LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
*momelt iets over hebben van braziliaanse ex*GNOOM172 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:57:
Er zijn nu denk ik wel een stuk of 200 miljoen groenevuvuzela's over.... Daar is altijd wel plek voor te maken toch?
![]()
Gewoon doorgaan met je mod, gaat er prima uit zien!
ziet er idd goed uit, ik hoop alleen dat je alles HEEL goed schuurt voordat je verft,
ja, daag.
Ik ben trouwens wel weer een stukje verder. Ik heb de bal nu bijna helemaal rond, en alleen de opening voor de deurtjes is nog open.

Hier is weer een update. Ik ben voornamelijk bezig geweest met schuren, maar dat zie je niet zo goed.
Zo was de bovenkant voor het schuren

En zo werd het na het grof schuren. Ik kwam er achter dat ik dus niet precies genoeg hebt gewerkt, want de kitlijnen lopen anders dan de vlakken.

Verder nog wat foto's van de bal zoals hij er nu bij staat:

En we sluiten af met een shot van de binnenkant. Dit krijg ik waarschijnlijk niet op tijd allemaal netjes, maar dat is ook niet nodig. Het gaat tenslotte om wat je kunt zien

Dit was de update weer.
[ Voor 4% gewijzigd door boazkl0p op 03-07-2010 14:54 ]
M'n camera is al vrij oud/brak. Maar het hout is uiteraard gewoon recht.Adib schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:45:
Op sommige plaatjes lijkt het of het hout naar binnen buigt, dat is vast niet zo he?
Ik ga een sata schijf gebruiken. En hoeveel moet die kabel dan gaan kosten?Joukea schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:43:
Leuke mod! Ik weet niet of je een SATA schijf gaat gebruiken maar ik heb eventueel nog wel een knal-oranje sata-kabel liggen...
Ja, met je leuke briefje er bij. Maar het ziet er goed uit. BedanktFusioxan schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:00:
Over verzenden gesproken, is dat dingetje van mij al aangekomen?
↓ volgende bericht hieronder ↓
offtopic: Heerlijk deze fan staat meteen op de frontpage
ontopic: ben benieuwd, ga zo door!
"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."
Nu ik dit weet ga ik wss alsnog iets maken, weet nog niet wat.
Maar ga jij vooral zo door, want het ziet er echt goed uit!
staan hele duidelijke regels hoor..Ianovski schreef op maandag 05 juli 2010 @ 00:14:
Hey, ik zie je mod nu pas, ziet er goed uit. Ik was zelf ook van plan om mee te doen, maar ik dacht (weet ook niet waarom) dat je alleen mee mocht doen met een Cooler Master kast. Maar dat is dus niet zo?
Nu ik dit weet ga ik wss alsnog iets maken, weet nog niet wat.
Maar ga jij vooral zo door, want het ziet er echt goed uit!
ja, daag.

Nou, er is weer een leuke update
Dit leuke dingetje had ik opgestuurd gekregen van Fusioxan.

Zo zag hij er eerst uit

Toen kwam er een gat in

En toen paste hij er leuk in

En toen had ik alles geschuurd.

En toen ging ik alles maar eens in de grondverf zetten

Ik ben ook al bezig gegaan met te plamuren, maar daarover de volgende update meer.
Ondanks dat alle naden niet perfect zijn (althans op de foto's) weet ik heel goed dat het donders moeilijk is driedemensionaal elk vlak op te maken. Het ziet er goed uit en ik denk dat het geheel er echt goed uit zal zien.
Lekker zo doorgaan zeg ik!
jammer dat het een "zwabberbal" lijkt te worden, maar daar hebben ze op het WK ook last van. Sterker nog, ik zou deze MOD de "real mopfootball" noemen

Dank u
De naden gaan nog geplamuurd worden. En ik ben zojuist er achter gekomen dat mijn vader plamuren leuk vind, en aangezien ik het een rotklusje vindkenicky schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:09:
Ik volg deze casebuild al een tijdje, en ben onder de indruk.
Ondanks dat alle naden niet perfect zijn (althans op de foto's) weet ik heel goed dat het donders moeilijk is driedemensionaal elk vlak op te maken. Het ziet er goed uit en ik denk dat het geheel er echt goed uit zal zien.
Lekker zo doorgaan zeg ik!

Ik hoop maar dat ik in de prijzen valGNOOM172 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:40:
Echt een hele leuke mod aan het worden, ik zie een winnaar![]()
jammer dat het een "zwabberbal" lijkt te worden, maar daar hebben ze op het WK ook last van. Sterker nog, ik zou deze MOD de "real mopfootball" noemen

Maar is ook wel logisch, want de echte goede mods hebben even wat tijd nodig.
En hoezo een zwabberbal? dat vat ik even niet. Kan ook komen door de vreugde dat ik zojuist mijn rapport heb opgehaald, over ben, en vakantie heb!!!
De Jubilani (de bal die gebruikt word voor dit WK) ''zwabbert'' alle kanten op volgens de spelers.boazkl0p schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:27:
En hoezo een zwabberbal? dat vat ik even niet. Kan ook komen door de vreugde dat ik zojuist mijn rapport heb opgehaald, over ben, en vakantie heb!!!
Hier staat een artikel erover.
Verder een leuk idee, ben benieuwd wanneer hij klaar is en uiteraard hoe hij er dan uitziet
Ohja, nog gefeliciteerd met het overgaan he
[ Voor 3% gewijzigd door xPhantom op 09-07-2010 10:37 ]
Ok, bedanktxPhantom schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:37:
[...]
De Jubilani (de bal die gebruikt word voor dit WK) ''zwabbert'' alle kanten op volgens de spelers.
Hier staat een artikel erover.
Verder een leuk idee, ben benieuwd wanneer hij klaar is en uiteraard hoe hij er dan uitzietTot dan, lurk ik lekker verder
.
Ohja, nog gefeliciteerd met het overgaan he
Nog gefeliciteerd met het overgaan

Er is weer een update over de zwabberbal.
Allereerst heb ik mijn vader lekker laten plamuren, en dat is nu af. Maar de foto's gaan voornamelijk over het scharnier wat ik uiteindelijk toch goed vast heb gekregen.
Dit was de eerste versie hoe ik het wou monteren

Ook aan de andere kant moest even een plankje worden gemaakt wat weer vastgelijmd kan worden op een zeshoek.

Let maar niet op de kitresten op het plankje. Ik wou alvast de zeshoek er aan vast maken. Natuurlijk kwam alles weer los, want de kit was nog lang niet droog...

Helaas was het niet sterk genoeg, dus moesten er aan de zijkanten verstevigingen worden gemaakt

En uiteindelijk heb ik ik nog wat zeshoeken bijgemaakt, en het zo op laten drogen.

Er zit nu wel een grote kier bij het scharnierpunt omdat hij anders niet open kon. Dit ga ik nog wel wat beter camoufleren.
Dit was de update weer. De bal is nu bijna helemaal dicht
Dus deze gaat ook werkelijk afgemaakt worden. Maar ik kom er wel achter dat ik het nog druk krijg in de vakantie
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Jaboazkl0p schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:56:
Ik heb even een vraagje aan de mensen hier. Zouden groene leds die schuin naar beneden schijnen leuk zijn om het gras na te bootsen? En is dat gewoon een kwestie van wat stroom van een molex aftappen, en dan via een weerstand naar allemaal ledjes parallel laten gaan?
Hij is niet zo scheef als hij op de foto staat. Verder is het natuurlijk de achterkant van de kast, dus het valt mee. Als alles eenmaal geplamuurd, geschuurd, en geverfd is zal je het amper meer zien.Xenomorphh schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:06:
Die middelste bruine 6 hoek is die nou zo scheef? Zou erg zonde zijn..
Dat uiteraardBlue-Tiger schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:11:
JaPak dan wel een molex verlengkabeltje oid zodat je niet in je voeding hoeft te knippen he
Maar ik heb dus maar 1 weerstand nodig voor alle ledjes?
[ Voor 4% gewijzigd door boazkl0p op 20-07-2010 17:41 ]
Als je die weerstand in serie aansluit voordat je de ledjes parallel split heb je idd maar 1 weerstand nodig.boazkl0p schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:41:
[...]
Hij is niet zo scheef als hij op de foto staat. Verder is het natuurlijk de achterkant van de kast, dus het valt mee. Als alles eenmaal geplamuurd, geschuurd, en geverfd is zal je het amper meer zien.
[...]
Dat uiteraard
Maar ik heb dus maar 1 weerstand nodig voor alle ledjes?
Ok, bedankt. Dat moest ik even zeker weten. En denk je dat het een beetje mooi gaat staan?Blue-Tiger schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:46:
[...]
Als je die weerstand in serie aansluit voordat je de ledjes parallel split heb je idd maar 1 weerstand nodig.
Tuurlijkboazkl0p schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:49:
[...]
Ok, bedankt. Dat moest ik even zeker weten. En denk je dat het een beetje mooi gaat staan?
Let op! je kunt niet 1 weerstand pakken en daar meerdere leds parallel achter zetten. Dan kunnen ze alsnog kapot!boazkl0p schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:49:
[...]
Ok, bedankt. Dat moest ik even zeker weten. En denk je dat het een beetje mooi gaat staan?
http://faq.tweakers.net/cme/ledweerstand.html
Je kunt ze vaak het beste per 3 in serie zetten met 1 weerstand op 12volt.
Ok, dat vermoedde ik al. Nouja, dan maar even wat leds en een weerstandje van 100 ohm. Kost toch allemaal niks_ferry_ schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:11:
[...]
Let op! je kunt niet 1 weerstand pakken en daar meerdere leds parallel achter zetten. Dan kunnen ze alsnog kapot!
http://faq.tweakers.net/cme/ledweerstand.html
Je kunt ze vaak het beste per 3 in serie zetten met 1 weerstand op 12volt.
Ik ga deze led's gebruiken, maar weet iemand hoeveel volt deze nodig hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door boazkl0p op 20-07-2010 18:31 ]

If water polo was easy, it would be called football
ja, daag.
Nee, zoals ik al zei ik doe er geen plaat onder. En er zouden heel veel krassen op die plaat komen.Remmes_NT schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:06:
wat ik zou doen = plexi plaat eronder, groene leds erin
voorkom double posteboazkl0p schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:15:
Even een mini-update. Ik ben net 2 weken op vakantie geweest. Vandaar het uitblijven van updates dus. De ledjes, weerstanden, en die zooi zijn binnen, dus ik kan binnenkort gaatjes gaan boren. Het solderen doe ik pas nadat ik hem helemaal heb geverfd.
en wk is over
Achja, die dubbelpost is natuurlijk niet echt netjes, maar het was al wel weer 2 weken geleden dat ik dat bericht plaatste. En het wk is voorbij, maar de wedstrijd nog niet he
lette nie op, kwee neits van die wedstrijd dusboazkl0p schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:29:
[...]
Achja, die dubbelpost is natuurlijk niet echt netjes, maar het was al wel weer 2 weken geleden dat ik dat bericht plaatste. En het wk is voorbij, maar de wedstrijd nog niet he
[img]error.jpg[/img]
Dan zou ik volgende keer maar ook echt lezen. Want het staat gewoon in de openingspost!
Maar KUTGW!!

Eindelijk weer eens een update!
Mijn bestelling van ledjes, weerstanden en andere meuk is binnen. De ledjes die ik ga gebruiken zijn helder groen.

Verder hier nog even een fotootje van de hardware die erin gaat komen.

Maar nu terug naar de voetbal. Het deurtje zit er nu al helemaal in

Ook zit er een gat waar de kabels door naar buiten gaan komen. Denk aan vga, muis, toetsenbord, enz.

Omdat ik het toch nooit helemaal 100% netjes kreeg heb ik van een kabelgoot plastic strips gesneden, en die gebruikt om de kiertjes te camoufleren

Hier hebben we weer een typisch voorbeeld van mijn camera die alles krom en scheef op de foto zet. Ik heb 2 latjes erin gelijmd, waarop mijn moederbord komt te rusten. Alleen lijkt het op de foto bijna alsof ze bijde schuin staan

Ik heb in het linker latje een gat moeten maken, omdat het scharnier anders in de weg zat. Dit is natuurlijk weer wat ruim, maar het is nog stevig genoeg.

Ook heb ik alvast de gaatjes geboord waar de ledjes in komen te zitten. Ik ga het allemaal pas solderen als de kast geverfd is, omdat ik anders de ledjes meeverf.

Ik verwacht redelijk snel weer een update, waarin beter word uitgelegd hoe ik alles ga monteren. Tips/commentaar/kritiek o.i.d. zijn welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door boazkl0p op 09-08-2010 18:51 ]
Heeft niets met de camera in jouw hand maar met de imageprocessor achter jouw ogen te maken. Als je de schuine kantjes bovenin de foto afdekt en naar de latjes onder op de foto kijkt staan ze gewoon recht.boazkl0p schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:50:
Hier hebben we weer een typisch voorbeeld van mijn camera die alles krom en scheef op de foto zet. Ik heb 2 latjes erin gelijmd, waarop mijn moederbord komt te rusten. Alleen lijkt het op de foto bijna alsof ze bijde schuin staanDit is in werkelijkheid natuurlijk recht. Bedenk wel dat de uiteinden van de latjes schuin zijn.
Had je niet beter de contacten op het moederbord kunnen verlengen (eventueel met verlengkabels) en de kabelaansluitingen naast de stroomconnector naar buiten laten komen? Mijn €0.02.
You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
Inderdaad zeg. GrappigThomVis schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:00:
Heeft niets met de camera in jouw hand maar met de imageprocessor achter jouw ogen te maken. Als je de schuine kantjes bovenin de foto afdekt en naar de latjes onder op de foto kijkt staan ze gewoon recht.
Welke contacten op het moederbord? Ik snap dit niet helemaalHad je niet beter de contacten op het moederbord kunnen verlengen (eventueel met verlengkabels) en de kabelaansluitingen naast de stroomconnector naar buiten laten komen? Mijn €0.02.
Komt dat moederbordje uit een Dell? Want ik zie zo een groene klips aan het pcie slot.
Come to the dark side.... we have cookies!
Klopt! En verder staat er ook nog leuk groot dell op het bordjealopex schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Komt dat moederbordje uit een Dell? Want ik zie zo een groene klips aan het pcie slot.
Ennuh, gefeliciteerd he!
[ Voor 3% gewijzigd door boazkl0p op 09-08-2010 22:34 ]
PS/2, USB, VGA/HDMI aansluitingen maken uit het zicht (onderkant/achterkant van de case) en die doorverbinden met de aansluitingen op het moederbord. Hetzelfde als wat je met de stroomstekker gedaan heb dus.boazkl0p schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 18:50:
Welke contacten op het moederbord? Ik snap dit niet helemaal
[ Voor 8% gewijzigd door ThomVis op 10-08-2010 09:41 ]
You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
Dan zou ik alle connectoren moeten bestellen, veel gaten boren, veel solderen, en dit is ook zeer netjes. Ook is er niet meer zo heel veel tijd om hem af te maken. Dus vandaar.ThomVis schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:21:
[...]
PS/2, USB, VGA/HDMI aansluitingen maken uit het zicht (onderkant/achterkant van de case) en die doorverbinden met de aansluitingen op het moederbord. Hetzelfde als wat je met de stroomstekker gedaan heb dus.

Eindelijk weer eens een update van mij
Dat moet ook wel, want over 2 dagen moet ik hem klaar hebben. Nu kan ik je vertellen dat hij al bijna klaar is, alleen de hardware nog inbouwen, en wat soldeerwerk
Er waren eens 2 latjes

Ze werden aangepast

En een ander latje werd er op geschroefd

Alles netjes verzonken met een nieuw verzinkboortje meegenomen uit Duitsland tijdens de vakantie

Toen werd er nog een stukje afgezaagd, en was hij klaar

Verder was er ook een plankje

Dat werd zo gezaagd

Er werden wat gaten in geboord, en een fanhole

En tadaa! De voeding hing er onder

Verderop werden ook nog wat gaatjes geboord

Ik had ietswat te weinig ruimte genomen om een molex in de hdd te krijgen, dus daarom werden er nog 2 gaatjes geboord, en schoof het wat op (volgen jullie dit?)

En met de schroefjes er door heen kan de hdd er onder komen te hangen

En vervolgens komen de latjes en het plankje zo in de voetbal.

Die middelste plank zit er dus 'los' in, maar word door zwaartekracht en de latjes onder en aan de zijkant op zijn plaats gehouden

Tot slot heb ik nog een gat gemaakt voor de aan/uit schakelaar. Die komt onderaan verstopt, bij de power aansluiting. Ook heb ik daar nog een gat gemaakt voor de schakelaar van de ledjes, maar daar heb ik geen foto van.

Tot slot heb ik de voetbal helemaal wit geverfd, en rond alle vijfhoeken tape geplakt, zodat ik die straks zwart kan gaan verven.

Dat tape heeft mij een boel extra werk bezorgt, want toen ik het eenmaal er af wou halen, bleef er een lelijk lijmspoor achter. Daarom heb ik de voetbal helemaal opnieuw moeten schuren en verven, maar daarover in de volgende update meer.
Waarschijnlijk komt morgen de laatste update, en de foto's die ik ga gebruiken voor de wedstrijd. Hopelijk kan ik met dit gevaarte in de prijzen vallen
K volg m al een tijdje in stilte, maar voor zo een mooi werk kan ik moeilijk blijven zwijgen
Echt nice gedaan
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Gestoord word je toch...
Dat vind ik altijd leuk om te horen maar van jou vind ik het echt SUPER! Jij bent 'mijn grote voorbeeld' op het gebied van werken met mdf. Dus bedankttomcat175 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:37:
super mod![]()
K volg m al een tijdje in stilte, maar voor zo een mooi werk kan ik moeilijk blijven zwijgen![]()
Echt nice gedaan

Als jouw b'day 31 augustus is wel ja
Het moest ook origineel zijn, anders maakte ik sowieso geen kans in deze wedstrijd.Alpha89 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:56:
Booh ziet er goed uit allemaal! Wel een origineel idee een voetbal! Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Succes!
Ik zal de exacte maten hier vanavond wel even neerzetten.Blue-Tiger schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:17:
Als ik zo zie hoe je de voeding en harddisk hebt ingebouwd (op die plank), is die bal (aka HEXAGON) toch een stuk groter dan ik hem had ingeschat!Super mod om te volgen en ik wens je veel succes met de contest!
enige opmerking is maak er foto's van met een fatsoenlijke camera want de bal lijkt schots en scheef te staan als maar wat
de conectors ook al eens omgedraaid?boazkl0p schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:46:
TEASERUPDATE
[afbeelding]
(klikbaar)
[afbeelding]
(klikbaar)
Het enige probleem nu is nog dat 3 ledjes het niet doen![]()
Maar nieuwe bestellen kan ook niet meer, dus ik zal wel even zien hoe ik dit ga oplossen
If water polo was easy, it would be called football
Ja, zie ik nu ook. Is wel raar, want ik heb voor de gelegenheid even de camera van mijn pa gepakt omdat die beter zou zijnBlietZ schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:00:
ziet er goed uit
enige opmerking is maak er foto's van met een fatsoenlijke camera want de bal lijkt schots en scheef te staan als maar wat
Nouja, morgen met een goede belichting nog maar eens proberen...
Was het maar zo simpel. Dat een led werkt als een diode (vandaar ook de naamde conectors ook al eens omgedraaid?
Ik zie het probleem niet.BlietZ schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:00:
ziet er goed uit
De foto's zijn niet recht van voren gemaakt, dus lopen lijnen die waterpas zijn irl, hier schuin door het beeld.
Logisch, lijkt mij.
Sowieso gaat een andere camera dat niet oplossen, alleen een ander standpunt.
EB cardetailing tot aan uw huis
Zie pmEdiejo schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 07:38:
Ik heb nog zat groene led's liggen (5mm) dus als je er een paar nodig heb dan hoor ik het wel. Mooi eindresultaat trouwens!

Hij is AF!!!
Na deze logo's te hebben geprint

Hebben ze als mal gediend, en zijn nu op de bal geverfd

Verder is er nog een boel gesoldeerd binnenin

Dus stroom er op

En dan doen de ledjes het

Hier nog eens wanneer het iets donkerder is

Ook heb ik in het deurtje een soort mesh gemaakt van een vlakje, door er een stukje mesh overheen te leggen, en dan telkens gaatje te boren.

En dan hier nog een paar overzicht shots

Het deurtje

Wat er in zit

En nu maar allemaal op mij gaan stemmen
Uhm, goede vraagdavevogel0 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:41:
vraagje werkt ie ook (zie geen videokaart/ ram geheugen)?
Hij werkt wel zodra ik de rest van de hardware erin zet. Maar het heeft geen nut om een werkende computer buiten te hebben zonder randapparatuur, terwijl je er alleen maar foto's van hoeft te maken
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik was van plan om de binnenkant knal-oranje te spuiten, maar dat is er vanwege de deadline niet van gekomenSnoeiKoei schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:56:
Zou wel fraai zijn als de binnenkant ook netjes afgewerkt werd, verder erg origineel en mooi uitgevoerd!
Nee, nog niks. Ik zie wel dat de admin op het techpowerup forum een beetje teleurgesteld is in ons "geeks", vanwege het lage aantal inzendigenBlue-Tiger schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:41:
Heb net even die contest doorgelezen en de andere mods inmiddels ook al te zien. Staan een aantal leuke tussen maar de opkomst voor deze contest was maar marginaalGeen votings enzo, weet je al iets?
Maar ik blijf gewoon hopen

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Maar wel heel mooi werk, leuk idee en strak in elkaar gezet.
En meteen actueel voor het EK van 2012
Ik hoop zeker dat je gaat winnen
Mee eensXenomorphh schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:51:
Toch vind ik jou kast toch 1 van de meest gemodde, meesten hebben alleen een spuit job gedaan
Als er in 2012 weer ergens een ek contest word gehouden kan ik weer mooi deze foto's insturenAktiveHate schreef op woensdag 08 september 2010 @ 07:52:
Eigenlijk is dat dan weer niet echt een gemodde want het is gewoon een vanf niks gemaakte kast
Maar wel heel mooi werk, leuk idee en strak in elkaar gezet.
En meteen actueel voor het EK van 2012
IK OOK!!!Ik hoop zeker dat je gaat winnen

Ik heb een pm gekregen van de admin op het techpowerup forum dat ik heb gewonnen. Moest een mail sturen om mijn prijs te claimen. Ik weet dus nog niet of gewonnen ook eerste plaats betekent, maar ik heb in ieder geval een prijs binnen
Dit bericht is het (zonder dat van dat emailadres, voor het geval iemand er met mijn prijs vandoor wil gaan XD)
cooler master football fever contest
hi,
your submission won.
Thanks!
-w1zzard
[ Voor 29% gewijzigd door boazkl0p op 09-09-2010 15:12 ]
Casemod: Cubeleon

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Op welke prijs gok je het liefst?

[ Voor 17% gewijzigd door GNOOM172 op 09-09-2010 17:26 ]
Nogmaals, mooie mod hoor
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Thank you!brinkdinges schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:21:
Lekker direct berichtje zegMaar gefeliciteerd, het lijkt me gewoon de eerste plaats
Bedankt, en nogmaals bedankt voor de ledjes he!Gwannoes schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:27:
Ook vanaf hier een hartelijk gefeliciteerd!
![]()
![]()
Als het de muis is ook?Blue-Tiger schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:30:
Gefeliciteerd!!!![]()
Straks natuurlijk je prijs in de voetbal stoppen he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank uXenomorphh schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:44:
Gefeliciteerd! Was zeker de meest orriginele case!
Ik heb nog eens nagevraagd aan w1zzard, maar hij wist niet welke prijs ik zou krijgen. Volgens mij weet ie helemaal niks, behalve dat ik een van de winnaars ben_ferry_ schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:45:
Gefeliciteerd! Heb de andere inzendingen niet gezien, maar je zal vast wel 1e zijn
Ik wil natuurlijk de EVGA Classified SR-2GNOOM172 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:23:
Ook gefeliciteerd!
Op welke prijs gok je het liefst?Ik zou ze allemaal claimen, er waren zo weinig inzendingen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedanktvraagjez schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:05:
Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat je alles krijgt of ze iets aan je geven en de rest houden. Die stickermods/andere zooi die was gepost is gewoon geen prijs waard.
Nogmaals, mooie mod hoor
[ Voor 11% gewijzigd door boazkl0p op 09-09-2010 19:48 ]
Zo zie je maar dat al dat werk dubbel en dik de moeite waard is

Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Hangt natuurlijk van de prijs aftomcat175 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:43:
heel vet!![]()
Zo zie je maar dat al dat werk dubbel en dik de moeite waard is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het is wel leerzaam en leuk geweest, en dat is ook wat waard.
Omdat er zo weinig inzendingen waren zijn er gewoon winnaars gekozen. Stemmen is dus niet mogelijk
Ik hoopte het ook maar ik heb 'maar' een cooler master silent pro gold 1000w voeding gewonnendralix schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:11:
ik hoop voor je dat je dat sr-II moederbord wint
Ik weet het nietdralix schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:16:
welke mod had dan het mobo gewonnen? ik vond die van jou namelijk het beste
Helaas zijn er niet gewoon stemmen geteld, maar heeft iemand van coolermaster besloten
Maarja, die voeding is ook wel leuk