Toon posts:

De ideale layout !! Wat vind jij ??

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 22:53 schreef roelandstoter het volgende:
Lijst van binnengekomen mobo's:

eXistence
Communicator (=VipTweak) :)
E-Vix
PsyFlux
Abbadon
en die van mijzelf, maar die telt niet echt mee..

Ik heb een mailtje gestuurd aan de beheerders/medewerkers van Tweakers.net of zij mee wilden jureren... Daniel Kegel wil wel, van de rest nog niks gehoord...

Als laatste,... stuur nou geen BMP's... Hotmail heeft een max. van 2 MB... Ik haal het nu noodgedwongen binnnen met Outlook Express (....!!!....)
Mijn excuses, had het wel omgezet naar GIF, maar toch de verkeerde opgestuurd. daarnaast staat communicator voor mijn GSM, vanwaar ik dit E-mailtje dus verstuur. (Nokia Communicator 9110i)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je mijn layout al bekeken ?? Wat vind je er van ??

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

nog een dikke 6 uur en dan moeten alle layouts binnen zijn !!!

R.

Verwijderd

Heb je mijn nieuwe mobo binne?? En de uitleg?

Verwijderd

Topicstarter
eXistence,... is binnen... Ik vind het wel een gewaagd design,.. kun je zomaar een processor op die plek zetten ?? Volgens mij heb je een probleem in een miditower,.. op die plek zit toch een hardeschijf-houder ???

Roeland

Verwijderd

Midi towers en big towers hebben volgens mij dezelfde diepte en het hdd rekje zit wel iets verder vandaan, maar het is wel gunstig (vind ik) voor de airflow!

Enne hoe wil jij die poll eerlijk laten verlopen?

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 00:13 schreef roelandstoter het volgende:
Heb je mijn layout al bekeken ?? Wat vind je er van ??
Op zich wel goed, alleen de IDE connectoren zitten nogal "vreemd" en je hebt hetzelfde probleem als ikke, voor 4 geheugenbanken is eigenlijk geen plaats.

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 20:09 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Op zich wel goed, alleen de IDE connectoren zitten nogal "vreemd" en je hebt hetzelfde probleem als ikke, voor 4 geheugenbanken is eigenlijk geen plaats.
Ik vind hem een beetje standaard, maar voor 4 dimm banken is wel ruimte hoor! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok,ok, misschien wel een beetje standaard,.. maar ik doe toch niet echt mee (hehehehe),...

Even over die poll. Ik dacht dat ik op mijn website gewoon alle layouts plaats met begeleidende tekst en dan wordt er gewoon geturft... Plus natuurlijk de beste die door de heren van Tweakers.net wordt uitgekozen...

Verwijderd

Topicstarter
Mijn huisgenoot wil ook meedoen... Hij heeft een K6-233@225... Heeft er weinig verstand van, maar ja... laat hem maar..

Verwijderd

Op Tuesday 13 March 2001 21:23 schreef roelandstoter het volgende:
Mijn huisgenoot wil ook meedoen... Hij heeft een K6-233@225... Heeft er weinig verstand van, maar ja... laat hem maar..
Wanneer gaat het van start morgen middag? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh, moet morgen ook gewoon werken,.. anders wordt de baas beetje boos,.. ik zal morgen alles verzamelen en dan een soort van vote-site maken... morgen middag is hij nog niet af....

Roeland

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Nog een 1,5 uur........

................................
...............................
............................
en dan is het niet meer mogelijk je moederbord in te sturen...

Verwijderd

ik ga zo ff aan het werk, moet alleen nog een stageverslag schrijven dus wordt snel werken zo. maar alles zit in me hoofd. tot zo!

Verwijderd

Topicstarter
nog een dik halfuur !!!

Verwijderd

Roeland; je moet het daarna wel een beetje snel afhandelen, want ik kan die koeler goed gebruiken voor onze server! (zal ik je mijn adres vast geven!?!?! >:))

/me is bang dat hij niet meer de enigste is... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Als je hem komt ophalen laten we jou toch gewoon winnen ?? >:) hehehehe

Ik zal het zo snel mogelijk doen,... hangt ook af van de grote man van Tweakers.net

Roeland

Verwijderd

Dan kom ik hem wel halen! >:)

En wie is de grote man? femme??

Verwijderd

Vergeet niet de lange condensatoren ver van Socket A te plaatsen. Want bij monsterkoelers is het lastig, ik had ze scheef moeten duwen.

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Mensen, laten we ook aan de toekomst denken!

Wat dachten we van SerialATA?? Scheelt ook ongelooflijk in ruimte :)

Ok, ok, het is nog niet allemaal af, maar dat gaat niet zo super lang meer duren :)

succes, iedereen

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

Topicstarter
Nee,.. Daniël Kegel... Femme is waarschijnlijk gewoon te druk,....

BTW... Amsterdam woon ik...

..heheheheh.....

JONGENS, BINNEN 18 MINUTEN MOET HIJ BINNEN ZIJN OP roelandstoter@hotmail.com

Verwijderd

Daniël Kegel grote man!!?! :D>:) (no offence)

En A'dam is zeker wel 2u reizen dus toch maar blijven hopen.... :z

En waarom komt iedereen nou op het laatste moment op het id om mee te doen! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Als ze maar 1 minuut te laat zijn doen ze niet meer mee.......

edit, edit : nog 8 minuten....

BTW... ALs je computerprocessor 56 graden wordt met een partij koeien waar je niet goed van wordt,... moet je dan wel of niet CPU cool gebruiken ???

Antwoord : Ja, dan daalt de temperatuur nl. 5 graden !!! goed man,.. kan ik iedereen aanraden... (Duron 600@900 trouwens)

Verwijderd

Verzonden!
Nog een paar lastminute veranderingen :)
Sorry trouwes dat het toch een bmp is... Kheb tenminste wel et aantal kleuren verminderd tot 256 om de grootte niet al te gek te maken, maar het is me niet gelukt om ergens ff gauw een proggie te vinden om het om te zetten naar gif...

(nog steeds veel programma's kwijt na die hd-crash :( )

Verwijderd

Topicstarter
AFGELOPEN, STOPPEN MAAR, DE BOEL IS GESLOTEN... Ik ga mij nu twee dagen opsluiten en stiekum alle designs doorsturen naar Abit en veel geld verdienen !!! hahahhahahah, ik heb jullie allemaal genaaid !!

...........................nee, jullie zien donderdagavond een nieuwe Thread, met de Internetpagina en hoe je moet stemmen....

Later allemaal !!! slaap lekker....

Verwijderd

Lijkt wel oud en nieuw! :)

/me gaat maar eens slapen en wordt donderdag pas wakker... :Z

Verwijderd

Nou moet ik tot donderdag wachten om de koeler in ontvangst te nemen >:)

Maar goed, was wel lache, jammer dat ik er gewoon te weinig tijd voor had, maar als we de chipset-ontwerpwedstrijd :o houden, doe ik weer mee ;)

Verwijderd

Topicstarter
eXistence, effe tussen ons,.. ik heb een paar hele goede designs gezien... echt waar, die volgens mij erg goed doordacht zijn... Maar, zou het een idee zijn om een mail te sturen naar bijv. Abit met ons beste/ de beste design(s) ?? Je weet maar nooit..?

EDIT : VipTweak.. deze wedstrijd was een debiele ingeving van mijzelf,.. bij een eventueel vervolg moet Tweakers.net maar met prijzen gaan gooien... leuke moederborden ofzo...

Tot donderdag

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Voor mij ontbreekt er een smart-card interface... (sorry, beroepsmisvorming :) )

Dit bordje staat wel verkeerd om daar deftig commentaar op te kunnen geven. Het zou 90 graden naar links gedraaid moeten worden.

Wat ik wel beter zou vinden is als de IDE-sloten horizontaal staan ipv verticaal. Ik weet het, mensen gaan beginnen zagen over airflow en toestanden, maar gewoon je cabletjes rounden kan wonderen doen (-5 graden bij mij 8-) )

ATX connector MOET links boven volgens de standaard, ik denk ook wel dat dit een reden heeft, sommige AGP kaarten zijn nogal gulzig, en je CPU heeft ook wat nodig...

Kick off the USB 4 me, welke tweaker gebruikt nu zoiets dom? Firewire zou er voor mijpart wel op mogen. (Onboard UW160 SCSI ook maar ja, de prijs...)

De ram staat voor mij dik in de weg (bij mijn KT7-Raid ook :( ) Ik switch nogal regelmatig van video bord, omdat mijn GeForce2 zijn text mode om zeep is, en omdat ik hier nu nog een TNT2 heb liggen. Het probleem is natuurlijk waar je dat gaat kwijt geraken, maar waarom geen opsteek kaartje zoals in servers? Gewoon een insteek kaartje waar je aan beide kanten 2 of 4 RAM(p)-Dimmetjes in kwijt kan (ik vrees dat KT133x chipjes slecht met 4 dimm slotjes overweg kunnen.

Maar als we dan eens fictief mogen zijn, waarom geen 2de AGP?? k'Weet het nie mogelijk, maar t'zou fijn zijn...

Een LED display zoals bij epox mobotjes vind ik ook wel fijn, een full color graphic led display liefst, dan kan je daar nog een winamp plugin voor schrijven >:)

Voor raid idd wel lieft een promise controller, de HP370 is niet door linux ondersteund (toch als je raid gebruikt)

Voor de rest denk ik dat alles goed is, qua layout wel te verstaan. Van de KT133 zou ik wel een KT133A maken :P

PS: Alle zagen over airflow, bouw je eigen kast, plaatst je mobo plat in die kast, en je hebt de beste airflow die je kan bedenken... Ik ben nu bezig aan een nieuw kastje, helemaal in hout, plexi en ALU, geeft een BANGELIJK effect, zal nog wel wa pics posten als het af is (of afgeraakt)

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:06 schreef roelandstoter het volgende:
eXistence, effe tussen ons,.. ik heb een paar hele goede designs gezien... echt waar, die volgens mij erg goed doordacht zijn... Maar, zou het een idee zijn om een mail te sturen naar bijv. Abit met ons beste/ de beste design(s) ?? Je weet maar nooit..?

EDIT : VipTweak.. deze wedstrijd was een debiele ingeving van mijzelf,.. bij een eventueel vervolg moet Tweakers.net maar met prijzen gaan gooien... leuke moederborden ofzo...

Tot donderdag
Ik denk dat als je veel votes krijgt en ook veel aandacht van T.net dat er misschien nog wel eens geluisterd zou kunnen worden, maar proberen kan nooit kwaad! ;)

Verwijderd

Topicstarter
packman,.. slaat dit opmijn eerste pic ?? loop je wel bijna 3 dagen achter...

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:06 schreef roelandstoter het volgende:
Waarom beperken tot Abit, leuren met die handel !!
Ik doe ook niet mee voor de prijs, maar eerder voor de (debiele) lol. Het moet ook niet al te serieus worden, want dan krijg je professionals die met blauwdrukken komen aanzetten.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:11 schreef roelandstoter het volgende:
packman,.. slaat dit opmijn eerste pic ?? loop je wel bijna 3 dagen achter...
Beetje te laat ja.
Had je dit een uurtje eerder gezegd, hadden de mensen het nog kunnen overwegen voor het wedstrijdje....

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:18 schreef VipTweak het volgende:
Het moet ook niet al te serieus worden, want dan krijg je professionals die met blauwdrukken komen aanzetten.
Om een koelertje te kunnen winnen zeker >:)

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:18 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Beetje te laat ja.
Had je dit een uurtje eerder gezegd, hadden de mensen het nog kunnen overwegen voor het wedstrijdje....
Uhmn...waarom denk jij dat we niet zelf op die dingen kunnen komen?? Als je de thread goed leest, is er al veel besproken VOORDAT de wedstrijd kwam.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:18 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Om een koelertje te kunnen winnen zeker >:)
Nee, maar als de wedstrijd te serieus zou worden, zouden de prijzen ook wel serieuzer worden.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Nice layout !!
>:)

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ga lekker slapen, spreek jullie later !!!

