pop3>mail.home.nlHeyJIJdaar schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:58:
[...]
Wat zijn nu precies de @home/ziggo instellingen?
smtp >smtp.ziggo.nl
Werkete gisteren goed, helaas nu niet meer .
Gek wordt ik ervan maar goed .
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
pop3>mail.home.nlHeyJIJdaar schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:58:
[...]
Wat zijn nu precies de @home/ziggo instellingen?
Verwijderd
Hij staat op wpa2 personalJorick schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:00:
[...]
Wat voor type beveiliging heb je op je draadloze netwerk zitten? Ik meen eerder in dit topic gelezen te hebben dat anderen hier ook last van hadden i.c.m. met WEP beveiliging. Mocht je inderdaad WEP beveiliging (voor zover je het beveiliging kan noemen) hebben dan kun je proberen over te schakelen naar WPA/WPA2.
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 16-07-2010 17:24 ]
Je moet JG5 flashen met de 512 pit file + repartition welke te vinden is in het xda topic: http://forum.xda-develope...hp?p=7180854&postcount=34 met de pit file die er bij zit gaat het inderdaad niet goed.KneoK schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:07:
Pfffft, na 5 pogingen de JG5 firmware te flashen ben ik weer terug bij JFF.
Ik kreeg de eerste keer van Odin de melding dat alles OK was maar na de reboot van de telefoon kreeg ik het rescue menu'tje met de melding can't mount /dev/block/stl10.
Nog een keer geprobeerd met repartition aan, weer hetzelfde. Als ik vanuit het rescue menu reboot koos dan rebootte de telefoon, bleef hangen op het Samsung logo en viel vanzelf uit.
Toen geprobeerd terug naar JFF te gaan, Odin kon de COM poort niet meer vinden, al stond er wel COM4 added. Toen begonnen de zweetdruppeltjes lichtelijk te stromen. Even Google geraadpleegd, een andere USB poort zou het probleem moeten oplossen. Dat deed het, maar nu bleef Odin hangen op File analysis.
Pc reboot, en ik kon weer flashen. Op XDA gevonden dat je een oudere PIT file moest gebruiken met JG5 dus dat geprobeerd, weer hetzelfde probleem als de eerste keer.
Nog maar een reboot van de pc en de JFF firmware weer geflashed, nu kan ik de telefoon gelukkig weer gebruiken.
Ik ga het nog een keertje proberen met de oudere PIT file, repartition en JG5, als dat niet lukt dan hou ik het even voor gezien met de nieuwe firmware. Jammer, best leuke fixes in die nieuwe firmware.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ik was er inderdaad inmiddels al achter, het is nu gelukt. Toch bedanktTeam-RiNo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:15:
[...]
Je moet JG5 flashen met de 512 pit file + repartition welke te vinden is in het xda topic: http://forum.xda-develope...hp?p=7180854&postcount=34 met de pit file die er bij zit gaat het inderdaad niet goed.
[ Voor 26% gewijzigd door KneoK op 16-07-2010 18:00 ]
Bedankt voor de tip, maar ik ben bang dat mijn router geen WPS ondersteunt :-/silitek schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:51:
WPS verbinding met mijn router werkt vlekkeloos tot 30meter ongeveer. Indien mogelijk los dit wifi problemen op.
[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & FirmwareVerwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:08:
Is er niet ook een topic voor roms en dergelijke?
Bij serverinstellingen voor uitgaande mail moet je poort 587 gebruiken en als beveiligingstype TLS (Accept all certificates) selecteren. Bij mij werken deze instellingen zo'n anderhalve week probleemloos.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:50:
[...]
pop3>mail.home.nl
smtp >smtp.ziggo.nl
Werkete gisteren goed, helaas nu niet meer .
Gek wordt ik ervan maar goed .
Verwijderd
Verwijderd
Mag ik vragen waar dat Re-Partition voor is? en waarom symlink je die SD kaart dan? Dit snap ik niet echt.KneoK schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:07:
Edit: dat laatste was de oplossing. Voor mensen die JG5 dus willen flashen, gebruik de 512 PIT file (s1_odin_20100512.pit), check Re-Partition in Odin en flash. Straks nog even een kaartlezertje zoeken om mijn sd kaartje te partitioneren zodat ik de dbdata kan symlinken.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 21:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor deze tip , eindelijk het werkt met deze instellingen.Jorick schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:32:
[...]
Bij serverinstellingen voor uitgaande mail moet je poort 587 gebruiken en als beveiligingstype TLS (Accept all certificates) selecteren. Bij mij werken deze instellingen zo'n anderhalve week probleemloos.
Wat betreft je probleem met WiFi, ik meen mij ook iets te herinneren dat het soms problemen geeft als je roaming (3G/HSDPA) en WiFi aan hebt staan. Ik zet overigens 3G/HSDPA uit als ik thuis ben en gebruik dan altijd WiFi en het werkt hier probleemloos. Denk overigens dat het weinig uitmaakt welke WPA beveiliging je neemt. Misschien helpt het als je een andere channel probeert?
In het menu kun je het icoontje voor een app ingedrukt houden, dan snapt hij vanzelf dat je het op je homescreen wilt zettenVerwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:54:
Hoe krijg ik applicaties die in mijn menu staan achter me bureaublad/achtergrond? Ik heb denk ik niet voor niets zoveel pagina's waar ik tussen kan scrollen.. ?
Verwijderd
Het invoerveld even ingedrukt houden en dan kun je bij invoermethode het toetsenbord wijzigen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:16:
Hoe kan ik switchen tussen swype toetsenbord en gewoon (samsung) toetsenbord bij het smsen? Heb hem op swype staan en krijg het er niet meer af. Kan iemand me helpen?
Je hebt de oudere PIT file nodig om de JG5 firmware te flashen. Re-Partition is nodig omdat er in de ene PIT file meer ruimte gereserveerd is in een bepaalde map/partitie dan in de andere PIT file en zonder Re-Partition loopt je telefoon vast na het flashen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:18:
[...]
