Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
ik heb de maker van de tattoo market patch gemailt om te vragen wat hij precies gedaan heeft. Maar ik denk dat mijn market patch minstens net zo effectief is aangezien hij in z'n topic meld dat hij de telefoon laat voordoen alsof hij wel een autofocus en dergelijk heeft.. Ik laat de vodafone 845 zich voordoen als een htc hero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
als ik nu op video zoek krijg ik 1095 items zoek ik op twitter krijg ik er 1872.. deze fix misschien maar in 1.3.1 opnemen.. 9292ov pro vind ik nu in de market.. hyves echter niet..

[ Voor 19% gewijzigd door TWFpa2Vs op 11-08-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Prologic,
Dank voor het vele werk wat je feitelijk alleen aan het verrichten bent.Heb net de V1.3 geinstalleerd en deze heeft het probleem opgelost dat een inkomend Privenumer (dus bellen zonder nummermelding) nu ook netjes als Privenummer geregistreerd staat en niet meer als een (willekeurige) pesoon uit mijn contacten lijst.

Verder nog wel een issue (ook in org. ROM) met FM radio welke niet meer gestopt kan worden als:
- de FM radio een zender afspeelt en je dan op "call end" toets drukt waardoor je de radio app "verlaat" maar de zender nog gewoon doorspeelt.
- Hierna moet ik mijn telefoon altijd resetten/uitschakelen omdat ik geen controle meer krijg over de applicatie en dus het geluid.
- In Task killer zie je soms de FM radio app niet meer of indien je de app wel ziet en afschiet blijft geluid toch gewoon doorgaan. Het opnieuw starten van de FM radio is ook geen optie aangezien deze tweede ook niet reageert. Dus alleen reset/uitschakelen helpt nog. Een vergelijkbar probleem komt ook voor op de HTC Wildfire, maar dan in iets ander vorm.

@All,
Weet er iemand een mogelijkheid om als de V845 hangt deze eenvoduig te resetten zonder dat de accu eruit moet? Is er een bepaalde toetsen combinatie om te resetten als ook Power button lang indrukken niet meer reageert? WinMo Devices hebben hiervoor de reset button!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Met de radio heb ik geen probleem. De end call toetst werkt hetzelfde als de home toets bij mij, dus de radio loopt inderdaad door. Maar ik kan daarna gewoon de radio bedienen en uitzetten. Ik heb geen task killer oid en werk met de 1.2 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
TWFpa2Vs schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:09:
als ik nu op video zoek krijg ik 1095 items zoek ik op twitter krijg ik er 1872.. deze fix misschien maar in 1.3.1 opnemen.. 9292ov pro vind ik nu in de market.. hyves echter niet..
Kun je aangeven welke fix je gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Market fix loop ik weer mee te klooien krijg nu maar weer 350 applicaties.. bij video.. ga hier nog even mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Uiteindelijk moeten developers hun apps geschikt maken voor de resolutie van de v845...Nu krijg je misschien wel meer apps, maar een groot gedeelte daarvan rekent op een groter scherm en dus ziet het er niet uit.

De market filtert o.a. op screen density en features (zoals autofocus). En dat is niet voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
grhmpf schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:53:
Uiteindelijk moeten developers hun apps geschikt maken voor de resolutie van de v845...Nu krijg je misschien wel meer apps, maar een groot gedeelte daarvan rekent op een groter scherm en dus ziet het er niet uit.

De market filtert o.a. op screen density en features (zoals autofocus). En dat is niet voor niets :)
ben ik met je eens maar een groot aantal apps worden gewoon goed gescaled door android zelf. Ook moet huawei of vodafone zorgen dat de v845 aan de database word toegevoegd en dus copy protected apps gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een clean install van v1.3 gedaan, incl. white framework en powerbutton wake-up mod.

@Prologic: zou je in de volgende versie de nieuwe Google Maps kunnen inbakken, versie 4.4.0 is uit.

Ik wil gaan kijken of ik de hosts file kan vervangen/aanpassen met de gegevens uit de hosts file van http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm.

Misschien dat ik hier een update package van ga maken als er belangstelling voor is.

• TWFpa2Vs
had de nieuwe maps al gedownload en verwekt in mijn workspace ;-) ik wacht nog even op de goedwerkende update van superuser en dan komt er een aanpassing online.

• JD_1971
@theMob (of anderen), hoe verkrijg jij dan weer controle over de FM radio app als je die via "End call" (of Home) button naar de achtergrond hebt gedaan. Ik zie de hele app niet meer terug in een task manager of als ik een nieuwe FM radio start, krijg ik ook geen controle meer over radio. Dus hoe doen je dat? Alvast dank voor je reactie! JD1971

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb gisteravond ook de custum rom v1.3 gedaan, incl. white framework en powerbutton wake-up mod.

Ideaal, een goede handleiding en prima te doen. Alleen de powerbutton wake-up mod is al genoeg reden om dit proces door te gaan. Werkt tot nu toe prima.

Wat de white framework nu exact doet is mij niet helemaal duidelijk. Is denk ik een wat lichtere kleurinstelling???

Hartelijk bedankt!!!! _/-\o_ _/-\o_

• theMob
Ik gebruik (nog) geen task manager. Dus ik druk de radio weg met of de end call of de home toets. Dan start ik gewoon de radio weer via het icoontje, voor zover ik weet open ik dan niet een tweede of derde radio maar dat weet ik niet zeker. Als de radio aanstaat maken de twee manieren van wegdrukken geen verschil. Als de radio uitstaat wel; na gebruik van de end call en opnieuw opstarten blijft hij uit, na de home toets en opnieuw opstarten gaat hij vanzelf aan.

Gisteren ging de telefoon aan in mijn zak, waarschijnlijk via twee keer menu toets. Daarna zat de radio inderdaad vast...

Die powerbutton mod, hoe installeer ik die (ik zal het topic nog even doorkijken), het is een zip bestand, moet ik dat soms toevoegen aan de rom met 7-zip? en kan ik die rom dan gewoon over mijn huidige heen kopiëren, dus alleen die stap? (noob hier :-)

• TWFpa2Vs
gewoon over je rom heen flashen..

• TWFpa2Vs
JD_1971 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 07:46:
@theMob (of anderen), hoe verkrijg jij dan weer controle over de FM radio app als je die via "End call" (of Home) button naar de achtergrond hebt gedaan. Ik zie de hele app niet meer terug in een task manager of als ik een nieuwe FM radio start, krijg ik ook geen controle meer over radio. Dus hoe doen je dat? Alvast dank voor je reactie! JD1971
is het probleem niet gewoon veroorzaakt doordat je een taskmanager gebruikt?

• theMob
OK, dat was simpel :) en v1.3 werkt fantastisch.

Nu nog even uitvinden hoe ik die tips en tricks precies uitvoer, want via de command shell van windows lukt het nog even niet :?

Verwijderd

theMob schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:56:
[...]
Nu nog even uitvinden hoe ik die tips en tricks precies uitvoer, want via de command shell van windows lukt het nog even niet :?
Vanuit de Android Market gewoon een "Terminal Emulator" downloaden. En die op je toestel starten en dan als eerste commando "su" uitvoeren. En daarna kan je de tips&trucs toepassen.

• TWFpa2Vs
of de android sdk installeren op je machine ;-)

• theMob
OK, het is gelukt lui, bedankt. Wat is dat toch allemaal makkelijk als je weet hoe het moet :+

Hij lijkt inderdaad een poco sneller, met name het draaien van portret naar landschap en het scrollen. Goed bezig, Prologic _/-\o_

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
Ik heb m'n 845 sinds maandag, en gelijk 1.2.1 erop gezet (binnenkort 1.3).

Ik vroeg me af waar welk gedeelte van de SD card voor gebruikt wordt.
Ik had er nog eentje van 1G liggen, dus die heb ik gebruikt, 0 MB swap, 512 ext3 en 512 fat32.

Ik wil een grotere gaan halen en fs-en overzetten. Is 512 voor de ext3 groot genoeg? En de rest voor fat32? Heeft het nog zin om een swap partitie aan te maken en swap te verplaatsen naar je SD, scheelt dat in geheugen voor je telefoon (de 128MB)?

• TWFpa2Vs
512 mb voor applicaties is meer dan genoeg, het schijnt ook dat er problemen zijn als je hoger gaat dan 512 mb. Ik zou in ieder geval kijken naar een snelle geheugenkaart minimaal class 6 je kunt dan namelijk je dalvik cache overzetten naar je sd-kaart

• TWFpa2Vs
1.3.1. online zie mededelingen om de logfunctie van superuser te repareren/activeren. Tevens beste market patch ingebouwd die ik kon maken (ontwikkelaars moeten density 120 gaan toevoegen aan apps)

• Chielllie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-08 23:54
@Prologic: Je bent geweldig. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk toestelletje en dankzij jouw gefrobel heb ik nu een bijzonder leuke telefoon voor weinig.
Nog wel een vraagje: Hoe kan ik van versie 1.3 naar 1.3.1 zonder alle instellingen (en apps) die ik net aangepast heb kwijt te raken?
Sorry als dit een domme vraag is, maar ik ben gestart met versie 1.3, vandaar.
Alvast dank voor alle gedane moeite.

[ Voor 44% gewijzigd door Chielllie op 12-08-2010 21:27 ]

• theMob
Hé, maak die jongen niet zo verlegen :P

van 1.3 naar 1.3.1 gaat zonder wipe. Wipe is dat je alles weghaalt.

Nog een vraag van mijn kinderen (zoon heeft er al een, dochter volgt binnenkort): Is die originele launcher met 5x7 schermen nog terug te toveren? Ik heb in het Vodaphone apps pakket gekeken maar zie niet iets dat daarop lijkt. Zelf vind ik 7 homescreens al te veel, maar ja, de jeugd...

[ Voor 9% gewijzigd door theMob op 12-08-2010 21:43 ]

Verwijderd

theMob schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:42:
Als je nog bijv. "White Framework" en/of "Powerbutton wake-up only" hebt geinstalleerd, dan moet je deze wel opnieuw doen. Dus alle flash acties herhalen.

• CanoCookie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 06:11
misschien een stomme vraag maar wat doet dat white framework precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vervangt wat kleuren. Taakbalk bovenaan wordt anders en het rode wat je wel eens voorbij ziet komen, dat is nu groen.

