automation fanboy
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Zaterdag ga ik 'm ophalen. En afrekenen uiteraard
Dat worden HELE lange dagen.
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Kan je misschien niet voor mij een iPhone 16GB meenemen-=Arjan=- schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:03:
Zojuist bericht uit Londen dat de 2x 16Gb pré-order in bezit is!![]()
Zaterdag ga ik 'm ophalen. En afrekenen uiteraard
Dat worden HELE lange dagen.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
automation fanboy
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
automation fanboy
Haha, had je die microsim niet even iets eerder kunnen regelen? Nu zit je alsnog met een nog niet-werkend apparaat.LaZZ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:19:
Geen idee doosje is nog dicht, heb geen, microsim bij dus kan hem niet activeren en schijnen wat problemen te zijn met de activatie servers...
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ga een schaar halen man!LaZZ schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:19:
Geen idee doosje is nog dicht, heb geen, microsim bij dus kan hem niet activeren en schijnen wat problemen te zijn met de activatie servers...
automation fanboy
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sent from my iPhone 4
Wat was de reden voor de vertraging? Of hadden die Fransen door dat er ook buitenlanders in de rij stonden?carfreak02 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:56:
Parijs; eens maar nooit meer. Vanaf half 11 tot half 5 in een rij gestaan van rond de 400 meter, ondanks reservering. Geen beweging. Doch, de iPhone is gekocht en super dat 'ie is.
Sent from my iPhone 4
Dat schoot idd in maximale mate niet op. In het begin ging 't redelijk en had ik 't idee dat ik met twee uurtjes wel klaar zou zijn, maar op een gegeven moment was echt compleet de gang eruit en heb ik rustig een uur op dezelfde plek gestaan.carfreak02 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:56:
Parijs; eens maar nooit meer. Vanaf half 11 tot half 5 in een rij gestaan van rond de 400 meter, ondanks reservering. Geen beweging. Doch, de iPhone is gekocht en super dat 'ie is.
Sent from my iPhone 4
Maar verder hetzelfde
Zoals verwacht, trouwens, zit bij de europese iPhone 4 wel een sim-ejector tool
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 24-06-2010 19:06 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ouch, je hebt tenminste je iPhonecarfreak02 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:56:
Sent from my iPhone 4
De reservering is toch de hele dag geldig? Dit zou ik doen; stel dat de winkel om 18.00 sluit, zorg er gewoon dat je tussen 17.00 en 18.00 aanwezig bent
Verwijderd
Heeft/had iemand anders dat ook?
Executor16 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:02:
Zouden er ook mensen zijn die 5 uur in de rij staan en dan een Apple Remote kopen voor 2 tientjes?

"Is het altijd zo druk hier?"
LOL
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Als het er zo uitziet is het goedVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:17:
Ik heb bij Apple UK het Borderlinx adres ingevoerd, maar dan komt de melding: We were unable to verify your shipping address as entered, but found a close match. Please confirm that the address we found is correct, and click "continue".
Heeft/had iemand anders dat ook?

Verwijderd
Zow ziet het er idd uit. Hoe weet je zeker dat dit klopt? Ik was aan't chatten met iemand van Borderlinx, maar die wist me ook geen zekerheid te geven...Rowin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:25:
[...]
Als het er zo uitziet is het goed
[afbeelding]
Heb je al een bevestiging gekregen dat ie onderweg is? Of 'em mss zelfs al binnen
Verwijderd
De rij buiten het Louvre om 6h42

Er zat ondertussen iets meer beweging in, een deel van de mensen was al binnen. 7h47 Vervolgens werd iedereen met een reservation uit de rij gehaald om via de andere ingang naar binnen te gaan. Met de reservering kwam je binnen in een 2e, veel kortere rij terecht. Naar later blijkt schiet deze echter niet erg op...

Een overzicht van de voorste wachtenden, beide rijen. Rond deze tijd deelde Starbucks wat gratis croissants uit en de hele tijd werden er flesjes water aangeboden aan de wachtenden. 8h34

Het voorste deel van de reserveringen-rij. 8h34

Redelijk ver gevorderd; 9h35

De bezoekers van het Louvre begonnen inmiddels ook een rij te vormen binnen, bijna de hele ruimte was vol met wachtende mensen. 9h52

Ik ben net de winkel uit met mijn 2 iPhones (2e voor mijn collega die mee was); een overzicht van de achterkant van de walk-in rij. 11h10

Na de lunch de iPhone geactiveerd, (gelukkig werkte mijn home-made microsim in 1x) even poseren voor de winkel 12h.

