Toon posts:

De ideale layout !! Wat vind jij ??

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Hahaha... Als je denkt dat het maken van mobo's ook maar iets te maken heeft met het schuiven van bitmapjes... Hahahahaha Doh!

Ontwerp je eigen mobo... :Y)

Doet me erg denken aan van die mensen die heel ziekelijk een eigen land gaan uitvinden en alle aspecten van dit land oppervlakkig uitwerken... :D

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Geen toelichting bij VipTweak?

Verwijderd

Moederbord van VipTweak is om te! :r

Sorry maar van hem had ik wel iets meer verwacht en alle borden zijn best wel standaard!

Verwijderd

Topicstarter
ehhhh,.. volgens mij niet ontvangen.....dacht ik....
fuck... het zou toch niet waar zijn....kut, alles gaat fout vandaag, op mijn werk ook al...

R.

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:04 schreef eXistence het volgende:
Moederbord van VipTweak is om te! :r

Sorry maar van hem had ik wel iets meer verwacht en alle borden zijn best wel standaard!
Ik vind die van VipTweak inderdaad ook niet bijzonder... zal wel door het technische verhaal wat erachter zit komen :) Daarom was ik ook wel benieuwd naar zijn toelichting.

/me krijgt een stijfe nek van het bekijken van al die bordjes die 90 graden gedraait zijn...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

E-Vix

Nu met sneeuw!

Euhmmzzz...

Ik mag aannemen dat het commentaar dat bij de bordjes is geleverd er later nog wel bij zal komen?
Ik denk dat de meeste bordjes zonder commentaar vrij standaard zullen lijken (De mijne in ieder geval wel)

* E-Vix vindt er wel wat leuke en interresante ontwerpen tussen zitten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

E-Viz klik eens op de naam van de maker... ;)

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:14 schreef E-Vix het volgende:
Ik mag aannemen dat het commentaar dat bij de bordjes is geleverd er later nog wel bij zal komen?
Op de naam onder het bordje klikken!

edit:

existence is er snel bij :)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 21:17 schreef eXistence het volgende:
E-Viz klik eens op de naam van de maker... ;)
Thanks... Had ik niet gezien...

Voor een pol zou je trouwens bijvoorbeeld op www.hotscripts.com kunnen kijken.
Bij www.f2s.com kan je een gratis homepage krijgen met PHP en MySQL support. Daar kun je dan die scriptjes draaien...
Ik ozu hem ook wel op mijn server willen hosten, maar i.v.m. het risico dat ik zelf de results zou kunnen gaan bewerken, lijkt het mij niet verstandig.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Dat commentaar zit er toch bij ???

of... ah nee he ?? werkt het alleen met IE ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat Anandtech het doet met Javascript,... maar hoe hij die balkjes on tha fly tekent ??? WIE HEEFT ER IETS IN BIJV. JAVASCRIPT DAT MAKKELIJK TE EDITTEN IS EN VANAVOND NOG ONLINE KAN ??

Roeland

Verwijderd

PsyFlux je moet toch iets doen nietwaar? ;)

/me wil pollen!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je PHP en MySql en/of Sybase hebt, dan bouw ik er desnoods wel eentje voor je met balkjes. (is niet zo moeilijk namelijk)
Vraag me niet om dit in Perl of CGI te doen, want dan denk ik niet dat het me gaat lukken...
Alleen PHP zou eventueel ook nog kunnen...

Verwijderd

Hoelang duurt de stem periode?

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd

Topicstarter
Chello kennende kan je niks,.. ook die programma's/utils heb ik niet... Het gaat gewoon echt niet ok vandaag,... Ik heb Daniel Kegel een mail gestuurd met de vraag zijn beste layout te kiezen en deze te publishen op deze thread....zucht.......

R.

Verwijderd

jammer ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik test effe die go2poll.... effe wachten..

Verwijderd

Kunnen we niet gewoon een nieuwe thread openen, waar we de link naar de site plaatsen. En de mensen vragen een korte reply te geven welk bordje ze het beste vinden. En dan op het eind alles handmatig ff tellen?

Verwijderd

Ik vind het idee van PsyFlux best wel goed, watn dan weet je zeker dat iemand niet 100 keer op zijn eigen design stemt...

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 21:40 schreef eXistence het volgende:
Ik vind het idee van PsyFlux best wel goed, watn dan weet je zeker dat iemand niet 100 keer op zijn eigen design stemt...
Ik dacht dat je van een echte tweaker toch wel kon verwachten dat ie dat niet deed... Toch :?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:48 schreef E-Vix het volgende:

[..]

Ik dacht dat je van een echte tweaker toch wel kon verwachten dat ie dat niet deed... Toch :?
Ja maar er zitten hier vast wel een paar die die koeler willen! >:):D

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 21:51 schreef eXistence het volgende:

[..]

Ja maar er zitten hier vast wel een paar die die koeler willen! >:):D
Dan ben je wel erg lame als je dat zou doen.... Cheaten voor zo'n koeler...
Je doet mee voor de lol, en niet omdat je er een koeler mee kunt winnen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Hey Roeland, je hebt mijn laatste ontwerp (dinsdag verstuurd, of heb ik de verkeerde bijgesloten:?) er niet op staan:( Nu klopt de beschrijving niet helemaal.

Overigens, het gaat mij ook niet om de cooler; daar heb ik niets aan. Heb een Slot 1 PIII met GoldenOrb:) 't ging me meer om de fun.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Abaddon, ik denk dat je de verkeerde hebt gestuurd,.. alles op datum geselecteerd... OK, dat go2poll krijg ik ook niet echt lekker aan de praat..

WE GAAN HETVOLGENDE DOEN:

IK ZET EEN EMAILLINK OP DE PAGINA NAAR MIJN HOTMAIL WAARIN ZE DE NAAM VAN DE BESTE ZETTEN + UITLEG WAAROM ..... IS DAT EEN IDEE??

... mijn excuses voor het schreeuwen, maar dan leest iedereen het in ieder geval...

Roeland

...simpel, maar doeltreffend..

• Abbadon
Nou jammer dan. Met dit ontwerp kan ik nog steeds wel leven, alleen geen revolutionair L3 cache op een KT133A. Vond het nog zo'n leuk idee.

Verwijderd

Topicstarter
...........wie zwijgt stemt toe... nieuwe thread komt eraan....

Roeland Stoter

• Abbadon
Zie een paar (2) borden waar we toch cht niks aan hebben; DIMM's gelijk achter de PCI sloten:? Hoe moet ik daar nou een beetje PCI kaart op kwijt. Ik vind die van eXistence leuk, alleen kloppen de verhoudingen niet helemaal, en wie wil er nu zo'n blauwe ACR slot waar je nul komma nul aan hebt. (ik probeer mijn bord er natuurlijk zo goed van af te laten komen;) ) Ook zie ik bij nogal wat borden een enorm grote afstand tussen de IDE connectors en de 'south-bridge', dat lijkt me niet zo ideaal. Als mededinger ben ik van mening dat ik niet moet stemmen, wat ik dan ook niet doe. Vandaar hier wat van mijn opmerkingen.

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik OK,.. maar was jij niet degene die al zijn vrienden aanspoorde om te gaan stemmen ??? ......... op jou ?

Roeland

• Abbadon
Ik heb geen vrienden:)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je wilt... Ik heb er net ff eentje gemaakt bij go2poll...
Bij mij werkt ie perfect...
Je kunt gewoon de html-code van mijn pagina overnemen daarvoor.
Zie : http://www.loempia.com/vote/

Verwijderd

Topicstarter
Loempia vote page ook online !!!!

<edit> en meteen mijn stem uitgebracht !!! </edit>

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 22:36 schreef roelandstoter het volgende:
Loempia vote page ook online !!!!

