SinergyX schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:15:
Lijkt erop dat er een nieuwe 'ik verveel me dus laat ik andere mensen gaan irriteren' hype is gekomen in de 70-79 random bracket. 2 mensen joinen de que, maar gaan daarna niet de instance in. Blijven wat rondhangen in orgrimmar en staan er 3 in de instance hun tijd te verdoen. Je mag er maar 1 kicken na 10 minuten, je kan zelf niet leaven anders heb je 30 min penalty, per saldo: weer een uur naar z'n grootje.
Exp is 10x generfed, nu wordt die tijd wel ruimschoots gecompenseerd door zulke idioten.
Ja, dus jij ziet dit ook gebeuren, heb het nu al 4 keer meegemaakt. Heb toen een ticket aangemaakt en de GM zei dat ik maar op het forum moest posten als idee dat als je niet snel genoeg de dungeon in gaat je ook die 30minuten debuff krijgt. Wat me wel opvalt is dat je de ene keer wel 30 minuten moet wachten (ff naar andere alt) en de andere keer 10 minuten. Het lijkt een sport te worden 'hoe kun je iemand anders tijd verdoen'..
Gisteravond ook weer wat leuks, ga als healer random in, krijg ik AN wat opzich niet onaardig is. DK tank met 35k hp buffed begint te pullen en bij eerste boss aangekomen vliegt hij ineens naar binnen pakt de 3 groepjes voor de boss maar niemand valt de boss aan, ik wordt gewebbed en ga dood omdat er een skirmisher op me staat in te hakken... Wipe.. Blijkt dat ze de achievement willen doen alleen de tank en een dps... ik geef aan geen intresse in de achievement te hebben en ook de andere geven dat aan, toch pulled de tank weer de 3 groepjes hij gewebbed en dood, ik->leave party...
Wel handig dat je via LFG die Ahune kan doen, het zijn toch weer 2 gratis frosties, heb op mijn paladin/warrior de cloak al te pakken, heb 1 keer de tank cloak zien droppen, voorderest 4 keer de str/expertise cloak en 3 keer de spell cloak.. Nog geen staff gezien helaas. Hopen dat ik mijn warlock naar 78 krijg zodat ik iig de cloak kan pakken.
Later nog wat randoms gedaan met een vriend van mij (Maandag game avond) en wat van die bonfires gedaan voor gratis XP, ga deze iig afmaken 12.7k xp per friendly bonfire + 25k voor enemy bonfire dat tikt leuk aan, zeker omdat mijn rested xp opschuift. Nadeel is wel dat ik niet alle FP's heb in Azeroth/Kalimdor dus er zal wat gelopen moeten worden. Opzich is een dungeon kwa XP beter maar dat gaat van mijn rested af.
De randoms waren iig leuk, doe nu zo'n 2k dps single target tot soms wel 4k aoe, 2de boss in UK is helemaal lekker met demon form+aura.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"