wat moet ik nu doen als ik geen kaartlezer heb?
die heb ik namelijk helemaal niet
Verwijderd
ik heb er ook geen maar het is me toch gelukt. Ik heb alles gewoon via de "gewone" data opslag gedaan als je de telefoon aan je pc hangt komt er de vraag wat je er mee wil doen "bestands overdracht" aan klikken en je kunt je spullen er naar toe schrijven.sander_bos schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:26:
wat moet ik nu doen als ik geen kaartlezer heb?
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Je kunt een nandroid+ext backup maken, vervolgens een wipe + flash van de originele rom, testen of het probleem daar ook bestaat, hier melden op GoT en vervolgens een wipe + restore van je nandroid backup doen.Die Bruine schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 08:10:
Ik hoop dat je van je vakantie geniet. Ik heb wel een "ding" waar je misschien naar kunt kijken. Als er een koptelefoon is aangesloten blijft deze altijd actief. Ik weet niet wat het is, ik denk de headset modus. Logisch zou ik denken aangezien het geluid dan via de koptelefoon moet. Maar dit is dan de eerste telefoon waarbij ik merk dat er constant signaal doorheen gestuurd wordt. Alleen de standaard "Muziek" speler heeft hier geen last van. Als je daar muziek afspeelt en daarna pauzeert, hoor je geen ruis. In elke andere applicatie die ik heb geprobeerd, maar ook bij gewoon gebruik blijft de koptelefoon actief. Je hoort dus die ruis en bij geen enkele speler springt het geluid terug naar stereo mode. Wat je dus krijgt is de bekende "AM-radio 8-bits" geluidskwaliteit. Enige wat dan helpt is de koptelefoon eruit en er weer in. Niet zo erg, maar volgens mij zorgt die ruis ook voor (een waarschijnlijk minimaal) onnodig stroomverbruik. Ik ben benwieuwd of dit bij de stock ROM ook zo was. Iemand nog stock draaien die dit wil testen?
[ Voor 30% gewijzigd door Die Bruine op 07-09-2010 15:18 ]
Verwijderd
Met http://m.uitzendinggemist.nl/ kan je gewoon alles kijkenChielllie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 00:51:
Met Prologic op vakantie is het wel ineens rustig hier. Zou die 't lekker hebben, of zou die stiekem aan 't dromen zijn over een Android 2.2..?
Heeft iemand trouwens een tip hoe je uitzendinggemist kan bekijken via de browser of Opera? Ofwel hoe kan je flashplayer 10 op de rom bakken?
Zou ik ook graag willen, Ik ben al wat aan het testen geweest met volume applicaties, maar nog niets gevonden.Die Bruine schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:50:
Nog een verzoek; kun je mediavolume in kleinere stappen mogelijk maken? Op z'n zachtst vind ik het nog altijd te hard namelijk. Zowel tijdens afspelen van muziek als het spelen van spelletjes.
Dat kan ja. Maar zonder oortjes is het ook nog te hard vind ik. Soms game ik gewoon op de bank en dan is het volume toch echt te hard.theMob schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:39:
Misschien oortjes met een volumeregeling?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Li0nHeart op 20-09-2010 11:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door TWFpa2Vs op 22-09-2010 12:50 ]
Verwijderd
Goede vakantie gehad ( behalve dat hij te kort was )?TWFpa2Vs schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:35:
Hey mensen,
ben weer terug van vakantie, ik heb echter voorlopig geen tijd om een nieuwe update te maken voor dit toestel.
wel heb ik nog even een calendar fix gemaakt die het sync probleem zou moeten verhelpen.
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, dit hoort hier niet ! Misschien dat je op bijv. een audi forum kan vragen, daar is het nog drukker.rudyhattem schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:55:
Hoi, ik vraag het hier ook maar even (ja ik weet dit heeft niets met roms te maken maar ik denk dat hier meer gebruikers zijn)
Ik heb problemen bij het aanmelden van 360. Hij zegt steeds: probleem bij het maken van verbinding. Probeer het later nogmaals. Iemand van jullie hier ervaring mee?
GoT is geen helpdesk waar je zo even je vraag kan dumpen. Het hoort hier inderdaad niet, en daarnaast verwachten we eigen initiatief in je posts.rudyhattem schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:55:
Hoi, ik vraag het hier ook maar even (ja ik weet dit heeft niets met roms te maken maar ik denk dat hier meer gebruikers zijn)
Ik heb problemen bij het aanmelden van 360. Hij zegt steeds: probleem bij het maken van verbinding. Probeer het later nogmaals. Iemand van jullie hier ervaring mee?
Verwijderd
Nu snap ik je probleem aangezien ik tijdelijk mijn Ontgrendelingspatroon uitgezet had en dus via het slepen mijn telefoon moest ontgrendelen. En idd als je in die situatie op de Menu knop drukt, komt de telefoon uit de ontgrendling (toch een bugje lijkt me). Gelukkig heb je daar geen last van als je Ontgrendelingspatroon instelt. Optie zit onder "Instellingen/Locatie- en beveiligingsinstellingen/Ontgrendelingspatroon wijzigen".Prologic, net als eerder werd gezegd, unlocked het scherm wel degelijk door de menu knop. Geen idee of dat bij de originele rom ook zo is. Dit gebeurd ook na het toepassen van de patch die je aangeeft. Het scherm gaat dan inderdaad niet aan door menu of een van de andere knoppen, maar als het scherm (per ongeluk) aan wordt gezet door de power knop wordt de telefoon nog steeds geunlocked d.m.v. menu.
