Ik vraag ook geen oplossing, ik stap over op spotlite omdat spotweb gewoon niet stabiel is, ook niet na een jaar van gebruiken. Als jij het fijn vind werken, prima, maar het lijkt me sterk dat jij je stoort aan die 3 reacties die ik misschien per maand hier neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een oplossing kan ik je ook onmogelijk geven, aangezien je niets verteld over de condicties waaronder dit optreed. Het is een bekend probleem dat wanneer je het programma afsluit, en de spots op iets anders gesorteerd staan dan 'Leeftijd', je de volgende keer een error #5 krijgt (en dubbele spots). De oorzaak hiervan is inmiddels gevonden, en dit zal opgelost worden in de eerstvolgende versie.

Misschien heb jij nog een andere manier gevonden om deze fout te reproduceren, maar ipv die kennis met ons te delen, kom je alleen even melden dat je overstapt naar Spotlite, daar hebben we wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou, heb Spotlite maar geleecht, maar zit er geen nzb knop in?? Like Wtf... net zoals update, daarvoor met je herstarten begrijp ik..?

edit: oh doet die het autom. die headers, da's wel strak, net zoals straks is dat de plaatjes vergroot worden als je erover heen hoovert.

[ Voor 62% gewijzigd door Sjah op 03-04-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Marzman schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:02:
Volgens mij gaat hij altijd ver genoeg terug als je hem leeggooit en opnieuw begint want de retentie van de usenetserver bepaalt het aantal spots en tevens ook of je die spots kunt downloaden :p (het is iets ingewikkelder dan dat soms omdat de retentie per groep kan varieren, maar in een ideale wereld klopt het ;) )
bij xsnews niet in ieder geval. Daar is een 'verse' database iets van 180.000 spots en gaat rond de 200 dagen terug terwijl de retentie veel langer is. Maar goed dat is simpelweg op te lossen met wat inspanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:53:
Nou, heb Spotlite maar geleecht, maar zit er geen nzb knop in??
zoek even op het woord database en pak dan de bovenste spotlite database + ftd skin. De spotlite versie die erbij zit niet installeren (is een oude versie), maar als je de ftd skin + nzb knop (stap 2 en 3) even meeneemt uit dat bestand heb je hem goed werkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

Ray schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:52:
[...]
het valt me eigenlijk op dat jij enkel loopt te zeuren over het programma maar nooit constructief zelf iets doet om het beter te maken / op te lossen.....

de meeste fouten die jij noemt zijn puur aan database problemen te wijten. Dus zorg gewoon dat je af en toe een backup maakt daarvan. Gaat het dan mis zet je die terug en vult hem weer automatisch aan met nieuwe spots. Werkt dat niet verwijder hem dan helemaal en begin met een nieuwe. Gaat die niet ver genoeg terug ? dan staan er genoeg gespot die dat wel doen
Misschien handiger als het programma zijn eigen db niet verkloot lijkt mij. Of ben ik nou raar?
Sinds ik dat spotnet gebruik heb ik erg vaak downloads die de helft missen. Ik kan me aan de ene kant niet voorstellen dat SN daar iets mee te maken heeft, maar vreemd is het wel. En ik heb GigaNews, dus het lijkt me erg stug dat zij wat missen, tenzij er ergens een groot probleem is.
Dit staat trouwens ook allemaal al tien keer uitgelegd * Ray vraagt zich af waarom hij nu eigenlijk reageert :-(
Zal allemaal best, maar een beetje fatsoenlijk programma moet gewoon werken. Breng het dan onder een 'beta' vlag uit als er nog aan geknutseld wordt. Het moment dat ik zelf backups moet gaan maken omdat een programma zijn eigen huishouding niet op orde heeft, doet ik ff snel 'del progsel.*' want daar hebben we niets aan. Het hobbybob tijdperk heb ik al lang achter me gelaten.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:26:
[...]

