Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:08

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

sekeroglan schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:45:
[...]

- Heb spotnet verwijderd en nieuwste versie geïnstalleerd
- Database verwijderd en opnieuw account gemaakt via Spotnet
- Alles wat te maken heeft met Spotnet verwijderd van pc
- Diverse versie's geïnstalleerd

Krijg nog steeds de zelfde melding ( gebruik Windows 7 64 )

Als ik op google zoek wordt er aangeven om Spotnet te verwijderen en opnieuw te installeren. Of Database verwijderen en opnieuw laten zoeken naar spots. Ik kom er niet meer uit.
Weet je zeker dat je alles van Spotnet verwijderd hebt? Ook handmatig de map in C:\ProgramData?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat is er nu ineens aan de hand met die arithmetic error als ie de database wil inlezen? Ik heb al van alles geprobeerd (opnieuw installeren enzo, datafolder ook weggemikt), maar de oplossingen die ik zo links en rechts zie duiden op een corrupte database en dan krijg je het probleem na een update weer automatisch terug.

Ik kan niet geloven dat ik de enige ben met dat probleem. Ik krijg het ook niet meer goed. Ik heb ook al geprobeerd (zoals in de support fora wordt gesuggereerd) om bepaalde entries weg te halen, maar ik denk niet dat die het probleem zijn, want er staan tientallen, zo niet honderden entries in met hele rare grote getallen aan het begin.

Als het in de db zit, kan het dan niet aan de bron worden aangepakt? Of doe ik iets fout? Hoewel...ik start alleen het programma op :?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iv0o
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-08 09:00
Een beetje browsen door de nieuwsgroepen is nu een stuk minder aangenaam.
Doelgericht zoeken is nu toch wel wat meer genoodzaakt. Ook omdat hij gaat crashen onder het browsen.
Ik heb persoonlijk trouwens veel last van handtekeningen absentie/fout en connectie errors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mad Marty schreef op maandag 18 april 2011 @ 07:25:
[...]

Weet je zeker dat je alles van Spotnet verwijderd hebt? Ook handmatig de map in C:\ProgramData?
yep, heb de map Spotnet ook verwijderd die erin zat. En daarna diverse verse installatie's gedaan. Helaas tot op heden geen effect.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:54:
[...]

yep, heb de map Spotnet ook verwijderd die erin zat. En daarna diverse verse installatie's gedaan. Helaas tot op heden geen effect.
Heb je ook met CCleaner of een soortgelijk programma het register opgeschoond?

Normaal moet dit goed werken. Ben zelf moderator op spot-net.nl en we hebben daar ondertussen al tientallen mensen met dit probleem gehad, maar steeds op deze manier opgelost. Voor de goede orde nogmaals de allerbeste methode:

-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 verwijder .NET middels configuratiescherm/programma verwijderen
-3a (Windows Vista/7) Verwijder handmatig de map C:/ProgramData/Spotnet
** of **
-3b (Windows XP) Verwijder handmatig de map C:/Documents and Users/All Users/Local/AppData/Spotnet
-4 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-5 Installeer .NET (deze vindt je hier)
-6 Spotnet 1.7.4 installeren. (Deze vindt je hier)

Dit zou normaal gesproken altijd moeten werken. Zo niet dan hoor ik het graag weer van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:00:
[...]

Heb je ook met CCleaner of een soortgelijk programma het register opgeschoond?

Normaal moet dit goed werken. Ben zelf moderator op spot-net.nl en we hebben daar ondertussen al tientallen mensen met dit probleem gehad, maar steeds op deze manier opgelost. Voor de goede orde nogmaals de allerbeste methode:

-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-2 verwijder .NET middels configuratiescherm/programma verwijderen
-3a (Windows Vista/7) Verwijder handmatig de map C:/ProgramData/Spotnet
** of **
-3b (Windows XP) Verwijder handmatig de map C:/Documents and Users/All Users/Local/AppData/Spotnet
-4 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-5 Installeer .NET (deze vindt je hier)
-6 Spotnet 1.7.4 installeren. (Deze vindt je hier)

Dit zou normaal gesproken altijd moeten werken. Zo niet dan hoor ik het graag weer van je ;)
THX!!!

Heb het wel 3 keer moeten proberen, maar is uiteindelijk gelukt _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
mphilipp schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:04:

Ik kan niet geloven dat ik de enige ben met dat probleem. Ik krijg het ook niet meer goed. Ik heb ook al geprobeerd (zoals in de support fora wordt gesuggereerd) om bepaalde entries weg te halen, maar ik denk niet dat die het probleem zijn, want er staan tientallen, zo niet honderden entries in met hele rare grote getallen aan het begin.
Dit had ik ook. Ik heb vervolgens alle rare entries verwijdert waarna hij het weer doet(was ik een paar uur mee zoet). Dit is nu ongeveer 2 maanden geleden en heb er nooit meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Heb al een aantal dagen dat Spotnet geen reacties meer wil inladen automatisch, ook handmatig lukt het niet
De server probeert het wel maar dat lukt niet en Spotnet blijft het maar proberen wat een belasting geeft op mijn computer qua geheugengebruik.
Spots binnen halen lukt wel.
Heb TweakDSL.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

MasterMaarten schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:34:
[...]
Dit had ik ook. Ik heb vervolgens alle rare entries verwijdert waarna hij het weer doet(was ik een paar uur mee zoet). Dit is nu ongeveer 2 maanden geleden en heb er nooit meer last van gehad.
Ik heb het inmiddels ook opgelost. Ik bleek bij het herinstalleren een oude versie te hebben gebruikt. De nieuwe versie deed het goed.

Alleen blijft wel mijn vraag staan: als het probleem in die database zit, kunnen ze het dan niet bij de bron aanpakken? Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de gebruikers zelf in een file van 51Mb moeten gaan grutten om het ding weer aan de praat te krijgen?
Het komt allemaal een beetje vaag over. Vooral als ik zo links en rechts lees dat het heel normaal wordt gevonden als je met allerlei Mr.Bean oplossingen Spotnet aan de praat moet houden. Is het zo makkelijk om die database corrupt te krijgen dan?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Ik vindt spotnet een heel goed programma. Ben heel tevreden hoe alles werkt icm lightning.

Wat ik een goed idee zou vinden, is dat je kan linken naar sites om een spot "compleet" te maken, bijvoorbeeld een link naar een ondertitel bij de reacties. Nu zie je de (url)tekst alleen maar, en kan je zelfs niet een kopiëren en pakken. Da's wel jammer.

Ook zag ik een reactie van een spotnet gebruiker die zei dat zijn reactie weg was gemod als censuur. Foutje van de nieuwsserver/provider? Of echt censuur?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2022
jmk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:16:
Nu zie je de (url)tekst alleen maar
Dit maakt links in de reakties quliqueable....
http://www.spot-net.nl/fo...4&hilit=CustomHTML#p16354

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
geen DISPOSE berichten meer?!
Waarom worden spamspots die wel geraporteerd zijn, niet meer geDISPOSEd???
Waar zijn Lizzy, Timon en/of Ravi gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marty74
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-04 17:51
Bij mij was het probleem na lang zoeken het aantal connecties die ik had ingesteld bij Alt Binz....deze mogen bij Eweka namelijk maximaal 5 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Laatst online: 29-08 17:47
Iemand enige idee waar je je kunt aanmelden voor spotnet moderator ?
Heb al lopen zoeken maar kan het niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:30
kokkie20 schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:28:
Iemand enige idee waar je je kunt aanmelden voor spotnet moderator ?
Heb al lopen zoeken maar kan het niet echt vinden.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?t=2311

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 19:10
Waar kan ik mijn spotnet id vinden? Ik zal vast iets over het hoofd zien, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Ik heb sinds 3 dagen een probleem met spots aanmelden op spotnet.

Ik krijg de volgende error te zien bij apply: "Key not valid for use in specified state."

Ik heb spotnet geheel verwijder om te kijken of het probleem aan de installatie lag, helaas niet dus. Iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
De spotnet id is zichtbaar als je bij een eigen bericht (spot of reactie) met de muis op de gebruikersnaam staat.

Topic over het probleem "Key not valid for use in specified state.". Er is nog geen oplossing gegeven.

[ Voor 43% gewijzigd door qwerty_running op 25-04-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
qwerty_running schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:58:
De spotnet id is zichtbaar als je bij een eigen bericht (spot of reactie) met de muis op de gebruikersnaam staat.

Topic over het probleem "Key not valid for use in specified state.". Er is nog geen oplossing gegeven.
afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
Robbie T schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:38:
[...]
Waar kan ik mijn spotnet id vinden? Ik zal vast iets over het hoofd zien, maar goed.
Als je ooit een spot hebt gemeld of een reactie op een spot hebt geplaatst, ga dan met de muis over je naam/alias in dat spot/bericht, dan kun je je ID af lezen in de popup-balloon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 19:10
qwerty_running schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:58:

n!kneem schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:35:
[...]

Als je ooit een spot hebt gemeld of een reactie op een spot hebt geplaatst, ga dan met de muis over je naam/alias in dat spot/bericht, dan kun je je ID af lezen in de popup-balloon
Thanks. Inmiddels gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hmm ik snap niet waarom spotnet elke keer wanneer ik hem opnieuw opstart, opnieuw naar nieuwe spots zoekt, en dan niet de nieuwste ophaalt, maar gelijk alles.
Ook haalt hij elke keer nieuwe reacties op, en die haalt hij stukken langzamer binnen met +- 50 - 100kb/s.
Wat is hier tegen te doen?

NB: Ik heb een usenet account bij XSnews.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 26-04-2011 23:10 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je sorteert op bijvoorbeeld kolom Formaat en Spotnet dan afsluit dan opent Spotnet daarna met een foutmelding en worden alle spots steeds opnieuw opgehaald.

De trage reacties is niets aan te doen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Spotnet geeft geen foutmelding iig..
Heb wel 1 extra filter toegevoegd, maar voor de rest niks.
Lijkt wel of spotnet originele database negeert.

Zal morgen eens een reinstall doen, en programdata map eerst ff verwijderen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Spotnet opnieuw installeren werkt ook niet, niemand die weet waar het aan ligt?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Gianni Rombios schreef op woensdag 27 april 2011 @ 00:25:
Als je sorteert op bijvoorbeeld kolom Formaat en Spotnet dan afsluit dan opent Spotnet daarna met een foutmelding en worden alle spots steeds opnieuw opgehaald.

De trage reacties is niets aan te doen dacht ik.
Alleen sorteren op Datum (zoals het standaard staat) werkt goed. als je gaat sorteren op andere categorieën .En spotnet erna afsluit. dan loopt het in de soep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heb in instellingen reacties bijwerken uitgevinkt, scheelt al een heel hoop met ophalen van de spots..!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
Quad schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:00:
Hmm ik snap niet waarom spotnet elke keer wanneer ik hem opnieuw opstart, opnieuw naar nieuwe spots zoekt, en dan niet de nieuwste ophaalt, maar gelijk alles.
Ook haalt hij elke keer nieuwe reacties op, en die haalt hij stukken langzamer binnen met +- 50 - 100kb/s.
Wat is hier tegen te doen?

NB: Ik heb een usenet account bij XSnews.
Heb je in je settings.xml cat9 (erotiek) uitgesloten van weergave? Als Spotnet met die optie op automatisch updaten staat, dan komen de spots steeds dubbel binnen las ik. Handmatig updaten zou wel goed moeten gaan.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 00:02

Nox

Noxiuz

In tegenstelling tot Spotnet, zoekt SpotLite alleen de spots en toont de bestandsnamen en in welke nieuwsgroep de spots te vinden zijn.
U kunt uw eigen downloadclient kiezen.
Waarom wilt spotlite alsnog mijn usenetserver inloggegevens hebben? Ik heb sabnzbd en ik weiger pertinent daar vanaf te stappen.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
NoxiuZ schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:59:
[...]

Waarom wilt spotlite alsnog mijn usenetserver inloggegevens hebben? Ik heb sabnzbd en ik weiger pertinent daar vanaf te stappen.
SpotLite downloadt de spots van usenet (net als SpotNet).
Zonder gebruikersnaam, wachtwoord, servernaam kan dat natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
yannickie111 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:08:
[...]

SpotLite downloadt de spots van usenet (net als SpotNet).
Zonder gebruikersnaam, wachtwoord, servernaam kan dat natuurlijk niet :)
Tenzij je news.cambrium.nl invult zonder wachtwoord en gebruikersnaam bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Pistolebob schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:19:
[...]

Tenzij je news.cambrium.nl invult zonder wachtwoord en gebruikersnaam bijvoorbeeld :P
Ja, maar dan hoef je je gegevens ook niet af te geven;)

Ik gebruik zelf gewoon de nieuwsserver van mijn provider om te headeren.
(Bij OnsBrabantNet, is dat gewoon Giganews, met gecapte snlheid, maakt niet uit voor headeren, en met een retentie van 60 dagen, wat ook meer dan genoeg is voor headers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt misschien wat kort door de bocht, en dat is het misschien ook wel. Ik vind het een achterlijk programma, het is langzaam, loopt vaak vast (ook na de laatste install) en ik krijg om de haverklap foutmeldingen waardoor downloads niet kunnen starten. Ik begrijp best dat er een groep mensen is waar het allemaal prima werkt en die wat dingen binnen kunnen halen, maar ik lees dat er veel mensen zijn die problemen hebben. Beter releasen ze dingen als het echt gewoon goed werkt. Ik heb het door de ellende alweer vaarwel gezegd, er zijn echt betere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Laatst online: 29-08 17:47
-edit-

[ Voor 95% gewijzigd door kokkie20 op 30-04-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mrbubbles ik heb dezelfde ervaring.. snap ook het hele filter gedoe niet.. veel geprobeerd.
Alternatieven sta ik voor open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 00:01:
@mrbubbles ik heb dezelfde ervaring.. snap ook het hele filter gedoe niet.. veel geprobeerd.
Alternatieven sta ik voor open.
Kijk dan eens naar SpotLite, ook een goed programma. Ik herken al de problemen niet. hier draait spotnet zoals het horen moet, en dl'en doe ik met newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Ik vind Spotnet best traag draaien op iets oudere systemen of laptops.
Draai nu een week µSpotted en dat bevalt me wel goed. Snel programma, kan snel vinden wat ik zoek. Enige nadeel is nog dat je er niet mee kan downloaden. Maar daar gebruik ik al een hele tijd Newsleecher voor. De database vind alleen wat minder dan via Spotnet hoe dit precies zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Gebruik zelf dit programma al geruime tijd en het bevalt mij erg goed. Alleen valt het mij op dat ik bijna geen nieuwe post's binnen krijgen.

Als ik bijvoorbeeld zoek op shift 2, krijg ik maar 1 result. Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik gebruik Eweka als nieuwsserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Bericht in het Eweka topic op spot-net.nl: Eweka en Spotnet
Lees ook de berichten ervoor over het ontbreken van oude headers.

[ Voor 19% gewijzigd door qwerty_running op 30-04-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Reactie op Topic titel "spotnet wat vinden we ervan"
Nou ik kan kort zijn.
Bagger.
Alle faq's doorgewerkt.
Programma werkt altijd "een beetje"
Soms verbinding,vaak niet.
Tig keer proberen en dan lukt het wel eens.
Altijd dubbele bestanden, al duizend keer de database verwijderd en vernieuwd.
Alle settings en alle tips geprobeerd.
Het helpt allemaal geen reet dit programma zuigt gewoon Big Time.
Je kan eerlijk gezegd beter gewoon een nzb zoekmachine gebruiken want spotnet is voor kabouter Plop nog te licht.
Oh ja tips hoeven echt niet meer mijn computer is prima en mijn payserver (voordat die suggestie weer eens opduikt ) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:37:
Nou ik kan kort zijn.
Bagger.
Alle faq's doorgewerkt.
Je kan eerlijk gezegd beter gewoon een nzb zoekmachine gebruiken want spotnet is voor kabouter Plop nog te licht.
Oh ja tips hoeven echt niet meer mijn computer is prima en mijn payserver (voordat die suggestie weer eens opduikt ) ook.
Blijft alleen de gebruiker over en gezien het bij het merendeel wel prima werkt.....

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@MatMich, rustig jongen. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en misschien is dit voor jou gewoon de verkeerde. Zoek je heil in een ander alternatief, het zal je humeur ten goede komen.

Voor veel gebruikers doet Spotnet waar het voor gemaakt is, en ik ben een van die gelukkige gebruikers.
Er is natuurlijk altijd wel wat aan te merken maar ik kan me helemaal niet vinden in de conclusies die jij trekt.
Daar schiet jij natuurlijk niets mee op, net zoals wij niets met jouw reactie aan kunnen vangen.

Bovenstaande is wel als tip bedoeld.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 01-05-2011 01:03 . Reden: Voor sommigen is het glas altijd halfleeg. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nou ik kan kort zijn.
Bagger.
Alle faq's doorgewerkt.
Oke, doei :w

Als je niet tevreden bent en niet constructief kan zijn moet je het gewoon op je eigen manier doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MeNTaL_TO schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:01:
[...]

Blijft alleen de gebruiker over en gezien het bij het merendeel wel prima werkt.....
Oh ja? nou die indruk krijg ik anders helemaal niet hoor.
en trouwens:zeg gewoon wat je bedoeld i.p.v. flauwe insinuaties middels ..... puntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
hardware-lover schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:02:
@MatMich, rustig jongen. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden en misschien is dit voor jou gewoon de verkeerde. Zoek je heil in een ander alternatief, het zal je humeur ten goede komen.

Voor veel gebruikers doet Spotnet waar het voor gemaakt is, en ik ben een van die gelukkige gebruikers.
Er is natuurlijk altijd wel wat aan te merken maar ik kan me helemaal niet vinden in de conclusies die jij trekt.
Daar schiet jij natuurlijk niets mee op, net zoals wij niets met jouw reactie aan kunnen vangen.

Bovenstaande is wel als tip bedoeld.
Maar ja, mijn reactie is natuurlijk wel exact wat de topic titel vraagt dus als je iets "aan wilt kunnen vangen" moet er misschien een nieuw topic geopend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Tsurany schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:04:
[...]

Oke, doei :w

Als je niet tevreden bent en niet constructief kan zijn moet je het gewoon op je eigen manier doen.
Dus als je een programma niet goed vindt ben je niet constructief?
En natuurlijk doe ik het op mijn eigen manier, dat doet iedereen toch?
En waarom mag je hier nooit ontevreden zijn en moet je het altijd "onderbouwen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
@MatMich: Probeer anders eens SpotLite (heeft weinig bugs), µSpotted (is beta) of Spotweb.
Als dit ook niet bevalt een ander programma / site gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:10:
[...]

Dus als je een programma niet goed vindt ben je niet constructief?
En natuurlijk doe ik het op mijn eigen manier, dat doet iedereen toch?
En waarom mag je hier nooit ontevreden zijn en moet je het altijd "onderbouwen"
Omdat je dan wel nuttig bijdraagt en het anders gewoon geklaag is?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Tsurany schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:13:
[...]

Omdat je dan wel nuttig bijdraagt en het anders gewoon geklaag is?
En wat is er mis met gewoon geklaag?
Geklaag is nl ook nuttig bv voor mensen die even snel iets over een programma willen vernemen.
Dat is nl hetzelfde als bij de pricewatch zonder onderbouwing gewoon een paar sterren aan een product geven.
Maar ja Nederlanders he?
Calvinistisch geneuzel over nuttig en ijverig etc.
Oh ja en van mij ook zo een arrogante ,irritant superieur quasi lollig bedoelde
Doei :w

[ Voor 7% gewijzigd door MatMich op 01-05-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:08:
[...]

Maar ja, mijn reactie is natuurlijk wel exact wat de topic titel vraagt dus als je iets "aan wilt kunnen vangen" moet er misschien een nieuw topic geopend worden.
Je mening geven en daarbij de onderbouwing daarvan, dat wordt er met de topic-titel bedoelt. Je hebt de boodschap duidelijk niet begrepen.
Het heeft weinig zin om alleen maar >censuur< te roepen, daar schiet je niets mee op. Jij wordt er niet mee geholpen en een ander kan er niets mee. Als het voor jou gewoon niet wil werken dan heb je domme pech en als je daar verandering in zou willen brengen dan is je benadering in mijn ogen de verkeerde.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 01-05-2011 02:41 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
hardware-lover schreef op zondag 01 mei 2011 @ 02:40:
[...]

Je mening geven en daarbij de onderbouwing daarvan, dat wordt er met de topic-titel bedoelt. Je hebt de boodschap duidelijk niet begrepen.
Het heeft weinig zin om alleen maar >censuur< te roepen, daar schiet je niets mee op. Jij wordt er niet mee geholpen en een ander kan er niets mee. Als het voor jou gewoon niet wil werken dan heb je domme pech en als je daar verandering in zou willen brengen dan is je benadering in mijn ogen de verkeerde.
Fijn dat jij even uitlegt wat er met de topic-titel wordt bedoelt.
Maar met mijn onderbouwing is niets mis hoor..
Spotnet is bagger (mening) en de oplossingen werken niet (onderbouwing)
Maar nee hoor het moet weer ingewikkeld anders is het niet interessant of leerzaam.
Gelukkig is jouw reactie wel erg leerzaam. en iedereen zal er ook erg veel aan hebben.
Tenminste,als je als lezer kicked op belerend gedrag.
Kom op joh, en laat die politiepet op je werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Mijn suggestie is gewoon eens een verse windows install te doen. Desnoods pak je in de eerste instantie een andere (test) computer, om je te overtuigen dat Spotnet daadwerkelijk werkt. Ik heb dagelijks te maken met klanten die met bepaalde software problemen zitten. Ze hebben al vanallerlei opschoon programma'tjes geprobeerd, niets helpt. Totdat windows eens vers wordt geinstalleerd, dan zijn alle problemen verdwenen. Nog beter is natuurlijk direct na de herinstallatie een image maken, zodat een toekomstige herinstallatie minder tijd kost. Uiteraard zorg je wel voor een aparte partitie voor je data. Desnoods schakel je een professional in, die dit voor z'n werk doet. ;)

Ik vind Spotnet een fantastisch programma, Drazix heeft prima werk geleverd. Wel heb ik moeite met het gebrek aan terugkoppeling. Dat met betrekking tot geautomatiseerd aanmelden, want zonder trouwe spotters valt er niets te downloaden. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ik geef altijd keurig netjes antwoord als iemand mij iets vraagt. Drazix doet dat alleen als hij zin heeft, zo lijkt het. Als ik dat als ondernemer (ZZP'er) zou doen, dan zou ik allang failliet zijn. Ik ben van nature behulpzaam, ongeacht of ik er direct profijt van heb. Misschien maakt hij langere werkdagen (ik werk 77 uur per week). Of woont hij in een meer westelijk deel van Nederland (In de grote steden is het vrij normaal om geen tijd te maken voor je medemens). :)

Wat ik (en anderen hier) namelijk graag van Drazix zou willen weten waar ik kan zien welke planning hij volgt. Dan weten we in elk geval waar we aan toe zijn. Het opnieuw uploaden van de nieuwste sourcecode zou ook erg helpen, dan kan iemand anders wat programmeerwerk uit zijn handen nemen. Zelf zie ik dat niet zitten, gezien mijn programmeerkennis gebaseerd is op oude programmeertalen. Ik heb een aantal "fans" van mijn spots die ook programmeur zijn, en graag zo'n import spot uit bestand functie voor mij zouden willen programmeren. Dan kan ik weer op volle snelheid spotten, en kost het spotten mij aanzienlijk minder tijd. :P

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotnet is een geweldig programma
Alles werkt perfekt.
Hangt wel zeker in het begin van je usenet-provider af.
Momenteel al langere tijd draaiende, zonder enig probleem.
Geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij werkt het ook perfect, ik ben er heel blij mee :) Af en toe zit er wat spam tussen of mensen die het niet snappen maar dat valt allemaal nog redelijk mee.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
cjdijk schreef op zondag 01 mei 2011 @ 08:45:
[...]

Mijn suggestie is gewoon eens een verse windows install te doen. Desnoods pak je in de eerste instantie een andere (test) computer, om je te overtuigen dat Spotnet daadwerkelijk werkt. Ik heb dagelijks te maken met klanten die met bepaalde software problemen zitten. Ze hebben al vanallerlei opschoon programma'tjes geprobeerd, niets helpt. Totdat windows eens vers wordt geinstalleerd, dan zijn alle problemen verdwenen. Nog beter is natuurlijk direct na de herinstallatie een image maken, zodat een toekomstige herinstallatie minder tijd kost. Uiteraard zorg je wel voor een aparte partitie voor je data. Desnoods schakel je een professional in, die dit voor z'n werk doet. ;)

Ik vind Spotnet een fantastisch programma, Drazix heeft prima werk geleverd. Wel heb ik moeite met het gebrek aan terugkoppeling. Dat met betrekking tot geautomatiseerd aanmelden, want zonder trouwe spotters valt er niets te downloaden. Maar dat zal wel aan mij liggen. Ik geef altijd keurig netjes antwoord als iemand mij iets vraagt. Drazix doet dat alleen als hij zin heeft, zo lijkt het. Als ik dat als ondernemer (ZZP'er) zou doen, dan zou ik allang failliet zijn. Ik ben van nature behulpzaam, ongeacht of ik er direct profijt van heb. Misschien maakt hij langere werkdagen (ik werk 77 uur per week). Of woont hij in een meer westelijk deel van Nederland (In de grote steden is het vrij normaal om geen tijd te maken voor je medemens). :)

Wat ik (en anderen hier) namelijk graag van Drazix zou willen weten waar ik kan zien welke planning hij volgt. Dan weten we in elk geval waar we aan toe zijn. Het opnieuw uploaden van de nieuwste sourcecode zou ook erg helpen, dan kan iemand anders wat programmeerwerk uit zijn handen nemen. Zelf zie ik dat niet zitten, gezien mijn programmeerkennis gebaseerd is op oude programmeertalen. Ik heb een aantal "fans" van mijn spots die ook programmeur zijn, en graag zo'n import spot uit bestand functie voor mij zouden willen programmeren. Dan kan ik weer op volle snelheid spotten, en kost het spotten mij aanzienlijk minder tijd. :P
Ik stel voor om een heel nieuw huis te bouwen om het kantoor heen waar de computer staat die Spotnet draait 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een optie dat je alleen spots download die niet ouder zijn dan een bepaald aantal dagen? Ik heb geen zin om 1 miljard spots door te zoeken... Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik geloof dat ik de enige ben met deze vraag.

Ik vond dat met FTD altijd zo handig, je kreeg gewoon een aantal goede nieuwe posts die je kon sorteren op pupulariteit zodat je zeker wist dat het goede kwaliteit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:42

sir serial

Eeuwige Noob

Ik kreeg spotnet niet aan de praat (zal vast aan mij hebben gelegen) maar ik werk nu met www.ftdworld.net webbased ftd en werkt heerlijk (met nzbknop) das een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
sir serial schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:32:
Ik kreeg spotnet niet aan de praat (zal vast aan mij hebben gelegen) maar ik werk nu met www.ftdworld.net webbased ftd en werkt heerlijk (met nzbknop) das een aanrader!
Maar gelukkig werkt het bij "iedereen"
Waarom lees ik zo ontzettend veel berichten van mensen die het of niet aan de praat krijgen of problemen hebben van wat voor soort aard dan ook.
En dat de antwoorden steevast zijn dat dat dus niet waar is 8)7
Hele systemen moeten zgn omgegooid worden om het "simpel" aan het werk te krijgen.
Ik denk toch echt dat het een erg slecht werkend programma is.
Alleen al door het simpele feit dat het net zo vaak wel, als niet werkt.
Wat ook zo irri is is dat je dus geen een ander programma iets kan laten downloaden want dan heeft ie weer eens geen verbinding.
Ik heb zelden een programma meegemaakt wat zo brak werkte.
Ik heb bv al tig keer mijn database opnieuw aan laten maken met geen enkel werkend resultaat.
Ik heb keurig alles ingesteld zoals uitgelegd in de Spotnet Howto op de site, maar het werkt gewoonweg niet goed.
En ik ga natuurlijk zeker niet mijn hele OS opnieuw installeren voor 1 progje wat niet goed werkt.
Dat is een bijzonder slechte en domme tip.
Zoiets als wanneer mijn auto niet start hem naar de sloop brengen en een nieuwe kopen terwijl alleen de tank maar leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:03:
[...]

Maar gelukkig werkt het bij "iedereen"
Waarom lees ik zo ontzettend veel berichten van mensen die het of niet aan de praat krijgen of problemen hebben van wat voor soort aard dan ook.
En dat de antwoorden steevast zijn dat dat dus niet waar is 8)7
Hele systemen moeten zgn omgegooid worden om het "simpel" aan het werk te krijgen.
Ik denk toch echt dat het een erg slecht werkend programma is.
Alleen al door het simpele feit dat het net zo vaak wel, als niet werkt.
Wat ook zo irri is is dat je dus geen een ander programma iets kan laten downloaden want dan heeft ie weer eens geen verbinding.
Ik heb zelden een programma meegemaakt wat zo brak werkte.
Ik heb bv al tig keer mijn database opnieuw aan laten maken met geen enkel werkend resultaat.
Ik heb keurig alles ingesteld zoals uitgelegd in de Spotnet Howto op de site, maar het werkt gewoonweg niet goed.
En ik ga natuurlijk zeker niet mijn hele OS opnieuw installeren voor 1 progje wat niet goed werkt.
Dat is een bijzonder slechte en domme tip.
Zoiets als wanneer mijn auto niet start hem naar de sloop brengen en een nieuwe kopen terwijl alleen de tank maar leeg was.
Denk je wel aan je bloeddruk of maak je je overal zo druk over? Gebruik het dan gewoon niet?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
@cjdijk: Het is inmiddels wel bekend wat je wilt.

@MatMich: Als er geen ander programma de server kan gebruiken die ingesteld is in Spotnet dan staan er teveel verbindingen ingesteld. Verlaag dan het aantal verbindingen. Het downloaden kan ook in een willekeurige andere newsreader gedaan worden. Als Spotnet nu niet bevalt probeer het dan weer eens als de ontwikkeling van Spotnet verder is. Spotnet is gewoon nog niet af. Het FTD programma heeft al een jarenlange ontwikkeling achter zich.

[ Voor 6% gewijzigd door qwerty_running op 01-05-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:18
Als ik Win en dus spotnet opnieuw heb installt, is er dan een manier om enkel de headers van de laatste 2 weken binnen te halen? Het duurt mij te lang, en die ene keer dat ik zoek in ouwe posts, kan ook op nzbindex, die gaat veel verder terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Beeld => Spots tonen => 5.000 (of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja en kan je daar bij komen, als hem voor het eerst opstart, gaat die headeren, en moet je wachten voordat je ook maar iets kan doen...or am I plain wrong? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 13:48
Sjah schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:28:
Ja en kan je daar bij komen, als hem voor het eerst opstart, gaat die headeren, en moet je wachten voordat je ook maar iets kan doen...or am I plain wrong? :)
Waarschijnlijk als je de eerste keer je gegevens nog niet invult, dat je dan gewoon toegang hebt tot het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Bewerken => Instellingen => Bijwerken bij opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
McPoowl schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:31:
[...]

Waarschijnlijk als je de eerste keer je gegevens nog niet invult, dat je dan gewoon toegang hebt tot het menu.
Ahaa, ja dat zal het zijn, ik heb een kant en klaar servers.xml, die ik in de dir gooi, en dan gaat die gelijk aan de slag, hhmmm moet ik maar niet doen dan bij een nieuwe install. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Je kunt ook gewoon het db-bestand terugzetten na nieuwe installatie. Dan hoeft ie niet alles opnieuw op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
qwerty_running schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:19:
@cjdijk: Het is inmiddels wel bekend wat je wilt.

@MatMich: Als er geen ander programma de server kan gebruiken die ingesteld is in Spotnet dan staan er teveel verbindingen ingesteld. Verlaag dan het aantal verbindingen. Het downloaden kan ook in een willekeurige andere newsreader gedaan worden. Als Spotnet nu niet bevalt probeer het dan weer eens als de ontwikkeling van Spotnet verder is. Spotnet is gewoon nog niet af. Het FTD programma heeft al een jarenlange ontwikkeling achter zich.
Ik gebruik Spotnet alleen voor de spots.
Vervolgens sla ik de Nzb's op en open ze (nadat Spotnet afgesloten is) met Sabnzb.
Overigens moet ik ook dan soms wel 4 a 5 keer in Spotnet op een link klikken voordat hij verbinding maakt, ongeacht hoe veel of hoe weinig verbindingen er worden gemaakt.
Het is gewoon een trial en error prog.
Overigens eindelijk eens iemand die niet bij hoog en bij laag beweert hoe "geweldig" Spotnet wel niet is, maar gewoon de waarheid zegt door aan te geven dat het gewoon nog lang niet klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
thisegzz schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:44:
Je kunt ook gewoon het db-bestand terugzetten na nieuwe installatie. Dan hoeft ie niet alles opnieuw op te halen.
Dit is dus een mosterd na de maaltijd opmerking.
Dit is allang gepasseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MeNTaL_TO schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Denk je wel aan je bloeddruk of maak je je overal zo druk over? Gebruik het dan gewoon niet?
Ik houd niet van vis maar als er is niets anders te eten is en ik heb honger en moet eten, zeg je dan ook "dan eet je toch niet"
En kom nu even niet aan met dat er nog genoeg andere programma's zijn, want als dat zo was zou niemand hier die probelemen had met Spotnet het nog gebruiken.
Ik maak me voornamelijk druk om dit soort irritante "maak je niet zo druk opmerkingen.
Psychologisch gezien erg dom en ik zou het op straat niet uitproberen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:26:
Dit is dus een mosterd na de maaltijd opmerking.
Dit is allang gepasseerd
Ik had het ook niet tegen jou vriend. Niet alles draait om jou 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
thisegzz schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:42:
[...]

Ik had het ook niet tegen jou vriend. Niet alles draait om jou 8)7
En dat moet ik ruiken zonder quote? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt wel lang voordat er een nieuwe versie van spotlite komt, als er nu even ingebouwd kan worden dat je kan sorteren is het helemaal af. Ik blijf maar hopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Ik houd niet van vis maar als er is niets anders te eten is en ik heb honger en moet eten, zeg je dan ook "dan eet je toch niet"
En kom nu even niet aan met dat er nog genoeg andere programma's zijn, want als dat zo was zou niemand hier die probelemen had met Spotnet het nog gebruiken.
Ik maak me voornamelijk druk om dit soort irritante "maak je niet zo druk opmerkingen.
Psychologisch gezien erg dom en ik zou het op straat niet uitproberen als ik jou was.
Ga weer lekker headeren dan, loop toch niet zo te ouwehoeren en ik zou het op prijs stellen dat je niet zo tegen me praat, ik heb niet met jou geknikkerd en had je zo tegen me te keer gegaan als we wel geknikkerd hadden had je nu knikkers in je neus gehad. JIJ hebt een probleem en wil gewoon niet geholpen worden en loopt alleen een beetje te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb sinds vandaag ook een raar iets. Bij het opstarten van spotnet kreeg ik een error en nu heb ik de database ineens dubbel, had nog niet de kans ernaar te kijken maar komend weekend even de database verwijderen en opnieuw binnenhalen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MeNTaL_TO schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:32:
[...]

Ga weer lekker headeren dan, loop toch niet zo te ouwehoeren en ik zou het op prijs stellen dat je niet zo tegen me praat, ik heb niet met jou geknikkerd en had je zo tegen me te keer gegaan als we wel geknikkerd hadden had je nu knikkers in je neus gehad. JIJ hebt een probleem en wil gewoon niet geholpen worden en loopt alleen een beetje te trollen.
Aan de koning van Got:
Ouwehoeren?
Knikkers in mijn neus?
Instructies hoe ik tegen jou dien te praten?
Ik vond je ook al zo gefokt relaxed in je reply
Volgens mij kan jij heel erg slecht tegen mensen die het niet met je eens zijn.
Komt nog wel als je iets ouder bent
Fijne jongen ben jij ;w

[ Voor 12% gewijzigd door MatMich op 01-05-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:54:
Ik heb sinds vandaag ook een raar iets. Bij het opstarten van spotnet kreeg ik een error en nu heb ik de database ineens dubbel, had nog niet de kans ernaar te kijken maar komend weekend even de database verwijderen en opnieuw binnenhalen.
Waarschijnlijk heb je gesorteerd op een andere kolom dan Datum. Foutmelding wegklikken, update afwachten, kolom datum aanklikken, programma sluiten, database weggooien, programma starten en database weer laten binnenlopen.

Erg irritante fout/zwakheid in het programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Gianni Rombios schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:08:
[...]

Waarschijnlijk heb je gesorteerd op een andere kolom dan Datum. Foutmelding wegklikken, update afwachten, kolom datum aanklikken, programma sluiten, database weggooien, programma starten en database weer laten binnenlopen.

Met alle respect, maar dat is dus precies waar die hele thread van mij dus over ging.
Het is niet op te lossen , het komt helaas steeds na een tijdje weer terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:10:
Dat is de reden dat ik over ben gegaan op spotlite. Heb je dat probleem niet meer. Je kan gelijk ook niet meer sorteren trouwens :+

Vind hem wel fijn werken, je kan zelfs spams zelf weggooien voor je eigen pc (voor de wanna be moderatoren onder ons). Moet je wel downloaden met een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Modbreak:Nu is het klaar met deze zinloze flame naar elkaar. Ik heb zojuist gebruikers een mail gestuurd met het stellige verzoek hiermee te stoppen. Dit is ook de enige waarschuwing die ik hier aan vuil wil maken.

Ga niet op elkaar zitten ziften. Laat iedereen in zijn/haar waarde en niet persoonlijk op elkaar gericht. In een flame hebben we echt geen zin hier.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
MatMich schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Met alle respect, maar dat is dus precies waar die hele thread van mij dus over ging.
Nee hoor, devies = het programma niet afsluiten als je op een andere kolom dan Datum gesorteerd hebt. Dat is iig het zwakke punt waarover ik het heb. Voordat je afsluit goed opletten dat je niet "ergens anders" op gesorteerd hebt. Meestal sorteer je nergens op dus komt het bijna nooit voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Gianni Rombios schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:25:
[...]

Nee hoor, devies = het programma niet afsluiten als je op een andere kolom dan Datum gesorteerd hebt. Dat is iig het zwakke punt waarover ik het heb. Voordat je afsluit goed opletten dat je niet "ergens anders" op gesorteerd hebt. Meestal sorteer je nergens op dus komt het bijna nooit voor.
Zoiets had ik inderdaad ook wel eens gelezen.
Helaas was dat voor mij ook niet de oplossing.
Het probleem kwam toch weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gianni Rombios schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:08:
[...]

Nee niet eens, ik wilde even mijn wekelijkse check doen en ik kreeg bij startup meteen een foutmelding. Daarna trok spotnet dus de gehele database binnen inclusief nieuwe spots :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Wellicht een domme vraag, maar ik kom er niet helemaal uit; wat is nu precies het verschil tussen SABnzbd en Spotnet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kattapult schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:12:
Wellicht een domme vraag, maar ik kom er niet helemaal uit; wat is nu precies het verschil tussen SABnzbd en Spotnet ??
SABnzbd kan downloaden, in spotnet kun je zoeken en downloaden (waarbij standaard dan weer gebruik wordt gemaakt van een meegeleverde SABnzbd).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Zo, alle adviezen maar weer eens ter harte genomen en uitgevoerd.
En na 2 dagen "gelukkig" weer alle spots dubbel.
Sorry beste mensen, maar voor iedereen die een oplossing denkt te hebben:
Voor mij is hij hier nog niet gepost.
M.a.w. als je denkt dat je een oplossing hebt bedenk dan dat hij wellicht voor jou kan gelden maar dat Spotnet dus bij iedereen zich anders (lees onvoorspelbaar) gedraagt.
Ik den k dat ik maar een half jaartje wacht en tot die tijd met nzb zoekmachines ga werken want dit vind ik werkelijk niet te harden, buiten dat het me veel te veel tijd kost.
Het zou me trouwens niets verbazen als Spotnet een langzame dood gaat sterven.
De ervaring leert nl wel degelijk dat als teveel mensen problemen hebben met een programma het gauw is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 01:52:
Sorry beste mensen, maar voor iedereen die een oplossing denkt te hebben:
Voor mij is hij hier nog niet gepost.
M.a.w. als je denkt dat je een oplossing hebt bedenk dan dat hij wellicht voor jou kan gelden maar dat Spotnet dus bij iedereen zich anders (lees onvoorspelbaar) gedraagt.
Ik den k dat ik maar een half jaartje wacht en tot die tijd met nzb zoekmachines ga werken want dit vind ik werkelijk niet te harden, buiten dat het me veel te veel tijd kost.
Het zou me trouwens niets verbazen als Spotnet een langzame dood gaat sterven.
De ervaring leert nl wel degelijk dat als teveel mensen problemen hebben met een programma het gauw is afgelopen.
Je kan natuurlijk ook een spotnet-alternatief proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaar dat er ook al een aantal alternatieve applicaties zijn, mensen hun eigen Spotweb site kunnen opzetten en er al een flink aantal websites zijn die op basis van Spotnet werken. Genoeg alternatieven dus waarmee je dezelfde content binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Zo erg is het toch niet dat sommige spots dubbel verschijnen? Nu duurt de database opbouwen iets langer, en filteren ook, maar voor de rest kan je prima de juiste spots pakken.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En anders gewoon spotlite gebruiken + downloadprogramma? Zo deed iedereen het immers ook in het FTD tijdperk. Ik zou het wel jammer vinden als het hierdoor minder zou worden, ik zit er niet vaak op , maar voor bijv. een vergeten aflevering van x factor voor de vrouwen thuis is het wel fijn.

Alleen jammer dat de Nederlandse eboeken niet meer heel frequent gepost worden, dat was bij FTD echt anders en dat was een dikke plus voor mij. Er zijn wel sites die het hebben overgenomen, maar centraal is toch beter voor het werk wat ik eraan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]
Tsurany schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 01:56:
[...]

Vandaar dat er ook al een aantal alternatieve applicaties zijn, [...]
µSpotted is één van deze alternatieven en heeft geen last van dubbele spots. Hij werkt nog niet op elke newsserver / provider, maar je zou hem kunnen proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Ga je liever terug naar the piratebay (o.i.d.) dan houdt ook niks je tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Ik ook ben vorige week maar overgestapt op spotlite in plaats van spotnet.
Dit vanwege de vele problemen die spotnet heeft.
Zoals regelmatig wil spotnet de volledige db weer downloaden ipv te updaten.
reacties laden duurt regelmatig minuten lang.
Geen nieuwere versies.

Toch is en blijft spotnet een goed programma maar spotlite werkt perfect en zonder problemen en is nog eens veel cpu vriendelijker dan spotnet.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:34:
Alleen jammer dat de Nederlandse eboeken niet meer heel frequent gepost worden, dat was bij FTD echt anders en dat was een dikke plus voor mij. Er zijn wel sites die het hebben overgenomen, maar centraal is toch beter voor het werk wat ik eraan heb.
Helemaal niet zo vreemd dat het aantal spotters is afgenomen, het aanmelden kost gewoon veel meer tijd met Spotnet. Waarom dacht je dat ik mijn dagelijkse spots gehalveerd heb. Bij (Open)FTD kon je allerlei reperterende informatie steeds automatisch invoeren. In mijn geval zelfs 100% automatisch vanwege mijn filmlijst met daarin alle benodigde informatie.

Hopelijk is het binnenkort bij alternatieve programma's ook mogelijk om spots aan te melden, dan stap ik ook over. Erg jammer dat Drazix geen terugkoppeling geeft, een zeer irritante houding. Gelukkig is GateKeaper van het programma uSpotted heel anders. Hij leest en beantwoordt gewoon keurig netjes de vragen die hem gesteld worden, zoals het hoort vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

cjdijk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:10:
[Hopelijk is het binnenkort bij alternatieve programma's ook mogelijk om spots aan te melden, dan stap ik ook over. Erg jammer dat Drazix geen terugkoppeling geeft, een zeer irritante houding. Gelukkig is GateKeaper van het programma uSpotted heel anders. Hij leest en beantwoordt gewoon keurig netjes de vragen die hem gesteld worden, zoals het hoort vind ik.
Niemand is verplicht vragen te beantwoorden. Drazix heeft een gratis programma gemaakt en je mag het gebruiken. Werkt het niet bij jou, jammer maar het is zoals het is. Ik heb het tot nu toe op een 5 tal verschillende machines geplaatst en het werkt zonder grote problemen. Het doet wat het belooft, niet meer en niet minder. Drazix zou beter kunnen communiceren, maar het is nu niet bepaald zo dat we hem er voor betalen, dus hij heeft alle recht om te doen of niet te doen wat hij wil.

Het programma uSpotted is een heel ander verhaal. Dat wil botweg niet eens installeren op een tweetal 'verse' win7 machines. Hij klaagt dat er geen Dotnet4 op staat en of het moet worden geplaatst. Niet waar, staat er wel op. Maar goed, ga je gang zet het er maar op. De Dotnet installer gaat aan de gang, ziet dat het er dus wel op staat en vraagt of er een repair moet worden gedaan. Als je dat bevestigt doet hij een repair. Daarna uSpotted weer opstarten, en wat zegt hij: Er staat geen Dotnet4 op. Tja...dan haak ik gewoon af.
Ik kan me vanalles voorstellen bij antieke XP machines die 'getweakt' zijn zodat er niets meer standaard is. Maar op een kale win7 machine die alleen alle updates heeft gehad? Daar zou op zijn minst de installer op moeten werken.

Tot het werkt blijf ik wel bij het misschien niet ideale, maar wel goed werkende Spotnet. Dubbele posten? een keer gezien, een stuk of 3. Opnieuw binnen halen van de database? 2 keer gebeurd, maar dat gaat in ongeveer 2 minuten met een normale nieuwsserver. Daar kan ik wel op wachten die ene keer per maand dat dat gebeurt

[ Voor 8% gewijzigd door Ortep op 04-05-2011 13:44 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het gaat er vooral om dat het nu niet mogelijk is met andere applicaties spots aan te melden, als Drazix zou vertellen hoe dat gerealiseerd kon worden zou automatisch spotten mogelijk worden, dat zou echt erg fijn zijn.
Zou ideaal zijn als ik gewoon mijn volledige serie collectie automatisch zou kunnen uploaden en dat het automatisch in Spotnet zou komen. Ik heb wel een programma dat het volledig kan automatiseren, daarbij was echter het probleem dat een spot aan Spotnet toevoegen gewoon het meeste werk kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
Tsurany schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:09:
Het gaat er vooral om dat het nu niet mogelijk is met andere applicaties spots aan te melden, als Drazix zou vertellen hoe dat gerealiseerd kon worden zou automatisch spotten mogelijk worden, dat zou echt erg fijn zijn.
Zou ideaal zijn als ik gewoon mijn volledige serie collectie automatisch zou kunnen uploaden en dat het automatisch in Spotnet zou komen. Ik heb wel een programma dat het volledig kan automatiseren, daarbij was echter het probleem dat een spot aan Spotnet toevoegen gewoon het meeste werk kostte.
stel dat je zoiets zou maken..
dan is het toch ook erg gemakkelijk voor spammers of veel rotzooi aan te melden?

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Ortep schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:39:
Het programma uSpotted is een heel ander verhaal. Dat wil botweg niet eens installeren op een tweetal 'verse' win7 machines. Hij klaagt dat er geen Dotnet4 op staat en of het moet worden geplaatst. Niet waar, staat er wel op. Maar goed, ga je gang zet het er maar op. De Dotnet installer gaat aan de gang, ziet dat het er dus wel op staat en vraagt of er een repair moet worden gedaan. Als je dat bevestigt doet hij een repair. Daarna uSpotted weer opstarten, en wat zegt hij: Er staat geen Dotnet4 op. Tja...dan haak ik gewoon af.
Ik kan me vanalles voorstellen bij antieke XP machines die 'getweakt' zijn zodat er niets meer standaard is. Maar op een kale win7 machine die alleen alle updates heeft gehad? Daar zou op zijn minst de installer op moeten werken.
uSpotted heeft DotNet 3.5 nodig, en werkt niet met DotNet 4.0 heb ik gemerkt. Bij mijn computer gaf de installer van uSpotted dat keurig netjes aan. Geen idee wat er mis is met jouw computer(s). Misschien al wat vervuiling binnengekomen via internet? Ik installeer altijd 100% offline, en sluit hem pas aan op internet nadat ik een image heb gemaakt. Dat image zet ik af en toe terug om een perfect schone computer te behouden.
Tsurany schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:09:
Eindelijk iemand die snapt wat ik bedoel. Waarschijnlijk iemand die ook (erg veel) spot.
Killerbert schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:20:
[...]

stel dat je zoiets zou maken..
dan is het toch ook erg gemakkelijk voor spammers of veel rotzooi aan te melden?
Ja en? Spam-spots zijn er nu ook al. Het is nog even wachten op een manier om spam-spots weg te kunnen filteren, via modjes. Bij geautomatiseerd kunnen aanmelden is het filteren van spam-spots waarschijnlijk nog veel simpeler te doen. De modjes kunnen dan ook waarschijnlijk veel sneller spam-spots "onzichtbaar" maken, door gebruik te maken van dat geautomatiseerd aanmelden.

Pagina: 1 ... 34 ... 48 Laatste