Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
geef daar dan eens een linkje van; dat klinkt op z'n zachtst gezegd dubieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze adverteren is een raar iets zou haast zeggen iligaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Geef eens een link dan.. kan ze niet vinden namelijk en het ook amper voorstellen.

/edit: spuit 11.. volgende keer eerst refreshen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 13-09-2010 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04

style2k

hmm

http://computer-software....5x%2FsoHXS&fta_ind=4&df=1

hmm aantal ads zijn weg gehaald zie ik nu die er net wel stonden .
en deze ad staat een oude datum bij zie ik .
vreemde bedoeling

[ Voor 9% gewijzigd door style2k op 13-09-2010 01:16 ]

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op 13 april waren ze ook nog niet failliet. De link in de advertentie werkt sowieso niet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Tja die advertenties staan er al sinds april op.. Ze adverteren dus niet "weer" maar "nog steeds". Ze hebben waarschijnlijk in april voor een (half)jaar advertentieruimte ingekocht en niet meer gedacht deze eraf te halen.
Maar de links zijn dood en ik verwacht ook niet dat ze nog op emails reageren dus bestellen lijkt me onmogelijk.. hier zal dus ook niemand de dupe van worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Laatst online: 03-01 15:04

style2k

hmm

ja dat zal idd zo zijn dan .
had in eerste instantie de datum ook niet gezien .

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
garantie is gewoon via de fabrikant te regelen, al kunnen zij hier af en toe een klein bedrag voor rekenen.
maar in 9 van de 10 gevallen ben je alleen de verzendkosten kwijt en verder niet.
dingen qua RMA via het ICT waarborgfonds of via de curator spelen levert sowieso een langlopende issue op, dus beter rechtstreeks via de fabrikant doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Murk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:34:
Naar ik kan oordelen bij mijn eerste RMA rechtstreeks aan een fabrikant, welk in mijn geval bij GeIL is, moet er een kopie bij van de "Packing list or invoice". Als je deze niet heb kun je het proberen uit te leggen, maar ik weet niet of hun nog legaal bezig zijn als ze producten repareren waarvan niet bewezen is dat de zender ze gekocht heeft.
G.E.I.L is vrij gemakkelijk met garantie afhandeling hoor. Paar maanden geleden heb ik ook contact met ze gehad over een setje DDR2 welke defect was. Ze verwezen totaal niet naar de leverancier maar kreeg gewoon direct een formuliertje toegestuurd met het verzoek deze in te vullen en samen met het geheugen op te sturen naar Taiwan. Netjes een mailtje bij ontvangst en retour zending gekregen. Als je iets hebt wat lijkt op een bon/factuur/paklijst/orderbevestiging waarop de modules vermeld staan is het al snel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Vandaag FedEx aan de deur.. Heb zonder enig bericht verder een nieuw setje geheugen gekregen van GeiL. Dus nu zit ik met de luxe van 8 Gig geheugen. Het leven is zwaar :>

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

style2k schreef op maandag 13 september 2010 @ 01:24:
ja dat zal idd zo zijn dan .
had in eerste instantie de datum ook niet gezien .
De datum op marktplaats is zeer 'misleidend'.

Zie hier:
http://verkopers.marktplaats.nl/5408675

Opeens staat er een advertentie: 15 sep. '10
Kijk je echter in de advertentie: 434 keer sinds 31-03-10, 13:14

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
Marktplaats admarkt, betalen per klik... geeft dat soort rare toestanden.
Kans is wel dat er nog een rekening achteraf volgt voor het aantal klikken, zover die niet al enkele keren geweest is, maar dat lijkt me een zaak voor de curator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb maar even een melding gemaakt bij MP dat het bedrijf failliet is.

Het is tenslotte toch ook hun geld.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 16:02
Ik vind het ook erg bijzonder dat cool-prices failliet is gegaan. Ik vond het qua reageren op e-mails een van de betere webshops. Ik kreeg altijd vrij snelle reacties van hun terug.

Erg jammer dat ze er niet meer zijn. Vind\vond ze een van de betere webshops (op soms kleine foutieve prijzen na) en ze waren vaak niet de duurste.

Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
In mijn ogen is het fout gegaan toen ze het nieuwe systeem hebben ingevoerd. Ik kreeg toen een bestelling veel later omdat er problemen waren met het voorraad systeem. Ook mijn mails werden toen slecht afgehandeld omdat dat fout ging in het systeem. Ik heb daarna nooit meer wat bij ze gekocht en ik verwacht dat een hoop andere vaste klanten hetzelfde hebben gedaan. Als ze een mailing hadden gedaan naar alle klanten dat de systeemproblemen waren opgelost, dan waren er weer een hoop terug gekomen, want ik was ook altijd erg tevreden. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

compuzone/cool-prices is terug :: http://www.compucenter-on...aspx?c=informatie&mid=163

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Volgens mij is het gewoon een andere winkel ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zit toevallig allebei in Boxmeer, verder lijkt het gewoon een andere winkel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:07

servies

Veni Vidi Servici

Aaarrggh... m'n ogen...
Mijn hemel... ik kon net op tijd wegklikken om permanente blindheid te voorkomen... wat een kleurgebruik...
Dit kan nooit van dezelfde mensen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:11
Het is wel dezelfde template toch? (andere kleuren dat wel)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servies schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:52:
[...]

Aaarrggh... m'n ogen...
Mijn hemel... ik kon net op tijd wegklikken om permanente blindheid te voorkomen... wat een kleurgebruik...
Dit kan nooit van dezelfde mensen zijn...
Jesus christus... die webdesigner moet stokslagen krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:04

dimako_

Vogel

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:01:
[...]

********... die webdesigner moet stokslagen krijgen |:(
Zou inderdaad wel mogen, in firefox is deze pagina ook helemaal verkeerd.
En de site absoluut niet 2010/2011 waardig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

of het zijn fakers ik weet het niet ,, kwam het toevallig tegen..

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Mja, met iets wat je toevallig tegenkomt zonder onderbouwing een conclusie trekken is wel wat raar vind je niet? Een beetje hetzelfde als dat jij ergens naartoe verhuist, en je in het lokale suffertje jouw adres genoemd ziet staan als waar een pedofiel is gaan wonen. Geen enkele basis, geen enkele aanleiding, maar je bent wel gelijk in verband gebracht met minder fijne dingen.

Niet vergeten dat wat je op internet zet, niet zomaar weg is. Het is daarom goed twee keer na te denken voor je dergelijke verbanden impliceert. :)

De domeinen lopen al sinds 2007 / 2008, en de registrant is nergens te koppelen aan de naam compuzone of coolprices.
http://www.compuking.eu/p...ge.aspx?c=sitemap&mid=120

Veel webshopsoftware is niet zelf ontwikkeld, en waar dat wel zo is, kan dat waarde hebben bij faillissement. Misschien is het dezelfde software, of is het systeem overgekocht.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je verklappen dat "ze" niet terug zijn ;) die site is van iemand anders.

Groeten,

Ex medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekend dit dat coolprices ook een faillissementsverkoop doet?
Zo ja; welke website? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Id3ntityX schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:54:
[...]

Gaat een beetje off-topic, maar toch even toelichten: zoals ik de schijf geleverd heb gekregen zou je dat inderdaad zeggen (vrij minimaal verpakt, etc.). Samsung geeft echter ook aan, je kunt dit nakijken op hun RMA site, dat het een retailschijf betreft. Een retailschijf uit Saudi-Arabië welteverstaan, import dus maar retail. Daarnaast heb ik de schijf ook gekocht als een retailversie. De term OEM vind ik overigens vaag blijven in deze gevallen.

update: Samsung is momenteel aan het kijken wat ze kunnen doen, eindelijk vooruitgang dus!
Heb je nog iets concreets te melden omtrent jouw RMA ?

Heb hier ook een samsung HD van Cool Prices liggen met een serie bad blocks. Samsung warranty site, meldt dat de schijf buiten zijn service region valt :?
Mijn best guess is een claim doen bij het ICT waarborg fonds maar ik zou graag willen horen hoe het bij jou afgehandeld / afgelopen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 23:45
Gewoon bij samsung in RMA doen, duurt wel ff maar gaat prima, zelf ook wel eens gedaan, wel gek dat het buiten de regio enzo is.

[ Voor 19% gewijzigd door bastian433 op 28-11-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 20:48
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 23:10:
Betekend dit dat coolprices ook een faillissementsverkoop doet?
Zo ja; welke website? :)
Die is allang geweest, BVA heeft de boel 15-10-2010 geveild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaihetapie schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:29:
[...]

Die is allang geweest, BVA heeft de boel 15-10-2010 geveild.
He jammer.... :{

Nog andere bedrijven dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
^^ Sorry, maar wat verwacht je eigenlijk? Dat er ergens nog een restpartijtje van cp rondzwerft bij een veilinghuis op the internets?

Tis al erg genoeg dat ze er niet meer zijn

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het toch vragen :$

Maar inderdaad, het is wel treurig dat ze ermee op zijn moeten houden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 17:38
Ha allemaal, ik lees net al het bovenstaande over Cool-prices. Ik heb hier een defecte voeding liggen, een Corsair H1000W, is dit weekend kapot gegaan. Ik zie dat de beste oplossing waarschijnlijk is de voeding terugsturen naar de fabrikant, maar volgens mij zit Corsair niet in Nederland.

Kan ik ICTWaarborg contacten (ik weet niet of dat nog steeds kan) of op één of andere manier de voeding direct naar Corsair sturen? Ik zou graag suggesties willen..

Edit: ik zie op ICTWaarborg de suggestie dat ik beter met Corsair zelf contact op kan nemen, aangezien CP niet was aangesloten toen ik mijn bestelling heb geplaatst. Iemand enig idee hoe ik Corsair Nederland of de/een officiele distributeur te pakken kan krijgen?

[ Voor 22% gewijzigd door jick op 15-08-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 15:48

remy007

Broodje Bakpao Helmond

jick schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:31:
Ha allemaal, ik lees net al het bovenstaande over Cool-prices. Ik heb hier een defecte voeding liggen, een Corsair H1000W, is dit weekend kapot gegaan. Ik zie dat de beste oplossing waarschijnlijk is de voeding terugsturen naar de fabrikant, maar volgens mij zit Corsair niet in Nederland.

Kan ik ICTWaarborg contacten (ik weet niet of dat nog steeds kan) of op één of andere manier de voeding direct naar Corsair sturen? Ik zou graag suggesties willen..

Edit: ik zie op ICTWaarborg de suggestie dat ik beter met Corsair zelf contact op kan nemen, aangezien CP niet was aangesloten toen ik mijn bestelling heb geplaatst. Iemand enig idee hoe ik Corsair Nederland of de/een officiele distributeur te pakken kan krijgen?
Heb zelf ooit via Corsair RMA vervangende 2x2GB modules gekregen, wel zul je de stappen van Corsair RMA moeten doorlopen:
http://www.corsair.com/support/warranty/

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 17:38
Super, thanks voor de info. Ik heb net een RMA aangemaakt, gelukkig schijnen ze ook in Nederland te zitten dus dat maakt het verzenden weer wat makkelijker :)

offtopic, maar misschien weet toch iemand het: het gaat om een 1000W voeding, maar die wordt niet altijd even zwaar gebruikt. Kan onderbelasting een issue zijn bij een PSU?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Lees voor het posten eerst even de startpost.

Wat wij in ieder geval niet willen zien:
Simpele "ik ook" reacties.
Beschuldigingen als "oplichting", etc.