Vervolgens begonnen aan de lange terugweg naar huis. Parijs stond helemaal vast, tot aan Antwerpen viel het daarna mee, Antwerpen stond vast, een paar hikjes bij Breda, Gorinchem en Utrecht en rond 19h was ik weer thuis. Dit is mijn eerste iPhone, maar ik ben er meteen dol op! Later volgt nog een briljant filmpje waarmee ik met mij nieuwe iPhone langs de rij loop, geniale reacties van de wachtenden!
Dus bij deze:
01 | Apple Store Paris / Louvre

02 | Mooi hoor! Ja je moet toch ergens naar kijken als je zo lang staat te wachten.

03 | De rij binnen (helaas geen foto's van buiten gemaakt).

04 | Glasreflecties.

05 | Genius Bar. Echt!

06 | Grappig om te zien dat er Apple Macbooks gebruikt worden als kassasysteem!

07 | Doosjes (iPhone 16GB Black + dock) en folie met sticker 'réservés'.

08 | Booting (+ dock).

09 | Win!

Wat een dag. Om half 2 de deur uit, en om half 7 in Parijs. Om 5 voor 11 is mijn bon gemaakt
@ hierboven, cool! Wij stonden vlak bij elkaar dan!
[ Voor 9% gewijzigd door Nik op 25-06-2010 21:49 ]
Ik vraag me namelijk af hoe jullie dit hebben gedaan? Via de Apple.fr website met een Nederlandse cc bijvoorbeeld? Of via een belletje/e-mail richting het desbetreffende filiaal? Alvast bedankt!
Overigens heb ik 2 reserveringen lopen in België maar ik denk toch dat het via Borderlinx/UK bestellen het snelste en goedkoopste is. Als ik mijn iPhone niet via België koop dan zal ik deze reserveringen uiteraard kunnen verdelen onder wie belangstelling heeft.
Veel plezier met je iPhone! (die eigenlijk voor mij bedoeld was haha
[ Voor 5% gewijzigd door Benny op 24-06-2010 20:58 ]
Verwijderd
Ze zijn vrijwel op. Sowieso waren er echt honderden mensen zonder reservering. Misschien even bellen voordat je de helse reis maakt.fuqua schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:15:
de vraag is nu natuurlijk of alle iphones 4 zijn uitverkocht in parijs ? is het mogelijk om daar naar toe te gaan op de bonnefooi (geen reservering) en kans te maken op een iphone 4 ?
Hier merk ik overigens niks van ontvangstproblemen bij vasthouden (heb de video's gezien). Zowel met Vodafone als tmobile geprobeerd.
[ Voor 14% gewijzigd door Nik op 24-06-2010 22:03 ]
Ik iig niet toen m'n bank belde omwille van wat door het systeem geflagde transactie op m'n credit card..Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:28:
Vraagje aan de gelukkigen: hebben jullie al iets gemerkt van de netwerkproblemen bij het vasthouden van de iPhone waar beide antennes samen komen? Da's toch m'n grootste zorg momenteel, en ik krijg de mijne rond 2 juli
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:28:
Vraagje aan de gelukkigen: hebben jullie al iets gemerkt van de netwerkproblemen bij het vasthouden van de iPhone waar beide antennes samen komen? Da's toch m'n grootste zorg momenteel, en ik krijg de mijne rond 2 juli

"the sim card in this iphone is not supported".
Grrrr.
Weet iemand raad?
Misschien is m'n simkaart te oud?
[ Voor 18% gewijzigd door G33st op 24-06-2010 23:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Snippertje op 24-06-2010 23:13 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd
De verkoper bood zelf een gratis O2 prepaid microsimkaartje aan, erg vriendelijk!
Nu ben ik ontzettend moe maar het was de moeite zeker waard, wat een ervaring om zoiets mee te maken!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
hoe duur ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:38:
Mijn iphone 32gb die overigens met 2 andere (16gb+32gb) bij mijn neef in frankrijk ligt gaat zsm de deur uit, dit vanwege dat de bereik wegvalt als je de antenne links onder aanraakt. Heel jammer, serieus waar, ik had perfectie verwacht. één 32gb heb ik al doorverkocht naar een medetweaker, de 16gb heeft een vriend van mij al betaald, dus alleen mijn 32gb gaat op marktplaats
Verwijderd
Iemand die dit kan bevestigen...?Rowin schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:25:
[...]
Als het er zo uitziet is het goed
[afbeelding]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
same here, ook 14 juli batch..m0nk schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:08:
Zit nu toch heel erg te twijfelen om mijn uk order (14 Juli batch) te cancellen totdat de antenne problemen zijn opgelost.. Denk dat ik tot max eind van deze maand op nieuws wacht en hem anders cancel. Wacht liever even op een iphone die ik normaal kan vasthouden en bellen..
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ik heb precies hetzelfde gevoel, mijne komt ook uit de UK op 14 juli. maar misschien toch maar even wachten tot dat probleem is opgelost.
Ik heb wel applecare afgesloten maar geen idee als zo'n probleem zich voordoet of je dan in nederland terecht kan omdat hij hier niet simlock vrij te krijgen is en nog niet uit is.
- Geen gele waas of what so ever.
- Geen antenne problemen, heb meerdere dingen geprobeerd en bereik blijft gewoon hetzelfde. Het kan ook een kinderziekte zijn die bij sommige voorkomt he niet bij alle.
- Sim knippen: was zo gefixed, moet er wel even rustig voor zitten.
Maareh wat een fijn toestel, dat scherm is geniaal. Op vele fronten een verbetering tov mijn 3gs. Tot nu toe geen graantje spijt.
Verwijderd
Mooi om dat te horen!! Hoop dat alle kinderziektes eruit gehaald worden voordat het in NL is! Ik maak me ook geen zorgen! Bij de 3GS hoorde ik ook van alles en toch gehaald en nu 1 jaar verder en nergens last van gehad!joffrey19 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:56:
1ste ervaringen van 16GB iphone GB in Parijs opgehaald.
- Geen gele waas of what so ever.
- Geen antenne problemen, heb meerdere dingen geprobeerd en bereik blijft gewoon hetzelfde. Het kan ook een kinderziekte zijn die bij sommige voorkomt he niet bij alle.
- Sim knippen: was zo gefixed, moet er wel even rustig voor zitten.
Maareh wat een fijn toestel, dat scherm is geniaal. Op vele fronten een verbetering tov mijn 3gs. Tot nu toe geen graantje spijt.
Verwijderd
Waar woon je en welke prijs heb je gedachten? Ik wil hem mischien wel van je overnemenVerwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:38:
Mijn iphone 32gb die overigens met 2 andere (16gb+32gb) bij mijn neef in frankrijk ligt gaat zsm de deur uit, dit vanwege dat de bereik wegvalt als je de antenne links onder aanraakt. Heel jammer, serieus waar, ik had perfectie verwacht. één 32gb heb ik al doorverkocht naar een medetweaker, de 16gb heeft een vriend van mij al betaald, dus alleen mijn 32gb gaat op marktplaats
Ik heb trouwens ook het antenneprobleem, ontvangst valt dan volledig weg

Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Later in de ochtend werden mensen zonder reservering al niet meer toegelaten in de rij, dus neem aan van niet.Christoph schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:00:
London mensen die weten of ze daar helemaal uitverkocht zijn?
maar merk je er ook wat van tijdens het bellen ?Canaria schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:12:
Het knippen van de simkaart viel trouwens heel erg mee, ik keek er een beetje tegenop, maar binnen een paar minuten was het gelukt.
Ik heb trouwens ook het antenneprobleem, ontvangst valt dan volledig weg
Gisteren wel. Als je er een half uur geleden kunt zijn dan kun je probeen of er reserveringen niet verkocht zijn…fuqua schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:35:
iets bekend uit parijs of ze daar al allemaal uitverkocht zijn ?
bedankt voor de snelle reactie. werden ze overigens alleen maar verkocht in de apple stores al daar ?CyBeR schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:37:
[...]
Gisteren wel. Als je er een half uur geleden kunt zijn dan kun je probeen of er reserveringen niet verkocht zijn…
En ik heb een mooie iPhone
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 11:47 ]
"Ik rij nu een tunnel in." Is dat niet een beetje 1995?Hoedje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:40:
Ik heb overigens geen gele waas en het bereik valt alleen weg in tunnels.

Zou iemand hier uit NL zonder problemen, eens een filmpje op youtube willen zetten, waarin je inderdaad de iphone op alle mogelijk manieren vasthoudt, en aantoont dat er geen problemen met de antenne aantoonbaar zijn?
Verwijderd
Kun je me het adres posten vand eze shop, en heb je eerst gereserveerd?joffrey19 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:56:
1ste ervaringen van 16GB iphone GB in Parijs opgehaald.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 11:50 ]
[ Voor 100% gewijzigd door username_ op 25-06-2010 11:52 ]
Viola, net gemaakt:Japie.G schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:48:
Het is inderdaad wel heel apart dat niet iedereen de problemen ervaart...
Zou iemand hier uit NL zonder problemen, eens een filmpje op youtube willen zetten, waarin je inderdaad de iphone op alle mogelijk manieren vasthoudt, en aantoont dat er geen problemen met de antenne aantoonbaar zijn?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M-8vId-L37I]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Het standaard bereik is beduidend beter, in de lift, waar ik nooit bereik heb, werd ik net zonder problemen gebeld..
www.oldskoolnl.nl
- iPhone bestellen in de App store (online)
- Laten verzenden naar kennis in London
- Verzekerd laten versturen naar Nederland
Ik zou ook mijn kennis naar de fysieke App store laten gaan om daar ter plekke de telefoon te kopen. Wie weet of ze de komende week / weken daar beschikbaar zijn in de normale verkoop. Zo zou ik het proces nog wat kunnen versnellen, aangezien de online route 3 weken zou duren (staat op de website).
Dank voor jullie tips
Thanks.. Dit is inderdaad een bevestiging dat het niet bij elke iPhone problemen geeft.
Ik zou ergens volgende week naar Parijs rijden, maar wil natuurlijk niet 300km heen en terug gaan zonder iPhone
Ik heb het net geprobeerd, bereik blijkt gewoon hetzelfde bij mij.LaZZ schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:56:
Ik heb de problemen met de antenne met beide telefoons, ik denk dat iedereen de problemen wel heeft. Maar ik heb ze niet bij gewoon gebruiken, ik moet de telefoon exact op de twee zwarte streepjes vast pakken en ook best wel stevig, als ik hem gewoon vast hou heb ik nergens last van.
Het standaard bereik is beduidend beter, in de lift, waar ik nooit bereik heb, werd ik net zonder problemen gebeld..
Gaat ze vrolijk boodschapjes doen met het idee die komt toch pas in de middag.

Komt ze terug, ligt er een briefje van ups dat de eerstvolgende poging a.s. maandag is.
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Haha sorry, I lolledBarryKohne schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:08:
Vanochtend zou mijn vrouw thuisblijven, want de ups zou mijn 32 GB iphone 4 afleveren.
Gaat ze vrolijk boodschapjes doen met het idee die komt toch pas in de middag.![]()
![]()
Komt ze terug, ligt er een briefje van ups dat de eerstvolgende poging a.s. maandag is.
Ken het, had laatst ook een aflevering waar ik de dag voor thuisbleef. Besloot op een geven moment maar even te gaan douchen, en jawel...
jij haar natuurlijk een drop kick gegeven ala chuck norris lolBarryKohne schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:08:
Vanochtend zou mijn vrouw thuisblijven, want de ups zou mijn 32 GB iphone 4 afleveren.
Gaat ze vrolijk boodschapjes doen met het idee die komt toch pas in de middag.![]()
![]()
nah we hebben het met je te doen.
Niet? De Apple store figuren vroegen meermalen of het om een contract ging, of 'sans' contract. Vervolgens bij het afrekenen nogmaals gevraagd, en tijdens het checken van de reservering werd er bij mij wel een ID gevraagd.connos schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:29:
Grrrrr. Na wat telefoontjes blijk ik per ongeluk 2 Bouygues gesimlockte iPhones te hebben meegekregen in i.p.v. ge-unlocked. Schijnt allemaal wel weer omgezet te kunnen worden, maar je wordt er niet vrolijk van als je bijna 6 uur in de rij in Parijs hebt gestaan. Overigens viel 't me wel op dat er helemaal niet om een id werd gevraagd. Sterker nog: Ik had 1x 16GB besteld en kon 2x 32GB meenemen zonder problemen. Nou ja, zonder problemen...
Overigens, heb je dan wel de "simlockvrije" prijs betaald?
Mischien heeft 't er wat mee te maken?connos schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:29:
GSterker nog: Ik had 1x 16GB besteld en kon 2x 32GB meenemen zonder problemen. Nou ja, zonder problemen...
Overigens heb ik nog expliciet aan de kassameneer gevraagd of 't om niet-gelockte exemplaren ging.
Overigens heb ik ook geen ID hoeven tonen, maar wel m'n reservering.
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 25-06-2010 13:36 ]
Heb ik gedaan en die geven geen krimp. opnieuw leveren vandaag kan absoluut niet.carfreak02 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:26:
Ach, gewoon even de klantenservice van UPS bellen en vragen om nogmaals een levering vandaag, of eventueel het vandaag ophalen bij het UPS centrum. Of niet natuurlijk en dan een paar dagen wachten.
En ophalen mocht ook onder geen beding.
Dus ga dit weekend maar van de voorpret genieten en maandag zelf thuisblijven.
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Maargoed, that's me.
Ik heb gister gevraagd of mijn reservering van 2x 16GB kon worden omgezet naar 1x16GB en 1x32GB maar dat deden ze niet, ook niet nadat ik had uitgelegd dat toen ik in het reserveringsscherm op 32GB Noir klikte er uiteindelijk Blanc kwam te staan en het me daarom niet gelukt was..
Overigens spraken ze allemaal wel goed Engels wat me enorm meeviel, ben anders gewend van de Fransen..
http://buyer.madeinchina....code=12477940&from=trader
Kan nergens vinden dat het een niet originele is?...180 dollar is natuurlijk cheap. Wat is de mening hierover?
=========
Dear sir,
We apologize for this mistake and we invite you to come in our Apple Store in order to process a swap.
You can of course contact us by phone : 01 43 16 78 00 or by mail.
Thank you in advance for your understanding,
Apple Carrousel du Louvre
99 Rue de Rivoli
75001 Paris
01 43 16 78 00
==========
Ben wel ff klaar met op en neerrijden naar Parijs, dus heb ze het verzoek gestuurd unlockcodes te regelen bij Bouygues.
En ja, ik flipte ook behoorlijk toen ik gisterenavond na 24 uur op zijn die melding kreeg
64GB iPhone is er naar mijn weten niet. Titel van het product:
'Free Shipping,Authority 4 Cellphone Wi-Fi 4G 64GB 3.5' SCREEN COMPASS WIFI 2.0 JAVA Unlocked-mobilephone'
Nep dus
Verwijderd
Er staat 64gb, dus dan kun je er al meteen van uitgaan dat het nep isNomad schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:01:
ik weet niet of dit een nepperd is ofzo, maar ik krijg net van madeinchina een mail binnen met dat ze de iphone 4 verkopen:
Kan nergens vinden dat het een niet originele is?...180 dollar is natuurlijk cheap. Wat is de mening hierover?
Oeps, te laat
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2010 14:08 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Punkbuster op 25-06-2010 14:17 . Reden: boten bakken ]
automation fanboy
If it sounds too good to be true, it probably is...Nomad schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:01:
ik weet niet of dit een nepperd is ofzo, maar ik krijg net van madeinchina een mail binnen met dat ze de iphone 4 verkopen:
En in dit geval durf ik er een iphone 4 om te verwedden dat dat geen echte is
Anyway, blij dat ik daar nog mijn telefoon aan de gang heb geslingerd, was erg ongelukkig geworden als ie gelockt bleek te zijn bij terugkomst...
En ik heb totaal geen problemen met minder wordende ontvangst, maar dat komt misschien door de bumper die ik erbij heb...

Nee geen troller, maar nieuwschierig heb al zitten bladeren maar zie nergens wat iemand er nou voorbteaald heeft behalve i got em..
Ja ok dat ben ik zeker met je eens, zeg ook niet het een dom iets isBosmonster schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:33:
Kleinigheid voor het apparaat dat ik dag-in dag-uit gebruik. En daarnaast is de resell waarde erg hoog.
Want wil er waarschijnlijk ook 1 gaan halen / laten halen etc
En niet dat ik dus teveel betaal als ik hem laat halen
Maar goed, die geven dan weer honderden euro's per maand uit aan een auto ofzo. En dat is waar ik het zelf weer niet voor over heb.
Iedere z'n meug, zullen we maar zeggen
[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 25-06-2010 15:05 ]
Het ding kost €629 voor de 16GB versie, hoe is dat onduidelijk of vreemd?Mektheb schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:29:
Zie een hoop mensen al erg blij zijn met hun nieuwe iphone, mijn 1e vraag is dan ook gelijk betalen jullie echt zo'n prijs als boven het topic staat voor een telefoon ?,
Nee geen troller, maar nieuwschierig heb al zitten bladeren maar zie nergens wat iemand er nou voorbteaald heeft behalve i got em..
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.