Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
heb inderdaad tmobile. gmail wordt echter wel goed gesynct. de rest van de google apps werken niet of moeizaam.

altijd netwerk errors. uploaden naar picasa gaat ook niet zie ik net. via wifi gaat het als een zonnetje.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oehhh spannend nieuws! Ons Amerikaanse neefje, de Droid, krijgt in juli een officiele update naar 2.2 volgens het onderstaande bericht van het Motorola DroidX event (ziet er vrij legitiem uit imho). Iemand nog enig idee hoe lang het duurde bij 2.1 (of waren wij hier zelfs eerder? Ik weet het niet meer)

http://m.androidcentral.c...2-july-and-droid-x-follow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48
De Milestone was een paar maanden later na de Droid vanwege gezeik met providers die hun vinger in de pap wilden.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:49:
Oehhh spannend nieuws! Ons Amerikaanse neefje, de Droid, krijgt in juli een officiele update naar 2.2 volgens het onderstaande bericht van het Motorola DroidX event (ziet er vrij legitiem uit imho). Iemand nog enig idee hoe lang het duurde bij 2.1 (of waren wij hier zelfs eerder? Ik weet het niet meer)

http://m.androidcentral.c...2-july-and-droid-x-follow
Milestone update ging erg traag. Tenzij je een Italiaanse had. De UK versie kwam ongeveer 2 maanden na de Italiaanse update, met dezelfde bugs er nog steeds in.. |:( Motorola zei dat het kwam door Engelse providers die het moesten goedkeuren oid..

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou laten we hopen dat Motorola wat geleerd heeft van al het gezeur dat het ze heeft opgeleverd. Het is wel fijn om te weten dat het in ieder geval (soort van) bevestigd is en een kwestie van geduld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
misschien eindelijk een NL T9 woordenboek dan!!

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Sinds wanneer zit er T9 op de Milestone?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
sinds forever. alleen niet in NL

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shicomm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 06:55

shicomm

<***>

Heb nu sinds 2 weken ook eindelijk een milestone !
Die hard motorola fan van het 1e uur dus deze kon ik niet missen ;)
Ben er helemaal happy mee al zijn er wat irritante dingetjes die er nog uit moeten ;)

Voornaamste issue momenteel ; ik kan pas mobiel internet gebruiken als ik gegevensroaming inschakel.
Op zich geen ramp maar wellicht in de grensstreek niet echt jofel.
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt ?
M'n provider is telfort btw.

I live in darkness , i exist in the shadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je telfort hebt, die maakt gebruik van het kpn net werk. Daarom is het noodzakelijk dat roaming aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een nieuwe update over 2.2 van Engadget:

http://www.engadget.com/2...july-droid-x-in-late-aug/

Eind juli op de Droid....eind augustus op de Milestone :P? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
*knip* niet dubbelposten aub.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 26-06-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eind augustus. Dat is het wachten wel waard, toch?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik wilde vandaag na lange tijd Motorola Media Link maar weer eens opstarten, en ik kreeg een melding dat ik moest upgraden of iets dergelijks... wtf? Moet ik daar nu ook al voor betalen, net als voor Motonav?
Room42 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 05:39:
Eind augustus. Dat is het wachten wel waard, toch?
Nu maar hopen dat er met de Nederlandse editie zich niet net zulke praktijken voor doen als met de Engelse :P

[ Voor 40% gewijzigd door Zinu op 26-06-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

woops dubbel

[ Voor 88% gewijzigd door Zinu op 26-06-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Gaat prima? En over Motonav hoef je niet verontwaardigd te zijn, dat was altijd al een trial.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BZdEeuAyCVL59U7bMLjwG2Ty/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ja, ik kreeg ook een update. En als ik het op wil starten krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2q3ruw9.png

Ik heb het sinds de installatie na aanschaf begin april misschien twee keer geopend....

[ Voor 26% gewijzigd door Zinu op 26-06-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb het even verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd via die link die je me gaf en nu werkt MML wel gewoon. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind augustus is slechts een droom die ik heb, niet de echte planning voor 2.2 (helaas :().
Als ik terug denk over hoe dat bij 2.1 ging met m'n UK model.....dat gaat nog wel even duren. Wie weet verrast Moto ons wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, klopt. Ik was steeds blij verrast met de aankondigingen maar helaas bleek de realiteit een paar weken later te liggen. Nou ja, we wachten weer geduldig af. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 10:39
Wat ben ik blij met mijn milestone, echt een wondertelefoon! gisteren was die gevallen op een metalen balk, gaf geen beeld en alleen backlight ging aan. uur later ik probeer het nog eens en hij doet weer perfect:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:50

luigi87

Domotica Fanaticus

ik heb hem nu een week. hier voor heb ik de touch diamond 2 gehad (windows mobile) maar ik ben helemaal om. dit werkt zo super snel en soepel. en alles wat er op staat werkt ook gewoon :P alleen moet T-mobile nog ff mee werken voor de optimale situatie.
ik heb alleen wel eens dat als ik de milestone herstart dat hij niet kan zien of de accu nou ontlaad of niet en dan dus een vraagteken geeft. herkent iemand dit? ligt dat dan aan de software of is die accu gewoon niet helemaal fris.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
# [2/2] Bedankt voor het doorgeven van de meldingen. We houden jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.
[1/2] De problemen met toegang tot de Google server zijn in onderzoek. Vanuit T-Mobile worden er géén Google diensten geblokkeerd.

verkeerde topic. oopsie :X

[ Voor 7% gewijzigd door fabstar81 op 29-06-2010 13:13 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik zit er zelf over te denken om een milestone te kopen omdat dit mij een geweldige phone lijkt maar ik heb even een simpel vraagje:
Mijn Mp3 speler is ook stuk dus ik denk er over een telefoon te nemen die je ook als mp3 kan gebruiken, nou weet ik uit ervaring dat dit echt vreselijk is op veel telefoons, hoe zit dat op de milestone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geluidskwaliteit is goed (ligt uiteraard aan je oordopjes)
en de software waarmee je muziek wil afspelen kun je zelf kiezen... zijn tientallen apps voor te vinden..

De Milestone heeft wel een bug dat de muziek door kan spelen (via de speakers) op de meest rare momenten...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Engra schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:44:
Ik zit er zelf over te denken om een milestone te kopen omdat dit mij een geweldige phone lijkt maar ik heb even een simpel vraagje:
Mijn Mp3 speler is ook stuk dus ik denk er over een telefoon te nemen die je ook als mp3 kan gebruiken, nou weet ik uit ervaring dat dit echt vreselijk is op veel telefoons, hoe zit dat op de milestone?
Prima te doen hoor. Ik zou dan wel een aparte player downloaden van de market.
Mortplayer of Meridian doen het hier goed, maar er zijn er nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Op zichzelf werkt het prima. Let echter wel op, zijn toch aardig wat mensen die problemen hebben met het afspelen van muziek op de milestone. Problemen zoals dat er zomaar een ander liedje door je muziek heen gaat spelen, of dat het afspelen zomaar wordt gepauzeerd, etcetera.

Ik heb er nog steeds last van (met name bij het er uit trekken van m'n koptelefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat bij mij hielp voor de muziekbug:

Na een harde reset de stock player niet meer aanraken en een andere player gebruiken. Voordat je je koptelefoon uit de telefoon trekt altijd de muziek eerst op stop zetten. Nooit meer last van gehad op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Harde reset is niet noodzakelijk. Gewoon je muziek pauzeren voordat je de plug eruit trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Ja ik had idd al iets gelezen over het doorspelen op de speakers, denk dat ik er toch maar gewoon een bestel vooral de voor 22,50 p/m nu web 'n walk standaard en 190 bel/sms bij gsmwijzer.nl lijkt mij vrij redelijk.
Het systeem waar smsjes met een bepaalde persoon als een soort van chat weer worden gegeven spreekt mij ook erg aan, toch maar tijd om over te stappen naar het smartphone tijdperk :P
Edit:
Hoe zit het met de micro sd? Krijg je er standaard een bij? of moet je die er los bij kopen? (kan er bij de webwinkels niks over vinden)

[ Voor 15% gewijzigd door Engra op 29-06-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Engra schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:49:
Hoe zit het met de micro sd? Krijg je er standaard een bij? of moet je die er los bij kopen? (kan er bij de webwinkels niks over vinden)
Dit staat toch in de TS? Er zit een 8GB MicroSD bij :)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Of je flasht de laatste versie erop? (02.36.0 zou het toch oplossen, draait iig als een trein)
Ken. schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:06:
Wat bij mij hielp voor de muziekbug:

Na een harde reset de stock player niet meer aanraken en een andere player gebruiken. Voordat je je koptelefoon uit de telefoon trekt altijd de muziek eerst op stop zetten. Nooit meer last van gehad op die manier.

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Lekker kort dag, maar toch even vragen: heeft iemand al ervaring met roaming?

