Ik ben de laatste tijd een beetje aan het kijken naar een nieuwe videokaart. Ik heb mijn oog laten vallen op een HD5770 1gb. Ik game veel, en doe ook veel video-editing. Ik zoek een videokaart die ervoor zorgt dat alles net ff iets sneller gaat. Na lange tijd van video-editing wordt alles gewoon wat slomer (dat hou je tog wel) maar het zou fijn zijn als dat tog net iets uitgesteld kan worden en dat mijn games op hoge instelingen beter draaien dan nu. Daarom zit ik eraan te denken om een upgrade te doen naar een XFX HD5770 1gb. Mijn vraag is of dit zinvol is of niet? en wat vind menig tweaker van deze keuze? suggesties?
Mijn huidige systeem:
Moederbord: Asus P5KPL-AM
Processor: Intel Core 2 Duo E7400 (Socket 775 dual-core proc. van 2,8GHz)
Geheugen: 2gb Kingston
Videokaart: Club3D GeForce 9600GT 512MB
Waar ik me ook nog zorgen om maak is de voeding, ik moet het nog ff checken maar volgens mij is mijn voeding 400w. Er wordt 450w aanbevolen, in hoeverre maakt dit verschil? Zoveel verstand heb ik er ook niet van xD
Edit: Mijn budget zit trouwens rond de €150,-. Als het maar niet boven de €200,- komt want dat is te veel.
Dus hebben jullie suggesties voor ''betere'' of ''slimmere'' keuzes dan de HD5770 zeg het aub.
Als jullie mij hiermee kunnen helpen zou heel fijn zijn
Mijn huidige systeem:
Moederbord: Asus P5KPL-AM
Processor: Intel Core 2 Duo E7400 (Socket 775 dual-core proc. van 2,8GHz)
Geheugen: 2gb Kingston
Videokaart: Club3D GeForce 9600GT 512MB
Waar ik me ook nog zorgen om maak is de voeding, ik moet het nog ff checken maar volgens mij is mijn voeding 400w. Er wordt 450w aanbevolen, in hoeverre maakt dit verschil? Zoveel verstand heb ik er ook niet van xD
Edit: Mijn budget zit trouwens rond de €150,-. Als het maar niet boven de €200,- komt want dat is te veel.
Dus hebben jullie suggesties voor ''betere'' of ''slimmere'' keuzes dan de HD5770 zeg het aub.
Als jullie mij hiermee kunnen helpen zou heel fijn zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Dennis098 op 18-06-2010 11:42 ]