Drive it like you stole it.
http://forums.electronica...8-performance-tweaks.html
Daar staat een link voor de oplossing voor lag spikes.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Hoe lang hebben ze daar altijd nodig om iets kleins te fixen? Bij BF2 lieten ze het ook altijd afweten, of zouden ze nog niet doorhebben dat hun laatste update behoorlijk brak is? (incl de lag)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1200793 dat uitgevoerd, let wel op dat dit voor Windows 7 bedoeld is.s1ck schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:36:
[...]
Welke aanpassingen heb je gedaan? Heb best last van lag spikes op me pc:(
Ja ik speel op de PCAllSeeyinEye schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:05:
Bij mij is er niets aan de hand, van vrienden hoor ik ook geen tot niet noemenswaardige klachten, dus vermoed ik dat jij op de PC-port speelt?!
Wat is het probleem dan want ik heb nergens last van..
btw vandaag eindelijk de 100 mortarkills gehaald, gelukkig hoef ik dat nooit meer te gebruiken
[ Voor 20% gewijzigd door Kassad op 03-08-2010 18:09 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
ik zie het eigenlijk ook alleen maar als ik heel goed kijk. En ik zit op een 2443BW met de standaard kleur instellingen (normale kleur instellingen, geen flauw idee wat de kleurtemperatuur is...). Zou je misschien een screenshot kunnen trekken?
Gisteren ook begonnen met de mortar kills... 20 in een avond spelen... pfff wat gaat dat lang duren zegKassad schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:08:
[...]
Wat is het probleem dan want ik heb nergens last van..
btw vandaag eindelijk de 100 mortarkills gehaald, gelukkig hoef ik dat nooit meer te gebruiken
Dat wordt een lange tijd snipen voor mij, en gisteren liet al zien dat dat een flinke aanslag is op mn spelplezier en spelvaardigheid...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Met de VSS sniper op close combat kan het erg hard gaanCartman! schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:09:
Ik zit vooral tegen 500 sniper rifle kills aan te hikken en de 100 marksman headshots. Ik heb n hekel aan snipenMortar vond ik niet echt lastig, dat ging vanzelf wel.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
maar dan moet je wel een ammo boer achter de hand hebben. Die kogels vliegen er door heenMorpheusk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:27:
[...]
Met de VSS sniper op close combat kan het erg hard gaan

En daarbij, de meeste "dikke" sniper rifles zijn one shot kill op afstanden kleiner dan 10M. In normale modus dus, hardcore zijn ze altijd one shot kill. Je kunt ze dus goed gebruiken als shotgun
Op grotere afstanden ook gewoon hoor, Magnum ammo en boven de ribbenkast of de ribbenkast is 1S1K...M2M schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:03:
[...]
maar dan moet je wel een ammo boer achter de hand hebben. Die kogels vliegen er door heen
En daarbij, de meeste "dikke" sniper rifles zijn one shot kill op afstanden kleiner dan 10M. In normale modus dus, hardcore zijn ze altijd one shot kill. Je kunt ze dus goed gebruiken als shotgun
Hehe VSS vind ik erg sterk. Laaste tijd speel ik bijna alleen maar Recon gespeelt met de VSS + motion sensor.Morpheusk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:27:
[...]
Met de VSS sniper op close combat kan het erg hard gaan
Geweldig wapen. Ik heb er in korte tijd al 1000 kills mee gemaakt. Zelf op lange afstand kan je er redelijk eenvoudig kills mee maken.
Enige was me opvalt is dat de VSS geen Crosshair heeft , hij komt bij mij pas tevoorschijn als ik begin te schieten.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Inderdaad een erg sterk wapen, net als de SVU. Ik probeer op alle wapens de 100 kills te halen en bij deze 2 had ik het idee dat het 't makkelijkst ging. Grote afstand, short range, het maakt allemaal niet uit. Ik snap nu waarom ik er zo vaak door gekilled wordtsnakeye schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:29:
[...]
Hehe VSS vind ik erg sterk. Laaste tijd speel ik bijna alleen maar Recon gespeelt met de VSS + motion sensor.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
D'r zit wel een max aan, ik dacht 500 punten max...M2M schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:22:
100, daarbuiten krijg je dus 1 punt per meter
Flickr PSN ID= cheironnl
ik speel eigenlijk alleen maar hardcore, en daar heb je toch helemaal niets aan balletjes.cheiron schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:11:
VSS, SVU of type 88 sniper, met red dote sight en lekker op korte afstand schieten; heerlijk. Merk wel dat ik echt mn balletjes mis (no pun intended) als ik met andere classes speel.
