Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt toch niet uit? Als hij iets afspeelt dan merk je daar toch niets van, natuurlijk heeft hij betere zwartwaarden dan de coating :D. Wat vind je van de beeldkwaliteit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 11:30
Die is echt goed :)

Kan niet wachten op me 3d brilletjes, komen per post vanuit korea, 2 van die batterij loze brillen voor 128 dollar, zal wel 3 a 4 weken duren?

Nogmaals ik wilde alleen even checken of dat grijze normaal was, ik heb nog niet eerder een plasma gehad en vergelijk het dus met lcd, en met in me achterhoofd dat de zwartwaardes van plasma beter schijnen te zijn dan van lcd verbaasd het mij dat het scherm met dag licht er echt grijs ipv zwart uitziet.

Maar bedankt voor de reacties, nu weet ik dit dus hoort en geen fabrieksfout is. had samsung ook al gemaild en die foto gestuurd, maar die zeiden per mail dat ze me niet konden helpen en dat ik beter maar even kon bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, zelf wacht ik nog even op de D8000, begin namelijk bijna aan m'n examens. De 6900 ga ik zeker in het achterhoofd houden, al heel veel positieve reacties over gelezen en de prijs is zeker niet verkeerd. Gaat inderdaad 2 à 3 weken duren, jammer dat Samsung in Europa niet dezelfde acties heeft als in Amerika, daar krijgen ze 2 gratis brilletjes bij de aankoop van een 3D TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:54
Rava schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:19:
Die is echt goed :)

Kan niet wachten op me 3d brilletjes, komen per post vanuit korea, 2 van die batterij loze brillen voor 128 dollar, zal wel 3 a 4 weken duren?
Wil niet teveel off-topic gaan, maar mag ik vragen welk model en welke site? Klinkt namelijk wel aantrekkelijk. ;)
Zelf destijds voor 85 euro de 3300 besteld en binnen een paar dagen in huis via Amazon.
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:51:
Gaat inderdaad 2 à 3 weken duren, jammer dat Samsung in Europa niet dezelfde acties heeft als in Amerika, daar krijgen ze 2 gratis brilletjes bij de aankoop van een 3D TV.
Early adaptors worden in Nederland/Europa niet echt gestimuleerd helaas..

[ Voor 36% gewijzigd door Jorco op 08-06-2011 19:55 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een oplossing gevonden Rava?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
ik ben gister de samsung ps51d550 en ps51d6900 wezen kijken in de mediamarkt en ik begreep al vanuit het forum dat je hier het beeld niet goed kan beoordelen door het vele licht in de winkel. maar ik zag ook dat het beeld op deze 2 tv's minder scherp zijn dan op de lcd tv's. En dan bedoel ik niet de scherpte omdat de lcd's helderer zijn maar de scherpte van het beeld zelf. op het beeld was bijvoorbeeld een camera te zien, en bij de lcd's was de rand van de cameralens rond en scherp, en bij de plasma's lijkt het of het beeld iets waziger is. dus geen scherpe rand aan de camera.licht dit ook aan het licht in de winkel? of geven plasma's gewoon een meer waziger beeld als de lcd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
Zal eerder komen door de vele opties op het beeld te 'verbeteren'.
Wellicht staan ze op de plasma's uit en op de lcd's aan.
Ik heb in geen enkele review over de plasma's gelezen dat ze waziger zijn dan de led serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
Dat het scherm lichtgrijs is, is enkel als er veel licht op schijnt (en bedoel niet het zonnetje).
Een echte oplossing heb ik niet, maar het blijkt dat de 8 serie een 'real'black filter heeft. Dat is dus hetgeen wat ik mis en in dit toestel wel verwacht had.

De 3d brilletjes bevallen goed. omdat er geen licht via de zijjkanten wordt tegengehouden werken ze op hun best in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29
Update n.a.v. mijn posts over mijn PS50C550 met linebleeding en horizontale balken op lichte achtergronden.

Na twee nieuwe panelen deden beide problemen zicht nog steeds voor. Ook gaf de monteur aan dat andere C550's hier ook last van hadden. Vervolgens heb ik (weer) contact gezocht met Samung en ben ik bij de escalatielijn 'coc' terechtgekomen. Hier heb ik aangegeven dat ik niet tevreden ben over het product en dat ik mijn geld terug wil. De volgende dag is mijn TV opgehaald door Selectro (afgelopen donderdag) en gisteren heb via de webshop plattetvdiscounter (plek van aanschaf samsung) een LG 50PZ550 opgehaald. Helaas wel wat duurder dan de samung. Ik durfde het gewoon niet meer aan hetzelfde probleem te treffen met een 51D550.

Het valt op dat het design minder mooi is dan de Samsung, maar qua beeld vind ik het een flinke verbetering. Na uitvoerige inspectie;

* Geen linebleeding
* Geen horizontale balken op de achtergrond
* Geen dode pixels

Laat je dus niets wijsmaken dat linebleeding enz een 'plasma' probleem is. Het blijkt nu dat tv's ook zonder
deze problemen geproduceerd kunnen worden. Advies aan bezitters van de c550 met dezelfde issue's is dan ook om de tv te laten repareren (moet helaas wel 2 a 3 keer voordat creditering mogelijk is) en vervolgens te laten crediteren.

End of story.. ik stap over naar het LG draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
@rava
kun je me vertellen waar deze revieuw staan want heb er pas 1 kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
zijn de ps51d550 en de ps51d6900 qua beeldkwaliteit vergeljikbaar? het enige verschil is volgens mij de black filter die niet op de d550 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
waar lees je dat die er op de d6900 er wel op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht intussen al bijna 2 maanden op mijn PS64D8000, nog iemand nieuws? Mijn leverancier zegt elke week "volgende week".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:38:
Ik wacht intussen al bijna 2 maanden op mijn PS64D8000, nog iemand nieuws? Mijn leverancier zegt elke week "volgende week".
Ik zie gewoon een winkel met voorraad, Morgen in huis...

Had je zelf ook kunnen vinden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de énige winkel die ik zelf deze week ook heb gevonden op internet met voorraad.

Ik heb zonet nogmaals contact gehad met met de winkel waar ik reeds besteld heb, en deze hadden slecht nieuws. Samsung heeft productieproblemen met de PS64D8000 en de levering is niet voorzien voor midden juli.

Dat die winkel er dus wél heeft is ofwel een UK model aangezien er in de UK enige exemplaren zijn geleverd, ofwel is zijn informatie niet correct.

Contact met meerdere online winkels geeft overal hetzelfde antwoord namelijk "geen stock, geen idee wanneer"

Mogelijks een voorzorgsmaatregel van Samsung wegens de vele klachten die opduiken over loskomende schermfilters en flikkerend beeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corl
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-07 10:46
@ Kristoffelmac

Hier hetzelfde nieuws, PS64D8000 is niet leverbaar maar kan elk moment komen (volgens Winkel). Laatste van samsung nederland is dat ze het ook niet weten (info via winkel).
Het is dus nog even afwachten (In de hoop dat de problemen bij de levering allemaal opgelost zijn, en we een perfect scherm krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb sinds eind 2007 een Samsung 50 inch plasma, heel erg veel plezier gehad maar ik wil nu naar een andere tv gaan kijken. Saturn heeft vanaf volgende week echt een supertoffe actie en misschien dat ik mijn slag dan wel ga slaan. Hoe dan ook...kort vraagje.

Deze tv.

http://img689.imageshack.us/img689/4484/p1706111919.jpg

Het betreft hier de Samsung PS50-C91H, HD ready, etc. Ik ben een behoorlijke gamer dus het ding is 3,5 jaar intensief gebruikt maar verkeert gewoon wel in uitstekende staat. Geen enkel defectje of wat dan ook.Ik heb de tv al te koop aangeboden gezet en het bieden begon met 125 en hoogste bod is nu 250. Ik zou er graag 300 a 350 voor terugkrijgen,maar ik vraag me af...is dat wel realistisch? Je hebt volgens mij tegenwoordig in de winkel al een zelfde soort HD ready plasma voor 500 a 600. En dit ding is wel 3,5 jaar oud...is 250 juist heel redelijk? Ik heb gewoon echt geen idee wat gewoon een 'decent' bod is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
Rava schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:12:
waar lees je dat die er op de d6900 er wel op zit?
kreeg ik te horen van samsung zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corl schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:26:
@ Kristoffelmac

Hier hetzelfde nieuws, PS64D8000 is niet leverbaar maar kan elk moment komen (volgens Winkel). Laatste van samsung nederland is dat ze het ook niet weten (info via winkel).
Het is dus nog even afwachten (In de hoop dat de problemen bij de levering allemaal opgelost zijn, en we een perfect scherm krijgen).
Hier in België ook nog altijd geen enkele D8000 te krijgen (51"/64"). Wat ik wel raar vind is dat ik net in de pricewatch de D7000 zag opduiken in enkele .nl webshops.. Normaal gezien zijn de D7000 plasma's niet te verkrijgen in België en Nederland, ze staan niet eens op de website van Samsung. Bij navraag bij mijn leverancier bleek dat deze ook enkel de D8000 plasma's gaat krijgen en de D7000 enkel in LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet wat er zo bijzonder is aan de modellen voor de Benelux markt. In de UK, Finland, Oostenrijk, Duitsland etc is het toestel wel al te verkrijgen.... Welke veranderingen moeten er gebeuren wil dit zoveel tijd in beslag nemen, of is de Benelux gewoonweg de minst belangrijke markt van Europa voor Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
nmgn82 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:03:
[...]

kreeg ik te horen van samsung zelf
kijk eens op de vorige pagina naar de foto en oordeel zelf maar of er hier een real black filter opzit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkel D7000 en D8000 hebben de Real Black Filter. Verschil tussen D6500 en D550 is dat deze laatste geen AR coating heeft en dus veel reflectiever is dan zijn duurdere broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
okee dan zullen ze die AR coating wel bedoelt hebben, of ik heb het verkeerd begrepen.
Geeft de Ps510s550 trouwens een (veel) mooier beeld dan de LG pz250? Want deze staat nu voor 640 euro te koop en de ps51d550 voor 890. Ik weet nog niet of deze 250 euro extra de moeite waard is tegen over de LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook al vanaf half maart te wachten op de ps64d8000.
Mijn leverancier zegt dat hij hem eind juni begin juli verwacht.Bij de saturn rotterdam konden ze mij hetzelfde melden.
Daarin tegen bij de mediamarkt rotterdam stond nog niets in hun computer!
Ik wacht geduldig af , maar ben het een beetje beu dus ook op zoek naar een alternatief ,misschien de panasonic TX-P65VT30E.
Of misschien een duits model ps64d8090.
Als het goed ,is met de europese regelgeving zou samsung nl de garantie moeten overnemen!
En ja de webwinkels die de 64 inch op voorraad hebben hebben deze modellen vermoedelijk uit het buitenland gehaald.
I.i.g wat is nu het probleem om de ps64d8000 nog niet in de benelux te kunnen leveren ,in Engeland , duitsland
in deze landen is hij al 1,5 maand leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De garantie is in principe Europees, dus geen probleem.

De verschillen zitten meestal in kleine zaken als kabelaansluiting enzo, maar dat kan nog geen excuus zijn om geen Benelux model te produceren.