Mag ik vragen waar dat Re-Partition voor is? en waarom symlink je die SD kaart dan? Dit snap ik niet echt.
Heb zelf geen Losse SD kaart hoor.
Is dit wel nodig voor de JG5 firmware?
@hierboven.. Eline13. Dat is één van de meest gestelde vragen. Het deel waar je kan typen moet je gewoon je vinger even inhouden dan staat er kies invoermethode.. en dan swype. Klaar.
People.. we need a FAQ !!! in de startpost!
[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 16-07-2010 22:14 ]
Verwijderd
BedanktPropane schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:57:
[...]
In het menu kun je het icoontje voor een app ingedrukt houden, dan snapt hij vanzelf dat je het op je homescreen wilt zetten. Je kunt ook op je homescreen op de Opties knop drukken en via Voeg Toe -> Snel koppeling ofzo.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 22:25 ]
De 513 PIT file is om tot en met firmware JG4 te flashen, om JG5 te kunnen flashen heb je de 512 PIT file nodig en moet je repartitioneren. Daar heeft de fix niets mee te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:23:
@ KneoK
Ik kan me niet voorstellen dat die interne geheugen langzamer is dan een gemiddelde SD kaartje...
Zal ik eerst wel even straks die JG5 firware flashen..
Die JG5 + Fix is zeker met root? of plaats je dan gewoon domweg de apps op de externe SD?
Dus die pit file 513 is voor als je met de externe SD kaart gaat re-partioneren.
En de 512 pit file voor als je gewoon wil gaan flashen zonder te re-partioneren?
Verwijderd
Lag fix of sript heb ik niet geinstalleerd het is puur alleen de firmware.Het val mij op dat met dit firmware de batterijduur ook verbeterd is.Kirretje schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:50:
[...]
Heb je puur en alleen deze firmware geflashed?
Zonder ''lag fix'' script etc etc.??
Dat was de truuk zegmaar?
Verwijderd
Ik had precies het zelfde probleem. Wat ik heb gedaan in odin:KneoK schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:07:
Pfffft, na 5 pogingen de JG5 firmware te flashen ben ik weer terug bij JFF.
Ik kreeg de eerste keer van Odin de melding dat alles OK was maar na de reboot van de telefoon kreeg ik het rescue menu'tje met de melding can't mount /dev/block/stl10.
Nog een keer geprobeerd met repartition aan, weer hetzelfde. Als ik vanuit het rescue menu reboot koos dan rebootte de telefoon, bleef hangen op het Samsung logo en viel vanzelf uit.
Toen geprobeerd terug naar JFF te gaan, Odin kon de COM poort niet meer vinden, al stond er wel COM4 added. Toen begonnen de zweetdruppeltjes lichtelijk te stromen. Even Google geraadpleegd, een andere USB poort zou het probleem moeten oplossen. Dat deed het, maar nu bleef Odin hangen op File analysis.
Pc reboot, en ik kon weer flashen. Op XDA gevonden dat je een oudere PIT file moest gebruiken met JG5 dus dat geprobeerd, weer hetzelfde probleem als de eerste keer.
Nog maar een reboot van de pc en de JFF firmware weer geflashed, nu kan ik de telefoon gelukkig weer gebruiken.
Ik ga het nog een keertje proberen met de oudere PIT file, repartition en JG5, als dat niet lukt dan hou ik het even voor gezien met de nieuwe firmware. Jammer, best leuke fixes in die nieuwe firmware.
Edit: dat laatste was de oplossing. Voor mensen die JG5 dus willen flashen, gebruik de 512 PIT file (s1_odin_20100512.pit), check Re-Partition in Odin en flash. Straks nog even een kaartlezertje zoeken om mijn sd kaartje te partitioneren zodat ik de dbdata kan symlinken.
Met Re-Partition aan en de 512 PIT kon ik gewoon de nieuwste CSC file gebruiken. Het schijnt dat er in die nieuwere geen Russische apps meer zitten heb ik op XDA gelezen. Welke apps dat zouden moeten zijn weet ik niet, maar ze zitten er niet meer inVerwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:31:
[...]
Ik had precies het zelfde probleem. Wat ik heb gedaan in odin:
bij Pit: 512pit
bij Pda: CODE_I9000XWJG5
bij phone: MODEM_I9000XXJG1
bij csc: Dit deed het bij mij werken. Ik heb een oudere versie hiervan van gebruikt. In plaats van CSC_I9000OXXJG4 heb ik CSC-I9000OXEJG1 erin geladen met re-partition en daarna deed hij het weer.
Ok, hij is binnen.tomtor schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:02:
Hier nog niet langs zien komen, diverse cases:
http://www.pdair.com/catalog/index.php?cPath=10100000_10000000_11000993
Heb zelf de horizontale pouch besteld, als hij binnen is zal ik laten weten hoe het bevalt...
Je kan overigens gewoon betalen met PayPal.
pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25
Verwijderd
Bij mij werkt het vanaf dag 1 goed. Misschien moet je het eens met een andere router bij bijv. de buren proberen. Dan kun je zien of het aan je toestel ligt.Ernst67 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:10:
Heeft echt niemand anders problemen met de WiFi signaalsterkte...?
Dit is er wel zeker...Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:08:
Is er niet ook een topic voor roms en dergelijke?
Dat heb ik al gedaan, en ik heb op beide plekken slechte wifi ontvangst. Misschien moet ik toch maar even terug naar de winkel :-/Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:23:
[...]
Bij mij werkt het vanaf dag 1 goed. Misschien moet je het eens met een andere router bij bijv. de buren proberen. Dan kun je zien of het aan je toestel ligt.
Verwijderd
Ik heb vaak ook maar een of 2 streepjes bij wifi .Maar of ik nu naast me router sta of 30 meter er vandaan schijnt voor de snelheid tov de streepjes niet veel uit te maken.Hij werkt altijd goed .Ernst67 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:21:
[...]
Dat heb ik al gedaan, en ik heb op beide plekken slechte wifi ontvangst. Misschien moet ik toch maar even terug naar de winkel :-/
Verwijderd
Zelfde hier......Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:37:
[...]
Ik heb vaak ook maar een of 2 streepjes bij wifi .Maar of ik nu naast me router sta of 30 meter er vandaan schijnt voor de snelheid tov de streepjes niet veel uit te maken.Hij werkt altijd goed .
Rob
Da's zeker snel. Ik heb vandaag twee weken geleden een hoesje besteld uit Korea en die is nog steeds niet binnen. Volgens de track en trace ligt het hoesje al sinds de 13e op Schiphol, gisteren stond er een melding dat het hoesje zat te wachten op een douane beambte die het ding moest beoordelen en sinds vandaag werkt de track en trace pagina helemaal niet meer.tomtor schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:19:
[...]
Ok, hij is binnen.
Verleden week zaterdag besteld, maandag verzonden uit Hongkong, gistermiddag afgeleverd door TNT.
Netjes dus (6 dagen)! Het hoesje bevalt prima, mooi plat, goede magnetische sluiting, past goed om riem, precies de goede maat. Een aanrader dus wat mij betreft...
Thnx man!!Voor mij is het niet super intuïtief moet ik zeggen...ik had hem niet via deze methode aan gezet maar via het menu...Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:46:
je hebt hem zelf aangezet, op de zelfde manier zet je hem ook weer uit. (lang in een input drukken en dan kiezen voor een andere invoermethode.
Worden de tags bij flac bestandan bij anderen hier door de samsung mp3 speler wel herkent? Bij mij dus niet.
Bij mij bleef de camera wel lopen maar als ik de opname wilde bekijken vertoonde de video schokken en liep niet verder dan de helft. Dit bleef voorkomen ook in lagere resoluties. Nadat ik de telefoon een keer opnieuw had opgestart speelde hij de video wel gewoon af en kwam het ook niet meer terug bij nieuwe opnames. Beetje vaag dus, lijkt met het wegschrijven van het bestand te maken te hebben. Als ik het weer tegenkom laat ik het weten.Propane schreef op zondag 11 juli 2010 @ 00:18:
Ik had het in het vorige deel over een probleem wat ik tegenkwam bij het opnemen van een video:
[...]
Dit leek zichzelf te hebben opgelost, maar ik had er vandaag weer last. Het leek nu echter te verdwijnen nadat ik een filmpje in een lagere resolutie (720x480) had gemaakt in plaats van in 720p. Misschien interessant als mensen hetzelfde probleem tegenkomen.
Power to the beat.
Ik wil die reviews dan toch echt wel even lezen, ik kan mij niet voorstellen dat de Desire een betere telefoon is...ronaldm3 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:22:
@iedereen,
Zojuist toch maar de knoop doorgehakt en gekozen voor deze telefoon... nu in het bezit van de Desire. Welke vinden jullie beter?
Lees her en der dat de HTC beter uit de bus rolt.
Hd video-opname en dat superamoled en de 8GB intern geheugen is voor mij erg interessant!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dank voor de reactie.... heb net ff gegoogled... was in vergelijking met de iPhone 4(quilttly sucks)MGSNK schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:42:
[...]
Ik wil die reviews dan toch echt wel even lezen, ik kan mij niet voorstellen dat de Desire een betere telefoon is...
- de Galaxy S heeft een multi-touch scherm
- S-AMOLED
- 4.0 inch
- Hummingbird CPU = Cortex A8 > Snapdragon
- PowerVR GPU > AMD GPU.
De Desire heeft iets meer geheugen en iets wellicht wat beter afgewerkt. Het enige probleem dat de Galaxy S had (lag in applicaties en menus) is opgelost met de laatste firmware update.
Power to the beat.
[ Voor 4% gewijzigd door Jurjen de Vries op 18-07-2010 00:10 ]
Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m
Verwijderd
Je kunt gewoon de klok handmatig invullen door je vinger erop te houden, dat werkt sneller dan vegen. Verder zijn veel dingen op te lossen met apps en je bent erg gewend aan je hero merk je wel.Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:
De SamsungKlok & weer
- De klok en het weer kunnen niet gebruik maken van de huidige locatie (GPS) waar het toestel zich bevind. De HTC Hero geeft in de widget via GPS netjes de lokale tijd & weer.
- De klok kan bij de wereldtijden geen enkele plaats in Nederland vinden.
- De klok en datum functies kun je instellen met + en - toetsen. Dit werkt traag in verhouding tot de HTC Hero waarbij je met je vinger kunt 'vegen' waarbij de waardes sneller naar het gewenste resultaat springen. Vooral als je bijvoorbeeld 30 dagen vooruit wil.
Voor wat betreft het starten van apps en de vertraging kun je in ieder geval flashen naar de laatste firmware of zelfs diverse fixes voor toepassen. Wil je je daar nog niet aan wagen dan kun je even wachten op de Android 2.2 update die binnenkort uitkomt. Die zal gewoon via Kies beschikbaar zijn en ik ga er van uit dat Samsung de update bundelt met een nieuwere firmware.Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:
Sinds donderdagavond 15 juli (2 dagen) bezit ik de Samsung Galaxy S, en mijn vorige toestel was een HTC Hero waar ik al een tijdje (custom) Android 2.1 op had draaien. De Samsung had ik mede op de vele positieve reacties aangeschaft, maar ik moet zeggen dat ik voor een deel teleurgesteld ben en in verhouding tot mijn HTC Hero, en er op een aantal punten achteruit ben gegaan.
Daarbij heb ik tot nu toe voornamelijk Deel 3 van het topic doorgelezen.
Ik ervaar voor mijn gevoel de volgende punten die ik probeer te onderbouwen. de minpunten start ik met een - , en de pluspunten met een +:
Snelheid
- Ondanks dat ik reviews zie dat het toestel de snelste CPU heeft, reageren veel applicaties trager dan mijn HTC Hero. Soms met zwarte schermen, soms met applicaties zoals de Dolphin HD Browser, Google Market of Seesmic twitter client die regelmatig pas na 10 seconden reageren op het aanklikken van bepaalde acties. Ik ga op dit onderwerp niet te diep in gezien dit topic aanraad de firmware te updaten waarbij het probleem opgelost zou zijn. Ik vermeld het echter wel omdat een hoop gebruikers (zeker de niet tweakers) een omslachtige update buiten KIES om, waar de firmware nog niet beschikbaar is, te lastig zullen vinden.
+ Een 3D spel verloopt qua grafische prestaties uitstekend/snel.
Google contacts
- Bij Google Contacts kun je de contacten in groepen indelen. De contact applicatie van Samsung blijkt daar niet mee overweg te kunnen. In mijn HTC Hero kreeg ik wel netjes de onderverdeling van Google Contact groups.
- De HTC Hero kan contact afbeeldingen koppelen aan Facebook. Hierdoor heeft de Hero een nieuw profiel foto bij de contact als de contact dit zelf in Facebook geupdate had. De Samsung heeft dit niet.
- De HTC Hero ondersteund updates bij contacten van Flickr en Facebook. De Samsung enkel Facebook. Twitter updates hebben bij mij op beide toestel nooit direct bij de contactpersoon gestaan.
+ In de contactenlijst kun je snel scrollen binnen het alfabet door een begin letter aan te tikken.
Google Calendar
- Bij het toevoegen van een nieuwe afspraak item komt deze standaard in de 'Mijn agenda'. Dit kun je wel per item bij het aanmaken aanpassen naar bijvoorbeeld de 'eigen Google agenda', maar kost onnodig veel tijd en kan misverstanden doen veroorzaken. Hierdoor zijn agenda items niet altijd in sync met de Google agenda. Bij de HTC Hero kon je instellen in welk type agenda je het item standaard geplaatst wou hebben. In de Samsung heb ik bij de instellingen 'Mijn agenda' zelf uitgeschakeld. Desondanks gebruikt hij die dus toch.
- Bij het openen van een agenda item waarbij een locatie is geplaatst kun je niet doorklikken naar bijvoorbeeld Google maps/navigatie. De HTC Hero kon dit wel vanaf Android versie 2.1. Enorm handig zodat je het adres niet hoeft te onthouden en het vervolgens handmatig in Google Maps in moet typen.
+ De agenda dag weergave geeft een duidelijk overzicht van wat er die dag op de agenda staat. De HTC Hero met de standaard Sense software doet dat net wat minder, en moet je iets teveel voor doorklikken.
Klok & weer
- De klok en het weer kunnen niet gebruik maken van de huidige locatie (GPS) waar het toestel zich bevind. De HTC Hero geeft in de widget via GPS netjes de lokale tijd & weer.
- De klok en datum functies kun je instellen met + en - toetsen. Dit werkt traag in verhouding tot de HTC Hero waarbij je met je vinger kunt 'vegen' waarbij de waardes sneller naar het gewenste resultaat springen. Vooral als je bijvoorbeeld 30 dagen vooruit wil.
Overige
- Bij het opladen heb je rechtsboven een accu icoon. Als de accu icoon niet meer beweegt en dus volledig gekleurd/gevuld is, is de accu nog niet vol, maar volgens de geavanceerde status (instellingen > over het toestel > status > batterijniveau) pas 90%. Dit is erg verwarrend gezien een volledig gekleurd/gevuld icoon normaal voor een volle accu staat. Nog vervelender wordt het als bij de status 100% staat, en pas circa 15 minuten later een popup melding verschijnt dat de accu dan daadwerkelijk helemaal vol is.
- Het toestel heeft geen LED lamp. De meeste toestellen hebben die wel, en vind ik dus het vermelden waard dat dit toestel dit niet heeft. Persoonlijk mis ik die, zoals bijvoorbeeld voor notificaties van een gemist gesprek of inkomende e-mail zonder daarvoor het scherm elke keer hoeven aan te zetten.
- Allshare , het programma om via het DLNA protocol media te delen of af te spelen ondersteund weinig protocolen. Een mp3 via bekende programmas als TVersity of ps3mediaserver afspelen wil bijvoorbeeld niet.
- Bij de eerste keer opstarten (ook na fabrieksinstellingen) volgt er geen zelfstudie en mogelijkheid tot basis instellingen. De meeste smarthphones, waaronder de HTC Hero hebben dit wel, en zorgt ervoor dat je als 'beginnende' (ben ik niet) gebruiker getraint aan de slag kan.
+ Het scherm is super helder en goed leesbaar. Zo'n goed scherm heb ik nog niet eerder gezien.
+ De GPS werkt in tegenstelling tot enkele andere tweakers (posts in dit topic) bij mij beter dan mijn HTC Hero. Mijn HTC Hero gaf bij binnenhuis/kantoor nog wel eens een locatie van een paar honderd meter verderop door. De Samsung Galaxy S binnenshuis maximaal zo'n 50 meter.
---
Tot zover mijn eerste gevoel bij het toestel, voornamelijk tegenover mijn vorige Android. Ik hoop dat waar mogelijk Samsung de komende weken het nodige gaat verbeteren.
Ook ben ik benieuwd hoe andere Tweakers tegen de genoemde minpunten aankijken, en of daar al mogelijke oplossingen voor zijn.
Dat is dan toch niet iets waar jij als tweaker problemen mee hebt ?Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:
Ik ga op dit onderwerp niet te diep in gezien dit topic aanraad de firmware te updaten waarbij het probleem opgelost zou zijn. Ik vermeld het echter wel omdat een hoop gebruikers (zeker de niet tweakers) een omslachtige update buiten KIES om, waar de firmware nog niet beschikbaar is, te lastig zullen vinden.