Dat klopt inderdaad. In hardcore wordt ik er alleen maar nerveus van omdat je wel hoort dat er iemand is, maar niet weet waarM2M schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:57:
[...]
ik speel eigenlijk alleen maar hardcore, en daar heb je toch helemaal niets aan balletjes.
Flickr PSN ID= cheironnl
En ja motion mines + m93 pistooltje (denk dat het zo heet, het is een draagbare mitraillette) werkt best goed. Zo heb ik meeste van mijn recon-score gehaald. Beetje gedaan om alle unlocks te hebben, sindsdien speel ik niet zoveel recon.
Wauw. Daar ga ik denk ik een jaar over doen - ik sta momenteel op 14 of zo.Kassad schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:08:
[...]

Wat zijn goeie mortiertips?
- Mortieren als een mcom gearmed is (attacker)Okars schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
Wauw. Daar ga ik denk ik een jaar over doen - ik sta momenteel op 14 of zo.
- Snipers niet countersniper maar mortieren
- Voertuigen mortieren, bij voorkeur als ze maar 1 kant op kunnen rijden
- Stationary weapens mortieren
Zijn eigenlijk de enige momenten dat ik mortier.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tip 1: dit topic, de laatste 2 pagina's (meen ik) even doorlezen
Ik heb de beste tip: Geen mortier gebruiken maar C4Okars schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
Wauw. Daar ga ik denk ik een jaar over doen - ik sta momenteel op 14 of zo.
Beetje lullig als je tegen een tank aan wandelt en je hebt geen C4 bij je.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 05-08-2010 18:16 ]
als ik in die tank zit, wandel je niet zomaar tegen mij aanunfor schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:14:
[...]
Ik heb de beste tip: Geen mortier gebruiken maar C4
Beetje lullig als je tegen een tank aan wandelt en je hebt geen C4 bij je.
[afbeelding]
En je tank wordt nooit door mijnen gesloopt? Heerlijke dingen zijn dat, je legt er een paar bij een vlag neer en terwijl je aan een hele andere kant van de map aan het knokken bent ineens: "tsjing, tsjing, tsjing etc.". Tank damage, tank slopen, double kill, flag defense etc...M2M schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:28:
[...]
als ik in die tank zit, wandel je niet zomaar tegen mij aan. Eigenlijk wordt ik in een tank vrij weinig door C4 gesloopt. Zelfs jihad autootjes kom ik niet vaak tegen. Meestal zijn het mortar strikes, op de voet gevolgd door CG/RPG/bestuurbare RPG. Dus een verrassing is altijd goed
Meestal gebruik ik de C4 toch voor het slopen van de MCOM
de mensen die er bermbommen van maken wel, maar anders vallen de meeste wel op. Je gaat sowieso niet met volle snelheid door een maanlandschap donderen, want dat schiet toch niet op. Dan wordt je van alle kanten belaagd met raketten en kun je de mijnen niet zien liggen.bvk schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:05:
[...]
En je tank wordt nooit door mijnen gesloopt? Heerlijke dingen zijn dat, je legt er een paar bij een vlag neer en terwijl je aan een hele andere kant van de map aan het knokken bent ineens: "tsjing, tsjing, tsjing etc.". Tank damage, tank slopen, double kill, flag defense etc...
Alleen vraag ik me af wat ik met de tracer gun verkeerd doe.. Ik weet niet hoeveel gespuis ik al met dat ding neergehaald heb, maar nog niet eens brons gehaald!
Hoe wil je kills maken met de tracerdarts dan?Macros4 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:29:
Alleen vraag ik me af wat ik met de tracer gun verkeerd doe.. Ik weet niet hoeveel gespuis ik al met dat ding neergehaald heb, maar nog niet eens brons gehaald!
ICM een tubeCptChaos schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:36:
[...]
Hoe wil je kills maken met de tracerdarts dan?
je krijgt daar geen medailles op
Hardcore Arica Harbour Conquest M9 pistol only als medic. Mijn highscore is 26 kills, in twee ronden gold star. Kleine maand geleden ontdekt hoe verrekt makkelijk dat gaatM2M schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:49:
[...]
je krijgt daar geen medailles op. Maar vooral blijven darten, de handguns stellen toch niets voor
Assault geweer met shotgun underbarrel en tracer dart pistool. Mijn default config, en ik switch dus altijd naar de shotgun als mijn normale geweer leeg is. De tracer dart gebruik ik tegen alle vehicles, zoals bijvoorbeeld op atacama desert tegen de minigun op het dakje. Vanaf de basis heb je tijd zat om goed te mikken, en zonder bulletdrop is een tracerdart zo geplaatst. Vervolgens moeten er natuurlijk nog wel mensen zijn die ook daadwerkelijk hun rocketlauncer pakken om er een raket in te janken.Spaiker schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:06:
Ik ben zo gewend van de M9 als 2e wapen te trekken, dat als ik eens een tracer meeneem, ik al vloekend ten onder ga aan de tegenstander(s). Hoe zit dat nu met de SPECACT, als ik "get all bronze stars" wil halen, moet ik op deze wapens ook brons halen?
Waarom staat er bij de weapon stats dan een ster bij?M2M schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:49:
[...]
je krijgt daar geen medailles op. Maar vooral blijven darten, de handguns stellen toch niets voor
Dan telt de kill toch voor de tube?Macros4 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:29:
ICM een tube
Al vind ik de 40mm grenade launcher meer een tube dan een RPG7, CG en AT4, dat zijn rocketlaunchers...
Vergeet de tijd niet dat de tracerdart blijft zitten: dit is ongeveer een minuut.M2M schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:22:
Assault geweer met shotgun underbarrel en tracer dart pistool. Mijn default config, en ik switch dus altijd naar de shotgun als mijn normale geweer leeg is. De tracer dart gebruik ik tegen alle vehicles, zoals bijvoorbeeld op atacama desert tegen de minigun op het dakje. Vanaf de basis heb je tijd zat om goed te mikken, en zonder bulletdrop is een tracerdart zo geplaatst. Vervolgens moeten er natuurlijk nog wel mensen zijn die ook daadwerkelijk hun rocketlauncer pakken om er een raket in te janken.
[ Voor 94% gewijzigd door CH4OS op 06-08-2010 00:54 ]
Edit1: En www.bfbcs.com is nu overloaded... hoe zou dat toch komen... xD
Edit2: Iedereen is lvl1 op de servers, maar de SA wapens werken nog... o.0
[ Voor 44% gewijzigd door FiRePaTH op 06-08-2010 01:19 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ik gebruik mortars voornamelijk om op aantal maps bebossing weg te ploegen om mijn field of fire te clearencheiron schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:29:
[...]
- Mortieren als een mcom gearmed is (attacker)
- Snipers niet countersniper maar mortieren
- Voertuigen mortieren, bij voorkeur als ze maar 1 kant op kunnen rijden
- Stationary weapens mortieren
Zijn eigenlijk de enige momenten dat ik mortier.
Vanavond ggrrrr momentje. Speelde op Spartagaming.com en liep 17-0 halverwege de ronde. Opeens gekicked. Ik denk wtf deze server heeft goeie redelijke admins en speel hier zo vaak. Kom ik na 5 minuten terug en vraag waarom ik gekicked werd. Admin: Kaap, I'm so terribly sorry! I kicked the wrong guy! Beetje jammer van die score
Volgens mij is nu alles weer normaal...FiRePaTH schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 01:09:
Hmmmm stats server van EA ligt eruit voor de xbox360, maar je kan wel connecten als lvl1 player... o.0
Edit1: Nee dus, stats pagina (in-game) werkt weer wel, bij lvls joinen is iedereen nog lvl1..
[ Voor 10% gewijzigd door FiRePaTH op 06-08-2010 02:19 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Als ik de beschrijving zo lees zou die informatie over vijanden aan teamgenoten door moeten geven.
Maar ik merk geen verschil ten opzichte van de standaard (M24) sniper scope.
Ik moet nog steeds zelf op "select" drukken (PS3) om vijanden te spotten/markeren.
Heeft die scope dus echt meerwaarde?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die fout is vannacht vrij snel opgelost,er was een beetje hoge load op de serversFiRePaTH schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 01:09:
Hmmmm stats server van EA ligt eruit voor de xbox360, maar je kan wel connecten als lvl1 player... o.0
Idd minder ja, maar aan de andere kant: je stats worden toch bewaard? Of ben je je 17 kills kwijt als je gekicked wordt?Kaap schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 01:31:
[...]
Ik gebruik mortars voornamelijk om op aantal maps bebossing weg te ploegen om mijn field of fire te clearen
Vanavond ggrrrr momentje. Speelde op Spartagaming.com en liep 17-0 halverwege de ronde. Opeens gekicked. Ik denk wtf deze server heeft goeie redelijke admins en speel hier zo vaak. Kom ik na 5 minuten terug en vraag waarom ik gekicked werd. Admin: Kaap, I'm so terribly sorry! I kicked the wrong guy! Beetje jammer van die score
Is me namelijk ook al een paar keer overkomen (stomme admins die er niet tegen kunnen als je ze killt), maar volgens mij kreeg ik die stats er gewoon bij...