Ja en? Ik vraag ook geen oplossing, ik stap over op spotlite omdat spotweb gewoon niet stabiel is, ook niet na een jaar van gebruiken. Als jij het fijn vind werken, prima, maar het lijkt me sterk dat jij je stoort aan die 3 reacties die ik misschien per maand hier neerzet.
Spotweb is dan ook geen 3 keer klikken en klaar. Spotweb is vele malen stabieler als spotnet. Spotlite kan ik niet over oordelen daar ik dit nooit gebruikt heb. Voor je begint aan spotweb wordt je er al op gewezen dat het in opbouw is en dat het ieder moment kapot kan gaan. Dat gezegd hebbend worden bugs meestal op dezelfde dag nog gefixed. Dat jij het niet stabiel hebt draaien ligt dan ook misschien meer aan jou dan aan spotweb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:38:
Hier nog meer TweakNews gebruikers die sinds vandaag problemen hebben ?

(groep niet gevonden)
Na mn vakanatie weer opgestart, maar ik krijg alleen nog maar de post van vandaag en gisteren :S

Verwijderen en opnieuw installeren levert niets op.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
l3art schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:18:
[...]

Na mn vakanatie weer opgestart, maar ik krijg alleen nog maar de post van vandaag en gisteren :S

Verwijderen en opnieuw installeren levert niets op.
Hier hetzelfde. Geen nieuwe spots sinds zaterdagavond.
Komt vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

Sinds ik een SSD in mijn laptop heb zijn alle performanceproblemen van Spotnet verdwenen, het programma reageert nu een stuk sneller, de database van Spotnet is vrij inefficiënt opgebouwd, op een HDD duurde het al gauw minuten om de DivX en cam crap weg te filteren, nu enkele seconden.

Spotnet begint steeds meer een volwaardig FTD-vervanger te worden.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:29
Gebruik het nadat FTD down is gegaan, en het werkt vele malen makkelijker dan FTD. Heb Spotnet netjes gekoppelt aan m'n Synology NAS nu, dus hoef alleen nog maar te zoeken en op de downloadknop te drukken, en de NAS haalt hem netjes op. Ideaal. Kan niet beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Torrentus schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:00:
Gebruik het nadat FTD down is gegaan, en het werkt vele malen makkelijker dan FTD. Heb Spotnet netjes gekoppelt aan m'n Synology NAS nu, dus hoef alleen nog maar te zoeken en op de downloadknop te drukken, en de NAS haalt hem netjes op. Ideaal. Kan niet beter :)
Hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Het lijkt me slim dat er niet al te veel wordt afgegeven op Spotnet. kan mij voorstellen dat de maker er dan ook geen zin meer heeft om door te ontwikkelen. Natuurlijk zitten er nog wel wat bugs in, maar dat is geen reden om het programma compleet te bashen.

Ik ben blij met Spotnet als vervanger van FTD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
Torrentus schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:00:
Dat wil ik ook.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Is dat niet een kwestie van de NZB in een watchfolder van de Synology plaatsen zodat die hem gaat downloaden?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
MegaTronics schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:23:
Is dat niet een kwestie van de NZB in een watchfolder van de Synology plaatsen zodat die hem gaat downloaden?
Yeps, klopt. Niet geheel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dacht ik al, ik gebruik de watchfolder van NewsLeecher ook voor als ik op een ander systeem zit en dan een NZB wil downloaden. Dan gewoon de NZB via mijn website uploaden in de watchfolder en als ik dan weer thuis ben, is die al binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De tweaknews server voor Spotnet is volgens mij nog steeds down. Laatste spot was Zaterdagmiddag om 16:00 .Andere mensen (nog steeds) last ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
MegaTronics schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:19:
Dacht ik al, ik gebruik de watchfolder van NewsLeecher ook voor als ik op een ander systeem zit en dan een NZB wil downloaden. Dan gewoon de NZB via mijn website uploaden in de watchfolder en als ik dan weer thuis ben, is die al binnen. :)
Zit er een watchfolder optie in newsleecher? dit heb ik nooit geweten..

Edit: Gevonden, vanaf welke versie zit die optie er in?

[ Voor 6% gewijzigd door Dacuuu op 04-04-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Deze optie zit al in versie 3.7 Final. Oudere versies niet gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Nee, je kan rechtstreeks sturen via de api key. Geen watchfolder nodig. Sickbeard doet dat ook bv.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Rockvee2 schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:45:
De tweaknews server voor Spotnet is volgens mij nog steeds down. Laatste spot was Zaterdagmiddag om 16:00 .Andere mensen (nog steeds) last ermee?
Yep. Hier ook geen nieuwe spots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Dazsur schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:39:
[...]

Yep. Hier ook geen nieuws spots!
Lijkt me dat je dat beter in Newsservers met binaries [Deel 11] kunt melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Rockvee2 schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:45:
Tweaknews loopt de laatste tijd te kloten, heb ook dezelfde problemen maar volgens de helpdesk van Tweaknews ligt het aan Spotnet en niet aan tweak.....tuurlijk!

Als ze zo doorgaan stap ik na 5 jaar over naar een andere provider, ben er beetje klaar mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kan Spotnet ook geïnstalleerd worden naar een andere schijf dan %SYSTEMDRIVE% (C:/) dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dazsur schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:39:
[...]

Yep. Hier ook geen nieuwe spots!
Als je de database weggooit en opnieuw opstart krijg je wel de nieuwste spots (en ook alleen maar de nieuwste). Geen idee wat Tweak aan het doen is, maar handig is dit niet.

En als je news.tweaknews.nl gebruikt ipv news.tweakdsl.nl krijg je wel weer een grotere lijst.

[ Voor 12% gewijzigd door MegaTronics op 05-04-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
MegaTronics schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:40:
[...]

Als je de database weggooit en opnieuw opstart krijg je wel de nieuwste spots (en ook alleen maar de nieuwste). Geen idee wat Tweak aan het doen is, maar handig is dit niet.

En als je news.tweaknews.nl gebruikt ipv news.tweakdsl.nl krijg je wel weer een grotere lijst.
Thx. Ben aan het testen.
Zou best kunnen dat het komt door het verruimen van de retentie naar 800 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Weet niet of de maker meeleest, maar enige wat ik node mis in Spotnet is dat de foto (ja, XXX) moet vergroten als je erover hoovert, net zoals FTD had, en Spotlite heeft. Dat is de enige reden dat ik nog Spotlite heb, voor de rest vind ik het gewoon minder dan Spotnet, om verscheidene redenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook spotnet er maar opgezet en sinds ftd er niet meer is gebruiker.
Wat bij mij altijd gebeurd als ik een spot aan klik is dat de opmerkingen niet worden geladen, ik krijg altijd een server timeout. Soms is het wel handig om dingen te lezen.
Verder geen keus en ik gebruik het dus maar. Oudere postjes mis ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan ook spotweb en spotlite gebruiken. Of een van de vele FTD achtige sites, gebruiken ook spotnet. Daarnaast is het inladen van reacties en oudere posts openen puur een kwestie van de juiste server hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 21:11 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
PaulBloem schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:45:
[...]

Yeps, klopt. Niet geheel lastig.
Geen idee of Torrentus dat ook zo heeft zoals jullie hierboven beschrijven, maar ik heb het gedaan via dit topic : FAQ Spotnet