Gewoon proberen. Bevalt het niet, van alleen v1.3.1 er weer op flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
theMob schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:42:
Hé, maak die jongen niet zo verlegen :P

Nog een vraag van mijn kinderen (zoon heeft er al een, dochter volgt binnenkort): Is die originele launcher met 5x7 schermen nog terug te toveren? Ik heb in het Vodaphone apps pakket gekeken maar zie niet iets dat daarop lijkt. Zelf vind ik 7 homescreens al te veel, maar ja, de jeugd...
5x 7 schermen dus 35 home screens? je kunt in launcherpro wel instellen dat hij 5 icons laat zien op het homescherm.. De orginele launcher kan ik je wel leveren maar die is wel extreem langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
Ook een stomme vraag, maar ik ben nog niet zo thuis in de android wereld:

waar kan ik powerbutton wakeup only vinden? Ik heb al met google gezocht, maar alleen maar hits naar topics over deze custom rom :)

----
Edit:
Bedankt, ik ga m'n schoolgeld maar even terughalen, heb blijkbaar niet leren lezen.

Heb nu de rest wel gelezen, maar voor de zekerheid:

'powerbutton' zip renamen naar update.zip
kopieren naar sd-kaart
flashen alsof het een rom update is?

Klopt dit?

---
Edit2:

Ja, RA al geinstalleerd, dus het is helemaal gelukt.. eerst 1.3.1 en daarna de powerbutton. Werkt perfect !
Dank

[ Voor 53% gewijzigd door Li0nHeart op 13-08-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
eerste pagina 4e post ;-)

Nee hoor je hoeft hem niet te renamen.. Heb je amon ra recovery op je telefoon staan?
dan kun je namelijk gewoon kiezen voor flash zip from sdcard.

en selecteer de powerbutton zip..

[ Voor 88% gewijzigd door TWFpa2Vs op 13-08-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
TWFpa2Vs schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:31:
[...]

5x 7 schermen dus 35 home screens? je kunt in launcherpro wel instellen dat hij 5 icons laat zien op het homescherm.. De orginele launcher kan ik je wel leveren maar die is wel extreem langzaam..
Ja, de originele launcher kan dat en je kan ze ook verkleinen voor meer overzicht. Op zich wel grappig als je veel homescreens wilt gebruiken, maar als ie zo langzaam is laat het dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
TWFpa2Vs schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:53:
512 mb voor applicaties is meer dan genoeg, het schijnt ook dat er problemen zijn als je hoger gaat dan 512 mb. Ik zou in ieder geval kijken naar een snelle geheugenkaart minimaal class 6 je kunt dan namelijk je dalvik cache overzetten naar je sd-kaart
Ik heb een Class 6 Micro SD kaartje gezien, maar is 4Gb (dus SDHC). Enig bezwaar of gaat dat niet werken?

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
theMob schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:24:
[...]

Ja, de originele launcher kan dat en je kan ze ook verkleinen voor meer overzicht. Op zich wel grappig als je veel homescreens wilt gebruiken, maar als ie zo langzaam is laat het dan maar.
dat de originele rom zo langzaam was kwam grotendeels door de launcher..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
barchettanl schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Ik heb een Class 6 Micro SD kaartje gezien, maar is 4Gb (dus SDHC). Enig bezwaar of gaat dat niet werken?
class 4 is minimale vereiste om je dalvik-cache naar je sdkaart te kunnen plaatsen.. Ik zou zelf voor class 6 gaan aangezien het prijsverschil vaak minimaal is kijk maar in de pricewatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
Misschien heeft de helft dit al gedaan, maar aangezien teletekst onvindbaar is in de App Market:

Hier de link naar de apk, installeren via de SDK

http://www.bit.ly/94LKvs

Zie evt verder bij het originele artikel op androidworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
heb je link opgenomen in mijn post met andere applicaties en roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
SD is t/m 2GB, meer capaciteit is altijd SDHC. Als je apparaat groter dan 2GB ondersteund is het altijd SDHC compatible. Het enige dat een probleem kan geven is als je SDHC in een ouder apparaat wilt stoppen van voor de SDHC specificatie, maar dat is drie jaar geleden of zo. De 845 ondersteund t/m 16GB en dus is SDHC geen probleem. Jammer is wel dat een class 6 16 GB ruim €50 kost, een halve telefoon. Ik had nog een 8GB class 2 liggen en dat werkt goed, zei het dat de cache op de telefoon staat.

Wat zijn de voordelen van de cache naar de SD verplaatsen? Ruimte en zo ja hoeveel win je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
voordelen zijn dat je data partitie kleiner is omdat je dalvik naar sd verplaatst hebt. Als je veel applicatie geinstalleerd hebt merk je wel degelijk het verschil.. Nu gaat je interne geheugen nog steeds naar beneden als je applicaties installeerd.

[ Voor 11% gewijzigd door TWFpa2Vs op 13-08-2010 13:15 . Reden: Nederlands van gemaakt ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Ik heb in Vodafone 845 Deel 2 een poll gemaakt. Ik ben namelijk wel benieuwd hoeveel tweakers de vodafone 845 hebben. Vul hem even in hij staat onder in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
theMob schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:59:
De 845 ondersteund t/m 16GB en dus is SDHC geen probleem. Jammer is wel dat een class 6 16 GB ruim €50 kost, een halve telefoon. Ik had nog een 8GB class 2 liggen en dat werkt goed, zei het dat de cache op de telefoon staat.
Het verschil tussen SD en SDHC was mij reeds bekend. Mooi om te weten dat de 845 SDHC ondersteund.

Zag een 8Gb class 6 voor €22,49 ex btw; een 4Gb doet €16,64 bij de computerboer (bestellen duurt weer lang(er) en heb net m'n 845 in m'n lunchpauze gekocht!!). In de Pricewatch zie ik niet welke Class de SDHC's hebben.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Toppie, ouwe nieuwslezer! ;)

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Heb net de volgende bootscreen op mijn telefoon gezet:
Afbeeldingslocatie: http://ipodfreak.bplaced.net/2.gif

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=u8usrSKOV5U%5D]

Download link

flash de zip vanuit de recovery.

[ Voor 47% gewijzigd door Imak op 13-08-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

En deze:
Afbeeldingslocatie: http://droidboots.com/wp-content/themes/jq/view/drain-hole/icons/supermario_201.gif

Download hier

Weer flashen vanuit recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Grappig, hoe maak je die? Het gaat om een serie .png bestanden zie ik. Kan misschien wat doen met fotootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Ik heb deze gewoon ergens vandaan gehaald en omgezet naar de maat van de Vodafone 845.
Ik maak wel een een how to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

1. Maak je animatie met png files van 256 bij 256. Geef de png files een naam met oplopend 5 nummers. Dus mario00001.png mario00002.png mario00003.png enzv. Je kan het laatste gedeelte van de animatie laten doorlopen.

2. Plaats het de png files die je niet wil laten doorlopen in een map met de naam part0 en plaats de png files die je wel wil laten doorlopen in een map met de naam part1. Let er wel op dat de nummers in part0 en part1 elkaar blijven opvolgen.

3. Maak in text bestand aan met de naam: desc.text
Vul het volgende in:

Regel 1:
240 320 30

Regel 2:
p 1 0 part0

Regel 3:
p 0 0 part1

'240' is the width of the animation
'320' is the height of the animation
'30' is the desired fps of the animation
'p' defines a animation part
'1' how many times this animation part loops
'0' defines a pause (max 10)
'part0' is the folder name where the animation images are
'p' defines another animation part
'0' defines that it loops forever (until android starts)
'0' defines a pause
'part1' is the folder for the second animation part.

4. Comprimeer de mapjes part0 & part1 & desc.txt in een zip file met de naam bootanimation.zip

5. Download dit zip bestand en pak het uit. Plaats je bootanimatie.zip in de map data/local.
Pak de boel weer in. En sign de boel.

Uitleg signen hier
Download android signer hier

6. Flash de gesignde zip via de recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Duh... lezen is voor sommige mensen ook moeilijk he... Na 2x 'volume-down' + hang-op (rechts) gedaan te hebben deed ik nu, om de SD te formateren, 'volume-up' + hang-op. En maar rare meldingen krijgen op het scherm! 'Unpacking failed'!! WTF?
Om er vervolgens na zoeken en nog meer zoeken erachter te komen dat ik de linker knop moet indrukken ... |:(

Inmiddels draait 1.3.1 al weer lekker op m'n mobieltje! _/-\o_

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
@Imak: Cool, bedankt. Ga ik eens mee aan de slag om iets persoonlijks te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Misschien kan iemand een mooi bootscreen maken voor mijn Custom Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWFpa2Vs schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:28:
Ik zou die van Imak wel mooi vinden als default :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

TWFpa2Vs schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:28:
Ik zal eens kijken. Heb je ideeen? Of heeft iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theMob schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:40:
Als ik met de terminal de cache verplaats en zipalign doe krijg ik een paar keer de melding 'permission denied' na een aantal andere meldingen. Klopt dat of gaat er dan iets mis?
Heb je als eerste commando "su" uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
OK, dat was het :D

Bij iedere start van de terminal moet je natuurlijk eerst SU typen. Had ik bij de eerste ronde wel gedaan maar nu met het nieuwe snelle SD kaartje installeren niet. Bedankt.

Lijkt inderdaad beter te werken, een class 6 ipv class 2 kaartje. Kan ik aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:37
De ROM van prologic heeft mij ook een 845 doen aanschaffen (hulde...).
Als android n00b even een vraag:

Aangezien ik 99% van mijn tijd binnen bereik van WLAN's zit heb ik voorlopig nog geen abbo met internet. Ik heb met APNDroid alle dataverkeer uitgezet (zowel via de switch alsook de "disable all APN" optie).
Nu zie ik sinds de aanschaf toch een verbruik buiten mijn normale bundel en tegen €0.75 per 15m minuten of een deel daarvan hakt dat er behoorlijk in.
Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak hiervan is (en wat kan ik er aan doen)?
Heb ik wellicht iets fout gedaan (moet bijna wel)?

P.S> naast de browser heeft enkel Fancy Widget uberhaupt internet toegang gehad (als het goed is via WLAN).

[ Voor 8% gewijzigd door mtr33 op 15-08-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Heeft iemand al een andere lockscreen op de 845 gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
@mrt33: Je moet gewoon in instellingen -> Mobiele Netwerken de 'Gegevensservice' uitvinken. Dan doet hij niets meer met 3G. Dat APNDroid kan je er dan rustig afgooien.

Edit: en 'Alleen 2G-netwerken gebruiken' aanvinken. Weet niet of het echt nodig is, maar heb het altijd aangevinkt.

[ Voor 26% gewijzigd door theMob op 15-08-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prologic bedankt!