Je kunt contactpersonen aan elkaar koppelen. Zo kun je een google contact koppelen aan een facebook contact. Dit doe je op het 'media' tabje bij een contactpersoon. Dan krijg je ook netjes de facebook profiel foto te zien en verschijnt het contact nog maar 1x in de lijst.Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:
- De HTC Hero kan contact afbeeldingen koppelen aan Facebook. Hierdoor heeft de Hero een nieuw profiel foto bij de contact als de contact dit zelf in Facebook geupdate had. De Samsung heeft dit niet.
Hier heb ik ook even naar gezocht, maar het kan wel. De meeste mensen 'followen' meer mensen op twitter dan ze logischerwijs in de contactenlijst zouden willen. Daarom synchroniseert de Galaxy S niet alle twitter contacten automatisch. Je moet zelf aangeven welke twitter gebruikers je in de contactenlijst wilt hebben. Deze kun je dan net zo als de facebook gebruikers aan bestaande contacten koppelen waardoor je een mooi geintegreerd beeld krijgt van hun social activities. Dit doe je door wanneer je in de contact list applicatie zit de menu optie 'vrienden ophalen' te kiezen. Dan kun je je twitter account selecteren en aanvinken welke contacten opgehaald moeten worden.Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:
- De HTC Hero ondersteund updates bij contacten van Flickr en Facebook. De Samsung enkel Facebook. Twitter updates hebben bij mij op beide toestel nooit direct bij de contactpersoon gestaan.
Dat een een kwestie van de "weather & toggle widget" uit de market installeren. Dan heb je ook meteen een flip clock gelijk aan die van de Hero.Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:- De klok en het weer kunnen niet gebruik maken van de huidige locatie (GPS) waar het toestel zich bevind. De HTC Hero geeft in de widget via GPS netjes de lokale tijd & weer.
Hebben we eens een geluk dat ons hele land dezelfde tijdzone heeftJurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:01:
De meeste dingen die je noemt zijn softwarematige functies, en die hangen dus af van Samsung (Touchwiz / bijna standaard Android) en HTC (Sense / veel extra's). Voor een heleboel van die functies zijn programmaatjes of widgets te vinden die die functie ook hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Zenlung op 18-07-2010 10:01 ]
Ik heb ook het gevoel dat het geluid via radio en mp3 speler niet zo hard kan, heb er verder nog niet veel gebruik van gemaakt dus heb nog niet verder onderzocht..Zenlung schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:40:
Ik heb gisteren mijn galaxy s gehaald. geweldig toestel.
ik heb alleen een probleem met de headset en geluid volume.
in de fm radio staat het op maximaal en het geluid is heel zacht, als ik de headset gebruik voor bellen versta ik helemaal niets zelfs op maximaal niet.
hebben meer mensen dit? is dit een soort bug of is er gewoon een probleem met mijn telefoon?
Geluid voor het bellen en muziek zijn verschillend. Je kan geluid voor muziek bepalen maar je kan tijdens het bellen ook het geluid van het gesprek beinvloeden. Deze staan los van elkaar. Dus het kan zijn dat je muziek hard staat maar de andere geluid juist weer zacht.Sander H schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:49:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat het geluid via radio en mp3 speler niet zo hard kan, heb er verder nog niet veel gebruik van gemaakt dus heb nog niet verder onderzocht..
Bij mij staan beide op maximaal , zeker met bellen hoor ik amper wat.zenica schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:26:
[...]
Geluid voor het bellen en muziek zijn verschillend. Je kan geluid voor muziek bepalen maar je kan tijdens het bellen ook het geluid van het gesprek beinvloeden. Deze staan los van elkaar. Dus het kan zijn dat je muziek hard staat maar de andere geluid juist weer zacht.
Verwijderd
ZFLaSH schreef op maandag 12 juli 2010 @ 21:17:
[...]
Na een beetje prutsen, blijkt dat de internal SD kaart hidden wordt gemaakt. Unhidden maken, renamen naar wat jij wil en het werkt.
Een niet technische gebruiker was daar nooit achter gekomen. Beetje raar van samsung.
Klopt. Maar er zijn vast bezoekers die hier via Google komen en dat wel vinden. Ik probeer in mijn bevindingen zo compleet mogelijk te zijn zodat ieder daar voor zichzelf eigen conclusies uit kan trekken.uiterlix schreef op zondag 18 juli 2010 @ 07:32:
Dat is dan toch niet iets waar jij als tweaker problemen mee hebt ?
Vreemd, zonder deze handeling stonden zojuist ineens mijn facebook contacten gekoppeld, inclusief de laatste foto. Blijkbaar had het flink wat tijd nodig.uiterlix schreef op zondag 18 juli 2010 @ 07:32:
Je kunt contactpersonen aan elkaar koppelen. Zo kun je een google contact koppelen aan een facebook contact. Dit doe je op het 'media' tabje bij een contactpersoon. Dan krijg je ook netjes de facebook profiel foto te zien en verschijnt het contact nog maar 1x in de lijst.
Dank voor de tip, dit werkt inderdaad. Sommige twitter account worden zelfs automatisch gekoppeld.uiterlix schreef op zondag 18 juli 2010 @ 07:32:
Hier heb ik ook even naar gezocht, maar het kan wel. [...]
Die ziet er goed uit. Jammergenoeg kan ik geen betaalde apps meer kopen sinds android 2. Dat ligt overigens niet aan de Samsung. Maar het lijkt een conflict tussen mijn Google Account en Google Apps account dat hetzelfde mailadres gebruikt. Daardoor heb ik wel meer problemen, de Google search geschiedenis werkt bijvoorbeeld ook niet. Maar zaken als Google Maps Latitude weer wel. Ik moet daar nog eens een klacht over naar Google schrijven. Ik denk trouwens niet dat deze Widget een flip clock in bijvoorbeeld de agenda en wekker integreert. Of wel?uiterlix schreef op zondag 18 juli 2010 @ 07:32:
Dat een een kwestie van de "weather & toggle widget" uit de market installeren. Dan heb je ook meteen een flip clock gelijk aan die van de Hero.
Klopt. Ik had in mijn commentaar ook beter aan kunnen geven dat het voor een groot deel een vergelijking betreft tussen HTC Sense en Samsung Touchwiz. Waarbij het naar mijn idee voor een groot aantal zaken een achteruitgang is. Sommige zaken zijn helaas niet met toepassingen van derden op te lossen. Ik ben nog nergens een agenda tegengekomen met koppeling met Google maps voor de locatie van het agenda item. Ik heb dit enkel nog binnen Sense gezien. Maar mocht je een hint hebben naar een goede tool...gwystyl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:30:
De meeste dingen die je noemt zijn softwarematige functies, en die hangen dus af van Samsung (Touchwiz / bijna standaard Android) en HTC (Sense / veel extra's). Voor een heleboel van die functies zijn programmaatjes of widgets te vinden die die functie ook hebben
Als ik in contacten op menu klik, krijg ik niets met groepen. Als ik naar de tab 'groepen' ga, dan kan ik kiezen uit mijn Google accounts, facebook en Twitter. Maar dat zie ik niet als groepen, maar als accounts. Vervolgens krijg ik alle contacten bij dat account. Maar dus niet de groepen die binnen mijn Google account aanwezig zijn.gwystyl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:30:
Google contacts: je kan wel één of meerdere groep weergeven door op menu te drukken, dan op 'Grp Weergeven'. Volgens mij kan je ze niet in je lijst per groep laten zien
Ik gebruik al een tijdje de calwidget applicatie. Had ik ook op de hero.gwystyl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:30:
Google calendar: kijk eens naar 'Agenda Widget' of 'Pure Calendar Widget'
Dat doe ik meerdere keren per dag. Bijvoorbeeld bij de wekker als die afgaat en ik wil een nieuwe wekker tijd zetten (snooze). Heerlijk om dan een slinger te kunnen geven ;-) Tevens ook bij het toevoegen van agenda items. Pech voor mij dusgwystyl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:30:
Klok & weer: kijk eens naar 'Beautiful Widgets' of 'Fancy Widgets' voor geolocatie en weer. Dat instellen met + en - gaat inderdaad niet supersnel, maar hoe vaak doe je dat?
Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m
standaard headset ? of een eigen headset ?Zenlung schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:40:
Ik heb gisteren mijn galaxy s gehaald. geweldig toestel.
ik heb alleen een probleem met de headset en geluid volume.
in de fm radio staat het op maximaal en het geluid is heel zacht, als ik de headset gebruik voor bellen versta ik helemaal niets zelfs op maximaal niet.
hebben meer mensen dit? is dit een soort bug of is er gewoon een probleem met mijn telefoon?
Alleen even een reactie hierop, je weet toch wel dat je door op het veldje te klikken je direct een getal in kan voeren?Jurjen de Vries schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:43:
[...]
Dat doe ik meerdere keren per dag. Bijvoorbeeld bij de wekker als die afgaat en ik wil een nieuwe wekker tijd zetten (snooze). Heerlijk om dan een slinger te kunnen geven ;-) Tevens ook bij het toevoegen van agenda items. Pech voor mij dusDank voor de widgets tips.
Wist ik niet. Bedankt!m0ridin schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:55:
Alleen even een reactie hierop, je weet toch wel dat je door op het veldje te klikken je direct een getal in kan voeren?
standaard headset maar het is opgelost, naar idee van edtims.
Haha, geen probleem
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
Bij mij sloeg de telefoon met deze combi ook vast. Flink aantal keren geprobeerd om te ontgrendelen en toen er direct weer afgehaald. zonder pattroon gaat het nu super.japperr schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:12:
Is er iemand die gebruik maakt van Launcher Pro (of een andere launcher/homescreen) in combinatie met het Samsung ongrendelings patroon?
Als ik bijvoorbeeld een andere launcher geïnstalleerd heb en ik start mijn telefoon vervolgens opnieuw op, kan ik hem niet meer ontgrendelen. Het ontgrendelings patroon is zichtbaar in zwart/wit. Ik kan wel mijn patroon tekenen maar de telefoon ontgrendeld niet.
Enige manier om dit te verhelpen is een hard-reset. Ik had eerder gesproken over dit probleem in deel 2.
Ik dacht toen dat het aan Launcher pro lag. Nu blijkt dat ik dit probleem elke keer heb als ik een andere launcher/homescreen instel.
Als ik het ontgrendelings patroon uitschakel werkt alles wel goed.
Toch wil ik graag een soort inlog (patroon)code op mijn telefoon.
Iemand een idee om dit probleem te verhelpen?
Start scherm menu-toets:Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 14:26:
hoe kan je de beltoon instellen voor de agenda
[ Voor 8% gewijzigd door tomtor op 18-07-2010 15:28 . Reden: aanvulling ]
pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25
In diverse forums is hier al overgeschreven, het GPS gedrag is allemaal een beetje onduidelijk.HeyJIJdaar schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:10:
Heb wat gps problemen met het toestel.
Als ik Google Maps aanzet, schakelt Google Maps de gps niet in. De positiebepaling is dan volgens mij via telefoonmasten en zit er vaak een kilometer naast.
Ik moet trouwens eerst het programma GPSstatus een keertje aanzetten, deze heeft gelijk coordinaten. Dan kunnen Google Maps en Navigatie de gps zelf opstarten.
Als ik Google Navigatie gebruik, de gps gaat soms niet automatisch aan en is de Gps ontvangst erg belabbert. De nauwkeurigheid is slecht, de pijl verspringt vaak in grote stappen en zit soms elders in de wijk. Eigenlijk daardoor amper bruikbaar.
Diverse programma's zoals buienwaarschuwing, kunnen geen positiebepaling maken.
Ik ben net overgestapt van mijn HTC HD2 en Tomtom, wat werkelijk perfect werkte, nu wilde ik navigatie voor dit toestel aanschaffen, maar twijvel aan de bruikbaarheid van de GS gps, iemand dezelfde ervaringen?
[ Voor 15% gewijzigd door tomtor op 18-07-2010 16:30 ]
Verwijderd
Werkt hier gewoon hoor, wel even lang op 'n invoerveld tikken en invoermethode kiezen natuurlijk.DaannO schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:22:
Bij mij werkte bij JG5 Swype niet, bij jullie wel?
Verwijderd
tomtor schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:16:
[...]
Start scherm menu-toets:
Instellingen -> Geluid en weergave -> Melding beltoon
Ik heb trouwens wel wat vreemds ontdekt.
Bij de meldingtijd kan je standaard geen 15 minuten invoeren.
Als je handmatig 15 minuten kiest dan toont hij na opslaan toch weer 30 minuten...
Edit: hoewel hij 30 minuten toont gaat hij toch netjes 15 minuten van te voren af.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Aantal testen met GPS gedraaid Google maps, Navigon werkt perfect super snelle fix o.a. Snap ook niet waar al die GPS geruchten vandaan komen. Werkt gewoon goed! punt.Cyberpope schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:19:
Ik zit er aan te denken om morgen of een galaxy S te halen of een desire. Op dit moment neig ik naar de Galaxy S. Echter op de XDA forum staat er nogal veel problemen met GPS, maar dat wordt door anderen juist bestreden. Hoe zit het met die GPS ervaringen hier. In deze topic's kan ik er behalve 1 a 2 postings weinig over vinden.
En exchange account samen met gmail accounts, werkt dat een beetje??
Tubes....It's what make music music!
Andersom kan wel, je kan een aparte instellen voor berichten:Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 18:52:
oke bedankt, maar dat is ook de beltoon voor berichten, kun je geen aparte instellen voor alleen de agenda?
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door floriske.nl op 18-07-2010 19:33 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Propane op 18-07-2010 20:08 ]
Lol, ik dacht ook dat 'ie niet verder kon, nu dus nog wat harder gedrukt en toen hoorde je een echte klik en is het geluid prima. Thxedtims schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:35:
heb je de jack er wel ver genoeg in hij moet er met een beetje kracht in tot hij klik zegt
Persoon 1: Whaa, mijn gps doet het niet als ik in een betonnen bak zit.silitek schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:30:
[...]
Aantal testen met GPS gedraaid Google maps, Navigon werkt perfect super snelle fix o.a. Snap ook niet waar al die GPS geruchten vandaan komen. Werkt gewoon goed! punt.
Doe hier je voordeel mee...of niet. It's up to you
Bij mij staan de instellingen precies zo. Wel heb ik nog de standaard ROM (ik wacht met pielen op Android 2.2) en jij?tomtor schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:27:
[...]
In diverse forums is hier al overgeschreven, het GPS gedrag is allemaal een beetje onduidelijk.
Er zijn veel mensen die hier last van hebben, wellicht lost nieuwere firmware dit op.
Ik zelf denk dat zowel het WIFI gedrag (soms wegvallen en later weer vanzelf herstellen) als de GPS te maken hebben met standaard stroombesparende maatregelen. Ik heb zelf continue WIFI en synchroniseren van mail, agenda en talk aanstaan en als het toestel de hele nacht stil ligt gebruikt hij toch slechts 1% batterij. Dit alles met de standaard Nederlandse firmware.
Ik heb het toestel sinds donderdag. De eerste 2 dagen had ik soms last van lag, maar dat probleem lijkt zich ook automatisch te verminderen. Ik heb geen taskkiller en de standaard Samsung launcher. Veel widgets (o.a. battery en memory monitor :-) en programma's geinstalleerd, alles bij elkaar heel te tevreden na 4 dagen intensief gebruik.
Edit:
Heb je trouwens bij
Instellingen -> Locatie en beveiliging
Draadloze netwerken gebruiken uitgezet en GPS satellieten aan?
Hiermee kan je het gebruik van GPS forceren.
Ik heb nog wat lopen spelen en zoals ook in het XDA topic, als je hem vergelijkt met andere GPS
ontvangers (ik heb er zelf nog 4, een N97mini, een TomTom, een Garmin en een BT GPS :-)
dan zie je met GPS test dat hij wel gevoelig is. Hij ziet net zoveel satellieten als de anderen, maar hij weigert
satellieten met een SNR van 20 of lager te gebruiken en hij switched vaker.
Ik weet niet in hoeverre dit met firmware te wijzigen is, of dat de hard ingebakken logica van de GPS chip een beetje gammel is.
Ik kan zeggen, dat ik vind dat de gps slecht geimplementeerd is in de Galaxy S. Standaard met orginele rom draait hij bij mij slecht, brakke ontvangst, programma's die voorgeinstalleerd staan activeren gps niet zelf. Snelle fix is niet echt het probleem, maar de nauwkeurigheid en stabiliteit. Dat was bij mijn HTC HD2 heel anders...silitek schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:30:
[...]
Aantal testen met GPS gedraaid Google maps, Navigon werkt perfect super snelle fix o.a. Snap ook niet waar al die GPS geruchten vandaan komen. Werkt gewoon goed! punt.
Doe hier je voordeel mee...of niet. It's up to you
Waar vindt je het advanced gps menu? En hoe moet je de instellingen veranderen, heb je een link?KneoK schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:00:
[...]
Persoon 1: Whaa, mijn gps doet het niet als ik in een betonnen bak zit.