Ik vertrek donderdagochtend naar het buitenland, en wil dan m'n Milestone wel meenemen, maar alleen als ik zeker weet dat het NIET aanvinken van "Gegevensroaming" in het instellingenmenu daadwerkelijk goed werkt.

Het klinkt misschien stom dat ik dat niet vertrouw, maar de Flight Mode gedraagt zich ook wat vreemd, dus ik wou het toch even checken...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Veneficus schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:24:
maar de Flight Mode gedraagt zich ook wat vreemd, dus ik
Hoe dan?

[ Voor 18% gewijzigd door Sebazzz op 29-06-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Veneficus: Kwestie van 'APNdroid' installeren en je genereert geen data in het buitenland =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Je kan Flight Mode op twee manieren instellen: via de stand-by knop en via het menu.
Ik heb vaak gehad dat ik Flight Mode inschakelde via de knop, en dat ie er dan niet meer uit wou. Als ik dan via het menu probeerde Flight Mode weer uit te zetten ging het vinkje wel uit, maar deed ie vervolgens niets. Dan moest ik 'm opnieuw opstarten om weer uberhaupt verbinding te maken. Ook zoeken naar providers hielp dan niet.

Dus ik ben wat wantrouwig wat betreft het aan- en uitzetten van de comm.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik heb daar nooit problemen mee. Blijkbaar start de pin invoer applicatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Niet aanvinken gegevensroaming werkt in mijn geval goed. Ik ben afgelopen zondag nog in Duitsland geweest en ergens rond de grens sprong het indicatieicoontje op 'R' met daaronder mijn normale GSM-bereik. Vanaf dat moment werd er ook geen data meer verzonden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So die milesotne houd het ook lang uit zonder SIM-Kaart en zeer weinig gebruik (af en toe ene video/foto gemaakt, en af en toe een gamge gespeeld)....

http://picasaweb.google.n...efoon#5488479923289002578 (foto is van 2.5 uur terug!)
Nog steeds 10% over dus denk dat ie 12 dagen wel haalt! Waarvan 5 dagen WIFI aan heeft gestaan :D
Met alle verbindingen uit (flymode) zal die denk ik de 15/16 dagen wel moeten halen!

Je moet toch wat he als Expansys pas 2 weken na je RMA aanvraag gegevens gaat sturen hoe en wat :) Ik koop daar iig NOOIT meer iets! (moet ook nog is op eigen kosten de telefoon naar frankrijk sturen)

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 30-06-2010 10:32 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verpats hem gewoon hier op Tweakers net als ik heb gedaan, ben je er vanaf ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Dat Spraakgestuurd kiezen hè... is er een manier om dat snel en gemakkelijk aan te kunnen? Ik kan me voorstellen dat het handig is om tijdens het fietsen ofzo in een microfoontje in het kabeltje van je oordopjes kunt zeggen 'Check Time' en de tijd vertelt wordt, ipv dat je met alle risico's van dien je telefoon uit je zak moet halen om te kijken. Of is dat vooral bedoeld om gemakkelijk aan te kunnen via Moto Car Home?

En denken jullie dat ook dat Nederlands gaat ondersteunen tegen het eind van het jaar, samen met Google Voice Search?

[ Voor 12% gewijzigd door Zinu op 01-07-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
watercoolertje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:31:
Je moet toch wat he als Expansys pas 2 weken na je RMA aanvraag gegevens gaat sturen hoe en wat :) Ik koop daar iig NOOIT meer iets! (moet ook nog is op eigen kosten de telefoon naar frankrijk sturen)
Dat is een afweging die je maakt. Dat heb ik ook gedaan. Je kiest ervoor om bij een shop met een goede reputatie te gaan die snel en klantvriendelijk is maar waarbij je smartphone pas laat beschikbaar is, of je kiest een shop die er wat op inlevert maar wel de smartphone voor je importeert en waarbij je dan het nieuwste van het nieuwste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik moet dat allemaal ook niet hebben, garantie bij buitenlandse shops. Dat zie ik nu bij jou wel. Ik heb mooi een maandje extra gewacht tot ie in Nederland beschikbaar is. Nu staat mijn garantie mooi bij PDAShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zinu schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:32:
Ik moet dat allemaal ook niet hebben, garantie bij buitenlandse shops. Dat zie ik nu bij jou wel. Ik heb mooi een maandje extra gewacht tot ie in Nederland beschikbaar is. Nu staat mijn garantie mooi bij PDAShop.
Nah geen garantie ben ik niet vies van maar ik heb nooit geweten dat ik op eigen ksoten dingen naar frankrijk moet versturen terwijl ik mijn telefoon bij een bedrijf heb gekocht dat ook in NL opereert (en dan doel ik echt rivhten op NLers, niet een zaakje uit een buurland dat toevallig ook naar NL verzend)...