Ook hier weer een succesverhaal. Phone omgetoverd via een Win 7 x64 machine, werkt perfect! En een stuk sneller ook, helemaal met die cache op mijn class 6 kaartje :)

Wel een vraagje: hoe krijg ik die handige widget voor mijn helderheid, wifi, bt enzo weer terug? Is daar iets voor in de market of kan ik de originele ergens vinden?
EDIT: never mind, die staat er dus nog gewoon op: "energiebeheer" :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ik heb mijn 845 nu aan de lader hangen, maar zo uit mijn bloot hoofdje. Zorg ervoor dat je in het beeldscherm niets heb geselecteerd. Druk dan op de knop menu. Dan toevoegen, en ga daar even op zoek. Hij staat erbij.

En dan heb ik er direct nog een vraag bij, die Widget is zo handig, dat ik hem wel op elk scherm zou willen, en dat kan, maar kost dat geheugen cq performance????

[ Voor 27% gewijzigd door Auke op 15-08-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@Mecallie,

De handige widget heet "Energie beheer" een hiermee regel je WiFi, Bluetooth, GPS, Sync en helderheid.
Okay daar gaan we dan :):
  • zorg ervoor dat je 1 regel leeg hebt op je homescreen (of beter nog een geheel leeg home screen)
  • Druk met je vinger (en ingedrukt houden!) op een lege locatie op je homescreen
  • Na 1 a 2 sec. trilt de V845 kort en verschijnt er een keuze menu
  • Selecteer Widgets
  • Selecteer Energiebeheer widget
That's it

JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Poll: Rode of Groene accenten
Rood
Groen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=361362&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 90% gewijzigd door TWFpa2Vs op 16-08-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
:>
TWFpa2Vs schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:59:
Kort vraagje.

Hebben jullie liever rood of groen in de rom?
Ik heb liever groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
@TheMob, thanks gegevensservice ook maar uitgezet. Wel benieuwd wat uiteindelijk de oorzaak was van het dataverkeer. Eens kijken of Vodafone een log kan sturen. Even voor de duidelijkheid, deze instelling beperkt enkel het dataverkeer via mobiele netwerken, wlan verkeer wordt niet beinvloed?

@prologic: is er een manier om LaucherPro zelf te upgraden (aangezien deze in de ROM zit)? Normaal instelleren van v7.5.1 lukt helaas niet.

[ Voor 18% gewijzigd door mtr33 op 16-08-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
launcherpro staat geinstalleerd op de SD die zou je gewoon moeten kunnen updaten vanuit de market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
TWFpa2Vs schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:30:
launcherpro staat geinstalleerd op de SD die zou je gewoon moeten kunnen updaten vanuit de market..
Updaten vanuit de market werkt inderdaad. Vreemd genoeg installeren van een eerder gedownloade .apk niet.
Maakt het daarbij misschien verschil welk installatieprogramma wordt gebruikt (heb nu AppInstaller)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
mtr33 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:40:
[...]

Updaten vanuit de market werkt inderdaad. Vreemd genoeg installeren van een eerder gedownloade .apk niet.
Maakt het daarbij misschien verschil welk installatieprogramma wordt gebruikt (heb nu AppInstaller)?
wat bedoel je met eerst gedownloade apk? als je die download kun je hem toch gewoon via de SDK installeren of via een filemanger als Astro of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Ik had voor aanschaf van de 845 LauncherPro al gedownload op m'n pc om te kijken hoe dat werkte. Wellicht is dat apk pakket corrupt of iets dergelijks, want ApInstaller probeert 'm wel te installeren maar geeft aan het einde aan "toepassing niet geinstalleerd". Astro ziet nu v7.5.1 al als geinstalleerd (via de market) en geeft geen mogelijkheid om de apk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
op die manier.. als je een applicatie wilt installeren die er al opstaat kan je het via de SDK doen met het commando adb install -r applicatienaam.apk
-r staat voor reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
thanks, ga me verdiepen in SDK gebruik. Welke manier raad je trouwens aan om te switchen naar een nieuwe SD kaart met instandhouding van de apps/data e.d. van de oude kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
mtr33 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:28:
thanks, ga me verdiepen in SDK gebruik. Welke manier raad je trouwens aan om te switchen naar een nieuwe SD kaart met instandhouding van de apps/data e.d. van de oude kaart?
Heb heb zelf nog nooit gedaan. wipe is het makkelijkste :) Misschien kun je met norton ghost of dergelijke een exacte kopie maken? of onder linux ext2 partitie overzetten. of via de SDK de /system/sd naar je pc halen?

Kijk anders even op XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Dit zou moeten werken (via Nandroid):
1. Do a "Nandroid +ext" back up.
2. Copy that back up to computer hd.
3. Power down phone
4. Insert new card
5. Partition correctly
6. You can do this next step a couple ways
a. USB toggle in recovery mode and copy nandroid to new sd card
b. Power down phone, insert new sd card with adapter into computer and copy nandroid
7. Power into recovery
8. Restore nandroid
9. Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht dat lijkt me het makkelijkste alleen heb je geen usb mount in de recovery tenminste die werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@All,

Beste V845 fans/gebruikers, de laatste tijd heb ik regelmatig dat de telefoon nadat ik hem ik standby mode heb gezet en hem weer wil "ontwaken", hij opstart. Het lijkt er dus op alsof de telefoon vanuit slaapstand door omstandigheden in uit stand terecht komt. Dit heb ik nu al een keer of 10 op een 1 week tijd gemerkt. Ik heb twee V845 waarvan ik er een nog niet echt gebruik, dus ik weet niet of er meerdere V845 telefoon dit probleem hebben. Mogelijk oorzaken zijn: Custom ROM (probleem misschien ook met org. ROM), de PowerButton Wake-up fix of gewoon slecht accu-contact. Hebben hier meer mensen last van?!? Ik hoop het niet, dan ligt het alleen aan mijn telefoon.

