[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 69.739 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:06:
[...]

Het ding kost €629 voor de 16GB versie, hoe is dat onduidelijk of vreemd?
Is niet vreemd, maar omdat je ze ook voor 899 voor een 16gb ziet, is dat nogal een verschil ?
en ik was nieuwschierig naar wat ze kosten als je ze dus ergens anders vandaan haalt, en hoeveel het scheeld
of dat ik gewoon wacht ik hem in nl kan kopen. etc

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 25-06-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

connos schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:03:
Ben wel ff klaar met op en neerrijden naar Parijs, dus heb ze het verzoek gestuurd unlockcodes te regelen bij Bouygues.

En ja, ik flipte ook behoorlijk toen ik gisterenavond na 24 uur op zijn die melding kreeg :(
OMG dat is wel ernstig ja. Ik weet niet of er verschil zit tussen een fabrieksmatig simlockvrije iPhone en een via iTunes simlockvrij gemaakte, maar als dat zo is, zou ik met het laatste geen genoegen nemen en vragen of ze kosteloos een simlockvrij exemplaar naar je toesturen en de verzendkosten voor je huidige iPhone vergoeden.

Wat betreft het los kopen van een iPhone en de kosten en moeite die daarbij komen: telefoons en pda's zijn een van m'n grootste hobby's en daar heb ik wel wat voor over :)

Uren in de rij voor iets staan is ook niet uniek voor de iPhone, andere mensen staan bijvoorbeeld ook uren in de rij voor een concertkaartje of om vooraan te kunnen staan bij zo'n concert.

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 25-06-2010 15:17 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Mektheb schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:13:
[...]

Is niet vreemd, maar omdat je ze ook voor 899 voor een 16gb ziet, is dat nogal een verschil ?
en ik was nieuwschierig naar wat ze kosten als je ze dus ergens anders vandaan haalt, en hoeveel het scheeld
of dat ik gewoon wacht ik hem in nl kan kopen. etc
ja, de prijs

[ Voor 94% gewijzigd door Punkbuster op 25-06-2010 15:14 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
Duidelijk ja.

note to self
moet voortaan beter de startes post lezen

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 25-06-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11
AntonT schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:20:
Interessant, bij mij werd wel ID gecheckt met reservering (Parijs). Ik vroeg nog of ie iedereen checkte en gaf aan dat inderdaad te doen... Zat me al af te vragen hoeveel teleurgestelde mensen er zouden zijn.
Er werd me wel gevraagd om mijn apple id, maar ik hoefde me verder niet te legitimeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
Ach het is 629 euro betalen en met plezier bellen, of ~200 euro betalen en 2 jaar langer aan het T-Mobile netwerk vastzitten. 8)7

Dat viel trouwens in Parijs ook sterk op, 3G was vele malen vlotter dan het T-Mobile netwerk hier.

[ Voor 78% gewijzigd door carfreak02 op 25-06-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
carfreak02 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:33:
Ach het is 629 euro betalen en met plezier bellen, of ~200 euro betalen en 2 jaar langer aan het T-Mobile netwerk vastzitten. 8)7
Het is gewoon een verschil in hoe je betaalt. In een keer met lagere maandlasten of verspreid over hogere maandlasten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Canaria schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:14:
andere mensen staan bijvoorbeeld ook uren in de rij voor een concertkaartje
Dat was een jaar geleden... Heden ten dage koop je concertkaartjes online...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Jammer dat de witte uitgesteld zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:06:
[...]

Het ding kost €629 voor de 16GB versie, hoe is dat onduidelijk of vreemd?
nou ik snap best dat je kan denken dat het een typfout is als het over een telefoon van 900 euro gaat :p

Aan de andere kant een nieuwe 3GS in nederlandse winkel kopen kost ook nog 630 euro.. dusja dan ben je beter uit met die iphone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:17:
[...]

nou ik snap best dat je kan denken dat het een typfout is als het over een telefoon van 900 euro gaat :p
Tsja, maar die 900 euro is dan ook de prijs van 't ding + iemand die dat geimporteerd heeft en daar waarschijnlijk nog aardig wat moeite voor heeft moeten doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Beetje jammer dat je er dan weer zo duidelijk bij moet vermelden dat je de video met je iSight van je iMac hebt gemaakt, zo maak je het de merk-bashers wel erg makkelijk...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blablabla hij legt alleen uit waarom 't gespiegeld is, klaar..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
MacorgaZ schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:31:
[...]

Beetje jammer dat je er dan weer zo duidelijk bij moet vermelden dat je de video met je iSight van je iMac hebt gemaakt, zo maak je het de merk-bashers wel erg makkelijk...
Want eigenlijk zijn merk-bashers gewoon jaloers? Want dat is ongeveer wat je nu zegt.

Hij zegt gewoon waar die het mee gemaakt heeft, zodat je snapt waarom het er zo uit ziet (webcam).

