Er zijn zat mensen die 100 euro extra uit willen geven voor 10fps. Als het budget het toe laat en deEmielW. schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:07:
[...]
Ja maar hij heeft wel een punt als hij zegt dat de 6950 en 6970 kwa prestaties erg dicht bij elkaar liggen. Hoewel ik dat als leek sowieso erg moeilijk te beoordelen vind, het verschil tussen die kaarten gemiddeld 10 FPS volgens mij
http://www.tomshardware.c...er-crossfire,2995-10.html
Hoe veel verschil is 10 FPS? Als het om graden Celsius zou gaan weet ik wat ik kan verwachten als het morgen 10 graden warmer wordt.
koper wil ruwe prestatisvoor zijn geld dan is de hd6970 helemaal geen slechte keuze.
Het gaat er om wat de koper wil niet wat de mensen hier willen aanbevelen aan die persoon.
Verder zal iedere videokaart van deze tijd goed omgaan met de warmte wat de kaart produceerd.
ALs het morgen in eens 30 graden word zullen alle kaarten iets warmer worden.En de kaarten vannu kunnen
dat allemaalwel aan. Maar alsje airflow van de kast niet goed is dan ligt e tprobleem bij jezelf en niet bij de videokaart.