Alvast dank voor reacties!
JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
Nog aanvullend aan mijn vorige post:

Is er een manier om een soort van logging te bekijken (soort Windows eventlog idee)?
Of hebben jullie andere ideeën zoals eerst Accu vastzetten, tijdje draaien met alleen custom ROM, daarna pas Powerbutton wake-up fix, etc.

Thanks
JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Logging staat standaard uit op deze toestellen je kunt het aanzetten door de SDK te installeren en in een command prompt een adb shell commando te geven: typ dan onderstaand dikgedrukte

echo 1 > /sys/kernel/logger/log_main/enable // ** '1' is enable log_main,
echo 2 >/sys/kernel/logger/log_main/priority // ** '2' is the log level, you can get the level number from the android source code.

daarna kun je typen adb logcat en krijg je life rapport..
Je zou ook kunnen proberen met in de android sdk dir de map tools te openen en dan mits je usb debugging aan hebt staan ddms.bat op te starten en daar in te kijken..

svp probeer volgende keer je post te editten ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door TWFpa2Vs op 16-08-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je om van 2.1 naar 3.1 te gaan perse te wipen?
En ben je dan al je apps+afspeelijsten enz. kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
je hoeft nooit te wipen tenzij je problemen hebt of ik het aangeef bij mijn rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee thanks :D
Nog een noob vraag waarschijnlijk, maar ik kan het echt nergens vinden:
Op mijn SD kaart heb ik bijv. ook muziek en afbeeldingen staan, maar hoe kan ik door die mappen bladeren? Dat je gewoon al je bestanden kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@All, Het probleem van het onverwacht opstarten ipv de verwachte wake-up blijkt een slecht accu-contact te zijn. Ik kon het eenvoudig naspelen door de telefoon onder en boven vast te houden en maar heel licht kracht uit te oefenen op de V845 (boven naar rechts en onder naar links draaien) zodat deze uitviel. Dit gebeurde dus ook als de tel. in broekzak zit dus vandaar de vele onverwachte opstarts ipv wake-ups. Na het iets naar voren halen van accu contacten en een sticker op de bovenzijde van de accu te plakken kan ik het "uitval" probleem niet meer naspelen via benoemde handelingen. Hopenlijk is deze oplossing solide genoeg om veel plezier aan de v845 over te houden. Nu mijn andere V845 ook even testen op dit euvel. Groeten, JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
1.3.2. online enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
wederom bedankt voor de verbeterde rom! Zou je wat meer uitleg kunnen geven?

Zoals:
•Tweaked local.prop

Wat heb je aangepast en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Mr_Q schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:39:
wederom bedankt voor de verbeterde rom! Zou je wat meer uitleg kunnen geven?

Zoals:
•Tweaked local.prop

Wat heb je aangepast en waarom?
Ik heb de tweak toegepast dat hij het homescherm in het geheugen probeert te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
@All,

Een tijdje terug heb ik aangegeven dat Sygic Mobile Maps goed werkt (op resolutie na) op de V845, maar ik heb ook Copilot geprobeerd. Persoonlijk vind ik dat een nog betere navigatie applicatie zeker omdat deze geen resolutie problemen heeft uitgebreider is qua mogelijkheden en over de Europa map beschikt waarmee over grenzen heen te navigeren valt (dit i.t.t. bijv. Navigon). Verder ziet het er ook gelikt uit. Minpuntje is alleen de wat vreemd klinkende Nederlandse stem Saska (citaat "een stukje verderop rechtsaf / linksaf").

Voor geïnteresseerden:
De complete NZB (incl. Europa map, installatie files en uitleg) is te vinden via binsearch.info door middel van zoekterm "Copilot Live 8.2.0.218" en dan specifiek deze (11 par2 files, 39 rar files, Poster: VR6ONLY, a.b.boneless / a.b.warez.pocketpc).

Succes!
JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JD_1971 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:48:
Een tijdje terug heb ik aangegeven dat Sygic Mobile Maps goed werkt (op resolutie na) op de V845, maar ik heb ook Copilot geprobeerd. Persoonlijk vind ik dat een nog betere navigatie applicatie zeker omdat deze geen resolutie problemen heeft uitgebreider is qua mogelijkheden en over de Europa map beschikt waarmee over grenzen heen te navigeren valt (dit i.t.t. bijv. Navigon). Verder ziet het er ook gelikt uit. Minpuntje is alleen de wat vreemd klinkende Nederlandse stem Saska (citaat "een stukje verderop rechtsaf / linksaf").
Ik kan dit bevestigen, CoPilot werkt erg goed. Maar in sommige gevallen verzuimt hij/zij om aan te geven dat je had moeten voorsorteren, waardoor, als je niet bekend bent op de weg, toch de nodige fratsen moet uithalen om toch de afslag te kunnen nemen. In mijn ogen is iGo8 op dat gebied veeeeel beter. Maar die heb ik nog niet op Android getest, alleen op WiMo en WiCE (met 400 Mhz CPU en werkt perfect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Ook ik ben een groot liefhebber van IGO

Er is een android versie, maar deze heeft de verkeerde resolutie. Ik heb een poging gedaan om dit aan te passen, maar is mij tot nu toe niet gelukt.

