Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Koffie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:39:
Wat zou brein moeten doen dan? Er wordt nergens verwezen naar enige download mogelijkheid (of ik ben blind) ?
Ik zou bijna dat laatste vrezen, die grote NZB knop maakt zowel het opslaan van een NZB als het direct downloaden mogelijk. Als FTD ook nog eens de mogelijkheid bood om zelf als download client te fungeren dan was Brein helemaal over de zeik gegaan denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Offtopic:

Hebben jullie (eweka gebruikers) ook een mailtje gehad? :X
Geachte klant,

Ten eerste, we willen u bedanken voor uw klandizie en we zijn zeer gemotiveerd om u in de komende jaren te ondersteunen in het gebruik van onze diensten.
Eweka biedt al tien jaar lang Usenet en internet diensten aan in Nederland en Europa, en we werken elke dag aan het continu aanbieden van de beste toegang voor de laagste kosten.

Zoals velen van u wellicht weten, werd een populaire nieuwslezer onlangs verwijderd uit de markt, hetgeen voor een aantal van u problemen opleverde met de toegang tot Usenet.

Wist u dat er vele verschillende manieren zijn om plezier te hebben van ons Usenet-product?
Een goede nieuwslezer is vereist om te navigeren en de inhoud en de gemeenschappen op Usenet te verkennen.
Nieuwslezer software werkt net als een e-mail client, waardoor het zeer gemakkelijk is om door de berichten en inhoud van verschillende nieuwsgroepen tegelijk te bladeren, terwijl het ook mogelijk is om nieuwsgroepen aan uw favorieten toe te voegen of te abonneren op nieuwsgroepen die u interesseren.

Met uw Eweka account kunt u gebruik maken van een willekeurige nieuwslezer.
We maken geen aanbevelingen, maar hieronder zijn links naar een aantal nieuwslezers die op dit moment populair zijn:

Forte Agent: http://www.forteinc.com/main/homepage.php
Newsleecher: http://www.newsleecher.com/
Mozilla Thunderbird: http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/
Spotnet: http://www.snelrennen.nl/spotnet/
Windows Live: http://help.live.com/help...1_proc_addaccount.htm#sr0
Shemes Grabit: http://www.shemes.com/

Tijdens het downloaden van de meeste nieuwslezers, geeft de software zelf instructies voor de juiste configuratie.

Blablabla...
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb die ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Odysseus253 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:46:
Offtopic:

Hebben jullie (eweka gebruikers) ook een mailtje gehad? :X

|:(
Dat is toch juist fijn? Dat Eweka zelf wat voorbeelden aandraagt? Afgezien van het feit dat Eweka het puur voor eigen gewin doet om gene klanten te verliezen vind ik het toch wel een aardige service.
Dat die anderen er in staan die puur tekst lezen is natuurlijk om te zorgen dat ze niet opvallen als een (illegale) download promotor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

thve schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:47:
er zit anders wel een 'nzb knop' op.

dat mocht in ftd toch ook niet?
:o

De NZB knop was dus niet zichtbaar in mijn browser :P

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kun je in Spotnet ook een filter aanmaken op (een gedeelte van) een titel? Ik zou bijvoorbeeld alle films uit 2010 en 2011 willen filteren, dus feitelijk films met (2010) of (2011) in de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:05
Aapenootjes schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:03:
Ik heb vandaag ook maar eens spotnet geïnstalleerd en ben een beetje aan het klooien met eigen filters. Nu had ik al een filter gemaakt voor HD films met NL ondertitels. Dit filter liet echter nog een hoop series door die ook een andere genre gespecificeerd hadden. Dat was simpel opgelost door "AND NOT ( subcats
LIKE '%d11|%' )" handmatig toe te voegen aan mijn filter. Nu zijn er echter nog enkele serie spots die door mijn filter komen doordat ze niet als tv serie zijn gespecificeerd. Weet iemand of het mogelijk is om bijvoorbeeld te filteren op omvang van een post? Alles onder de 4GB valt toch niet serieus als HD film aan te merken.
Ik vind bovenstaand wel een goede vraag. Loop hier zelf ook wel eens tegenaan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
mrwolf schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:07:
Kun je in Spotnet ook een filter aanmaken op (een gedeelte van) een titel? Ik zou bijvoorbeeld alle films uit 2010 en 2011 willen filteren, dus feitelijk films met (2010) of (2011) in de titel.
Natuurlijk, zoiets:

<Filter Name=" - 2011" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[cat = 1 and title LIKE '%2011%' and (( subcat = 103 ) or ( subcat = 110 ) or ( subcat = 106 ) or ( subcat = 107 ) or ( subcat = 108 ) or ( subcat = 109 ) or ( subcat = 104 )) ]]></Filter>

Met de subcat filter ik bepaalde formaten en dat kun je natuurlijk ook wel weglaten. Dat image stukje kun je ook weglaten of aanpassen.
Die van 2010 kun je waarschijnlijk zelf wel bedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
jobr schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:22:
[...]