<edit> en meteen mijn stem uitgebracht !!! </edit>
Je kan die twee venstertjes ook onder aan je pagina zetten... Staat misschien wat netter...
code:
1
2
3
4
5
6
7
<script language="Javascript">
document.write('<script src="http://www.go2poll.com/cgi-bin/nph-pwnet.pl?name=evix&id=1&session='+Math.random()+'"><\/script>');
</script>

<script language="Javascript">
document.write('<script src="http://www.go2poll.com/cgi-bin/nph-pwrnet.pl?name=evix&id=1&session='+Math.random()+'"><\/script>');
</script>

Copy en paste en klaar... :)

Verwijderd

Topicstarter
Nu werkt alles wel goed,... level E-vix... staat dat niet voor Electronic Fixer ??:)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 22:50 schreef roelandstoter het volgende:
Nu werkt alles wel goed,... level E-vix... staat dat niet voor Electronic Fixer ??:)
E-Vix staat absoluut nergens voor... Heb ik verzonnen...
Het mooie is dat het ook niets betekend, en dus wordt het nergens anders op internet gebruikt. Als je ergens een E-Vix op het tegenkomt, dan ben ik het dus. :)
Had vroeger (paar jaar geleden. De goeie oude BBS tijd) als tag Hellraiser. Overal waar ik kwam, bestond er al minimaal 1 met dezelfde tag. Heb daarom toen iets origineels verzonnen...

Verwijderd

E-Vix wat ben je toch aardig! :) en nee ik ben geen homo! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ben in mijn BBS en Compuserve tijd (1995/96) door het leven gegaan als :Extreme, Satanic, Damage Inc. en Damage Squad... nu alleen in Napster nog Satanic2001..........

R.

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 14:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Dromen zijn bedrog...

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Ik vraag het maar ff in deze draad omdat ik vind dat de andere voor de stemmers moet blijven. Maar roeland, wil je ons ook vertellen op wie je gestemd hebt? Ben erg benieuwd :)

• Plague
  • Niet online
Ik heb gevote..... en op wie? op existence, omdat ik dat bordje er gewoon het logischt eruit vind zien! en alle denkbare features zitte erop..... dus ja.... :9 !!

Verwijderd

Mag je op je eigen mobo stemmen?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 23:01 schreef PsyFlux het volgende:
Ik vraag het maar ff in deze draad omdat ik vind dat de andere voor de stemmers moet blijven. Maar roeland, wil je ons ook vertellen op wie je gestemd hebt? Ben erg benieuwd :)
Niet op zichzelf iig! :)

Plaque bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vind dat je op je eigen mobo mag stemmen,maar eXistence gaat goed man !!! is eigenlijk ook wel een goed design, maar.... daar heb ik niet op gestemd.....dat houden we nog effe geheim........

Roeland

PS. zoals jullie kunnen zien, heb ik niet op mijzelf gestemd...;)

Verwijderd

Stemt mijn vader op die van PsyFlux! :(

Ach wat maakt het ook uit! :)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Van mij mag t isa slot weg en een extra pci slot is altijd welkom :)
Verder: De power connector zou ik in de buurt van de compoorten plaatsen. Zo zit ie de ide kabels in de weg en heb je wel een lange kabel nodig. De dimm sloten ietsjes meer van het agp slot weg halen.

Verder hoop ik dat er snel bordjes kopem met meer irq's en pci x of 64 ofzo... Verder is t een mooi bord.

Verwijderd

jhead22; Over welke heb je het?

En hoe zorgen we er nu voor dat er wat meer mensen van GoT gaan stemmen?

Verwijderd

Topicstarter
meer threads openen......

doe je best eXistence...

Verwijderd

Meer threads openen zullen de adjes/modjes niet leuk vinden denk ik!

Als alle kandidaten nou ff een url in hun signature zetten?

En waarom staat erbij dat je een mail kan sturen dat is toch niet nodig meer?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 23:11 schreef eXistence het volgende:
Stemt mijn vader op die van PsyFlux! :(

Ach wat maakt het ook uit! :)
>:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik stuur de mensen van Computer!Totaal wel effe een email....

Roeland

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als we hier nou gewoon flink wat blijven doorposten, dan staat ie ook lekker vaak op de frontpage, en dan blijft ie ook bovenaan staan in het topic overzicht...

Wie offeren zich op om vannacht elke 5 min te posten?
Op Thursday 15 March 2001 22:58 schreef eXistence het volgende:
E-Vix wat ben je toch aardig! :) en nee ik ben geen homo! ;)
Euhmmm... :?:?:?:?

Ik gelukkig ook niet hoor... :)

Verwijderd

Topicstarter
We wijzen een vrijwilliger aan... E-vix... heel goed... De mensen van computertotaal hebben allemaal, ik bedoel dus ALLEMAAL, een email gehad... de rates zullen dus wel hard oplopen morgen...

Tot wanneer laten we de wedstrijd lopen... 31 maart ?? krijg je de prijs 1 april... hahahahahaha

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hehe... Ik heb heel hard mijn slaap nodig :)
Anders was ik gek genoeg geweest om het nog te doen ook...

Heb het trouwens ook op de frontpage van mijn website (Loempia!) gezet... Is niet een van de meest bezochte websites, maar goed... Alle hulp is welkom.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-01 09:29

bloasfist

Slot-A Crew

Hmm.. het lijkt met toch duidelijk, dat als je naar de verhaaltjes bij de bordjes kijkt dat de eerste het mooiste verhaal heeft met z'n l3 cache, ook al kun je dat dan nergens vinden. Dus, baddaaddon ofzo, wat mij betreft heb jij gewonnen. Weet nou niet waar ik nog kan stemmen, want die enee op de pagina met de bordjes deed het niet, en die op lompia.com ook niet echt.
Bij deze stem ik dus op voorgenoemde. :o

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Ik heb et idee dat dit nog een mooie race gaat worden Existence :)

Enne roeland, kun je niet beter dat voten via email van de site afhalen? Brengt alleen maar verwarring, en als alles via de poll gaat kunnen we het mooi realtime volgen!

• bloasfist
  • Laatst online: 05-01 09:29

bloasfist

Slot-A Crew

Hmm.. nu werkt het wel.. zal wel door m'n brakke internet verbinding komen. Ik heb dus al gestemd, dus deze hoeft niet meegerekent te worden..
Naja, ga maar eens ;Z ;Z , want dit is ook niet echt nuttig.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
PsyFLux,... email haal ik er af.........

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmm die van existence ziet er toch ook best goed uit, ik ga daar maar op voten... :)

Verwijderd

Damn, wat gaat eXistence hard opeens!

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,.. hebben jullie het gezien.. al 1 stem voor mij !!! hahahahahah

Ge, snap ik niet,.. alle designs zijn beter dan die van mij....welke sukkel stemt er nu op mij ???

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:02 schreef PsyFlux het volgende:
Damn, wat gaat eXistence hard opeens!
Lijkt maar zo omdat er maar 20 votes zijn ofzo! >:)

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:03 schreef roelandstoter het volgende:
Dames en heren,.. hebben jullie het gezien.. al 1 stem voor mij !!! hahahahahah

Ge, snap ik niet,.. alle designs zijn beter dan die van mij....welke sukkel stemt er nu op mij ???
Jij! >:)

Verwijderd

Topicstarter
eXistence krijgt kapsones.... jij moet oppassen mannetje..... anders laten we stiekem iemand anders winnen.... Nee,... ik kom er voor uit... Ik heb gestemd op ...................................................................................................................................................................................PsyFlux !!!

Verwijderd

Ben ik het mee eens is ook een heel goed bord! (8>

Verwijderd

Topicstarter
eXistence,..... Jij zei net dat je vader ook gestemd had.. op Psyflux natuurlijk.., maar Tweakeren jullie altijd samen ???

Verwijderd

Nee maar ik vroeg welke hij de beste vond en koos die van PsyFlux! :'(

Hij kent mijn username ook niet dus....

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:18 schreef eXistence het volgende:
Nee maar ik vroeg welke hij de beste vond en koos die van PsyFlux! :'(

Hij kent mijn username ook niet dus....
vette vader heb jij wel :)
bedank hem maar namens mij :P

Verwijderd

Topicstarter
eXistence, jij hebt een wijze vader !! Goedemorgen trouwens... 12:21 uur.... Ik ga zo slapen, spreek jullie morgen allemaal wel, als ik een mail krijg van Chello dat de server overbelast is !! :);)

Roeland

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
wanneer gaat die poll eigenlijk weer dood?

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:20 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

vette vader heb jij wel :)
bedank hem maar namens mij :P
Morgen sla ik hem met mijn hockeystick als hij wakker is! :D

Hij heeft gewoon gelijk! En je moet oppassen voor duh!

Verwijderd

Topicstarter
Einde wedstrijd : 31 maart 2001... 12:00 uur des nachts... Genoeg tijd voor duizenden votes !!

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 00:22 schreef eXistence het volgende:
En je moet oppassen voor duh!
Die gaat ook aardig ja... op zich heeft hij er ook wel iets heel moois van gemaakt. Ookal ben ik het totaal niet eens met zijn design :)

Et valt me trouwes nog heel erg mee met het aantal stemmers! Het loopt nog heel aardig... zeker voor dit tijdstip!

Verwijderd

Weltruste Roeland! :z

/me gaat ook slapen en dromen over de poll! :z

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik ga nu ook maar eens slapen...
Heb net nog ff een expiration date gezet in de poll. Na 31-3-2001 kun je dus niet meer stemmen ook.

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Op Sunday 11 March 2001 16:12 schreef VipTweak het volgende:
Het design ziet er op zich goed uit, maar :

- Het ISAslot moet weg. Deze wordt namelijk niet meer ondersteunt door de chipset en heeft hiervoor een eigen (vertragende) controller nodig. Als dat ISAslot zo belangrijk voor je is, zou er wel een optie moeten zijn om deze met een jumper uit te schakelen.

- De nortbridge zit niet tactisch, alle warmteproducerende chips zitten bij elkaar ACHTER de voeding, de nortbridge kan beter onder de DIMMsloten blijven

- Je voedingsconnector zit te ver verwijdert van de grootgebruikers, ik zou deze bij het processorslot houden, eventueel wel aan de bovenrand

- Je DIMMsloten staan dicht op het AGP slot, misschien een idee om OF 3 sloten te plaatsen, of deze verder opzij te zetten en je IDE sloten lager te plaatsen, maar wel een kwartslag gedraaid.

- Geen Highpointcontroller, maar een Promisecontroller

- Eventueel een onboard netwerkadapter??
Helemaal meej eens.... vooral die onboard netwerkadapter! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

nVENTIV

Verwijderd

Je bent in elk geval TWEE dingen vergeten, Roelandstoter. En aangezien het zo'n kleine moeite is om het recht te zetten:

1) Vervang de 686A southbridge door de 686B southbridge. Ze zijn pin-compatible (en volgens mij heeft de 686B kwa prijs de 686A gewoonweg vervangen) en nog belangrijker: de 686B heeft UDMA100 support EN veel betere performance (schijnt tegen de performance van de Intel 815 IDE controller aan te liggen). Ik WEET dat er ook al een highpoint chip inzit, maar als je dan TOCH een nieuw design maakt: kleine moeite om van de A een B te maken. ;)

2) hoeveel moeite zou het zijn om de AGP4x te vervangen door een AGP PRO4x slot. Misschien dat je er NU nog niets aan hebt, maar je weet in de toekomst maar nooit... :7

Oh ja: als het inderdaad zo is dat ook maar de AANWEZIGHEID van een ISA slot op dat bord het systeem zou vertragen: dumpen die ISA slot! Als het ABSOLUUT GEEN NEGATIEVE INVLOED OP DE SYSTEEMPERFORMANCE HEEFT, kun je hem echter net zo goed laten zitten, omdat het verwijderen van de ISA slot toch niets oplevert.

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,...

Heeft u al gestemd ??

zie signature voor de link

• Plague
  • Niet online
Ik heb al gestemd, maar medetweakers die nog niet hebbe gevote: zie sig!! :P

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 00:30 schreef Plague het volgende:
Ik heb al gestemd, maar medetweakers die nog niet hebbe gevote: zie sig!! :P
Kijk dat is pas een tweaker! >:) (goeie keuze btw!)

Verwijderd

Topicstarter
Plague, waarom heb jij geen layout ingeleverd ???

Roeland

• Plague
  • Niet online
Omdat ik em niet heb gemaak!....

• Plague
  • Niet online
Maar ben wel een fan van dit topic! en de votings! :9

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 15:16 schreef Plague het volgende:
Omdat ik em niet heb gemaak!....
Maar had je dit topic niet gezien voordat je hem moest inleveren???

• Plague
  • Niet online
Nope!.... og ja! anders had ik vet gewonne en dan was het zo lullig voor de rest geweest dat ze geen zstemme hebbe gekrege! >:) :P
nee..... gewoon niet optijd gezien...... jammer dan..... maak niet uit!

• Petuhr
  • Laatst online: 13:11

Petuhr

FreeBSD

FF klussen >:)

Dit is mijn ideale layout :)

Afbeeldingslocatie: http://petuhr.pozorjed.com:1025/images/motherboardx.gif

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor north en south brug heb j erop zitten ?? Vast geen Via Kt133(a), want die ondersteunt geen dual processor ??

R.

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 16:12 schreef Petuhr het volgende:
FF klussen >:)

Dit is mijn ideale layout :)

[afbeelding]
Ik vinnem der wel vet uit zien, maar aan dual processors heb je toch nix bij de meeste games? En het gaat de meeste tweakers denk ik wel om het zo vet mogelijk laten draaien van games....

• Plague
  • Niet online
Nog een trap!

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Op zaterdag 17 maart 2001 18:59 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Ik vinnem der wel vet uit zien, maar aan dual processors heb je toch nix bij de meeste games? En het gaat de meeste tweakers denk ik wel om het zo vet mogelijk laten draaien van games....
Tsja.. Heb nu een Dual Celeron, merk niks bij games, behalve Q3 een beetje.
Zelf game ik bijna niet, maar ben veel bezig met videobewerking en zo, dus is het voor mij puur de processorkracht die ik nodig heb voor encoden en dergelijke :)

Grtz Petuhr

Verwijderd

Topicstarter
Peter.... peeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeer, vraagje.. Met videobewerking gebruik je die dual nogal veel.. Is hij qua encoding nou te vergelijken met een Pentium3-1000 of meer in de richting van een 866..??

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

GRMBL.. stomme dubbelposts :(

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

GRMBL.. stomme dubbelposts :(

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Eeeh.. zou et niet weten... nog niet kunnen testen..

Grtz Petuhr

Verwijderd

Topicstarter
kick

• Heerlijkedag
  • Niet online
Waar zijn de AGP PRO 4x sleuven?? Is toch geen grote moeite, en dat maakt jullie borden (eXistence, PsyFlux) zoveel meer waard! Toch nog effe modden dus...

Verwijderd

Dat mag nu niet meer, maar wat is dat dan voor een agp heb ik nog nooit van gehoord.....

Enne op wie heb je gestemt? :)

Verwijderd

heb et als eens eerder gezegd..
der moet een oplossing komen voor de warmte afvoer van de CPU en die is heel simpel.

namelijk het "plaatsen van de CPU op de soldeerzijde" van het bordje zodat je zonder risiko waterkoeling kunt gebruiken en eventueel een joekel van een koeler kunt monteren zonder last te hebben van de rest van de componenten...
B-) *D

Verwijderd

Shitkat bedoel je op de achter kant?? Lijkt me geen goed idee, want dan kast hij niet in je kast! :D

• Heerlijkedag
  • Niet online
Ik heb gestemd op eXistence.
AGP Pro4x; dat is een 4x AGP slot, met
nog een extra langer einde dat door
langere videokaarten (Voodoo5 6000 ofzoiets)
gebruikt kan worden. Dat 'pro' levert
extra stroom aan de kaart, dus kaarten
die dat nodig hebben zullen zonder 'pro' niet
werken.

Verwijderd

Klaasjong goede keuze van het mobo, maar tweakers die nog willen stemmen moeten heel snel zijn want........de poll gat dicht op 31 maart 2001!!!! Dus zorg dat je nog net ff stemt (op mij >:)) en geef dan je mening in DIT TOPIC, omdat dit topic nu vol zit! :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.