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik ben 'Cocoia' en hij is Typehigh. Positieve KDR / rank 30-ish
flickr - WOT Profile - Game PC
De sniper spotting scope detecteert automatisch of er een vijand is, waar je crosshair naar toe kijkt. Echter doet hij dit alleen binnen een bepaalde (toch wel erg korte) afstand, en niet de volledige "diepte" waar je zelf zicht op hebt met bijvoorbeeld een 12x zoom scope. Hij heeft echter nog wel een ander voordeel, je kan vaker spotten (select knop op je controller) per xx seconden dan zonder die scope, en ook ziet hij net IETS meer, en hij ziet het ook sneller...dvdkiwi schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:37:
Ik speel veel met Recon, en heb de Sniper Spotting Scope vrijgespeeld (laatste Recon gadget unlock).
Als ik de beschrijving zo lees zou die informatie over vijanden aan teamgenoten door moeten geven.
Maar ik merk geen verschil ten opzichte van de standaard (M24) sniper scope.
Ik moet nog steeds zelf op "select" drukken (PS3) om vijanden te spotten/markeren.
Heeft die scope dus echt meerwaarde?
Maar gebruik dus de sniper spotting scope eigenlijk alleen als je zelf veel spot met de select knop, dat gaat dan een stuk sneller/beter met dat ding d'r op.
anathema
Het kan zijn dat je op een server heb gespeeld die niet ranked is. Even je filters aanpassen in het spelanathema schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:55:
Hm, daarnet van alles geunlockt (PC), o.a. de M60, start ik net weer op is niets daarvan opgeslagen. Komt dit vaker voor? Ik neem aan (hoop) dat dit wel alsnog geupdate wordt..
[ Voor 5% gewijzigd door harmageddon op 06-08-2010 16:03 ]
Aap!
Ik zie net de laatste unlock die ik heb vrijgespeeld van medic, mng ofzo voor stabieler mikken, er wel staat terwijl red dot sight, 4 X scope, M60 die daarvoor zitten niet. Zal toch wel foutje zijn ergens neem ik aan aangezien ik die red dot al eerder had vrijgespeeld en daarna wel werkte..harmageddon schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:03:
[...]
Het kan zijn dat je op een server heb gespeeld die niet ranked is. Even je filters aanpassen in het spel
anathema
Anoniem: 153884
sure, waarom niet -> IGN is StrongyCocoia schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:33:
Zijn er nog mensen die op de PC met mij een een vriend willen spelen? Ik heb zo'n karige friend-list
Ik ben 'Cocoia' en hij is Typehigh. Positieve KDR / rank 30-ish.
Thanx voor de info!FiRePaTH schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
De sniper spotting scope detecteert automatisch of er een vijand is, waar je crosshair naar toe kijkt. Echter doet hij dit alleen binnen een bepaalde (toch wel erg korte) afstand, en niet de volledige "diepte" waar je zelf zicht op hebt met bijvoorbeeld een 12x zoom scope. Hij heeft echter nog wel een ander voordeel, je kan vaker spotten (select knop op je controller) per xx seconden dan zonder die scope, en ook ziet hij net IETS meer, en hij ziet het ook sneller...
Maar gebruik dus de sniper spotting scope eigenlijk alleen als je zelf veel spot met de select knop, dat gaat dan een stuk sneller/beter met dat ding d'r op.
Ik spot altijd met de select knop, dus dat is het probleem niet.
Hoorde ook dat je met de spotting scope vijanden kan spotten die "maakt niet uit waar in je vizier" te zien zijn, en dat je bij normale sniper scopes alleen vijanden kan spotten die zich in het centrum van je scope (crosshairs) bevinden.
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 07-08-2010 21:41 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
er bestaat ook een problementopic
Volgens mij geldt dat bij normale snipers ook zo, wat misschien wel zo zou zijn is dat als je de spotter equipped heb, dat je dan geen 'cooldown' van je spot functie heb...dvdkiwi schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:15:
[...]
Thanx voor de info!
Ik spot altijd met de select knop, dus dat is het probleem niet.
Hoorde ook dat je met de spotting scope vijanden kan spotten die "maakt niet uit waar in je vizier" te zien zijn, en dat je bij normale sniper scopes alleen vijanden kan spotten die zich in het centrum van je scope (crosshairs) bevinden.
hoewel spotten in hardcore vrij nutteloos is. Zeker sinds de laatste patch, waar ze de kleine minimap uit het "tab" scorebord gehaald hebben. Je moet dus de grote map openen om de locatie van de tegenstander (gespotte tegenstander) te zien.The Great HooD schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:52:
@ hierboven.
er bestaat ook een problementopic
[...]
Volgens mij geldt dat bij normale snipers ook zo, wat misschien wel zo zou zijn is dat als je de spotter equipped heb, dat je dan geen 'cooldown' van je spot functie heb...
Daarom speel ik HC ook niet. Ik vind dat ze het hele tactische/teamwork idee eruit hebben gehaald. Ze hadden eigenlijk alles van het beeld af moten halen zoals die icoontjes boven het hoofd van de tegenstanders, maar ze wel laten zien op de Minimap en die dus ook in het beeld laten zien. Nu kan je feitelijk niks doen om je team een beetje te helpen, spotten en dergelijke is nutteloos. Ook die balletjes zijn zwaar nutteloos. Ik had echt zin om HC te spelen toen BC2 nog niet uit was, maar ze hebben het in mijn ogen zwaar laten falen.M2M schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:53:
[...]
hoewel spotten in hardcore vrij nutteloos is. Zeker sinds de laatste patch, waar ze de kleine minimap uit het "tab" scorebord gehaald hebben. Je moet dus de grote map openen om de locatie van de tegenstander (gespotte tegenstander) te zien.
En er vervolgens nog wat aan te doen. In hardcore maak je echt geen kans. Daarbij, in real life komt het toch ook niet voor dat je iemand met een rood pijltje boven zijn hoofd ziet, als iemand 'm gespot heeft?
Snap wat je bedoelt en dan zijn die opties ook overbodig, maar ik vind zoals M2M vervolgens zegt ook lame als je dan getagged bent en vervolgens op een driehoekje gaat sprayen... not fun.
Een goede oplossing was geweest dat ook die balletjes etc allemaal werken in hardcore, maar dat slechts 1 persoon uit het hele team daar iets mee kan. Juist, de commander! Die mis ik
Daarom pleit ik er dus ook voor om juist niet die icoontjes te houden maar wel de minimap. En dan komen die stipjes wel op je radar. Het blijft wel een spel, als iemand schiet hoor je niet perse dat de schutter 100 meter voor je staat. De minimap helpt dan wel...M2M schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:05:
er zitten voor en nadelen aan hardcore. In softcore, als je gespot wordt, krijg je dus een regen kogels op je af. Waar je je ook bevind. In hardcore mode dus niet. Daar moet je ook voorzichtiger spelen. Rambo stijl werkt tot ongeveer 3 meter in het open veld, waarna je vrij snel een aantal kogels door je hoofd geschoten krijgt. Teamwork is dan belangrijk. A zetten om B te kunnen zetten, aangezien A ook neer te krijgen is door het gebouw in te laten storten bijvoorbeeld. Dat is iets wat ik in softcore echt niet doe. Gewoon over het veld rennen. Als je geraakt wordt, heb je gewoon nog tijd om je om te draaien en te kijken wie je schiet.
En er vervolgens nog wat aan te doen. In hardcore maak je echt geen kans. Daarbij, in real life komt het toch ook niet voor dat je iemand met een rood pijltje boven zijn hoofd ziet, als iemand 'm gespot heeft?
Commander kan, maar juist doordat ze deze commander eruit hebben gehaald blijft het wel toegankelijk. Ik moet er echt niet aan denken dat als ik een keer in me eentje speel (en dat is best vaak), dat ik dan zo'n **commander heb, mede door de consoles waar veel 'kleine' kinderen spelen...peakaboo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:08:
@ The Great HooD
Snap wat je bedoelt en dan zijn die opties ook overbodig, maar ik vind zoals M2M vervolgens zegt ook lame als je dan getagged bent en vervolgens op een driehoekje gaat sprayen... not fun.
Een goede oplossing was geweest dat ook die balletjes etc allemaal werken in hardcore, maar dat slechts 1 persoon uit het hele team daar iets mee kan. Juist, de commander! Die mis ikIn BF2 won je elke match met een goede commander, die zet de strategische moves uit.
Je kan dus veel meer spotten dan normaal.
Inderdaad een veel kortere "cool down" periode.
Plus als zich 2 man in je vizier bevinden spot je ze meestal met 1 druk op de knop (ja, de select toets moet ik nog wel steeds indrukken, auto-spotten doet ie over geen enkele afstand)
Hij heeft echt meerwaarde voor je squad/team, en geeft mij een hoop spot-assist.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 08-08-2010 10:25 ]
Vind het ook fijn als teamgenoten spotten.
Voor bv qonquest (speel ik vrijwel altijd) is teamwork gewoon een must.
Ik spot eerst en begin dan te schieten (bijna simultaan). Zo ben je verzekerd van een kill of een kill assist + spot assist.Spaiker schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:34:
Voor zij die het gebruiken toch, ik ken maar bitter weinig recons die effectief spotten, meestal enkel schieten voor eigen kills, en teamgenoten die eraan dood gaan omdat ze niet gespot zijn
Ja dat snap ik ook niet. Het zal er wel mee te maken hebben dat ze die kill zelf willen hebben ofzo. Ik speel op de PS3 en soms zie je continu mensen gespot worden en soms ben ik de enige die het doet. Ik speel als teamplayer en mij hoor je dus ook niet zeggen dat iemand mijn kill 'gestolen' heeft, wat ik soms toch nog wel door een headset hoor.Spaiker schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:23:
En dan kan je de vijand volgen als ie ergens achterin duiktdubbel plezier, daarom snap ik neit waarom recons dat niet veel meer doen dan nu..
Mij hoor je ook niet snel zeggen dat iemand mijn kill steelt, tenzij ik iemand probeer te knifen en een of andere random speler schiet hem snel dood voordat ik hem heb geknifed. Maar dat komt zelden voor, hoewel ik laatst wel had voorgenomen om een paar rondes alleen maar te knifen. Dat lukt nog aardig, ondanks de brakke knife.Sandyman538 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:27:
Ik speel als teamplayer en mij hoor je dus ook niet zeggen dat iemand mijn kill 'gestolen' heeft, wat ik soms toch nog wel door een headset hoor.
Volgende keer ga ik mijn repairtool kills wat ophogen denk ik
PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Ik spot bijna altijd, ook al kom ik, zelfs als recon in een close combat terecht.
Ik voeg je wel toe als ik weer eens ga spelenCocoia schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 13:33:
Zijn er nog mensen die op de PC met mij een een vriend willen spelen? Ik heb zo'n karige friend-list
Ik ben 'Cocoia' en hij is Typehigh. Positieve KDR / rank 30-ish.
Mensen die in de spawn van de tegenstander zitten met c4 op een vijandelijke tank te wachten totdat er iemand instapt mogen ze van mij preventief uit het spel halen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij zit ook vrijwel alleen maar in, op, of rond de basissen (of hij rijd erin met een quad). Skill-loos en vervelend, bovendien nutteloos voor zijn team.cheiron schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:26:
[...]
Mensen die in de spawn van de tegenstander zitten met c4 op een vijandelijke tank te wachten totdat er iemand instapt mogen ze van mij preventief uit het spel halen.

Het gebeurd te weinig, denk dat dat ook wel komt omdat men MW2 gewend is. Toch kan het (zeker in BC2) een verschil maken tussen een potje winnen of juist verliezen!Sharpp schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:02:
Ik snap ook niet dat er zo bar weinig spelers zijn in BC2 die spotten ongeacht welke class ze dan zijn. Of ze zijn enorm hebzuchtig of ze zijn de functie van de q knop vergeten.![]()
Ik spot bijna altijd, ook al kom ik, zelfs als recon in een close combat terecht.
Ik speel voornamelijk hardcore, wat is het voordeel van spotten? Ik heb immers geen minimap ter beschikking.Sharpp schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:02:
Ik snap ook niet dat er zo bar weinig spelers zijn in BC2 die spotten ongeacht welke class ze dan zijn. Of ze zijn enorm hebzuchtig of ze zijn de functie van de q knop vergeten.![]()
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-08-2010 09:31 ]
Anoniem: 361737
Als ik recon ben, ben ik zo door mijn motion mines heen gooien die zooi en ik spot tegelijk met mijn linkermuis knop, dan score je altijd, dood of levendKaap schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:30:
[...]
Ik speel voornamelijk hardcore, wat is het voordeel van spotten?
Voordeel van spotten, is dat je team mates weten waar iemand zit (of jij) en/of extra punten.
Ik zeg "SPOT JE ROT"
Ren.
Das mooi, maar in hardcore modus heeft spotten weinig zin, je kunt namelijk wel spotten in hardcore modus maar je teamleden krijgen dit niet te zien. (Je ziet geen rood pijltje boven het hoofd)Anoniem: 361737 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:38:
[...]
Als ik recon ben, ben ik zo door mijn motion mines heen gooien die zooi en ik spot tegelijk met mijn linkermuis knop, dan score je altijd, dood of levend
Voordeel van spotten, is dat je team mates weten waar iemand zit (of jij) en/of extra punten.
Ik zeg "SPOT JE ROT"
Ren.
Exacto mundo!in2duhCore schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:54:
[...]
Das mooi, maar in hardcore modus heeft spotten weinig zin, je kunt namelijk wel spotten in hardcore modus maar je teamleden krijgen dit niet te zien. (Je ziet geen rood pijltje boven het hoofd)
Geeindigd met 23-14 en 16 pins aan het avontuur overgehouden, waaronder mijn eerste "ace" pin.
Gaat steeds beter nu, in het begin was dit spel echt wennen.
Heeft iemand trouwens een idee waarom mijn singleplayer trophies niet zichtbaar zijn op www.badcompany2.ea.com? Ik heb ze toch echt, maar hij geeft ze niet als behaald.
Ook geeft ie sommeige unlockte items (zoals bv de spotting scope) niet weer.
En de pagina is refreshed, dus stats zijn up to date.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 09-08-2010 17:19 ]
Je hebt wel gewoon een map in je pause menu hoor (PS3 en Xbox ook volgens mij, PC geen idee). Daar zie je weldegelijk je motion sensors en gespotte mensen op terug. Als ik recon ben zit ik regelmatig op de start knop te rammen om te kijken waar de vijand is die net door m'n motion sensor loopt.in2duhCore schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:54:
Das mooi, maar in hardcore modus heeft spotten weinig zin, je kunt namelijk wel spotten in hardcore modus maar je teamleden krijgen dit niet te zien. (Je ziet geen rood pijltje boven het hoofd)
Heeft al regelmatig mijn virtuele leven gered. Heb ook wel 's dat er een sniper op een moeilijk uit te leggen plekje zit, dan spot ik hem voor ik neerga en dan kunnen m'n squadmates even op hun map kijken waar ie zit.
Het enige wat niet in HC zit zijn de driehoekjes boven vijanden, maar een minimap heb je wel gewoon (volgens mij zelfs een groter exemplaar dan normaal).
[ Voor 11% gewijzigd door Wizz15 op 09-08-2010 18:26 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Bij non hardcore mode krijg je bij elke spot kill assist extra punten. Als het eem squad member betreft extra punten. Bovendien ziet jouw hele team de gespotte enemies dmv rode driehoekjes op hun minimap en in hun FOV maar dit is toch wel bekend?Kaap schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:30:
[...]
Ik speel voornamelijk hardcore, wat is het voordeel van spotten? Ik heb immers geen minimap ter beschikking.
Blijkbaar voor sommigen niet

Vandaag een team met, serieus hoor, 7/12 snipers, als attacker, en ik zag geen enkele oranje driehoek verschijnen gedurende de hele map, triestig hoor
ja maar in hardcore dus niet. En dat zou ook niet meer grappig zijn, als je gespot wordt krijg je kogels naar je hoofd, en met maar 50 HP ben je echt zo dood.Sharpp schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:37:
[...]
Bij non hardcore mode krijg je bij elke spot kill assist extra punten. Als het eem squad member betreft extra punten. Bovendien ziet jouw hele team de gespotte enemies dmv rode driehoekjes op hun minimap en in hun FOV maar dit is toch wel bekend?
Dus vandaar ook het idee om het spotten er in te houden, maar dan enkel op de minimap in softcore. In hardcore mag het wel hetzelfde blijven. Maar men moet dan een map kunnen openen die niet het gehele beeld beslaat, maar waarmee je dus niet kunt schieten.
Ik scroll er liever mee door mijn wapens...Spaiker schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:42:
Ik heb mn spot op scrolwiel gezet, makkelijker bereikbaar, en sneller
Men is teveel MW2 gewend en spot daarom maar niet.Blijkbaar voor sommigen niet
Men spot in 90% van de gevallen niet meer, of je nou 7 RECONS van de 12 spelers hebt zitten of niet...Vandaag een team met, serieus hoor, 7/12 snipers, als attacker, en ik zag geen enkele oranje driehoek verschijnen gedurende de hele map, triestig hoor
Denk dat iedereen er goed aan doet om deze weer is te bekijken:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M&feature=player_embedded]
Anoniem: 151407
verziekt toch weer mijn avond zo'n zielig kansloos figuur.
ach kan maar hopen dat hij keer word gebanned maar dat punkbuster vind de laatste tijd meer niet dan wel..
3e hacker deze avond in 5 games.. beetje jammer.
Heb je op internet gezocht of hij een bekende is? Anders kan je hem aanmelden, zodat hij in de gaten word gehouden. Meeste servers hebben meerdere zogeheten streams met punkbuster...Anoniem: 151407 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:51:
gadver, net ronde met zo'n gare stink hackende duitser. 42/2 en schoot alles op de meest onmogelijke plaatsen dood. hoop echt dat ze dat soort figuren bannen 4 life.
Bad Company 2 maakt echter geen gebruik van Valve Anti Cheat (VAC), anders was dat een optie, ware het niet dat BC2 ook werkt buiten Steam om.en als hij steam gebruikt complete account ban.
Ken het, heb het tot nu toe maar 1x meegemaakt waar het ook echt opviel.verziekt toch weer mijn avond zo'n zielig kansloos figuur.
Zoals ik al zei, er zijn servers die meerdere streams hebben naar punkbuster banlists. Dutch Cheese is daar een van, jammer dat die dan weer veel leeg is laatste tijd.ach kan maar hopen dat hij keer word gebanned maar dat punkbuster vind de laatste tijd meer niet dan wel..
Probeer voor een volgende keer de nickname te vinden met Google, er zijn ook diverse sites waar dergelijke cheaters (want hackers wil ik ze niet noemen) gemeld worden.3e hacker deze avond in 5 games.. beetje jammer.
Weet je waarom die servers een stille dood zijn gestorven?CptChaos schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:04:
[...]
Zoals ik al zei, er zijn servers die meerdere streams hebben naar punkbuster banlists. Dutch Cheese is daar een van, jammer dat die dan weer veel leeg is laatste tijd.
[...]
MIXED MODE! Men joint je server omdat hij graag Conquest of Rush wil spelen, als er dan ineens geswitched word naar een ander gametype, vertrekken veel spelers.
Je hebt zelfs idioten die hosten SQDM (mijn favoriete spelmodus), en dan gaat ie ineens over op rush!
Worden ineens mijn buddies overgegooid naar een ander team!
Dan hebben wij ons disconnect knop snel gevonden hoor.
Ook belangrijk: Let op je mapcycle, bij maps als Port Valdez CQ en Arica Harbor Rush zul je vaak de server leeg zien lopen.
Ik kan vrijwel zeker zeggen dat dat meer aan jou ligt dan aan de zogenaamde "hackers".3e hacker deze avond in 5 games.. beetje jammer.
Ik durf daar mijn hand voor in het vuur te steken
In 500+ uur, ben ik 1 duidelijke hacker tegen gekomen.
Vrijwel dagelijks word ik gekicked/banned omdat ik zou hacken.
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 10-08-2010 08:13 ]
Met een scroll wiel kan je ook klikken heCptChaos schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:31:
[...]
Ik scroll er liever mee door mijn wapens...
Ja ik kom die servers steeds vaker tegen. Jammer alleen dat je daarvoor na het respawnen automatisch gekilled wordt. Ze moeten iets maken zodat men met een bepaalde dan class niet kan respawnen. Volgens mij had een multiplayer spel van een paar jaar geleden deze optie automatisch ingebouwd.Cartman! schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:10:
Gelukkig heb ik een server gevonden waarbij het aantal snipers (dus niet recons!) is gelimiteerd tot 4, wat een potten zijn datAltijd als ik er speel is het vuurwerk en iedereen gaat ervoor. Jammer dat zo'n aanpassing nodig is alleen voordat het spel "werkt".
Wat is er mis met Arica Harbor Rush? Persoonlijk zijn er maar een paar maps die ik niet zo goed trek:unfor schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 07:52:
[...]
Ook belangrijk: Let op je mapcycle, bij maps als Port Valdez CQ en Arica Harbor Rush zul je vaak de server leeg zien lopen.
- Port Valdez op Conquest inderdaad. Team dat als eerste de middelste basis heeft wint over het algemeen. Die bottleneck kom je als andere team heel moeilijk doorheen
- White Pass Rush. De eerste base pakken = winnen, en dat is jammer. Moet wel zeggen dat die eerste base als defender wel verdomd intens kan zijn met tegenstanders die van alle kanten komen. Mixed bag dus
- Atacama Desert. Simpelweg omdat ik er als attacker zo een beetje 3* zo vaak doodga als in welke andere map..
Nelson Bay op Conquest vind ik een echte toevoeging. Altijd leuk als de 2 teams de points hebben die het verst bij hun basis vandaan liggen
Flickr PSN ID= cheironnl
Zijn dat niet unranked servers? Niet dat dat mij boeit, overigens.. Ik vind de sfeer op unranked servers vaak beter, geen geblaat over het al dan niet balanced zijn van de teams etc..Cartman! schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:10:
Gelukkig heb ik een server gevonden waarbij het aantal snipers (dus niet recons!) is gelimiteerd tot 4, wat een potten zijn datAltijd als ik er speel is het vuurwerk en iedereen gaat ervoor. Jammer dat zo'n aanpassing nodig is alleen voordat het spel "werkt".
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Anoniem: 361737

Dit zuigt groot!!
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
Wil je op de leaderboard opgenomen worden stuur dan TrekDude101 een DM!