Hmm ok, dat is dan redelijk betrouwbaar zou je zeggen. Zal voor de grap eens Apple een belletje geven zometeen. Post later mn bevindingen wel.
Edit:
Even snel een belletje gedaan. Was niet de juiste persoon die ik aan de lijn kreeg, maar dat komt omdat ze hier geen officiele iPhone afdeling hebben (je wordt dmv een bandje doorverwezen naar je "mobiele telefoon aanbieder"). Waar ze me wel naar door kon verwijzen was het volgende:
iPhone Warranty France
Nou is mn Frans niet dermate goed dat ik hier wat van begrijp, maar met google translate kom je al een heel eind. Heb de vertaling naar het Engels gedaan omdat die naar mijn idee altijd beter is dan naar het Nederlands, maar daar heb ik het volgende uit kunnen halen:
- "...Apple may restrict service to the country where Apple or its authorized distributor sold the product material..."
Hier wordt je dus niet echt veel wijzer van. Ze mogen hier in Nederland dus zeggen dat ze er niets mee doen en dat je terug moet gaan naar Frankrijk of de UK, maar dit hoeft niet het geval te zijn.
Het enige wat ze verder nog zei was dat ze vernomen had dat de regels voor Nederland nog wel zouden wijzigen met de introductie van de iPhone 4 (kleine aanpassingen zullen altijd wel gebeuren met de introductie van een nieuw product), maar dat daar verder nog niets over bekend was.
Uiteindelijk ben ik er dus nog niet van overtuigd, en wacht ik nog wel eventjes af. Terugkijkend naar voorgaande 2 jaar kwam T-Mobile altijd rond 1 Juli met hun prijzen+tarieven...dus misschien dat ik deze week dan alsnog een keuze kan gaan maken
[
Voor 63% gewijzigd door
Superbol op 26-06-2010 12:37
]