Via de nieuwsgroepen is IGOmyway wel te downloaden, dus als iemand het voor elkaar krijgt, dan zou ik graag lezen hoe.

http://www.igomyway.com/android/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Ik bedoel dit niet als kritiek, ben eerder gewoon benieuwd. Waarom zou je een 'betaald' navigatieprogramma nemen als google maps navigatie gratis in android zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imak schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:36:
Ik bedoel dit niet als kritiek, ben eerder gewoon benieuwd. Waarom zou je een 'betaald' navigatieprogramma nemen als google maps navigatie gratis in android zit?
Omdat het misschien beter werkt ?

Er is een fix voor om de resolutie van iGO8 te downgraden.
"there's a "fix" to change the resolution down to 240x320 (data.gro)"

XDA topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=675562

@Prologic: Even over de "Green-Mod": Als ik deze geïnstalleerd heb, zijn de balletjes bij het ontgrendelingspatroon "te groot". Is het mogelijk om dit nog te corrigeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Wat ook even aan het zoeken via google en kwam de volgende link tegen:

http://androidforums.com/...y-navigation-android.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CanoCookie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 06:11
Imak schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:36:
Omdat de navigatie van google maps al zijn informatie (voornamelijks maps) moet downloaden en niet op de telefoon staan en bijv een navigon alle maps lokaal opgeslagen heeft (op de telefoon). Dit kan een nadeel zijn indien je geen internet op je abonnement hebt (en dus duur is om gebruik te maken van internet) of dat je slecht bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CanoCookie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14:
[...]
Omdat de navigatie van google maps al zijn informatie (voornamelijks maps) moet downloaden en niet op de telefoon staan
En dit betekent niet dat je met Google Maps altijd de meest actuele situatie hebt. Dit ondervond ik vrijdag in Velsen waar de kaart nog niet op de nieuwe situatie aangepast is.
Maar Google Maps werkt zeker niet verkeerd, ik vind de stem aanwijzingen namelijk erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak

Imak

Opt-out?

Omdat het misschien beter werkt ?
Wat werkt beter?
Omdat de navigatie van google maps al zijn informatie (voornamelijks maps) moet downloaden en niet op de telefoon staan en bijv een navigon alle maps lokaal opgeslagen heeft (op de telefoon). Dit kan een nadeel zijn indien je geen internet op je abonnement hebt (en dus duur is om gebruik te maken van internet) of dat je slecht bereik hebt.
Een android toestel zonder mobiel internet? Voor mij heeft een smartphone zonder internet geen zin. Dit argument gaat dus alleen op in het buitenland.
En dit betekent niet dat je met Google Maps altijd de meest actuele situatie hebt. Dit ondervond ik vrijdag in Velsen waar de kaart nog niet op de nieuwe situatie aangepast is.
Dit heb ik met verscheidene pnd's ook gehad. Het zal wel een enorm pluspunt zijn van een ander programma als de kaarten up to date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaalde navigatie software, waar je naar vroeg.
- Rijbaan begeleiding
- Grensovergangen
- Buitenland (geen datakosten)
- Meer opties zoals bijv. route via, omleiding, NP's, PIO's (flitspalen etc) etc etc
Imak schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:Een android toestel zonder mobiel internet? Voor mij heeft een smartphone zonder internet geen zin. Dit argument gaat dus alleen op in het buitenland.
100% mee eens.
Imak schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
Dit heb ik met verscheidene pnd's ook gehad. Het zal wel een enorm pluspunt zijn van een ander programma als de kaarten up to date zijn.
Kaarten zijn eigenlijk nooit 100% up-to-date. Maar bij het "real-time "downloaden van kaarten, wekt bij mij de verwachting dat ze actueler zijn dan reeds vooraf geinstalleerd kaarten. Maar dat is natuurlijk een utopie.

Maar om de discussie in te korten: Google Maps Navigatie is een heel goed product waarmee je zonder problemen van A naar B moet kunnen rijden. En betaalde alternatieven bieden in sommige gevallen, op het moment, meer functionaliteiten, waardoor ze als beter/prettiger ervaren worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
[/quote]Een android toestel zonder mobiel internet? Voor mij heeft een smartphone zonder internet geen zin. Dit argument gaat dus alleen op in het buitenland.
[quote]

Niet mee eens.... aangezien een smartphone voor mij de volgende mogelijkheden moet hebben:
- Telefoon functies
- Agenda en contactpersonen
- Navigatie (alles lokaal zonder internet aansluiting!!)
- Wifi om af en af en toe nieuws, weer of mail gegevens op te halen via een eigen of open access point (thuis, op werk en soms onderweg).

Dus geen constante internet aansluiting waaraan jij refereert (is natuurlijk wel handig :)) maar voor mijn smartphone behoeftes niet nodig.

Maar wie zegt overigens dat we voor de navigatie sw betalen?!? Soms moet je eerst een product goed testen voordat je het aanschaft zodat je weet hoe goed het werkt en wat er allemaal mee kan. Het is heel prettig als je eerst via een internet licentie met zulke sw kunt spelen. Want Sygic Mobile Maps leek goed, maar nu vind ik Copilot beter. Hoewel TomTom (op winmob) navigatie voor mij nog altijd ongeëvenaard is. Vandaar dat ik ook IGo MyWay wil proberen gezien de positieve reacties hier!

