Ik had vandaag een vervelende gebeurtenis met de vodafone 845 met de rom 1.3.2.
Ik was van plan om een ander gmail account er in te zetten. Helaas kon ik mijn oude niet zo veranderen en gaf de telefoon aan dat ik een factory reset zou moeten doen. Dit gedaan via het telefoon menu. Ik kwam daarna op het "flash" schermpje uit. Hierna de telefoon uitgezet, en weer aan gezet.
Helaas bleef de telefoon hangen kwam hij in bij het Android poppetje zonder door te lopen naar de pin van de simkaart.
Hierna een Factory reset en Dalvik cache reset gedaan. Daarna 1.3.2 opnieuw geflasht. Helaas nog steeds niet verder dan het android poppetje. Dit proces nogmaals gedaan, nog geen succes.

SD kaart opnieuw volgens de richtlijnen geformateerd, en een Factory reset en Dalvik cache reset gedaan. Daarna 1.3.2 opnieuw geflasht, maar dat hielp ook niet
Daarna 1.3.1 gedownload en geïnstalleerd.... Yeaah Succes!!!!!!!!!
Waarom de 1.3.2 Rom niet lukte, geen idee???
Ik had geen tijd om op dat moment de telefoon verder te installeren bleef bij gmail aanmelding hangen., dus in de broekzak en weg wezen. Later geprobeerd om het nieuwe email adres in voeren. Shit wilde ook niet. Ik kon geen toegang krijgen tot de server.... Bleek dat in de broekzak er contact was gemaakt met internet om het account te verifieren en mijn beltegoed geheel op was... Toch €17 door de gootsteen
Dus die key.asign.zip is een must

Had me heel wat Euri kunnen besparen..
Het blijkt dus dat als je dat gmail gedoe eerst wel kunt overslaan, door wat met de back knop bezig te zijn en het menu verder te volgen. Dan kun je met het aanmelden eerst je wifi instellen..