Natuurlijk, zoiets:

<Filter Name=" - 2011" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[cat = 1 and title LIKE '%2011%' and (( subcat = 103 ) or ( subcat = 110 ) or ( subcat = 106 ) or ( subcat = 107 ) or ( subcat = 108 ) or ( subcat = 109 ) or ( subcat = 104 )) ]]></Filter>

Met de subcat filter ik bepaalde formaten en dat kun je natuurlijk ook wel weglaten. Dat image stukje kun je ook weglaten of aanpassen.
Die van 2010 kun je waarschijnlijk zelf wel bedenken. :)
Thanks, het ging me even om de syntax, de rest lukt idd zelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
<Filter Name="2011"><![CDATA[(cat=1 AND subcat in (103,104,106,107,108,109,110) AND title LIKE '%2011%')]]></Filter>

Dit filtert net ff wat sneller in SQL :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
jeroen210 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:10:
[...]

Ik vind bovenstaand wel een goede vraag. Loop hier zelf ook wel eens tegenaan. Iemand een idee?
subcat b4 ook wegfilteren. (dat is source TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Dat vind ik wel leuk van Eweka.
Lightningusenet geeft weinig informatie over die dingen =P
Maarja heb ik zelf niet nodig.
Spotnet 1.7.4 werkt perfect voor mij.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb versie 1.7.4 geinstalleerd maar het lijkt er op dat de bestanden met oudere spots hiervoor niet werken, ik krijg steeds maximaal 512 spots binnen (terwijl het spots bestand 120mb is)

edit: al gevonden, heb er nu aardig wat.

ook tweaknews (tele2) maar ik haal gewoon alles binnen hoor

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Probeerde spotnet zojuist te updaten, vond sinds gisterenavond maar 120 nieuwe spots en de laatste was van vanochtend 7.41 uur?
Heb tweaknews.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Ik zie de laatste spot van 19:56 (Lost DVD S2D4). Heb ook Tweaknews en SpotNet 1.7.4 fresh install.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
GeeBee schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:01:
Ik zie de laatste spot van 19:56 (Lost DVD S2D4). Heb ook Tweaknews en SpotNet 1.7.4 fresh install.
Dan heb ik ff geen idee wat er niet goed gaat bij mij, tot gisteren werkte alles perfect.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
evdv schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:12:
[...]

Dan heb ik ff geen idee wat er niet goed gaat bij mij, tot gisteren werkte alles perfect.. :?
Bij mij update hij ook gewoon, zonet dik 600 nieuwe spots.
In totaal zit ik nu op 377.601 spots in de database en gaat tot 512 dagen terug.
XSnews gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polleke67
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-06 08:44
Als ik in C:\ProgramData\Spotnet\settings.xml een waarde toevoeg om erotiek eruit te filteren v.b. <DefaultFilter><![CDATA[Cat <> 9]]></DefaultFilter>, krijg ik allemaal dubbele, 3-voudige etc spots.
Zelfs na het verwijderen van de dubbele spots of opnieuw installeren, resulteert het elke keer in het toevoegen van alle spots bij de bestaande spots. Dit duurt niet alleen lang, maar de database wordt ook 250000 groter per keer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:30
Wat vinden jullie eigenlijk van posters die eerst hun spot aanmelden en daarna pas uploaden? Ik denk niet dat dit de bedoeling van spotnet is en vind dit vreselijk irritant, vroeger op ftd zag je nog dat die nog aan het uploaden was, je hoefde de spot dan geeneens aan te klikken :)
Als dit inderdaad niet de bedoeling is hoop ik echt dat er wat mods dit soort posts verwijderen, luisteren de posters niet, gewoon bannen (op hun handtekening oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TereZz schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:19:
Wat vinden jullie eigenlijk van posters die eerst hun spot aanmelden en daarna pas uploaden? Ik denk niet dat dit de bedoeling van spotnet is en vind dit vreselijk irritant, vroeger op ftd zag je nog dat die nog aan het uploaden was, je hoefde de spot dan geeneens aan te klikken :)
Als dit inderdaad niet de bedoeling is hoop ik echt dat er wat mods dit soort posts verwijderen, luisteren de posters niet, gewoon bannen (op hun handtekening oid).
"Vroeger" kon je ook de status updaten en was het niet zo'n probleem. Klagers in de comments kon je gewoon op ge vingers tikken dat ze moesten lezen :p
Nu meldt ik dingen pas aan als ze volledig op de server staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Ik vind het persoonlijk niet erg hoor..we zijn er om elkaar te helpen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja want stel je voor, mensen willen iets delen maar doen het niet precies zoals jij wilt, dat moeten we afstraffen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ships
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
jeroen210 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:10:
[...]

Filesize > (1073741824 * 3.5) geeft alle spots groter of gelijk aan 3,5Gig
maar let op! de bestandsgrote is pas vanaf 24-11-2010 meegegeven.
dus je kunt 'nog' niet filteren op spots ouder dan 114 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:30
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:52:
[...]

Ja want stel je voor, mensen willen iets delen maar doen het niet precies zoals jij wilt, dat moeten we afstraffen ja!
Ga maar eens offtopic praten hier, er zijn gewoon regels (nodig) bij zo'n groot community.
Jou post dat slaat echt nergens op, probeer het eens op fok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36

job

Tsurany schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:54:
[...]

Dat is toch juist fijn? Dat Eweka zelf wat voorbeelden aandraagt? Afgezien van het feit dat Eweka het puur voor eigen gewin doet om gene klanten te verliezen vind ik het toch wel een aardige service.
Dat die anderen er in staan die puur tekst lezen is natuurlijk om te zorgen dat ze niet opvallen als een (illegale) download promotor.
Kijk eens naar de vetgedrukte woorden.
De newslezer waar ze naar refereren is ftd. Ftd is geen newslezer.
En onderaan verwijzen vervolgens wel naar nieuwslezer. Duidelijk een mailtje van iemand die het net niet helemaal snapt en het daardoor voor de noobs ook niet duidelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 13:58
Pistolebob schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:48:
[...]

Het is spotweb met een FTD template :P
Als je meer van zulke sites zoekt, zie je ze zo met google:
http://www.google.nl/#q=intitle%3A%22SpotWeb+-+overzicht%22
Hoi,
Als je geen idee hebt hoe het gemaakt is, ga dan a.u.b. niet doen alsof je het weet.

Ik heb de site gemaakt een paar weken geleden om er zelf gebruik van te maken. Kon er namelijk niet tegen dat FTD weg was, vandaar dat ik dit gemaakt heb.
Er zit geen spotweb script achter, ik heb dit zelf gemaakt.

Het was bedoeld voor 4 mensen (inclusief mijzelf), maar het heeft inmiddels al 7.000+ unieke views. (dit zegt niet veel, maar er zijn 1.000+ actieve (boven de 5 views))

Verdere info hierover:
http://www.spot-net.nl/fo...=10&t=1920&p=17271#p17271
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39859.0

P.s. Juridisch advies is welkom, mocht Brein contact met mij opnemen. Voor zover ik weet doe ik alles conform het oordeel van de rechter. Ik zal mij dan ook niet 1, 2, 3 offline laten halen door Brein.

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:21

GHR

evdv schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:55:
Probeerde spotnet zojuist te updaten, vond sinds gisterenavond maar 120 nieuwe spots en de laatste was van vanochtend 7.41 uur?
Heb tweaknews.
Meer mensen hier last van?
Ja......Bij mij is de laatste post ook van donderdagochtend 07.41. Ook ik heb Tweaknews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik deed dat vroeger ook altijd bij FTD, en zie daar eigenlijk geen probleem in. Dat vond ik gemakkelijker, en ook vriendelijker t.o.v. mensen zonder payserver, die hadden dan voldoende tijd om hem ook binnen te kunnen halen.

Maar bij Spotnet is vooraf aanmelden onmogelijk. Tenminste als je een werkende spot wilt aanmelden. Want je moet een nzb bestand maken van je eigen spot, voordat je hem kunt aanmelden. Als je dus aanmeld, voordat de upload gereed is, krijg je dus een nzb waar niet alle rar's instaan, en dus een niet werkende spot.

Dit is bij die spot zichtbaar doordat de bestandsgrootte te klein is, want die wordt uitgerekend aan de hand van de rar's die in de aangeleverde nzb zitten. Het is ook niet zo, dat die aangeleverde nzb vanzelf word aangevuld, nadat de upload gereed is. Uiteraard is het wel mogelijk zelf aan de hand van de bestandnaam als downloader zelf een nzb te maken, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling bij Spotnet.

[ Voor 5% gewijzigd door cjdijk op 18-03-2011 05:56 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjdijk schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 05:54:
[...]
Maar bij Spotnet is vooraf aanmelden onmogelijk. Tenminste als je een werkende spot wilt aanmelden. Want je moet een nzb bestand maken van je eigen spot, voordat je hem kunt aanmelden. Als je dus aanmeld, voordat de upload gereed is, krijg je dus een nzb waar niet alle rar's instaan, en dus een niet werkende spot.
Que? Ik heb mijn nzb al compleet voordat een upload begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda53
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-07-2022
Een aankondigen of aanmelding hoeft niet slecht te zijn
In het verleden vaak zat mee gemaakt dat iemand anders de spot aanmeld omdat je even geen tijd heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
weet iemand hoe ik de database weer toegevoegt krijg in versie 1.74.
want ik had voorheen 1.56, maar de database file is hiervan in kladblok formaat.
En in 1.74 een ander type :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De database kun je ook downloaden in spotnet (als spot bedoel ik, je kan natuurlijk ook gewoon alles opnieuw binnenhalen (gaat ook automatisch dat laatste))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
Marzman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 07:43:
De database kun je ook downloaden in spotnet (als spot bedoel ik, je kan natuurlijk ook gewoon alles opnieuw binnenhalen (gaat ook automatisch dat laatste))
ik snap wat je bedoelt, maar ik heb hem net geinstald 1.74 en heb nu rond de 2200 spots.
En ik kan de database niet vinden in die 2200 spots.
Voorheen met 1.56 zat ik tegen de 400.000 spots aan. Ik heb hier het bestand van bewaard en wou deze dus terug plaatsen in de nieuwre versie 174 maar die slaat de data base op in een ander soort bestand daardoor kan ik het bestand niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

jbkappirossi schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:30:
[...]

