Aghanim schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:19:
Hoe krijg ik mijn zwarte achtergrond weer terug zoals op de oude firmware was? Wie wil er nu een achtergrond door al die iconen heen

Overigens zie ik op het eerste oog weinig vernieuwend, wel merk ik dat veel programma's net wat langer laden alvorens ze starten.
Misschien moet je
dit even doorlezen, dan praat je wel anders...
Wel jammer dat er meerdere functies voor de 3G zijn uitgeschald, maarja, het is niet anders. Sowieso top dat je op een telefoon die al ouder is zomaar ineens nieuwe functionaliteit krijgt toch.
iBooks is trouwens ook in de Appstore verschenen. Ik weet niet of dat al was gepost.
Bij mij ging het updaten (wat nog bezig is) wel vreemd. Eerst heel lang backuppen met maar twee streepjes. Dan ineens gaat alles heel snel. Reboot de iPhone met de nieuwe software en alles is weg verder van de apps die erop stonden. iTunes vond dat er een nieuwe iPhone was aangesloten, maar was toch echt dezelfde. Toen was iTunes mijn iPhone aan het herstellen, maar er gebeurde alleen niets op de iPhone. Daarna (na 5 minuten ongeveer herstellen) begon toch het daadwerkelijke herstel met alle apps/contancten enz enz. Ik mis nu alleen de helf van de aangekochte apps zo ongeveer. Maar dit zal ermee te maken hebben dat ze nog niet 4.0 proof zijn neem ik aan. Meerdere dat probleem?
edit: Mijn telefoon kan ik alweer gewoon gebruiken, maar iTunes geeft aan dat er nog programma's terug gezet worden....

Even afwachten wat er nu gaat gebeuren.
edit 2.0:
Ik zie al wat er aan de hand is... de programma's worden terug gezet en ik kan gewoon met mijn telefoon klieren

cool! Zie er steeds een programmatje bij komen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Tupel op 21-06-2010 21:04
]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.