Topics in SubForum Cooling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
ey,

ik zit de laatste tijd wel heel veel achter tweakers(lees: lig in het ziekenhuis) en ik zie de laatste tijd toch echt wel steeds meer topics verschijnen waarvan ik denk:''dit had je toch echt wel zelf kunnen bedenken''
of ''had je nou niet even kunnen googlen'' ik heb hier een paar voorbeeldjes, misschien dat jullie er iets aan kunnen doen maar ik vind het ook niet erg om te horen dat ik gewoon een zeurpiet ben :P

1. Help mijn temperaturen omlaag te krijgen.
2. Nieuwe Casefans, wat raden jullie aan?
3. Welke cpu-fan?
4. Met welke connectors sluit ik de fans aan?

misschien dat jullie er even naar kunnen kijken.
dankje,

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gewoon een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif Topicreport aanmaken, dan kijkt de lokale crew er naar :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan nog, sommige topics zijn wel héél amateuristisch.

Sterker nog, waar ik mijn wenkbrauwen van optrek is de hoeveelheid (nog niet mega-erg maar wel merkbaar) topics mbt overklokken van een bepaalde CPU, terwijl er algemene topics voor zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jejking schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:12:
Dan nog, sommige topics zijn wel héél amateuristisch.

Sterker nog, waar ik mijn wenkbrauwen van optrek is de hoeveelheid (nog niet mega-erg maar wel merkbaar) topics mbt overklokken van een bepaalde CPU, terwijl er algemene topics voor zijn!
Is van alle tijden. Mensen weigeren nu eenmaal FAQs te lezen, ze hebben er "recht" op om het op een presenteerblaadje te krijgen. Zie ook CSL waar de boodschappenlijstjes blijven komen, al is het beter dan vroeger; maar dat heeft veel werk van crew en users gekost :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.