Toon posts:

VB beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 10.890 views

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

VB beleid

Welkom in Videoplanken & Beeldschermen! Dit subforum is opgezet voor vragen en discussies over videokaarten, beeldschermen en alles wat daarbij komt kijken. Om te zorgen voor een goede gang van zaken, gelden in ieder subforum de Algemene Voorwaarden en het Algemeen Beleid. . We gaan er van uit dat je deze gelezen hebt voordat je een topic opent. Als je je niet aan het beleid of de voorwaarden houdt, dan is er een aanzienlijke kans dat je topic op slot gezet wordt: zorg er dus voor dat je ze gezien hebt.

Volg voor het openen van een topic deze punten van het Algemeen Beleid om een goede start te geven aan wat een interessant en/of succesvol topic kan worden.
Inhoudsopgave
Ik heb een vraag, wat nu?
De FAQ van VB is het startpunt van jouw zoektocht. Hierin staan de meest voorkomende vragen, links naar diverse sites waar veel info te vinden is, en wat interessante dingen die altijd leuk zijn om te weten :). Alles met betrekking tot tv-out kun je in de de grote tv-out FAQ vinden. Die is vrij compleet en zal meeste vragen kunnen beantwoorden, of je zo op weg helpen dat je zelf verder kunt.

« · ^

Welke videokaart en/of beeldscherm moet ik kopen?
Het is niet de bedoeling om een topic te openen met de vraag 'kunnen jullie mij videokaart aanraden?'. Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat. Ergo: ga even op zoek naar benchmarks en reviews van de nieuwste kaarten. Lees ook **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? even door :).

« · ^

Ik kom er niet uit, kan ik een topic openen?
Nog niets gevonden? Dat kan. Het is dan pas tijd om een topic te gaan starten. Maar let op het volgende: het zal de topiclijst in VB sieren als iedereen een duidelijke topictitel kiest. Zogenaamde tags kunnen daarbij van pas komen. Zie onderstaande voorbeelden voor verduidelijking:

• [Eizo T560i-t] Verticale strepen op monitor
• [8800GTX] Artefacts door voeding?
• [HD4830] Streamprocessors geactiveerd, toch lage prestaties?

« · ^

Garantie en het omzeilen daarvan
Het komt helaas regelmatig voor dat er vragen worden gesteld over hardware wat tijdens het overclocken, modden of tweaken kapot is gegaan, waardoor de garantie dus vervallen is. In de posts erna komen dan vaak tips langs om het modden/overclocken etc zo goed mogelijk te camoufleren om zo toch garantie te kunnen claimen (en dus anderen met het probleem op te zadelen). Dit willen we uitdrukkelijk NIET hebben, en mensen die dit soort adviezen geven kunnen dan ook rekenen op passende maatregelen :).

« · ^

Feedback
Ieder subforum heeft een feedback topic waarin mensen hun ei kwijt kunnen over de gang van zaken. Voor dit subforum kun je het topic hier vinden. Aarzel niet om er in te reageren, het topic is er voor.

« · ^

Contactgegevens