ik snap wat je bedoelt, maar ik heb hem net geinstald 1.74 en heb nu rond de 2200 spots.
En ik kan de database niet vinden in die 2200 spots.
Je begrijpt hoop ik dat alles wat op Spotnet wordt gespot een weergave is van wat op usenet staat? M.a.w.: de database (inmiddels staan er toch aanmerkelijk veel op usenet) is daar met een simpele zoekopdracht te vinden. Ik weet niet hoor, maar dit zou toch echt zó eenvoudig zijn om hier zélf op te komen... :X

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 06:17:
[...]
Idem hier, je kan toch gewoon een .nzb'tje aanmaken met powerpost.. en klaar ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als het om auteursrechtelijk materiaal gaat zoals Films/muziek/software/games dan is het uploaden al illegaal. Ja het is vreselijk irritant maar het is 9 van de 10 keer is het illegaal materiaal dus dan moet je niet zeuren vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
GHR schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 04:16:
[...]

Ja......Bij mij is de laatste post ook van donderdagochtend 07.41. Ook ik heb Tweaknews.
Heb t opgelost, Heb provider verandert van "anders" en dan: news.tweaknews.nl naar "tweakdsl" in de lijst van providers en nu werkt t weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

job schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:53:
[...]

Kijk eens naar de vetgedrukte woorden.
De newslezer waar ze naar refereren is ftd. Ftd is geen newslezer.
En onderaan verwijzen vervolgens wel naar nieuwslezer. Duidelijk een mailtje van iemand die het net niet helemaal snapt en het daardoor voor de noobs ook niet duidelijker maakt.
Tja, ze kunnen het lastiger over FTD hebben denk ik omdat het dan wel heel erg bovenop ligt wat ze aanmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 06:17:
[...]
Nu je het zegt, vroeger met PowerPost kon ik inderdaad een nzb laten genereren. Maar ben sinds een paar jaar geleden overgestapt naar PowerPost GB-12. Daarmee is het mogelijk het vullen van de upload queue te automatiseren. (Drazix: Jammer dat nu spotnet zelf de meeste tijd kost, vanwege het ontbreken van importeer spot vanuit bestand.) Alleen werkt dan het maken van die nzb niet meer, tenminste ik heb dat in elk geval niet meer voor elkaar gekregen. Dat maken van die nzb kost minder tijd dan die upload queue vullen. Ook kun je met die aangepaste PowerPost tot 12 threads gebruiken. Dat leek me wel handig, toen ik op een gegeven moment mogelijk glasvezel kon nemen. Maar verder is het ook zo dat ik eigenlijk altijd divx spot, en ook vaak 2 cd versies, dan krijg je dus 2 nzb's voor 1 film. En 2 NZB's voor 1 film lukt weer niet in Spotnet. Daarom gebruik ik www.yabsearch.nl om de nzb te maken. Als ik dan zoek naar TEST dan vindt hij TEST1 en TEST2 en kan ik dus die 2 samen in 1 nzb bestand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
cjdijk schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:38:
[...]

Nu je het zegt, vroeger met PowerPost kon ik inderdaad een nzb laten genereren. Maar ben sinds een paar jaar geleden overgestapt naar PowerPost GB-12. Daarmee is het mogelijk het vullen van de upload queue te automatiseren. (Drazix: Jammer dat nu spotnet zelf de meeste tijd kost, vanwege het ontbreken van importeer spot vanuit bestand.) Alleen werkt dan het maken van die nzb niet meer, tenminste ik heb dat in elk geval niet meer voor elkaar gekregen. Dat maken van die nzb kost minder tijd dan die upload queue vullen. Ook kun je met die aangepaste PowerPost tot 12 threads gebruiken. Dat leek me wel handig, toen ik op een gegeven moment mogelijk glasvezel kon nemen. Maar verder is het ook zo dat ik eigenlijk altijd divx spot, en ook vaak 2 cd versies, dan krijg je dus 2 nzb's voor 1 film. En 2 NZB's voor 1 film lukt weer niet in Spotnet. Daarom gebruik ik www.yabsearch.nl om de nzb te maken. Als ik dan zoek naar TEST dan vindt hij TEST1 en TEST2 en kan ik dus die 2 samen in 1 nzb bestand zetten.
Werkt dat niet meer? ik heb zelf geen ervaring met GB-12. gebruikte vroeger de originele power post, en tegenwoordig Camelsystem powerpost. Werkt voor mij perfect, dit icm Multipar 1.1.7.6 om het par2 set te maken. met de ingebouwde par functie van powerpost pakt hij maar 1 Cpu core, met multpar veel meer.
je kan toch ook de losse divx nzb's inladen met newsleecher, en dan een nieuwe nzb genereren. dan hoeft je post nog niet online te staan en je hebt wel 1 nzb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
TereZz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:25:
[...]

Ga maar eens offtopic praten hier, er zijn gewoon regels (nodig) bij zo'n groot community.
Jou post dat slaat echt nergens op, probeer het eens op fok!
Doe je dat vaker ? Een mening plaatsen en als iemand een andere mening heeft deze willen verbannen naar FOK ?
Spots in spotnet zijn niet alleen van degenen die spotten in spotnet, dus hoeven ze zich niet aan de regels van TereZz te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Tja ik vind dat soms jammer, maar ach een paar uur later kun je wel bij de NZB. Maar ik ben blij met alles wat ik voorgeschoteld krijg. Modden gaat niet, en kan ook niet want dan krijgt Spotnet in no-time BREIN in zijn nek. Al met al; Learn to live with it
En staat het je niet aan, ga een eigen "TereZz" community beginnen met regels, geboden en verboden.
Spotnet is vrij als een vogel, geen regels geen geboden en vooral geen verboden. Juist dat maakt spotnet, spotnet.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:50
evdv schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:11:
[...]

