SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ik heb nog nooit problemen gehad. Misschien een keer alles weggooien en opnieuw installeren?Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:14:
Wat een bagger, nu weer een #5 foutmelding en alle posts er dubbel in. Spotnet gaat er nu definitief vanaf. Spotlite is zoveel beter en anders wel spotweb. Dat draait 10 keer beter en daar heb ik nooit problemen mee. Enige nadeel van spotlite is dat ik niet op titel kan sorteren, maar als je dat met spotnet doet en niet terugzet heb je ook een probleem.
µSpotted ziet er trouwens ook wel goed uit en is volgens mij een beetje een tussenweg tussen spotnet en spotlight.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
het valt me eigenlijk op dat jij enkel loopt te zeuren over het programma maar nooit constructief zelf iets doet om het beter te maken / op te lossen.....Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:14:
Wat een bagger, nu weer een #5 foutmelding en alle posts er dubbel in. Spotnet gaat er nu definitief vanaf. Spotlite is zoveel beter en anders wel spotweb. Dat draait 10 keer beter en daar heb ik nooit problemen mee. Enige nadeel van spotlite is dat ik niet op titel kan sorteren, maar als je dat met spotnet doet en niet terugzet heb je ook een probleem.
de meeste fouten die jij noemt zijn puur aan database problemen te wijten. Dus zorg gewoon dat je af en toe een backup maakt daarvan. Gaat het dan mis zet je die terug en vult hem weer automatisch aan met nieuwe spots. Werkt dat niet verwijder hem dan helemaal en begin met een nieuwe. Gaat die niet ver genoeg terug ? dan staan er genoeg gespot die dat wel doen
Dit staat trouwens ook allemaal al tien keer uitgelegd * Ray vraagt zich af waarom hij nu eigenlijk reageert
Ik heb ook dubbele spots gehad. Bovenstaande uitgevoerd en nu al een tijd zonder dubbele spots.
/▌
Verder, kan je nou al eigen filters maken die je ziet, heb het niet meer geprobeerd....
Verwijderd
Ja en? Ik vraag ook geen oplossing, ik stap over op spotlite omdat spotweb gewoon niet stabiel is, ook niet na een jaar van gebruiken. Als jij het fijn vind werken, prima, maar het lijkt me sterk dat jij je stoort aan die 3 reacties die ik misschien per maand hier neerzet.Ray schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:52:
Dit staat trouwens ook allemaal al tien keer uitgelegd
Een oplossing kan ik je ook onmogelijk geven, aangezien je niets verteld over de condicties waaronder dit optreed. Het is een bekend probleem dat wanneer je het programma afsluit, en de spots op iets anders gesorteerd staan dan 'Leeftijd', je de volgende keer een error #5 krijgt (en dubbele spots). De oorzaak hiervan is inmiddels gevonden, en dit zal opgelost worden in de eerstvolgende versie.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:26:
Ik vraag ook geen oplossing
Misschien heb jij nog een andere manier gevonden om deze fout te reproduceren, maar ipv die kennis met ons te delen, kom je alleen even melden dat je overstapt naar Spotlite, daar hebben we wat aan
edit: oh doet die het autom. die headers, da's wel strak, net zoals straks is dat de plaatjes vergroot worden als je erover heen hoovert.
[ Voor 62% gewijzigd door Sjah op 03-04-2011 16:17 ]
bij xsnews niet in ieder geval. Daar is een 'verse' database iets van 180.000 spots en gaat rond de 200 dagen terug terwijl de retentie veel langer is. Maar goed dat is simpelweg op te lossen met wat inspanningMarzman schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:02:
Volgens mij gaat hij altijd ver genoeg terug als je hem leeggooit en opnieuw begint want de retentie van de usenetserver bepaalt het aantal spots en tevens ook of je die spots kunt downloaden(het is iets ingewikkelder dan dat soms omdat de retentie per groep kan varieren, maar in een ideale wereld klopt het
)
Verwijderd
zoek even op het woord database en pak dan de bovenste spotlite database + ftd skin. De spotlite versie die erbij zit niet installeren (is een oude versie), maar als je de ftd skin + nzb knop (stap 2 en 3) even meeneemt uit dat bestand heb je hem goed werkende.Sjah schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:53:
Nou, heb Spotlite maar geleecht, maar zit er geen nzb knop in??
Misschien handiger als het programma zijn eigen db niet verkloot lijkt mij. Of ben ik nou raar?Ray schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:52:
[...]
het valt me eigenlijk op dat jij enkel loopt te zeuren over het programma maar nooit constructief zelf iets doet om het beter te maken / op te lossen.....
de meeste fouten die jij noemt zijn puur aan database problemen te wijten. Dus zorg gewoon dat je af en toe een backup maakt daarvan. Gaat het dan mis zet je die terug en vult hem weer automatisch aan met nieuwe spots. Werkt dat niet verwijder hem dan helemaal en begin met een nieuwe. Gaat die niet ver genoeg terug ? dan staan er genoeg gespot die dat wel doen
Sinds ik dat spotnet gebruik heb ik erg vaak downloads die de helft missen. Ik kan me aan de ene kant niet voorstellen dat SN daar iets mee te maken heeft, maar vreemd is het wel. En ik heb GigaNews, dus het lijkt me erg stug dat zij wat missen, tenzij er ergens een groot probleem is.
Zal allemaal best, maar een beetje fatsoenlijk programma moet gewoon werken. Breng het dan onder een 'beta' vlag uit als er nog aan geknutseld wordt. Het moment dat ik zelf backups moet gaan maken omdat een programma zijn eigen huishouding niet op orde heeft, doet ik ff snel 'del progsel.*' want daar hebben we niets aan. Het hobbybob tijdperk heb ik al lang achter me gelaten.Dit staat trouwens ook allemaal al tien keer uitgelegd * Ray vraagt zich af waarom hij nu eigenlijk reageert
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Spotweb is dan ook geen 3 keer klikken en klaar. Spotweb is vele malen stabieler als spotnet. Spotlite kan ik niet over oordelen daar ik dit nooit gebruikt heb. Voor je begint aan spotweb wordt je er al op gewezen dat het in opbouw is en dat het ieder moment kapot kan gaan. Dat gezegd hebbend worden bugs meestal op dezelfde dag nog gefixed. Dat jij het niet stabiel hebt draaien ligt dan ook misschien meer aan jou dan aan spotweb.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:26:
[...]
Ja en? Ik vraag ook geen oplossing, ik stap over op spotlite omdat spotweb gewoon niet stabiel is, ook niet na een jaar van gebruiken. Als jij het fijn vind werken, prima, maar het lijkt me sterk dat jij je stoort aan die 3 reacties die ik misschien per maand hier neerzet.
Na mn vakanatie weer opgestart, maar ik krijg alleen nog maar de post van vandaag en gisterenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:38:
Hier nog meer TweakNews gebruikers die sinds vandaag problemen hebben ?
(groep niet gevonden)
Verwijderen en opnieuw installeren levert niets op.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hier hetzelfde. Geen nieuwe spots sinds zaterdagavond.l3art schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:18:
[...]
Na mn vakanatie weer opgestart, maar ik krijg alleen nog maar de post van vandaag en gisteren
Verwijderen en opnieuw installeren levert niets op.
Komt vaker voor.
Spotnet begint steeds meer een volwaardig FTD-vervanger te worden.
/dev/null
Hoe heb je dat gedaan?Torrentus schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:00:
Gebruik het nadat FTD down is gegaan, en het werkt vele malen makkelijker dan FTD. Heb Spotnet netjes gekoppelt aan m'n Synology NAS nu, dus hoef alleen nog maar te zoeken en op de downloadknop te drukken, en de NAS haalt hem netjes op. Ideaal. Kan niet beter
Ik ben blij met Spotnet als vervanger van FTD!
Dat wil ik ook....Torrentus schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:00:
Gebruik het nadat FTD down is gegaan, en het werkt vele malen makkelijker dan FTD. Heb Spotnet netjes gekoppelt aan m'n Synology NAS nu, dus hoef alleen nog maar te zoeken en op de downloadknop te drukken, en de NAS haalt hem netjes op. Ideaal. Kan niet beter
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Yeps, klopt. Niet geheel lastig.MegaTronics schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:23:
Is dat niet een kwestie van de NZB in een watchfolder van de Synology plaatsen zodat die hem gaat downloaden?
Zit er een watchfolder optie in newsleecher? dit heb ik nooit geweten..MegaTronics schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:19:
Dacht ik al, ik gebruik de watchfolder van NewsLeecher ook voor als ik op een ander systeem zit en dan een NZB wil downloaden. Dan gewoon de NZB via mijn website uploaden in de watchfolder en als ik dan weer thuis ben, is die al binnen.
Edit: Gevonden, vanaf welke versie zit die optie er in?
[ Voor 6% gewijzigd door Dacuuu op 04-04-2011 16:47 ]
Nee, je kan rechtstreeks sturen via de api key. Geen watchfolder nodig. Sickbeard doet dat ook bv.MegaTronics schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:23:
Is dat niet een kwestie van de NZB in een watchfolder van de Synology plaatsen zodat die hem gaat downloaden?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Yep. Hier ook geen nieuwe spots!Rockvee2 schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:45:
De tweaknews server voor Spotnet is volgens mij nog steeds down. Laatste spot was Zaterdagmiddag om 16:00 .Andere mensen (nog steeds) last ermee?
Lijkt me dat je dat beter in Newsservers met binaries [Deel 11] kunt melden
Tweaknews loopt de laatste tijd te kloten, heb ook dezelfde problemen maar volgens de helpdesk van Tweaknews ligt het aan Spotnet en niet aan tweak.....tuurlijk!Rockvee2 schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:45:
De tweaknews server voor Spotnet is volgens mij nog steeds down. Laatste spot was Zaterdagmiddag om 16:00 .Andere mensen (nog steeds) last ermee?
Als ze zo doorgaan stap ik na 5 jaar over naar een andere provider, ben er beetje klaar mee
Als je de database weggooit en opnieuw opstart krijg je wel de nieuwste spots (en ook alleen maar de nieuwste). Geen idee wat Tweak aan het doen is, maar handig is dit niet.
En als je news.tweaknews.nl gebruikt ipv news.tweakdsl.nl krijg je wel weer een grotere lijst.
[ Voor 12% gewijzigd door MegaTronics op 05-04-2011 08:48 ]
Thx. Ben aan het testen.MegaTronics schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:40:
[...]
Als je de database weggooit en opnieuw opstart krijg je wel de nieuwste spots (en ook alleen maar de nieuwste). Geen idee wat Tweak aan het doen is, maar handig is dit niet.
En als je news.tweaknews.nl gebruikt ipv news.tweakdsl.nl krijg je wel weer een grotere lijst.
Zou best kunnen dat het komt door het verruimen van de retentie naar 800 dagen....
Verwijderd
Wat bij mij altijd gebeurd als ik een spot aan klik is dat de opmerkingen niet worden geladen, ik krijg altijd een server timeout. Soms is het wel handig om dingen te lezen.
Verder geen keus en ik gebruik het dus maar. Oudere postjes mis ik ook wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 21:11 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
MegaTronics schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:23:
Geen idee of Torrentus dat ook zo heeft zoals jullie hierboven beschrijven, maar ik heb het gedaan via dit topic : FAQ Spotnet
Hierin staat dat je de settings.xml kan aanpassen met gegevens van je Synology
Als ik nu namelijk iets wil downloaden vanuit Spotnet druk ik op de NZB knop en het komt meteen in SABnzbd te staan die draait op mijn Synology.
Vervolgens kan je eventueel je downloads weer in mappen natuurlijk laten uitkomen als je dit zo configureert in SABnzb.
Ik kan dan ook gewoon Spotnet sluiten en me downloads gaan gewoon door.
Helemaal top !!
Verwijderd
Ik zal de andere eens testen.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:11:
Je kan ook spotweb en spotlite gebruiken. Of een van de vele FTD achtige sites, gebruiken ook spotnet. Daarnaast is het inladen van reacties en oudere posts openen puur een kwestie van de juiste server hebben.
Ik heb xsnews en dat is ook het enige dat ik heb ingevuld. Zal dat wel niet compatible zijn?
Kom ik 's ochtends kijken is Spotnet afgesloten. Ik start hem op, gaat hij alleen verder met de laatste download en de rest van de que is weg (ook nog niet binnen). Mensen die dit probleem herkennen?
Ik weet niet hoe spotnet er mee omgaat (of de downloader die spotnet gebruikt), maar op mijn nmt is het dan meestal zo dat de nzb niet klopt of dat het niet (meer) op de newsserver staat. Dan valt er niks te downloaden maar is hij toch klaar.Binnetie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:38:
Ik heb gisteren spotnet 1.7.4 geinstalleerd bij mijn vriendin op haar laptop (Windows 7). Direct een grote database erin gezet. Alles prima. Maar er valt me wat op. Ik had een stuk of 10 films in de que staan die de laptop aan het downloaden was. Expres ingesteld dat de laptop niet in slaapstand mag enzo.
Kom ik 's ochtends kijken is Spotnet afgesloten. Ik start hem op, gaat hij alleen verder met de laatste download en de rest van de que is weg (ook nog niet binnen). Mensen die dit probleem herkennen?
/▌
Iemand die het gebruikt?
Werkte bij mij de eerste update goed, maar als ik nu een update doe, komen er geen nieuwe spots in watchdog te staan. Kan iemand dit verifiëren of juist tegen spreken?
Gebruik Hitnews, zijn er meer mensen met deze ervaring?
Zodra de problemen opgelost zijn (en dat kan echt niet lang meer duren) zullen we alle klanten gaan compenseren voor de schade.
Heb dat al vaker gehoord.mauricedb schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:11:
Ik heb twee weken terug Hitnews een mailtje gestuurd en kreeg een paar dagen daarna het mailtje met de volgende zin:
[...]
Maar wat is de schade, alle klanten het geld van het afgelopen half jaar terugbetalen?
En berichten hierover passen beter hier: Newsservers met binaries [Deel 11]
Verwijderd
LU is naar € 3 per maand gegaan.Tsurany schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:43:
Lightningusenet is ook 2,50 per maand maar daar heb ik geen enkel probleem mee, niet in Spotnet en niet in Spotweb.
Al is dat nog steeds zeer goedkoop voor een goede service.
Op nieuw geïnstalleerd en de 'oude'spots kwamen gewoon binnen. Het valt me wel op dat soms spots die ik aan het downloaden ben op de helft tot stilstand komen en vervolgens totaal niets meer doen.
Als dit zo door gaat ga ik ook over naar een andere newsserver,
nr 1 is dat wanneer ik een zoekopdracht heb ingetoets en ik kies een ander filter, dat de invoerruimte direct leeg wordt en ik weer opnieuw mag zoeken.
nr2 is dat ik nog regelmatig de melding krijg dat een bepaalde spot te oud is en de nzb niet beschikbaar is. ik kan dan niet de nzb naam opzoeken om handmatig te zoeken.
Als deze punten verholpen kunnen worden ben ik meer dan tevreden!!
telefoontoestel
Spotnet ff op "spotnet portable" gespot door: Haccy09Vraaag schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:37:
Kan Spotnet ook geïnstalleerd worden naar een andere schijf dan %SYSTEMDRIVE% (C:/) dus?
6 april 2011 11.31 uur
Met deze aanpassing van servers.xml werkt het tijdelijk weer.
Downloaden gaat wel.
<Server Type="Headers" Server="news.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com
bedankt, hier was ik al uren naar aan het zoeken.tonber schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:59:
Hitnews:
Downloaden gaat wel.
<Server Type="Headers" Server="news.aioe.org" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
tnx, dit helpt bij mij ook eindelijk.tonber schreef op zondag 10 april 2011 @ 08:59:
Hitnews:
Downloaden gaat wel.
ik was al uitgeweken naar ftdworld.net en 'koud' zoeken op yabsearch, maar nu lijkt ie weer spots op te halen
op het spotnet forum waren we al achter de identiteit van de puber die ftdworld beheerthhoekstra schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:14:
wow.. dikke spamgolf in spotnet van ftdworld. Iedereen graag de spots als ongewenst melden hoe eerder we er weer vanaf zijn
Zal ik Tim maar een mailtje sturen?
jaaahPistolebob schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:16:
[...]
op het spotnet forum waren we al achter de identiteit van de puber die ftdworld beheert
Zal ik Tim maar een mailtje sturen?
Zag het ook, had zelf al bedacht alles maar even langs te klikken en als spam te melden. Bah, stelletje k*tgastjes die Spotnet zo onderspammen.hhoekstra schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:14:
wow.. dikke spamgolf in spotnet van ftdworld. Iedereen graag de spots als ongewenst melden hoe eerder we er weer vanaf zijn
Ik neem aan dat de spammer niet de beheerder van FTDworld zelf is. Aangezien FTDworld in hun eigen "voorwaarden" vermeld dat je als FTDworld gebruiker niet andere Usenet-fora moet gaan spammen. Als het dus een normale FTDworld user is zou ik 'm aldaar graag gebanned zien.
Het is juist de beheerder zelf helaas.Wildfire schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:45:
[...]
Zag het ook, had zelf al bedacht alles maar even langs te klikken en als spam te melden. Bah, stelletje k*tgastjes die Spotnet zo onderspammen.
Ik neem aan dat de spammer niet de beheerder van FTDworld zelf is. Aangezien FTDworld in hun eigen "voorwaarden" vermeld dat je als FTDworld gebruiker niet andere Usenet-fora moet gaan spammen. Als het dus een normale FTDworld user is zou ik 'm aldaar graag gebanned zien.
Hij houdt zich niet aan z'n eigen voorwaarden.
Verwijderd
Het lijkt inderdaad de beheerder van FTD World zelf te zijn. Alle spots van spotnet worden automatisch overgenomen in FTD World, behalve de spam van die FTD World heeft geplaatst. Kan geen toeval zijn.Pistolebob schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:50:
[...]
Het is juist de beheerder zelf helaas.
Hij houdt zich niet aan z'n eigen voorwaarden.
Ja denk het ook, nu wordt er weer volop gespammedVerwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:01:
[...]
Het lijkt inderdaad de beheerder van FTD World zelf te zijn. Alle spots van spotnet worden automatisch overgenomen in FTD World, behalve de spam van die FTD World heeft geplaatst. Kan geen toeval zijn.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dan zie je de afbeelding ook niet. Vooral ook geen reacties bij die spots plaatsen.
Dit is alleen maar extra aandacht voor de spotter.
Yippie kayak, other buckets!
Passworded spots zijn toch niet erg, mits het pw maar in de spot staatjmk schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:41:
Heeft het melden wel effect? Ik zie nog best wel eens spam/password/requests spots van 1 week geleden. Worden dit soort fake spots wel verwijderd na loop van tijd in de "officiële" spotnet?
Is het mogelijk om erotiek helemaal uit te bannen in Spotnet? Bij het updaten krijg ik ook de erotische dingen erbij terwijl ik de categorie Erotiek al helemaal heb weggehaald.
Ik denk dat het verstandiger is om een vinkje te maken die ervoor zorgt dat Erotiek niet wordt weergegeven bij het updaten. Maar aan de andere kant: je kan toch ook die spots negeren? Als ik "Schoolgirls gone wild Volume XXXXII" zie staan, dan weet ik wel welke film het isRockvee2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:04:
Beste Drazix, andere mensen
Is het mogelijk om erotiek helemaal uit te bannen in Spotnet? Bij het updaten krijg ik ook de erotische dingen erbij terwijl ik de categorie Erotiek al helemaal heb weggehaald.
o..ik denk bij die titel aan extra les stof voor school. en klik je op zo'n link. wordt je getrakteerd op 2 rondborstige vrouwen.xost schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:58:
[...]
Ik denk dat het verstandiger is om een vinkje te maken die ervoor zorgt dat Erotiek niet wordt weergegeven bij het updaten. Maar aan de andere kant: je kan toch ook die spots negeren? Als ik "Schoolgirls gone wild Volume XXXXII" zie staan, dan weet ik wel welke film het is
Misschien hij wel, maar misschien laat hij zijn kinderen ook wel op spotnet.xost schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:58:
[...]
Ik denk dat het verstandiger is om een vinkje te maken die ervoor zorgt dat Erotiek niet wordt weergegeven bij het updaten. Maar aan de andere kant: je kan toch ook die spots negeren? Als ik "Schoolgirls gone wild Volume XXXXII" zie staan, dan weet ik wel welke film het is
Wat ik net heb gedaan is het volgende, ga naar het bestandje settings.xml. open deze met kladblok.Rockvee2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:04:
bij jou zie je dan <DefaultFilter></DefaultFilter>
Verander dit naar "<DefaultFilter>Cat <> 9</DefaultFilter>"
Sla dit bestandje op, verwijder nu je database bestand. en start spotnet opnieuw op. nu zal hij alle spots opnieuw downloaden. zonder schoolbus meisjes en andere troep. Nu denk je, waarom de database verwijderen? ik zeg ik omdat ik zelf 2 keer heb gehad, na het aanpassen van de settings.xml dat ik alle spots dubbel kreeg.
Bedankt voor deze tip en de andere ook bedankt .Dacuuu schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:56:
[...]
Wat ik net heb gedaan is het volgende, ga naar het bestandje settings.xml. open deze met kladblok.
bij jou zie je dan <DefaultFilter></DefaultFilter>
Verander dit naar "<DefaultFilter>Cat <> 9</DefaultFilter>"
Sla dit bestandje op, verwijder nu je database bestand. en start spotnet opnieuw op. nu zal hij alle spots opnieuw downloaden. zonder schoolbus meisjes en andere troep. Nu denk je, waarom de database verwijderen? ik zeg ik omdat ik zelf 2 keer heb gehad, na het aanpassen van de settings.xml dat ik alle spots dubbel kreeg.
Ik vind het niet leuk als mijn kinderen dat soort dingen zien
Wat ik je vertelde werkt. maar gisteren avond ging hij opeens weer mijn hele Database downloaden. er is dus waarschijnlijk iets toch niet goed. werkt het bij jou wel goed?Rockvee2 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:21:
[...]
Bedankt voor deze tip en de andere ook bedankt .
Ik vind het niet leuk als mijn kinderen dat soort dingen zien
Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Met FTD had ik dit probleem in ieder geval nooit. Kan je vanuit Spotnet direct op de bestandsnaam zoeken op bijv. Binsearch? Bij bijna geen één post zie ik trouwens de bestandsnaam staan. Klopt het dat je die niet kan zien?
Hij ging bij mij wel goed. Hij downloadde de nieuwe spots en niet de hele database opnieuwDacuuu schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:05:
[...]
Wat ik je vertelde werkt. maar gisteren avond ging hij opeens weer mijn hele Database downloaden. er is dus waarschijnlijk iets toch niet goed. werkt het bij jou wel goed?
Wat er gebeurt na dat je op de nzb knop drukt kan je instellen (NZB openen of opslaan). wat jij zegt over de .nfo heb ik geen last van. Maar waarom laat je newsleecher dan niet automatisch repareren? dan ben je van je probleem af. Als je bestandnamen wilt zien moet je spotlite gebruiken.monnick schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:03:
Al sinds ik Spotnet gebruik erger ik me verschrikkelijk aan één ding. Als ik gewoon op het NZB knopje in Spotnet druk en Newsleecher gaat de bestanden downloaden, dan wordt het .nfo bestand heel vaak niet gedownload. Dit resulteert er in dat Newsleecher denkt dat er bestanden missen waardoor er niet wordt uitgepakt. Als ik handmatig de rar bestanden uitpak werkt dat wel gewoon.
Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Met FTD had ik dit probleem in ieder geval nooit. Kan je vanuit Spotnet direct op de bestandsnaam zoeken op bijv. Binsearch? Bij bijna geen één post zie ik trouwens de bestandsnaam staan. Klopt het dat je die niet kan zien?
Verwijderd
Ik herken het probleem niet. Zo te lezen heb je een illegale verouderde versie van newsleecher die gekraakt is wat problemen geeft met de werking.monnick schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:03:
Al sinds ik Spotnet gebruik erger ik me verschrikkelijk aan één ding.
Als je hem wel legaal hebt snap ik niet waarom je voor de nzb mogelijkheid kiest en waarom je het hebt over een website als binsearch dat veel en veel minder krachtig is dan de ingebouwde supersearch opties van newsleecher zelf.
Rockvee2 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:04:

Je lijkt op een vriendin van mij die google wil aanklagen omdat haar kinderen porno gezien hebben via google. Haar kinderen hadden gezocht op : spelletjes voor meisjes
Wat ik ermee zeggen wil: je bent er zelf als ouder toch bij. Je kan het toch niet voorkomen. Het vragen op een verbod is hetzelfde als naar de supermarkt gaan en vragen of de playboys uit het schrap mogen omdat je kinderen dat kunnen zien.
[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 16:04 ]
Toch knap dat ze daarmee porno hebben gevonden.. ik doe het ze niet naVerwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:53:
[...]
Je lijkt op een vriendin van mij die google wil aanklagen omdat haar kinderen porno gezien hebben via google. Haar kinderen hadden gezocht op : spelletjes voor meisjes
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Wat een redenatie zeg.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:53:
[...]
Ik herken het probleem niet. Zo te lezen heb je een illegale verouderde versie van newsleecher die gekraakt is wat problemen geeft met de werking.
Als je hem wel legaal hebt snap ik niet waarom je voor de nzb mogelijkheid kiest en waarom je het hebt over een website als binsearch dat veel en veel minder krachtig is dan de ingebouwde supersearch opties van newsleecher zelf.

Ik kom zelf ook wel eens NZB's tegen waar enkel rars in zitten, dus niet de nfo en ook geen pars. Dan zoek ik de missende files inderdaad zelf op...monnick schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:03:
Al sinds ik Spotnet gebruik erger ik me verschrikkelijk aan één ding. Als ik gewoon op het NZB knopje in Spotnet druk en Newsleecher gaat de bestanden downloaden, dan wordt het .nfo bestand heel vaak niet gedownload. Dit resulteert er in dat Newsleecher denkt dat er bestanden missen waardoor er niet wordt uitgepakt. Als ik handmatig de rar bestanden uitpak werkt dat wel gewoon.
Maar dat probleem ligt meer aan de geuploade NZB's dan aan spotnet...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
ik heb spotnet met eweka maar als ik nu download heb ik maar 270 bytes / s snelheid terwijl dit voorheen echt een stuk meer was ( lees tot 3mb / s ) de instellingen staan wel goed volgens mij:
newsreader113.eweka.nl
8verbindingen
poort 119
mijn gegevens
staat er een fout in of hoe kan dit komen?
Wordt dat niet geregeld door een instelling in Newsleecher die voorkomt dat .nfo bestandje binnengehaald wordt?monnick schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:03:
Ik gebruik alt.binz en ik kan er voor kiezen om .nfo's standaard te pauzeren, waardoor ze niet gedownload worden.
Datzelfde kan ik ook bepalen voor sample.par2, .nzb en nog een par andere types.
Verwijderd
als je gewoon de auto-unpause par2 optie aan hebt staan download hij automatisch een par bestand en repareert hij het nfo bestand.monnick schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:03:
'abort due to contraint violation constraint failed'
is er iemand bekend met deze foutmelding?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Rail Away!
Al gekeken of je nog te-goed hebt?krakura schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:16:
hallo,
ik heb spotnet met eweka maar als ik nu download heb ik maar 270 bytes / s snelheid terwijl dit voorheen echt een stuk meer was
staat er een fout in of hoe kan dit komen?
Verwijderd
Dat weet ik en ik weet ook bijna zeker dat je die niet gekocht hebt. Ik geloof het gewoon niet. Sabnzb is een betere keuze als je geen supersearch licentie gebruikt. En voor die paar dollar meer heb je die licentie erbij. Jij praat over het gebruik van binsearch, het gaat er echt niet in dat jij ervoor betaald hebt. Want dan had je echt niet gedacht aan het gebruik van een site als binsearch om 8 euro per jaar te besparen.Xander schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:09:
Wat een redenatie zeg.Ik heb NewsLeecher netjes gekocht, maar heb SuperSearch nog nooit gebruikt. Wist je dat er een licentie voor alleen de applicatie bestaat...?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 19:08 ]
Zo hallo Piet, ga jij even buiten je boekje. Hij zegt toch dat hij een licentie gekocht heeft, wie ben jij om dat in twijfel te trekken? Volgens mij gaan we hier niet zo met elkaar om.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:04:
[...]
Dat weet ik en ik weet ook bijna zeker dat je die niet gekocht hebt. Ik geloof het gewoon niet. Sabnzb is een betere keuze als je geen supersearch licentie gebruikt. En voor die paar dollar meer heb je die licentie erbij. Jij praat over het gebruik van binsearch, het gaat er echt niet in dat jij ervoor betaald hebt. Want dan had je echt niet gedacht aan het gebruik van een site als binsearch om 8 euro per jaar te besparen.
- Heb spotnet verwijderd en nieuwste versie geïnstalleerdMad Marty schreef op zondag 17 april 2011 @ 08:33:
Via Google zijn genoeg oplossingen te vinden; ook in dit topic is het al eens besproken. Wat heb je zelf al geprobeerd en waarom lukte dat niet?
- Database verwijderd en opnieuw account gemaakt via Spotnet
- Alles wat te maken heeft met Spotnet verwijderd van pc
- Diverse versie's geïnstalleerd
Krijg nog steeds de zelfde melding ( gebruik Windows 7 64 )
Als ik op google zoek wordt er aangeven om Spotnet te verwijderen en opnieuw te installeren. Of Database verwijderen en opnieuw laten zoeken naar spots. Ik kom er niet meer uit.
https://card.exophase.com/1/1116015.png