Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Sorry maar van hem had ik wel iets meer verwacht en alle borden zijn best wel standaard!
fuck... het zou toch niet waar zijn....kut, alles gaat fout vandaag, op mijn werk ook al...
R.
Verwijderd
Ik vind die van VipTweak inderdaad ook niet bijzonder... zal wel door het technische verhaal wat erachter zit komenOp Thursday 15 March 2001 21:04 schreef eXistence het volgende:
Moederbord van VipTweak is om te!
Sorry maar van hem had ik wel iets meer verwacht en alle borden zijn best wel standaard!
/me krijgt een stijfe nek van het bekijken van al die bordjes die 90 graden gedraait zijn...
Ik mag aannemen dat het commentaar dat bij de bordjes is geleverd er later nog wel bij zal komen?
Ik denk dat de meeste bordjes zonder commentaar vrij standaard zullen lijken (De mijne in ieder geval wel)
* E-Vix vindt er wel wat leuke en interresante ontwerpen tussen zitten.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
Op de naam onder het bordje klikken!Op Thursday 15 March 2001 21:14 schreef E-Vix het volgende:
Ik mag aannemen dat het commentaar dat bij de bordjes is geleverd er later nog wel bij zal komen?
existence is er snel bij
Thanks... Had ik niet gezien...Op Thursday 15 March 2001 21:17 schreef eXistence het volgende:
E-Viz klik eens op de naam van de maker...
Voor een pol zou je trouwens bijvoorbeeld op www.hotscripts.com kunnen kijken.
Bij www.f2s.com kan je een gratis homepage krijgen met PHP en MySQL support. Daar kun je dan die scriptjes draaien...
Ik ozu hem ook wel op mijn server willen hosten, maar i.v.m. het risico dat ik zelf de results zou kunnen gaan bewerken, lijkt het mij niet verstandig.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Vraag me niet om dit in Perl of CGI te doen, want dan denk ik niet dat het me gaat lukken...
Alleen PHP zou eventueel ook nog kunnen...
Kan je hier iets mee :
http://www.go2poll.com/
http://www.hotscripts.com/Detailed/5955.html
http://www.hotscripts.com/Detailed/5800.html
http://www.hotscripts.com/Detailed/5766.html
Nog wat linkjes erbij
R.
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht dat je van een echte tweaker toch wel kon verwachten dat ie dat niet deed... TochOp Thursday 15 March 2001 21:40 schreef eXistence het volgende:
Ik vind het idee van PsyFlux best wel goed, watn dan weet je zeker dat iemand niet 100 keer op zijn eigen design stemt...
Verwijderd
Ja maar er zitten hier vast wel een paar die die koeler willen! >:):DOp Thursday 15 March 2001 21:48 schreef E-Vix het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van een echte tweaker toch wel kon verwachten dat ie dat niet deed... Toch
Dan ben je wel erg lame als je dat zou doen.... Cheaten voor zo'n koeler...Op Thursday 15 March 2001 21:51 schreef eXistence het volgende:
[..]
Ja maar er zitten hier vast wel een paar die die koeler willen! >:):D
Je doet mee voor de lol, en niet omdat je er een koeler mee kunt winnen.
Overigens, het gaat mij ook niet om de cooler; daar heb ik niets aan. Heb een Slot 1 PIII met GoldenOrb:) 't ging me meer om de fun.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
WE GAAN HETVOLGENDE DOEN:
IK ZET EEN EMAILLINK OP DE PAGINA NAAR MIJN HOTMAIL WAARIN ZE DE NAAM VAN DE BESTE ZETTEN + UITLEG WAAROM ..... IS DAT EEN IDEE??
... mijn excuses voor het schreeuwen, maar dan leest iedereen het in ieder geval...
Roeland
...simpel, maar doeltreffend..
Roeland
Bij mij werkt ie perfect...
Je kunt gewoon de html-code van mijn pagina overnemen daarvoor.
Zie : http://www.loempia.com/vote/
Je kan die twee venstertjes ook onder aan je pagina zetten... Staat misschien wat netter...Op Thursday 15 March 2001 22:36 schreef roelandstoter het volgende:
Loempia vote page ook online !!!!
<edit> en meteen mijn stem uitgebracht !!! </edit>
1
2
3
4
5
6
7
| <script language="Javascript">
document.write('<script src="http://www.go2poll.com/cgi-bin/nph-pwnet.pl?name=evix&id=1&session='+Math.random()+'"><\/script>');
</script>
<script language="Javascript">
document.write('<script src="http://www.go2poll.com/cgi-bin/nph-pwrnet.pl?name=evix&id=1&session='+Math.random()+'"><\/script>');
</script> |
Copy en paste en klaar...
E-Vix staat absoluut nergens voor... Heb ik verzonnen...Op Thursday 15 March 2001 22:50 schreef roelandstoter het volgende:
Nu werkt alles wel goed,... level E-vix... staat dat niet voor Electronic Fixer ??
Het mooie is dat het ook niets betekend, en dus wordt het nergens anders op internet gebruikt. Als je ergens een E-Vix op het tegenkomt, dan ben ik het dus.
Had vroeger (paar jaar geleden. De goeie oude BBS tijd) als tag Hellraiser. Overal waar ik kwam, bestond er al minimaal 1 met dezelfde tag. Heb daarom toen iets origineels verzonnen...
R.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Roeland
PS. zoals jullie kunnen zien, heb ik niet op mijzelf gestemd...;)
Verder: De power connector zou ik in de buurt van de compoorten plaatsen. Zo zit ie de ide kabels in de weg en heb je wel een lange kabel nodig. De dimm sloten ietsjes meer van het agp slot weg halen.
Verder hoop ik dat er snel bordjes kopem met meer irq's en pci x of 64 ofzo... Verder is t een mooi bord.
Verwijderd
En hoe zorgen we er nu voor dat er wat meer mensen van GoT gaan stemmen?
Verwijderd
Als alle kandidaten nou ff een url in hun signature zetten?
En waarom staat erbij dat je een mail kan sturen dat is toch niet nodig meer?
Verwijderd
Op Thursday 15 March 2001 23:11 schreef eXistence het volgende:
Stemt mijn vader op die van PsyFlux!
Ach wat maakt het ook uit!
Wie offeren zich op om vannacht elke 5 min te posten?
Euhmmm... :?:?:?Op Thursday 15 March 2001 22:58 schreef eXistence het volgende:
E-Vix wat ben je toch aardig!en nee ik ben geen homo!
Ik gelukkig ook niet hoor...
Tot wanneer laten we de wedstrijd lopen... 31 maart ?? krijg je de prijs 1 april... hahahahahaha
Anders was ik gek genoeg geweest om het nog te doen ook...
Heb het trouwens ook op de frontpage van mijn website (Loempia!) gezet... Is niet een van de meest bezochte websites, maar goed... Alle hulp is welkom.
Bij deze stem ik dus op voorgenoemde.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Enne roeland, kun je niet beter dat voten via email van de site afhalen? Brengt alleen maar verwarring, en als alles via de poll gaat kunnen we het mooi realtime volgen!
Naja, ga maar eens ;Z ;Z , want dit is ook niet echt nuttig.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ge, snap ik niet,.. alle designs zijn beter dan die van mij....welke sukkel stemt er nu op mij ???
Verwijderd
Lijkt maar zo omdat er maar 20 votes zijn ofzo!Op Friday 16 March 2001 00:02 schreef PsyFlux het volgende:
Damn, wat gaat eXistence hard opeens!
Verwijderd
Hij kent mijn username ook niet dus....
Verwijderd
vette vader heb jij welOp Friday 16 March 2001 00:18 schreef eXistence het volgende:
Nee maar ik vroeg welke hij de beste vond en koos die van PsyFlux!
Hij kent mijn username ook niet dus....
bedank hem maar namens mij
Roeland
Verwijderd
Morgen sla ik hem met mijn hockeystick als hij wakker is!Op Friday 16 March 2001 00:20 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
vette vader heb jij wel
bedank hem maar namens mij
Hij heeft gewoon gelijk! En je moet oppassen voor duh!
Verwijderd
Die gaat ook aardig ja... op zich heeft hij er ook wel iets heel moois van gemaakt. Ookal ben ik het totaal niet eens met zijn designOp Friday 16 March 2001 00:22 schreef eXistence het volgende:
En je moet oppassen voor duh!
Et valt me trouwes nog heel erg mee met het aantal stemmers! Het loopt nog heel aardig... zeker voor dit tijdstip!
Heb net nog ff een expiration date gezet in de poll. Na 31-3-2001 kun je dus niet meer stemmen ook.
Helemaal meej eens.... vooral die onboard netwerkadapter! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DOp Sunday 11 March 2001 16:12 schreef VipTweak het volgende:
Het design ziet er op zich goed uit, maar :
- Het ISAslot moet weg. Deze wordt namelijk niet meer ondersteunt door de chipset en heeft hiervoor een eigen (vertragende) controller nodig. Als dat ISAslot zo belangrijk voor je is, zou er wel een optie moeten zijn om deze met een jumper uit te schakelen.
- De nortbridge zit niet tactisch, alle warmteproducerende chips zitten bij elkaar ACHTER de voeding, de nortbridge kan beter onder de DIMMsloten blijven
- Je voedingsconnector zit te ver verwijdert van de grootgebruikers, ik zou deze bij het processorslot houden, eventueel wel aan de bovenrand
- Je DIMMsloten staan dicht op het AGP slot, misschien een idee om OF 3 sloten te plaatsen, of deze verder opzij te zetten en je IDE sloten lager te plaatsen, maar wel een kwartslag gedraaid.
- Geen Highpointcontroller, maar een Promisecontroller
- Eventueel een onboard netwerkadapter??
nVENTIV
Verwijderd
1) Vervang de 686A southbridge door de 686B southbridge. Ze zijn pin-compatible (en volgens mij heeft de 686B kwa prijs de 686A gewoonweg vervangen) en nog belangrijker: de 686B heeft UDMA100 support EN veel betere performance (schijnt tegen de performance van de Intel 815 IDE controller aan te liggen). Ik WEET dat er ook al een highpoint chip inzit, maar als je dan TOCH een nieuw design maakt: kleine moeite om van de A een B te maken.
2) hoeveel moeite zou het zijn om de AGP4x te vervangen door een AGP PRO4x slot. Misschien dat je er NU nog niets aan hebt, maar je weet in de toekomst maar nooit...
Oh ja: als het inderdaad zo is dat ook maar de AANWEZIGHEID van een ISA slot op dat bord het systeem zou vertragen: dumpen die ISA slot! Als het ABSOLUUT GEEN NEGATIEVE INVLOED OP DE SYSTEEMPERFORMANCE HEEFT, kun je hem echter net zo goed laten zitten, omdat het verwijderen van de ISA slot toch niets oplevert.
Verwijderd
Kijk dat is pas een tweaker!Op Saturday 17 March 2001 00:30 schreef Plague het volgende:
Ik heb al gestemd, maar medetweakers die nog niet hebbe gevote: zie sig!!
Verwijderd
Maar had je dit topic niet gezien voordat je hem moest inleveren???Op Saturday 17 March 2001 15:16 schreef Plague het volgende:
Omdat ik em niet heb gemaak!....
nee..... gewoon niet optijd gezien...... jammer dan..... maak niet uit!
R.
Verwijderd
Ik vinnem der wel vet uit zien, maar aan dual processors heb je toch nix bij de meeste games? En het gaat de meeste tweakers denk ik wel om het zo vet mogelijk laten draaien van games....Op Saturday 17 March 2001 16:12 schreef Petuhr het volgende:
FF klussen
Dit is mijn ideale layout
[afbeelding]
Tsja.. Heb nu een Dual Celeron, merk niks bij games, behalve Q3 een beetje.Op zaterdag 17 maart 2001 18:59 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Ik vinnem der wel vet uit zien, maar aan dual processors heb je toch nix bij de meeste games? En het gaat de meeste tweakers denk ik wel om het zo vet mogelijk laten draaien van games....
Zelf game ik bijna niet, maar ben veel bezig met videobewerking en zo, dus is het voor mij puur de processorkracht die ik nodig heb voor encoden en dergelijke
Grtz Petuhr
Verwijderd
Enne op wie heb je gestemt?
Verwijderd
der moet een oplossing komen voor de warmte afvoer van de CPU en die is heel simpel.
namelijk het "plaatsen van de CPU op de soldeerzijde" van het bordje zodat je zonder risiko waterkoeling kunt gebruiken en eventueel een joekel van een koeler kunt monteren zonder last te hebben van de rest van de componenten...
Verwijderd
AGP Pro4x; dat is een 4x AGP slot, met
nog een extra langer einde dat door
langere videokaarten (Voodoo5 6000 ofzoiets)
gebruikt kan worden. Dat 'pro' levert
extra stroom aan de kaart, dus kaarten
die dat nodig hebben zullen zonder 'pro' niet
werken.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()