Nou nou nou... wat is dit nou van antwoord. Ik verontschuldig mij van te voren en dan word ik verwezen naar een Audi forum?Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:06:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, dit hoort hier niet ! Misschien dat je op bijv. een audi forum kan vragen, daar is het nog drukker.
Als ik jou was zou ik de klantenservice van Vodafone eens bellen ... Suc6!
[ Voor 6% gewijzigd door Li0nHeart op 24-09-2010 09:51 ]
Verwijderd
Was eigenlijk ook niet echt mijn bedoeling. Mijn excuses hiervoor.rudyhattem schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:58:
[...]
Ik weet dat het off topic is maar ik vraag toch niet "zeik mij eens even lekker af"
Ik heb dit ook meegemaakt dat de Quick Boot niet werkte. Ik vermoed dat dit kwam omdat ik de custom rom geflashed had, zonder eerste een wipe te doen. Zodat alle applicaties enzo behouden bleven.Salmon schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:22:
Ik ga maar dan vanavond ook even de kalender fix flashen.
Verder doet Quick Boot (app) het niet bij mij, er staat tap on 'Reboot' to reboot your phone, maar dit werkt niet, ook de andere opties werken hier niet.
Offtopic: welcome back
Heb eigenlijk nog nooit Quick Boot gebruikt maar zou wel handig zijn als je in 1 keer in recovery boot of zowiezo al reboot in 1 keerVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:31:
[...]
Ik heb dit ook meegemaakt dat de Quick Boot niet werkte. Ik vermoed dat dit kwam omdat ik de custom rom geflashed had, zonder eerste een wipe te doen. Zodat alle applicaties enzo behouden bleven.
Misschien kan je een bepaalde caching weggooien en dat het dan werkt ? Ik hab dat toendertijd niet verder bekeken.
Probeer je telefoon eens opnieuw te rooten. Op de een of andere manier moest ik na elke update van de custom rom de telefoon opnieuw rooten.TWFpa2Vs schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:31:
Quickboot werkt hier gewoon normaal. Misschien een wipe proberen?
ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten maken ;-)willemanleersum schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:02:
@prologic
Wil je voor mij (en vele anderen) ook nog een headsetfix maken? hij gaat veel te zacht.
Je ROM's zijn trouwens geweldig!
Ik had hem gister ff opnieuw geroot maar hij doet het nog steeds nietImak schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:32:
[...]
Probeer je telefoon eens opnieuw te rooten. Op de een of andere manier moest ik na elke update van de custom rom de telefoon opnieuw rooten.
[ Voor 7% gewijzigd door Salmon op 27-09-2010 11:23 ]
Verwijderd
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
ik zag nooit iets over updates voor launcher pro..TWFpa2Vs schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:22:
je moet ook zo nu en dan wel eens de updates uit de market halen ;-)
gaan we dan uitvinden..eerst maar eens kijken of de download lukt met dat gare wifi hierTWFpa2Vs schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:42:
in theorie zou het moeten kunnen heb het zelf alleen nooit getest.. als het downloaden goed gaat gaat het flashen ook wel goed..
0.7.5.1TWFpa2Vs schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:22:
Heel vreemd, je hebt de laatste versie als het goed is. die zit namelijk in de rom.
als je naar de opties van launcherpro gaat welke versie staat er dan?
dat lijkt goed te gaan..bedankt!TWFpa2Vs schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:47:
Dat is inderdaad niet goed. download hem even uit de market dat zet hij hem er overheen.
? Nieuwe versie van Huawei? Zeker geen 2.2?TWFpa2Vs schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:06:
Calendar fix en wake only zitten verwerkt in 1.7, Waarom launchepro niet update tijdens de updates kan ik even niet verklaren.
Ben bezig met een compleet nieuwe versie gebouwd op basis van de laatste release van huawei. Zodra deze klaar is zal ik hem posten volledig wipen zal dan wel nodig zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door Li0nHeart op 06-10-2010 12:25 ]
ja, maar ik heb juist geen internet nu omdat mijn wifi uitstaat....JD_1971 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:11:
Even de exacte handling zonder overbodige tekst:
Indien je na het flashen gelijk problemen hebt met LauncherPro (expired) kan je dit oplossen door:
- Je V845 los te koppelen van je PC
- Via de automatisch gestarte web browser op het linkje klikken dat naar een recente APK verwijst.
- Deze selecteren en na download selecteren (via info scherm dat aangeeft dat file download klaar is) voor installatie.
That's it!
JD1971
[ Voor 7% gewijzigd door Die Bruine op 06-10-2010 17:01 ]
maar dan heb je toch nog gelijk bij de 1e boot een verlopen Launcher Pro die gelijk in de weg zit?Die Bruine schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:28:
Ik heb gekozen voor fresh install. Zometeen maar Zean proberen en hopen dat die niet zoiets stoms heeft ingebouwd.
btw... het is toch òf cachesd òf chachepart?
[ Voor 88% gewijzigd door Die Bruine op 06-10-2010 18:59 ]
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door TWFpa2Vs op 07-10-2010 08:52 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Auke op 07-10-2010 10:08 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Die Bruine op 07-10-2010 10:05 ]
[ Voor 11% gewijzigd door TWFpa2Vs op 07-10-2010 10:36 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq