[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 157.894 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb jij geluk :p Want ik kan (Vandaag) toch niet heen helaas :p (Woon ook niet in de buurt helaas)

@Kees_Frl,
Laat maar weten als je er een binnen hebt en of de tv een beetje goed in tact is nog :) Dan ga ik nog proberen of er nog een over is.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:56:
Dan heb jij geluk :p Want ik kan (Vandaag) toch niet heen helaas :p (Woon ook niet in de buurt helaas)

@Kees_Frl,
Laat maar weten als je er een binnen hebt en of de tv een beetje goed in tact is nog :) Dan ga ik nog proberen of er nog een over is.
net langsgeweest. Ik vind de dozen van de 5300 wel erg beschadigd.

Op zich vind ik dat niet zo erg maar veel dozen hebben ook vocht schade, nu kwamen ze wel met de opmerking dat het piepschuim en folie het tegen houdt maar dat weet je niet zeker. Wil geen gedoe op langere termijn.

Stonden nog een stuk of 6 maar geen lichte doosschade. Zo og even terug met de vriendin en kijken of we een gokje wagen, maar denk het niet.

MIsschien dat ze ze niet kwijt kunnen en er nog eens wat afgaat.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee precies ik maak me daar ook zorgen om met dit soort dingen, tzijn interessante aanbiedingen maar er moet ook niets mis mee zijn achteraf want dan zit je :p.

En idd als ze het niet kwijt krijgen misschien zaterdag nog een aangepaste prijs.

(Trouwens je nog een DM gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
SR8 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:21:
[...]

Ik zat zelf ook naar de LE5300 te kijken. Hoe bevalt ie tot nu toe? Hoe zijn de zwartwaarden? Game je er ook op? Zoja, hoe zit het met de inputlag?
Ik vraag het toch maar hier, want je DM functie staat niet aan.
Tv bevalt tot nu to goed, maar moet er wel bij zeggen dat ik hem nog weinig gebruikt heb, staat namelijk op de slaapkamer..
Zwartwaardes vind ik eigenlijk gelijk aan mijn panasonic 42pv60, die toch wel een paar jaartjes oud is alweer.. kan het alleen niet naast elkaar vergelijken, maar zal er eens goed opletten.
Gamen heb ik er dus nog niet opgedaan omdat hij op de slaapkamer staat.
Ging eigenlijk naar Kooistra voor de 550 maar kon de verleiding daar niet weerstaan en heb de 5300 meegenomen.
DM functie maar even aangezet...
Kees_frl schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:12:
[...]

net langsgeweest. Ik vind de dozen van de 5300 wel erg beschadigd.

Op zich vind ik dat niet zo erg maar veel dozen hebben ook vocht schade, nu kwamen ze wel met de opmerking dat het piepschuim en folie het tegen houdt maar dat weet je niet zeker. Wil geen gedoe op langere termijn.

Stonden nog een stuk of 6 maar geen lichte doosschade. Zo og even terug met de vriendin en kijken of we een gokje wagen, maar denk het niet.

MIsschien dat ze ze niet kwijt kunnen en er nog eens wat afgaat.
Ik ben gelijk de eerste dag heen geweest, toen stonden er nog aardig wat meer dozen dan 6.
Met een verkoper heb ik toen de beste eruit gehaald, hier kon je toch ook wel wat waterschade zien maar binnen in de doos ziet het er verder goed en schoon uit.
Als de tv het niet doet mag je hem geloof ik meteen weer omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Daar testen is er zeker niet bij ?
Lijkt me wel handig, want zijn mogelijk veel mensen die een end uit de buurt wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd wel leuk van het meteen omruilen maar dan kan ik weer zon end daarheen.. dus ik denk dat ik het toch maar laat gaan.

Als iemand andere goede aanbiedingen weet, let it know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azz-Kikr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:20
Gisteren ook bij Kooistra geweest.
Twijfelde tussen de Panasonic 42-L25D 825,- i.p.v 1299,- en de Philips 37pfl9604 voor 829,-
Kom van een 26 inch Bravia dus die stap naar 42 inch was erg groot, zit wel op 4 meter afstand.
Met de verkoper overlegd, dat als ik hem te groot zou vinden ik hem mocht omruilen.

Zo gezegd zo gedaan. Nu staat m'n 9604 prachtig te draaien, 0,0 spijt van het omruilen.
Beide tv's geen beschadiging, alleen de dozen lichte waterschade.

De stap om daar m'n tv te kopen was voor mij iets kleiner, omdat ik zelf in Leeuwarden woon....

Yippie, er staan daar een aantal tv's als demo opstelling. Dus daar aansluiten zou moeten kunnen, als je aangeeft dat je van ver komt...

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:23

vanDaal

-ismeereentje

vanDaal schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:29:
Ik ga morgen vrij zeker richting Leeuwarden. Het wordt in principe de Samsung UE46C6000. Mocht deze op zijn dan wordt het de LG 47SL9500.
Ben gisteren ook geweest, we waren er rond 6 uur. Helaas was het aanbod LED tv's al flink verminderd. Alle Samsung LED's waren weg, behalve de UE40C5100. Dus de UE46C6000 zat er niet in. Ook de LG 47SL9500 (en de 42" versie) waren er niet meer. De LED modellen die ik zo snel nog wel zag:
- LG 42LE5300
- Panasonic TX-L42D25
- Sony KDL-40EX600
- Sony KDL-40NX700
- Sony KDL-40NX800

Ik kon me niet inhouden en heb een NX800 gepakt :P. Er lagen er nog twee, van de overige modellen wel wat meer. Betaald en vervolgens ingeladen. In de auto wel even snel gecheckt of het scherm okee was. Maar wat bleek, gebroken :/ ! Het scherm was aan één kant uit het piepschuim gekomen en zat direct tegen het karton aan. Ja, dat gaat niet goed natuurlijk. Ik meteen weer naar binnen gescheurd voor de laatste NX800. Die hebben we terplekke maar even uitgepakt. Zat netjes in het piepschuim, niks aan de hand zo te zien. Maar goed, niet echt prettig. Daarnaast had ik ook nog even navraag gedaan over de balk die je bij deze Sony modellen krijgt. Eerst werd beweerd dat dat deze balk alleen op de NX700 zou werken, omdat de NX800 200Hz is. Vond het al vreemd, maar ik had te weinig onderzoek gedaan hiernaar. Maar 10 minuten later, we waren nog een rondje aan het maken, werden we door dezelfde persoon aangesproken dat de balk er wel bij hoorde. Een beetje vreemd, anderzijds wel goed dat hij er nog mee kwam!

Naar huis gereden en gisteravond nog alles aangesloten. Het werkt. Erg strak beeld! :9. Zag in de snelle beoordeling nog wel wat donkere delen (drie kegels) aan de bovenkant van het beeld. Wellicht hebben de Sony's daar meer last van, moet ik nog even onderzoeken.

Verder tevreden, toch 300 euro bespaard op de goedkoopste internetprijs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:08

DDX

Vreemd, staat ook groot op de doos dat het doos 1 van 2 is.
Maargoed mensen die daar rondlopen zijn ook niet echt tv verkopers oid.

Wat is de reden trouwens dat je nx8 en niet de nx7 hebt genomen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:23

vanDaal

-ismeereentje

DDX schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:58:
Vreemd, staat ook groot op de doos dat het doos 1 van 2 is.
Maargoed mensen die daar rondlopen zijn ook niet echt tv verkopers oid.

Wat is de reden trouwens dat je nx8 en niet de nx7 hebt genomen ?
Ja, klopt. Maar in de haast hadden we niet gezien dat het A4 verkoopblad precies op die 1 van 2 was geplakt.

De enige reden om voor de NX8 te gaan was het prijsvoordeel (300 euro verschil voor de NX800 vs 125 euro voor de NX700). Niet de meest overtuigende reden, maar goed :P

Jij hebt trouwens geen last van die zwarte vlekken bovenin? (alleen te zien bij licht beeld)

[ Voor 16% gewijzigd door vanDaal op 06-08-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Wat me zwaar tegenvalt van die NX8 en NX7 is die dikke rand rondom het scherm, zo zagen schermen er 3 jaar geleden nog uit maar anno 2010 verwacht ik een dunne bezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
vanDaal schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:56:
[...]
Verder tevreden, toch 300 euro bespaard op de goedkoopste internetprijs 8)
Dat mensen al gelokt kunnen worden met 300 euro prijsvoordeel. Als je het Sony topic had doorgelezen hadden de meeste geweten dat de NX800 productiefouten heeft(ELK MODEL!) Dus ik hoop dat degene die de mensen hebben gekocht van de productiedatum eind juni, begin juli is. Dit is ook bekend bij de Sony helpdesk.

Wat betreft het prijsvoordeel die kun je ook in de winkel krijgen, niet voor alles. Want er zitten fantastische prijzen tussen! De prijzen die nu worden aangeboden daar verdienen ze nog steeds op! Als ik die foto's zie van die verpakkingen zou ik dus nooit zó'n ding kopen, laat staan in een hal! Waterschade, olifanten rush eroverheen. Niemand die weet wat er mee gebeurd is! Maar wij nederlanders zijn helaas verblind door het prijsverschil, die veel mensen met een vlotte babbel voor een nieuw model in de winkel ook kunnen krijgen* zie bravia topic! De rest is wel goed geprijsd!

[ Voor 11% gewijzigd door WidgetTWW op 06-08-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:08

DDX

En als je sony topic volgt zitten sommige mensen maanden te wachten op hun tv, dan is dit toch erg makkelijk direct meenemen en klaar.
En een doos die er van buiten perfect uitziet kan ook mee gegooid zijn.

Mijn nx7 is volgens doos van april 2010, maar ik zie geen vlekken in beeld.
Misschien dat het me nog gaat opvallen, maar de paar uur die ik nu tv ermee gekeken heb, nog geen problemen gehad.
Zal van het weekend eens volledig aantal kleuren op m'n beeld tonen, misschien dat het dan opvalt.

[ Voor 11% gewijzigd door DDX op 06-08-2010 12:32 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:18

Harrie

NederVlaming

De Panasonic TX-L37U2E is nu voor €479 euro bij de Saturn in Wilrijk (België, vlakbij Antwerpen). Lijkt een duits model te zijn als ik wat google. Deze prijs lijkt zeer ok.

Voor de rest heb ik bij Saturn en een aantal winkels in de buurt ook naar andere modellen gekeken.. Wat een boevenprijzen... €999 voor een 40C650... Prjizen 25% tot 50%!! boven de PW. 37C650 voor €899, dat is een verschil van €300 met de PW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Bij mediamarkt is nu de Sony KDL-32EX600 in de aanbieding voor 549,-. Beetje zelfde prijs als op andere internet sites aangeboden wordt.

In reviews op internet lees ik dat het een vrij aardige LED tv is. Iemand ervaringen met deze televisie? Redenen op het wel / niet te kopen?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:26
Is best aardige tv, 32" LED voor die prijs is niet gek, maar hij is bijvoorbeeld wel 'maar' 50Hz. Maar die actie is al heel de week bezig, gisteren was 'ie bij ons (Media Markt Rotterdam Centrum) allang uitverkocht, dus je komt er wel laat mee ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps ik zie nu pas dat er een aanbiedingen topic is hier :F.

Voor iemand die nog een hdmi kabel zoekt voor niet al te veel geld heeft iBood een aanbieding:
HDGear High Speed v1.4 HDMI Kabels 2 meter Gold-Plated DuoPack voor € 9,95 + (5,95 verzendkosten). http://www.ibood.com/nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als er iemand nog aanbiedingen heeft gezien voor een 32" LCD TV hoor ik het graag
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:58:
Oeps ik zie nu pas dat er een aanbiedingen topic is hier :F.

Voor iemand die nog een hdmi kabel zoekt voor niet al te veel geld heeft iBood een aanbieding:
HDGear High Speed v1.4 HDMI Kabels 2 meter Gold-Plated DuoPack voor € 9,95 + (5,95 verzendkosten). http://www.ibood.com/nl/nl/
Zien er wel geinig uit maar voor een paar euro kun je HDMI kabels van Dealextreme en Ebay bestellen inclusief verzendkosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 09-08-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-08 20:54
Nu bij de Scheer en Foppen de Samsung PS50C550 voor 707 euro incl verwijderingsbijdrage. Net zo duur als de onlineshop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34
Bij de Saturn nu een Panasonic 42" LCD tv (TX-L42U2E) voor 529 Euro, iemand enig idee of dat een goeie tv is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

datadevil schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:25:
Bij de Saturn nu een Panasonic 42" LCD tv (TX-L42U2E) voor 529 Euro, iemand enig idee of dat een goeie tv is?
Geen idee. Zoals ik gepost heb is de TX-L37U2E bij de Saturn in Wilrijk voor €479. Waarschijnlijk zelfde specs, maar 37" ipv 42". Ik heb wel gezien dat deze over slechts 2 hdmi poorten beschikken?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit van deze Panasonic serie.

[ Voor 8% gewijzigd door Harrie op 11-08-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Vanaf nu tot en met volgende week zaterdag 21 augustus heeft Saturn Tilburg:

- Samsung PS50C530 voor 699 pricewatch: Samsung PS50C530
- Panasonic TX-P42C2E voor 477 pricewatch: Panasonic Viera TX-P42C2E

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harrie schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:26:
[...]

Geen idee. Zoals ik gepost heb is de TX-L37U2E bij de Saturn in Wilrijk voor €479. Waarschijnlijk zelfde specs, maar 37" ipv 42". Ik heb wel gezien dat deze over slechts 2 hdmi poorten beschikken?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de kwaliteit van deze Panasonic serie.
Het slechts beschikken over 2 HDMI ingangen voor een nieuw aan te schaffen TV lijkt me niet slim. Voor je het weet kom je in de problemen omdat je toch meer HDMI poorten nodig gaat hebben.

• datadevil
Zit wel wat in ja met die 2 HDMI poorten....we zoeken vrolijk verder :-)

• Harrie

Harrie

NederVlaming

datadevil schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:41:
Zit wel wat in ja met die 2 HDMI poorten....we zoeken vrolijk verder :-)
Wacht... Op de site van redcoon staat het 42" model, en daar staat dat deze 4 hdmi poorten heeft.
Hier staat echter weer 2..... Ik vrees dat het inderdaad slechts 2 is.

Het 37" model staat er ook, en die heeft idd slechts 2 hdmi poorten.

[ Voor 32% gewijzigd door Harrie op 12-08-2010 10:18 ]

• datadevil
nou ja, 2 met een hdmi receiver zou nog wel ok zijn denk ik, dan gaat het daar wel in, maar dan nog schijnt ie beetje langzaam te zijn en niet zo goed contract..

• Carfanatic
bij MM Leeuwarden:
pricewatch: Sony Bravia KDL-40BX400
€487,15

• brammer100
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-10-2022
Geldt ook voor Groningen en Zwolle en er is ook op andere modellen TV's voodeel van de merken: LG, Akai, Sony, Panasonic, Philips en Sharp.