Anyway verkopen gaat niet, krasje in het scherm (niet echt storend maar als het bijna gratis verholpen wordt :D), Camera beelden hebben nog steeds artifacts, multitouch werkt zeer gaat terwijl dat juist zo goed was aan deze telefoon (maakt kortsluiting oid, of kan ze aarde niet kwijt)...

Oftewel RMA en hopen op een nieuwe :D In huidige staat had ik er geen 200 euro voor durven vragen in nieuwstaat wel wat meer :P 250/300 euro moet wel haalbaar zijn lijkt me?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik heb er anderhalve maand 300euro voor betaald en was toen een koopje.
Dus een bedrag tussen de 250 en 300 moet makkelijk lukken lijkt mij.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je moet wachten voor hij terug is :p

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
300 euro is denk een magisch getal, daar heb ik de mijne ook voor verkocht =)
Met nog een nieuwe headset, screenprotector en het originele doosjes / CD en al die muk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ha, hier ook inderdaad. Well, sort of dan.. De mijne heb ik vorige week voor 280 verkocht.
Had gehoopt op 300, maar ik had en klein deukje in de schermrand (niet het scherm zelf) waardoor mijn onderhandelingsruimte beperkt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een groot probleempje
ik ontvang onlangs geen smsjes meer op mn milestone
als ik mn simkaart in een ander toestel doe, dan krijg veel smsjes tegelijk binnen die er veel eerder moesten komen op mn milestone! gmail sync ook al niet
ik zit btw op KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 10:04
Het plastic op de achterkant van het scherm begint nu al los te laten (3 maanden na aanschaf!). Weet iemand of dit kwaad kan? Normaal trek ik al dit soort dingen eraf, maar dit stukje lijkt geen vervoersbescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenx
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
*weg* dubbelposten stellen we niet op prijs.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 02-07-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Scorpion1984 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:05:
Het plastic op de achterkant van het scherm begint nu al los te laten (3 maanden na aanschaf!). Weet iemand of dit kwaad kan? Normaal trek ik al dit soort dingen eraf, maar dit stukje lijkt geen vervoersbescherming.
Ik heb het er al vanaf het begin afgetrokken. Nog steeds een stevige slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
Sebazzz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:10:
[...]

Ik heb het er al vanaf het begin afgetrokken. Nog steeds een stevige slider.
Bedankt, dan doe ik dat ook maar. Begint nu echt irritant te worden.
Edit: Nu ik die er af heb getrokken ziet die er toch echt wel uit als transport bescherming. Nouja, weten we dat ook weer. En nu weer lekker soepel!
Zenx schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:08:
Even wat anders:

Ik heb af een toe en probleem met het touchscreen van mijn milestone (nl versie). Zo nu en dan lijkt het of hij een eigen wil heeft. De knoppen om het scherm worden dan zonder dat ik het toestel aanraak ingedrukt en het scherm schiet alle kanten op. Vaak moet ik een aantal keer de batterij eruit halen en een poosje eruit laten voordat ik mijn telefoon weer kan gebruiken.

Zijn er meer mensen die dit hebben en heeft iemand enig idee of dit een software matig of hardware matig probleem is?
Geen idee waar dit probleem zit. Ik heb zelf ook een nl versie, maar heb hier nauwelijks last van. Ik heb 1 keer per week of maand ofzo dat hij zelf iets indrukt of dat hij der echt een paar centimeter langs zit. Maar niet zo erg als jij, klinkt als een garantie-opstuur moment. Ik heb wel een screen protector, weet niet of dat uit maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Scorpion1984 op 02-07-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik heb af een toe en probleem met het touchscreen van mijn milestone (nl versie). Zo nu en dan lijkt het of hij een eigen wil heeft. De knoppen om het scherm worden dan zonder dat ik het toestel aanraak ingedrukt en het scherm schiet alle kanten op. Vaak moet ik een aantal keer de batterij eruit halen en een poosje eruit laten voordat ik mijn telefoon weer kan gebruiken.
Geen problemen mee. Ik het begin had ik het af en toe, maar nu heb ik het alleen als hij in het dock zit op een ongeaard stopcontact en als ik de metalen rand aan de zijkant niet aanraak. Statische elektriciteit kan voor problemen zorgen. Heb je het ook als je de rand aanraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenx
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Sebazzz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:24:
[...]
Geen problemen mee. Ik het begin had ik het af en toe, maar nu heb ik het alleen als hij in het dock zit op een ongeaard stopcontact en als ik de metalen rand aan de zijkant niet aanraak. Statische elektriciteit kan voor problemen zorgen. Heb je het ook als je de rand aanraakt?
In de doc heb ik zelf nog nooit problemen gehad.Ik zal het de volgende keer dat het voorkomt is testen of het ook voorkomt als ik de rand wel of niet aanraak. Meestal heb ik de telefoon zo in mijn hand dat de rand wel wordt aangeraakt dus ik denk niet dat dit het verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:54:
ik heb een groot probleempje
ik ontvang onlangs geen smsjes meer op mn milestone
als ik mn simkaart in een ander toestel doe, dan krijg veel smsjes tegelijk binnen die er veel eerder moesten komen op mn milestone! gmail sync ook al niet
ik zit btw op KPN
Heb je toevallig het waarschuwingsicoontje van 'low disk space' in beeld?

Ik heb gemerkt dat als m'n Milestone vindt dat er te weinig ruimte vrij is (en dat kan best nog 20 MB ofzo zijn), er geen smsjes meer binnenkomen totdat ik wat ruimte vrijmaak op het intern geheugen. Daarna komen ze ineens alsnog door. Weet alleen niet of dit ook werkt als je je telefoon in de tussentijd gereboot hebt.

GMail sync zou hetzelfde probleem kunnen zijn. Zo nee, heb je dan toevallig T-Mobile? Er schijnen momenteel met T-Mobile en de Android/GMail combinatie wat issues te zijn waar ik de details niet van weet, maar een vriendin van me (met T-Mobile) had hier ook al last van.

[ Voor 23% gewijzigd door Myedvyed op 02-07-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hm, de TbT-navigatie werkt eigenlijk best goed.

Het is alleen vervelend dat de telefoon een "Engelse" stem laat horen via spraaksynthese, wat heel gaar klinkt. Dat doet hij waarschijnlijk omdat mijn taal Engels is. Als ik de telefoon in Nederlands zet, dan gaat hij over op een echte, fatsoenlijk klinkende Nederlandse stem. Is het mogelijk om de telefoon in het Engels te houden, en TbT-navigatie in het Nederlands te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 20:39:
[...]

Heb je toevallig het waarschuwingsicoontje van 'low disk space' in beeld?

Ik heb gemerkt dat als m'n Milestone vindt dat er te weinig ruimte vrij is (en dat kan best nog 20 MB ofzo zijn), er geen smsjes meer binnenkomen totdat ik wat ruimte vrijmaak op het intern geheugen. Daarna komen ze ineens alsnog door. Weet alleen niet of dit ook werkt als je je telefoon in de tussentijd gereboot hebt.

GMail sync zou hetzelfde probleem kunnen zijn. Zo nee, heb je dan toevallig T-Mobile? Er schijnen momenteel met T-Mobile en de Android/GMail combinatie wat issues te zijn waar ik de details niet van weet, maar een vriendin van me (met T-Mobile) had hier ook al last van.
je hebt gelijk
na wat ruimte vrij maken kwamen alle mails en smsjes door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
Wat mij opvalt is dat er hier zo weinig mensen last hebben van de kapotte alarm clock(en allerlei andere applicatie hebben hier last van, maar dat merk je minder). Hebben hier zoveel mensen een custom rom die dit oplost, of is hangt iedereen hem altijd standaard aan het stopcontact? Vervalt je garantie trouwens als je een custom rom installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 11:13
Scorpion1984 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:36:
Wat mij opvalt is dat er hier zo weinig mensen last hebben van de kapotte alarm clock(en allerlei andere applicatie hebben hier last van, maar dat merk je minder). Hebben hier zoveel mensen een custom rom die dit oplost, of is hangt iedereen hem altijd standaard aan het stopcontact? Vervalt je garantie trouwens als je een custom rom installeerd?
Misschien komt het omdat de oplossing hier vaak besproken is en de handelingen, om dit op te lossen, dusdanig makkelijk zijn dat, wanneer je er nu nog last van heb, je er bijna "zelf" voor gekozen hebt (ondanks dat het de fout van Motorola danwel Google is)....

En nee je garantie vervalt niet, omdat de Milestone geen Custom Roms kent, wel custom backups (nandroid).
Je kunt (nog niet) de kernel veranderen, dit omdat de bootloader nog niet vrijgegeven is.

Is hier meerdere malen besproken........

[ Voor 15% gewijzigd door niksie1981 op 04-07-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
A
niksie1981 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:07:
[...]

Misschien komt het omdat de oplossing hier vaak besproken is en de handelingen, om dit op te lossen, dusdanig makkelijk zijn dat, wanneer je er nu nog last van heb, je er bijna "zelf" voor gekozen hebt (ondanks dat het de fout van Motorola danwel Google is)....

En nee je garantie vervalt niet, omdat de Milestone geen Custom Roms kent, wel custom backups (nandroid).
Je kunt (nog niet) de kernel veranderen, dit omdat de bootloader nog niet vrijgegeven is.

Is hier meerdere malen besproken........
Ik heb inderdaad een post over het hoofd gezien. Maar het klinkt niet echt als een fatsoenlijke oplossingen, die je kan doen als je geen idee hebt wat je exact aan het doen bent. Daarnaast vraag ik mij af waarom de oplossing er wel is, maar Motorola geen update uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Wat houdt dan een custom backup in? De bootloader zal dan wel niet worden overschreven, maar hoe zit het dan met de kernel? Nog meer verschillen t.o.v. van een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Kernel kan ook niet worden overschreven. Het is puur de uitrusting van /system map die kan verschillen, welke apps zijn geïnstalleerd enzovoort, welke hacks, welke kernel modules. Daarom kan je je telefoon ook niet bricken, zolang je de bootloader niet overschrijft.

Er zit trouwens een nieuwe OTA aan te komen, veel mensen uit Azië hebben hem al gehad. Dit is het changelog: https://rsddownload.motor...5_Release_Notes_Final.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Sebazzz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:53:
Kernel kan ook niet worden overschreven. Het is puur de uitrusting van /system map die kan verschillen, welke apps zijn geïnstalleerd enzovoort, welke hacks, welke kernel modules. Daarom kan je je telefoon ook niet bricken, zolang je de bootloader niet overschrijft.

Er zit trouwens een nieuwe OTA aan te komen, veel mensen uit Azië hebben hem al gehad. Dit is het changelog: https://rsddownload.motor...5_Release_Notes_Final.pdf
Hoop dat ze snel met Android 2.2 komen!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin langzamerhand krasjes te krijgen op m'n scherm :( Ik dacht dat dat onmogelijk was door het super mega ultra "Gorilla Glass" wat er op de Milestone zit. Iemand anders ook last van? Ik heb 4 maanden nergens last van gehad tot een week geleden, nu heb ik ineens 3, zij het hele kleine, krasjes. :( Misschien m'n telefoon toch maar minder makkelijk aan m'n vriendin geven om op te bergen waarna hij in de tas verdwijnt met sleutels en aanstekers en andere schermdoders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:19:
Ik begin langzamerhand krasjes te krijgen op m'n scherm :( Ik dacht dat dat onmogelijk was door het super mega ultra "Gorilla Glass" wat er op de Milestone zit. Iemand anders ook last van? Ik heb 4 maanden nergens last van gehad tot een week geleden, nu heb ik ineens 3, zij het hele kleine, krasjes. :( Misschien m'n telefoon toch maar minder makkelijk aan m'n vriendin geven om op te bergen waarna hij in de tas verdwijnt met sleutels en aanstekers en andere schermdoders....
Ik ook heb mijn Milestone sinds december en zag gisteren rechts onder ook een zeer klein horizontaal krasje. Ik gok het op een aansteker of sleutelbos die te veel kracht tegen mijn milestone tegen aanzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Sinds een paar dagen word mijn Gmail niet meer goed gesynchroniseerd.
Gmail via de PC word wel goed gesynchroniseerd.
Als ik handmatig morgens sync dan komen er mails van 6 uur oud binnenlopen, de rest van de dag komen de mails op de Milestone net zo snel binnen als op de PC.
Heeft iemand een idee wat hier fout gaat?

Draai overigens al een tijd op 2.1, probleem is pas 8 weken na die update ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Gerelateerd aan de T-mobile problemen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Sebazzz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:53:

Die changelog ziet er goed uit, ik heb een paar van die problemen zelf ook! Laten we hopen dat het een opstapje is voor 2.2 ;)

En ja hoor: voor de mensen die durven, de Maleisische update :P

[ Voor 19% gewijzigd door Zinu op 05-07-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
nou, kom maar op met de uk versie :) . Dit is denk ik gewoon een 2.1 update-2 of zo?. 2.2 lijkt me nog van niet?

Overigens heb ik ook last van haperende market en sync. en ik heb vodafone...... Via WiFi werkt het altijd

[ Voor 32% gewijzigd door 3dmaster op 05-07-2010 14:58 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Laatst online: 25-10-2024
Sebazzz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:27:
Gerelateerd aan de T-mobile problemen misschien?
Nee, zit bij KPN maar ook via wifi heb ik het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Werkende Swype 1.56 met NL woordenboek, werkt echt super, voor mij geen ander toetsenbord meer..

Download voor onze Milestone wel de wvga854 versie..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier ook een kras van een cm, ter dikte van een haar. Niet storend, maar hij zit er toch.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

De changelog van de malaysia update ziet er goed uit. Eindelijk van het 'random playing of music' effect af.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Die update klinkt goed! Heb van 4 van de 9 problemen last. Hopelijk fixt deze update de problemen ook daadwerkelijk.

Overigens zijn ze wel rijkelijk laat met deze update eigenlijk. Ben blij dat het er nu is, begrijp me niet verkeerd. Maar voor een product waar ik zo'n 500,- voor heb neergelegd verwacht ik toch wel iets meer service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Gorilla Glass is een marketing term! Er zijn tientallen voorbeelden van krassen op de Milestone. Mijn eigen milestone ging binnen een paar dagen krassen door een plastic rits van mijn jas.

Bij de gorilla glass promo filmpjes zijn de toestellen bewerkt met onzichtbare bescherming en zijn de voorwerpen (zoals sleutels) bewerkt zodat ze minder scherp zijn.

Laat je niet gek maken door die "Tell sell achtige" promo filmpjes!

Milestone en andere Gorilla Glass toestellen krassen!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Dat valt wel mee. Mijn Milestone is al een paar keer gevallen, en heb ik gewoon zonder protector in mijn broekzak. En ook een paar keer per ongeluk sleutels bij gegooid maar het scherm is nog helemaal goed. Alleen boven het luidsprekertje (helemaal bovenaan) zit een klein scheurtje. Voor de rest is alleen de metalen rand beschadigd aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
Morgoth schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:37:
Die update klinkt goed! Heb van 4 van de 9 problemen last. Hopelijk fixt deze update de problemen ook daadwerkelijk.

Overigens zijn ze wel rijkelijk laat met deze update eigenlijk. Ben blij dat het er nu is, begrijp me niet verkeerd. Maar voor een product waar ik zo'n 500,- voor heb neergelegd verwacht ik toch wel iets meer service...
Dit valt mij ook erg tegen, en al helemaal hoe nonchalant Motorola reageerd als je contact opneemt.
Voor Europa is er ook een nieuwe versie te downloaden, ik kan er alleen geen changelog bij vinden. Wat ik in iedergeval weet is dat het alarm clock probleem is opgelost. Ook werken de standaard update tools nog niet(die vinden nog geen nieuwe versie). Ik heb hem dus maar handmatig geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Heb de milestone gisteren dan eindelijk binnengekregen. Mijn eerste indrukken zijn positief van deze zware telefoon... Ik kom van de hero af en ik moet zeggen dat senseloze interface toch even wennen is, het enigste wat me nog het meeste tegenstaat is de email client. Heeft iemand daar een goede replacement voor?

PS Ik draai update1 maar ik krijg geen updates binnen klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ it0:
Dat gewicht went wel ;) Je hebt in ieder geval wel het gevoel dat je echt iets in je hand hebt in plaats van een stukje plastic :P Welke 'update 1' draai je precies? Als je 2.1-update-1 draait ben je gewoon bij, al zit er dus weer een nieuwe update aan te komen zoals je misschien al gelezen hebt.

Die nieuwe update ziet er wel mooi uit zeg! Eindelijk van dat eindeloze opnieuw opstarten af! Heeft iemand em al te pakken gekregen voor een UK model via de officiele route of goeie versie (met root) zelf geinstalleerd?

Edit: Er zijn dus al EU versies in omloop zie ik 2 posts boven mij. Waar heb je dat bestand vandaan Scorpion? Van G.O.T?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:23:
@ it0:
Edit: Er zijn dus al EU versies in omloop zie ik 2 posts boven mij. Waar heb je dat bestand vandaan Scorpion? Van G.O.T?
Waarschijnlijk heeft ie het van een SBF, die op de telefoon is geflashed met RDS Lite.

http://and-developers.com/motorola_milestone:sbf

Deze zijn echter niet rootable lijkt het. Wat me nou interessant lijkt, wat gebeurt er als je een Droid SBF pakt? Zou je dan iets triggeren waardoor de bootloader unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
Sebazzz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:19:
[...]

Waarschijnlijk heeft ie het van een SBF, die op de telefoon is geflashed met RDS Lite.

http://and-developers.com/motorola_milestone:sbf

Deze zijn echter niet rootable lijkt het. Wat me nou interessant lijkt, wat gebeurt er als je een Droid SBF pakt? Zou je dan iets triggeren waardoor de bootloader unlocked?
Ik heb hem inderdaad van die website (maar dus eigenlijk van Motorola zelf). Of ze rootable zijn heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zinu schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:30:
[...]

Die changelog ziet er goed uit, ik heb een paar van die problemen zelf ook! Laten we hopen dat het een opstapje is voor 2.2 ;)

En ja hoor: voor de mensen die durven, de Maleisische update :P
Goh, volgende keer zelf maar iets beter kijken: De nederlandse is er ook gewoon al: http://direct.motorola.co...5_Release_Notes_Final.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Dat is gewoon de update software, of je daadwerkelijk een update krijgt is niet gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Facebook:
Ok, so here's the deal: apologies for the earlier
update, some eager people jumped the gun. We confirm FOTA update
for Greece is available now for the latest Milestone software
enhancements and MSU will follow in the future. Poland, Netherlands
& other European countries will also roll out in the future and
we will update when these are ready. Update & install details available on
the Discussion tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Ik wil toch hier ook nog even melden dat ik het overclocken van de cpu iedereen aan kan raden :Y Het is in een poep & een scheet gebeurd en de resultaten zijn echt super :) Alles loopt zeer soepel en de batterij lijkt zelfs langer mee te gaan (al is dat na één dag nog niet echt betrouwbaar te zeggen natuurlijk)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Kijk wel uit. Er zijn een paar mensen die hebben hun CPU gefrituurd door hem op 1200 MHz te klokken. Ik draaide hem echter al een tijdje stabiel, maar ik ben voor de zekerheid naar 1GHz gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:50

luigi87

Domotica Fanaticus

welke tweak is dat dan?
wil het eigenlijk ook wel eens proberen te doen kijken of de veel sneller wordt

[ Voor 18% gewijzigd door luigi87 op 06-07-2010 19:26 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
Ik ben benieuwd naar de batterij of die het op lange termijn ook beter volhoud. En naar de warnte, ik vind mij miletone soms nu al erg warm worden, als niet prettig om vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
luigi87 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:26:
welke tweak is dat dan?
wil het eigenlijk ook wel eens proberen te doen kijken of de veel sneller wordt
Moet je even in het custom ROMs topic kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Lijkt me een hoax of niet? Zo nee... iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik heb nog ergens een kabel die ik ooit voor mijn Samsung Innov8 had gekocht. Ik zal het vanmiddag proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik had deze ook al eens gevonden maar ik vraag mij af of dit idd werkt..

Misschien heb ik nog zo'n kabeltje liggen oid want dat zou wel gaaf zijn als het inderdaad werkt.
Sebazzz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 09:51:
Ik heb nog ergens een kabel die ik ooit voor mijn Samsung Innov8 had gekocht. Ik zal het vanmiddag proberen :)
Post dan ook even welke FW e.d. je hebt :)
Ik ben erg benieuwd :D . Let us know!

[ Voor 26% gewijzigd door WHiZZi op 07-07-2010 10:02 ]

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij m'n Zune werkte het precies hetzelfde toentertijd...
Ook via de 3,5mm uitgang en zo'n kabel.. Helaas heb ik geen Milestone meer om het te testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
De Milestone's hardware heeft veel meer verborgen features, ik geloof dat er ook een FM transmitter erin zit verwerkt, althans, dat werd in één van de vorige delen genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ben wel benieuwd of het werkt. Lijkt me stug dat ze speciaal de video over de jack laten lopen en het vervolgens niet documenteren. Immers, je moet toch een paar extra componenten toevoegen.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik heb het net getest maar het werkt niet. Ook niet na een reboot. Ik heb alle stekkers er op iedere mogelijke manier in de TV gedaan maar het gaat niet. De kabel is niet stuk want met mijn Innov8 doet ie het nog steeds :) Ik heb SHOLS_U2_02.31.0 (UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Italiaans / UK / NL model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik zal kijken of ik ook ergens zo'n kabel kan scoren. Ik heb een DE model en draai SHOLS_U2_02.36.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Sebazzz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:38:
Dat is gewoon de update software, of je daadwerkelijk een update krijgt is niet gegarandeerd.
Je hebt gelijk, jammer... nog maar even op de OTA wachten dan.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.