:Z :Z :Z

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:19 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Uhmn...waarom denk jij dat we niet zelf op die dingen kunnen komen?? Als je de thread goed leest, is er al veel besproken VOORDAT de wedstrijd kwam.
smart-card interface, firewire, opsteek kaartje voor ram, 2e agp, LED display...

Allemaal ideeen die niemand anders in de thread heeft voorgesteld...

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:20 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Nee, maar als de wedstrijd te serieus zou worden, zouden de prijzen ook wel serieuzer worden.
Shesh, just jokin'

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:22

heuveltje

KoelkastFilosoof

[b]Op Wednesday 14 March 2001 00:08 Kick off the USB 4 me, welke tweaker gebruikt nu zoiets dom?
wat is er mis met mijn usb trackball,
of mijn usb printertje ??
* heuveltje zou niet weten waar ie anders zijn lcd op aan moet sluiten....

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

usb : inderdaad is hotswap wel nuttig ja.

Laptops hebben maar 1 usb poort, en om nou eerst je laptop uit te zetten, dan scanner aansluiten parallel, daarna pas printen na weer een keer uitgezet te hebben...

Nee toch liever usb dan

Laptop --> oh k moet ff plaatje kopieren
hup usb scanner aansluiten, scannen, usb-printer aansluiten, en printen, allemaal zonder je laptop uit te zetten.

Verwijderd

Is het niet een leuke idee om dit ook te doen met computer cases, want daar valt nog wel heel veel aan te verbeteren....

Heeft iemand nog een enermax over als prijs!?! :D>:)

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 00:31 schreef BBL the 2nd het volgende:
Laptop --> oh k moet ff plaatje kopieren
hup usb scanner aansluiten, scannen, usb-printer aansluiten, en printen, allemaal zonder je laptop uit te zetten.
Wat dacht je van een mp3-player? Moet er niet aan denken dat ik m'n computer telkes ff uit zou moeten zetten als ik m'n rio500 aansluit...

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 15:49 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Wat dacht je van een mp3-player? Moet er niet aan denken dat ik m'n computer telkes ff uit zou moeten zetten als ik m'n rio500 aansluit...
Usb is zwaar relaxt alleen moeten ze echt wat aan de bandbreedte doen vind ik.

Verwijderd

Wanneer komt de poll??

/me heeft lang genoeg gewacht! :Z

Verwijderd

ja, we zitten te w8en hiero!

/me is vooral benieuwd hoe het bordje van VipTweak eruit ziet!

Verwijderd

Topicstarter
Ja,ja,.. ik heb de website wel klaar alleen ik zou een coldfusion script krijgen voor een poll, maar die deed het niet. Dus alles jullie echt niet kunnen wachten kan ik al wel de pagina online zetten ZONDER poll....

R.

Verwijderd

Hij zou het toch donderdagavond klaar hebben??

Ik wil die koeler!! >:) (niet dat ik die zal winnen :'()

/me screeuwt roeland wakker!!

Verwijderd

En wanneer denk je hem klaar te hebben?

Verwijderd

Je kunt denk ik het beste ervoor zorgen dat de poll gelijk al werkt. Anders komen er een heleboel (hopelijk) mensen kijken, maar ze kunnen niet stemmen. En de kans dat ze dan nog es terugkomen om te stemmen is niet zo groot... En als de poll dan uiteindelijk werkt zijn er niet zoveel mensen die de boel bekijken/stemmen omdat het nieuwtje deraf is...

Kun je trouwes niet ff een mooi scriptje van http://cgi.resourceindex.com/ halen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat was de bedoeling,... diegene die mij dat zou sturen, werd ziek, kon er niet meer een vinden en heeft dus gewoon SHIT opgestuurd.... neuk gewoon... Maar, op de volgende pagina kunnen jullie de borden + uitleg zien...

http://members.ams.chello.nl/r.brolsma/poll/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of CGI werkt bij chello... Perl zat ik ook al aan te denken, maar... fuck,... hee jongens sorry, ik probeer het zo snel mogelijk te fixen !!

R.

Verwijderd

Ja, wie maakt dit bordje ff.

Liefst natuurlijk met DDR-ram, of op z'n minst een KT-133a chipset.

Mooie blauwe printplaat met van die banen die oplichten als je er blacklight opzet.

:9~

Gewoon via Tweakers.net verkopen. Wedden keiveel mensen willen er dan een (als de prijs tenminste rond de 4 500 gulden komt te liggen)

Verwijderd

/me kwijlt!! :9~

nu maar hopen dat de poll het snel doed!

Verwijderd

Topicstarter
3Dblaster,... welk bordje..?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Hahaha... Als je denkt dat het maken van mobo's ook maar iets te maken heeft met het schuiven van bitmapjes... Hahahahaha Doh!

Ontwerp je eigen mobo... :Y)

Doet me erg denken aan van die mensen die heel ziekelijk een eigen land gaan uitvinden en alle aspecten van dit land oppervlakkig uitwerken... :D

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Geen toelichting bij VipTweak?

Verwijderd

Moederbord van VipTweak is om te! :r

Sorry maar van hem had ik wel iets meer verwacht en alle borden zijn best wel standaard!

Verwijderd

Topicstarter
ehhhh,.. volgens mij niet ontvangen.....dacht ik....
fuck... het zou toch niet waar zijn....kut, alles gaat fout vandaag, op mijn werk ook al...

R.

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:04 schreef eXistence het volgende:
Moederbord van VipTweak is om te! :r

Sorry maar van hem had ik wel iets meer verwacht en alle borden zijn best wel standaard!
Ik vind die van VipTweak inderdaad ook niet bijzonder... zal wel door het technische verhaal wat erachter zit komen :) Daarom was ik ook wel benieuwd naar zijn toelichting.

/me krijgt een stijfe nek van het bekijken van al die bordjes die 90 graden gedraait zijn...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

E-Vix

Nu met sneeuw!

Euhmmzzz...

Ik mag aannemen dat het commentaar dat bij de bordjes is geleverd er later nog wel bij zal komen?
Ik denk dat de meeste bordjes zonder commentaar vrij standaard zullen lijken (De mijne in ieder geval wel)

* E-Vix vindt er wel wat leuke en interresante ontwerpen tussen zitten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

E-Viz klik eens op de naam van de maker... ;)

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:14 schreef E-Vix het volgende:
Ik mag aannemen dat het commentaar dat bij de bordjes is geleverd er later nog wel bij zal komen?
Op de naam onder het bordje klikken!

edit:

existence is er snel bij :)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 21:17 schreef eXistence het volgende:
E-Viz klik eens op de naam van de maker... ;)
Thanks... Had ik niet gezien...

Voor een pol zou je trouwens bijvoorbeeld op www.hotscripts.com kunnen kijken.
Bij www.f2s.com kan je een gratis homepage krijgen met PHP en MySQL support. Daar kun je dan die scriptjes draaien...
Ik ozu hem ook wel op mijn server willen hosten, maar i.v.m. het risico dat ik zelf de results zou kunnen gaan bewerken, lijkt het mij niet verstandig.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Dat commentaar zit er toch bij ???

of... ah nee he ?? werkt het alleen met IE ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat Anandtech het doet met Javascript,... maar hoe hij die balkjes on tha fly tekent ??? WIE HEEFT ER IETS IN BIJV. JAVASCRIPT DAT MAKKELIJK TE EDITTEN IS EN VANAVOND NOG ONLINE KAN ??

Roeland

Verwijderd

PsyFlux je moet toch iets doen nietwaar? ;)

/me wil pollen!

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je PHP en MySql en/of Sybase hebt, dan bouw ik er desnoods wel eentje voor je met balkjes. (is niet zo moeilijk namelijk)
Vraag me niet om dit in Perl of CGI te doen, want dan denk ik niet dat het me gaat lukken...
Alleen PHP zou eventueel ook nog kunnen...

Verwijderd

Hoelang duurt de stem periode?

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd

Topicstarter
Chello kennende kan je niks,.. ook die programma's/utils heb ik niet... Het gaat gewoon echt niet ok vandaag,... Ik heb Daniel Kegel een mail gestuurd met de vraag zijn beste layout te kiezen en deze te publishen op deze thread....zucht.......

R.

Verwijderd

jammer ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik test effe die go2poll.... effe wachten..

Verwijderd

Kunnen we niet gewoon een nieuwe thread openen, waar we de link naar de site plaatsen. En de mensen vragen een korte reply te geven welk bordje ze het beste vinden. En dan op het eind alles handmatig ff tellen?

Verwijderd

Ik vind het idee van PsyFlux best wel goed, watn dan weet je zeker dat iemand niet 100 keer op zijn eigen design stemt...

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 21:40 schreef eXistence het volgende:
Ik vind het idee van PsyFlux best wel goed, watn dan weet je zeker dat iemand niet 100 keer op zijn eigen design stemt...
Ik dacht dat je van een echte tweaker toch wel kon verwachten dat ie dat niet deed... Toch :?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 21:48 schreef E-Vix het volgende:

[..]

Ik dacht dat je van een echte tweaker toch wel kon verwachten dat ie dat niet deed... Toch :?
Ja maar er zitten hier vast wel een paar die die koeler willen! >:):D

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 21:51 schreef eXistence het volgende:

[..]

Ja maar er zitten hier vast wel een paar die die koeler willen! >:):D
Dan ben je wel erg lame als je dat zou doen.... Cheaten voor zo'n koeler...
Je doet mee voor de lol, en niet omdat je er een koeler mee kunt winnen.

• Abbadon
  • Laatst online: 12:37
Hey Roeland, je hebt mijn laatste ontwerp (dinsdag verstuurd, of heb ik de verkeerde bijgesloten:?) er niet op staan:( Nu klopt de beschrijving niet helemaal.

Overigens, het gaat mij ook niet om de cooler; daar heb ik niets aan. Heb een Slot 1 PIII met GoldenOrb:) 't ging me meer om de fun.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Abaddon, ik denk dat je de verkeerde hebt gestuurd,.. alles op datum geselecteerd... OK, dat go2poll krijg ik ook niet echt lekker aan de praat..

WE GAAN HETVOLGENDE DOEN:

IK ZET EEN EMAILLINK OP DE PAGINA NAAR MIJN HOTMAIL WAARIN ZE DE NAAM VAN DE BESTE ZETTEN + UITLEG WAAROM ..... IS DAT EEN IDEE??

... mijn excuses voor het schreeuwen, maar dan leest iedereen het in ieder geval...

Roeland

...simpel, maar doeltreffend..

• Abbadon
Nou jammer dan. Met dit ontwerp kan ik nog steeds wel leven, alleen geen revolutionair L3 cache op een KT133A. Vond het nog zo'n leuk idee.

Verwijderd

Topicstarter
...........wie zwijgt stemt toe... nieuwe thread komt eraan....

Roeland Stoter

• Abbadon
Zie een paar (2) borden waar we toch cht niks aan hebben; DIMM's gelijk achter de PCI sloten:? Hoe moet ik daar nou een beetje PCI kaart op kwijt. Ik vind die van eXistence leuk, alleen kloppen de verhoudingen niet helemaal, en wie wil er nu zo'n blauwe ACR slot waar je nul komma nul aan hebt. (ik probeer mijn bord er natuurlijk zo goed van af te laten komen;) ) Ook zie ik bij nogal wat borden een enorm grote afstand tussen de IDE connectors en de 'south-bridge', dat lijkt me niet zo ideaal. Als mededinger ben ik van mening dat ik niet moet stemmen, wat ik dan ook niet doe. Vandaar hier wat van mijn opmerkingen.

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik OK,.. maar was jij niet degene die al zijn vrienden aanspoorde om te gaan stemmen ??? ......... op jou ?

Roeland

• Abbadon
Ik heb geen vrienden:)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je wilt... Ik heb er net ff eentje gemaakt bij go2poll...
Bij mij werkt ie perfect...
Je kunt gewoon de html-code van mijn pagina overnemen daarvoor.
Zie : http://www.loempia.com/vote/

Verwijderd

Topicstarter
Loempia vote page ook online !!!!

<edit> en meteen mijn stem uitgebracht !!! </edit>

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 22:36 schreef roelandstoter het volgende:
Loempia vote page ook online !!!!

<edit> en meteen mijn stem uitgebracht !!! </edit>
Je kan die twee venstertjes ook onder aan je pagina zetten... Staat misschien wat netter...
code:
1
2
3
4
5
6
7
<script language="Javascript">
document.write('<script src="http://www.go2poll.com/cgi-bin/nph-pwnet.pl?name=evix&id=1&session='+Math.random()+'"><\/script>');
</script>

<script language="Javascript">
document.write('<script src="http://www.go2poll.com/cgi-bin/nph-pwrnet.pl?name=evix&id=1&session='+Math.random()+'"><\/script>');
</script>

Copy en paste en klaar... :)

Verwijderd

Topicstarter
Nu werkt alles wel goed,... level E-vix... staat dat niet voor Electronic Fixer ??:)

• E-Vix

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op Thursday 15 March 2001 22:50 schreef roelandstoter het volgende:
Nu werkt alles wel goed,... level E-vix... staat dat niet voor Electronic Fixer ??:)
E-Vix staat absoluut nergens voor... Heb ik verzonnen...
Het mooie is dat het ook niets betekend, en dus wordt het nergens anders op internet gebruikt. Als je ergens een E-Vix op het tegenkomt, dan ben ik het dus. :)
Had vroeger (paar jaar geleden. De goeie oude BBS tijd) als tag Hellraiser. Overal waar ik kwam, bestond er al minimaal 1 met dezelfde tag. Heb daarom toen iets origineels verzonnen...

Verwijderd

E-Vix wat ben je toch aardig! :) en nee ik ben geen homo! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ben in mijn BBS en Compuserve tijd (1995/96) door het leven gegaan als :Extreme, Satanic, Damage Inc. en Damage Squad... nu alleen in Napster nog Satanic2001..........

R.

• WHiZZi
  • Laatst online: 12-02 14:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Dromen zijn bedrog...

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Ik vraag het maar ff in deze draad omdat ik vind dat de andere voor de stemmers moet blijven. Maar roeland, wil je ons ook vertellen op wie je gestemd hebt? Ben erg benieuwd :)

• Plague
  • Niet online
Ik heb gevote..... en op wie? op existence, omdat ik dat bordje er gewoon het logischt eruit vind zien! en alle denkbare features zitte erop..... dus ja.... :9 !!

Verwijderd

Mag je op je eigen mobo stemmen?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 23:01 schreef PsyFlux het volgende:
Ik vraag het maar ff in deze draad omdat ik vind dat de andere voor de stemmers moet blijven. Maar roeland, wil je ons ook vertellen op wie je gestemd hebt? Ben erg benieuwd :)
Niet op zichzelf iig! :)

Plaque bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vind dat je op je eigen mobo mag stemmen,maar eXistence gaat goed man !!! is eigenlijk ook wel een goed design, maar.... daar heb ik niet op gestemd.....dat houden we nog effe geheim........

Roeland

PS. zoals jullie kunnen zien, heb ik niet op mijzelf gestemd...;)

Verwijderd

Stemt mijn vader op die van PsyFlux! :(

Ach wat maakt het ook uit! :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.