There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Werken de TV zenders nog bij jullie? Sinds de update kan ik geen tv meer krijgen op mijn telefoon...
Verwijderd
Kleine tutorial van me:
http://forum.xda-develope...p?p=7001315&postcount=309
Verwijderd
Bovendien vraag ik me af of de horizon nu inmiddels wel echt horizontaal is, voorheen had ik altijd een kleine afwijking
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 10:39 ]
Verwijderd
Hier ook BE maar nog geen update ontvangen. Heb je iets geforceerd? Enig idee wat je rom was? Had je bv die RUU update van de htc website ooit geinstalleerd?webinn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:30:
preupdate belgie werkt perfect. Geen nood tot backups, alle instellingen werden bewaard. Nu hopelijk snel 2.1
Inderdaad de agenda widget, maar ook als je echt in je agenda gaat, (ik heb hem altijd op maand staan) kan je nu zien op het balkje in het vakje hoelaat ongeveer je afspraak is. Alles is een stuk duidelijker..Reneger schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:52:
Ik denk dat ze de agenda widget voornamelijk bedoelen. Die vind ik iig wel behoorlijk verbeterd!
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Één minpuntje: ScummVM is er nog niet voor Android 2.0+
Rail Away!
Verwijderd
reeds een email naar HTC gestuurd, wacht op antwoord.
grootste pluspunt van de nieuwe firmware vind ik de standaart USB-tether optie. werkt out of the box onder ubuntu 10.04.
[ Voor 8% gewijzigd door ralph t op 30-06-2010 13:39 ]
Bij mij staat hij er nog gewoon tussen. plusje (+) -> Widget -> Instellingen -> Mobiel netwerkVerwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:36:
ben tot nu toe ook blij met de update kan alleen nergens meer een widget vinden die je op een homescreen kan zetten om mobiel internet aan en uit te zetten, wel voor wifi maar niet voor mobiel internet, kijk ik er zo langs?
Die is voor je hele mobiele netwerk; je kunt dan ook niet meer gebeld worden. kaatje vraagt om mobiel internet. Bedoel je niet APNdroid oid, kaatje?Hades.NL schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:44:
[...]
Bij mij staat hij er nog gewoon tussen. plusje (+) -> Widget -> Instellingen -> Mobiel netwerk
Dat zat er altijd al in, hoorralph t schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:
[...]
grootste pluspunt van de nieuwe firmware vind ik de standaart USB-tether optie. werkt out of the box onder ubuntu 10.04.
Rail Away!
Volgens mij is dat echt alleen mobiel internet hoorMad Marty schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:52:
[...]
Die is voor je hele mobiele netwerk; je kunt dan ook niet meer gebeld worden. kaatje vraagt om mobiel internet. Bedoel je niet APNdroid oid, kaatje?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
bij mij toch echt niet op m'n originele firmware
Verwijderd
Dockingmodus zie:
http://www.google.nl/navigation
Je zo hier eens kunnen kijken:Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:45:
Heeft iemand een idee hoe je de dockingmodus van Google navigatie opstart?
Dockingmodus zie:
http://www.google.nl/navigation
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=675958
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:36:
ben tot nu toe ook blij met de update kan alleen nergens meer een widget vinden die je op een homescreen kan zetten om mobiel internet aan en uit te zetten, wel voor wifi maar niet voor mobiel internet, kijk ik er zo langs?

APN OnOff
Less = more
is 1 handige widget van gemaakt:Jamal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:
Crap... die ben ik idd allemaal kwijt... GPS uit, Bluetooth uit etc... ik dacht al... wat stond er nu ook alweer op die pagina
toevoegen -> widget -> power control
zit geloof ik alleen geen mobiele data switcher bij... maar die kun je altijd uitzetten door power ingedrukt te houden en vervolgens te kiezen uit het pop op menu
[ Voor 20% gewijzigd door FloggingHank op 30-06-2010 15:13 ]
Less = more
Er is zelfs een nog leukere beschikbaar: Extended Controls. Kost een paar centen (79 om precies te zijn, pfff) maar dan heb je een widget waar nog veel meer in kan:Jamal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:
Crap... die ben ik idd allemaal kwijt... GPS uit, Bluetooth uit etc... ik dacht al... wat stond er nu ook alweer op die pagina
http://nextworldmobile.com/?p=167
Persoonlijk ben ik er erg tevreden over, werkt prima en biedt veel opties.
"Find what you love and let it kill you"
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
wat raar, daar had ik al gekeken maar denk ik echt overheen gekeken, bedankt! deze bedoelde ik...Hades.NL schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:44:
[...]
Bij mij staat hij er nog gewoon tussen. plusje (+) -> Widget -> Instellingen -> Mobiel netwerk
Verwijderd
Hmzz... Het is dus mogelijk, heb die ADB tool nog nooit gebruikt, kost weer tijd om dat uit te zoeken.AgoNitE schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:48:
[...]
Je zo hier eens kunnen kijken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=675958
Maar bedankt voor de tip!
Verwijderd
deze had ik ook gevonden ja maar toch raar dat je dan mobiel internet niet mee aan en uit kunt zetten, nu heb je zo`n balkje en dan 1 aparte andere widget voor mobiel internet, ziet er ook niet uit maar ja....het werkt weer....Flogging Hank schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:11:
[...]
is 1 handige widget van gemaakt:
toevoegen -> widget -> power control
zit geloof ik alleen geen mobiele data switcher bij... maar die kun je altijd uitzetten door power ingedrukt te houden en vervolgens te kiezen uit het pop op menu
Verwijderd
Bedankt, jouw methode werkt perfect! 2.1 staat er nu opNiekk schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:20:
[...]
opstarten met volume down + power
dan krijg je die skateboards
dan druk je op BACK
en dan USB aansluiten dan werkt de downgrade naar 1.5 wel...
Dat lost alleen bij mij het probleem niet op: als ik daarna de 2 updates weer uitvoer, en ik krijg het riehoek. Dan klik op een par knoppen om de foutmelding te achterhalen (HOME + POWER) dan krijg ik de melding "E:can't chmod/mod /system/xbin (No such file or directory)".
Volgens HTC moest ik home+einde indrukken, dan kreeg ik een driehoek, maar dat werkte dus voor geen meter. Ik hoop dat voor jouw probleem ook een oplossing komt!
Bedankt nog
Heb je toevallig een t-mobile versie? Die krijgt de update later, als het goed isZomer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:17:
Ik snap er niks van, de voorbereidende update heb ik netjes ontvangen, maar de 2.1 update wil maar niet komen. Ik heb de datum naar voren gezet, de update knop tig keer geprobeerd, maar tot nu toe nog geen resulataat. Heeft iemand van jullie misschien een tip?
Firmware# 1.5
Kernal 2.6.27
Build# 1.76.405.6
Software# 1.0.0.A6288
Maar krijg HTC Sync niet werkend onder W7x64, dus kan niet naar de 2.73.405.5 updaten. Hoe kan ik het er wel opkrijgen (bij voorkeur zonder wipe)?.
[ Voor 6% gewijzigd door Plaagje op 30-06-2010 17:21 ]
Flying High!
Helaas werkt dit voor mij niet, zowel op Windows7 64-bit als Vista 32-bit. Heb even geen 'echte' XP machine tot mijn beschikking.Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:31:
[...]
Bedankt, jouw methode werkt perfect! 2.1 staat er nu op
Volgens HTC moest ik home+einde indrukken, dan kreeg ik een driehoek, maar dat werkte dus voor geen meter. Ik hoop dat voor jouw probleem ook een oplossing komt!
Bedankt nog
Op welk OS heb jij het gedaan?
Ik krijg nog steeds een foutmelding met USB fout, terwijl op de telefoon wel staat dat hij met 'Fastboot USB' verbonden is.
Nope, geen T-Mobile, ik was één van de gelukkigen die een Hero won met de stoelen actie. Ik heb hem toen aan mijn vriendin gegeven, maar mag hem nog wel voor haar onderhouden.:)vandevorst schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:20:
[...]
Heb je toevallig een t-mobile versie? Die krijgt de update later, als het goed is
Ik heb al geprobeerd datum te verzetten, geen effect (maand, 2 maanden, jaar, 2 jaar).webinn schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:22:
[...]
probeer even manueel op "update" te klikken in settings > phone info
Manueel updaten kan niet, ik heb de optie "update" nog niet, omdat ik eerst die eerste update nog moet krijgen.
Limbids
Onder XP proberen, ik kreeg HTC SYnc onder W7 ook niet aan de gang. Elke keer USB-verbinding naar de klote. In Xp gaat het zonder problemen.Plaagje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:21:
Ik heb nog
Firmware# 1.5
Kernal 2.6.27
Build# 1.76.405.6
Software# 1.0.0.A6288
Maar krijg HTC Sync niet werkend onder W7x64, dus kan niet naar de 2.73.405.5 updaten. Hoe kan ik het er wel opkrijgen (bij voorkeur zonder wipe)?.
Limbids
Nu is het invoeren van een wachtwoord eenmalig niet zo erg, maar het moeten doen elke keer dat je hem van de schermbeveiliging afhaalt wordt wat onhandig veel. Nu dacht ik dat het mogelijk was om het wachtwoord eenmalig te doen en dan bij de schermbeveiliging even een patroon te moeten swipen, maar die optie lijkt niet beschikbaar. Er is alleen een optie om het wachtwoord te wijzigen. Iemand hier ervaring mee?
Nee, ik heb enkel patroon en hoef verder nooit mijn code in te voeren. Maar dit had ik al voordat ik ging updaten dus ik kan helaas geen antwoord geven hoe en waar dit in te stellen (denk bij beveiliging in settings, maar verder kom ik niet).Rukapul schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:56:
Voor de corporate exchange gebruikers: de 2.1 update enforcet de server side policies wel inclusief het verplicht zijn van het wachtwoord.
Nu is het invoeren van een wachtwoord eenmalig niet zo erg, maar het moeten doen elke keer dat je hem van de schermbeveiliging afhaalt wordt wat onhandig veel. Nu dacht ik dat het mogelijk was om het wachtwoord eenmalig te doen en dan bij de schermbeveiliging even een patroon te moeten swipen, maar die optie lijkt niet beschikbaar. Er is alleen een optie om het wachtwoord te wijzigen. Iemand hier ervaring mee?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Verwijderd
Ja inderdaad met XP, tegen alle verwachtingen in ging dit in 1 keer goed...Boeie schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:02:
[...]
Helaas werkt dit voor mij niet, zowel op Windows7 64-bit als Vista 32-bit. Heb even geen 'echte' XP machine tot mijn beschikking.
Ik krijg nog steeds een foutmelding met USB fout, terwijl op de telefoon wel staat dat hij met 'Fastboot USB' verbonden is.
Verwijderd
ik heb gedowngrade met de goldcard-methode,
zo kwam ik terug op 2.73.405;
(zie
http://blog.up-link.ro/ho...e-rooted-goldcard-method/
en op http://forum.xda-develope...7001315&postcount=309) kan je de 2.73.405 vinden)
daarna vond de gsm automatisch over the air de pre-update en update.
zo draait mijn mobistar-hero nu toch op 2.1 :-)
dank aan alle posters,
want ik heb zowat bijna alle posts gelezen om hier achter te komen
Verwijderd
Elke keer dat ik de browser opstart worden ze echter weer van nieuw naar oud gesorteerd.
Zie ik een instelling over het hoofd of is dit gewoon een foutje van de update?
Verwijderd
Zie het vanwege de prijsstelling bij audi nog niet zo zitten om daar maar gelijk naar toe te gaan
Had dat probleem dus ook, enige oplossing die ik heb kunnen vinden is Lockpicker gebruiken van de market, helaas kun je dan geen patroon meer instellen. Het is alles of niets. Ik heb maar voor niets gekozen.Rukapul schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:56:
Voor de corporate exchange gebruikers: de 2.1 update enforcet de server side policies wel inclusief het verplicht zijn van het wachtwoord.
als je bij telfort zit, lukt het alleen via wifi.Zomer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:16:
[...]
Nope, geen T-Mobile, ik was één van de gelukkigen die een Hero won met de stoelen actie. Ik heb hem toen aan mijn vriendin gegeven, maar mag hem nog wel voor haar onderhouden.:)
Zelf de melding dat er een update is krijg je niet.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
Idem voor mijVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 07:34:
Voor alle Belgen met 2.73.66:
ik heb gedowngrade met de goldcard-methode,
zo kwam ik terug op 2.73.405;
...
Ik mis spraakherkenning wel
Verwijderd
http://www.roothtchero.co.uk/step1
Zo kan je makkelijk unlocken en toch als G2 gebruiker bij android 2.1 zonder teveel gedoe.
Het scheelt 10 stappen tov andere goldcard methodes.
Hier hetzelfde probleem, erg onhandig.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 08:28:
Vraagje: Sinds de update wil mijn browser de volgorde van mijn bookmarks niet meer onthouden. Ze worden nu gesorteerd van nieuw naar oud. Ik vind het altijd prettig ze te sorteren op basis van meest gebruikte..
Elke keer dat ik de browser opstart worden ze echter weer van nieuw naar oud gesorteerd.
Zie ik een instelling over het hoofd of is dit gewoon een foutje van de update?
Zo te zien wordt de keuze daar netjes onthouden. Bestaat dat niet meer in 2.1?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
Het bestaat nog wel, "sort by.." 3 opties:woutur schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:01:
In 1.5 ga je naar het bookmarks scherm en daar op menu: Sorteren Op.
Zo te zien wordt de keuze daar netjes onthouden. Bestaat dat niet meer in 2.1?
- Newest
- Mostly used
- Alphabetical
Alleen onthoudt hij mijn keuze (mostly used) niet.. Elke keer bij opstarten browser staat hij op newest.. Best irritant, maar niet dramatisch.
Vanavond die maar eens proberen, aangezien het de vorige keren mij niet gelukt is een goldcard te makenVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:13:
Ik heb wat gegoogled en vond een goldcard tool:
http://www.roothtchero.co.uk/step1
Zo kan je makkelijk unlocken en toch als G2 gebruiker bij android 2.1 zonder teveel gedoe.
Het scheelt 10 stappen tov andere goldcard methodes.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
Als je goldcard gelukt is, even je tel rebooten.ikmattie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:33:
[...]
Vanavond die maar eens proberen, aangezien het de vorige keren mij niet gelukt is een goldcard te maken
Download dan hier de HTC RUU en de updates 1 & 2 komen binnen.
Succes
En hij is alweer teruggetrokkennetblade schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:08:
Hoppa 2.1 geroot Klik hier XDA link
Voor de mensen zoals ik die eventueel later nog overwillen naar de T-Mobile versie voor garantie
De goldcard is mij gelukt. Echter liep de vorige keer tijdens de installatie van de RUU bij de bootloader alles vast. Gelukkig was er niets veranderd en was de accu eruit halen voldoende om de tel weer werkend te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:16:
[...]
Als je goldcard gelukt is, even je tel rebooten.
Download dan hier de HTC RUU en de updates 1 & 2 komen binnen.
Succes
Ik ben alleen bang dat het fout gaat tijdens de installatie van de RUU. Of is het risico hierop niet groot? Ik wil namelijk wel graag 2.1. Maarja, liever 1.5 dan een kapotte telefoon zonder garantie
En, zou de telefoon toch ooit kapot gaan, is dan op dezelfde manier met de goldcard ook de t-mobile versie weer terug te zetten?
[ Voor 8% gewijzigd door Tonkey op 01-07-2010 13:26 ]
Ik had problemen met mijn 'favorites'. Ik voegde mensen toe en elke keer werden de nieuwe toevoegingen na een tijdje weggegooid.
Nu zag ik uiteindelijk dat ze binnen GMail niet werden toegevoegd aan de 'Starred in Android' groep.
Uiteindelijk heb ik het probleem opgelost door via "Menu > Settings > Applications > Manage Applications > Contacts Storage > Clear data" de lokale data leeg te gooien en deze opnieuw met sync vanuit GMail binnen te trekken.
Wellicht helpt dit andere mensen.
Verwijderd
Bootloader liep ook bij mij één keer vast. Ik gokte het erop en als nog geprobeerd en het werkt toen wel. Kreeg tussendoor ook een USB error maar dat kwam door W7.vandevorst schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:24:
[...]
De goldcard is mij gelukt. Echter liep de vorige keer tijdens de installatie van de RUU bij de bootloader alles vast. Gelukkig was er niets veranderd en was de accu eruit halen voldoende om de tel weer werkend te krijgen.
Ik ben alleen bang dat het fout gaat tijdens de installatie van de RUU. Of is het risico hierop niet groot? Ik wil namelijk wel graag 2.1. Maarja, liever 1.5 dan een kapotte telefoon zonder garantie
En, zou de telefoon toch ooit kapot gaan, is dan op dezelfde manier met de goldcard ook de t-mobile versie weer terug te zetten?
Je kan via die goldcard elke RUU erop zetten. Dus in theorie ook de UK versie en naar Engeland varen voor garantie
Dan gok ik het er nog maar eens opVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:43:
[...]
Bootloader liep ook bij mij één keer vast. Ik gokte het erop en als nog geprobeerd en het werkt toen wel. Kreeg tussendoor ook een USB error maar dat kwam door W7.
Je kan via die goldcard elke RUU erop zetten. Dus in theorie ook de UK versie en naar Engeland varen voor garantie
ik bewaar de goldcard gewoon, mocht het nodig zijn!
We hebben ee inderdaad een t-mobile sim inzitten. Maar op het moment maken we daar geen gebruik van omdat we in Amerika zijn, we doen alles over wifi. Maar misschien is het wel zo dat de wifi hier de update service blokkeerd.Sneezzer schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 09:24:
[...]
als je bij telfort zit, lukt het alleen via wifi.
Zelf de melding dat er een update is krijg je niet.
Verwijderd
Goldcard moet je erin laten zitten tijdens het laden van die RUU heavandevorst schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:05:
[...]
Dan gok ik het er nog maar eens op
ik bewaar de goldcard gewoon, mocht het nodig zijn!
Ik weet niet of dat voor Nederland ook geld, maar de echte update naar 2.1 voor t-mobile in de UK komt pas half Juli.Zomer schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:12:
[...]
We hebben ee inderdaad een t-mobile sim inzitten. Maar op het moment maken we daar geen gebruik van omdat we in Amerika zijn, we doen alles over wifi. Maar misschien is het wel zo dat de wifi hier de update service blokkeerd.
Edit: Bron
[ Voor 12% gewijzigd door JoetjeF op 01-07-2010 15:36 ]
Verbinding maken gaat vrijwel nooit goed, en lukt dit: gaat het wel fout tijdens de ruu installeren!
uiteraardVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:17:
[...]
Goldcard moet je erin laten zitten tijdens het laden van die RUU hea(misschien nutteloze opmerking maar dalijk ga je daar de mist in
)
Maar zo ver kom ik niet eens... als ik al verbinding krijg met htc sync, valt deze na 1 minuut weg. kan dit aan windows 7 liggen? En belangrijker: is hier een oplossing voor?
Edit: nu geeft htc sync aan dat er een verbinding is, maar de RUU update vind van niet
[ Voor 76% gewijzigd door Tonkey op 01-07-2010 15:47 ]
Dus ik dacht eerst even de orginele erop zetten.
op mijn Win7 laptop:
Eerst HTC sync erop, ging prima.
RUU update erop ging niet prima. De htc sync viel ,net zolas bij vele, na 1 min weg!
Het blijkt dat de RUU en htc sync ondersteund zijn tot Win Vista.
Dus met een andere VISTA laptop htc sync erop, en RUU erop. De update liep toen wel goed.
Na instellen van de andriod 1.5 software kreeg ik netjes de nieuwe firmware aangeboden. Nu werkt alles op 2.1.
Blijkbaar gaat het updaten met RUU en win7 toch niet helemaal lekker.
brabrabrabra...
Verwijderd
Yep ligt aan windows 7. Werkt niet lekker met RUU.vandevorst schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:38:
Grrr... htc sync werkt écht niet mee!
Verbinding maken gaat vrijwel nooit goed, en lukt dit: gaat het wel fout tijdens de ruu installeren!
[...]
uiteraard
Maar zo ver kom ik niet eens... als ik al verbinding krijg met htc sync, valt deze na 1 minuut weg. kan dit aan windows 7 liggen? En belangrijker: is hier een oplossing voor?
Edit: nu geeft htc sync aan dat er een verbinding is, maar de RUU update vind van nietmoet er niet aan denken wat er kan gebeuren als dit tijdens de update gebeurd... blijf het raar vinden
Vista & XP dan weer wel
EDIT: Pixel was mij voor
Ah, dus gewoon niet op een windows 7 pc doen.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:56:
[...]
Yep ligt aan windows 7. Werkt niet lekker met RUU.
Vista & XP dan weer wel
EDIT: Pixel was mij voor
Ik heb 2 pc's, beide w7, mijn vader heeft enkel w7...
Dan maar een pc lenen! Dank u voor de tips, ik ga naar de andere pc!!
Edit: Geweldig, met een xp pc stelt het niks meer voor! De normale 1.5 staat er op, en ik kreeg al een update melding. Eerst wifi maar aanzetten, dan updaten!
[ Voor 16% gewijzigd door Tonkey op 01-07-2010 16:29 ]
Het clearen van mijn contact data heeft het sync probleem voor mij opgelost, thx
Moet zeggen dat ik tot nu toe erg blij ben met 2.1, voelt een beetje alsof ik weer een nieuwe telefoon heb.
Weer nieuwe dingetjes om uit te zoeken enzo.
Heb er ook zin in, ik hoop dat het binnen het uur nu wel luktRazzah schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:31:
@ashemedai,
Het clearen van mijn contact data heeft het sync probleem voor mij opgelost, thx
Moet zeggen dat ik tot nu toe erg blij ben met 2.1, voelt een beetje alsof ik weer een nieuwe telefoon heb.
Weer nieuwe dingetjes om uit te zoeken enzo.
* Tonkey voelt zich als een klein kind
Ook eindelijk van het t-mobile gebeuren af!!!
Edit: Melding er is een update, nu de echte 2.1!!!!
Dank aan alle met de goldcard en ruu hulp!
[ Voor 10% gewijzigd door Tonkey op 01-07-2010 16:37 ]
Haha als een kind zo blij, veel plezier vanavond met je speelgoed op 2.1
Verwijderd
Succesvandevorst schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:35:
[...]
Heb er ook zin in, ik hoop dat het binnen het uur nu wel lukt![]()
/me voelt zich als een klein kind
Ook eindelijk van het t-mobile gebeuren af!!!
Edit: Melding er is een update, nu de echte 2.1!!!!![]()
![]()
Dank aan alle met de goldcard en ruu hulp!![]()
Goldcard tool maakt het idd echt makkelijk.
UiteraardRazzah schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:38:
@vandevorst,
Haha als een kind zo blij, veel plezier vanavond met je speelgoed op 2.1
Dat wil ik ook
Toen ik eenmaal wist wat ik aan het doen was welVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:41:
[...]
Succes![]()
Goldcard tool maakt het idd echt makkelijk.
Was nogal wat gevogel, zeker met cmd enzo. Het is achteraf zo simpel, je moet het maar net weten
[ Voor 32% gewijzigd door Tonkey op 01-07-2010 16:43 ]
Bedankt, maar net betreft geen branded Hero.JoetjeF schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:34:
[...]
Ik weet niet of dat voor Nederland ook geld, maar de echte update naar 2.1 voor t-mobile in de UK komt pas half Juli.
Edit: Bron
Tevens zie ik gemiste oproepen nu niet meer standaard in de telefoonlijst. Hiervoor moet ik apart het knoppie voor gemiste oproepen klikken.
Tenslotte vind ik dat op sommige opdrachten (het klikken op een icoon bijv.) doodgewoon niet gereageerd wordt.
Ik overweeg nu sterk om terug te gaan naar 1.5
Hebben er meer mensen problemen dat rtsp streams niet meer werken (oa uitzending gemist, T-Mobile tv etc?).
Ik ga vooralsnog weer even naar de stock T-Mobile rom
Proberen met nog een andere SD card?
Of toch maar wachten tot T-mobile de update klaar heeft....
[ Voor 9% gewijzigd door ikmattie op 01-07-2010 19:41 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
Maar mijn accu is snel leeeeeeeeeg.
Kan nog niet achterhalen of het een app is die nu moeilijk doet of 2.1, maar mijn gebruik is hetzelfde en eerder haalde ik makkelijk 1 hele dag en nu is hij rond 20:00 leeg, en dan nog tussentijds opladen ook.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Factory reset.Picaroon schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:15:
Sinds de 2.1 update heb ik toch enkele problemen en of aanmerkingen. Wanneer de Hero het wireless signaal thuis oppakt en vervolgens vertrek, wil hij niet terug naar de dataverbinding van KPN. Ik moet deze expliciet uit en aan zetten.
Tevens zie ik gemiste oproepen nu niet meer standaard in de telefoonlijst. Hiervoor moet ik apart het knoppie voor gemiste oproepen klikken.
Tenslotte vind ik dat op sommige opdrachten (het klikken op een icoon bijv.) doodgewoon niet gereageerd wordt.
Ik overweeg nu sterk om terug te gaan naar 1.5
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Waar haal ik deze dan?
Nee (reeds vele malen gepost in dit topic)EnigmaNL schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:57:
Hoe zit het nu met Live Wallpapers? 2.1 heeft toch deze functie?
Waar haal ik deze dan?
Dat trekt de Hero niet. Ook de Legend heeft geen live wallpapers.EnigmaNL schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:57:
Hoe zit het nu met Live Wallpapers? 2.1 heeft toch deze functie?
Waar haal ik deze dan?
Coïtus ergo sum
Hhm jammerChilly_Willy schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:32:
[...]
Dat trekt de Hero niet. Ook de Legend heeft geen live wallpapers.
Ik sorteer mijn bookmarks in de browser altijd op meest gebruikt, maar dit wordt niet onthouden. Als de telefoon de browser killed, of als de telefoon is herstart staat deze weer gesorteerd op de nieuwste, waarbijd e nieuwste dus steeds weer boven aanstaat.
Hebben jullie dit ook
Raar.. heb je wel getest of de goldcard methode goed gegaan is? (Door de sd kaart in je pc te stoppen, als deze herkend wordt als extern geheugen zou het goed moeten zijn).ikmattie schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:41:
Die goldcard methode werkt helaas nog steeds niet, bij de RUU update krijg ik een melding in de trend van 'Invalid ID'. heb gehoord dat het aan de SD card kan liggen, maar ik heb er inmiddels 2 geprobeerd (degene die bij mijn G2 zat en een onlangs aangeschafte SD card.
Proberen met nog een andere SD card?
Of toch maar wachten tot T-mobile de update klaar heeft....
Vervolgens via een xp of vista pc de ruu updaten en dit zou moeten lukken..
Ik ben erachter waarom het niet lukte, ik had HTC Sync niet geinstalleerd, dat programma bevat ook de juiste USB drivers. Hero is nu weer geflashed naar 1.5Boeie schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:02:
[...]
Helaas werkt dit voor mij niet, zowel op Windows7 64-bit als Vista 32-bit. Heb even geen 'echte' XP machine tot mijn beschikking.
[ Voor 0% gewijzigd door Boeie op 02-07-2010 10:45 . Reden: Sync ipv sense (bedankt onderbuurman) ]
Verwijderd
Neem aan dat je HTC-Sync bedoeld...Boeie schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Ik ben erachter waarom het niet lukte, ik had HTC Sense niet geinstalleerd, dat programma bevat ook de juiste USB drivers. Hero is nu weer geflashed naar 1.5
Dit kwam ik inderdaad ook tegen. Wel jammer, want ik selecteer de optie op meest gebruikt. Hard ergens gelezen dat (bij versie nummer van android 2.1 in je telefoon) er "2.1-update1" staat. Misschien komt er nog een update2 (of meer)?Flappie schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:02:
Ik heb een bug gevonden in de nieuwe 2.1 update
Ik sorteer mijn bookmarks in de browser altijd op meest gebruikt, maar dit wordt niet onthouden. Als de telefoon de browser killed, of als de telefoon is herstart staat deze weer gesorteerd op de nieuwste, waarbijd e nieuwste dus steeds weer boven aanstaat.
Hebben jullie dit ook
Self reflection is the school of wisdom
Verwijderd
De RUU update toch echt niet hoorVerwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:40:
[...]
Neem aan dat je HTC-Sync bedoeld...Maar inderdaad de usb-drivers worden geïnstalleerd tijdens de install van HTC-sync, en dan lukt het ook op een win7 bak
De verbinding blijft wegvallen bij w7, zelfs als je drivers etc.. van vista of iets dergelijks gebruikt.
Verwijderd
Dat het bij jou niet lukt, wil nog niet zeggen dat het over het algemeen niet lukt...vandevorst schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:16:
[...]
De RUU update toch echt niet hoorDat heb ik vaak genoeg geprobeerd. Via xp werkte dit wel in één keer.
De verbinding blijft wegvallen bij w7, zelfs als je drivers etc.. van vista of iets dergelijks gebruikt.
Ik was hiermee aan het rotzooien, toen ik meerdere reacties las dat dit niet gingVerwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:23:
[...]
Dat het bij jou niet lukt, wil nog niet zeggen dat het over het algemeen niet lukt...Met win7 64 of 32 bits heb nooit enig probleem gehad met RUU of wat dan ook met mijn Hero en Desire. Maar ik geef toe, omdat het bij mij lukt, is dat geen garantie dat het bij anderen ook lukt..
Dat 1e heb ik idd getest,vandevorst schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:22:
[...]
Raar.. heb je wel getest of de goldcard methode goed gegaan is? (Door de sd kaart in je pc te stoppen, als deze herkend wordt als extern geheugen zou het goed moeten zijn).
Vervolgens via een xp of vista pc de ruu updaten en dit zou moeten lukken..
wordt gewoon gezien als SD kaart (ook in mijn telefoon)
echter bij het RUU-en gaat het mis (WinXP gebruikt) invalid ID ofzoiets.
Geprobeerd met de uitgebreide methode (dus alles zelf doen) en met de tool zoals hierboven beschreven.
Ook op verschillende computers geprobeerd (2x winXP, 1x Windows7) allemaal hetzelfde probleem...
Ik heb gelezen dat het niet voor elke SD card zou werken, dus ik ga misschien nog maar een andere kopen en het opnieuw proberen (of nog 2 weekjes wachten)...
Mijn Flickr; Sony A7iii
Ik heb de standaard 2GB kaart gebruikt die meegeleverd werd met de telefoon. Dus dat zou moeten werken.ikmattie schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:42:
[...]
Dat 1e heb ik idd getest,
wordt gewoon gezien als SD kaart (ook in mijn telefoon)
echter bij het RUU-en gaat het mis (WinXP gebruikt) invalid ID ofzoiets.
Geprobeerd met de uitgebreide methode (dus alles zelf doen) en met de tool zoals hierboven beschreven.
Ook op verschillende computers geprobeerd (2x winXP, 1x Windows7) allemaal hetzelfde probleem...
Ik heb gelezen dat het niet voor elke SD card zou werken, dus ik ga misschien nog maar een andere kopen en het opnieuw proberen (of nog 2 weekjes wachten)...
Het lijkt me tenminste dat dat bij iedereen dezelfde kaarten zijn
Verwijderd
Waar staat die update nu op mijn telefoon? Waar staan überhaupt downloads op de hero, meestal staan ze bij mij onder alle programma's. Bij voorbaat dank!
Alleen merk ik dat ik minder 3G-bereik heb. Te vaak overkomt het me nu dat ik (met KPN) geen internetbereik heb, waar ik dat voorheen wel had, al was het met moeite in sommige plaatsen. Tenzij dat toevallig KPN sinds een paar dagen een storing heeft, lijkt het me dat het door 2.1 komt. Erg jammer. (Al was het maar omdat internetten juist fijner is geworden door de snellere browser.)
Ik merk inderdaad het zelfde internet wordt soms afgeknepen of je krijgt de pagina's niet (heb ook KPN) dit gebeurd echter ook met wifi.Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:20:
Wat ik wel merk is dat 2.1 meer geheugen vraagt en daardoor eerder programma's afsluit. Op zich niet zo erg, maar hij sluit ook GMail af waardoor ik soms na een paar uur erachter kom dat ik mail mis omdat de Hero zich vol voelt. Verder is 2.1 veel fijner, gewoonweg omdat het sneller is en omdat het net iets meer 'af' is.
Alleen merk ik dat ik minder 3G-bereik heb. Te vaak overkomt het me nu dat ik (met KPN) geen internetbereik heb, waar ik dat voorheen wel had, al was het met moeite in sommige plaatsen. Tenzij dat toevallig KPN sinds een paar dagen een storing heeft, lijkt het me dat het door 2.1 komt. Erg jammer. (Al was het maar omdat internetten juist fijner is geworden door de snellere browser.)
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Overigens, een andere vraag. Sinds de update krijg ik na elk verzonden sms'je een 'verzendbevestiging'. Ik weet het niet zeker, maar dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat het bericht ook is aangekomen? Of is de vertaling van Android of HTC hier gewoon wat vreemd? Want een ontvangstbevestiging vind ik op zich wel handig, maar een verzendbevestiging.. nou ja, dat geloof ik wel.