Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:47
Iemand recent Kassa gezien?

Ook mijn iphone4 is een aantal maanden geleden afgekeurd omdat er vochschade zou zijn. Als ik die uitzending zo hoor voel ik me genaaid.

http://kassa.vara.nl/tv/a...door-waterschade/speel/1/
REACTIE T-MOBILE
In de uitzending van Kassa van zaterdagavond 29 september 2012 werd aandacht
besteed aan het onderwerp vochtschade. Graag informeren wij u verder over dit
onderwerp.
T-Mobile heeft service hoog in het vaandel staan. Wij begrijpen hoe belangrijk het voor u
is om verbonden te zijn en te blijven. Helaas kan het gebeuren dat uw toestel niet meer
(goed) functioneert. In dat geval hebben wij duidelijk op een rij gezet wat u kunt doen én
wat u van ons kunt verwachten. Bijvoorbeeld een gratis 2e jaar garantie op uw iPhone.
Op een totaal van 4,7 miljoen klanten kan het helaas altijd voorkomen dat er een
verschil van mening ontstaat over bijvoorbeeld vochtschade. Juist daarom bieden wij al
onze klanten altijd de mogelijkheid van een second opinion aan. Meer en uitgebreidere
informatie over vochtschade vindt u hier.
Dus misschien toch maar een second opinon aanvragen?

[ Voor 65% gewijzigd door Tristan op 01-10-2012 10:23 . Reden: reactie t-mobile toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:16

Satom

Verzamel ervaringen

Yash100 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:05:
Probeer het eens bij ANWB (mobiel verzekering). Je hoort het goed, al twee jaar goede ervaringen ermee. Lees de kleine letters wel even.Mailverkeer is snel en accuraat en als je wilt opzeggen krijg je een deel van je verzekeringspremie terug.
Nu wil ik binnenkort een iPhone 5 gaan aanschaffen en dus een goede verzekering. Had voor mijn SGSII een verzekering van The Phone House, die € 45,= per kwartaal was. Maar is de iPhone bij de ANWB ook verzekert voor "eigen domme schuld", dus het laten vallen van je telefoon o.i.d.? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429807

Satom schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:32:
[...]
Nu wil ik binnenkort een iPhone 5 gaan aanschaffen en dus een goede verzekering. Had voor mijn SGSII een verzekering van The Phone House, die € 45,= per kwartaal was. Maar is de iPhone bij de ANWB ook verzekert voor "eigen domme schuld", dus het laten vallen van je telefoon o.i.d.? :+
Informatie op de ANWB website:
ANWB
Niet verzekerd is bijvoorbeeld beschadiging door slijtage, krassen, schrammen, deuken en soortgelijke oorzaken door het dagelijks gebruik.Indien u bij diefstal, vermissing of verduistering, niet aannemelijk kunt maken,dat voldoende zorg is betracht met betrekking tot het beheer van de mobieleapparatuur is er geen dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 07:03
Unigarant verzekerd wel tegen eigen domme fouten. Kreeg zo geld terug voor reparatie aan scherm van iphone nadat hij uit me ganden viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:48
kx22 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:15:
Unigarant verzekerd wel tegen eigen domme fouten. Kreeg zo geld terug voor reparatie aan scherm van iphone nadat hij uit me ganden viel.
nevermind

Kost 43,88 euro per jaar (+6 euro poliskosten) en eigen risico van 40 euro.

Een redelijke prijs. Vraag me alleen af of als het toestel binnen een jaar total loss is je een hele nieuwe krijgt? Ja, aldus de algemene voorwaarden.

[ Voor 40% gewijzigd door SquareOne op 01-10-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 19:52
Kan je bij Unigarant ook later devices toevoegen, heb net een iPhone 5 en had eerder al een Macbook en iPad laten verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hm, dit heb ik uit de algemene voorwaarden gehaald en heb dit gevonden. Dit houd in dat schade die je zelf maakt niet vergoed word?

(Linkje)
Artikel 22. Niet verzekerd is
Schade ten gevolg van:
1. Onvoldoende zorg
Indien u bij diefstal, vermissing of verduistering, niet aannemelijk kunt maken,
dat voldoende zorg is betracht met betrekking tot het beheer van de mobiele
apparatuur.
Als onvoldoende zorg wordt ondermeer beschouwd, het onbeheerd achterlaten
van de mobiele apparatuur in het personen-compartiment van een deugdelijk
afgesloten auto, alsmede het langer dan 24 uur achterlaten van deze
apparatuur in de afgedekte en deugdelijk afgesloten kofferruimte of het
dashboardkastje van de auto. Mobiele apparatuur opgeborgen in het interieur
van een kampeerauto, bestelbus/-auto of caravan moet van buitenaf aan het
zicht zijn onttrokken door een aangebrachte deugdelijke voorziening;
2. Weer en milieu
a. door geleidelijke inwerking van verontreinigde bodem, water en lucht, tenzij
de geleidelijke inwerking wordt ingezet door een plotselinge, hevige uiting
van verontreiniging en u de gevolgen daarvan redelijkerwijs niet kunt
voorkomen;
b. door geleidelijke inwerking van licht en vocht;
3. Krassen, schrammen
a. uitsluitend bestaande uit slijtage, krassen, schrammen, deuken en
soortgelijke oorzaken als gevolg van normaal gebruik;
b. voortvloeiende uit slijtage, indien het niet vervangen van het aan slijtage
onderhevige deel aan u is te wijten;

4. Verhuur
verhuur van de mobiele apparatuur;
5. Waardevermindering
bestaande uit waardevermindering, alsmede uit geldelijk nadeel wegens het
niet kunnen gebruiken van de mobiele apparatuur;
6. Eigen gebrek
door eigen gebrek;

7. Reiniging, bewerking, herstel
door of tijdens reiniging, bewerking of herstel, tenzij dit geschiedt na een
verzekerde schade;
8. Dieren
door insecten en knaagdieren.
Of lees ik het verkeerd? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Eigen gebrek, is dat niet een eigen gebrek aan de zaak? (maw, garantiekwestie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Vorig jaar betaalde ik 19+6 euro poliskosten voor verzekering van de 4s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
kx22 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:19:
Vorig jaar betaalde ik 19+6 euro poliskosten voor verzekering van de 4s
Welke maatschappij? En was dit bedrag per jaar of per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Maar hebben er ook mensen geclaimt en hoe is dit proces verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

bear87 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:07:
Eigen gebrek, is dat niet een eigen gebrek aan de zaak? (maw, garantiekwestie)
Oké.. ja dat zou kunnen, denk dat als het zover is dat de iPhone 5 hier in huis gaat komen, ik nog wel even wat meer informeer bij Unigarant (en ook ANWB ed.) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Haakontje schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Welke maatschappij? En was dit bedrag per jaar of per maand?
Dat was bij Unigarant. Dit jaar is het flink omhoog gegaan. Ik heb Unigarant ook via Tweakers gevonden. Qua prijs verschilde het toen nauwelijks met de ANWB, maar het aanmelden bij de ANWB had enkele problemen. Vandaar gekozen voor Unigarant.

Het verschil tussen Unigarant en ANWB met de verzekeringen van Belcompany en etc is dat je het zelf moet oplossen. Je moet zelf achteraan gaan hoeveel de reparatie kost. Hierbij hoef je je telefoon dus nooit op te sturen naar Unigarant. Maak fotos van de schade en geef een offerte (in mijn geval een printscreen van de internetpagina met de prijsopgave). Binnen 2 weken storten ze het geld minus de eigen risico op naar jouw bankrekening.

Ik heb 1 keer gebruik gemaakt van deze verzekering. Ik liet de telefoon uit me handen glippen nadat de bus over erg hard over de drempel reed. Half mijn fout omdat ik met 2 vingers vast had bij het film kijken. Geldige reden volgens Unigarant.

Ze reageren niet heel snel op email en ik moest ook maar aanzien dat ik opeens geld op mijn rekening had, maar tegen die tijd had ik het toch al laten repareren. Ik kwam er pas een maand later achter dat ik al vergoed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Heeft iemand toevallig al een goede verzekering gevonden voor de iPhone? Ik ben nog hard op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 15:44

SiliconError

:(){ :|:& };:

Mon0lith schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:09:Na 2 weken bericht gekregen dat het toestel gerepareerd is en of ik een afspraak wil maken voor de bezorging, blijkt het zo te zijn dat ik er wel 40 euro eigen risico voor moet betalen voor een vervangend toestel want er was "waterschade" geconstateerd en dat valt buiten de garantie. Wat een bullsh*t!
Ben altijd zoooo zuinig op m'n telefoon en die is nooit in contact gekomen met vocht of wat dan ook!
Haha, m'n zusje had laatst d'r telefoon verzopen en bij ProAssist ter reparatie aangeboden: kwam niet goed gerepareerd terug. LCD had nog waterschade en de WiFi was ook nog kapot. Moest ze de 2e keer weer 40 euro betalen omdat ze bleven volhouden dat ze niet goed had aangegeven dat het waterschade was. Dus bij haar hadden ze het over het hoofd gezien en bij jou zien ze waterschade die er niet is? :F
Daarna kreeg ze trouwens een nieuwe mét SIMlock die er niet af kon. Uiteindelijk heeft ze 3 maanden zonder fatsoenlijke leentelefoon gezeten, want dat waren dumbphones of een iPhone 3G.
Gelukkig voor haar had ik m'n oude 3GS nog liggen. Na een hoop boze emails die 'op management niveau' werden besproken hoeft ze een paar maanden geen premie te betalen, maar die ten onrechte betaalde 40 euro kreeg ze niet terug.

ProAssist: *nooit* doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Iemand recente ervaringen met gsmverzekeren.nl? Ik lees wel wat op tweakers van een jaar terug maar hoe staat het er tegenwoordig voor met dat bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Nipje schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:32:
Heeft iemand toevallig al een goede verzekering gevonden voor de iPhone? Ik ben nog hard op zoek!
Wat dacht je van de post boven je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
bear87 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:18:
[...]

Wat dacht je van de post boven je? :)
Staat momenteel boven aan mijn lijstje :). Ik ben alleen erg benieuwd wat gsmverzekeren.nl meer te bieden heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Ik heb zelf een kostbaarheden verzekering afgesloten van interpolis icm mijn inboedelverzekering.
Volgens de bankmedewerker was hij dan overal tegen verzekerd.
Vallen diefstal etc.
Kost iets van 21 euro per jaar volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
@ Fonta

Prima tip. Bij mijn verzekeraar kost dat iets van 1,04 euro per maand. Kostbaarheden buitenshuis verzekering heet het daar. Vallen, diefstal, staat er inderdaad bij. Weer een stuk voordeliger dan de 40 euro per jaar van de ANWB/Unigarant.

Edit: Kostbaarheden verzekering bij centraal beheer geldt NIET voor telecommunicatie apparatuur...

[ Voor 17% gewijzigd door bear87 op 30-10-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:27
Ik zit bij EWP. Misschien nog een tip.

Hier is de site, http://www.ew-partners.nl

Ik heb mijn 4S verzekerd bij hun voor 8,95 pm. Prima verzekering, zelfs tegen burgeropstanden verzekerd 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door beunhaasbaas op 09-10-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
mensen toevallig ook ervaring met Actua?

www.verzekerjeapple.nl

Ziet er ook goed uit :O

Edit:

Ik heb net even contact gehad en dit klinkt eigenlijk wel heel erg goed. Ze dekken alles. Valschade, waterschade, in of buiten je huis en of het nou je eigen schuld is of niet. Zelfs krassen enzo dekken ze :O.

Vermissing alleen niet (dus als je hem verliest). Diefstal dan weer wel.

[ Voor 61% gewijzigd door Nipje op 09-10-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
@ nipje

Natuurlijk dekken ze alles voor 10 euro per maand met een eigen risico van 50 euro. Dat is over een contractsperiode van 2 jaar dus 240 euro + 50 euro als je iets claimt = 290 euro. Ruwweg de helft van het bedrag dat je telefoon kost, uitgaande van de 16gb.

Wat leveren zij wat unigarant/anwb of de kostbaarheden verzekering niet dekt en deze prijs rechtvaardigt? Ik vind het maand bedrag in geen verhouding staan tot de relatief lage waarde van een telefoon. Ik betaal 8 euro per maand voor een inboedelverzekering tegen water, brand, diefstal, etc etc tot 100.000 euro waarde..2,30 euro in de maand voor mijn aansprakelijkheid tot 1 miljoen euro. En dan 10 euro per maand voor een telefoontje van 659 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
bear87 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:55:
@ nipje

Natuurlijk dekken ze alles voor 10 euro per maand met een eigen risico van 50 euro. Dat is over een contractsperiode van 2 jaar dus 240 euro + 50 euro als je iets claimt = 290 euro. Ruwweg de helft van het bedrag dat je telefoon kost, uitgaande van de 16gb.

Wat leveren zij wat unigarant/anwb of de kostbaarheden verzekering niet dekt en deze prijs rechtvaardigt? Ik vind het maand bedrag in geen verhouding staan tot de relatief lage waarde van een telefoon. Ik betaal 8 euro per maand voor een inboedelverzekering tegen water, brand, diefstal, etc etc tot 100.000 euro waarde..2,30 euro in de maand voor mijn aansprakelijkheid tot 1 miljoen euro. En dan 10 euro per maand voor een telefoontje van 659 euro?
Ik sprak unigarant eerder en die gaven direct al aan dat ze telefoons voor zakelijk gebruik niet verzekeren en ook niet verzekeren voor gebruik in je eigen huis =X. Dus alleen buiten je huis. Stel ding valt van de trap ofzo ben je niet gedekt.

En ANWB dekt helemaal niet tegen schade. Alleen schade als gevolg van een brand ofzo. Van de trap vallen of whatever dekken ze dus gewoon niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Nipje op 09-10-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
bear87 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:55:
@ nipje

Bingo. Telefoonverzekeringen (evenals alle 'koop extra verzekering/garantie voor je wasmachine, hifi, tv, etc' ) is een grote waste of money.

http://www.nu.nl/geldzake...n-fors-oververzekerd.html

Als vuistregel is het vaak beter om 'ik kan van mn spaargeld een nieuwe kopen, dus ik verzeker het niet' te gebruiken en geld dat je ZOU hebben uitgegeven aan verzekering over te maken naar je spaarrekening.

Desnoods stop je je iPhone in een beschermhoes van 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
kx22 in "Welke iPhone verzekering"
Nipje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Ik sprak unigarant eerder en die gaven direct al aan dat ze telefoons voor zakelijk gebruik niet verzekeren en ook niet verzekeren voor gebruik in je eigen huis =X. Dus alleen buiten je huis. Stel ding valt van de trap ofzo ben je niet gedekt.

En ANWB dekt helemaal niet tegen schade. Alleen schade als gevolg van een brand ofzo. Van de trap vallen of whatever dekken ze dus gewoon niet.
Zie eerder in dit topic 'KX22'
Ik heb 1 keer gebruik gemaakt van deze verzekering. Ik liet de telefoon uit me handen glippen nadat de bus over erg hard over de drempel reed. Half mijn fout omdat ik met 2 vingers vast had bij het film kijken. Geldige reden volgens Unigarant.
Tegen brand verzekeren heb je geen extra verzekering voor nodig, als mijn huis vandaag affikt krijg ik van mijn reguliere inboedel ook die iphone gewoon gewoon vergoed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 18:14
Per brief.
Unigarant/ANWB is nu verhoogd naar €43,88 voor een verzekerd bedrag van €620.
Eigen risico is nu ook €40 geworden.
Argumenten van de verzekeraar: er worden steeds duurdere spullen verzekerd en m.n. diefstal en beschadigingen zorgen ervoor dat er steeds vaker en hogere bedragen moeten worden uitgekeerd.
Nou ja, ik vind het nog steeds wel een redelijk bedrag voor een jaar...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 13:03
kraades schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:13:
Per brief.
Unigarant/ANWB is nu verhoogd naar €43,88 voor een verzekerd bedrag van €620.
Eigen risico is nu ook €40 geworden.
Argumenten van de verzekeraar: er worden steeds duurdere spullen verzekerd en m.n. diefstal en beschadigingen zorgen ervoor dat er steeds vaker en hogere bedragen moeten worden uitgekeerd.
Nou ja, ik vind het nog steeds wel een redelijk bedrag voor een jaar...
Best een net bedrag ;)
Ik was na 6 maanden al 40 euro kwijt bij Pro-Assist.. Dan was hij alleen wel verzekerd tegen alles behalve Diefstal en natuurgeweld.. Je kon hem zelf kapot gooien en naar de verzekering sturen bij wijze van.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
Iemand al zo'n uniGarant verzekering afgesloten voor zn iPhone5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:56

Japie.G

Colour Classic

clockw1ze schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:56:
Jep, bij ANWB. Onder het mom van beter iets dan niets. En ik ga me niet scheel betalen aan pro assist en consorten.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

clockw1ze schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:56:
Via tussenpersoon afgesloten bij Unigarant, polis vandaag binnen gekregen. :)

Weiger net als mijn voorganger hierboven om 10 euro per maand te moeten aftikken.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 21:49
Hoe geven jullie de aankoopwaarde op bij die unigarant?
Als je de iPhone hebt aangeschaft met abo met (kleine) bijbetaling, dan heb je dus geen bon met de "echte" waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Ik zou voor 659 euro gaan dan, omdat dat de te dekken waarde is. Maar beter mail je ze even, dan heb je het zwart op wit en dat is wel het meest zeker.

Ik heb net unigarant afgesloten via tussenpersoon ANWB. Kost hetzelfde als Unigarant en ANWB is verkozen tot meest klantvriendelijke verzekeraar. Prima betrouwbare partij als tussenpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 11:03
Heeft iemand ervaringen met Digiwise/iphone-verzekering.nl?
Ziet er opzicht wel goed uit.

Zie dat het al op meerdere iphone verzekeren sites staat

[ Voor 35% gewijzigd door Maaark op 21-02-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
Japie.G schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:47:
[...]

Jep, bij ANWB. Onder het mom van beter iets dan niets. En ik ga me niet scheel betalen aan pro assist en consorten.
Ik weet precies wat je bedoelt.. Ik werk namelijk als chauffeur bij proassist haha (bijbaantje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 13:03
Maaark schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:51:
Heeft iemand ervaringen met Digiwise/iphone-verzekering.nl?
Ziet er opzicht wel goed uit.
Die had ik ook gevonden. Maar ze bestaan nog niet zo lang dus denk dat je niet veel reviews zal vinden.
Ik heb ze in mijn favorieten opgeslagen. Denk dat ik over 11 maanden wel een verzekering afsluit bij hun. Of wanneer ik merk dat ik onvoorzichtig word met mijn telefoon. Eerste jaar ben ik meestal heel voorzichtig, hoesjes, screenprotectors etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06

FreakNL

Well do ya punk?

Recentelijk een nieuwe iPhone 5 gekocht.. Vroeger dit soort zaken eigenlijk nooit verzekerd, maar bij zo'n bedrag ga ik er wel over nadenken.. Wat ik het belangrijkst vind is dat de telefoon bij vermissing/beroving/diefstal en valschade verzekerd is..

Nu wil het toeval dat ik al een volledige polis heb bij Interpolis/Rabobank, dus de kostbaarheden verzekering van Interpolis is dan wel interessant. Nu heb ik net een dame van de Rabobank aan de telefoon gehad, de premie is 42,14 per jaar, dat is ongeveer 3.50 per maand, dus dat is te overzien. Dan is het volgende gedekt;

Vermissing
Diefstal
Beroving
Valschade binnenshuis (op basis van mijn bestaande inboedelverzekering)

Wat ze niet zeker wist (belt ze voor terug)
Valschade buitenshuis

Wat niet verzekerd is
De telefoon gaat kapot

Voor die laatste ga ik waarschijnlijk toch wel Apple Care afsluiten. Maar ik ben wel benieuwd naar die valschade buitenshuis, mede door deze post:
Fonta schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:11:
Ik heb zelf een kostbaarheden verzekering afgesloten van interpolis icm mijn inboedelverzekering.
Volgens de bankmedewerker was hij dan overal tegen verzekerd.
Vallen diefstal etc.
Kost iets van 21 euro per jaar volgens mij.
Tevens snap ik niet helemaal waarom hij de Fonta de helft goedkoper uit is, maar dat kan natuurlijk zo zijn omdat hij meerdere verzekeringen heeft lopen bij Interpolis. Zelf heb ik bijna alles behalve rechtsbijstand, overlijden en auto....

Als valschade buitenshuis niet vergoed wordt kan ik misschien toch beter naar Unigarant kijken?

/edit
Teruggebeld, valschade is vergoedt mits het door een externe gebeurtenis komt. Dat is natuurlijk erg vaag allemaal, maar ik waag het er maar op. Diefstal en verlies vind ik de belangrijkste.

[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 16-01-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een kostbaarhedenverzekering voor diefstal en verlies en ook nog een pc-verzekering uit de vorige eeuw die al jaren niet meer bestaat. Volgens de voorwaarden daarvan valt een iPhone onder randapparatuur. Daar heb ik al een keer gebruik van kunnen maken toen ik mijn iPhone 3G kwijt was geraakt.

Daarnaast heb ik de aankoopverzekering van Visa, die is vooral nuttig bij schade. Als het kan, betaal ik aankopen met mijn Visacard, zo ook de iPhone. De dekking op mobiele telefoons is maximaal 250 euro, maar een iPhone met valschade kun je bij Apple inruilen voor een nieuwe (refurbished, nieuwe behuizing) tegen bijbetaling van 200 euro. Dat is dus ruim gedekt :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:52

spartacusNLD

This is Sparta!!

bear87 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:50:
Ik zou voor 659 euro gaan dan, omdat dat de te dekken waarde is. Maar beter mail je ze even, dan heb je het zwart op wit en dat is wel het meest zeker.

Ik heb net unigarant afgesloten via tussenpersoon ANWB. Kost hetzelfde als Unigarant en ANWB is verkozen tot meest klantvriendelijke verzekeraar. Prima betrouwbare partij als tussenpersoon.
een iphone 5 is nieuw 676, moet dat dan niet de verzekerde waarde zijn?
http://store.apple.com/nl...hop_iphone/family/iphone5

of begrijp ik je verkeerd? :9

maar zo'n anwb verzekering is zeker interessant :)

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:38

JB

Cédric roelt!

Ben me hier ook een beetje in aan het verdiepen maar zoals ik het goed begrijp is de iPhone bij de ANWB en Unigarant niet verzekerd voor krassen? Ik lees erg veel over beschadigingen van de iPhone 5 wat betreft de lak die eraf gaat en daarvoor wil ik de telefoon dan ook minimaal verzekerd hebben. Misschien dat Apple dit zelf goed afhandeld maar een backup hierin voelt toch wel prettig.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:38

JB

Cédric roelt!

.

[ Voor 99% gewijzigd door JB op 05-02-2013 22:18 ]

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 2 3 Laatste