Heb t opgelost, Heb provider verandert van "anders" en dan: news.tweaknews.nl naar "tweakdsl" in de lijst van providers en nu werkt t weer.
Zelfde probleem, oplossing net andersom, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:10:
Spotnet is vrij als een vogel, geen regels geen geboden en vooral geen verboden. Juist dat maakt spotnet, spotnet.
Spotnet is gewooon dikke bagger aan het worden momenteel. Ik kom er voor wat ebooks, maar voor de rest? Ik kom posts tegen die verwijzen naar torrent sites (zie bijv. homefront), ik kom bergen spam tegen en nog veel meer andere onzin.

Melden aan een moderator heeft ook geen effect.

Kortom, als er niet snel wat verander is het snel voorbij met deze plek zonder regels en verboden. Ik kom er in iedergeval niet vaak meer en heb andere manieren om aan mijn spullen te komen. Ik zou ook niet inzien waarom ik iets daar zou moeten aanbieden. De lol is er wel vanaf. En dat had ik voorheen op FTD niet.

Ik vind het verder trouwens niet erg als iemand voordat hij gaat uploaden het daar al neerzet. Maar dan moet je die spots wel tussen al die andere bagger kunnen vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:40:
[...]

Spotnet is gewooon dikke bagger aan het worden momenteel. Ik kom er voor wat ebooks, maar voor de rest? Ik kom posts tegen die verwijzen naar torrent sites (zie bijv. homefront), ik kom bergen spam tegen en nog veel meer andere onzin.

Melden aan een moderator heeft ook geen effect.

Kortom, als er niet snel wat verander is het snel voorbij met deze plek zonder regels en verboden. Ik kom er in iedergeval niet vaak meer en heb andere manieren om aan mijn spullen te komen. Ik zou ook niet inzien waarom ik iets daar zou moeten aanbieden. De lol is er wel vanaf. En dat had ik voorheen op FTD niet.

Ik vind het verder trouwens niet erg als iemand voordat hij gaat uploaden het daar al neerzet. Maar dan moet je die spots wel tussen al die andere bagger kunnen vinden.
Die homefront is al niet meer te downloaden (handtekening niet correct) dus er wordt wel degelijk wat mee gedaan. Alleen blijft het wel in de indexlijst staan (denk ik, zit nu achter een andere pc waar een oudere versie van spotnet op staat, dus ben er niet 100 procent zeker van hoe het er op mijn laptop die ik normaal gebruik uit ziet).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:44:
[...]

Die homefront is al niet meer te downloaden (handtekening niet correct) dus er wordt wel degelijk wat mee gedaan. Alleen blijft het wel in de indexlijst staan (denk ik, zit nu achter een andere pc waar een oudere versie van spotnet op staat, dus ben er niet 100 procent zeker van hoe het er op mijn laptop die ik normaal gebruik uit ziet).
Dat is fijn om te horen. Dan zijn we wellicht binnenkort ook van de gratis geld advertenties en dergelijke af. Maar dat zou natuurlijk iedereen willen hier, dus dat komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000

TAA

Liever IRC

Met een beetje goede wil en tijd is het best mogelijk om een soort "update" bericht te ontwikkelen waarmee spotters alsnog later een nzb ArticleID toe kunnen voegen aan hun post. Beetje vergelijkbaar met de manier waarop moderatie in de basis uitgevoerd kan worden. Kwestie van tijd en prioriteit denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over die ''handtekening''

Ik kan in versie 1.7.4 die optie niet meer vinden ?
Is dat standaard geintegreerd oid ?
In eerdere versies kon je dat instellen volgens mij of ben ik gek aan het worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TAA schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:19:
Met een beetje goede wil en tijd is het best mogelijk om een soort "update" bericht te ontwikkelen waarmee spotters alsnog later een nzb ArticleID toe kunnen voegen aan hun post. Beetje vergelijkbaar met de manier waarop moderatie in de basis uitgevoerd kan worden. Kwestie van tijd en prioriteit denk ik zo...
Wordt het dan niet weer langzamer met verschllende posts voor een spot? Dat heb je al met de reacties.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:13:
In eerdere versies kon je dat instellen volgens mij of ben ik gek aan het worden ?
Dat kon inderdaad, tot die versie waarbij mense die het uitgeschakeld hadden opeens een niet werkende database kregen. Daarna is het verdwenen achter de schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Marzman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:15:
[...]

Wordt het dan niet weer langzamer met verschllende posts voor een spot? Dat heb je al met de reacties.
Ligt er een beetje aan hoe de client er mee omgaat. Als je de "update" berichten die een origele spot voorzien van de ArticleID van de NZB spot gebruikt om het originele bericht aan te passen in je database zal de impact beperkt zijn en slechts eenmalig bij het verwerken van een update bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mogelijkheid om achteraf je aanmelding / post aan te passen zou denk ik handiger zijn. Dan kan je met een status systeem gaan werken zoals FTD het had.

En dan voorkom je herposts omdat er iets niet werkt of omdat er bijv. par2 bestanden vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Het feit is dat je originele berichten nooit meer aan kunt passen. De enige manier om dat te doen is dus een "update" bericht verzinnen dat de client software kan triggeren om aanpassingen te doen in de database met betrekking tot de originele post. Een status systeem is natuurlijk ook mogelijk op die manier; update berichten zouden dan het status veld in de database van de originele post kunnen beinvloeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan usenetposts idd niet aanpassen. Zelfs cancels van berichten worden op veel servers niet geaccepteerd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 19:57:
[...]

Dat is fijn om te horen. Dan zijn we wellicht binnenkort ook van de gratis geld advertenties en dergelijke af. Maar dat zou natuurlijk iedereen willen hier, dus dat komt vast wel goed.
ik herken me hier trouwens totaal niet in. Ik zie zelden een spam posting of andere vage spots. Of ze vallen me gewoon niet op omdat ik doelgericht zoek op wat ik wel wil zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:19:
ik herken me hier trouwens totaal niet in. Ik zie zelden een spam posting of andere vage spots. Of ze vallen me gewoon niet op omdat ik doelgericht zoek op wat ik wel wil zien...
Ik bekijk 1 keer per dag wat er nieuw is, dan zie je ze wel. Als je doelgericht zoekt of met een filter (bijv. alleen divx) valt het inderdaad mee. Maar dan ben ik bang dat ik wat moois mis.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Weet iemand nog zo een goede server waarmee je alleen headers kan ophalen ?
want m'n Ziggo komt niet hoger dan 107k.

Ik wist dat ergens z'n Russische server was maarja! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Als je in spotnet zoekt op 'Database' vindt je een spot met 'Spotnet 1.7.4 + filters + database', deze downloaden, db bestand veranderen in naam eigen newsreader ---> 370k. Russische server werkt niet meer, dit was een .spot bestand, sinds 1.7 is overgaan tot .db bestanden.

[ Voor 23% gewijzigd door Veertien14 op 18-03-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:49

HaTe

haat niet

Veertien14 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:56:
Als je in spotnet zoekt op 'Database' vindt je een spot met 'Spotnet 1.7.4 + filters + database', deze downloaden, db bestand veranderen in naam eigen newsreader ---> 370k. Russische server werkt niet meer, dit was een .spot bestand, sinds 1.7 is overgaan tot .db bestanden.
Met dat laatste heeft de russische server niks mee te maken hoor. Denk maar na.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Hebben meer mensen er last van dat er niet meer nieuwe spots bij komen?
Mijn laatste spot is van 03:12 vannacht.
Als ik op bijwerken klikt laadt die een lijst van18.000 spots maar geen nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Het laatste wat ik zie is PC Hulp om 14:40. Geen problemen dus.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Laatst online: 03-08 17:02
sigilens schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:32:
Jep... zelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Heb er geen last van, vandaag (15:12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Dacuuu schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:49:
[...]

Werkt dat niet meer? ik heb zelf geen ervaring met GB-12. gebruikte vroeger de originele power post, en tegenwoordig Camelsystem powerpost. Werkt voor mij perfect, dit icm Multipar 1.1.7.6 om het par2 set te maken. met de ingebouwde par functie van powerpost pakt hij maar 1 Cpu core, met multpar veel meer.
je kan toch ook de losse divx nzb's inladen met newsleecher, en dan een nieuwe nzb genereren. dan hoeft je post nog niet online te staan en je hebt wel 1 nzb :)
Misschien dat ik daar nog wel eens naar ga kijken, maar vind het handmatig maken van de nzb niet zo'n probleem. Kost amper enige seconden tijd. Is ook direct een controle of mijn upload compleet is doorgekomen, of er nog wat uit history moet worden gerepost. (Erg irritant trouwens dat veel uploaders incomplete bestanden niet gewoon aanvullen door te reposten uit history, met als gevolg dat veel bestanden dubbel erop komen.) Wat ik veel erger vind, is dat er in Spotnet geen importeer spot uit extern bestand zit, zoals bij FTD. Daardoor kost het aanmelden mij minuten i.p.v. seconden. (Ook erg irritant dat Drazix zeer zelden reageert hier. Dat programmeren lang duurt vind ik niet erg, wel dat Drazix niet reageert). Even een andere vraag, hoe werkt dat met die watchlist (favorieten), wat moet ik doen om een spot daarin te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
cjdijk schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:26:
[...]
Even een andere vraag, hoe werkt dat met die watchlist (favorieten), wat moet ik doen om een spot daarin te krijgen?
In de lijst met spots rechtermuisknop op een spot en dan 'favoriet maken' of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalDave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09-2023
Ja dat probleem had ik net ook. 15.36. Nu heb ik het probleem niet meer 15.37
Vaag :S

edit: En nu toch weer wel 15.38.
Er zijn dus duidelijk problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door BrutalDave op 19-03-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 19:51

Wildfire

Joy to the world!

[...]

Ook erg irritant dat Drazix zeer zelden reageert hier. Dat programmeren lang duurt vind ik niet erg, wel dat Drazix niet reageert.
Dat hij hier überhaupt z'n neus laat zien mag je blij mee zijn. Hij heeft geen enkele verantwoordelijkheid jegens jou en andere tweakers om hier vaak te komen en te reageren.

Met reacties zoals die van jou zou ik het niet vreemd vinden als Drazix op een gegeven moment denkt "stik, ze kunnen de pot op die veeleisers".

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Problemen met het niet ophalen van spots lijkt weer te werken.. net een lading nieuwe binnen weten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...](Ook erg irritant dat Drazix zeer zelden reageert hier. Dat programmeren lang duurt vind ik niet erg, wel dat Drazix niet reageert).
Ik geloof niet dat een ontwikkelaar van een notabene gratis en open-source programma ook maar enige verantwoording of verplichting heeft om zich te "melden" op een forum (een extern forum nog wel in dit geval)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 20:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

[...]

Wat ik veel erger vind, is dat er in Spotnet geen importeer spot uit extern bestand zit, zoals bij FTD. Daardoor kost het aanmelden mij minuten i.p.v. seconden. (Ook erg irritant dat Drazix zeer zelden reageert hier. Dat programmeren lang duurt vind ik niet erg, wel dat Drazix niet reageert).
Zucht .. blijf je daar nu over doorzeuren ? |:(

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 17:03:
[...]

Ik geloof niet dat een ontwikkelaar van een notabene gratis en open-source programma ook maar enige verantwoording of verplichting heeft om zich te "melden" op een forum (een extern forum nog wel in dit geval)
Mee eens.
Maar GoT een extern forum?
Inmiddels wel misschien, maar Spotnet is hier geboren! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heb ik hierook last van sinds 00:34 vanacht, maar daar vinden we vast wel weer wat op :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
Vreemd hoor, mijn laatste spot is nu na 5 keer bijwerken van 01:53
Hij laadt dus steeds de complete database van 186.000 spots,maar de nieuwste komen er dus niet bij.
Ik ga hem maar opnieuw installeren en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Welke news servers hebben jullie? ( de mensen met problemen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dacuuu schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:43:
XSnews

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dacuuu schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:43:
Yabnews. Die van mij gaat niet verder dan 6 uur vanochtend. Als ik op vernieuwen klik, dan laad hij de complete lijst opnieuw, maar gaat niet verder dan 6 uur dus :'(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Spacey23 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:51:
[...]

Yabnews. Die van mij gaat niet verder dan 6 uur vanochtend. Als ik op vernieuwen klik, dan laad hij de complete lijst opnieuw, maar gaat niet verder dan 6 uur dus :'(
Apart..gooi eens de hele database weg, en laat spotnet hem opnieuw binnenhalen. wat krijg je dan te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
Dacuuu schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:03:
[...]

Apart..gooi eens de hele database weg, en laat spotnet hem opnieuw binnenhalen. wat krijg je dan te zien?
Ik heb zelfs een reïnstall gedaan vanmiddag van spotnet... werkte ook niet. Ook ik heb overigens XSnews.

Na verloop van tijd had ik alleen nergens meer last van, rond een uur of 4 was het probleem (voor mij) opgelost.

Edit: Ik neem m'n woorden terug, het heeft vanmiddag even gewerkt... nu kan ik wederom geen spots meer ophalen. Laatste spot stamt af van 16.26h vanmiddag. Weird...

[ Voor 16% gewijzigd door Tuur86 op 19-03-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco12345
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-04-2023
hier ook problemen (ook XSnews)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Tuur86 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:19:
[...]

Ik heb zelfs een reïnstall gedaan vanmiddag van spotnet... werkte ook niet. Ook ik heb overigens XSnews.

Na verloop van tijd had ik alleen nergens meer last van, rond een uur of 4 was het probleem (voor mij) opgelost.

Edit: Ik neem m'n woorden terug, het heeft vanmiddag even gewerkt... nu kan ik wederom geen spots meer ophalen. Laatste spot stamt af van 16.26h vanmiddag. Weird...
Maakt ie wel verbinding en haalt ie geen nieuwe spots binnen of krijg je een foutmelding? In eerste geval, raar heb hierzelf nergens last van, blijkbaar wordt er bij je usp bepaalde groepen tijdelijk niet geupdate.
Zowel bij giganews als supernews nergens last van.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen nieuwe spots meer binnen krijgt, kijk dan even op onderstaand topic op een ander forum. Daar staat de oplossing.

http://www.spot-net.nl/fo...f=3&t=2047&p=17984#p17984

In iedere geval heeft het probleem met de usenetproviders te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco12345
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-04-2023
abort due to constraint violation constraint failed ; geeft ie als foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:39

TFHfony

Professional Weirdo

[...]Wat ik veel erger vind, is dat er in Spotnet geen importeer spot uit extern bestand zit, zoals bij FTD. Daardoor kost het aanmelden mij minuten i.p.v. seconden. (Ook erg irritant dat Drazix zeer zelden reageert hier. Dat programmeren lang duurt vind ik niet erg, wel dat Drazix niet reageert).
Heeft Drazix enige verplichting tegenover jou? Staat hij bij jou op de loonlijst?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdlinden
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 08:09
Hier met lightningusenet en spotnet versie 1.4 geen problemen. Net programma opgestart en laatste spot is 2 minuten geleden. In totaal iets meer dan 377.000 spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:51:
[...]

Heeft Drazix enige verplichting tegenover jou? Staat hij bij jou op de loonlijst?
Helemaal mee eens. Laten we niet vergeten dat Drazix dit voor noppes doet en in zijn eigen vrije tijd. Hij besteed die nuttig, cjdijk gebruikt zijn vrije tijd om van deze laffe reacties te plaatsen. :( |:(

Sorry, maar een beetje meer respect voor de makers van dit mooie stukje software. dat het nog niet helemaal perfect is weet ik ook wel, maar daar wordt vast en zeker aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
Met een andere server voor headers werkt het inderdaad weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 15-09 15:48
Hier ook problemen met nieuwe posts binnehalen , maar daar is al een oplossing voor las ik.

Wat ik ook heb is dat ik elke keer met opstarten , dat hij alle posts weer opnieuw gaat binnenhalen, hoe kan ik dat oplossen.Duurt elke keer wel heel lang om hem zo op te starten.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProCeela schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:18:
Hier ook problemen met nieuwe posts binnehalen , maar daar is al een oplossing voor las ik.

Wat ik ook heb is dat ik elke keer met opstarten , dat hij alle posts weer opnieuw gaat binnenhalen, hoe kan ik dat oplossen.Duurt elke keer wel heel lang om hem zo op te starten.
Dat is ook meteen verholpen met het wijzigen van de headerserver. Maar zet wel voor de zekerheid het automatisch bijwerken in spotnet uit. Voorlopig even handmatig bijwerken tot er een nieuwe update van spotnet komt.

Ik heb deze problemen ook gehad, maar dat is nu opgelost door de server te wijzigen. Het enige wat er niet werkt is het bijwerken van reacties, maar dat vind ik nog het minste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

sigilens schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 20:07:
Met een andere server voor headers werkt het inderdaad weer.
mm hier nog steeds niet. Heb de headers aangepast naar cambrium en update handmatig. Het lijkt dan alsof hij spots ophaalt maar na het verwerken heb ik er nog steeds 378.417 en de laatste blijft van gisteravond. Kan ik nog niets anders aanpassen ?? (het het topic op SN ook al gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:39:
[...]

mm hier nog steeds niet. Heb de headers aangepast naar cambrium en update handmatig. Het lijkt dan alsof hij spots ophaalt maar na het verwerken heb ik er nog steeds 378.417 en de laatste blijft van gisteravond. Kan ik nog niets anders aanpassen ?? (het het topic op SN ook al gelezen)
Dat is vreemd, want het zou dan toch echt moeten werken.

Welke versie van spotnet gebruik je? bij mij werkt het prima met spotnet 1.7.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:19:
[...]

Ik ben nog eens hiermee aan de slag gegaan en nu is alles wel weg? Ik vermoed dat er op mijn spotnet iets niet goed is gegaan met het verwijderen van deze spam berichten, nu heb ik er geen last meer van (sinds vanochtend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds gisteren de volgende melding:

"Load_database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop"

Spotnet blijft hierna hangen, en doet dus verder niks.

Weet iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Database opnieuw downloaden?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Spotnet niet werkt, kan ik natuurlijk ook niks downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je de database eerst wegmikt zal het wel weer werken :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:00:
[...]

Als Spotnet niet werkt, kan ik natuurlijk ook niks downloaden :)
Onzin, je kan de database ook via een zoekmachine (binsearch oid) vinden en downloaden via een client (grabit oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:21

GHR

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:58:
Ik krijg sinds gisteren de volgende melding:

"Load_database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop"

Spotnet blijft hierna hangen, en doet dus verder niks.

Weet iemand een oplossing ?
Hier exact hetzelfde probleem. Storingen blijven komen ongeacht de versie die ik installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:16:
[...]

Onzin, je kan de database ook via een zoekmachine (binsearch oid) vinden en downloaden via een client (grabit oid).
Deze heb ik net gebruikt, en werkt perfect!
Heb nu 378 spots, ongeveer, in de DB.

Heb hem ff op een gratis webhosting gezet, dus geen idee of en hoe lang het werkt ;)

http://drummer2.hostoi.com/spotnet/databasevoor1.7enhoger.db

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik gebruik Spotnet nu een week of 2-3 naar alle tevredenheid en werkt hier als een speer.
Meteen 2 filters ingesteld voor Series en Films in HD :)

Een tweetal (minor) puntjes die ik opgemerkt heb zijn:
[list=X]• Reacties helaas niet uit te zetten
• Wanneer je een spot in de film filter (zowel in mijn ingestelde filter als in de default) bekijkt en het tabblad sluit dan is er een andere film, x regels boven de zojuist bekeken spot, geselecteerd. De x lijkt random te zijn en treedt niet op bij de series.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:56:
Een tweetal (minor) puntjes die ik opgemerkt heb zijn:
[list=X]• Reacties helaas niet uit te zetten
in 1.7.4
bewerken->instellingen->reacties automatisch laden uitvinken
Pagina: 1 ... 31 ... 48 Laatste