Ik heb pingchat vorige week geprobeerd. Ik heb helaas nog geen contacten om het mee uit te proberen, maar wat mij wel opviel is dat het programma zichzelf altijd opstart (bij dataverbinding ofzo?) en een aanslag is op je batterijduur.
Mmm raar bij mij moet ik echt het programma opstarten wil ik berichten krijgenDUTCHSPiRiT schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:28:
[...]
Bij mij blijft hij wel gewoon aanstaan hoor, op de achtergrond, en ik hoef het programma nooit op te starten om te zien of ik berichtjes heb. Overigens weer een nieuwe update vandaag. Jammer dat ze nooit vermelden wat er is veranderd. Maargoed, Pingchat! draait nu retestabiel, berichtjes komen aan, groepsgesprekken werken, foto's verzenden werkt en een prettige interface, wat mij betreft heeft dit programma het gewonnen van Whatsapp, maar dat komt misschien ook omdat ik niemand ken die Whatsapp gebruikt en inmiddels wel veel mensen aan het pingen heb gekregen...
Welke toestel/android versie heb jij??
Iets met taskkillers enzo. Verwijderen die troep johmklcln schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:47:
[...]
Mmm raar bij mij moet ik echt het programma opstarten wil ik berichten krijgen.
Welke toestel/android versie heb jij??
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Lol als ik niet eens taskkiller gebruik. Maar goed heb maar een hardreset gedaan misschien werkt app hierna wel goed.Sebazzz schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:52:
[...]
Iets met taskkillers enzo. Verwijderen die troep joh
Verwijderd
wie wil ff testpingen met mij,heb nog geen contacten;)
Ping ID:
Se x10mini
Werkt perfect;)
Ping ID:
Se x10mini
Werkt perfect;)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 00:14 ]
Ben ik de enige die het verschrikkelijk vervelend vind dat de berichten-threads op het interne geheugen opgeslagen worden? Verstuur wat foto's, en in no-time groeit de app naar 20~30 mb, waardoor je je conversaties weer kunt wissen... ook niet alleen de foto's, want dat kan dan weer niet, nee gelijk de hele conversatie
.
Iemand enig idee wat de toekomstplannen zijn wat dit betreft?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
Nu heb ik 2 vriendinnen met een BB,die kunnen me niet als lin1601 toevoegen,dus niet pingen??
Hoe kan dat dat?Ook niet als ik ze me mobilenummer geef
Dan krijg ik dus alleen sms
Hoe kan dat dat?Ook niet als ik ze me mobilenummer geef
je vriendinnen moeten ook pingchat! installeren
en niet proberen te pingen vanuit de blackberry ping app. Blackberry Messenger is namelijk een service exclusief voor devices van RIM
Verwijderd
Als je een individueel bericht ingedrukt houd dan kan je hem wel wissen hoorObiter dictum schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:23:
Ben ik de enige die het verschrikkelijk vervelend vind dat de berichten-threads op het interne geheugen opgeslagen worden? Verstuur wat foto's, en in no-time groeit de app naar 20~30 mb, waardoor je je conversaties weer kunt wissen... ook niet alleen de foto's, want dat kan dan weer niet, nee gelijk de hele conversatie.
Probeer dat eens bij een ontvangen/verstuurde foto...Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:55:
[...]
Als je een individueel bericht ingedrukt houd dan kan je hem wel wissen hoor
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
Ja dat werkt zeker. Het is wel even precies de juist plek aanraken, want soms high light hij iid niet.Obiter dictum schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:18:
[...]
Probeer dat eens bij een ontvangen/verstuurde foto...
Probeer de rechter of linkerbovenhoek van het ballonnetje
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 21:45 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:43:
[...]
Ja dat werkt zeker. Het is wel even precies de juist plek aanraken, want soms high light hij iid niet.
Probeer de rechter of linkerbovenhoek van het ballonnetje
wth... I stand corrected, het is idd mogelijk als je hem precies goed pakt... nevertheless is het storend dat de app zo bizar groot wordt -op het interne geheugen- na een tijdje vrolijk pingen...
PingChat! ook even geprobeerd op mijn Galaxy S, met twee anderen met een iPhone en een Galaxy S, werkt prima! Ook een vraagje, ik heb een aantal contacten op mijn homescreen/desktop, als ik daar op klik kan ik kiezen of ik ze wil bellen/smsen/mailen, is het misschien mogelijk om daar ook Pingen tussen te krijgen?
dat zou wel mooi zijn, als iemand dat voor elkaar krijgt.
Overigens was pingchat de laatste 2 dagen heel traag, maar ik vrees dat het aan mijn telefoon ligt. Heel de telefoon (pulse) hangt geregeld en ook (maar niet alleen) pingchat loopt dan vast.
Veel mensen zeggen wel dat whatsapp de strijd gaat winnen, maar pingchat is gratis. Smsen is voor vooral jongeren te duur. Dus dan lijkt het me toch dat pingchat grotere kans maakt om te winnen...
Overigens was pingchat de laatste 2 dagen heel traag, maar ik vrees dat het aan mijn telefoon ligt. Heel de telefoon (pulse) hangt geregeld en ook (maar niet alleen) pingchat loopt dan vast.
Veel mensen zeggen wel dat whatsapp de strijd gaat winnen, maar pingchat is gratis. Smsen is voor vooral jongeren te duur. Dus dan lijkt het me toch dat pingchat grotere kans maakt om te winnen...
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Je kan de custom tag PingChat toevoegen aan het contact of ze in je pingchat berichtenlijst koppelen met iemand uit je adresboek, en dan krijg je ook de pingchat optie erbij. PingChat werkt overigens ook prima voor mij, Whatsapp is wel net iets sneller. Overigens kost Whatsapp minder dan een biertje per jaar
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Hey, briljant! Is het ook mogelijk om op je homescreen een direct linkje te maken om een bericht naar een bepaald contact te versturen?Sebazzz schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:27:
Je kan de custom tag PingChat toevoegen aan het contact of ze in je pingchat berichtenlijst koppelen met iemand uit je adresboek, en dan krijg je ook de pingchat optie erbij. PingChat werkt overigens ook prima voor mij, Whatsapp is wel net iets sneller. Overigens kost Whatsapp minder dan een biertje per jaar
super! Dat werkt inderdaad.
Tja, ik heb geen moeite met de prijs, maar goed: ik heb meer dan 100 euro beltegoed staan: gewoon smsen is ook geen probleem voor mij
Ik denk alleen dat er onder de jeugd zat mensen zijn die het wel een probleem vinden.
Tja, ik heb geen moeite met de prijs, maar goed: ik heb meer dan 100 euro beltegoed staan: gewoon smsen is ook geen probleem voor mij
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Zo ver ik weet niet. Het is wel mogelijk om natuurlijk een link naar een contact te plaatsen of gewoon een shortcut naar PingChat zelfDRAFTER86 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:41:
[...]
Hey, briljant! Is het ook mogelijk om op je homescreen een direct linkje te maken om een bericht naar een bepaald contact te versturen?
Kan iemand ff een testping naar nuuwnhuus sturen? Hoop dat het hier goed werkt, heb de telefoon voor de zekerheid al gereboot.
Verwijderd
hallo mensen,
ik heb een vraag ik heb een htc legend waar ik whatsapp op heb geïnstalleerd
ik krijg heb niet aan de praat.
er is iets met een aanmelding probleem en ik blijf het proberen maar wil maar niet op schieten heel er vervelend
en ik zie jullie spreken op een update hoe kom ik daar aan.
en kan ik met vrienden die een blackbarry hebben ook pingen en dingen over sturen
al vast bedankt
groetjes robert
ik heb een vraag ik heb een htc legend waar ik whatsapp op heb geïnstalleerd
ik krijg heb niet aan de praat.
er is iets met een aanmelding probleem en ik blijf het proberen maar wil maar niet op schieten heel er vervelend
en ik zie jullie spreken op een update hoe kom ik daar aan.
en kan ik met vrienden die een blackbarry hebben ook pingen en dingen over sturen
al vast bedankt
groetjes robert
Lees het WhatsApp voor Android topic ff door.
Berichten naar BB gebruikers sturen kan, mits ze Whatsapp hebben, of PingChat als je dat gebruikt.
Berichten naar BB gebruikers sturen kan, mits ze Whatsapp hebben, of PingChat als je dat gebruikt.
[ Voor 42% gewijzigd door Jimster op 01-09-2010 01:37 ]
Verwijderd
ik heb het door genomen
De beta is al te downloaden van de site van WhatsApp,
echter kun je deze niet activeren als je geen officiële beta-tester bent
hoe moet ik dat dan wel doen of hoe krijg toegang toot die dienst groetjes robert
hoe moet ik dat dan wel doen of hoe krijg toegang toot die dienst groetjes robert
Waarom vraag je dit in dit topic dat over PingChat gaat?Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 02:01:
ik heb het door genomen
En je antwoord staat gewoon in het WhatsApp topic hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Jimster op 01-09-2010 02:03 ]
GoT is geen helpdesk, een beetje eigen initiatief en inzet dus. En daar hoort ook bij dat je in het juiste topic post, zoals hierboven al aangehaald.Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 02:01:
ik heb het door genomen
WhatsApp voor Android
Nogmaals de link. Daar staat alles in. En ga nou niet weer dit topic (dat over PingChat gaat, wat anders is dan WhatsApp) vervuilen met vragen over WhatsApp.
Nogmaals de link. Daar staat alles in. En ga nou niet weer dit topic (dat over PingChat gaat, wat anders is dan WhatsApp) vervuilen met vragen over WhatsApp.
[ Voor 14% gewijzigd door Jimster op 01-09-2010 02:22 ]
ik heb hem ook geinstalleerd.
Ik krijg geen witte led bij nieuw bericht, maar een groene die na 2 keer knipperen verdwijnt (HTC Desire).
In Pingchat zelf is dit niet in te stellen toch?
Ik krijg geen witte led bij nieuw bericht, maar een groene die na 2 keer knipperen verdwijnt (HTC Desire).
In Pingchat zelf is dit niet in te stellen toch?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik krijg bij PingChat! nog altijd geen LED notificatie. Is het trouwens bij anderen ook zo dat PingChat! geen rekening houdt met de globale geluidsinstellingen?
Als ik het geluid helemaal uitzet blijft PinChat! vrolijk doorgaan met trillen en zijn deuntje als ik een bericht ontvang...
Als ik het geluid helemaal uitzet blijft PinChat! vrolijk doorgaan met trillen en zijn deuntje als ik een bericht ontvang...
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Is de server down of ligt het aan mijn telefoon?
Edit:
Lag aan mijn telefoon, hij stond ineens niet meer bij mijn downloads in de market (terwijl ik hem wel kon openen). Opnieuw gedownload en geinstalleerd en toen deed ie het weer.
Edit:
Lag aan mijn telefoon, hij stond ineens niet meer bij mijn downloads in de market (terwijl ik hem wel kon openen). Opnieuw gedownload en geinstalleerd en toen deed ie het weer.
[ Voor 66% gewijzigd door madmaus op 02-09-2010 12:10 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Je krijgt dan bij het aangegeven contact de pingchat info aan maar hij maakt ook een gmail user extra aan. Ik snap niet waar dit voor nodig is. Als je die ook weggooit dan is de koppeling ook weg. Dit vind ik wel irritant.Sebazzz schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:27:
Verwijderd
Bij me x10 mini als ik me pingcontacten koppel,en ga via me adressenboek,staat er idd ook ping bij
Verwijderd
Ik snap mensen niet... Waarom niet gewoon lekker google talk gebruiken. Werkt perfect!! Volgens mij weet de helft van de android gebruikers niet eens wat het is. Terwijl dat super werkt.
Klasgenoot van me ook met zijn milestone... Ik zei gebruik je ook google talk? Zegt hij: google wat??
Toen liet ik het hem zien... Nu gebruikt hij het ook haha..
En me vriendin heb oom gewoon google talk op haar nokia.. En het is ook verkrijgbaar op blackberry etc....
Klasgenoot van me ook met zijn milestone... Ik zei gebruik je ook google talk? Zegt hij: google wat??
En me vriendin heb oom gewoon google talk op haar nokia.. En het is ook verkrijgbaar op blackberry etc....
Misschien omdat google talk alleen op de android beschikbaar is?Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 01:50:
Ik snap mensen niet... Waarom niet gewoon lekker google talk gebruiken. Werkt perfect!! Volgens mij weet de helft van de android gebruikers niet eens wat het is. Terwijl dat super werkt.
Ik denk dat het toch vooral met de naam te maken heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 01:50:
Even pingen ligt toch wel heel lekker in de mond.
Een tijdje geleden heb ik Pingchat! al eens geprobeerd en nu heb ik de app weer geïnstalleerd. Beide keren nam de levensduur van de accu dramatisch af. Meer mensen die dit ervaren?
Hier echt totaal geen last van... Zou ook niet moeten, aangezien hij niet constant actief verbinding heeft/zoekt ofzo...Morgion schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:52:
Een tijdje geleden heb ik Pingchat! al eens geprobeerd en nu heb ik de app weer geïnstalleerd. Beide keren nam de levensduur van de accu dramatisch af. Meer mensen die dit ervaren?
Is dit topic een beetje dood?
Ik gebruik nu Pingchat, en dat bevalt prima. Whatsapp is toch nog steeds een betaalde app? (na een trial periode).
Ik heb al gezocht, maar er is nog steeds niet iets dergelijks voor berichten tussen Android en Windows Mobile?
Ik gebruik nu Pingchat, en dat bevalt prima. Whatsapp is toch nog steeds een betaalde app? (na een trial periode).
Ik heb al gezocht, maar er is nog steeds niet iets dergelijks voor berichten tussen Android en Windows Mobile?
Verwijderd
Ik sluit me hierbij aan. Het is erg fijn in gebruik in ieder geval.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 01:50:
Hmm, even getest, en dat is wel verbeterd. Volgens mij deed 'ie het vroeger niet zonder dat je eerst de app op de telefoon opgestart had.
Net even getest met een vers geboote telefoon, en het berichtje komt inderdaad binnen.
Even verder testen
Net even getest met een vers geboote telefoon, en het berichtje komt inderdaad binnen.
Even verder testen
Verwijderd
Sinds ik de 2.4 update heb geïnstalleerd schiet mijn batterijverbruik omhoog.
Hij lijkt constant te willen verbinden.
Hij lijkt constant te willen verbinden.