Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 14:49
Even een vraag voor de spelers hier, ik ben sinds een paar dagen dit spel aan het spelen, ben net lvl 6 (stelt nog nie veel voor), maar ik heb het probleem dat mijn 70 inventory slots binnen notime vol zitten...
Alle loot die ik niet equip verkoop ik als junk, maar sommige items wil ik gewoon bewaren (heb de shepard set en wat paarse items). Wanneer en waar kun je een stash kopen/vinden/gebruiken?

Misschien ben ik nog niet ver genoeg in het spel ofzo, kweet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:42

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Tarz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:46:
Even een vraag voor de spelers hier, ik ben sinds een paar dagen dit spel aan het spelen, ben net lvl 6 (stelt nog nie veel voor), maar ik heb het probleem dat mijn 70 inventory slots binnen notime vol zitten...
Alle loot die ik niet equip verkoop ik als junk, maar sommige items wil ik gewoon bewaren (heb de shepard set en wat paarse items). Wanneer en waar kun je een stash kopen/vinden/gebruiken?

Misschien ben ik nog niet ver genoeg in het spel ofzo, kweet niet...
Je kunt op een gegeven moment een huis kopen in Webwood. Daar staat een chest waar je zooi in kan opslaan. Ook kan je backpacks kopen in shops (volgens mij in totaal 5 in het hele spel) die elk +10 inventory geven, dus 120 in totaal max.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:32

SkyStreaker

Move on up!

Chicken Overlords.....

Hilarisch :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-05 10:12
Een onontdekt pareltje.Voelt voor mij een beetje als een kruising tussen Fable en (de eerste!) Dragon Age. In eerste instantie voor Rogue gameplay gegaan maar de melee combat is zo lekker dat ik toch maar ben herstart als een soort Baba. Lekker lomp hakken met hamers!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 17:53

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik heb gisteren bij een character m'n Mass Effect armor en de Omniblades gekregen .
Als ik een nieuw character maak, kan ik ze daar ook krijgen of is het een eenmalig iets?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
Gisteren voor €4,39 in de Steam Summer Sale dit spel gekocht en wat een heerlijk spel :Y) Combat voelt echt superlekker en het speelt gewoon fijn weg.

Wel gaat de Health regeneration wat langzaam, ik heb nu 2 wat sterkere mobs die ik af moet maken, maar ik heb nog maar 11HP en geen potions meer, waardoor ik steeds doodga :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:28

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Levelen. Grinden. Ik had het iets te lang gedaan, waardoor ik overal fluitend langs liep....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-04 12:08
Ik heb dit spelletje een tijd geleden op de xbox gespeeld, en het speelde inderdaad erg lekker weg. Maar het gaat op den duur vervelen als je teveel sidequests doet, en ik heb daardoor ook de endgame nooit gehaald :')

Maar voor 4-5 euro is het zeker de moeite waard :-)

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
Je komt wel om in de sidequests inderdaad, elke NPC die je spreekt heeft wel een quest voor je. Maar inmiddels kleine 4 uur gespeeld, dus die €4,39 is 'ie allang waard geweest, dus ik vind het prima :D

The devil is in the details.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste