Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij draait weer, alleen zie ik nu in de database geen blu-rays meer.
Kan hier ook niet op sorteren dus.

Mijn server is: reader.xsnews.nl

Nog iets, alle spots staan er nu dubbel in .....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:06:
[...]

in 1.7.4
bewerken->instellingen->reacties automatisch laden uitvinken
oei, dat is wel een aanrader!

Dat had ik ook gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:11:
Hij draait weer, alleen zie ik nu in de database geen blu-rays meer.
Kan hier ook niet op sorteren dus.

Mijn server is: reader.xsnews.nl

Nog iets, alle spots staan er nu dubbel in .....
Ik zat te kloten met verschillende servers, Databases kopiëren etc. had erna ook opeens alles dubbel. gewoon even databse verwijderen, settings etc weg doen. en dan even opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vaak terugkerende problemen van spots laden en daarbij vast lopen van spotnet, gebeurd naar mijn mening, wel vaak op drukke momenten, zou het ook een verbetering zijn wanneer iedere gebruiken als vanouds een nieuwsreader voor downloaden zou gebruiken, de mogelijkheid van downloaden in spotnet zelf zou misschien helemaal verwijderd moeten worden, waardoor er aanzienlijk minder belasting op het programma plaatsvind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

M a r c o schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:06:
[...]

in 1.7.4
bewerken->instellingen->reacties automatisch laden uitvinken
Aha, bedankt! Blijkbaar had ik 1.5 (vraag me niet waarom), zo te zien zijn er heel wat verbeteringen geweest in de tussentijd :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In de reacties zie je meestal snel of het een goede spot is, dus ik laat ze aan staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom kan ik dan niet meer op Blu-Ray selecteren ??
Eerst had ik veel meer spots, vanaf 09-2010.
Nu nog maar een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Eer ze geladen zijn heb ik toch al besloten of ik de spot binnen hengel of niet, het gaat namelijk niet bepaald snel (tenminste niet bij mij) en voor mijn gevoel vertraagd het de boel ietwat :)
Natuurlijk een geheel persoonlijke voorkeur want in FTD las ik ze ook nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Of het vertraagt weet ik niet, het gaat niet zo snel als FTD (en dat was al niet bepaald een racemonster) maar het is ook niet iritant langzaam en als de reacties laden is de spot al leesbaar en downloadbaar. Daardoor kan je inderdaad voor die tijd al wel beslist hebben, maar bij twijfels (opeens een superkwaliteit tussen de telesyncs, is het wel handig dat de reacties werken).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:01:
In de reacties zie je meestal snel of het een goede spot is, dus ik laat ze aan staan.
je kan ze altijd laden door op dat icoontje bij de reacties te klikken, dus het is niet gelijk weg. Maar persoonlijk heb ik niet veel aan de reacties die op spotnet staan, bij ftd vond ik ze soms wel handig, maar daar was gewoon minder gezeur en ruzie. Maar misschien pik ik per ongeluk steeds aanmeldingen eruit waar iedereen elkaar loopt af te zeiken.

Ik ben wel blij dat ik nu weet dat je ze standaard uit kan zetten. Maakt het voor mij een stuk fijner om het te gebruiken. Maar misschien ben ik een uitzondering op de regel. Op de telegraaf site waar ik voor het werk elke dag een paar keer op kijk heb ik ook met adblock plus alle reactie velden weggehaald, ik stoor me zo aan die reacties.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flauw.. :|

[ Voor 93% gewijzigd door Equator op 21-03-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:46

Magic666

No one's neighbour!

nevermind.

[ Voor 92% gewijzigd door Magic666 op 20-03-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
:P

Ontopic:
Bij mij werkt hij weer goed. Alle spots zijn weer zichtbaar en binnen te halen :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel slecht geschreven programma, hoop dat er nog betere versies uitkomen. Misschien geen .NET? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:16:
Wel slecht geschreven programma, hoop dat er nog betere versies uitkomen. Misschien geen .NET? :P
Het protocol is open, ga je gang.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde om zo'n opmerking te maken. Als je het zo goed weet, waarom schrijf je dan zelf geen programma dat we allemaal gratis kunnen gebruiken en dat je up to date houdt.????

Vergeet ff niet dat Drazix dit kostenloos en in z'n vrije tijd doet!

En als je dan tips en of opmerkingen hebt, kun je dat ook op een iets minder negatieve manier aan hem bekend maken.

Maarja misschien heb je alleen voeding gehad als kind en geen opvoedig.... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:36:
[...]
Maarja misschien heb je alleen voeding gehad als kind en geen opvoedig.... }:|
LOL! Die kende ik nog niet, thx! :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:47:
[...]

LOL! Die kende ik nog niet, thx! :)
d:)b 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:10

vr6-only

Blub Blub

Lekker objectief ook. Wat is er slecht aan? Vele mensen, waaronder ik, gebruiken het met plezier. Tevens houdt niemand je tegen om een "betere" programma te schrijven. :r

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
vr6-only schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:31:
[...]

Lekker objectief ook. Wat is er slecht aan? Vele mensen, waaronder ik, gebruiken het met plezier. Tevens houdt niemand je tegen om een "betere" programma te schrijven. :r
Precies, Hier draait spotnet super! zo blij dat Drazix er tijd in steekt..iedereen altijd maar met ftd vergelijken. zijn allemaal mensen die downloaden via uitleg uit een pc blaadje wat elke maand in de bus valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk nu een tijdje met Spotnet en ben zeer tevreden. Enige probleem is het geven van reacties, dat lukt dus niet. Werk overigens samen met Tweaknews en Grabit. Zit nu op pm. 375.000 spots.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:49:
Werk nu een tijdje met Spotnet en ben zeer tevreden. Enige probleem is het geven van reacties, dat lukt dus niet. Werk overigens samen met Tweaknews en Grabit. Zit nu op pm. 375.000 spots.
Gezien het aantal reacties wat dagelijks wordt gepost op Spotnet ben je een van de weinigen met dat probleem :p
Staat je uploadserver wel goed ingesteld in servers.xml?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie spotnet heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

Ik had eerst Spotnet geprobeerd, maar aangezien daarmee vooral het laden van de reacties zo belachelijk lang duurde, het wijzigen van de header server ook geen geschikte oplossing was en ik liever Alt.Binz gebruik voor het download proces, overgestapt op Spotlite.

Spotlite werkt erg snel, alleen de reacties kloppen veelal niet met de desbetreffende spot?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:57:
Ik had eerst Spotnet geprobeerd, maar aangezien daarmee vooral het laden van de reacties zo belachelijk lang duurde, het wijzigen van de header server ook geen geschikte oplossing was en ik liever Alt.Binz gebruik voor het download proces, overgestapt op Spotlite.

Spotlite werkt erg snel, alleen de reacties kloppen veelal niet met de desbetreffende spot?
Dat klopt inderdaad... Ik gebruik spotlite naast spotnet (gewoon voor te proberen) maar de reacties bij de spots kloppen totaal niet. Zal wel een bugje zijn dat bij de volgende update wordt verholpen.

Overigens is het verschillend per usenetprovider of de reacties in spotnet traag of snel binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

...en ik liever Alt.Binz gebruik voor het download proces, overgestapt op Spotlite.
Ik zie hier het probleem niet, je kunt in je instellingen toch kiezen om de nzb op te slaan, je kunt de nzb zelfs direct openen in Alt.binz.
En het traag laden van reacties ligt idd aan je usenet provider, niet aan Spotnet.

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 21-03-2011 06:35 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:47
Ben vandaag een vervelende bug tegengekomen, heb Spotnet geupdate van v1.5 naar v1.7.4. In het programma had ik enkele filters staan op zoeknaam.

Als ik nu een filter aanklik krijg ik de volgende error: "LoadRange: #43 - ER: SQLite error no such column: SearchTitle".

Op zich niet zo'n vreselijke error, maar nadat ik de error heb weggeklikt blijft de muiscursor op 'laden' staan en kan ik het programma niet meer gebruiken.. Ook de filters verwijderen gaat dus niet, ten eerste omdat dan meteen de foutmelding verschijnt, en ten tweede dat ik het programma niet meer kan gebruiken.

Hopelijk komt er snel een update of oplossing voor, voor de rest gebruik ik met veel plezier Spotnet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelle schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:21:
Ben vandaag een vervelende bug tegengekomen, heb Spotnet geupdate van v1.5 naar v1.7.4. In het programma had ik enkele filters staan op zoeknaam.

Als ik nu een filter aanklik krijg ik de volgende error: "LoadRange: #43 - ER: SQLite error no such column: SearchTitle".

Op zich niet zo'n vreselijke error, maar nadat ik de error heb weggeklikt blijft de muiscursor op 'laden' staan en kan ik het programma niet meer gebruiken.. Ook de filters verwijderen gaat dus niet, ten eerste omdat dan meteen de foutmelding verschijnt, en ten tweede dat ik het programma niet meer kan gebruiken.

Hopelijk komt er snel een update of oplossing voor, voor de rest gebruik ik met veel plezier Spotnet! :)
Je zou het eens kunnen proberen met een geheel schone install. Dus: Spotnet verwijderen, handmatig de overgebleven mappen in Program Files en ProgramData (verborgen) verwijderen, daarna even met ccleaner het register opschonen, opnieuw opstarten en dan spotnet opnieuw installeren.
Heeft voor de meesten met dit probleem goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

KillerBee schreef op maandag 21 maart 2011 @ 06:35:
[...]

Ik zie hier het probleem niet, je kunt in je instellingen toch kiezen om de nzb op te slaan, je kunt de nzb zelfs direct openen in Alt.binz.
En het traag laden van reacties ligt idd aan je usenet provider, niet aan Spotnet.
Ik bedoelde dat ik sowieso Alt.Binz gebruik om te downloaden maw die features in Spotnet zijn dus overbodig voor mij. Dat het traag laden van reacties aan m'n usenet provider ligt kan wel zo wezen, maar in Spotlite laden ze tenminste wel snel (alleen nog niet helemaal correct).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Je met je Filters.xml file weggooien in C:\ProgramData\Spotnet filter die in 1.5.x gemaakt zijn zijn niet compatible met 1.7.x

Eitherway na 2 dagen weer goed gewerkt te hebben is helaas weer zo dat spotnet niet meer update, en iedere keer bij opstarten 180k " nieuwe" spots ophaalt maar weer niks laat zien.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eitherway na 2 dagen weer goed gewerkt te hebben is helaas weer zo dat spotnet niet meer update, en iedere keer bij opstarten 180k " nieuwe" spots ophaalt maar weer niks laat zien.
Gebruik hiervoor het tooltje uit onderstaan topic: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=6&t=1854

Hiermee kun je dubbele spots verwijderen en eventueel oude spots die buiten je retentie vallen.

Mocht dit niet helpen, verwijder dan je database en laat spotnet opnieuw een database aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:39:
Mocht dit niet helpen, verwijder dan je database en laat spotnet opnieuw een database aanmaken.
Werkt ook niet ;) maar reinstall het wel even moet toch alles opnieuw doen na me format vanavond

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Bij mij werkten de filters ook niet meer, geen foutmelding maar lieten geen resultaten zien. Zoals al gezegd, de filters zijn niet compatible, even nieuwe instellen en het gaat weer als een trein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
ShadowBumble schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:41:
[...]

Werkt ook niet ;) maar reinstall het wel even moet toch alles opnieuw doen na me format vanavond
Je kunt je bestaande database vervangen door deze: Dan heb je 378.000 sposts, werkt prima (voor mij in ieder geval).

niet linken naar complete databases aub

[ Voor 14% gewijzigd door Koffie op 23-03-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Misschien een optie om dit ergens in op te nemen.
Ik wil graag mensen bedanken voor hun spot, maar niet zichtbaar met mijn ip.
Ik gebruik lightningusenet, waar ik voor het geld (€2,50) tevreden mee ben. Maar helaas is bij LU je IP vol zichtbaar, Daarom heb ik bij astraweb een block accountje afgesloten (25 GB, oneindig geldig) voor 9,95 dollar.(rond de 7 euro). bij astraweb is je IP niet zichtbaar.( wel een verwijzing naar je ID) maar daar kan alleen Astraweb wat mee.. Nu had ik ook gemailt naar http://blocknews.net/. Want die bieden block accounts aan van 5GB voor $2.75. Omgerekend ongeveer €2 dus! bij hun is je IP ook niet zichtbaar. Dus voor mensen die graag een beetje anonimiteit willen..hier je kans. Nog even 1 ding, uploaden naar de nieuwsgroepen zit niet in het datalimiet, dus dit is gewoon onbeperkt. Voor de mensen onder ons die dat interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dacuuu schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:53:
Misschien een optie om dit ergens in op te nemen.
Ik wil graag mensen bedanken voor hun spot, maar niet zichtbaar met mijn ip.
Ik gebruik lightningusenet, waar ik voor het geld (€2,50) tevreden mee ben. Maar helaas is bij LU je IP vol zichtbaar, Daarom heb ik bij astraweb een block accountje afgesloten (25 GB, oneindig geldig) voor 9,95 dollar.(rond de 7 euro). bij astraweb is je IP niet zichtbaar.( wel een verwijzing naar je ID) maar daar kan alleen Astraweb wat mee.. Nu had ik ook gemailt naar http://blocknews.net/. Want die bieden block accounts aan van 5GB voor $2.75. Omgerekend ongeveer €2 dus! bij hun is je IP ook niet zichtbaar. Dus voor mensen die graag een beetje anonimiteit willen..hier je kans. Nog even 1 ding, uploaden naar de nieuwsgroepen zit niet in het datalimiet, dus dit is gewoon onbeperkt. Voor de mensen onder ons die dat interessant vinden.
Dat vind ik een erg slimme manier om anoniem te blijven! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Laatst online: 16-09 22:13
ShadowBumble schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:26:
[...]

Je met je Filters.xml file weggooien in C:\ProgramData\Spotnet filter die in 1.5.x gemaakt zijn zijn niet compatible met 1.7.x

Maak jij gebruik van Eweka?
Ik heb namelijk ook last dat Spotnet geen nieuwe spots ophaalt icm met Eweka.
Heel sporadisch komt er een spot voorbij.
Zojuist een update gedaan toen liet ie 1 spot zien van vanochtend 9.21 uur.
Terwijl ik vandaag wel 20x geupdate heb.

Dus ben ik even gaan checken wat mijn kpn newsserver doet (heb een KPN VDSL verbinding).
En daar update ie perfect mee! Heb vervolgens de servers.xml aangepast als volgt:

code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
  <Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="*****" Password="*****==" Port="563" SSL="1" Connections="8" />
  <Server Type="Uploads" Server="81.171.64.202" Username="*****" Password="*****==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>

Waar bovenstaand IP (81.171.64.202) de SSL reader van Eweka is.

Ik update nu de headers met KPN en download via de SSL reader van Eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:47
psychoclown schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:43:
[...]

Bij mij werkten de filters ook niet meer, geen foutmelding maar lieten geen resultaten zien. Zoals al gezegd, de filters zijn niet compatible, even nieuwe instellen en het gaat weer als een trein ;)
Ja klopt, zoals hierboven gezegd alles even opschonen en opnieuw installeren. Helaas alleen duurt het spots downloaden zo lang :P

Maar lijkt het me dan niet beter om een feature in de install te bouwen zodat oude filters automatisch worden verwijderd bij installatie van een nieuwere versie? En daarnaast is het een beetje vervelend dat je de filters niet gemakkelijk kan aanpassen via de rechtermuisknop of iets dergelijks. De filter wordt meteen geladen.. Maar dit zijn meer tips voor de ontwikkelaar, dank voor het advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelle schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:57:
[...]
Ja klopt, zoals hierboven gezegd alles even opschonen en opnieuw installeren. Helaas alleen duurt het spots downloaden zo lang :P

Maar lijkt het me dan niet beter om een feature in de install te bouwen zodat oude filters automatisch worden verwijderd bij installatie van een nieuwere versie? En daarnaast is het een beetje vervelend dat je de filters niet gemakkelijk kan aanpassen via de rechtermuisknop of iets dergelijks. De filter wordt meteen geladen.. Maar dit zijn meer tips voor de ontwikkelaar, dank voor het advies :)
Ik denk dat de maker veel te druk is met andere dingen gezien de enorme wenslijsten op dit en vele andere spotnet forums. 8)7
Maar zelf je filters samenstellen is een fluitje van een cent met bepaalde tools, maar goed, dan moet je wel "de wijde wereld" in om ze te ontdekken natuurlijk en niet hier blijven hangen... :o ;w
Kijk hier maar even, wie weet lukt het je ook nog O-)

http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=49&t=1908
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=49&t=1909

Download:

http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=49&t=2049

Edit: De linken werken niet meer. De maker geeft geen ondersteuning meer via het forum "spot-net.nl".

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ik krijg steeds deze melding , heb hem al ge-uninstalled en ook CCleaner gebruikt maar niks werkt ..

ik krijg de melding "Abort due to constraint violation constraint failed"

Wat kan ik hiermee ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

ProCeela schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:02:
Ik krijg steeds deze melding , heb hem al ge-uninstalled en ook CCleaner gebruikt maar niks werkt ..

Wat kan ik hiermee ?
Heb je überhaupt gezocht? Ik vind zo bijna 200 pagina's met mogelijke oplossingen, welke werkte niet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProCeela schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:02:

Wat kan ik hiermee ?
1. spotnet afsluiten als actief
2. uitgaande dat je 1.7.4 nog steeds geinstalleerd hebt:
hernoem [c:\programdata\spotnet] naar [c:\programdata\spotnet.bck]
3. start spotnet op
4. vul payserver gegevens in

Wil je dat even teste a.u.b. Als het goed is moet alles dan weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Iemand die me uit kan leggen hoe ik een (specifieke) custom filter maak/bewerk...

Als ik spots bijwerk dan krijg ik onder de filter "Nieuw" alle nieuwe spots te zien, logisch.
Omdat ik niet geinteresseerd ben in elke categorie, wil ik daar weer een onderscheid in maken.
dus bijv.

Filter:
Nieuw - DVD5 (alles wat nieuw is en voldoet aan het formaat DVD5)
of
Nieuw - Applicaties voor android (alles wat nieuw is en voldoet aan applicaties android)

Nu heb ik al wat custom filters gemaakt, maar het filter NIEUW
(<Filter Name="Nieuw" Visible="true"><![CDATA[id > [SN:NEW]]]></Filter>)
wil het maar niet lukken.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ships
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Onderstaand filter geeft als resultaat:
- alle retail DVD5 of DVD9 van de laatste week,
- nederlandse ondertiteld of nederlands gesproken
- zonder erotiek, Documentaire, TV series, Horror, Muziek.

<Filter Name="- Films laatste week"><![CDATA[
date > ([SN:DATE] - (86400*7))
AND Subcat IN (110,103,104,106,107,108,109)
AND subcats LIKE '%b3|%'
AND (subcats LIKE '%c1|%' OR subcats LIKE '%c2|%' OR subcats LIKE '%c6|%' OR subcats LIKE '%c11|%')
AND NOT subcats LIKE '%d6|%' AND NOT subcats LIKE '%d30|%' AND NOT subcats LIKE '%d31|%'
AND NOT subcats LIKE '%d11|%' AND NOT subcats LIKE '%d12|%' AND NOT subcats LIKE '%d13|%'
]]></Filter>

Als je alleen de nieuwe spots wilt zien vervang je de tweede regel (date >...) voor
id > [SN:NEW]

[ Voor 7% gewijzigd door Ships op 23-03-2011 21:05 . Reden: PS. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog meer TweakNews gebruikers die sinds vandaag problemen hebben ?

(groep niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:38:
Hier nog meer TweakNews gebruikers die sinds vandaag problemen hebben ?

(groep niet gevonden)
Ik heb al problemen sinds 2 dagen, Ik kan niet meer in volle snelheid downloaden maar alleen de helft. Veel posts kan hij niet meer vinden terwiljl dit maar een dagje oud is. Ligt niet aan mijn provider want ik die heb ik al getest en haal ik gewoon de max van mijn download snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brawler schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:10:
[...]

Ik heb al problemen sinds 2 dagen, Ik kan niet meer in volle snelheid downloaden maar alleen de helft. Veel posts kan hij niet meer vinden terwiljl dit maar een dagje oud is. Ligt niet aan mijn provider want ik die heb ik al getest en haal ik gewoon de max van mijn download snelheid.
Ligt waarschijnlijk toch echt aan je provider. Er zijn meer mensen die daar last van hebben en heel toevallig hebben die allemaal dezelfde usenetprovider. zie hier: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:53:
[...]

Ligt waarschijnlijk toch echt aan je provider. Er zijn meer mensen die daar last van hebben en heel toevallig hebben die allemaal dezelfde usenetprovider. zie hier: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=247
Hij bedoeld z,n internet provider, niet zijn usenet provider.\

Als het probleem bij TweakNews ligt waarom is er dan niets over te vinden op hun site ?
Kan nergens iets vinden over storingen, of komt dat omdat ze gewoon slechte service hebben ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tweaknews 20 Mbit werkt prima op Spotnet hier. Ik haal een bestand met volledige snelheid binnen (1.4mb is mijn snelheid) . Dus ik denk dat het toch aan jullie pc's liggen of het probleem is al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ships
Ik zie net dat Spotnet de temp directory vol laat lopen.
Na elke opstart laat hij twee bestanden achter. tmp####.tmp en tmp####.tmp.ini
In alle xx.tmp.ini bestanden die je gewoon kunt openen staan alle instellingen inclusief
de accountgegevens met pasword 'leesbaar' van de usenet provider.
Niet erg netjes...

Spotnet 1.74 onder windows 7 -32
Ben ik de enige of hebben meer gebruikers dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Ships

Je bent niet de enige.. ik had Spotnet al verwijderd (gebruik nu naar tevredenheid SpotLite), maar die bestanden stonden nog in mijn temp folder. Slechte zaak inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen centraal topic voor spotlite? Moet het nieuws daarover hier gepost worden? Hoe dan ook, Spotlite 1.0.4 (beta) is uit met misschien interessante changes voor sommigen van ons?
SpotLite 1.0.4 DE (betaversie) brengt de volgende veranderingen:

1.0.4DE (designer edition) 2011-03-24:

* Beta versie voor diegenen die met skins willen experimenteren.
* Database import/export functie.
* Database instellingen geoptimaliseerd.
* Verbreek de verbinding indien de server niet binnen 30 seconden op een commando reageert.
* Optie om spots uit het overzicht te verwijderen.
* Indien meerdere mensen onder dezelfde schuilnaam bij dezelfde spot reacties posten, dan wordt dit nu aangegeven (Anoniempje #2)
http://www.binaries4all.nl/spotlite/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 14:35
Time out error, ik heb KPN Planet. Serveradres news.kpnplanet.nl geprobeerd(werkt wel bij Grabit) en het standaard KPN adres dat in Spotnet zelf zit, maar allebei geven een foutmelding. news.kpnplanet.nl deed het voorheen wel, maar is er sinds een paar dagen mee gestopt, iemand suggesties?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ships schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:41:
Ik zie net dat Spotnet de temp directory vol laat lopen.
Na elke opstart laat hij twee bestanden achter. tmp####.tmp en tmp####.tmp.ini
In alle xx.tmp.ini bestanden die je gewoon kunt openen staan alle instellingen inclusief
Niet erg netjes...

Spotnet 1.74 onder windows 7 -32
Ben ik de enige of hebben meer gebruikers dit fenomeen?
Geen last van... kan tenminste bergens iets vinden. Welke "temp" map praten we hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ships schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:41:
Niet erg netjes...
Die .ini bestanden zijn van Sabnzbd, dus dat je wachtwoord "leesbaar" is, kan ik niet veranderen. Spotnet zelf slaat al je accountgegevens wel gecodeerd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:23:
Time out error, ik heb KPN Planet. Serveradres news.kpnplanet.nl geprobeerd(werkt wel bij Grabit) en het standaard KPN adres dat in Spotnet zelf zit, maar allebei geven een foutmelding. news.kpnplanet.nl deed het voorheen wel, maar is er sinds een paar dagen mee gestopt, iemand suggesties?
Veel problemen met KPN de laatste dagen. Je bent zeer zeker niet de enige. Ik denk dat de beste remedie is om KPN gek te bellen, des te eerder doen ze er wat aan misschien ;)

Nee, ff zonder flauwekul, maak het ook even kenbaar bij kpn en dan zal het vast en zeker opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het aanpassen van je filters via een GUI is nog steeds mogelijk.
Echter is GEXA naar een nieuw forum verplaatst spotnet.nu

GEXA is een XML reader, gebaseerd op de code van destructor.de.
Je kan iedere XML file openen en bekijken, door de tags browsen en de waarden bekijken.
Door het toepassen van een speciale template, kan je ook de filters.xml bestand open. Je hebt nu een eenvoudige interface waarin je filters kunt maken, aanpassen, herbenoemen, plaatjes wijzigen en sorteren.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend een mailing ontvangen, is dit de heropstanding van het oude FTD? Ik vermoed van wel?
FTD

> Het begin van een nieuw tijdperk is aangebroken snoeki

Na een intensieve en langdurige strijd tegen de stichting BREIN
hebben wij ondekt dat de spotactiviteiten van FTD onvermijdelijk zijn.
Het directe gevolg daarvan is dat FTDworld genoodzaakt is
om haar diensten per direct te hervatten.

Wij willen iedereen een warm hart toegedragen
aan een community van ruim negen jaar oud, waar respect,
behulpzaamheid en vriendschap immer de boventoon voerde.

We hopen jullie daarom snel weer terug te zien op..

The FTD World Team
Hebben jullie deze mail ook gehad op het adres waarmee je je geregistreerd had op FTD?
Zie ook

Is dit een serieuze opvolger of een nepper? Vooralsnog heeft spotnet de voorkeur, ftdworld is wel heel traag hier.

Spam link removed, en dit is tever over het grijze gebied heen (rechtstreeks NZB aanmaken).

[ Voor 29% gewijzigd door Koffie op 27-03-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
Ik heb er niets over gehoord iig. Wel apart dat t FTDWorld heet, en geen normaal FTD ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

[edit]lama[/edit]

[ Voor 93% gewijzigd door KillerBee op 27-03-2011 11:05 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:39:
Ik heb vanochtend een mailing ontvangen, is dit de heropstanding van het oude FTD? Ik vermoed van wel?

[...]

Hebben jullie deze mail ook gehad op het adres waarmee je je geregistreerd had op FTD?
Zie ook
Is dit een serieuze opvolger of een nepper? Vooralsnog heeft spotnet de voorkeur, ftdworld is wel heel traag hier.
Ik vraag het me ook af, ik twijfel ook of ik dat e-mailadres gebruikte op FTD.

[ Voor 3% gewijzigd door Koffie op 27-03-2011 12:39 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Heb een sterk vermoeden dat de maker(s) van FTDWorld iets te maken hebben met de aanval op nzbspots afgelopen vrijdag, valt namelijk iets té toevallig samen met deze spam mail.
Gelijk ook wel een goede reden om je verre te houden van deze site...

(tenzij er hier iemand is die zich niet ingeschreven heeft op nzbspots, maar wél deze mail ontvangen heeft, dan gaat mijn theorie niet op :) ).

[ Voor 23% gewijzigd door KillerBee op 27-03-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Iemand die een catchall gebruikt en e-mailadressen als FTD@domein en FTDSPOTS@domein die zou het moeten kunnen zien waar het vandaan komt. Ik heb het zelf een tijdje zo gedaan maar ben daar mee gestopt omdat het me eigenlijk ook niet boeit waar het vandaan komt en ik wilde mijn catch-all mailbox kwijt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:12
was jaren lid enactief bij FTD maar op de ingeschreven mail niks gehad over die FTDworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:30
Het is gewoon fake, en ook ik kreeg zo'n mail zonder dat ik daar geweest ben. Is er een mogelijkheid om de eigenaar aan te klagen wegens spam ?

BTW, kijk hier maar: http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=475303

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Reactie van een admin op het FTD forum:
Hier wordt de suggestie gewekt dat FTD een doorstart maakt als zijnde FTDworld. Dit is absoluut niet het geval.

[ Voor 5% gewijzigd door qwerty_running op 27-03-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Het is nu idd bevestigd door een mod van nzbspots. Triest dat men zó ver gaat om naamsbekendheid te krijgen (en dan ook nog eens de naam FTD te misbruiken).

Voor de goede orde, ik ben zzz in dat FTD topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:12
Barfman schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:40:
Het is gewoon fake, en ook ik kreeg zo'n mail zonder dat ik daar geweest ben. Is er een mogelijkheid om de eigenaar aan te klagen wegens spam ?

BTW, kijk hier maar: http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=475303
goed verhaal, gewoon dikke oplichterij die FTDworld.
een mixje van alles wat en haalt de spots van spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ontknoping :o

Blijf ik mooi bij spotnet, alleen jammer dat er niet zoveel nederlandse boeken zijn de laatste tijd, voor de rest vind ik het nu fijner werken dan ftd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 22:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Modbreak:Een site als FTDworld gaat te ver richting warez, discussieren prima maar niet linken!

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
FTDworld = nzbspots.com..Heel handig, als je voor heel veel forums/andere zooi allemaal verschillende nicknames gebruikt. weet je meteen waar de onzin vandaan komt.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk het niet, lees het topic op het FTD forum maar eens. Ze hebben wel de e-mailadressen via nzbspots.com bemachtigd toen die site plat lag en de phpcode niet geparsed werd

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marzman schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:16:
Ik denk het niet, lees het topic op het FTD forum maar eens. Ze hebben wel de e-mailadressen via nzbspots.com bemachtigd toen die site plat lag en de phpcode niet geparsed werd
ik heb op nzbspots.com een nickname, die ik nergens anders heb. en die nickname stond in de naam van die nieuwe ftd rommel site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:18:
[...]

ik heb op nzbspots.com een nickname, die ik nergens anders heb. en die nickname stond in de naam van die nieuwe ftd rommel site.
Dat spreekt dat verhaal niet tegen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Dat spreekt dat verhaal niet tegen hoor
Nee oke, jij bedoelt dat alles een beetje gehackt is etc. en dat het dus van andere mensen dan nzbspots.com komt (de mensen in persoon dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Dacuuu, doe zelf ook eerst eens wat onderzoek, voordat je zulke rare dingen typt, had je eerst even de reeds gegeven link enkele posts boven je bezocht, dan had je de achtergrond geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
KillerBee schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:30:
Dacuuu, doe zelf ook eerst eens wat onderzoek, voordat je zulke rare dingen typt, had je eerst even de reeds gegeven link enkele posts boven je bezocht, dan had je de achtergrond geweten...
Verdiep me verder niet, enige wat ik ermee zeg is dat ik een unieke naam had daar, en daarop een mail krijg..dan is voor mij 1+1=2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ships
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:54:
[...]

Die .ini bestanden zijn van Sabnzbd, dus dat je wachtwoord "leesbaar" is, kan ik niet veranderen. Spotnet zelf slaat al je accountgegevens wel gecodeerd op.
Bevestigd, als ik Spotnet instel op NZB opslaan zijn ze er niet.
niet netjes van Sabnzb...
Sorry dat ik niet verder gekeken heb, en even twijfelde over Spotnet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
KillerBee schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:44:
Het is nu idd bevestigd door een mod van nzbspots. Triest dat men zó ver gaat om naamsbekendheid te krijgen (en dan ook nog eens de naam FTD te misbruiken).

Voor de goede orde, ik ben zzz in dat FTD topic ;)
Ook een mail gehad van NZBspots.
Inderdaad niet echt geweldig dat FTDworld.

Maar dit is volgens mij wat offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Beetje rustig in dit topic..heeft iedereen zijn draai kunnen vinden met spotnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:37
Met de custom filters en aanpassingen is spotnet aardig te doen...Hoop wel dat de ontwikkeling doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:30:
Beetje rustig in dit topic..heeft iedereen zijn draai kunnen vinden met spotnet?
Ja, over het algemeen denk ik wel.

Heeft iemand een idee waarom je niet kan copy/pasten uit de spots in spotnet? :?

Dit is erg vervelend als je de beschrijving graag zou willen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dacuuu schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:30:
Ik ben zelf bezig geweest om juist te zorgen dat ik Spotnet eigenlijk amper nog nodig heb. Het downloaden van m'n series en films heb ik volledig geautomatiseerd en Spotnet gebruik ik enkel nog voor games en applicaties, alhoewel ik wil overstappen naar Spotweb zodat ik niet steeds remote desktop hoef te gebruiken.

Het idee van Spotnet vind ik nog steeds prachtig, vooral de diversiteit aan websites en applicaties die de database van Spotnet gebruiken is gewoon geniaal. Enkel heb ik gewoon geen zin meer alles handmatig te moeten downloaden en wil ik dat zoveel mogelijk geautomatiseerd hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:32:
[...]

Ik ben zelf bezig geweest om juist te zorgen dat ik Spotnet eigenlijk amper nog nodig heb. Het downloaden van m'n series en films heb ik volledig geautomatiseerd en Spotnet gebruik ik enkel nog voor games en applicaties, alhoewel ik wil overstappen naar Spotweb zodat ik niet steeds remote desktop hoef te gebruiken.

Het idee van Spotnet vind ik nog steeds prachtig, vooral de diversiteit aan websites en applicaties die de database van Spotnet gebruiken is gewoon geniaal. Enkel heb ik gewoon geen zin meer alles handmatig te moeten downloaden en wil ik dat zoveel mogelijk geautomatiseerd hebben.
Waar sorteer je op bij films dan? :) Oftewel wat filter je eruit en wat laat je toe?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik gebruik Couchpotato voor m'n films, dus daar geef ik gewoon aan welke films ik wil hebben en zodra er een versie is in de kwaliteit die ik acceptabel vind wordt die gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:08:
geef ik gewoon aan welke films ik wil hebben en zodra er een versie is in de kwaliteit die ik acceptabel vind wordt die gedownload.
Dan zal je dus nooit dingen vinden waarvan je het bestaan niet kent. De grap is nu juist dat je ook van nadere mensen soms wat hoort of ziet. Dat is hetzelfde probleem als met de zoek machines. Je kan alleen iets vinden als je de juiste zoektermen kent. En weet dat het ergens op Usenet moet staan.

Spotnet helpt wat meer om je blik te verruimen en echt headeren doet dat nog veel meer. Dan zie je ook dingen die niet door een select groepje Nederlanders zijn gepot

Ik ga ook graag naar een ander restaurant in een andere stad dan alleen naar de snackbar op de hoek

[ Voor 25% gewijzigd door Ortep op 30-03-2011 19:28 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Juist met couchpotato kun je films vinden waarvan je het bestaan niet kent. Op een vijftal grote filmsites (moviemeter, imdb, trakt, whiwa) krijg je van couchpotato ook netjes een popup of je de film die je bekijkt wilt toevoegen. Couch gaat dan elke 24 uur de rss feeds van verschillende providers bij langs om te kijken of ie is gepost in de kwaliteit die je hebt opgeven (of range van kwaliteiten).

Spotnet is handig om te zien of een film 'eindelijk' in een acceptabele kwaliteit is uitgekomen, maar meestal staat ie bij mij dan al netjes in in de queue bij sabnzbd of zelfs al in mijn filmmappen. Couch is net een tikkeltje sneller, helemaal als je niet elke dag spotnet afstruint.

Voordeel van spotweb boven spotnet is dat het crossplatform is en dat de categorieen gelijk gelinkt zijn aan de juiste categorie in sabnzbd (of kan spotnet dat ook?). Als ik een epub aanklik in spotweb dan wordt ie door sab als epub afgehandeld omdat ik die categorieen op elkaar heb afgestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ortep schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:26:
Ik ga ook graag naar een ander restaurant in een andere stad dan alleen naar de snackbar op de hoek
En jij zoekt restaurants op Spotnet en ik op IMDB of andere filmsites. Ik vind het door Spotnet, en vroeger door FTD, bladeren naar films zo inefficiënt omdat er zo enorm veel troep gespot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:26:
Dan zal je dus nooit dingen vinden waarvan je het bestaan niet kent. De grap is nu juist dat je ook van nadere mensen soms wat hoort of ziet.
Even afgezien van de discussie, de site www.moviemeter.nl is echt fantastisch daarvoor. Geheel Nederlandstalig en je kan onderscheid maken tussen zeg maar de kaskrakers en de filmhuis films. En zeer deskundig commentaar van de gebruikers, je hebt er naar mijn idee veel meer aan dan aan de commentaren op spotnet. Dus als je de site niet kent, dan ga je er vast van genieten (musicmeter en boekmeter zijn ook erg goed trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:08:
Ik gebruik Couchpotato voor m'n films, dus daar geef ik gewoon aan welke films ik wil hebben en zodra er een versie is in de kwaliteit die ik acceptabel vind wordt die gedownload.
uiteraard ken ik dit programma ook alleen vindt ik het dan weer jammer dat op de sites die het ondersteunt, voor zover ik weet niet echt de non-scene groepen vindt zoals Eureka of ViSTA of Wiki . maar alleen de scene releases die vaak toch een net iets mindere kwaliteit hebben vindt ik.
Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Sinds enige tijd valt me op dat als je een mouseover geeft op de naam van de spotter en de usernaam bij reacties dat hier ook de newsserver en het IP adres verschijnt...

waarom is dit? En kan op die manier niet uiteindelijk gewoon het verzendadres worden getraceerd?

Edit:
Ho, sorry... al een interessant topic elders over gevonden...
Ik ben er al uit

[ Voor 21% gewijzigd door gijsvogel op 31-03-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Tsurany schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:09:
[...]

En jij zoekt restaurants op Spotnet en ik op IMDB of andere filmsites. Ik vind het door Spotnet, en vroeger door FTD, bladeren naar films zo inefficiënt omdat er zo enorm veel troep gespot wordt.
Nee, ik zoek geen restaurants op Spotnet zoals je zelf ook wel begrijpt. Maar ik loop soms gewoon door een stad waar ik nog nooit ben geweest en dan zie ik soms zomaar eens iets wat me bijzonder lijkt en dan ga ik daar heen. Dan gaat een site als IENS waar restaurants op staan je niet helpen als niet iemand anders ze dat verteld ooit heeft. Je komt dus door op dat soort sites IENS, Spotnet of IMDB te zoeken NOOIT achter iets onverwachts. Gewoonweg om dat je alleen vindt wat je al weet of wat een ander je expliciet vertelt.

Ik gebruik ook Sickbeard. Volledig automatisch. Maar als ik niet weet hoe een serie heet, dan kan ik hem niet invoeren ook. En hoe kom ik er achter dat ik een serie leuk vind? Een populaire Amerikaanse serie wordt overal beschreven, maar hoe zit het met die bijzondere Duitse serie die nooit Nederland heeft gehaald? Of met die filmhouse film uit Brazilie?

Er zijn dingen die je weet, en dat weet je.

Er zijn ook dingen waarvan je weet dat je ze niet weet. Je zou het kunnen uitzoeken als je er zin in hebt.

Maar er zijn ook dingen waarvan je NIET weet dat je ze niet weet. En daar zitten soms juweeltjes tussen. En die ga je nooit ontdekken als je alles geautomatiseerd door anderen voor je laat doen.

Maar ik geef toe, dat kost persoonlijke inspanning en moeite. Headeren is daar dus een voorbeeld van.

[ Voor 13% gewijzigd door Ortep op 31-03-2011 15:37 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knight-Rider
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-08 19:19
Ik merk ook wat op de laaste tijd.
Namelijk, ik zie berichtjes van gebruikers die Eweka gebruiken vaak niet.
Hoe komt dit ?
Ik gebruik zelf NewsXs.
Soms zie ik wel reacties van Eweka gebruikers, maar veel van de gebruikers niet.
Dit ondervond ik door mijn isp als newsserver in te stellen, waardoor de reacties van Eweka gebruikers wel getoont werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
Zou er een mogelijkheid zijn om in Spotnet ook een PM-systeem te implementeren?
Dus ik wil bijv. een pm sturen, dat wordt gecrypt en alleen de ontvanger kan hem decrypten, dit zou me zwaar handig lijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Ortep schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:33:
[...]
Er zijn dingen die je weet, en dat weet je.

Er zijn ook dingen waarvan je weet dat je ze niet weet. Je zou het kunnen uitzoeken als je er zin in hebt.

Maar er zijn ook dingen waarvan je NIET weet dat je ze niet weet. En daar zitten soms juweeltjes tussen. En die ga je nooit ontdekken als je alles geautomatiseerd door anderen voor je laat doen.
Hulde voor deze 3 regels! Zo is het maar net.
TereZz schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:14:
Oud FTD dingetje waar ik ook wel eens gebruik van maakte en nu wel eens mis inderdaad.
Wellicht een tip voor een update??

[ Voor 7% gewijzigd door gijsvogel op 01-04-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:29
@TereZz
dit is perfect mogelijk met PGP, dat users dus een public key posten ..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Dus ik wil bijv. een pm sturen, dat wordt gecrypt en alleen de ontvanger kan hem decrypten, dit zou me zwaar handig lijken. :D
Ik doe dit nu d.m.v. www.spot-net.nl (daar ook een account gemaakt), maar het lijkt mij inderdaad ook handiger als het direct vanuit Spotnet zelf zou kunnen.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als jij weet hoe dit decentraal kan

Anders word dit weer een FTD kloon met PM en andere dingen en dat wil ik niet, ik hou van dit decentrale niet bloated programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30
Ik heb dit topic niet meer in de gaten gehouden maar zijn er al oplossing voor het ubertraag laden van de reacties? Ik kan na ongeveer 10 minuten pas aan de slag gewoon omdat die reacties laden zo tergend traag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:49

HaTe

haat niet

Neefdave schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:43:
Ik heb dit topic niet meer in de gaten gehouden maar zijn er al oplossing voor het ubertraag laden van de reacties? Ik kan na ongeveer 10 minuten pas aan de slag gewoon omdat die reacties laden zo tergend traag gaan.
Heb je SpotNet 1.7.x?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Pagina: 1 ... 32 ... 48 Laatste