[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 157.705 views

• tayram
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 12:31
MikeWazowski schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:46:
[...]

Dan rijd je toch even naar Tilburg, wat is nu 2 uur rijden voor een mooie aanbieding? >:)
In Tilburg hebben ze de laatste exemplaar en een show model.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:59
tayram schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:56:
[...]

In Tilburg hebben ze de laatste exemplaar en een show model.
Goed op de hoogte!?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Izign
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-01-2024
De SAMSUNG LE40D503 is (online) weer in de aanbieding bij de mediamarkt, 444 euro, goedkoopste in de pricewatch is 530 euro. Dit lijkt me best een mooie tv, iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52
Hoi, weet niet zeker of dit het juiste topic is, hoop het wel. Heb een mooie aanbieding bij de Aldi gezien, zie onderstaand.

Mijn vragen hierbij zijn:
- Weet iemand hoe de kwaliteit van Medion zich over het algemeen verhoudt tot merken als Philips, Sony, LG, etc.?
- Wat vinden de kenners van deze prijs? Is dit wel zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen voor 400 euro of kun je dan beter voor een Edge-lit Philips, LG, etc gaan, die ook rond die prijs beginnen (bij 32 inch)?
- Medion geeft aan "met de nieuwste LED backlight technologie" .. betekend dit dat deze tv écht back-lit-LED heeft, en daarmee dus ook een unieke kans is om zo'n tv voor zo'n prijs te vinden (die beginnen immers allemaal een stuk duurder..) of is dit gewoon creatief omschreven en bedoelen ze eigenlijk Edge-lit?

De aanbieding:

Vanaf 27 augustus bij de Aldi te koop, van Medion voor 399 euro, inclusief 3 jaar garantie:

Afbeeldingslocatie: http://aldi.medion.com/md30486/_img/ansichten/slisho1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://aldi.medion.com/md30486/_img/ansichten/slisho2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://aldi.medion.com/md30486/_img/ansichten/slisho3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://aldi.medion.com/md30486/_img/ansichten/slisho4.jpg

32" LED-TV
MEDION® LIFE® P15068 (MD 30486)

Panelgegevens:

* LCD-display met nieuwste LED-backlighttechnologie
* Statisch contrast 1.300:1 (nom.)
* Dynamisch contrast 8.000:1
* Fysieke resolutie 1920 x 1080 pixels
* Breedbeeld 16:9
* Helderheid 450 cd/m² (nom.)
* Reactietijd 5 ms (grijs-grijs, nom.)
* Zichthoek 178° / 178° H/V (nom.)

Belangrijkste eigenschappen:

* 80 cm/32" LCD-TV met full HD-resolutie
* Sensationeel scherpe 16:9 beelden in een bijzonder slanke behuizing
* 100 Hz – garandeert een absoluut vloeiende tv-ervaring bij dynamische beelden
* Ervaar de ongelooflijke beeld- en geluidskwaliteit van HDTV, nu met digitale ontvangst via de satelliet (HD DVB-S) en de kabel (HD DVB-C)!
* CI+-interface – Ontvangst van gecodeerde programma‘s mogelijk.
(Afhankelijk van de regionale aanbieder. Er is een CI/CI+-module met Smart-kaart nodig. Niet inbegrepen.)
* 4 HDMI-ingangen
* 2 USB-aansluitingen voor het rechtstreeks weergeven van MP3, JPG, WMV, MPEG1/2/4, MKV, Xvid
* DLNA-gecertificeerd
* Dynamisch contrast 8.000:1
* Teletekst geheugen van 1000 pagina’s
* Elektronische programmagids (EPG) – altijd weten wat er te zien is
* Fraaie designbehuizing met touchtoetsen
* Beeldoptimalisatie via CTI, 3D-kamfilter en ruisreductie
* Meertalige menubesturing
* Eenvoudige wandmontage dankzij VESA-standaard
(gatafstand 200 x 100 mm. Wandhouder niet inbegrepen)
* Stroomverbruik max. 135 W

Mediaplayer:

* Container: MP4, AVI, MKV
* Video Codecs: MPEG1/2/4, Xvid
* Audio Codecs: MP3, WMA
* Foto Codecs: JPG

Accessoires:

* Afstandsbediening incl. batterijen
* Voet
* Antennekabel
* AV-adapterkabel
* Gebruiksaanwijzing
* Garantiebewijs

HD DVB-S en HD DVB-T/-C

* Compatibel met mpeg2 en mpeg4 (H.264)
(Ontvangt free-to-air-televisieprogramma‘s in HD-kwaliteit. Op voorwaarde dat er HDTV-signalen worden uitgezonden.)
* Logische programmasortering (LCN)
(Deze service moet in uw regio beschikbaar zijn.)
* Automatisch zendergeheugen
* Automatische en handmatige zenderzoekfunctie
* Elektronische programmagids (EPG)
* Formaatondersteuning 4:3 en 16:9
* 10.000 voorkeurszenders
* Programmablokkering via wachtwoord
* Favorietenlijst
* Timer
* Common Interface (CI+)-slot

Audio:

* Breedband luidsprekersysteem
* 2 x 6 watt RMS

Aansluitingen:

* Antenne-aansluiting
* Satellietaansluiting
* 2 x USB
* 1 x LAN RJ45

Video:

* 4 x HDMI met HDCP-decodering
* 2 x SCART
* 1 x VGA (15-pens D-Sub)
* Composite Video In (3,5 mm-aansluiting)
* Component In (YUV)

Audio:

* Stereo Audio In voor Composite video (3,5 mm-aansluiting)
* Hoofdtelefoonaansluiting (3,5 mm-aansluiting)
* Subwoofer Out (tulp)
* Stereo audio-ingang voor YUV/PC (tulp)
* Digitale Audio Out (SPDIF) (optisch)

Afmetingen:

* Afmetingen zonder voet (b x h x d): ca. 77,6 x 49,5 x 6,1 cm
* Afmetingen met voet (b x h x d): ca. 77,6 x 54,0 x 20,3 cm
* Gewicht zonder voet: ca. 9,9 kg
* Gewicht met voet: ca. 10,3 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419725

Wehkamp Lg 47Lw650s cinema 3d tv €1139,-
tot 29 aug geloof ik..

http://www.wehkamp.nl/bee...1/?SM=4&AAPP=20&VIEW=LIST

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 419725 op 22-08-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Saturn Tilburg heeft deze week van 22-08-2011 t/m 28-08-2011

- LG 47LW4500 €799 pricewatch: LG 47LW4500
- Philips 32PFL6606 pricewatch: Philips 32PFL6606H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401521

Schizo007nl schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:30:
Saturn Tilburg heeft deze week van 22-08-2011 t/m 28-08-2011

- Philips 32PFL6606 pricewatch: Philips 32PFL6606H/12
Een aanbieding die duurder is dan de webwinkels vind ik nauwelijks het vermelden waard. Of geven jullie zoveel om het zelf kunnen ophalen en een fysieke winkel dat dit wél het vermelden waard is?

Iemand nog 'thoughts' over die Aldi tv die ik hierboven heb gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

Anoniem: 401521 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:24:
[...]

Een aanbieding die duurder is dan de webwinkels vind ik nauwelijks het vermelden waard. Of geven jullie zoveel om het zelf kunnen ophalen en een fysieke winkel dat dit wél het vermelden waard is?

Iemand nog 'thoughts' over die Aldi tv die ik hierboven heb gepost?
Voor veel mensen is t nog steeds een drempel om iets wat relatief duurs is via t internet te bestellen. Zoals mijn ouders bijvoorbeeld. Die vinden t ook veel leuker om naar de winkel te gaan iets leuks te kiezen en daarmee meteen naar huis te gaan.

Over die tv: Ik denk dat t onwaarschijnlijk is dat dit een backlit led is. Waarschijnlijk is t gewoon een edge-lit scherm. Voor die prijs heb je ook voldoende andere modellen te koop met edge-lit.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Praetextatus:

Tsja.. dat dacht ik al, backlit zou wel zodanig bijzonder zijn i.c.m. deze prijs dat het benadrukt zou worden. Maar toch jammer dat ze het dan zo omschrijven. Verder opties zijn inderdaad niet heel bijzonder, heeft best wat te bieden maar voor 100 euro extra heb je een Philips die hetzelfde kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:17
Overigens heb je bij Aldi wel 30 dagen teruggave recht. Je kan 'm dus ook halen en eens een poosje proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46
Jammer dat ik net voor mijn jongste zoon van 9 een sharp led tv heb gekocht. Deze medion lijkt me wel een goede tv voor mijn jongste zoon. (van deze had ik 1 kopen en houd nog €200 over :( )

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:58:
Jammer dat ik net voor mijn jongste zoon van 9 een sharp led tv heb gekocht. Deze medion lijkt me wel een goede tv voor mijn jongste zoon. (van deze had ik 1 kopen en houd nog €200 over :( )
sharp is wel een stuk beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Pinokkia: beetje offtopic, maar eh.. kennelijk kun je het geld sowieso redelijk makkelijk missen, als je voor iemand van 9 jaar oud een eigen televisie koopt van 600 euro! Toen ik 9 was kreeg ik niet eens een televisie op mijn eigen kamer, en tegen de tijd dat ik er wel een kreeg werd dat een tweedehandsje. Vind je niet dat je je kind meer de waarde van geld in laat zien door minder decadente cadeaus te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 15:40