Persoon 2: Whaa, mijn gps doet het niet op 30m diepte
Persoon 3: Whaa, mijn gps doet het niet in een koperen kooi met 8 wifi routers om me heen
Persoon 4: Whaa, Galaxy S heeft problemen met gps
Internet: Niet de Galaxy S kopen, de gps is kapot
![]()
Mijn gps doet het ook prima. Binnen had ik wat moeite met een fix te krijgen, buiten ging dat vrij snel. Nu een trucje toegepast die op XDA stond (hot boot veranderd in cold boot in het advanced gps menu) en heb ik ook binnen heel snel een fix. En zeg nou zelf, het is natuurlijk hartstikke belangrijk om binnen te kunnen gps'en
Dit hoor ik dus meer...HeyJIJdaar schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:03:
k kan zeggen, dat ik vind dat de gps slecht geimplementeerd is in de Galaxy S. Standaard met orginele rom draait hij bij mij slecht, brakke ontvangst, programma's die voorgeinstalleerd staan activeren gps niet zelf. Snelle fix is niet echt het probleem, maar de nauwkeurigheid en stabiliteit. Dat was bij mijn HTC HD2 heel anders...
zelf nog geen GS.. maarWaar vindt je het advanced gps menu? En hoe moet je de instellingen veranderen, heb je een link?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ah, okfloriske.nl schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:23:
[...]
Werkt hier gewoon hoor, wel even lang op 'n invoerveld tikken en invoermethode kiezen natuurlijk.
Mijn gps is goed nauwkeurig, mijn locatie wordt snel en tot op de meter gevonden als ik binnen zit. Als ik maps oid. start dan komt ook meteen het gps icoon in de taakbalk te staan.HeyJIJdaar schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:03:
[...]
Bij mij staan de instellingen precies zo. Wel heb ik nog de standaard ROM (ik wacht met pielen op Android 2.2) en jij?
[...]
Ik kan zeggen, dat ik vind dat de gps slecht geimplementeerd is in de Galaxy S. Standaard met orginele rom draait hij bij mij slecht, brakke ontvangst, programma's die voorgeinstalleerd staan activeren gps niet zelf. Snelle fix is niet echt het probleem, maar de nauwkeurigheid en stabiliteit. Dat was bij mijn HTC HD2 heel anders...
[...]
Waar vindt je het advanced gps menu? En hoe moet je de instellingen veranderen, heb je een link?
[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 18-07-2010 22:21 ]
Ik wacht ook op 2.2, ben voorlopig happy (genoeg) met de huidige firmware...HeyJIJdaar schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:03:
[...]
Bij mij staan de instellingen precies zo. Wel heb ik nog de standaard ROM (ik wacht met pielen op Android 2.2) en jij?
Verwijderd
Nee tis echt een fijn toestel. Ik heb em nou vier weken en ik ben nog steeds dingen aan het uit vogelen en nog steeds bezig om em naar m'n zin te krijgen. Niet omdat het lastig is of zo, nee gewoon omdat ik zelf een zeikerd en zeurderd ben die graag dingen op mijn manier wil. hehe. Zoals een achtergrond die mooi is maar wel de witte letters van m'n widgets laat uit komen. Zo ben ik bijvoorbeeld helemaal afgestapt van toepassingen op m'n homescreens. Als ik wat nodig heb dan zoek ik het wel op. En de belangrijkste staan in de moving taskbar van LauncherPro. Ik heb em op twee ingesteld en dat blijkt voldoende. Daarnaast heb ik 4 homescreens met widgets. Waarvan 2 met in totaal 8 foto's van m'n meiden. Call me crazy, but i like it.DaannO schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:00:
[...]
Ah, okDan was dat hem! Verder dus geen problemen met de G5?
Ik heb hem ook nog nergens gevonden in België, jammer. Dus heb hem gewoon in NL gekocht en een belgische provider(Base, Proximus, Mobistar, ...) werkt natuurlijk perfectSallin schreef op zondag 18 juli 2010 @ 14:49:
Weet iemand trouwens iets over de beschikbaarheid van dit toestel in België? Ik kan hem niet terugvinden op samsung.be, mobistar.be, en proximus.be, dus ik neem aan dat hij op dit moment nog niet uit is. Maar ik ben benieuwd wanneer hij wel uit komt. Als alternatief zou ik hem, neem ik aan, in NL kunnen kopen en dan gewoon tel / internetabonnementje erbij kunnen nemen in BE.
Hoe vind ik die advanced gps menu?KneoK schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:00:
[...]
Persoon 1: Whaa, mijn gps doet het niet als ik in een betonnen bak zit.
Persoon 2: Whaa, mijn gps doet het niet op 30m diepte
Persoon 3: Whaa, mijn gps doet het niet in een koperen kooi met 8 wifi routers om me heen
Persoon 4: Whaa, Galaxy S heeft problemen met gps
Internet: Niet de Galaxy S kopen, de gps is kapot
![]()
Mijn gps doet het ook prima. Binnen had ik wat moeite met een fix te krijgen, buiten ging dat vrij snel. Nu een trucje toegepast die op XDA stond (hot boot veranderd in cold boot in het advanced gps menu) en heb ik ook binnen heel snel een fix. En zeg nou zelf, het is natuurlijk hartstikke belangrijk om binnen te kunnen gps'en
Dit staat 2x vermeld op deze pagina... Scroll even naar boven ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 19-07-2010 01:33 ]
Ja daarom heb ik mijn bericht doorstreept.Jay-v schreef op maandag 19 juli 2010 @ 01:32:
[...]
Dit staat 2x vermeld op deze pagina... Scroll even naar boven ofzo
edit:
je hebt het al gezien blijkbaar
Zoals al verder genoemd op deze pagina, zijn de "GPS problemen" geen problemen. Zodra ik wil navigeren, dan heb ik een fix. Zelfs beter dan mijn HTC Touch Pro (mijn vorige toestel).Cyberpope schreef op zondag 18 juli 2010 @ 19:19:
Ik zit er aan te denken om morgen of een galaxy S te halen of een desire. Op dit moment neig ik naar de Galaxy S. Echter op de XDA forum staat er nogal veel problemen met GPS, maar dat wordt door anderen juist bestreden. Hoe zit het met die GPS ervaringen hier. In deze topic's kan ik er behalve 1 a 2 postings weinig over vinden.
En exchange account samen met gmail accounts, werkt dat een beetje??
Verwijderd
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq