Hij zei dat het eens voorgekomen is dat iemand uit een mug een olifant maakte. Ik neem dat bedrijven zich juist daardoor extra op kwaliteit mogen focussen.
quote: Kiphaas7
Je eerste deel ben ik het mee eens, je tweede deel is schromelijk overdreven (dat apple totaal geen onderzoek zou hebben gedaan naar waar zij de antenne moeten plaatsen)
Ja natuurlijk hebben zij de antenne onderzocht. Het is een unieke antenne. Maar ik denk dat Apple zo trots op het ontwerp was dat zij het niet voldoende hebben getest. Uiteraard overdreef ik in mijn statement, maar ik denk dat je ook wel begrijpt wat ik bedoel. Er schijnen ook berichten rond te gaan dat Apple wist van het probleem. Ze zijn ermee weg gekomen omdat zij Apple zijn. Een telefoon die gebrekkig zijn hoofdtaak uitvoert hoort volgens mij niet. Microsoft dacht ook dat zij met de RRoD weg konden komen, totdat de EU dacht ho eens even, anders hadden mensen het ook geaccepteerd, voornamelijk de VS. De reden dat de EU ingreep was omdat de mensen zich lieten horen. En dat doen Apple fans niet zo gauw. Dit kan ik alleen beargumenteren door naar mijn Apple geobsedeerde vrienden te kijken, die mankementen voor lief nemen. Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt in de EU.
Ok, ik hap, hoewel dit behoorlijk op een flamebait begint te lijken aangezien je nergens met goede argumenten komt: ik denk niet dat de amerikaanse media zo hard op samsung of HTC was gesprongen, omdat die niet zoveel telefoons verkopen in korte tijd met 1 model.
Moet ik het logische beargumenteren dan? Het is toch allemaal logich?
En ik heb het ook over de top toestellen van HTC of anderen. Je hoeft geen octopus Paul te zijn om te kunnen voorspellen dat als gehypte toestellen zoals de Nexus One, Wave of de 4G met een ontvangstprobleem te maken hadden, ze geslacht zouden zijn in de media. Kijk maar naar Engadget. Ik heb een aflevering van de Engadget show gezien omdat ze daar Kinect lieten zien etc. met Jimmy Falon, maar zag ook het stukje dat ze over smartphones gingen praten. De Evo was er, de Wave was er, de iPhone 4 was er en nog een netbook achtig toestel. Totaal geen aandacht geschonken aan iets wat geen iPhone was. En als er aandacht aan was geschonken was het wel in negatieve zin, namelijk het beeld van de Wave die de Engadget gozer lelijk vond en er maar over door ging. Moet je na gaan he, daaraan vooraf gingen ze nog een kwartier over de iPhone 4 lullen over hoe geweldig hij wel niet was.
Gefeliciteerd met deze tamelijk zinloze opmerking. Je zegt niet wat je hebt geprobeerd, of je naast een zendmast woont, en hoe andere telefoons die wel gevoelig zijn reageren bij jou. Ook de opmerking dat die telefoon dun is is totaal niet relevant (alleen omdat de iphone 4 ook dun is?) Al met al, zinloze opmerking.
Zinloos? Iemand in deze topic zei dat dit fenomeen normaal is. En ik zeg dat ik daar geen last van heb. Zou je hem niet beter aan kunnen pakken zodat hij moet specificeren onder welke greep en zendmast afstand dit normaal zou moeten zijn?
Mijn opmerking over de dikte van het toestel sloeg weldegelijk ergens op, ik zei namelijk dat hij in verhouding tot de proporties flinterdun is. Het heeft een groot scherm en tegelijkertijd bijna net zo dun als de iPhone 3G. De onderdelen zitten zo dichter op elkaar die plaatsing van de antenne nog belangrijker maakt. Wat ik ermee wilde zeggen is dat het in zo'n toestel secuur moet gebeuren.
En nee ik ben geen HTC fanboy, heb lang Sony Ericssons gehad, ook geen Microsoft fanboy want ik draai Linux nu en ook een Apple hater omdat ik een MacBook voor mijn vriendin hebt gekocht die op het grafisch lyceum zit.
[
Voor 5% gewijzigd door
HollovVpo1nt op 20-07-2010 15:09
]