[ Voor 5% gewijzigd door brammer100 op 12-08-2010 15:53 ]

• Hahn
  • Laatst online: 16:26
brammer100 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:52:
Geldt ook voor Groningen en Zwolle en ook op andere modellen TV's van de merken: LG, Akai, Sony, Panasonic, Philips en Sharp.
En wat heeft het voor zin om dat te vermelden als je er niet bij zegt welke tv's? Elke Media Markt heeft elke week (van verschillende merken) aanbiedingen.

The devil is in the details.

• brammer100
  • Laatst online: 27-10-2022
Mute schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

En wat heeft het voor zin om dat te vermelden als je er niet bij zegt welke tv's? Elke Media Markt heeft elke week (van verschillende merken) aanbiedingen.
Ik bedoel dat je op alle andere modellen voordeel hebt, tenminste voorop de folder staat dat je op alle tv's waanzinnig veel voordeel hebt.

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Mute schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

De folder staat gewoon online.
Daarin staat bijvoorbeeld de Sony 40EX600 voor €698. Laagste in de PW is €700. Dus dat is een mooie prijs.

Verwijderd

Harrie schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:40:
[...]

De folder staat gewoon online.
Daarin staat bijvoorbeeld de Sony 40EX600 voor €698. Laagste in de PW is €700. Dus dat is een mooie prijs.
Dat is een mooie prijs :?. Twee hele euro's goedkoper dan in de Pricewatch dat is inderdaad een klapper van een aanbieding :/.

• datadevil
om even bij te springen: die prijs is zonder leveringskosten, en bij een winkel met een slechte reputatie en zonder voorraad.
De eerstvolgende met voorraad (redcoon) heeft hem pas voor € 738,- excl leveringskosten (€ 746,- met)

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:09:
[...]

Dat is een mooie prijs :?. Twee hele euro's goedkoper dan in de Pricewatch dat is inderdaad een klapper van een aanbieding :/.
Mjah... Ik haal mijn spullen in dat geval liever bij een fysieke winkel, dan een webshop...
Als de prijs daar hetzelfde is als de laagste in de PW, is dat voor mij een mooie prijs.

De prijs van 700euro in de PW klopt ook niet, klik je op de link naar de winkel zie je dat hij daar 729 kost...

[ Voor 22% gewijzigd door Harrie op 13-08-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:33
Vond het erg jammer om deze te missen:
http://www.daghit.nl/1dayfly/2580-sony-40%22-full-hd-tv

Echt mooi design! Ik durfde het niet aan, omdat ik er niet snel genoeg onderzoek kon doen.. daarna was ie uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Tot maandag 12:00
Funai LH7-M32BB € 279,00
Afbeeldingslocatie: http://www.plasma-discounter.nl/getimage.ashx?imageid=1b696770-54e8-4238-b486-7c33e59115d0&t=1&w=350&h=275

http://www.plasma-discoun...1344&netwerk=tradetracker

Ik zocht nog een goedkope 32" LCD TV... maar ik heb mijn twijfels of ik hier wel aan zo moeten beginnen. De video ziet er wel professioneel uit :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zcEgVSwI4R0&feature=player_embedded]

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 14-08-2010 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Philflow schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:48:
Tot maandag 12:00

http://www.plasma-discoun...1344&netwerk=tradetracker

Ik zocht nog een goedkope 32" LCD TV... maar ik heb mijn twijfels of ik hier wel aan zo moeten beginnen. De video ziet er wel professioneel uit :)

[video]
Ga ik wel even over nadenken, mooi tv'tje voor op de slaapkamer. Heb alleen geen idee welke beugel er bij past, hij moet dan wel te kantelen zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Die funai heeft een mooie prijs... Helaas HD-ready, maar full-hd mag je niet voor die prijs verwachten. Helaas zoek ik wat groters.. (rond 50 inch)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een folder van Mediamarkt Deventer voor aanstaande week

LG 32LD350 voor € 349,- is een full-hd

pricewatch: LG 32LD350

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Bij de Krefel in Belgie: Philips 37PFL5604H/12 voor €399.
Zie folder, pagina 26.
Is het iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Harrie schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:47:
Bij de Krefel in Belgie: Philips 37PFL5604H/12 voor €399.
Zie folder, pagina 26.
Is het iets?
Lijkt me een top aanbieding. Wel een 2009 model maar goed.

De goedkoopste 37" 1080p in de PW is 429, de goedkoopste Philips 529.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:18:
Kreeg net een folder van Mediamarkt Deventer voor aanstaande week

LG 32LD350 voor € 349,- is een full-hd

pricewatch: LG 32LD350
Volgens de specs een hd-ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
pricewatch: Samsung PS50C450

599 bij MM Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:55:
[...]

Volgens de specs een hd-ready.
Ik weet niet waar jij die specs weghaalt, maar volgens LG is dit echt well Full-HD :
http://www.lg.com/nl/tv-a...sie/LG-lcd-tv-32LD350.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:00
Bij Saturn (The Wall)
Panasonic TX-L37U2E voor E499
Kan hem niet in PW of KK vinden, maar full HD, DVB-T, DVB-C, CI+, EPG, 2xHDMI en eco-mode

lijkt mij wel aardig

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPAM

[ Voor 97% gewijzigd door FeaR op 23-08-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:59
Voor mijn ouders moet ik nog een tv kopen, zou die lg wat zijn dan?
Volgens mij maakt het niet uit dat de tv geen full hd is, mijn ouders kijken alleen maar televisie.

Blueray e.d interesseren ze zich toch niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

dropkikker schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:59:
Voor mijn ouders moet ik nog een tv kopen, zou die lg wat zijn dan?
Volgens mij maakt het niet uit dat de tv geen full hd is, mijn ouders kijken alleen maar televisie.
Ja prima TV. Plasma rules for SD content. Alleen kan het stroom gebruik nogal aan de hoge kant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die LG is echt een mooie aanbieding, maar zou die geschikt zijn voor de CI+ van ziggo? De dvb-c zit er in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 16-09 16:16
Mocht iemand een mooie aanbieding vinden van de Sony Bravia EX500 (of EX501) in 32" (of 37") dan hoor ik het graag!

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 17-08-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2
  • Laatst online: 21-11-2022
De *SPAM* van vandaag:

Toshiba 40SL733DG
100HZ
LED
Full HD
CI+ Ziggo gecertificeerd
€ 699,95 (incl. verzendkosten)

Pricewatch € 887,-

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 07-10-2010 20:25 ]

lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:59
Philflow schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:43:
[...]

Ja prima TV. Plasma rules for SD content. Alleen kan het stroom gebruik nogal aan de hoge kant zijn.
Ik laat deze toch schieten, ik zie net dat er maar 1 HDMI uitgang opzit. Op dit moment hebben mijn ouders helemaal geen apparaten met HDMI. Maar je kunt beter iets meer uitgeven voor een tv met meer aansluitingen, dan met een switch te gaan werken lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 16:17
Ik twijfel tussen de LG32LD350 (349 bij MM) en de Samsung LE32C450 (338 bij Wehkamp)

Welke raden jullie mij aan? De LG is Full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

M.C. schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:35:
Ik twijfel tussen de LG32LD350 (349 bij MM) en de Samsung LE32C450 (338 bij Wehkamp)

Ik weet niet of je het weet maar Wehkamp vraagt flinke bezorgkosten, ik geloof > 20 euro.

Kiezen tussen HD ready of Full HD kun je doen al naargelang je bronnen en kijkafstand.

[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 17-08-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
M.C. schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:35:

Ik heb een LD550 en volgens mij is het panel e.d. hetzelfde in de 350 en ik ben er heel erg over te spreken! Ik zit zelf namelijk te denken om deze mediamarkt aanbieding ook te bestellen voor op de slaapkamer.

De LD350 werkt overigens ook met Ziggo CI+ en is een 2010 model itt de Samsung, bovendien vind ik het design ook nog strakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Oke nou denk dat de LG ook de voorkeur heeft.
Specs op tweakers geeft al dat de LG HD ready is ipv Full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
M.C. schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:50:
Oke nou denk dat de LG ook de voorkeur heeft.
Specs op tweakers geeft al dat de LG HD ready is ipv Full HD
Die is wel degelijk full-HD hoor :) tweakers zit fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
TUX2 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:27:
De 1DayFly van vandaag:

Toshiba 40SL733DG
100HZ
LED
Full HD
CI+ Ziggo gecertificeerd
€ 699,95 (incl. verzendkosten)

Pricewatch € 887,-
klinkt erg goed die tv, iemand nog nadelen te benoemen (naast waarschijnlijk geen 3d support)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Gaat lekker met de TV's, ook iBood vandaag met de Samsung UE37C5800 voor 589,95 + 8,95 verz kosten.
Geen PW vermelding, KK: 1 resultaat van Redcoon voor 818,95

Reden dat deze slecht te vinden is omdat het weer een UK model betreft (doet iBood laatste tijd steeds vaker).

Van de uitgebreide omschrijving:
•UK-model: EU-adapter meegeleverd
•Alleen Engelse handleiding meegeleverd.
•Garantie: 2 jaar

[ Voor 5% gewijzigd door Yippie op 18-08-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Let op met de UK modellen en CI module's, een quote uit de ervaringen:
ziggo module zal wel werken, aangezien bijna elke 2010 model van samsung werkt. Wat niet gaat werken is de epg. Alle engelse modellen van samsung zijn namelijk gelocked op de tijdzone UK of Ireland. Je kan de tv wel in NL taal instellen, maar je tijd loopt niet correct. DWZ:
BV nu is het hier 0:20, in engeland is t nu 22:20, de TV geeft aan dat het 22:20 is, maar de EPG geeft aan wat er NU op tv is.
Zet je de tijd handmatig naar 0:20, dan loopt de EPG ineens 2 uur vooruit!! De tijd van je tv is nu correct, maar de epg loopt ineens vooruit.

De kopers van de laatste samsung LCD40C654 ervaren dit nu, en samsung heeft er niet 1-2-3- een oplossing voor, anders hadden ze dat telefonisch wel gezegd.

Dus JA je hebt EPG, maar NEE je hebt er dus niets aan.. (of je moet de hele tijd willen omrekenen in je hoofd)
Verder overigens toffe tv, erg plat, niet duur, zit alleen te wachten op groter!

[ Voor 4% gewijzigd door Kecin op 18-08-2010 00:26 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Nadeel van nieuwe modellen, zoals die van 1DF, is dat er weinig ervaringen over te vinden zijn.
Toshiba, met name de Regza serie heeft wel een goede naam mbt beeldkwaliteit.

offtopic:
wel idioot van Samsung mbt die tijdzone, zou dat niet met FW's op te lossen zijn, kan me niet voorstellen dat ze hardwarematig echt anders in mekaar steken dan EU modellen bijv. Bovendien heeft de nieuwe premier van GB een suggestie opgeworpen om de klok vooruit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:00
Nu bij Saturn Panasonic TX-PR42U20 voor E588
Er is vooral in het Russisch veel info over deze TV te vinden. (mijn Russisch is echter niet zo goed)
De specs zijn wel aardig Full HD, 400Hz plasma, DVB-T&C, Ziggo gecertificeerd (HD!), 2xHDMI

Edit: Ik dacht dat het wel aardig was,maar niets bijzonders als ik de pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S20E zie.
srry

[ Voor 24% gewijzigd door Nico Klus op 23-08-2010 20:36 ]

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Ik weet niet waar jij die specs weghaalt, maar volgens LG is dit echt well Full-HD :
http://www.lg.com/nl/tv-a...sie/LG-lcd-tv-32LD350.jsp
Ik haal de specs weg uit de link van de pricewatch die jij zelf aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Samsung UE32C6000 LED TV

Zolang de voorraad strekt en geldig tot 27 augustus 2010

Samsung Led Televisie Nederlands model nu voor €599,-

http://www.eleqtro.nl/pro...c6000-led-tv-online-kopen

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Tranzy schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:32:
Samsung UE32C6000 LED TV

Zolang de voorraad strekt en geldig tot 27 augustus 2010

Samsung Led Televisie Nederlands model nu voor €599,-

http://www.eleqtro.nl/pro...c6000-led-tv-online-kopen
scheelt 20 euro met de goedkoopste in kieskeurig lijst:
http://www.kieskeurig.nl/...PbIm7eq0qMCFdcsDgodFz32tg

dus niet zo heel veel voordeel..en maar 32inch, maar goed, dat is net wat je wilt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Tranzy, wel zo handig als je er gelijk een PW vermelding bij geeft, verschil is dus niet zo groot:
pricewatch: Samsung UE32C6000 ( vanaf 619,- is de laagste prijsvermelding )

Bij de genoemde webwinkel kom je incl verz, ideal, verwijderingsbijdrage op 626,99 uit waardoor het verschil kleiner is dan op eerste oog lijkt. Desondanks toch nog een paar tientjes voordeel te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Yippie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:44:
@Tranzy, wel zo handig als je er gelijk een PW vermelding bij geeft, verschil is dus niet zo groot:
pricewatch: Samsung UE32C6000 ( vanaf 619,- is de laagste prijsvermelding )

Bij de genoemde webwinkel kom je incl verz, ideal, verwijderingsbijdrage op 626,99 uit waardoor het verschil kleiner is dan op eerste oog lijkt. Desondanks toch nog een paar tientjes voordeel te behalen.
Vond het niet nodig omdat de actie maar tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Tranzy: je zit in het aanbiedingen topic, dat is bijna, zo niet altijd tijdelijk als er iets wordt gepost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Yippie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:25:
@Tranzy: je zit in het aanbiedingen topic, dat is bijna, zo niet altijd tijdelijk als er iets wordt gepost. ;)
Duh :9

Maar heb dat nog nooit gedaan... zou (nog) niet weten hoe ;).. Wilde zonder veel moeite te doen jullie even een pleziertje doen ...

Tis ook nooit goed hier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Het is erg makkelijk, je hoeft alleen de url naar de PW in te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
@Tranzy: Je inzet & bijdrage wordt echt wel gewaardeerd.

Wel jammer dat je zo reageert, afijn als je iets niet weet kan je eea opzoeken in de
Forum FAQ #FS_post-reply
bijv. links/websites kan je toevoegen met de URL tag, onderdelen van T.net zelf vallen onder "automagische links" zie Overzicht van UBB-codes #autolinks.

Wellicht ten overvloede, maar mijn originele opmerking was bedoeld als positieve kritiek, spijtig als dat onbedoeld anders is overgekomen.
caphex schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:43:
Ik kwam onderstaand tegen, verkoop start over 15 minuten in Leeuwarden, kan nog wel eens een gekkenhuis worden denk ik.

http://www.kooistra.com/fabriekspartij/
Het lijkt erop dat ze de restvoorraad via online veiling gaan verkopen, zie
http://www.bva-auctions.com/auction/index/2299

Het adres is exact hetzelfde dus dat kan geen toeval zijn.
Wel vreemd, op hun eigen site staat dat er extra koopdagen zijn gepland in Sept.

[ Voor 35% gewijzigd door Yippie op 25-08-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:24
Vandaag bij Wehkamp als lunchbreaker: LG 42PJ150 plasma tv
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Shop.aspx?CC=C12&SC=LBS

Prijs nu nog niet bekend, maar minder dan e388,- (de normale wehkamp prijs).

Pricewatch: pricewatch: LG 42PJ150 (e397).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Interessant, ik hou hem in de gaten. De verzendkosten bij Wehkamp zijn trouwens 29,95. Ik ben benieuwd of ze wel hier onder gaan komen: Kieskeurig.

Edit, nee dus.377 + verzendkosten + verwijderingsbijdrage.

[ Voor 33% gewijzigd door Philflow op 27-08-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Yippie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:14:
@Tranzy: Je inzet & bijdrage wordt echt wel gewaardeerd.

Wel jammer dat je zo reageert, ...............
Niet te serieus opvatten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

PANASONIC TX P42U20E VIERA FULL HD plasmascherm
€ 499
€ 491 + € 8 Verwijderingsbijdrage
Product verkocht door: Pixmania.com
2 jaar garantie - 14 dagen niet goed, geld terug ...
Op voorraad
Verzendkosten: vanaf € 48,99
http://www.pixmania.nl/nl...2u20e-viera-plasmasc.html

Goedkoopste Full HD plasma is > 600 in de PW, wel betere specs.
pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S20E

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 30-08-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
ouch..275 watt..denk dat ik maar wacht op een LED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Schijnt het maximum verbruik te zijn. Gemiddeld 117 watt. Volgens mij is de technologie hetzelfde als de S20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Philflow schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:09:
Schijnt het maximum verbruik te zijn. Gemiddeld 117 watt. Volgens mij is de technologie hetzelfde als de S20.
Ok, dat klinkt niet zo slecht dan! Waar haal je vandaan dat de techniek hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik ga er vanuit dat ze hetzelfde panel hebben omdat ze allebei een max. vermogen opnemen van 275 watt. Op Panasonic.de zag ik dat de S20 ook 275 watt max gebruikt en 117 watt gemiddeld. Volgens mij heeft de U20 een HDMI minder en mist misschien nog wat andere features. Volgens mij zijn het allebei 13de gen panels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
ok. Klinkt redelijk inderdaad, maar eens overleggen met de portomonee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mediamarkten in Hengelo en Enschede hebben naar eigen zeggen vandaag alle tv's in de aanbieding. Zojuist ben ik er even geweest en kwam er het volgende tegen:

Samsung LE40C550 - 481,23. Goedkoopste in de pricewatch is 545 exclusief verzending
pricewatch: Samsung LE40C550

Samsung PS50C550 - 689,80. Goedkoopste in de pricewatch is 769 exclusief verzending
pricewatch: Samsung PS50C550

Samsung PS50C530 - 638,07. Goedkoopste in de pricewatch is 732 exclusief verzending
pricewatch: Samsung PS50C530

Sharp LC-40LE705 (niet de E variant) - 803 - geen vermelding in de pricewatch
pricewatch: Sharp Aquos LC-40LE705E

LG 42LE5500 - 900. Goedkoopste in de pricewatch is 861 exclusief verzending
pricewatch: LG 42LE5500

LG 42LE5400 - 846. Goedkoopste in de pricewatch is 844 exclusief verzending
pricewatch: LG 42LE5400

Samsung LE40C650 - 701. Goedkoopste in de pricewatch is 639 exclusief verzending
pricewatch: Samsung LE40C650

Sommige zijn dus wel goedkoop, anderen wat minder. Naast deze televisies waren er nog veel meer in de aanbieding...

Vanmiddag maar eens bekijken welke ik ga nemen en vanavond ophalen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:01

Steve79

wie weet!?

Ik kom net een grappige aanbieding tegen voor de SAMSUNG PS507700 plasma,
Helaas is deze tv de afgelopen week in prijs verhoogt maar deze ''aanbieding'' is toch wel erg leuk :)

SAMSUNG PS50C7700 Plasma-televisie 1479

SAMSUNG PS507700 Plasma-televisie + bijpassende muurbeugel 1469

Mischien niet de goedkoopste maar wel de beste >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MontyHJC
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07 09:38
Dank voor de melding dat het aanbiedingcircus is bij de Media Markt in Hengelo en Enschede.

Net even geinformeerd bij beide vestigingen naar de UE37C6700 waar ik al ene tijdje naar uitkijk. Bij beide vestigingen kost deze vanavond nog 1081 euro, maar aangezien deze tv in de pricewatch op z'n laagst 936 euro uitkomt, wacht ik toch nog even.

pricewatch: Samsung UE37C6700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
beetje ver rijden vanaf Utrecht, wel goeie deals.
Weet iemand trouwens nog een goeie aanbieding voor een HD Ready? Ze lijken bij de meeste winkels op te zijn, en ik heb me net bedacht dat ik eigenlijk geen FullHD hoef..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 07:45
Het is misschien vloeken in de kerk, maar bij de Lidl is deze week een full HD 32 inch silvercrest in de aanbieding.

Full HD-TV in 16:9-formaat met beeldoptimalisatie
en geïntegreerd luidsprekersysteem
° Met geïntegreerde DVBT-tuner
voor ontvangst van digitale TV-programma's
° Ook geschikt voor wandmontage (excl. beugel)
~ Resolutie: 1.920 x 1.080 pixels
~ Contrast: 4.000:l
~ Aansluitingen: 4 x HDMI, 2 x scart, VGA
(PC-ingang), YPbPr, video, S-video, antenne,
3 x audio, 2 x USB, common interface (Cl),
audio-uitgang, koptelefoonuitgang (3,5 mm)
~ Incl. voet en afstandsbediening

399,-

[ Voor 0% gewijzigd door Whizzy op 01-09-2010 23:23 . Reden: prijs toegevoegd ]

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Wat is dat toch met Lidl en Aldi dat ze tegenwoordig denken meer te kunnen vragen voor dat soort LCDs dan de laagste prijzen voor LG en Samsung TVs.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 01-09-2010 23:34 ]

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Whizzy schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:22:
Het is misschien vloeken in de kerk, maar bij de Lidl is deze week een full HD 32 inch silvercrest in de aanbieding.

Full HD-TV in 16:9-formaat met beeldoptimalisatie
en geïntegreerd luidsprekersysteem
° Met geïntegreerde DVBT-tuner
voor ontvangst van digitale TV-programma's
° Ook geschikt voor wandmontage (excl. beugel)
~ Resolutie: 1.920 x 1.080 pixels
~ Contrast: 4.000:l
~ Aansluitingen: 4 x HDMI, 2 x scart, VGA
(PC-ingang), YPbPr, video, S-video, antenne,
3 x audio, 2 x USB, common interface (Cl),
audio-uitgang, koptelefoonuitgang (3,5 mm)
~ Incl. voet en afstandsbediening

399,-
Niet echt boeiend. Voor iets meer heb je een lg 100Hz.
pricewatch: LG 32LD550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:18
Gisteren bij de Saturn geweest (The Wall, Utrecht). Sony KDL-40EX500 voor €725,- . pricewatch: Sony Bravia KDL-40EX500

Na wat afdingen meegekregen voor €699 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
Vandaag bij wehkamp philips 40pfl5605h, Led en 100Hz 699,-
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Shop.aspx?CC=C09&SC=LBS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MontyHJC
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07 09:38
Aanbieding van de dag bij Triderium: http://www.triderium.nl/a...weakersnl&productId=44940

pricewatch: Samsung UE40C6700
Bij Triderium in de aanbieding voor € 959,00, daarmee zelfs goedkoper dan de 37 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
TX-L37U2E voor 499 @ Saturn Tilburg

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Verwijderd

Waar zou ik nu het beste kunnen kijken voor een LCDLED scherm? Mediamarkt, it's, BCC of toch maar via internet bestellen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 19:59 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Kijken doe je in een winkel. Als je dan weet welk scherm je wil ga je op internet kijken wat de prijzen zijn, en dan bij 1 van genoemde ketens (of andere, expert/scheer&foppen/harense smid enz) kijken of ze wat van de prijs af kunnen doen. Is de prijs jou inziens nogsteeds te hoog? Dan op internet bestellen, tenzij je hem echt in een winkel wil kunnen halen met evt. garantie enz

Verwijderd

Killed-1 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:06:
Kijken doe je in een winkel. Als je dan weet welk scherm je wil ga je op internet kijken wat de prijzen zijn, en dan bij 1 van genoemde ketens (of andere, expert/scheer&foppen/harense smid enz) kijken of ze wat van de prijs af kunnen doen. Is de prijs jou inziens nogsteeds te hoog? Dan op internet bestellen, tenzij je hem echt in een winkel wil kunnen halen met evt. garantie enz
Ben net bij It's geweest. Zag een leuk schermpje Philips 7605H. Was afgeprijsd van 1700 naar 1550. Pricewatch laat meerdere resultaten zien van ongeveer 1300 euro. Zelfs Wehkamp vraagt 1429 euro maar it's kon hooguit 2 euro van de prijs afhalen. 8)7

• datadevil
BCC heeft toch een laagste prijsgarantie of is dat niet meer of niet vergeleken met Internet shops?

• Cableguy434
datadevil schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:56:
BCC heeft toch een laagste prijsgarantie of is dat niet meer of niet vergeleken met Internet shops?
Alleen ‘echte’ winkels met meerdere vestigingen verspreid over een groter gebied.
Zie hun site voor welke winkels je mag vergelijken.

• datadevil
Cableguy434 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:36:
[...]

Alleen ‘echte’ winkels met meerdere vestigingen verspreid over een groter gebied.
Zie hun site voor welke winkels je mag vergelijken.
bedankt, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Samsung PS42C450 plasma tv bij Wehkamp vandaag voor 399. Voor mij veel te groot helaas

http://www.wehkamp.nl/bee...otkasperink%40hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

M.C. schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:11:
Samsung PS42C450 plasma tv bij Wehkamp vandaag voor 399. Voor mij veel te groot helaas
Leuke prijs maar is al een tijdje zo. Met verzendkosten komt ie duurder uit dan platte tv discounter.
http://www.kieskeurig.nl/.../ps42c450/prijzen/897146/
Ik heb er net een binnen. Top toestel imo.

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 10-09-2010 09:31 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.