MikeWazowski

Look into my eye

Anoniem: 401521 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:04:
@Pinokkia: beetje offtopic, maar eh.. kennelijk kun je het geld sowieso redelijk makkelijk missen, als je voor iemand van 9 jaar oud een eigen televisie koopt van 600 euro! Toen ik 9 was kreeg ik niet eens een televisie op mijn eigen kamer, en tegen de tijd dat ik er wel een kreeg werd dat een tweedehandsje. Vind je niet dat je je kind meer de waarde van geld in laat zien door minder decadente cadeaus te kopen?
Ja, als we zo gaan rederen dan komen we in ontwikkeling nooit verder - want alles was ook anders toen ik 9 jaar was en ook weer anders dan toen mijn ouders 9 jaar waren. Tegenwoordig hebben een aantal mensen gewoon meer te besteden en zijn de kado's voor kinderen gewoon anders. En overigens: wie zegt dat dit niet het enige kado is wat hij in een heel jaar krijgt? Nooit zomaar iets aannemen of oordelen zonder dat je het hele verhaal kent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 401521 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:04:
Ik kom zelf uit een gezin die hard werkte voor het geld en vroeger konden mijn ouders dit soort luxe niet permiteren. Normaal gesproken koop ik dit niet voor mijn kids. Maar de jongste heeft 2 jaar lang zijn verjaardagsgeld weggelegd om een tv te kopen voor zijn slaapkamer. En nee hij krijgt geen zakgeld. Vind het netjes dat een jongen vanaf zijn 7de jaar gaat sparen voor een tv en als beloning heb ik als ouderzijnde de resterende erbij gelegd.
MikeWazowski schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:39:
[...]

Ja, als we zo gaan rederen dan komen we in ontwikkeling nooit verder - want alles was ook anders toen ik 9 jaar was en ook weer anders dan toen mijn ouders 9 jaar waren. Tegenwoordig hebben een aantal mensen gewoon meer te besteden en zijn de kado's voor kinderen gewoon anders. En overigens: wie zegt dat dit niet het enige kado is wat hij in een heel jaar krijgt? Nooit zomaar iets aannemen of oordelen zonder dat je het hele verhaal kent....
Dat wat jij nou net schrijft klopt gewoon. Een persoon die goed nadenkt voordat hij/zij het klakkeloos hier iets neer schrijft.

[ Voor 26% gewijzigd door pinokkia op 23-08-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klinkt inderdaad niet zo gek! Sorry voor vorige reactie, was inderdaad een beetje voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Anoniem: 401521 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:10:
Dat klinkt inderdaad niet zo gek! Sorry voor vorige reactie, was inderdaad een beetje voorbarig.
Maakt niets uit. Misschien een leer voor de volgende keer. Mijn 2 kids moeten echt wel sparen voor de dure aankopen en de goedkopere dingen. Leggen wij als ouderzijnde er wel bij. Maar met als doel: Mama en papa kopen niet klakkeloos alles. Zelf je steentje bijdragen is een verplichting!! (zowel sparen als mee helpen in de huishouding)

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 23-08-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Oké papa mama!

Ik denk dat we 'm snappen ;) Nu weer aanbiedingen graag :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 23-08-2011 22:19 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hahn schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:17:
Oké papa!

Ik denk dat we 'm snappen ;) Nu weer aanbiedingen graag :P
Uh ben een mama :*)

Ontopic maar weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Je hebt geen geslacht opgegeven in je profiel, dus dat kon ik niet weten! :P Maar het is bij deze aangepast ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 15:40

MikeWazowski

Look into my eye

Hahn schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:20:
Je hebt geen geslacht opgegeven in je profiel, dus dat kon ik niet weten! :P Maar het is bij deze aangepast ;)
Tja, het is wel pinokkiA he, niet pinokkiO :9 - maar goed, terug naar de aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
Anoniem: 401521 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:51:
@Praetextatus: Tsja.. dat dacht ik al, backlit zou wel zodanig bijzonder zijn i.c.m. deze prijs dat het benadrukt zou worden. Maar toch jammer dat ze het dan zo omschrijven. Verder opties zijn inderdaad niet heel bijzonder, heeft best wat te bieden maar voor 100 euro extra heb je een Philips die hetzelfde kan..
Ik ben vooral geïnteresseerd in de dvb-s2 tuner en voor zover ik kan zien begint het goedkoopste 32" exemplaar (100hz full hd) met een dvb-s2 tuner bij 570 euro. Vind dat een fors verschil, zeker gezien de 3 jaar garantie die hier bij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Falconz: ah, die tuners heb ik mij niet in verdiept, dan wordt het wel een aantrekkelijker verhaal ja. Zelf ga ik de tv uitsluitend voor films en media gebruiken, en niet voor tv-uitzendingen. Dus dan is het de vraag of het niet rendabeler is een a-merk tv te kopen voor hetzelfde geld zonder die extra opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmi
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11-2023
handleiding is te downloaden op http://www.medion.com/nl/service/download/handleiding.php (met "volle tekst doorzoeken" op P15068.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgrutter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-02 21:53
Hoi,

Gisteren de Medion LED TV 32" gekocht volgens de doos is deze met de nieuweste backlight technologie. Er waren twijfels over. Moet je dat kunnen zien ergens aan?

Er zit ook een LAN aansluiting op. Hiermee kun je in iedergeval streamen. Je PC moet dan wel DLNA supporten. Blijkbaar zit dat standaard in Windows 7 want daarmee werkt het. (zelf getest)|Er wordt ook een mini CDtje mee geleverd met Nero MediaHome 4 Essentials daarmee moet het ook kunnen.

Ook moet het mogelijk zijn om software updates via het LAN en het internet te krijgen.

Ik ben niet andere gewend dan een CRT-TV tot nu toe dus daar vergelijk ik het mee. Ik heb slechts een een paar minpuntjes kunnen betrappen. Snelle bewegingen lijken soms een beetje schokkering te verlopen dit lijkt alleen voor te komen met Analoge zenders. Geluid via de scart naar de versterker is verstraagd dus geluid op de TV moet uit als je de versterker gebruikt anders hoor je een soort echo.

Schakelen tussen zenders is trager dan mijn oude analoge TV.

Er zit een CI+ slot in nu is deze TV niet gecertificeerd door Ziggo. Heeft iemand al getest of dit met Ziggo digitale televisie werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
hgrutter schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:49:
Schakelen tussen zenders is trager dan mijn oude analoge TV
Dat hebben alle lcd/led en plasma tv`s tegenwoordig. De 3 tv`s (plasma van samsung, lcd van sharp en de led van sharp) bij mij thuis hebben dat ook. Bv ned 1 naar SBS6 duurt lang. Dit is op te lossen door gelijk oke in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 23:11
Voor mijn nieuwe aankoop ben ik vandaag de nieuwe aanbiedingen van MM gaan bekijken. Deze maken me nog meer aan het twijfelen. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet kopen.

MM Deventer: Philips 40PFL7605H 699 euro (internetshopprijs 771 euro)
MM Hengelo: Sharp LC-40LE630E 695 euro (internetshopprijs 765 euro)
MM Utrecht: Philips 46PFL7655 799 euro (internetshopprijs onbekend)

Ik zat al te twijfelen tussen deze twee modellen, daar zijn deze drie nu bij gekomen:
Philips 42PFL6805H (internetshopprijs 665 excl verzend)
Philips 42PFL7606H (internetshopprijs 799excl verzend)

Wat zouden jullie kopen? Mijn eisen zijn:
-LED, liefst zo energiezuinig mogelijk. Dit wijst dan naar de 42PFL6805H en de Sharp
-42 is de default, maar wanneer 46 inch betaalbaar blijft heb ik dit nog liever
-Budget is tussen de 600 en 800 euro
-Design van philips met het geborsteld aluminium vind ik mooi, maar is geen must. Zolang er maar niet zo'n hele dikke glimmende rand omheen zit.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:15
Als je er een 46 inch model uit kunt persen, zou ik die altijd nemen. Hoe groter, hoe beter - vind ik. Tenzij je op 2 meter afstand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Laatst online: 23-05 18:03

mr.paaJ

generatie cmd+z

pfl7605 = pfl7655 = pfl6805 (qua beeld dan), dus als je 46" wil kun je van die drie zonder problemen de kleinere wegstrepen.
Kies eerst de juiste maat en dan pas een geschikt toestel.

De Sharp LE630 (= Philips pfl6606) en Philips pfl7606 zijn nieuwer, waarbij de 7606 3D ondersteunt. Ze staan wat ver uit elkaar, maar mijn indruk is dat de LE630 met 2D beter is (contrast en kijkhoek). Op Sharp krijg je ook 3 jaar garantie (bij officiële dealers).

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
heb in juni 604 voor de 40PFL7605 betaald bij MM, dus geen superaanbieding. Heb nu een Samsung en zie wel wat verschil in beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 23:11
Owja, ik wil gewoon goed beeld. 3D hoeft voor mij niet. Daarmee kunnen de duurdere modellen dus afvallen, met internet en al die andere speciale features.

Welke 46 inch LED met erg goed beeld maar weinig fratsen voor een goede prijs raden jullie mij aan? Pfff wat hebben ze het onoverzichtelijk gemaakt zeg voor de consument. Merken die mijn voorkeur hebben (Philips, LG, Samsung, LG, Pioneer, Panasonic, Sharp)

Voor de Philips kom ik dan volgens mij uit op de Philips 46PFL5605H of de 46PFL7605H. Als de beeldkwaliteit hetzelfde is, maar alleen wat missende features, dan ga ik denk ik voor de 5605h.Enige reden waarom ik weer twijfel is dat hij bij de Philips webshop sterk is afgeprijsd met de mededeling 'Herziend'.

[ Voor 34% gewijzigd door GAEvakYD op 28-08-2011 23:07 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
De Samsung UE40D6200 staat bij Scheer en Foppen voor 749,-
Bij Redcoon ook, maar dan kun je hem niet gelijk meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bij de Harense Smid: pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S30 voor €499,-

Mooie prijs als je hem liever in de winkel koopt en een Harense Smid in de buurt hebt. Bij BCC is ie niet op voorraad en goedkoopste internetshop is €495,- incl. verzendkosten.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 31-08-2011 12:19 ]

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kreeg een mail van groupon (http://www.groupon.nl/dea...D=NL_CRM_1_0_0_244&a=1646):

LG 32LW570S voor €612, pricewatch minimaal €711,95.
LG 42LW570S voor €849, pricewatch staat deze voor €889,50.

Kan verder niets over verzenden o.i.d. vinden (of ik kijk er gewoon overheen O-) ).

De 42" is de perfete tv voor ons, alleen veeer over budget ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 01-09-2011 14:11 ]

• ArcticWolf
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:10:
Ik kreeg een mail van groupon (http://www.groupon.nl/dea...D=NL_CRM_1_0_0_244&a=1646):

Kan verder niets over verzenden o.i.d. vinden (of ik kijk er gewoon overheen O-) ).

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/lg-42lw570s-review/

woops ik las verkeerd.. naja iig een review hahah

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 01-09-2011 21:48 ]

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:10:

Dezelfde LG 32LW570s staat op knalpunt.nl voor €599, verzenden zal €15 zijn (?) en d'r zat verwijderingsbijdrage van geloof ik iets van €7 nog. Samen zo'n €625 max.
Nog altijd €65 goedkoper dan het goedkoopst van pricewatch.

Helaas kunnen ze de 42" niet leveren ;( :'(

Als iemand de 42" kan vinden voor een leuke prijs, zou heel blij zijn als je me dan even een dm kunt sturen O-) ...

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 08-09-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-08-2022
nee

[ Voor 97% gewijzigd door teacher op 11-09-2011 01:55 ]

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 18:05
nee

[ Voor 96% gewijzigd door teacher op 11-09-2011 01:55 ]

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

MM Leeuwarden:

Sony 46HX800 voor €888,-
pricewatch: Samsung UE40D5000 voor €555,-

[ Voor 57% gewijzigd door SR8 op 12-09-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-05 09:44
Aardige prijs voor bovengenoemde Sony, ook al is het een model uit 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

morgen opent er een nieuwe saturn in spijkenisse. Waarschijnlijk zal er daar ook wel leuks te vinden zijn
http://www.saturn.nl/weba...pening+Saturn+Spijkenisse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

MediaMarkt hengelo, 60" 3d plasma incl 2 3dbrillen (Samsung): 1299 euro.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Praetextatus schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:47:
morgen opent er een nieuwe saturn in spijkenisse. Waarschijnlijk zal er daar ook wel leuks te vinden zijn
http://www.saturn.nl/weba...pening+Saturn+Spijkenisse
de 5003 is in de actie... is dat nou een verbeterde versie van de 5000? of een heel ander model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kecin schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:55:
MediaMarkt hengelo, 60" 3d plasma incl 2 3dbrillen (Samsung): 1299 euro.
Welke Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Foutje, oeps! Moest een LG zijn ;)
pricewatch: LG 60PZ570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik dacht al... 60 inch Samsung plasma TV's? :9 Als die echt voor 1299 beschikbaar is, een hele mooie prijs!

• Schizo007nl
ArcticWolf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:48:
[...]

de 5003 is in de actie... is dat nou een verbeterde versie van de 5000? of een heel ander model?
D5003 is de uitgeklede D5000.

D5003 heeft
2x HDMI
1x USB (enkel foto en muziek)
1x Scart,
Antenne aansluiting
DVB-T/C tuner met CI+
Vaste kunststof voet

D5000 heeft:
4x HDMI
3x USB (wel film)
1x Scart,
1x Component,
1x Composiet
1x LAN (DLNA mogelijkheid)

En ik zal vast nog wel wat vergeten
Glazen draaivoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:38
Is de ibood van vandaag een beetje een knappe tv?
Toshiba 42UL863 42" Full HD 100Hz LED-TV met USB Video Recording

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zou voor 100 euro meer liever een 50" hebben. Die opname functie e.d. gebruik je toch niet snel neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387552

ik heb de deal van ibood ook gezien.

Iemand ervaring met Toshiba tv's? Ik vind ook zeer weinig informatie over dat model. Is dit model ook gekend onder een andere referentie?

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43
Kecin schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:31:
[...]

Ik zou voor 100 euro meer liever een 50" hebben. Die opname functie e.d. gebruik je toch niet snel neem ik aan?
Welke 50" kost maar 100€ meer ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Samsung 51d530 bijvoorbeeld, maar dan heb je het over plasma dus niet direct vergelijkbaar. Voor de specs is de Toshiba een nette aanbieding geweest.
Sowieso is 'liever 50"' natuurlijk naast eigen voorkeur ook erg afhankelijk van kijkafstand en interieur...

• C00P
Dank je.

Ik zou ook die 100€ bijleggen en gaan voor een 50"
Maar als je dan nog eens 100€ bijlegt heb je de Samsung PS51D550 welke meer futures heeft en 3D.

Zijn er nog modellen welke met deze kunnen concurreren ? voor de moment ben ik deze laatste serieus aan het overwegen.
Ik ga binnen een maand a 2 maanden alleen wonen, als ik niks beters tegen kom voor rond die prijs en 50+" zal het deze worden denk ik.

/edit

zo net even de pricewatch doorgespit, ze slaan u echt dood met 50"+ voor rond de 800€, wordt dus nog een moeilijke keuze O-)

[ Voor 12% gewijzigd door C00P op 21-09-2011 21:14 ]

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51
Ter info: de Philips Ambilight weken zijn weer begonnen: http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage/ambilight

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

C00P schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:07:
Dank je.

Ik zou ook die 100€ bijleggen en gaan voor een 50"
Maar als je dan nog eens 100€ bijlegt heb je de Samsung PS51D550 welke meer futures heeft en 3D.

Zijn er nog modellen welke met deze kunnen concurreren ? voor de moment ben ik deze laatste serieus aan het overwegen.
Ik ga binnen een maand a 2 maanden alleen wonen, als ik niks beters tegen kom voor rond die prijs en 50+" zal het deze worden denk ik.

/edit

zo net even de pricewatch doorgespit, ze slaan u echt dood met 50"+ voor rond de 800€, wordt dus nog een moeilijke keuze O-)
Heb zelf een Sharp led 46 inch en een Samsung plasma 50inc, en ben toch veel meer te spreken over de warme tinten van de plasma en die paar cm merk je ook nog weer ook.
Zit nu regelmatig naar die Samsung te kijken en te denken; goh, best wel klein!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 21:31
Ik zie eigenlijks nergens prijsverlagingen op internet en in folders!?

Of zie ik alle aanbiedingen over het hoofd :+

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

het is een actie vanuit Philips met een vaste cashback op geselecteerde modellen (7000 serie en hoger). precieze kortingen staan achter de link die je quote.

normaal zit er inderdaad geen verdere prijsverlaging bij, omdat officiële dealers hiermee vaak op/onder webshop prijzen uitkomen en dus geen extra korting hoeven geven :)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:53

Bever!

3

Elk jaar na die kortingsweken daalt de adviesprijs van de tv's

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 21:31
Oke dus de webshops, waar de tv's standaard al een stuk scherper staan, doen niet eens mee aan deze actie?
Dan is er voor de consument tijdens deze actieweken dus niet echt voordeel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Samsung LE46D550 bij Saturn Tilburg voor €599 pricewatch: Samsung LE46D550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 11:48
Bij Internetshop: LG HLB-54S Soundbar voor € 349
staat ook al in de pricewatch: pricewatch: LG HLB54S
link: LG website.

[ Voor 0% gewijzigd door veldt000 op 23-09-2011 10:50 . Reden: edit: verkeerde topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
De SAMSUNG LE40D503 voor 419€

Dagaanbieding van de Media Markt. Ik krijg hem van hengelo ik weet niet of het landelijk is maar ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 19:21
Ik ben op zoek naar een Sony 46HX920, iemand die een adresje weet waar die in de aanbieding is? Of een Samsung UE46D8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Samsung LG 42LK430 LCD tv voor 399

http://www.bobshop.nl/nl/...430-lcd-tv/p37309?ref=m4n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51
Het voordeel is dat je nu voor de prijs van een webshop of net iets onder deze prijs, je TV gewoon kunt ophalen bij (bijv.) de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Bever! schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:19:
Elk jaar na die kortingsweken daalt de adviesprijs van de tv's
Zijn de kortingsweken nu ingegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-05 17:30
C00P schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:36:
[...]Zijn de kortingsweken nu ingegaan ?
Als je de ambilightweken bedoelt, ja.

Zie hier voor de info en voorwaarden.

• C00P
komen alle merken samen uit met nieuwe modellen, of verschilt dat nogal kwa datum ?

Dan zijn de beste aanbiedingen te verwachten denk ik :9

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
Vanaf morgen is deze Panasonic P42S30 bij de Wehkamp in de aanbieding, voor in ieder geval minder dan 500 euro. Hebben hier mensen met deze tv goede ervaringen?

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

C00P schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:40:
komen alle merken samen uit met nieuwe modellen, of verschilt dat nogal kwa datum ?

Dan zijn de beste aanbiedingen te verwachten denk ik :9
Meestal wel ja, maar dan heb je het over april.

Nu komen alleen de high-end modellen eindelijk op de markt. HX920 net verschenen, PFL9706 rond nu, LW950 iets later. Kleine prijsverlaging op de adviesprijzen misschien, maar geen reden voor grote acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Morfang schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:10:
Vanaf morgen is deze Panasonic P42S30 bij de Wehkamp in de aanbieding, voor in ieder geval minder dan 500 euro. Hebben hier mensen met deze tv goede ervaringen?
Het is zover, €449 is de prijs.

pricewatch: Samsung LE40D503 is €399,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05 16:34
Is de Samsung UE46D5000 toevallig nog ergens in de aanbieding? :)

pricewatch: Samsung UE46D5000

[ Voor 45% gewijzigd door MadMarine op 26-09-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolblue
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-05 10:47
Bij saturn deze week de LG 42LK430 voor € 379, iemand ervaringen met deze LCD TV?

pricewatch: LG 42LK430

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Coolblue schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:50:
Bij saturn deze week de LG 42LK430 voor € 379, iemand ervaringen met deze LCD TV?

Pfff...sound: 300W PMPO. Alleen daarop haak ik al af.

Gewoon een budget tv-modelletje met verouderde specs. Maar denk niet dat je hier moet zijn voor dit soort vragen. Probeer het eens in het lg tv ervaringen topic.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 11:31
De Samsung UE32D5000 is bij Media Markt Alkmaar maar €377 nu.... terwijl de laagste in pricewatch €415 is.

pricewatch: Samsung UE32D5000
brama schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:15:
[...]

Pfff...sound: 300W PMPO. Alleen daarop haak ik al af.

Gewoon een budget tv-modelletje met verouderde specs.
Dat het verouderde specs zijn geloof ik wel maar afhaken op 300w PMPO sound boeit toch weinig. Ik denk dat 99 van de 100 mensen wel een home cinema set heeft waar het geluid via gaat en als je dat niet hebt, dan interesseert het geluid je zo weinig dat die 300w PMPO ook niet boeit :P Snap alleen niet dat ze überhaupt nog reclame maken met PMPO, dat was echt iets voor Trust :')

[ Voor 59% gewijzigd door YoshiBignose op 26-09-2011 16:56 ]

Facts don't care about your feelings

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
http://hificorner.nl/aanbiedingen.html?limit=30&p=1

Vier dagen overstockkorting bij hificorner. Oa een philips 46pfl9705 voor 1199

Anoniem: 16941

http://www.wehkamp.nl/bee...b=15#productReviewsVragen

Philips Econova 42PFL6805H LED tv bij de Wehkamp voor 599
Goeie deal wel denk ik. Tv is qua opties wel wat karig (naar mijn idee), geen internetaansluitmogelijkheid en geen ambilight. Maar wel een zeer zuinige tv met afstandsbediening op zonne-energie :)

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:59
Van 29-9 tot 2-10 in de nieuwe Saturn in Nieuwegein de

444 euro voor de pricewatch: Samsung UE40D5003

Voldoet helaas net niet aan mijn eisen, anders was het een erg mooie deal geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door sander1989 op 28-09-2011 16:21 ]

............................

Anoniem: 260997

Coolblue schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:50:

Ik ben ook van plan deze te gaan halen, heb er verder niet veel verstand van. Maar is dit een beetje een goede keuze?

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Iemand die bij de Saturn Nieuwegein is langsgeweest en kan zeggen of ze de 46ex521 nog hebben ?
Laat maar, opening is morgen zie ik in de folder. Mocht iemand overdag langsgaan, ben ik evengoed wel geinteresseerd in bovenstaand.
Wil er morgen na werk langsrijden..

• YoshiBignose
Het zal nu wel allemaal al uitverkocht zijn als ik op twitter die kudde mensen zie om 6:00 :')

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 09:46

DancePlaza

ninja

Yippie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:27:
Iemand die bij de Saturn Nieuwegein is langsgeweest en kan zeggen of ze de 46ex521 nog hebben ?
Laat maar, opening is morgen zie ik in de folder. Mocht iemand overdag langsgaan, ben ik evengoed wel geinteresseerd in bovenstaand.
denk dat de aanbieding ook wel geldig is bij bcc / mediamarkt aangezien zij een laagste prijs garantie hebben

Van het kastje naar de muur lopen...

• YoshiBignose
Yippie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:27:
Ik kom er net vandaan en ze hadden er nog genoeg staan. Heb zelf de LG 50 inch plasma gekocht. Echt geen geld voor 500,- en het beeld zag er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Is inderdaad gelukt en je krijgt via een Sony actie nog de Wifi dongle gratis opgestuurd. Gelijk een PS3 erbij, omdat het kan ;)

Nadeel van de Plasma vind ik het verbruik, maar voor het geld veel tv inderdaad.

[ Voor 25% gewijzigd door Yippie op 30-09-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Klopt, maar ik kijk niet zo heel vaak TV dus de energierekening blijft beperkt. En is die Sony mooi? Ik vond het beeld ervan wel beter uit zien dan m'n LG, maar dat lijkt me ook logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Tegenwoordig hebben plasma's energy saving features. Mijn Samsung 42" plasma verbruikt ~ 100 watt. Dat is hetzelfde als de 42" Sony LCD die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28
het verbruik van moderne plasma's is in de praktijk slechts zo'n 10% hoger dan LCD tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Oooh oke :) maar goed ik neem aan dat grootte ook wel meespeelt. Ik had eerst een 32" nu 50" dus het verbruik zal wel omhoog gaan. Bluray is echt heel mooi en dan DTS via m'n 5.1 setje aangesloten met zo'n toslink kabel erbij is het bijna alsof je in de bios zit ;) 8)

Ik zit er denk ik zo'n 2.5 meter vanaf, best dichtbij dus, maar ik heb er totaal geen problemen mee. Mag nu alweer wat groter haha :D

Het enige nadeel is dat ik me nu ga irriteren aan dvdripjes die ik normaal altijd keek. Nu zie je pas echt hoe lelijk het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

de beperkte dvd en tv kwaliteit is natuurlijk ook de belangrijkste reden voor richtlijnen van kijkafstand/formaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
YoshiBignose schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:15:
[...]

Ik kom er net vandaan en ze hadden er nog genoeg staan. Heb zelf de LG 50 inch plasma gekocht. Echt geen geld voor 500,- en het beeld zag er goed uit.
Ik ben ook wel gecharmeerd door de LG, 500€ is echt wel een mooi prijsje.
Alleen jammer dat er geen reviews over te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Philflow schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:54:
Tegenwoordig hebben plasma's energy saving features. Mijn Samsung 42" plasma verbruikt ~ 100 watt. Dat is hetzelfde als de 42" Sony LCD die ik hiervoor had.
418O2 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:54:
het verbruik van moderne plasma's is in de praktijk slechts zo'n 10% hoger dan LCD tv's.
Verschilt natuurlijk per model, maar in dit geval:

Plasma: LG 50PV250
Consumption 191Wh
Standby (Off mode) 0.3W↓
Bron: LG

LCD Sony KDL46EX521
Power Consumption (in Download Acquisition Mode) : 0.02kWh / Day
Power Consumption (in Operation) max. : 103W
Power Consumption (in Standby) : 0.20W (120V)
Bron: Sony

Tuurlijk er zit wel 4" tussen, maar wel bijna dubbele verbruik als die aanstaat.
Maar goed als het je niet interesseert, wederom, bij die LG veel TV voor weinig geld.
Mijn broer had liever de Sony, en ik heb een Samsung. Zo houden we de concurrentie scherp ;)

Nu terug naar de aanbiedingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

twijfel twijfel, de philips 32PFL5606 bij plasma-discounter in de aanbieding (voor de slaapkamer). iets met philips en 60 jaar tv.

nog 45m bedenktijd :)
http://www.plasma-discoun...geeft-60-euro-korting.htm

[ Voor 6% gewijzigd door SYQ op 02-10-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als je een goedkope 32" zoekt, gewoon doen. Geen 100hz beeldverwerking maar prima contrast/kijkhoek.

[ Voor 8% gewijzigd door mr.paaJ op 02-10-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Kan nergens een fatsoenlijk review vinden, niet gek ook vanwege prijsklasse. Toch maar besteld. En volgens spec is die wel 100hz, of is dat een marketing praatje? (100hz PMR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

perfect motion rate... marketing geneuzel. Het geeft best een kwaliteit aan omdat elk merk nu een vergelijkbaar systeem hanteert, maar de eerste 100hz is nu geen bewegingsinterpolatie (helemaal niet erg vaak trouwens!) maar staat vooral voor het gebruik van LED. Van de 2010 modellen mag je de Hz meestal verdubbelen om ze gelijkwaardig te houden...

ik weet niet precies hoe Philips het verrekend, maar Samsung telt verschillende trucjes bij elkaar op:
paneelsnelheid + blinking LED + bewegingsverwerking + local dimming = maximaal 800hz

[ Voor 13% gewijzigd door mr.paaJ op 03-10-2011 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 21:43
Hypercarrefour Belgie;

Samsun PS51D6910 (supermooie afwerking!). 999€. Koopje.

iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Heren,

Nog ergens een mooie 32" in de aanbieding voor een leuke prijs (liefst zo goedkoop mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:04

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.