De key van msdn aa is maar op één pc te gebruiken, balen dus, want nu kan ik de Windows op m'n laptop niet activeren.
Is kopen via Surfspot een optie, ik zie namelijk bij
MS Windows 7 Professional Upgrade (64-bits) (SL) UK staan dat er voor dat product geen licentiecode nodig is, zit die dan al in de DVD image ingebakken? Als ik er gewoon een licentiecode bij krijg zou ik toch gewoon die code in kunnen vullen zonder opnieuw te installeren? Bij Computer>Properties zie ik namelijk de optie Change product key staan, of kan ik dan nog steeds niet activeren omdat het een upgrade is?
Zou nogal balen zijn als ik een retail licentie moet kopen, dan had ik beter de msdn aa licentie voor m'n laptop kunnen gebruiken en een OEM versie bij m'n PC moeten bestellen. Maar nu heb ik al alle computerzooi besteld, dus kan nu geen OEM meer bestellen.
Overigens heb ik nog een niet geïnstalleerd onderdeel in m'n devicemanager staan, PCI Simple Communications Controller, wat is dat precies? LAN, WLAN en Bluetooth zijn geïnstalleerd, mobile broadband heb ik niet en er zit volgens mij ook geen 56k modem in.
EDIT: met telefonische activatie lukte het wel, neem aan dat het nu dus wel goed blijft werken
EDIT2: ik zie trouwens bij Computer>Properties staan dat er 4GB geheugen in zit, maar dat er maar 3,86GB gebruikt kan worden, dit terwijl ik wel een 64bit versie van Windows heb geïnstalleerd, hoe kan dat? Pikt de videokaart nog een deel in?
[
Voor 13% gewijzigd door
Kid Jansen op 02-09-2010 23:13
]