Lees even de waarschuwing onderaan dit topic...mphilipp schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:49:
[...]
Helaas is dat artikel uit 2009 en kan ik niets vinden over de relatie van het aantal connecties en de snelheid van je internetverbinding. Ik heb met verschillende aantallen getest en kan geen nadelen vinden aan het gebruik van 30 connecties. Bij sabnzb had ik zelfs het idee van met 20 connecties de snelheid niet goed gehaald werd. Ik heb 120Mb van Ziggo en download ook exact op die snelheid.
Anyway: als ik Spotnet ga gebruiken, begrijp ik dat ik ook daarmee spots moet downloaden. Klopt dat? Is ie daar een beetje slim/snel in? Want inmiddels gebruik ik weer Newsbin en die is supersnel doordat ie meerdere dingen tegelijk doet. Kan ik spotnet ook alleen gebruiken als zoekmachine net als FTD en dan mijn eigen downloadclient gebruiken?
Ik zag trouwens dat bij spotnet bij de About functie de naam van de maker staat.. Weet niet of dit verstandig is voor als brein gaat zitten etteren ? Aangezien ik overal lees dat hij/zij anoniem wil blijven..