Ik heb al gekeken naar een Panasonic 65 inch maar die zijn ook moeilijk verkrijgbaar en er zijn veel klachten over brightness flikkeringen, en hij is duurder zwaarder en minder "sexy", bovendien heb ik mij al Samsung 3D brillen aangeschaft.

Het blijft dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Since87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 23:23
Gisteren heb ik gebeld naar Qplaza omdat er op hun site staat dat de ps64d8000 binnen 24 uur geleverd kan worden. De medewerker wist mij te vertellen dat hij dit model gewoon de volgende dag kan leveren. Op de site van Qplaza staat ook dat deze ziggo gecertificeerd is, dus dan ga ik er vanuit dat dit gewoon een nederlands model is.

Daarnaast staat hij ook bij de wehkamp te koop en ook daar lijkt hij binnen 1 week leverbaar.
Ik vraag me af of ze ook werkelijk binnen deze tijd kunnen leveren, of dat dit alleen zo staat om orders binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorraad indicator op Qplaza zegt "niet in voorraad", en de omschrijvende tekst zegt "direct leverbaar"... Ik geloof hen dus niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als Mr. Qplaza himself (Wil) zegt dat ie hem kan leveren dat is dat meestal wel het geval. En als je Qplaza belt dan krijg je meestal Wil zelf aan de lijn.

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2011 23:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-10 09:03
Ben het wachten ook zat op de 64D8000,heb nu de 59D6910 besteld,word maandag geleverd.
Heb 'm voor 1825,- mooi prijsje dacht ik zo :)

[ Voor 21% gewijzigd door GRAD85 op 25-06-2011 14:18 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik zit een beetje met een dillema...ik heb mijn huidige Samsung plasma verkocht onlangs, en nu op zoek naar een nieuwe. Ik had bijna de Panasonic TX50VT20 gekocht maar die was ook echt in no-time uitverkocht en het goedkoopst is nu 1200(als de winkel betrouwbaar is) en anders 1300 euro. En laatst raadde iemand mij de Samsung PS50C7700 aan. Net als de Panasonic ook 3D, 50 inch,Full HD, etc.

Deze heeft echter een veel mooier design, dat is een simpel feit. De vraag is alleen...als je ze naast elkaar zet...welke wint het? Qua prijs is het een verschil van 112. Is de VT20 dat waard? Ik zou graag een soor Versus review lezen of iets dergelijks.

In welke aspecten is de Samsung minder dan de Panasonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Since87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-10 23:23
GRAD85 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:39:
Ben het wachten ook zat op de 64D8000,heb nu de 59D6910 besteld,word maandag geleverd.
Heb 'm voor 1825,- mooi prijsje dacht ik zo :)
Nou is die al binnen gekomen? Ik heb vorige week dinsdag voor mijn broer de 64d8000 besteld bij Qplaza, en wat denk je, vrijdag stonden ze voor de deur! Wat een gigantisch ding. Ziggo is helaas nog niet aangesloten, maar op de ps3 geeft hij iig prachtig beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Nee ,ze belde gister dat het morgen pas word.
Wel hele goeie review over deze,schijnt er beter af te komen als de 8000.
http://www.avforums.com/forums/14508107-post1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:09
*edit laatmaar*

[ Voor 97% gewijzigd door 418O2 op 28-06-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Het betreft hier de Samsung PS50-C91H, HD ready, etc. Ik ben een behoorlijke gamer dus het ding is 3,5 jaar intensief gebruikt maar verkeert gewoon wel in uitstekende staat. Geen enkel defectje of wat dan ook.Ik heb de tv al te koop aangeboden gezet en het bieden begon met 125 en hoogste bod is nu 250. Ik zou er graag 300 a 350 voor terugkrijgen,maar ik vraag me af...is dat wel realistisch? Je hebt volgens mij tegenwoordig in de winkel al een zelfde soort HD ready plasma voor 500 a 600. En dit ding is wel 3,5 jaar oud...is 250 juist heel redelijk? Ik heb gewoon echt geen idee wat gewoon een 'decent' bod is zeg maar.
175/200 euro? Ik heb mijn 40 inch full HD LCD van 2 jaar oud (1200 euro nieuw) voor 290 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien qua driver support ! aangezien Samsung op dat punt skippyballen door een tuinslang zuigt.
qua design ben ik overigens juist zeer tevreden met mijn samsung , maar da's kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:04:

mischien qua driver support ! aangezien Samsung op dat punt skippyballen door een tuinslang zuigt.
qua design ben ik overigens juist zeer tevreden met mijn samsung , maar da's kwestie van smaak.
Maar qua beeldkwaliteit. alles wat uiteindelijk belangrijker is? Er zit nogal een prijsverschil in, en ik moet weten of de Panasonic dat waard is of dat ik net zo goed voor de Samsung kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was het antwoord van een forum mod op het Samsungworld forum:

"Ik heb dit nogmaals voor je nagevraagd. Er wordt verwacht dat de snelheid van de levering van het 64" model tegen september genormaliseerd zal zijn."

Pffffffft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oohhh yes vandaag krijg ik eindelijk mijn samsung 64d8000 ze gaan nu langzaam uitgeleverd worden
dus niet in september maar vanaf nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
zit er veel kwaliteit verschil tussen de ps51d550 en de ps51d8000? en dan doel ik puur op het beeldkwaliteit. want ik zag de ps51d8000 vandaag en vond dit er verschrikkelijk mooi uitzien. ook de 3d kwam er heel mooi uit. de ps51d550 zal uiteraard een stapje minder mooi zijn, maar als het maar iets minder mooi is dan ben ik uit mijn keuze:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een D6900 en de D550 bevalt mij een stuk beter (geen constante brightness shifts, alleen zag ik er wel een paar afgelopen week bij lichte objecten tegenover een zwarte achtergrond, maar bij de 6900 was het constant en de plasma ervoor had het ook dus het zit gewoon in de techniek). In amerika heeft de PS51D8000 een blackfilter maar het ziet er niet echt uit dat de eu versie dat heeft aangezien de fotos van het lichtgrijze scherm maar ik kan het fout hebben. De D550 heeft veel reflectie (al vond ik het bij de 6900 ook al best veel) maar kijk voornamelijk savonds en overdag verduister je zowiezo je ruimte met een plasma...

Als iemand de voet van de D8000 wil wegdoen wil ik hem wel overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de d550 zijn de zwart waardes veel minder als bij de d8000
ik heb nu zelf de d8000 en moet zeggen zwart is echt zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je de 64D8000 gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Hier een review v/d PS51D8000.

http://www.hdtvtest.co.uk...s51d8000-201107011257.htm

Deze site heeft altijd erg betrouwbare reviews, waarbij voorheen altijd de Pio Kuro's en later de topmodellen van Panasonic als beste tv's v/h jaar werden beschouwd. Samsung nadert Panasonic dus steeds meer, met name het gedeelte over contrast is interessant. Pana's hebben nog wel dieper zwart, maar de Samsung is een stuk beter in het produceren van helder wit. Oftewel de Pana is beter in een 'controlled environment' (Engelse terminologie is soms simpelweg handiger) terwijl de Samsung beter is in een 'lichtere' ruimte.

Langzamerhand ben ik op zoek naar een nieuwe tv. Heb nu nog een Pana 42" HD ready plasma van 4 jaar oud, wat een fantastische tv blijft. Maar ik wil graag een groter exemplaar en en ben dus op zoek naar 1 a 2 maten groter dan 50" en dan lijkt Samsung erg aantrekkelijk met hun 59" line-up.

64" is me te duur, en 50" te klein. Panasonic wordt toch wel duur in deze maten, mede omdat zij de niche die Pioneer heeft gelaten opvult door hun topmodel duurder weg te zetten, dus Samsung maakt een goede kans. Weet iemand of de D6900(6910) een Real Black Filter heeft (de 7000-serie lijkt niet leverbaar in NL)? De 8000 lijkt niet ook leverbaar als 59" en bovendien heb ik liever een tv met een donker frame tov het zilvergrijs v/d 8000. Dit kijkt beter met 2:35 films en zou ook voor een hoger optisch contrast moeten zorgen. Dus de voorkeur gaat nu uit naar een PS59D6910....

De meeste mensen hier zullen hebben getwijfeld tussen Panasonic en Samsung (wellicht nog LG). Wat zijn de beweegredenen geweest om voor Samsung te kiezen? Ik was altijd voor Panasonic omdat deze plasma's de beste prijs/kwaliteitsverhouding hadden maar het lijkt nu alsof Samsung dat beter voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 64 inch gekocht bij foto video smit in arnhem ze hebben goeie service
heb daar de tv kunnen vergelijken met de pana vt20 en de vt30 voor mij viel de keus op de samsung omdat ik de kleuren mooier vond en hij en bepaalde dingen meer detail toonde
vond hem dus zelf iets beter
wat mij bij de pana opviel was het flickeren van het beeld en daar kan ik totaal niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zag recentelijk de VT30 en D8000 in dezelfde winkel en was verrast dat de styling vd Pana mooier is (imo) dan die van de Samsung !!

De VT30 heeft wat dat betreft een enorme stap gemaakt. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 07:48:
de d550 zijn de zwart waardes veel minder als bij de d8000
ik heb nu zelf de d8000 en moet zeggen zwart is echt zwart
dat komt meer door de reflectie denk ik, ik wilde ook de D8000 maar moest er te lang op wachten en het design bevalt me niet (de omlijsting van de usa versie ziet er veel beter uit)

Enige waaraan ik mij irriteer bij de D550 is dat de Eco oplossing zichzelf telkens uit lijkt te schakelen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Volgens de specs op de Samsung site heeft de 51D6910 geen HDMI 1.4 A / Return Ch. Support. Klopt dat inderdaad? Het leek me wel handig om 1 HDMI-kabel naar m'n receiver te hebben lopen ipv HDMI en een aparte voor het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Weet niet waar jij dat gelezen hebt ?
Heb 'm zelf staan en aangesloten op een onkyo 608 met 1 hdmikabel 1.4 van de action.

http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification

Edit sorry,te vlug gelezen ,je hebt het over de 51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
zit er verschil in beeldkwaliteit tussen de ps51d550 en de ps51d530? of zit het verschil alleen in aansluitingen ed? want de ps51d550 kost 150 euro duurder als de ps51d530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Martin

Frank Martin

Vervoert alles

Weet iemand of je op de 51D6910 de DVB-S als DVB-C mogelijkheden gelijktijdig kunt gebruiken? Concreet: ik heb zowel een Ziggo aansluiting als een satellietschotel en ik wil zowel het CI+-slot als mijn Canal Digitaal smartcard tegelijkertijd gebruiken, zodat ik (bijvoorbeeld) in mijn favorieten zowel satellietzenders als Ziggo-zenders heb. Kan dat? De Samsung-site (die nu even plat ligt) geeft mij geen duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

nmgn82 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:06:
zit er verschil in beeldkwaliteit tussen de ps51d550 en de ps51d530? of zit het verschil alleen in aansluitingen ed? want de ps51d550 kost 150 euro duurder als de ps51d530
Laat me een raden, het volgende wat jij gaat vragen is of er veel verschil in beeldkwaliteit is tussen de ps51d530 en de PS51d450? Bespaar je uiteindelijk toch zo'n dikke 1000 euro t.o.v. de ps51d8000 ;)

[ Voor 49% gewijzigd door hardware-lover op 05-07-2011 12:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Een plasma algemeen topic zou wel handig zijn, waar je een beetje vergelijkingen kunt discussieren..maar ja.

Ik ben nog steeds bezig met mijn zoektocht naar m'n nieuwe plasma. Mijn oog is nu gevallen op de Samsung PS59D550. Voornamelijk omdat deze 59 inch is, en ik wil eigenlijk in maat ook groter gaan. Het zal nu een keuze worden tussen

Panasonic TX-P50VT20
Samsung PS51D6900
Samsung PS59D550

Ik wil een betaalbaar 59/60 inch scherm, en deze Samsung is de enige. Ja ook LG..maar nee, Samsung>LG imo.

Qua beeldkwaliteit en zwartweergave zal de Panasonic het ongetwijfeld winnen,maar ik moet voor mezelf bekijken wat ik het belangrijkst vind. Zou mooi zijn als ik alle tvs zou kunnen checken in winkels hier, maar de laatste hebben ze sowieso al niet. Plus dat er ook genoeg verhalen zijn online over 'floating blacks' en 'burn in' problemen met de VT20....ik had gewoon allang m'n keuze moeten maken, ik blijf maar kutten,haha.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 05-07-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze tvs ondertussen gehad, de C6500 (Floating blacks & zeer harde buzz), de D6900 (Brightness flikkeringen & directional buzz) en nu de D550. Na een week zie ik nu een onwijs verschil tussen de rechter en linkerkant van het paneel, het is totaal niet uniform (wat de D6900 wel was) er is zon 10 cm lichte rand van boven naar beneden en valt best op tijdens donkere scenes, ook is het beeld zich de heel tijd aan het resetten tijdens scenes (van grijs naar zwart en weer terug en krijg het echt niet weg). Dit en de zeer hoge frequentie buzz bij lichte beelden vind ik teveel minpunten, op naar de volgende maar weer....

Als je zwartwaardes hoog op je lijstje hebt staan kan je beter voor de D6900/6910 gaan. Ik ben nu serieus over de D8000 aan het nadenken, maar wil hem eerst in het echt zien bij de MM ofzo ivm met de omlijsting, de tv is iig wel al 300 euro goedkoper sinds hij uitkwam.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Het lijkt echt alsof de de plasmas achteruit gegaan zijn. Kan me niet herinneren dat ik 3,5 jaar ook dingen als floating blacks en dergelijken tegenkwam op forums. Zelf nooit hier last van gehad ook met mijn PS50C91 al die tijd. Maar misschien heb ik het mis. Wat houden floating blacks eigenlijk precies in? Zwart weergave vind ik wel redelijk belangrijk, ik game veel en vooral in de donkere games zoals een Dead Space en Alan Wake lijkt mij een diepe zwartweergave heel nice. Ik zal de types opschrijven waar jij het over had en ga deze week naar winkels als MM en anderen, kijken of ze die tv hebben en dan vooral checken hoe de zwartweergave is. Ik heb nog altijd te weinig televisies in winkels echt goed bekeken, en voornamelijk alleen reviews lopen lezen.

Ik heb 3,5 jaar geleden niet eens reviews gezocht, ik zag de plasma bij de MM en had al vrij gauw besloten voor die te willen gaan. Nu is het ineens een uitzoekwerk van jewelste, maar ja...dat doe ik zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 06-07-2011 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floating blacks - de zwartwaardes fluctueren constant, zeer hinderlijk, valt zeer op, en vooral tijdens het kijken met zwarte balken.

Brightness fluctueert altijd bij Plasma's volgens mij, dit is zo af en toe, niet extreem vaak als je een goede set hebt.

Buzzing; sommige mensen zeggen dat ze geen buzzende set hebben, maar ik geloof daar niet in, mijn ouders horen de hoge frequentie niet, maar ik heb nu 3 plasma's in huis gehad en telkens hetzelfde geval. Als ik de tv draai wordt het wel een stuk minder en eigenlijk tijdens het kijken nergens last van, maar wel apart dat je je woonkamer zo moet inrichten om een beetje fatsoenlijk van je tv te genieten.

Ik ben net even wezen kijken op avforums en de PSD8000 schijnt enorm probleem te hebben met een toplaag van het paneel dat losraakt.

Hierbij een van de vele fotos van de vele gevallen. Dat gaat hem ook niet worden denk ik, met mijn geluk ;)

http://www.avforums.com/f...d8000-plasma-part-2-3.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de 64 d8000 en heb geen last van buzz ,geen fluctuaties en mijn toplaag is ook nog steeds goed
ik ben zelf heel blij met de tv was altijd een lcd en led gebruiker en heb al veel tv's gehad maar vind deze toch echt top
ik heb hem vergeleken naast de pana vt 20 en vt30 en ik vond zelf de kleuren van de samsung mooier vandaar dat ik voor samsung heb gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 01:52:
Ik ben net even wezen kijken op avforums en de PSD8000 schijnt enorm probleem te hebben met een toplaag van het paneel dat losraakt.
Die toplaag is het zogeheten real black filter. Ik dacht altijd het het een modificatie was 'in' het scherm.
Het is dus echter een folietje over het scherm heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

devilsnight schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:45:
Het lijkt echt alsof de de plasmas achteruit gegaan zijn. Kan me niet herinneren dat ik 3,5 jaar ook dingen als floating blacks en dergelijken tegenkwam op forums. Zelf nooit hier last van gehad ook met mijn PS50C91 al die tijd. Maar misschien heb ik het mis. Wat houden floating blacks eigenlijk precies in? Zwart weergave vind ik wel redelijk belangrijk, ik game veel en vooral in de donkere games zoals een Dead Space en Alan Wake lijkt mij een diepe zwartweergave heel nice. Ik zal de types opschrijven waar jij het over had en ga deze week naar winkels als MM en anderen, kijken of ze die tv hebben en dan vooral checken hoe de zwartweergave is. Ik heb nog altijd te weinig televisies in winkels echt goed bekeken, en voornamelijk alleen reviews lopen lezen.

Ik heb 3,5 jaar geleden niet eens reviews gezocht, ik zag de plasma bij de MM en had al vrij gauw besloten voor die te willen gaan. Nu is het ineens een uitzoekwerk van jewelste, maar ja...dat doe ik zelf.
De reviews zijn in die tijd ook wel een stuk professioneler en wijdverbreider geworden wat tot een hogere awareness leidt.
Verder zien de meeste mensen volgensmij de genoemde gebreken niet eens.
Het kan zomaar zijn dat jouw oude tv ook van dit soort gebreken heeft maar dat het jou niet opvalt.

MIjn 3 jaar oude 42" PZ85 pana heeft ook wel wat dingen maaar all in all is het een heel mooi beeld.
Perfecte tv bestaat niet, bijna perfect wel.... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Help!!!! schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:04:
[...]

De reviews zijn in die tijd ook wel een stuk professioneler en wijdverbreider geworden wat tot een hogere awareness leidt.
Verder zien de meeste mensen volgensmij de genoemde gebreken niet eens.
Het kan zomaar zijn dat jouw oude tv ook van dit soort gebreken heeft maar dat het jou niet opvalt.

MIjn 3 jaar oude 42" PZ85 pana heeft ook wel wat dingen maaar all in all is het een heel mooi beeld.
Perfecte tv bestaat niet, bijna perfect wel.... :P
Daar zeg je wel wat trouwens. Het enige wat ik soms met mijn plasma had, vooral in het derde jaar denk ik, dan zette ik de tv aan en het beeld leek dan net een schilderij....maar echt lelijk, dan zette ik de tv even uit en weer aan en dan was het goed, kijk hier maar eens.

http://img825.imageshack.us/img825/7392/p160611203302.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/7838/p160611203401.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/7702/p1606112033.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/1936/p1606112034.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 18:37
Ik heb op dit moment een Panasonic TH42PV500. Deze TV heb ik al zo'n 5 jaar en ben er ook nog wel tevreden mee. Toch ben ik aan het kijken of ik hem zal vervangen met de Samsung PS51D550. Ik wil namelijk nu een full HD TV, een iets groter scherm en als bonus zit er dan ook nog 3D op.

Voor mijn Panasonic TH42PV500 heb ik 5 jaar geleden 3000 euro betaald. De Samsung is nu zo'n 850 euro. Dit doet mij ergens wel wat pijn, want ik vraag me af of deze nieuwere mid-range TV's dan wel beter zijn dan een oude high end TV. Ik heb uiteraard de Samsung bekeken, maar bij de winkels die hem hebben, kan ik moeilijk de beeldkwaliteit beoordelen. Heel veel last van reflectie en ook slecht ingesteld.

Kan ik ervanuit gaan dat een 2011 TV per definitie net zo goed is als een 2005/2006 model? Voornamelijk zwartwaarde is hierbij voor mij doorslaggevend.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS51D550 zwartwaardes zijn niet de beste moet ik zeggen, ze zijn degelijk, maar van D6900 waren al een stuk dieper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
kreeg net reactie terug van samsung over de verschillen tussen de ps51d550 en de ps51d530. hierin staat dat beide modellen geen 3D bezitten. ik neem aan dat dit niet klopt aangezien overal staat dat de ps51d550 wel 3D heeft?

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung PS51D550.

Wat de beeldkwaliteit betreft is er geen verschil. De verschillen ziiten inderdaad in de aansluitingen, de D550
heeft ook allshare en wifi support. Beide modellen beschikken overigens niet over 3D.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 –
SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller
van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
nmgn82 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 08:00:
kreeg net reactie terug van samsung over de verschillen tussen de ps51d550 en de ps51d530. hierin staat dat beide modellen geen 3D bezitten. ik neem aan dat dit niet klopt aangezien overal staat dat de ps51d550 wel 3D heeft?

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung PS51D550.

Wat de beeldkwaliteit betreft is er geen verschil. De verschillen ziiten inderdaad in de aansluitingen, de D550
heeft ook allshare en wifi support. Beide modellen beschikken overigens niet over 3D.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 –
SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller
van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Slecht geinformeerde klantenservice dus. De ps50D550 is 3D-Ready. Dat betekent dat ze wel 3D ondersteunen, maar dat er geen shutter brillen bij worden geleverd. Brilletje kopen -> Probleem opgelost.

Op de website van Samsung is duidelijk te zien dat de 530 geen 3D,wifi, allshare heeft en de 550 wel. Het is mij dan ook niet helemaal duidelijk waarom je de klantenservice met die vraag hebt gemaild.

[ Voor 7% gewijzigd door Lumics op 07-07-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
omdat bij de specificaties bij beide modellen stond: samsung 3D: nee
dus wilde het even navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nmgn82 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:06:
Hij kost helemaal niet 150 euro duurder
hij IS 150 euro duurder en kost 150 euro meer ...

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corl
Als je nu ook nog "en" vervang door "of" klopt het beter :) .

Anyway ik hoor net dat ik nog een week moet wachten op de ps64d8000. De eerste die officieel door Samsung aan Nederland wordt geleverd.

Als het nog langer duurt ga ik maar kijken of de Panasonic panna's wel leverbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, die 15 juli kreeg ik ook te horen van mijn leverancier hoor ;) Ze lappen er telkens iets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corl
Wat ik ook een beetje jammer vindt is dat een TV die in Januari is gepresenteerd, sinds Maart (dacht ik) in de VS wordt geleverd, pas half Juli (hoop ik dan maar) pas in Nederland wordt verkocht.
Aangezien we het hier niet over een paar honderd euries hebben voel ik me bijna een beetje belazerd en begint het te voelen alsof ik nu al een oude TV krijg (aangezien de nieuwe TV eigenlijk al meer dan een half jaar oud is).

Ik kan (als het nog langer duurt) beter op de serie van 2012 wachten en hem zelf importeren (uit de VS bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij behoren blijkbaar niet tot de "key markets" van Samsung. De TV is wel makkelijk te verkrijgen in Duitsland, tegen interessante prijzen vanaf 2800 euro incl. verzending. Het is echter zo een groot bedrag voor even over te schrijven aan een buitenlandse webwinkel...

Maar zelfs Redcoon.de heeft de PS64D8000 online staan (of stond) voor 2699 euro, echter de benelux versies van Redcoon weten van niets.

Eveneens bizar is dat in Duitsland vooral de 8000 te verkrijgen is en niet de 8090 dewelke specifiek voor de Duitse markt voorzien is.

Zijn er dan toch productieproblemen? Geen idee. Wie weet is de adviesprijs al gedaald wanneer mijn bestelling aankomt, in dat geval zal ik compensatie vragen aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt op de panasonic 65 inch vt30 .
Ik was het wachten zat op de samsung 64psd8000 had de bestelling al vanaf april staan .
En vond het nu wel welletjes .De levertijd werd telkens 2 weken voorruit geschoven.Ik heb nog getwijfeld om er 1 in duitsland te kopen, maar toch maar niet gedaan .
Heel vreemd dat de 64psd8000 / 8090 al maanden in engeland,duitsland,denemarken,zwitserland zelfs polen te verkrijgen is en wij in holland waarschijnlijk nog moeten wachten tot minimaal september.
In ieder geval ik ga over naar de panasonic thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:13:
Zijn er dan toch productieproblemen? Geen idee. Wie weet is de adviesprijs al gedaald wanneer mijn bestelling aankomt, in dat geval zal ik compensatie vragen aan de winkel.
Heb je de televisie dan al betaald? Mag ik hopen van niet, dat lijkt me geen nette service. Zolang je niet hebt betaald zal de winkel je geen compensatie geven als de adviesprijs is gedaald. Ik neem dan aan dat hij keurig de prijsverlaging doorberekent

[ Voor 33% gewijzigd door Lumics op 09-07-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een voorschot betaald van 500 euro. Ik kan er intussen al intrest op vragen.

Ik durf niet overstappen op de 65" panasonic vanwege de flikkering in het beeld, ik ben voor zulke details zeer gevoelig, eenmaal gezien krijg ik het niet meer uit mijn hoofd ;) bovendien komt er dan zo maar even 500 euro bij voor 1" én de Samsung zou qua kleuren levendiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:21:
Ik heb een voorschot betaald van 500 euro. Ik kan er intussen al intrest op vragen.

Ik durf niet overstappen op de 65" panasonic vanwege de flikkering in het beeld, ik ben voor zulke details zeer gevoelig, eenmaal gezien krijg ik het niet meer uit mijn hoofd ;) bovendien komt er dan zo maar even 500 euro bij voor 1" én de Samsung zou qua kleuren levendiger zijn.
Zelfs een voorschot vind ik al bijzonder (mijn moeder zei altijd; we zijn toch niet bij de hoeren :P ). Maar in dat geval neem ik aan dat hij de prijsverlaging doorberekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, maar veel hoop op een prijsverlaging heb ik niet, topmodellen blijven meestal dezelfde adviesprijs behouden tot de introductie van hun opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Waarom ga je die pana niet gewoon in de winkel bekijken. :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen enkele winkel in Vlaanderen de 65 inch Panasonic gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corl
Het is zo ver. Ik was er klaar mee en heb vanmorgen bij mijn leverancier de 65 inch VT30 van panasonic bekeken (wat een mooi beeld maar wel een erg dikke rand). We heeben hem direct gekocht en ze komen hem vanmiddag nog ophangen!!!

Kijk dat is nou weer eens service. Ik ben weer helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:38:
Ik heb nog geen enkele winkel in Vlaanderen de 65 inch Panasonic gezien.
Bekijk dan een kleinere maat.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 12:59

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

corl schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:33:
Het is zo ver. Ik was er klaar mee en heb vanmorgen bij mijn leverancier de 65 inch VT30 van panasonic bekeken (wat een mooi beeld maar wel een erg dikke rand). We heeben hem direct gekocht en ze komen hem vanmiddag nog ophangen!!!

Kijk dat is nou weer eens service. Ik ben weer helemaal blij.
Voel een beetje jaloezie opkomen ;-) Gefeliciteerd zeg. Heb zelf de 50VT30 besteld en hoop hem komende week te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Sinds kort weer aan het oriënteren op de tv-markt, specifiek plasma. Heb nu een plasma en prefereer de natuurlijke kleuren en de betere dieptewerking.

Maar het valt me op dat momenteel 50" wel de gangbare maat lijkt (4 jr geleden was dat nog 42"). Ikzelf zou graag van 42" naar 60" gaan maar het gat tussen 50" en 60" is qua prijsstelling nogal groot. Niemand kan in de toekomst kijken maar wat is ieders verwachting tov deze prijsverhouding. Neem nu de Samsung 51D6900 tov 59D6900. Dat scheelt +/- 800 euro. Daar heb je bijna twee 50" modellen voor. Ziet iemand dit in de 2012 line-up dichter naar elkaar toetrekken? Hoe was dat van 2010 tov 2011? En hoe verlopen de prijzen gedurende een modeljaar. Blijven ze gelijk of dalen ze als de nieuwe CES in Januari weer eraankomt?

Verder levert Samsung dus momenteel maar 1 model met Real Black Filter, de D8000. Maar dan enkel de 51" en 64". Beetje jammer. Zijn er hier mensen die overwegen (of dat reeds gedaan hebben) om bv. een tv in Duitsland te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit jaar komt Samsung ook met een 75" 3d led tv
YouTube: ‪CES 2011: World's Largest 3D 1080p LED TV - Samsung 75"‬‏
bigger = better
prijs niet bekend maar ik bied 5000 euro !

update : hij is al te koop en de prijs valt reuze mee ! binnen 2 a 3 jaar is deze van mij _/-\o_
http://www.bestbuypcs.com...ovcrn=UN75D9500&ovtac=PPC
Gelukkig is hij gewoon zwart en dus niet zilver zoals op die CES 2011 beurs
hoeveel euro is 15.000 dollar ?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de LED zeer tegenvallen, heb er net weer 1 teruggestuurd, Samsung heeft er vreemde snufjes ingestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 22:46

Bever!

3

samsung en lg flikkeren net zo hard.. is inherent aan plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het meer over het "grote defect" van de Panasonic plasma's dit jaar, de fluctuerende brightness. Er zijn daar al honderden forumpagina's over vol geschreven op AV forums. Dat zijn natuurlijk allemaal freaks die op zoek zijn naar het beste van het beste, en overal wel defecten zien, echter is er op youtube al te zien waar het over gaat, en ik zou er persoonlijk gek van worden moest een TV van 4000 euro hier last van hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 22:35:
Ik had het meer over het "grote defect" van de Panasonic plasma's dit jaar, de fluctuerende brightness. Er zijn daar al honderden forumpagina's over vol geschreven op AV forums. Dat zijn natuurlijk allemaal freaks die op zoek zijn naar het beste van het beste, en overal wel defecten zien, echter is er op youtube al te zien waar het over gaat, en ik zou er persoonlijk gek van worden moest een TV van 4000 euro hier last van hebben.
Eh, dat "grote defect" is inmiddels een software-update verholpen. Oud nieuws dus en niet meer een probleem.

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Spaanse firmware update voor enkele klanten dan al geheel Europees gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Jep, deze is officieel vrijgegeven door Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, dan wacht ik nog tot eind deze maand en dan stap ik naar mijn winkel voor een prijsofferte voor de Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
Ik heb de 51d550 besteld. Ik heb een hoop zitten kijken en vergelijken en je krijgt bij deze televisie gewoon echt het meest voor je geld. Dat hij erg spiegelt maakt voor mij niet veel uit, aangezien de TV in een soort nisje komt te staan en ook nog eens vrij hoog komt te hangen boven het dressoir.

Wanneer ik eraan toekom zal ik een review met foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maandag mijn nieuwe PS51D550 binnengekregen, tot nu toe zeer content mee, maar ben wel blij dat ik de vorige omgeruild heb! Het scherm lijkt zelfs zwarter en is uniform, heerlijk genoten al deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
Mijn eerste indrukken zijn gematigd positief. Het beeld is ongeveer vergelijkbaar met mijn vorige TV. (Panasonic 42PV500). Het voordeel van Full HD is minder dan ik dacht. De SD TV uitzendingen zijn softer, maar ik moet nog veel tweaken. Het geluid is ook iets minder dan mijn vorige TV. Maar dat was wel een TV die 3X duurder was dan deze. De kleuren zijn mooi en de zwartwaarde valt mij ook alles mee. Eerst een wat tweaken aan de settings. Voor het geld is en blijft het een hele leuke koop.

De reflectie is mij niet storend.

Ik heb een review gemaakt op de tweakers site. Hierin kunnen jullie mijn bevindingen vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door HellBeast op 17-07-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn82
Als ik bluray/dvd films kijk op mijn PS51D550 kan ik de zwarte balken wegwerken met de zoom/p-size knop. Maar als ik deze kijk vanaf een harde schijf dmv de connect share kan dit niet meer. Weet iemand hoe dit wel mogelijk is?
En ik kan ook de gamemode niet aan zetten. bij de beeldopties kan ik alleen kiezen tussen dynamisch/standaard en film. maar er moet ook een gamemode tussen zitten volgens de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor de mensen die een D serie plasma hebben, hoe ziet de scrollende balk onder in het beeld op rtlz news eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Happy2000 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:09:
Voor de mensen die een D serie plasma hebben, hoe ziet de scrollende balk onder in het beeld op rtlz news eruit?
Ik heb geen D serie. Maar als ik alle optimalisaties uit zet ziet het er prima uit.
Wanneer ik beeldverbetering aanzet loopt het idd niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 06-10 14:59
Ben ook wel eens benieuwd hoe de D serie eruitziet met panning images. Heeft deze veel last van stutter en judder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de 64 inch 8000 maar merk niks van stutter of judder en de balk met rtl7 nieuws ziet er gewoon goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb hier de 51D6900 en het viel me gisteren op dat de onderste regel wat dubbele letters vertoonde, dit was overigens alleen bij rtl-z bij duitse zenders met scrollende balk was het wel goed, wellicht lag het even aan rtl-z.

Overigens een geweldige tv, mooie scherp beeld met volle levendige kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Martin

Frank Martin

Vervoert alles

Happy2000 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:51:
Ik heb hier de 51D6900 en het viel me gisteren op dat de onderste regel wat dubbele letters vertoonde, dit was overigens alleen bij rtl-z bij duitse zenders met scrollende balk was het wel goed, wellicht lag het even aan rtl-z.

Overigens een geweldige tv, mooie scherp beeld met volle levendige kleuren.
Heb je veel last van reflecties op het scherm, als je de TV bij daglicht aan hebt of valt dat wel mee?
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste