Verwijderd
Je komt ze inderdaad wel tegen.. een keer als glados wat cubes opruimt, en wanneer Wheatly je probeert te crushen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ze als onderdeel van een chamber tegenkwamThe Zep Man schreef op maandag 25 juli 2011 @ 08:25:
[...]
Ik weet niet welke single player jij gespeeld hebt, maar in Portal 2 single player ben ik zeker weten enkele crushers tegen gekomen.spoiler:Zoals het punt waarop Wheatley je wilt vermoorden, maar ook op andere locaties tussen de test chambers.
inderdaad dat bedoelde ik ook. niet in testchambers omdat het anders te moeilijk zou worden.Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:05:
[...]
Je komt ze inderdaad wel tegen.. een keer als glados wat cubes opruimt, en wanneer Wheatly je probeert te crushen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ze als onderdeel van een chamber tegenkwam
heb portal2 ook met audiocommentaar gespeeld. daar haden ze het ook over crushers. vandaar.
ora et labora
Inderdaad wel een behoorlijk gaaf filmpje! Jammer dat je in de games geen soldaatjes tegenkomt, daar had je vast wel wat gave dingen mee kunnen doen in combinatie met je portal-gun
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
wild mutant space hamsters
De eerste cube vond ik erg goedpkopf schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:29:
Idd een gaaf filmpje, mooi gemaakt! Toch hoop ik niet dat iemand het idee krijgt om de portal games te gaan verfilmen, dat lijkt me heel snel erg richting 'Cube' gaan.
Blaat het niet dan schaapt het niet
Verwijderd
Is dus inderdaad een tijdelijke promotie aangezien sommige scholen gebruik maken van Portal om ruimtelijk inzicht etc te testen/leren.
Tell your friends, dit is dus letterlijk de eerste game gratis voor alles en iedereen met een steam account.
Edit:
Bedankt voor de tip Encarta, denk dat je veel mensen veel plezier doet met het melden van deze actie.
[ Voor 16% gewijzigd door Demoterror op 17-09-2011 00:11 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Nee, Portal is al eens eerder gratis geweest en volgens mij enkele andere games ook nog.Demoterror schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 00:10:
http://www.learnwithportals.com/
Is dus inderdaad een tijdelijke promotie aangezien sommige scholen gebruik maken van Portal om ruimtelijk inzicht etc te testen/leren.
Tell your friends, dit is dus letterlijk de eerste game gratis voor alles en iedereen met een steam account.
Edit:
Bedankt voor de tip Encarta, denk dat je veel mensen veel plezier doet met het melden van deze actie.
-- Edit: via Steam waren (en sommigen zijn het nog steeds) gratis te downloaden: Alien Swarm, Moonbase Alpha, Portal en Team Fortress 2. Dat zijn dan tenminste diegene die ik ken.
[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 17-09-2011 00:15 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
http://store.steampowered.com/dlc/620/
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
FREE PORTAL 2 DLC SHIPPING OCTOBER 4th
"Portal 2: Peer Review" Available on PC, Mac, PS3 and Xbox 360
September 29, 2011 -- Valve, creators of best-selling game franchises (such as Half-Life and Counter-Strike) and leading technologies (such as Steam and Source), today announced the free DLC update for its bestselling game franchise Portal 2 will be rolled out across all regions on Steam, Xbox LIVE and PSN starting October 4th. The free DLC, titled "Portal 2: Peer Review", is available to all owners of Portal 2 for download on PS3 and Xbox 360, and will be automatically downloaded via Steam on PC and Mac.
In "Peer Review", you and a friend will continue the story of loyal bots P-Body and Atlas as you puzzle your way through a mysterious new co-op test track and once again match wits with GLaDOS. The DLC also features a single player and co-op Challenge Mode, and leaderboards to compare Challenge Mode scores with friends and the Portal community.
To hold you over until the release next week, visit http://thinkwithportals.com/ for the final installment of the Portal 2 soundtrack Music to Test By.
Portal 2 is a hilariously mind-bending adventure that challenges you to use wits over weaponry in a funhouse of diabolical science. For more information on Steam, please visit http://www.steampowered.com.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Nu maar hopen dat ik zonder savegame gelijk met de extra content aan de slag kan. (Stomme HD)
Net gechecked en hij staat er nog niet op. Ik neem aan dat de download onder het knopje DLC (rechts in library onder Links) komt te staan bij Portal 2.
[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 04-10-2011 02:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik denk dat we de DLC tegen de avond ofzo krijgen. Dat zou in de VS ongeveer 's middags zijn.

Ik heb er ieder geval weer zin in
[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 04-10-2011 12:28 ]
edit: damn ik moet eerst Portal 2 weer downloaden en installen, had hem verwijderd

[ Voor 53% gewijzigd door Tower410 op 04-10-2011 12:37 ]
Downloadable Content for
Portal 2
There is no downloadable content available for this game.
FFFUUUUU
Nee serieus, hoe krijg ik dat hier werkend?
Als je automatisch updaten aan hebt staan (staat standaard aan).
En hij komt morgen pas uit zie: http://www.thinkwithportals.com/blog.php
Oh yeah, by the way, before we forget, the first Portal 2 DLC, "Peer Review" will be out next Wednesday. For free.
[ Voor 46% gewijzigd door Jerry op 04-10-2011 13:00 ]
Daar staat bij mij: Portal 2 - Summer 2011 DLC
Maar blijkbaar betekent dat niet dat hij al geïnstalleerd is. Nouja, vage shit, kijk morgen wel weer verder, vanmiddag toch geen tijd.
IT's all 'bout good stuff
Zojuist Steam aangezwengeld maar bij de DLC voor Portal 2 staat niets.Tower410 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:01:
Portal 2 > Rechtsklik > View Downloadable Content.
Daar staat bij mij: Portal 2 - Summer 2011 DLC
Inderdaad, "You currently have no downloadable content for this game."Wildfire schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:03:
[...]
Zojuist Steam aangezwengeld maar bij de DLC voor Portal 2 staat niets.
Soit, nog even geduld zeker?

Dit heb ik, maar zodra ik de game opstart zie ik niets nieuws in het menu staan.
Edit: Na wat google werk lijkt dit gewoon de goo gear snorkels van deze zomer te zijn. Verwarrend, dat wel
[ Voor 25% gewijzigd door Tower410 op 04-10-2011 13:19 ]
Op XBL heet het pakket ook "Peer Review" dus lijkt me logisch dat dat op Steam ook zo zou moeten zijn.Tower410 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:15:
[afbeelding]
Edit: Na wat google werk lijkt dit gewoon de goo gear snorkels van deze zomer te zijn. Verwarrend, dat wel

[ Voor 32% gewijzigd door Wildfire op 04-10-2011 19:29 ]
Heeft er verder niemand nog iets binnen dan?

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
En in co-op mode is er ook een "Co-op Challenges" en zo te zien daarbij een extra course "Art Therapy".
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
42.Jerry schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:27:
Hoeveel nieuwe coop puzzels zitten er in de DLC?
Cunning linguist.
[ Voor 24% gewijzigd door Parody op 04-10-2011 22:24 ]
morgenmiddag...Bear schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:17:
Op PSN is nog niets te vinden..
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Willybubba schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:01:
Geen nieuwe singleplayer puzzels zo te zien?
In Peer Review, you and a friend will continue the story of loyal bots P-Body and Atlas as you puzzle your way through a mysterious new co-op test track and once again match wits with GLaDOS. The DLC also features a single player and co-op Challenge Mode, and leaderboards to compare Challenge Mode scores with friends and the Portal community.
Parody schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:24:
That's the question to life, the universe and everything!You just found the ultimate question!
Hitchhikers guide to the galaxy!
---RAWE CEEK!!!---
9 Levels met elk meerdere puzzelsJerry schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:27:
Hoeveel nieuwe coop puzzels zitten er in de DLC?
Gisteren samen met een andere GoT'er de DLC uitgespeeld, er zitten toch behoorlijk lastige puzzels in. Zeker stage 9 is even flink puzzelen, maar het einde maakt alles meer dan goed
goed om te horen. Ik vond de co-op in portal 2 eigenlijk vrij simpel. Moet ik bij aantekenen dat ik split-screen speelde, en dus vaak het beeld van de ander kon gebruiken (en vica versa) voor de oplossingRaCio schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:43:
[...]
9 Levels met elk meerdere puzzels
Gisteren samen met een andere GoT'er de DLC uitgespeeld, er zitten toch behoorlijk lastige puzzels in. Zeker stage 9 is even flink puzzelen, maar het einde maakt alles meer dan goed
vanavond maar is kijken naar de DLC!
@hieronder: Lol wist ik niet eens
[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 05-10-2011 15:02 ]
Eerste deel van onze playthrough:
Dit filmpje niet bekijken als je geen spoilers wilt of nog moet beginnen aan de DLC
ZoenVisje PSN + Steam
[ Voor 1% gewijzigd door RetroTycoon op 07-10-2011 09:07 . Reden: 2, dus ]
Bij mij staat Portal gewoon voor 9 euro zonder aanbieding.RetroTycoon schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:31:
Steam heeft Portal in de aanbieding voor 15 euro. Ik heb 'm iig nu ook
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Eind deze maand tijdens Halloween zijn er ook altijd tonnen games in de aanbieding, alle Valve games gaan IIG in de uitverkoop dan.Damic schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 01:31:
Portal 2 staat nu voor -50%wie hem nog niet had nu kopen of wachten tot er terug een grote update komt of met nieuwjaar.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hoe ga je dat doen? De hoogste score is momenteel 0 Portals. Lijkt me lastig om dat te verbrekenkaesve schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 01:20:
oh, wat heb ik de challange modes gemist. Net even 2 uurtjes least portals zitten doen en ik sta bij 3 van de 5 maps al op een gedeelde eerste plaats op de leaderboardsnog even oefenen en dan denk ik dat ik zelfs de score van map 1 kan verbreken
Nu ja, de leaderboards staan vol met cheaters die het level uitspelen met 0 Portals en binnen een tijd waarop je nog niet eens de lift uit bent....
hmpf. ik dacht dat de leidende score 1 of 2 was.. ook al denk ik daadwerkelijk de map uit te kunnen spelen met 0 portals, zonder cheats en alleen wat zo goed als onmogelijke timingsWaking_The_Dead schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:35:
[...]
Hoe ga je dat doen? De hoogste score is momenteel 0 Portals. Lijkt me lastig om dat te verbreken
Nu ja, de leaderboards staan vol met cheaters die het level uitspelen met 0 Portals en binnen een tijd waarop je nog niet eens de lift uit bent....
Verwijderd
http://forums.steampowere...ight=neurotoxin+generator
Gelukkig zijn er forums en google...
[edit]Uitgespeeld, volgens Steam heb ik er 9 uur over gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 11:24 ]
Wel jammer dat het zo kort is (heb de co-op enzo nog niet geprobeerd)
Edit: ik zoek nu iemand om de co-op mee te doen, is er nog iemand hier die dat nog niet gedaan heeft?
[ Voor 27% gewijzigd door Daan61 op 10-10-2011 19:27 ]
Check vooral deze: http://forums.thinkingwit...hp?view=detail&df_id=1277
Bij deze map(s) moet je echt flink ploeteren en "out of the box" denken voordat je de oplossing hebt
ik moet co-op ook nog spelen, als je wil mag je me wel toevoegen in steam. zoek naar rocky-154.Daan61 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:14:
Erg leuk spel, heb hem vorige week bij steam met de 50% actie gekocht.
Wel jammer dat het zo kort is (heb de co-op enzo nog niet geprobeerd)
Edit: ik zoek nu iemand om de co-op mee te doen, is er nog iemand hier die dat nog niet gedaan heeft?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
zie dit een beetje laat, maar heb je net toegevoegdsnake74 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:18:
[...]
ik moet co-op ook nog spelen, als je wil mag je me wel toevoegen in steam. zoek naar rocky-154.
Verwijderd
zin om een potje co-op te doen?Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:36:
Nu pas Portal 2 uit kunnen spelen, schandalig dat ik er zo lang mee moest wachten, maar het was een geweldige game!
ik heb tot nu toe amper co-op gespeeld
dm me maar
ora et labora
Het kan nog altijd erger want ik heb hem vanavond pas uitgespeeld.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:36:
Nu pas Portal 2 uit kunnen spelen, schandalig dat ik er zo lang mee moest wachten, maar het was een geweldige game!
Achteraf moet ik zeggen dat het een waardig vervolg is op Portal 1. Voordat ik eraan begon was ik bang voor te veel van hetzelfde maar de verschillende toevoegingen (gel, tunnels en mijn persoonlijke favoriet: turrets met lasers in de fik steken) houden de game tot het einde toe fris.
Wel moet ik zeggen dat ik op de paar plaatsen waar ik echt vast zat (zeg maar meer dan een kwartier) af en toe een vloekwoord niet kon onderdrukken. Niet omdat de game slecht is maar gewoon omdat ik dan de moed even opgaf. Het geniale aan Portal is echter dat het zo ongelooflijk logisch is: start je de game tien minuten later nog eens op, dan zie je ineens de oplossing en vraag je je af waarom je dat niet meteen zag.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
PSN id: NL_SToRM
Ik ben momenteel bezig met de Community Spotlight maps:
http://forums.thinkingwit...760de65000c2e720591822be5
Er zitten een paar prachtige exemplaren tussen waar je toch even goed over na moet denken.
Ik vond zelf angrybombs erg leuk:
http://forums.thinkingwit...hp?view=detail&df_id=1024
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Staat ook een leuk stukje bij over het spel zelf, en hoe hij de screenshots gemaakt heeft
P.s. Mocht dit als spam worden beschouwd, dan haal ik het wel weg
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik lees net dat de singleplayer andere levels heeft dan de coop, dus dan kan ik die ook nog eens spelen.
[ Voor 35% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2011 12:36 ]
PSN id: NL_SToRM

De poten zijn inmiddels wit, met papier-maché er omheen. Is flink sterk om de grote pur-bal omhoog te houden. Zijn nu aan het drogen onder de straalkachel (5 minuten en kurkdroog). Daarna nog zwart spuiten en nu de knieschijven maken. Die ook weer papier-machéën, maar die mogen lekker wit blijven. Bijna klaar
owowowowowwwwpasta schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:55:
Ik ben lui geweest en heb me gewoon de plushie gekocht.
[afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Nu even wat anders Portal 2 related. Ik weet niet of ik hier goed zit in het juiste topic maar wil het toch even kwijt. Laatst luisterde ik het niet al te nieuwe nummer van Skrillex genaamd "Right in". Voor degene die het niet kennen, zoek het even op YouTube en luister ernaar (vooral vanaf 0:55). Dit zijn geluiden die mij verdomd bekend in de oren doet klinken! Met name de in-game song van Portal 2 genaamd "Science is fun" doet me hier erg aan denken.
Is iemand anders dit wel eens opgevallen of is dit pure toeval? Heb geen achterliggende informatie gevonden over Skrillex en het waarom dat hij dit soort bekende geluiden gebruikt maar vind het toch wel erg typisch!
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Heb het even geluisterd maar ik vind alleen het synth-elektrische gitaar achtige melodietje dat er af en toe tussendoor loopt op datzelfde geluid van 'science is fun' lijken. Kan best dat hij het gehoord heeft en het vet vond klinken en het geluidje dus nagemaakt heeft, maar meer ook niet.Jochemp schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:44:
Allereerst kudo's voor de sentry gun hierboven gemaakt van papier-maché! Ziet er echt tof uit
Nu even wat anders Portal 2 related. Ik weet niet of ik hier goed zit in het juiste topic maar wil het toch even kwijt. Laatst luisterde ik het niet al te nieuwe nummer van Skrillex genaamd "Right in". Voor degene die het niet kennen, zoek het even op YouTube en luister ernaar (vooral vanaf 0:55). Dit zijn geluiden die mij verdomd bekend in de oren doet klinken! Met name de in-game song van Portal 2 genaamd "Science is fun" doet me hier erg aan denken.
Is iemand anders dit wel eens opgevallen of is dit pure toeval? Heb geen achterliggende informatie gevonden over Skrillex en het waarom dat hij dit soort bekende geluiden gebruikt maar vind het toch wel erg typisch!Misschien een achterliggende tribute aan Portal 2?
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Verwijderd
Helemaal gemist. Tof gedaan man! En mocht je hem houden?Melkunie schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:22:
En hij is kláár!![]()
Hopen dat m'n zus em niet hoeft te houden na de surprise avond, dan hou ik em lekker zelf
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 02:03 ]
Fijne bug @ XBOX...

Ik spel het spel dus voor de eerste keer... bij het laden van de savegame zie ik wel nog de beelden van waar ik was, maar daarna zit ik direct in een oud level, waar je een aantal turrets achter zo'n lightbridge ziet staan...
-edit-
Vanaf het hoofdmenu kan ik godzijdank nog een oudere savegame laden; de nieuwste savegame klopt gewoon niet, die is chapter 3 ipv 8... echt heel raar. Gelukkig kan ik toch door zo te zien \o/
[ Voor 62% gewijzigd door Sorcerer8472 op 27-01-2012 23:55 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Heb net de oorsprong van Apeture gezien, heerlijk
Ik doe het iig rustig aan, het eerste deel heb je met een paar uurtjes uitgespeeld, dus geen idee hoe lang je met Portal 2 zoet bent. Het is iig geweldig hoe ze je steeds lekker houden - net wanneer je denkt, "ah, daar gaan we, eindbaas" gebeurt er iets waardoor het weer lijkt alsof je opnieuw begint.