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Want "iSight van mijn iMac" is duidelijker dan "webcam"? Kom op zeg, ik ben ook wel een beetje een Apple-fanboy, maar om al die namen steeds zo expliciet te vermelden vind ik wel een beetje patserig.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio11
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 11:50
Ik heb hem. In parijs opgehaald via een overgenomen reservering van iemand met dezelfde achternaam :) . ID werd gecheckt bij binnenkomst. 8:45u staat op mijn bon. Zat net niet bij de eerste groep :-(. Hulde voor de mensen die geen reservering hadden en zo lang aan het w8 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MacorgaZ schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:43:
Want "iSight van mijn iMac" is duidelijker dan "webcam"? Kom op zeg, ik ben ook wel een beetje een Apple-fanboy, maar om al die namen steeds zo expliciet te vermelden vind ik wel een beetje patserig.
Iets met eye of the beholder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

Heb het reservatieverhaal niet zo gevolgd, maar kan je nog nieuwe aanmaken?
Ben voornamelijk bang dat ik naar Parijs rij en de boel uitverkocht is of ik 15u in de rij sta :-)

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Wat een onzin dit, heb FedEx net ff gebeld: de douane in Engeland heeft m'n package met iPhone 4 onderschept om te controleren.. Nu krijg ik hem pas maandag.. Ik betaal verdomme voor Priority Shipping, had net zo goed Economy kunnen doen, had ik hem ook maandag..

pff klote douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
bbouws schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:50:
Wat een onzin dit, heb FedEx net ff gebeld: de douane in Engeland heeft m'n package met iPhone 4 onderschept om te controleren.. Nu krijg ik hem pas maandag.. Ik betaal verdomme voor Priority Shipping, had net zo goed Economy kunnen doen, had ik hem ook maandag..

pff klote douane
word daar eigenlijk moeilijk over gedaan? De waarde is zo hoog dat je wel extra zal moeten betalen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
EU

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:11:
[...]

word daar eigenlijk moeilijk over gedaan? De waarde is zo hoog dat je wel extra zal moeten betalen of niet ?
Binnen de EU hoef je dat nooit, dus ik vraag me een beetje af waarom de douane 'm überhaupt vast heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:21:
[...]

Binnen de EU hoef je dat nooit, dus ik vraag me een beetje af waarom de douane 'm überhaupt vast heeft.
Nou hij heeft de iPhones verpakt in een FedEx Pak (is een bepaalde verpakking) en de waarde van de goederen hierin mag niet boven de 100 dollar uitkomen lees ik net op de fedex website..

De verkoper heeft gewoon een waarde van 700 pond opgegeven en daarom houdt de douane hem vast denk ik..

Als je op de website een shipping wil inplannen van een 'FedEx Pak' met waarde hoger dan 100 dollar geeft ie ook aan dat dit niet mogelijk is maar blijkbaar was de FedEx medewerker die het pakket bij de verkoper op kwam halen hier niet van op de hoogte |:(

In een fedex box i.p.v pak had het gewoon goed gegaan..

Edit: dit geeft ie aan op de fedex site:

"The maximum Declared value for customs of the contents of a FedEx Envelope or FedEx Pak, regardless of the destination, is $100 or $9.07 per pound, whichever is greater. Goods with a value (actual or declared) exceeding $100 or $9.07 per pound should not be shipped in a FedEx Envelope or FedEx Pak."

[ Voor 18% gewijzigd door Benny op 25-06-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio11
@Gigatexel_BE: Reserveren kan niet meer.

Vrij verkoop is lastig ivm lange wachttijden. Gisteren was drama met vrije verkoop. Met reserveringen ging het ook niet echt heel snel. Vandaag vrije verkoop geweest maar weet niet hoe dat ging. Ik lees ook nergens dat de voorraad op is. Het is wel een klein doosje dus veel voorraadruimte neemt het niet in beslag. Parijs is pinnen en/of contant. (CC is niet vereist). Met reserveringen kreeg je maar 2 iphones mee ook al had je meer reserveringen.

Als je de iPhone in parijs koopt heb je ook garantie in NL. Heb je problemen dan kun je gewoon met bon naar een apple store hier in nederland gaan. Ook kun je de garantie verlengen binnen een jaar. Dus een rit terug naar parijs is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
bbouws schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:31:
[...]

Nou hij heeft de iPhones verpakt in een FedEx Pak (is een bepaalde verpakking) en de waarde van de goederen hierin mag niet boven de 100 dollar uitkomen lees ik net op de fedex website..

De verkoper heeft gewoon een waarde van 700 pond opgegeven en daarom houdt de douane hem vast denk ik..

Als je op de website een shipping wil inplannen van een 'FedEx Pak' met waarde hoger dan 100 dollar geeft ie ook aan dat dit niet mogelijk is maar blijkbaar was de FedEx medewerker die het pakket bij de verkoper op kwam halen hier niet van op de hoogte |:(

In een fedex box i.p.v pak had het gewoon goed gegaan..
Het lijkt me sowieso niet echt een sterk plan om iPhones in een FedEx Pak, beter gezegd een doodnormale bubble-envelop, te versturen. Niet alleen qua waarde maar ook qua veiligheid. Er zijn niet voor niets Priority Boxen.

[ Voor 73% gewijzigd door carfreak02 op 25-06-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
carfreak02 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:37:
[...]

Het lijkt me sowieso niet echt een sterk plan om iPhones in een FedEx Pak, beter gezegd een doodnormale bubble-envelop, te versturen. Niet alleen qua waarde maar ook qua veiligheid. Er zijn niet voor niets Priority Boxen.
Hmm ik zie het, het is gewoon een buubeltjes envelop, terwijl de verkoper me had gezegd dat hij het erg goed had verpakt (FedEx geeft ook aan dat het pakket 1 kilo weegt).. Ben hier niet blij mee..

Vreemd dat de fedex medewerker die het pakket op kwam halen dat hem dan niet duidelijk maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:38:
Mijn iphone 32gb die overigens met 2 andere (16gb+32gb) bij mijn neef in frankrijk ligt gaat zsm de deur uit, dit vanwege dat de bereik wegvalt als je de antenne links onder aanraakt. Heel jammer, serieus waar, ik had perfectie verwacht. één 32gb heb ik al doorverkocht naar een medetweaker, de 16gb heeft een vriend van mij al betaald, dus alleen mijn 32gb gaat op marktplaats
als je hem nog hebt.. ik heb zeer veel interesse ! ik hoor het wel :D

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Aangezien Apple het "probleem" onderkent zouden alle iPhone 4G's last van dit "probleem" moeten hebben.
Kwestie van je vingers op de juiste plek leggen zou je denken...

Toch wel benieuwd hoe hard die gasten knijpen in de telefoon, lijkt erop dat ze er iig aardig moeite voor moeten doen. Hou mm'n 3GS meestal ongeveer zo vast als deze gast (allen niet zo lomp hard knijpend), waarbij palm precies op die linkeronderhoek ligt/telefoon er tegenaan rust:
YouTube: iPhone 4 Reception Issue with Holding the Phone - Without Wifi Turned On#!

Dus ben toch wel benieuwd of je dan met een i4 nog normaal kunt bellen?

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 25-06-2010 19:51 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:24

aex351

I am the one

Fanatiek zeg om helemaal naar Frankrijk te rijden. Kan je dan niet beter met de trein gaan (comfort). Een reis van 1500 kilometer is toch al snel 200 euro aan benzine. (zie net ook dat een treinkaartje bijna even duur is)

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Laatst online: 13-09 11:18
aex351 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:55:
Fanatiek zeg om helemaal naar Frankrijk te rijden. Kan je dan niet beter met de trein gaan (comfort). Een reis van 1500 kilometer is toch al snel 200 euro aan benzine. (zie net ook dat een treinkaartje bijna even duur is)
Benzine kun je delen, treinkaartje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

username_ schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:59:
[...]
Benzine kun je delen, treinkaartje niet.
Klopt, maar dat doet niets af dat het een beetje idioot is om 1500 km te reizen en uren in een wachtrij staan voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypress3d schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:47:
als je hem nog hebt.. ik heb zeer veel interesse ! ik hoor het wel :D
Waarom zou je een exemplaar willen kopen, waarvan je bij voorbaat al weet dat hij niet helemaal goed is :?
aex351 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:30:
Klopt, maar dat doet niets af dat het een beetje idioot is om
1500 km te reizen en uren in een wachtrij staan voor een telefoon.
Heel idioot ja.. net als je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

CLB schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:33:
[...]
Heel idioot ja.. net als je reactie :)
Leg eens inhoudelijk uit wat er mis is met mijn reply. Jij geeft zelf aan dat je het heel erg idioot vind wat die mensen voor een telefoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Mja, voor een T65 doe ik dat ook niet. Maar dit is niet alleen een telefoon, 't is ook gewoon een bijzonder geil speeltje. En daar doen we 't wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:42:
Leg eens inhoudelijk uit wat er mis is met mijn reply.
Jij geeft zelf aan dat je het heel erg idioot vind wat die mensen voor een telefoon doen.
* CLB stond in [sarcasm] mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

Scorpio11 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:37:
@Gigatexel_BE: Reserveren kan niet meer.

Vrij verkoop is lastig ivm lange wachttijden. Gisteren was drama met vrije verkoop. Met reserveringen ging het ook niet echt heel snel. Vandaag vrije verkoop geweest maar weet niet hoe dat ging. Ik lees ook nergens dat de voorraad op is. Het is wel een klein doosje dus veel voorraadruimte neemt het niet in beslag. Parijs is pinnen en/of contant. (CC is niet vereist). Met reserveringen kreeg je maar 2 iphones mee ook al had je meer reserveringen.

Als je de iPhone in parijs koopt heb je ook garantie in NL. Heb je problemen dan kun je gewoon met bon naar een apple store hier in nederland gaan. Ook kun je de garantie verlengen binnen een jaar. Dus een rit terug naar parijs is niet nodig.
Bedankt voor de info Scorpio!

Ik kan niet direct info terugvinden over de wachttijden daar ter plaatse, maar ik denk dat het verstandig is om nog even een weekje te wachten - misschien is dan de grootste storm al gaan liggen :-)

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

CLB schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:48:
[...]
* CLB stond in [sarcasm] mode ;)
Dat had ik al door. Je moet mijn reactie ook niet persoonlijk opvatten. Het is een mening. Door er met sarcasme op te reageren is gewoon kinderachtig en je ontwijkt daarmee de discussie over het feit dat je het ermee oneens bent. Het is toch niet zo moeilijk om te zeggen dat je het ermee oneens bent, als dat zo is.

Dat mensen 1500 km willen reizen en uren in een wachtrij staan moeten ze lekker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat had je toch wel door?
aex351 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:53:
Dat mensen 1500 km willen reizen en uren in een wachtrij staan moeten ze lekker zelf weten.
Wat is dan het nut van:
aex351 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:30:
Klopt, maar dat doet niets af dat het een beetje idioot is
om 1500 km te reizen en uren in een wachtrij staan voor een telefoon.
Laat hun lekker reizen als ze dat willen.. Als jij iets doet wat ik gek vind, noem ik het toch ook niet idioot..? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

CLB schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:57:
O dat had je toch wel door?
[...]
Wat is dan het nut van:
[...]
Laat hun lekker reizen als ze dat willen.. Als jij iets doet wat ik gek vind, noem ik het toch ook niet idioot.. :X
En toch presteer je het weer door op een kinderachtige manier te reageren. Gaat het hier nu om mijn mening of om de iPhone 4. Dus zal ik het dan maar zeggen: back on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:44:
Mja, voor een T65 doe ik dat ook niet. Maar dit is niet alleen een telefoon, 't is ook gewoon een bijzonder geil speeltje. En daar doen we 't wel voor.
Even persoonlijk, maar heb je nog een update over de Vodafone IPCC voor iOS4 en/of iPhone 4?

Zijn wel wat dingetjes die ik graag weer zou hebben zoals voorheen (was een tevreden gebruiker) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kinderachtig.. Jij plaatst een totaal onzinnige post om te zeggen dat het idioot is om 'n iPhone te halen in het buitenland.. Wat is daar nou ontopic aan? Kun je het wel verdedigen met 'het is mn mening'.. ja vast en zeker :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:01:
[...]

Even persoonlijk, maar heb je nog een update over de Vodafone IPCC voor iOS4 en/of iPhone 4?

Zijn wel wat dingetjes die ik graag weer zou hebben zoals voorheen (was een tevreden gebruiker) :)
Zover mij bekend kan 't nog niet :/ (Zonder jailbreak-achtige ideeën iig.)

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 25-06-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:05:
[...]

Zover mij bekend kan 't nog niet :/ (Zonder jailbreak-achtige ideeën iig.)
Damn.. met name dat call forwarding ding is rete irritant.

Nou ja... ik hou je blog wel in de gaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
aex351 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:53:
[...]

Dat had ik al door. Je moet mijn reactie ook niet persoonlijk opvatten. Het is een mening. Door er met sarcasme op te reageren is gewoon kinderachtig en je ontwijkt daarmee de discussie over het feit dat je het ermee oneens bent. Het is toch niet zo moeilijk om te zeggen dat je het ermee oneens bent, als dat zo is.

waarom laat je dat dan ook niet gewoon zo? Dat je de voordelen vraagt van auto tegenover trein is logisch maar daarna reageren dat het idioot is voegt niks toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-08 12:55
Heeft iemand toevallig informatie omtrent het simlockvrij krijgen van een iPhone 4 uit te USA en met name Los Angeles en San Fransisco? Ik ga er 6 Augustus heen en zou er graag eentje willen. Kan zo niet 1,2,3 informatie inwinnen van Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Is een Iphone 4 die je bijv in London koopt simlock vrij? Zo nee hoe krijg je hem dan simlock vrij?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Erw schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:15:
Is een Iphone 4 die je bijv in London koopt simlock vrij? Zo nee hoe krijg je hem dan simlock vrij?
Lees de startpost? Zo niet, vraag dan ook niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

darkpluisje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Lees de startpost? Zo niet, vraag dan ook niet O-)
Excus helemaal over heen gelezen. :Z

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:09:
[...]

Damn.. met name dat call forwarding ding is rete irritant.

Nou ja... ik hou je blog wel in de gaten :+
Ahuh, aangezien de carrier naam niet meer scrollt is dat eigenlijk ook mijn enige irritatie nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarryKohne schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Heb ik gedaan en die geven geen krimp. opnieuw leveren vandaag kan absoluut niet.
En ophalen mocht ook onder geen beding.

Dus ga dit weekend maar van de voorpret genieten en maandag zelf thuisblijven.
Kun je niet een aanbod doen dat je de iPhone ophaalt en dat ze je vrouw mogen houden ter compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:02:
[...]

Kun je niet een aanbod doen dat je de iPhone ophaalt en dat ze je vrouw mogen houden ter compensatie?
_O-

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als dit topic enkkel voor de iPhone 4 is, moet de titel dit dan niet reflecteren?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wie zegt dat het enkel om de iPhone 4 gaat? Het gaat gewoon over het importeren van iPhones en dat is nu natuurlijk bijna alleen de 4. Lekker boeiend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Tijgert schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:25:
Als dit topic enkkel voor de iPhone 4 is, moet de titel dit dan niet reflecteren?
Jij mag 't ook wel over 't importeren van een 3GS hebben hoor maar de meesten vinden de 4 interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Laatst online: 13-09 11:18
CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:40:
[...]

Jij mag 't ook wel over 't importeren van een 3GS hebben hoor maar de meesten vinden de 4 interessanter.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:51
Scorpio11 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:37:
...
Zou je dit wellicht toe kunnen lichten waar je deze informatie vandaan hebt? Ik heb na lang zoeken via meerdere kanalen (hier op GOT o.a.) informatie gevonden die juist het tegenovergestelde beweerden. Dat is tevens de reden waarom ik maar besloten heb om af te zien van het kopen van de iPhone 4 in het buitenland, en toch maar te wachten tot T-Mobile met zn abbo's komt...

Het lijkt mij ook vrij vreemd dat je hier in NL met je iPhone 4 binnen kunt lopen voor eventuele reparatie, terwijl er geen Apple Store is die (tot op heden...) iets met iPhones doet, aangezien alles via T-Mobile loopt. De topics en dergelijke die hier op GOT erover lopen hadden het voornamelijk over wat in de wet is vastgelegd, en dat ging dan over dat je als bedrijf in het ene land niet verplicht bent de garantie over te nemen van een product dat in een ander land is gekocht...

Ben dus benieuwd waar je dergelijke informatie vandaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11
Wow, ik ben blij, want ook mijn iPhones doen 't nu ook. Dat noem ik nou service!
===========
SIr,

We have worked hard on your case and I think we've found a solution.

In order to solve the problem:

Restart your iphone, insert your Microsim and connect to itunes (9.2) .

Your iPhone(s) should be now activated or within 48 hours.

If the problem persist don't hesitate to contact us again,

Maxime Mouret

 Apple Store Carrousel du Louvre
99 Rue de Rivoli
75001 Paris
01 43 16 78 00
===========

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

connos schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 07:29:
Wow, ik ben blij, want ook mijn iPhones doen 't nu ook. Dat noem ik nou service!
En hoe hebben ze dat gefixed dan? Je gaat me toch niet vertellen dat het mogelijk is om op afstand de telefoons te unlocken? Uiteraard doet iTunes iets doorgeven naar je telefoon, maar het lijkt me zo vreemd?

Aan de andere kant denk ik inderdaad dat dit allemaal remote gaat. Gezien het feit dat de iPhones in een doosje zitten waar met een sticker op staat dat deze mogelijk gelockt zijn door de provider. Moest je verder nog iets doorgeven, iets van een serienummer ofzo?

Wel gaaf dat het nu werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Nik schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 08:28:
[...]

En hoe hebben ze dat gefixed dan? Je gaat me toch niet vertellen dat het mogelijk is om op afstand de telefoons te unlocken? Uiteraard doet iTunes iets doorgeven naar je telefoon, maar het lijkt me zo vreemd?

Aan de andere kant denk ik inderdaad dat dit allemaal remote gaat. Gezien het feit dat de iPhones in een doosje zitten waar met een sticker op staat dat deze mogelijk gelockt zijn door de provider. Moest je verder nog iets doorgeven, iets van een serienummer ofzo?

Jawel unlocken gaat wel degelijk op afstand, Apple pleurt je imei in een DB, en bij je volgende connect naar de appstore/apple server is je lock eraf.
Zo ging het ook bij mijn 3G (die was ouder dan een jaar en dan mag je hem gratis simlockvrij maken)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Laatst online: 30-07 14:36
bbouws schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:50:

pff klote douane
Hoe heb jij een iPhone 4 gekocht in Engeland via Apple.com/uk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Queenfanmichel schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 09:16:
[...]

Hoe heb jij een iPhone 4 gekocht in Engeland via Apple.com/uk???
Via eBay.. en het kan natuurlijk ook met Borderlinx..

Hij ligt nu in Parijs btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio11
Superbol schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:23:
[...]

Zou je dit wellicht toe kunnen lichten waar je deze informatie vandaan hebt? Ik heb na lang zoeken via meerdere kanalen (hier op GOT o.a.) informatie gevonden die juist het tegenovergestelde beweerden. Dat is tevens de reden waarom ik maar besloten heb om af te zien van het kopen van de iPhone 4 in het buitenland, en toch maar te wachten tot T-Mobile met zn abbo's komt...

Het lijkt mij ook vrij vreemd dat je hier in NL met je iPhone 4 binnen kunt lopen voor eventuele reparatie, terwijl er geen Apple Store is die (tot op heden...) iets met iPhones doet, aangezien alles via T-Mobile loopt. De topics en dergelijke die hier op GOT erover lopen hadden het voornamelijk over wat in de wet is vastgelegd, en dat ging dan over dat je als bedrijf in het ene land niet verplicht bent de garantie over te nemen van een product dat in een ander land is gekocht...

Ben dus benieuwd waar je dergelijke informatie vandaan hebt :)
Informatie heb ik van de franse dame van de apple store in parijs die mij geholpen heeft met mijn aankopen. Ze vertelde hetzelfde verhaal tegen een duitser en een belg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
Scorpio11 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:53:
[...]

Informatie heb ik van de franse dame van de apple store in parijs die mij geholpen heeft met mijn aankopen. Ze vertelde hetzelfde verhaal tegen een duitser en een belg.
Hmm ok, dat is dan redelijk betrouwbaar zou je zeggen. Zal voor de grap eens Apple een belletje geven zometeen. Post later mn bevindingen wel.

Edit:
Even snel een belletje gedaan. Was niet de juiste persoon die ik aan de lijn kreeg, maar dat komt omdat ze hier geen officiele iPhone afdeling hebben (je wordt dmv een bandje doorverwezen naar je "mobiele telefoon aanbieder"). Waar ze me wel naar door kon verwijzen was het volgende: iPhone Warranty France
Nou is mn Frans niet dermate goed dat ik hier wat van begrijp, maar met google translate kom je al een heel eind. Heb de vertaling naar het Engels gedaan omdat die naar mijn idee altijd beter is dan naar het Nederlands, maar daar heb ik het volgende uit kunnen halen:

- "...Apple may restrict service to the country where Apple or its authorized distributor sold the product material..."
Hier wordt je dus niet echt veel wijzer van. Ze mogen hier in Nederland dus zeggen dat ze er niets mee doen en dat je terug moet gaan naar Frankrijk of de UK, maar dit hoeft niet het geval te zijn.

Het enige wat ze verder nog zei was dat ze vernomen had dat de regels voor Nederland nog wel zouden wijzigen met de introductie van de iPhone 4 (kleine aanpassingen zullen altijd wel gebeuren met de introductie van een nieuw product), maar dat daar verder nog niets over bekend was.

Uiteindelijk ben ik er dus nog niet van overtuigd, en wacht ik nog wel eventjes af. Terugkijkend naar voorgaande 2 jaar kwam T-Mobile altijd rond 1 Juli met hun prijzen+tarieven...dus misschien dat ik deze week dan alsnog een keuze kan gaan maken :)

[ Voor 63% gewijzigd door Superbol op 26-06-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik nog nooit gehoord van die garantie.. iPhones 3G / 3GS'jes en dergelijke hadden 't ook niet..
Tevens kun je bij de iPhone 4 'Applecare' kopen, wat ook nooit kon, misschien dat 't daarmee wel kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
CLB schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:22:
Heb ik nog nooit gehoord van die garantie.. iPhones 3G / 3GS'jes en dergelijke hadden 't ook niet..
Tevens kun je bij de iPhone 4 'Applecare' kopen, wat ook nooit kon, misschien dat 't daarmee wel kan..
meen dat je met applecare automatisch inderdaad wereldwijde bescherming hebt, maar dacht dat je het niet stnadaard had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Nik schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 08:28:
[...]

Dat gaat via iTunes. De carrier (of in dit geval, Apple zelf) geeft aan per IMEI of 't ding wel of niet gelockt moet zijn. iTunes effectueert dat vervolgens. Voor iPhones die unlocked verkocht zijn is dat standaard al zo. Hoe 't met locked iPhones zit weet ik eigenlijk niet-- Zou me niets verbazen als die lock-status ook pas bij 't activeren daadwerkelijk in de phone gezet wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 26-06-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
darkpluisje schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:18:
[...]

meen dat je met applecare automatisch inderdaad wereldwijde bescherming hebt, maar dacht dat je het niet stnadaard had
Toch nog even doorgezocht, en dit komt uit de Europese voorwaarden gerelateerd aan Apple Care voor de iPhone:

"d. This Plan is offered and valid only in Austria, France (excluding Corsica, overseas departments and territories), Germany, Ireland, Italy, Spain (including Balearic Islands but excluding Canary Islands, Ceuta, Melilla), Switzerland and the United Kingdom. This Plan is not offered to persons who have not reached the age of majority. This Plan is not available where prohibited by law."

Betekend dus dat je naar die landen kan uitwijken met Apple Care voor iPhone, maar in Nederland is het tot dusver nog niet mogelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo net alle verhalen gelezen van de release etc. Wie weet of de Iphone 4 in NL dezelfde prijs zal hebben als wat jullie in Parijs en Londen hebben betaald?

Of wordt het hier standaard duurder?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat is gokwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Mouse_NL schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:33:
Zo net alle verhalen gelezen van de release etc. Wie weet of de Iphone 4 in NL dezelfde prijs zal hebben als wat jullie in Parijs en Londen hebben betaald?

Of wordt het hier standaard duurder?
ik dacht dat hij hier uberhaubt niet los verkocht zou worden? Als dat wel zo is is het waarschijnlijk van importeurs, en dan zal hij altijd duurder zijn, zoals je nu ook al iphones van 900 euro kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 15:04
Kan je de iphone 4 ook nog reserveren in Parijs, mij lukt het niet.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
jelmerthebest schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 16:33:
Kan je de iphone 4 ook nog reserveren in Parijs, mij lukt het niet.?
nee kan niet, is al meerdere keren gezegd in de laatste paar pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
bij een apple store in nederland werd me verteld dat hij daar te koop zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Wilde iedereen even laten weten dat in Canada binnenkort de iPhone 4 simlockvrij verkrijgbaar is via de Canadese Apple Store. Dus dat is ook een optie als je vrienden of familie daar hebt!

Studeer zelf tijdelijk hier in Canada dus ik ben een blij mens, hoef ik niet moeilijk te doen met al die gecompliceerde import uit andere EU landen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Canada zal wel het Belgie worden voor de VS. Dus zal wel druk worden :)

Amerikanen zijn niet al te blij met het monopolie van AT&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Helaas voor Amerikanen is AT&T eigenlijk de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen kans dat ie daar los te koop komt? Ik nl. in Oktober naar the USofA. Tegen die tijd zal de levertijd geen issue meer zijn. Vraag is dus alleen of ie los te verkrijgen is. Simlockvrij of niet, zal tegen die tijd ook geen probleem meer zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Superbol schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 11:59:
[...]

Hmm ok, dat is dan redelijk betrouwbaar zou je zeggen. Zal voor de grap eens Apple een belletje geven zometeen. Post later mn bevindingen wel.

Edit:
Even snel een belletje gedaan. Was niet de juiste persoon die ik aan de lijn kreeg, maar dat komt omdat ze hier geen officiele iPhone afdeling hebben (je wordt dmv een bandje doorverwezen naar je "mobiele telefoon aanbieder"). Waar ze me wel naar door kon verwijzen was het volgende: iPhone Warranty France
Nou is mn Frans niet dermate goed dat ik hier wat van begrijp, maar met google translate kom je al een heel eind. Heb de vertaling naar het Engels gedaan omdat die naar mijn idee altijd beter is dan naar het Nederlands, maar daar heb ik het volgende uit kunnen halen:

- "...Apple may restrict service to the country where Apple or its authorized distributor sold the product material..."
Hier wordt je dus niet echt veel wijzer van. Ze mogen hier in Nederland dus zeggen dat ze er niets mee doen en dat je terug moet gaan naar Frankrijk of de UK, maar dit hoeft niet het geval te zijn.

Het enige wat ze verder nog zei was dat ze vernomen had dat de regels voor Nederland nog wel zouden wijzigen met de introductie van de iPhone 4 (kleine aanpassingen zullen altijd wel gebeuren met de introductie van een nieuw product), maar dat daar verder nog niets over bekend was.

Uiteindelijk ben ik er dus nog niet van overtuigd, en wacht ik nog wel eventjes af. Terugkijkend naar voorgaande 2 jaar kwam T-Mobile altijd rond 1 Juli met hun prijzen+tarieven...dus misschien dat ik deze week dan alsnog een keuze kan gaan maken :)
Hehe, kan best zijn dat je in Nederland bij de Apple Store garantie hebt op de iPhone 4. Alleen jammer dat er geen Apple Store's zijn, dan kun je lang zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
Dutch_Razor schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 20:37:
[...]

Hehe, kan best zijn dat je in Nederland bij de Apple Store garantie hebt op de iPhone 4. Alleen jammer dat er geen Apple Store's zijn, dan kun je lang zoeken 8)7
Hehe, heb je gelijk in inderdaad, maar ik ga er vanuit dat de APR gewoon onder de vleugels van Apple opereren. Anders zou je natuurlijk ook nooit via een op Apple.nl aangekochte Mac naar een APR kunnen gaan voor reparatie (wat gewoon kan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gaat er binnenkort nog iemand wat halen? Ik wil graag zo'n zwarte bumper hebben. DM staat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:50:
Geen kans dat ie daar los te koop komt? Ik nl. in Oktober naar the USofA. Tegen die tijd zal de levertijd geen issue meer zijn. Vraag is dus alleen of ie los te verkrijgen is. Simlockvrij of niet, zal tegen die tijd ook geen probleem meer zijn.
Tegen die tijd is die gewoon in NL te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 19:50:
Waarschijnlijk niet... het is vrij logisch dat ie hier in Canada simlockvrij wordt, want alle grote providers hier (Rogers, Bell, Telus en wat kleintjes) bieden de iPhone al aan. In Canada is dus geen sprake van een monopolie zoals in de USA met AT&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Laatst online: 09:00
Is de iPhone nou eigenlijk alleen simlockvrij in Frankrijk (en Engeland) te koop in de Apple stores of ook bij Apple Resellers?
Want ik hoor iedereen hier over de Apple store in Parijs en Londen en voor de rest niks over andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Overal. De vraag is alleen of ze hem op voorraad hebben, aangezien 95% van de voorraad ofzo naar de Apple flagship stores gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens de vorige 2 posts was ik op zoek naar hetzelfde:

Heb net uurtje lopen zoeken op franse sites/telecomaanbieders of er buiten de 2 applestores in Frankrijk al elders simlockvrije te koop worden aangeboden. Ik heb nergens simlockvrije te koop zien staan, ook niet dat het is uitverkocht/op de schappen komt te liggen.

Zou het toch wel leuk vinden als ik over 2 weken in frankrijk zit, ik er gewoon ergens eentje in de supermarche mee kan nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 22:26:
Tijdens de vorige 2 posts was ik op zoek naar hetzelfde:

Heb net uurtje lopen zoeken op franse sites/telecomaanbieders of er buiten de 2 applestores in Frankrijk al elders simlockvrije te koop worden aangeboden. Ik heb nergens simlockvrije te koop zien staan, ook niet dat het is uitverkocht/op de schappen komt te liggen.

Zou het toch wel leuk vinden als ik over 2 weken in frankrijk zit, ik er gewoon ergens eentje in de supermarche mee kan nemen....
Ja inderdaad, ik heb precies hetzelfde.
Want over 2 weken zijn de prijzen van T-Mobile vast ook wel bekend, dus dan weet ik meteen of ik het beste abonnement bij T-Mobile kan nemen of toch simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Als er nog iemand van z'n 16Gb iPhone 4 af wil....
Kan 'm morgen ophalen, 850 euro contant.

Zou er vandaag één krijgen, op het laatste moment niet doorgegaan. Vandaar. :)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Superbol schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 20:42:
[...]...Anders zou je natuurlijk ook nooit via een op Apple.nl aangekochte Mac naar een APR kunnen gaan voor reparatie (wat gewoon kan...)
Macs hebben een wereldwijde garantie dus daar doen ze niet zo moeilijk over, iPhones waren tot hiertoe voor garantie altijd beperkt tot het land van aankoop.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik zit nog steeds te kijken voor zo'n zwarte bumper, zijn die dingen niet meer te krijgen in de store ofzo? Op Marktplaats staat er 1 voor 150,- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
bibi2205 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 23:16:
[...]

Macs hebben een wereldwijde garantie dus daar doen ze niet zo moeilijk over
Alleen macs met een aparte voeding. Dus portables en de Mac mini. Voor iMacs en Mac Pro's geldt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
De nieuwe Mac Mini heeft geen voeding meer in de kabel, die zit nu in de Mini zelf volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Executor16 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 01:37:
De nieuwe Mac Mini heeft geen voeding meer in de kabel, die zit nu in de Mini zelf volgens mij.
Ah right. Vraag me af wat dat inhoudt voor AppleCare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Executor16 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 01:29:
Ik zit nog steeds te kijken voor zo'n zwarte bumper, zijn die dingen niet meer te krijgen in de store ofzo? Op Marktplaats staat er 1 voor 150,- :')
Misschien op de juiste sites kijken, zoals eBay.

Ze zijn alleen te koop in de landen waar de iPhone is gelanceerd, dus je bent afhankelijk van import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
maxtrash schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 17:35:
bij een apple store in nederland werd me verteld dat hij daar te koop zou komen
Ik weet niet waar jij geweest bent, maar er zijn geen Apple Stores in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Emile schreef op zondag 27 juni 2010 @ 02:50:
[...]

Ik weet niet waar jij geweest bent, maar er zijn geen Apple Stores in Nederland.
Daarom zullen ze zelf importeren waarschijnlijk. Maar dan ben je sowieso duurder uit. Als je hem toch los koopt kan je beter een mooie prijs regelen lijkt me.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de phoneshop in den haag kan je m bestellen sim lock vrij met abbonement naar keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:57
-=Arjan=- schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 22:50:
Als er nog iemand van z'n 16Gb iPhone 4 af wil....
Kan 'm morgen ophalen, 850 euro contant.

Zou er vandaag één krijgen, op het laatste moment niet doorgegaan. Vandaar. :)
... Nevermind..

[ Voor 8% gewijzigd door Ibix op 27-06-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deeltje 4 wordt zo gestart...
Als je nog info / prijzen / webwinkels weet die de iPhone 4 los verkopen, laat het me weten!
Mag zowel in het buitenland zijn als in Nederland! Geef dan ook even de verschillende prijzen / simlock door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik zei, verder gaan in: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.