Hierin staat dat je de settings.xml kan aanpassen met gegevens van je Synology

Als ik nu namelijk iets wil downloaden vanuit Spotnet druk ik op de NZB knop en het komt meteen in SABnzbd te staan die draait op mijn Synology.
Vervolgens kan je eventueel je downloads weer in mappen natuurlijk laten uitkomen als je dit zo configureert in SABnzb.
Ik kan dan ook gewoon Spotnet sluiten en me downloads gaan gewoon door.
Helemaal top !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:11:
Je kan ook spotweb en spotlite gebruiken. Of een van de vele FTD achtige sites, gebruiken ook spotnet. Daarnaast is het inladen van reacties en oudere posts openen puur een kwestie van de juiste server hebben.
Ik zal de andere eens testen.
Ik heb xsnews en dat is ook het enige dat ik heb ingevuld. Zal dat wel niet compatible zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Ik heb gisteren spotnet 1.7.4 geinstalleerd bij mijn vriendin op haar laptop (Windows 7). Direct een grote database erin gezet. Alles prima. Maar er valt me wat op. Ik had een stuk of 10 films in de que staan die de laptop aan het downloaden was. Expres ingesteld dat de laptop niet in slaapstand mag enzo.
Kom ik 's ochtends kijken is Spotnet afgesloten. Ik start hem op, gaat hij alleen verder met de laatste download en de rest van de que is weg (ook nog niet binnen). Mensen die dit probleem herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Binnetie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:38:
Ik heb gisteren spotnet 1.7.4 geinstalleerd bij mijn vriendin op haar laptop (Windows 7). Direct een grote database erin gezet. Alles prima. Maar er valt me wat op. Ik had een stuk of 10 films in de que staan die de laptop aan het downloaden was. Expres ingesteld dat de laptop niet in slaapstand mag enzo.
Kom ik 's ochtends kijken is Spotnet afgesloten. Ik start hem op, gaat hij alleen verder met de laatste download en de rest van de que is weg (ook nog niet binnen). Mensen die dit probleem herkennen?
Ik weet niet hoe spotnet er mee omgaat (of de downloader die spotnet gebruikt), maar op mijn nmt is het dan meestal zo dat de nzb niet klopt of dat het niet (meer) op de newsserver staat. Dan valt er niks te downloaden maar is hij toch klaar.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Dat zou kunnen, maar ik zag hem wel een DVD downloaden. Er staat ook geen mislukt of complete achter de downloads. De lijst is gewoon leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ik hoop dat ik hier ook vragen mag stellen over Spotnet Watchdog?
Iemand die het gebruikt?
Werkte bij mij de eerste update goed, maar als ik nu een update doe, komen er geen nieuwe spots in watchdog te staan. Kan iemand dit verifiëren of juist tegen spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Ik gebruik Spotdog, weet niet of dat dezelfde is als die jij bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik krijg geen nieuwe spots meer binnen sinds 9.00.
Gebruik Hitnews, zijn er meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 07:10
Ik krijg ook geen nieuwe spots, ook Hitnews. Jammer dat ik nog twee maand bij Hitnews zit, want ik wordt er een beetje flauw van hoe lang die storing wel niet duurt met het downloaden van oudere spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masutrix
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11-2024
Ook hier met Hitnews geen updates meer, heb tijdelijk mijn andere payserver ingesteld en die werkt wel gewoon. Ik heb Hitnews een email gestuurd en wacht die even af, helaas reageren ze bij hitnews nu ook ineens niet zo snel meer. Ook de statusmelding over oudere posts staat er inmiddels al te lang. Het wordt tijd dat hitnews waar voor ons geld gaat geven en eventueel compensatie wegens de problemen geeft. Ik roep iedereen op die geen updates meer krijgt via hitnews, een email te sturen met het probleem. (misschien dat ze dan hun gebruikers serieus gaan nemen en het probleem aangepakt wordt !!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 07:10
Ik heb twee weken terug Hitnews een mailtje gestuurd en kreeg een paar dagen daarna het mailtje met de volgende zin:
Zodra de problemen opgelost zijn (en dat kan echt niet lang meer duren) zullen we alle klanten gaan compenseren voor de schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
mauricedb schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:11:
Ik heb twee weken terug Hitnews een mailtje gestuurd en kreeg een paar dagen daarna het mailtje met de volgende zin:

[...]
Heb dat al vaker gehoord.
Maar wat is de schade, alle klanten het geld van het afgelopen half jaar terugbetalen?

En berichten hierover passen beter hier: Newsservers met binaries [Deel 11]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me wel op dat al die goedkope providers steeds problemen geven. Als je voor 2,50 op de 1e rang wilt zitten moet je ook niet teveel klagen. Het is al weken gezeur met hitnews. Gewoon opzeggen en naar supernews ofzo gaan, 5 euro meer per maand, maar gewoon geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lightningusenet is ook 2,50 per maand maar daar heb ik geen enkel probleem mee, niet in Spotnet en niet in Spotweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dit heeft niets met SpotNet te maken.. Het komt bij mij over als spam, en dat willen we niet

[ Voor 74% gewijzigd door Equator op 09-04-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:43:
Lightningusenet is ook 2,50 per maand maar daar heb ik geen enkel probleem mee, niet in Spotnet en niet in Spotweb.
LU is naar € 3 per maand gegaan.
Al is dat nog steeds zeer goedkoop voor een goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oh dan hebben ze hun prijzen verhoogd, ik heb laatst nog voor 7,50 drie maanden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangofruit
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Hier ook hetzelfde probleem: abonnement op hitnews, gisteren kwamen er nog wat spots binnen, vandaag helemaal niets meer. Ik dacht eerst dat het aan Spotnet lag, dus met Revo-Uninstaller er helemaal afgeknikkerd.
Op nieuw geïnstalleerd en de 'oude'spots kwamen gewoon binnen. Het valt me wel op dat soms spots die ik aan het downloaden ben op de helft tot stilstand komen en vervolgens totaal niets meer doen.
Als dit zo door gaat ga ik ook over naar een andere newsserver,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

ik heb eigenlijk sinds dat ik het programma gebruik 2 dingen die ik mis.

nr 1 is dat wanneer ik een zoekopdracht heb ingetoets en ik kies een ander filter, dat de invoerruimte direct leeg wordt en ik weer opnieuw mag zoeken.

nr2 is dat ik nog regelmatig de melding krijg dat een bepaalde spot te oud is en de nzb niet beschikbaar is. ik kan dan niet de nzb naam opzoeken om handmatig te zoeken.

Als deze punten verholpen kunnen worden ben ik meer dan tevreden!!

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2022
Vraaag schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:37:
Kan Spotnet ook geïnstalleerd worden naar een andere schijf dan %SYSTEMDRIVE% (C:/) dus?
Spotnet ff op "spotnet portable" gespot door: Haccy09
6 april 2011 11.31 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Ik zie ook graag dat de bestandsnaam bij de spotdetails wordt vermeld. Daarmee schakel je gelijk concurrerende programma's uit (zoals SpotLite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Hitnews:
Met deze aanpassing van servers.xml werkt het tijdelijk weer.
Downloaden gaat wel.
<Server Type="Headers" Server="news.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie12121
  • Laatst online: 14-05 22:10
tonber schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:59:
Hitnews:
Downloaden gaat wel.
<Server Type="Headers" Server="news.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
bedankt, hier was ik al uren naar aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
tonber schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:59:
Hitnews:
Downloaden gaat wel.
tnx, dit helpt bij mij ook eindelijk.

ik was al uitgeweken naar ftdworld.net en 'koud' zoeken op yabsearch, maar nu lijkt ie weer spots op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyB13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-07-2023
haha ik heb bijna 3 miljoen spots in spotnet waarvan ze er allemaal een keer of 6 staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 09:46
wow.. dikke spamgolf in spotnet van ftdworld. Iedereen graag de spots als ongewenst melden hoe eerder we er weer vanaf zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
hhoekstra schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:14:
wow.. dikke spamgolf in spotnet van ftdworld. Iedereen graag de spots als ongewenst melden hoe eerder we er weer vanaf zijn :)
op het spotnet forum waren we al achter de identiteit van de puber die ftdworld beheert :P
Zal ik Tim maar een mailtje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Pistolebob schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:16:
[...]

op het spotnet forum waren we al achter de identiteit van de puber die ftdworld beheert :P
Zal ik Tim maar een mailtje sturen?
jaaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

hhoekstra schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:14:
Zag het ook, had zelf al bedacht alles maar even langs te klikken en als spam te melden. Bah, stelletje k*tgastjes die Spotnet zo onderspammen.

Ik neem aan dat de spammer niet de beheerder van FTDworld zelf is. Aangezien FTDworld in hun eigen "voorwaarden" vermeld dat je als FTDworld gebruiker niet andere Usenet-fora moet gaan spammen. Als het dus een normale FTDworld user is zou ik 'm aldaar graag gebanned zien.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Wildfire schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:45:
[...]

Zag het ook, had zelf al bedacht alles maar even langs te klikken en als spam te melden. Bah, stelletje k*tgastjes die Spotnet zo onderspammen.

Ik neem aan dat de spammer niet de beheerder van FTDworld zelf is. Aangezien FTDworld in hun eigen "voorwaarden" vermeld dat je als FTDworld gebruiker niet andere Usenet-fora moet gaan spammen. Als het dus een normale FTDworld user is zou ik 'm aldaar graag gebanned zien.
Het is juist de beheerder zelf helaas.
Hij houdt zich niet aan z'n eigen voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pistolebob schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:50:
[...]

Het is juist de beheerder zelf helaas.
Hij houdt zich niet aan z'n eigen voorwaarden.
Het lijkt inderdaad de beheerder van FTD World zelf te zijn. Alle spots van spotnet worden automatisch overgenomen in FTD World, behalve de spam van die FTD World heeft geplaatst. Kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:01:
[...]

Het lijkt inderdaad de beheerder van FTD World zelf te zijn. Alle spots van spotnet worden automatisch overgenomen in FTD World, behalve de spam van die FTD World heeft geplaatst. Kan geen toeval zijn.
Ja denk het ook, nu wordt er weer volop gespammed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik wordt misselijk van die plaatjes bij die spots steeds, kunnen ze dat nou echt niet beter in de gaten houden?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Beste kan je deze spots (ftdworld) melden en niet openen. Spots melden kan zonder ze te openen.
Dan zie je de afbeelding ook niet. Vooral ook geen reacties bij die spots plaatsen.
Dit is alleen maar extra aandacht voor de spotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Heeft het melden wel effect? Ik zie nog best wel eens spam/password/requests spots van 1 week geleden. Worden dit soort fake spots wel verwijderd na loop van tijd in de "officiële" spotnet?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
jmk schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:41:
Heeft het melden wel effect? Ik zie nog best wel eens spam/password/requests spots van 1 week geleden. Worden dit soort fake spots wel verwijderd na loop van tijd in de "officiële" spotnet?
Passworded spots zijn toch niet erg, mits het pw maar in de spot staat :). er worden echt wel spam verwijderd hoor. alleen zullen er enkele spots wel doorheen glippen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Beste Drazix, andere mensen

Is het mogelijk om erotiek helemaal uit te bannen in Spotnet? Bij het updaten krijg ik ook de erotische dingen erbij terwijl ik de categorie Erotiek al helemaal heb weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Rockvee2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:04:

Is het mogelijk om erotiek helemaal uit te bannen in Spotnet? Bij het updaten krijg ik ook de erotische dingen erbij terwijl ik de categorie Erotiek al helemaal heb weggehaald.
Ik denk dat het verstandiger is om een vinkje te maken die ervoor zorgt dat Erotiek niet wordt weergegeven bij het updaten. Maar aan de andere kant: je kan toch ook die spots negeren? Als ik "Schoolgirls gone wild Volume XXXXII" zie staan, dan weet ik wel welke film het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
xost schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:58:
[...]

Ik denk dat het verstandiger is om een vinkje te maken die ervoor zorgt dat Erotiek niet wordt weergegeven bij het updaten. Maar aan de andere kant: je kan toch ook die spots negeren? Als ik "Schoolgirls gone wild Volume XXXXII" zie staan, dan weet ik wel welke film het is ;)
o..ik denk bij die titel aan extra les stof voor school. en klik je op zo'n link. wordt je getrakteerd op 2 rondborstige vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

xost schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:58:
[...]

Misschien hij wel, maar misschien laat hij zijn kinderen ook wel op spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online

Wat ik net heb gedaan is het volgende, ga naar het bestandje settings.xml. open deze met kladblok.
bij jou zie je dan <DefaultFilter></DefaultFilter>

Verander dit naar "<DefaultFilter>Cat <> 9</DefaultFilter>"

Sla dit bestandje op, verwijder nu je database bestand. en start spotnet opnieuw op. nu zal hij alle spots opnieuw downloaden. zonder schoolbus meisjes en andere troep. Nu denk je, waarom de database verwijderen? ik zeg ik omdat ik zelf 2 keer heb gehad, na het aanpassen van de settings.xml dat ik alle spots dubbel kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Spotnet werkt op zich aardig, totdat je provider (tweakdsl/news) de nieuwsgroep weer recycled waardoor je alleen de nieuwe spots krijgt te zien (en je eerst de oude database moet weggooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dacuuu schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:56:
[...]

Wat ik net heb gedaan is het volgende, ga naar het bestandje settings.xml. open deze met kladblok.
bij jou zie je dan <DefaultFilter></DefaultFilter>

Verander dit naar "<DefaultFilter>Cat <> 9</DefaultFilter>"

Sla dit bestandje op, verwijder nu je database bestand. en start spotnet opnieuw op. nu zal hij alle spots opnieuw downloaden. zonder schoolbus meisjes en andere troep. Nu denk je, waarom de database verwijderen? ik zeg ik omdat ik zelf 2 keer heb gehad, na het aanpassen van de settings.xml dat ik alle spots dubbel kreeg.
Bedankt voor deze tip en de andere ook bedankt .

Ik vind het niet leuk als mijn kinderen dat soort dingen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Rockvee2 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:21:
[...]

Bedankt voor deze tip en de andere ook bedankt .

Ik vind het niet leuk als mijn kinderen dat soort dingen zien :P
Wat ik je vertelde werkt. maar gisteren avond ging hij opeens weer mijn hele Database downloaden. er is dus waarschijnlijk iets toch niet goed. werkt het bij jou wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Al sinds ik Spotnet gebruik erger ik me verschrikkelijk aan één ding. Als ik gewoon op het NZB knopje in Spotnet druk en Newsleecher gaat de bestanden downloaden, dan wordt het .nfo bestand heel vaak niet gedownload. Dit resulteert er in dat Newsleecher denkt dat er bestanden missen waardoor er niet wordt uitgepakt. Als ik handmatig de rar bestanden uitpak werkt dat wel gewoon.

Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Met FTD had ik dit probleem in ieder geval nooit. Kan je vanuit Spotnet direct op de bestandsnaam zoeken op bijv. Binsearch? Bij bijna geen één post zie ik trouwens de bestandsnaam staan. Klopt het dat je die niet kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:05:
[...]

Wat ik je vertelde werkt. maar gisteren avond ging hij opeens weer mijn hele Database downloaden. er is dus waarschijnlijk iets toch niet goed. werkt het bij jou wel goed?
Hij ging bij mij wel goed. Hij downloadde de nieuwe spots en niet de hele database opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
monnick schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:03:
Al sinds ik Spotnet gebruik erger ik me verschrikkelijk aan één ding. Als ik gewoon op het NZB knopje in Spotnet druk en Newsleecher gaat de bestanden downloaden, dan wordt het .nfo bestand heel vaak niet gedownload. Dit resulteert er in dat Newsleecher denkt dat er bestanden missen waardoor er niet wordt uitgepakt. Als ik handmatig de rar bestanden uitpak werkt dat wel gewoon.

Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Met FTD had ik dit probleem in ieder geval nooit. Kan je vanuit Spotnet direct op de bestandsnaam zoeken op bijv. Binsearch? Bij bijna geen één post zie ik trouwens de bestandsnaam staan. Klopt het dat je die niet kan zien?
Wat er gebeurt na dat je op de nzb knop drukt kan je instellen (NZB openen of opslaan). wat jij zegt over de .nfo heb ik geen last van. Maar waarom laat je newsleecher dan niet automatisch repareren? dan ben je van je probleem af. Als je bestandnamen wilt zien moet je spotlite gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al sinds ik Spotnet gebruik erger ik me verschrikkelijk aan één ding.
Ik herken het probleem niet. Zo te lezen heb je een illegale verouderde versie van newsleecher die gekraakt is wat problemen geeft met de werking.

Als je hem wel legaal hebt snap ik niet waarom je voor de nzb mogelijkheid kiest en waarom je het hebt over een website als binsearch dat veel en veel minder krachtig is dan de ingebouwde supersearch opties van newsleecher zelf.

:F

Je lijkt op een vriendin van mij die google wil aanklagen omdat haar kinderen porno gezien hebben via google. Haar kinderen hadden gezocht op : spelletjes voor meisjes

Wat ik ermee zeggen wil: je bent er zelf als ouder toch bij. Je kan het toch niet voorkomen. Het vragen op een verbod is hetzelfde als naar de supermarkt gaan en vragen of de playboys uit het schrap mogen omdat je kinderen dat kunnen zien.

[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:53:
[...]
Je lijkt op een vriendin van mij die google wil aanklagen omdat haar kinderen porno gezien hebben via google. Haar kinderen hadden gezocht op : spelletjes voor meisjes
Toch knap dat ze daarmee porno hebben gevonden.. ik doe het ze niet na :+

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 06:15
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:53:
[...]

Ik herken het probleem niet. Zo te lezen heb je een illegale verouderde versie van newsleecher die gekraakt is wat problemen geeft met de werking.

Als je hem wel legaal hebt snap ik niet waarom je voor de nzb mogelijkheid kiest en waarom je het hebt over een website als binsearch dat veel en veel minder krachtig is dan de ingebouwde supersearch opties van newsleecher zelf.
Wat een redenatie zeg. :F Ik heb NewsLeecher netjes gekocht, maar heb SuperSearch nog nooit gebruikt. Wist je dat er een licentie voor alleen de applicatie bestaat...?

Ik kom zelf ook wel eens NZB's tegen waar enkel rars in zitten, dus niet de nfo en ook geen pars. Dan zoek ik de missende files inderdaad zelf op...

Maar dat probleem ligt meer aan de geuploade NZB's dan aan spotnet...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
  • Laatst online: 01-09 15:31
hallo,
ik heb spotnet met eweka maar als ik nu download heb ik maar 270 bytes / s snelheid terwijl dit voorheen echt een stuk meer was ( lees tot 3mb / s ) de instellingen staan wel goed volgens mij:
newsreader113.eweka.nl
8verbindingen
poort 119

mijn gegevens

staat er een fout in of hoe kan dit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 21:10

Wordt dat niet geregeld door een instelling in Newsleecher die voorkomt dat .nfo bestandje binnengehaald wordt?
Ik gebruik alt.binz en ik kan er voor kiezen om .nfo's standaard te pauzeren, waardoor ze niet gedownload worden.
Datzelfde kan ik ook bepalen voor sample.par2, .nzb en nog een par andere types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je gewoon de auto-unpause par2 optie aan hebt staan download hij automatisch een par bestand en repareert hij het nfo bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

ik krijg sinds gisteren een foutmelding en opnieuw installeren helpt ook niet.

'abort due to contraint violation constraint failed'

is er iemand bekend met deze foutmelding?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Via Google zijn genoeg oplossingen te vinden; ook in dit topic is het al eens besproken. Wat heb je zelf al geprobeerd en waarom lukte dat niet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
Is het mogelijk om per download te bepalen waar je deze download wilt opslaan? In de instellingen heb ik alleen maar een downloadmap gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
krakura schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:16:
hallo,
ik heb spotnet met eweka maar als ik nu download heb ik maar 270 bytes / s snelheid terwijl dit voorheen echt een stuk meer was
staat er een fout in of hoe kan dit komen?
Al gekeken of je nog te-goed hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
  • Laatst online: 01-09 15:31
stijnos waar kan je dit zien en kan je dan niet onbeperkt downloaden met eweka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:09:
Wat een redenatie zeg. :F Ik heb NewsLeecher netjes gekocht, maar heb SuperSearch nog nooit gebruikt. Wist je dat er een licentie voor alleen de applicatie bestaat...?
Dat weet ik en ik weet ook bijna zeker dat je die niet gekocht hebt. Ik geloof het gewoon niet. Sabnzb is een betere keuze als je geen supersearch licentie gebruikt. En voor die paar dollar meer heb je die licentie erbij. Jij praat over het gebruik van binsearch, het gaat er echt niet in dat jij ervoor betaald hebt. Want dan had je echt niet gedacht aan het gebruik van een site als binsearch om 8 euro per jaar te besparen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:04:
[...]

Dat weet ik en ik weet ook bijna zeker dat je die niet gekocht hebt. Ik geloof het gewoon niet. Sabnzb is een betere keuze als je geen supersearch licentie gebruikt. En voor die paar dollar meer heb je die licentie erbij. Jij praat over het gebruik van binsearch, het gaat er echt niet in dat jij ervoor betaald hebt. Want dan had je echt niet gedacht aan het gebruik van een site als binsearch om 8 euro per jaar te besparen.
Zo hallo Piet, ga jij even buiten je boekje. Hij zegt toch dat hij een licentie gekocht heeft, wie ben jij om dat in twijfel te trekken? Volgens mij gaan we hier niet zo met elkaar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mad Marty schreef op zondag 17 april 2011 @ 08:33:
Via Google zijn genoeg oplossingen te vinden; ook in dit topic is het al eens besproken. Wat heb je zelf al geprobeerd en waarom lukte dat niet?
- Heb spotnet verwijderd en nieuwste versie geïnstalleerd
- Database verwijderd en opnieuw account gemaakt via Spotnet
- Alles wat te maken heeft met Spotnet verwijderd van pc
- Diverse versie's geïnstalleerd

Krijg nog steeds de zelfde melding ( gebruik Windows 7 64 )

Als ik op google zoek wordt er aangeven om Spotnet te verwijderen en opnieuw te installeren. Of Database verwijderen en opnieuw laten zoeken naar spots. Ik kom er niet meer uit.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Pagina: 1 ... 33 ... 48 Laatste