Heeft ook met gemak en smaak te maken :).

Groeten
JD1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auke schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:35:
Ook ik ben een groot liefhebber van IGO

Er is een android versie, maar deze heeft de verkeerde resolutie. Ik heb een poging gedaan om dit aan te passen, maar is mij tot nu toe niet gelukt.

Via de nieuwsgroepen is IGOmyway wel te downloaden, dus als iemand het voor elkaar krijgt, dan zou ik graag lezen hoe.

http://www.igomyway.com/android/en/
Ik heb het aan de gang gekregen door de data.gro op mijn sd kaart te plaatsen in de map /sdcard/igo.
Vervolgens iGO installeren.
Dan met de terminal emulator op het toestel de volgende commando's uitgevoerd:
code:
1
2
3
su
cd /data/data/com.navngo.igo.javaclient
cp /sdcard/igo/data.gro data.gro

Nu werkt iGO op mijn Vodafone 845 met de "juiste" resolutie. Ik schrijf "juiste", omdat de statusbalk boven aan ook nog ruimte inneemt en hier is geen rekening mee gehouden. Ik heb ook geprobeerd om de statusbalk te verbergen en dan iGO op te starten, maar dan komt hij toch weer te voorschijn.
De onderste knoppen in iGO zijn net wel te bedienen, je ziet ze half.
Als ik dit (iGO v8.4.2) vergelijk met de iGO (v8.3) die ik op een PNA (met WiCE 4.0 en een 400 Mhz CPU) heb draaien, dan vind ik dit erg langszaam draaien en het lijkt erg beperkt in zijn functies.
Heb verder een simulatie gedraaid:
- rijbaan begeleiding is aanwezig :)
- Voorsorteer adviezen ontbreken (in iGO 8.3 voor WiCO niet)
- navigatie loopt zonder schokken.

Jammer, ik blijf dan toch maar bij CoPilot Live ;w

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we de "welke navigatie" discussie in een ander draadje houden? Beetje jammer van het originele topic zo.

Ontopic: na installatie van de custom rom ziet mijn pc de telefoon niet meer. Dus ook niet als massa opslag. Komt dat doordat dit ext3 is? Zo ja: nog tips over hoe ik makkelijk data van mijn pc naar de telefoon krijg? Of maar gewoon aansluiten op de Linux laptop? :)

Nogmaals bedankt prologic! Voor versie 2.2 zou ik donaties gaan accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:41:
Kunnen we de "welke navigatie" discussie in een ander draadje houden? Beetje jammer van het originele topic zo.

Ontopic: na installatie van de custom rom ziet mijn pc de telefoon niet meer. Dus ook niet als massa opslag. Komt dat doordat dit ext3 is? Zo ja: nog tips over hoe ik makkelijk data van mijn pc naar de telefoon krijg? Of maar gewoon aansluiten op de Linux laptop? :)

Nogmaals bedankt prologic! Voor versie 2.2 zou ik donaties gaan accepteren :)
heb je wel pc-suite geinstalleerd? 2.2 gaat er denk ik niet komen zou niet weten waar ik moet beginnen aangezien ik geen drivers of dergelijke heb voor 2.2

[ Voor 8% gewijzigd door TWFpa2Vs op 17-08-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:41:
@Prologic: Even over de "Green-Mod": Als ik deze geïnstalleerd heb, zijn de balletjes bij het ontgrendelingspatroon "te groot". Is het mogelijk om dit nog te corrigeren.
Nieuwe greenmod online met kleinere balletjes.. Beter dan dit kan ik het helaas niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt gelijk. Sorry.
Ik zou al de voor geinstalleerde driver voor het toestel deinstalleren. En daarna je toestel opnieuw aansluiten. (je koppelt het toestel toch wel he, via de statusbalk ?).
Ik kan zonder pc-suite geinstalleerd te hebben, mijn toestel koppelen als massa-opslag en ook als zodanig benaderen. Alles wat geinstalleerd moest worden, ging automatisch.
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:58:
[...]

Nieuwe greenmod online met kleinere balletjes.. Beter dan dit kan ik het helaas niet krijgen.
Bij deze nieuwe greenmod zien de balletjes er inderdaad kleiner uit, maar het ziet er niet uit.
De buitenste balletjes worden nog steeds afgekapt. Ik blijf de grote wel gebruiken. (of de red mod).

Overigens werkt de "QuickBoot" niet. Kan geen van de drie opties gebruiken om te rebooten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:01:
Bij deze nieuwe greenmod zien de balletjes er inderdaad kleiner uit, maar het ziet er niet uit.
De buitenste balletjes worden nog steeds afgekapt. Ik blijf de grote wel gebruiken. (of de red mod).

Overigens werkt de "QuickBoot" niet. Kan geen van de drie opties gebruiken om te rebooten.
Quickboot werkt hier gewoon? heb je de update van superuser binnengehaald via de maket? anders even cache van superuser weggooien. Misschien dat iemand hier aan zelf aan de slag kan met een framework en daar wat moois van kan maken? Ik moet namelijk ook maar gewoon spul van internet compatible maken met dit toestel en dan ziet het er gewoon niet altijd even goed uit.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste