Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebWire
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-03-2023
@Fietsbel, inderdaad dat dacht ik ook, ze zouden dus vandaag met een alternatief komen... ze kwamen met de HTC legend en een ander android toestel... lijkt me niet echt te vergelijken....

@macweeds
Heb het toestel dus vorige week teruggestuurd maar ze geven nu aan dat de leverancier niet kan leveren in verband met een productiefout in de displays.
Ze geven aan vrijdag een duidelijk antwoord over de datum van levering te hebben, telefonische afspraken komen ze echt NOOIT na dus hoop dat ze deze keer eens de afspraak nakomen.....

@CLB:
Motorola Milestone levertijden en abonnementen topic

De verkoper gaf aan dat annuleren eigenlijk niet te doen is omdat ik het abonnement al heb gebruikt... i.v.m. een abonnement van de zaak van de vorige werkgever die het nummer niet wilde vrijgeven was ik genoodzaakt om het abonnement te gebruiken..... beetje jammer dus weer.

[ Voor 33% gewijzigd door WebWire op 16-06-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 16:14

WHiZZi

Museumdirecteurtje

CLB schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:08:
T-mobile switched gewoon te vaak van G - 2G - 3G - H, dat vreet ook batterij.. Zie dat Frankster 't ook heeft.
Op zich valt dit wel mee. Maar T-Mobile heeft wel erg vaak last van het niet kunnen bereiken van Google (Market) of mijn emailserver, ondanks dat ik op H zit te werken.

Overigens had ik vanochtend een vreemd gevalletje. Ik wilde mijn email checken en T-Mobile wilde geen data connectie maken. Ik schakel mijn WIFI aan en de telefoon blijft dit weigeren (Wifi disable failed :? ). De batterij gaf nog rond de 70% aan dus dat leek ook goed. Nouja, dan maar een reboot. Telefoon dus uit.. Ging goed. Telefoon weer aan en dat gaat niet goed. De telefoon wil niet meer aan gaan :o
Batterij eruit en weer terug na een minuutje. Niks, nada, noppes. Geen Motorola Logo te zien. Ik begon al te vrezen. Uit pure noodzaak maar eens de adapter aangesloten en de telefoon komt weer tot leven! *D

Alleen, mijn batterij remaining was nog maar 5% :?. Ik zweer toch dat de telefoon nog een 70% over had. Toch wel vreemd. Nu gaat het allemaal weer goed en normaal..

Ik draai de bekende fw met 2.1 en gebruik o.a. locale en JuiceDefender om de batterijduur te verlengen (en dat draait al een aantal weken zo). Batterij gaat met de handige locale instellingen+JuiceDefender nu gemakkelijk een dag of 5 mee (op 3G dus). Alhoewel afgelopen nacht dus blijkbaar niet :?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik wilde vandaag na lange tijd Motorola Media Link maar weer eens opstarten, en ik kreeg een melding dat ik moest upgraden of iets dergelijks... wtf? Moet ik daar nu ook al voor betalen, net als voor Motonav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 22:01
WebWire schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:17:
Even een tip!
ABSOLUUT NIET bij gsmwijzer.nl en/of studentmobiel.nl bestellen, die gasten gaven dus aan dat de telefoon op voorraad was (de UK versie) en sturen me een duitse versie met QWERTZ keyboard.
Nadat ik even aan het lijntje werd gehouden blijkt dus dat ze de UK versie helemaal niet kunnen leveren.... er word nu gezocht naar een alternatief toestel, ik zou met 2 uurtjes worden teruggebeld.... na 2 en een half uur gewacht te hebben nog maar even gebeld..... blijkt dat ik tussen nu en 17:00 wordt teruggebeld.

TROEP! stelletje amateurs.... zeggen ze nog dat het overmacht is ook....
Ik heb een week of 3 geleden bij studentmobiel mijn milestone besteld.
En kreeg de volgende dag gewoon een qwerty milestone geleverd (uit een oost europees land, te zien aan de taal op de verpakking)

Zou best wel eens kunnen dus dat het overmacht is.
Beetje zwak om hier een bedrijf zwart te gaan maken op 1 slechte ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaag
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-12-2018
Ook ik heb last van het switchen van 2G, 3G en Hsdpa op het T-mobile netwerk. Vaak laadt een internet pagina niet ondanks dat de telefoon aangeeft een H verbinding te hebben met volle ontvangst sterkte.

Ik ben begonnen met speedtests uit te voeren ( speedtest.net) om T-mobile maar eens bewijs te leveren dat hun netwerk niet in de buurt komt van de WebnWalk PLUS netwerk snelheden ( 1mbps dl)
Ondanks dat ik van T mobile een SMS heb gekregen waarin ze stellen dat hun netwerk weer op het niveau zit van voor mei 2010, is er nog niet voldoende dekking, signaalsterkte en stabiliteit.

Wellicht dat meer mensen zin hebben om speedtests uit te voeren en T-mobile maar eens aan te tonen dat de service ondermaats is. twee maanden gratis webnWalk komt in mijn ogen niet in de buurt van een redelijke vergoeding.

switch van onderwerp:
GSM wijzer heeft mij een Italiaanse Milestone geleverd, wat mij betreft geen probleem, maar idd niet wat ik heb besteld, of wat zij aangeven op hun pagina ( UK model)

[ Voor 10% gewijzigd door Kaag op 17-06-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB heeft net z'n Milestone een hardreset gegeven, voor de verkoop... misschien komt er ooit weer een nieuwe binnen...
nu eerst is overstappen naar de iPhone 4, bevalt dat niet koop ik weer 'n nieuwe losse Milestone natuurlijk! We will see! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Dr. Ego schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:34:
[...]

Ik heb een week of 3 geleden bij studentmobiel mijn milestone besteld.
En kreeg de volgende dag gewoon een qwerty milestone geleverd (uit een oost europees land, te zien aan de taal op de verpakking)

Zou best wel eens kunnen dus dat het overmacht is.
Beetje zwak om hier een bedrijf zwart te gaan maken op 1 slechte ervaring.
(niet dat ik zelf ervaring met dat bedrijf heb mee heb maarrrrrr)
Ik ken wel iemand die een UK milestone bestelde en een Italiaanse kreeg, het lijkt dus meer regel dan uitzondering bij dat bedrijf.

Had jij toevallig ook niet een UK milestone besteld?

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20
CLB schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:05:
* CLB heeft net z'n Milestone een hardreset gegeven, voor de verkoop... misschien komt er ooit weer een nieuwe binnen...
nu eerst is overstappen naar de iPhone 4, bevalt dat niet koop ik weer 'n nieuwe losse Milestone natuurlijk! We will see! :)
WAT CLB Die de milestone wegdoet? wat heb ik gemist? zo onder de indruk van de iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je gemist hebt is een van m'n minpunten, hij is best groot / dik..
En dat vind ik niet chill voor in de zomer, dan loop ik in 'n hempje en korte broek aka geen zakken... =)

Maar het staat nog niet vast dat ik 'n iPhone 4 haal hoor, kan best zo zijn dat ik straks 'n nieuwe Stone heb =p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20
een stone-2 kan inderdaad wel erg interessant zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebWire
  • Laatst online: 07-03-2023
@Dr. Ego
Als ze aangeven de UK versie op voorraad te hebben en een Duitse versie leveren dan vind ik dat een slechte zaak. Het is de verantwoording van het bedrijf om te bepalen of ze de juiste spullen geleverd hebben gekregen of niet, doe je dat niet dan moet je ook niet aangeven dat het gewenste product op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-01-2023
CLB schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:47:
Wat je gemist hebt is een van m'n minpunten, hij is best groot / dik..
En dat vind ik niet chill voor in de zomer, dan loop ik in 'n hempje en korte broek aka geen zakken... =)

Maar het staat nog niet vast dat ik 'n iPhone 4 haal hoor, kan best zo zijn dat ik straks 'n nieuwe Stone heb =p
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
kreeg zojuist een melding van Vodafone dat mijn SMS inbox vol zou zijn. Ik moest wat sms'jes verwijderen. Tevens ook een melding dat mijn interne opslaggeheugen laag zou zijn maar ik had nog rond de 18Mb over. Raar of niet? Anyway, ik heb toen maar een paar apps verwijderd en zit nu weer rond de 21Mb. En het vreemde is dat ik ook geen melding meer krijg dat mijn sms inbox vol zou zijn (ik had ook geen sms'jes meer verwijderd). Op de SIM staan geen sms'jes opgeslagen dus wat kan er aan de hand geweest zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Moet je die Milestone verkopen om de iPhone te kunnen betalen?

Indien niet, dan zou ik hem houden. Mocht je terug willen stappen, dan heb je alleen het verlies van de verkoop van de iPhone, anders heb je daarbovenop ook nog het verlies van de verkoop van de Milestone. Als je de mogelijkheid hebt zou ik eerst de iPhone halen, daar een maand of 3 mee werken, en dan besluiten welke je houdt.

(Ik blijf lekker bij mijn Milestone. Zodra ik een fatsoenlijke MP3-speler met 80GB+ opslag kan krijgen voor minder dan 200 euro, dan verkoop ik mijn iPod 80GB. Ik kan mij zo slecht verenigen met de policies van Apple dat ik niet bereid ben om ook maar één cent in dat bedrijf te steken. Zelfs die iPod was "noodzaak" omdat ik 2.5 jaar terug graag 80GB of meer wilde voor ~200 euro.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik mn eventuele iPhone wat ben en weer verkoop kan ik daar inmiddels 2 Milestones voor kopen, dus dat komt wel goed! En dan heb ik eventueel weer een gloednieuwe =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watchout
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04 11:12
dkawa schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:18:
[...]

hoe krijg ik dit op mn foon? Heb je een website voor mij?
Ik zat precies in het zelfde schuitje. Een 3rd party app is Better Keyboard. Die app heeft ook een Nederlandse dictionary die je uit de market kan downloaden.

http://www.appbrain.com/app/com.betterandroid.betterkeyboard

Het is de 2,50 euro meer dan waard, hoewel ik het ook stom vind dat ik dat er zelf apart bij moet kopen omdat Motorola het niet meelevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:28:
kreeg zojuist een melding van Vodafone dat mijn SMS inbox vol zou zijn. Ik moest wat sms'jes verwijderen. Tevens ook een melding dat mijn interne opslaggeheugen laag zou zijn maar ik had nog rond de 18Mb over. Raar of niet? Anyway, ik heb toen maar een paar apps verwijderd en zit nu weer rond de 21Mb. En het vreemde is dat ik ook geen melding meer krijg dat mijn sms inbox vol zou zijn (ik had ook geen sms'jes meer verwijderd). Op de SIM staan geen sms'jes opgeslagen dus wat kan er aan de hand geweest zijn?
niemand die mij kan vertellen hoe het zit met de opslag van SMS'jes in de Milestone? wordt dit intern op op je SD kaartje opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:39
dkawa schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 07:21:
[...]

niemand die mij kan vertellen hoe het zit met de opslag van SMS'jes in de Milestone? wordt dit intern op op je SD kaartje opgeslagen?
Intern, maar daarvoor heb je programma's zoals SMSBackup.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Sebazzz schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 07:30:
[...]

Kun je het niet zo instellen dat alle sms'jes op de SD kaart worden opgeslagen? Op mn N97 kan ik deze keuze wel maken (ipv C schijf op de E schijf)

Maar hoeveel sms'jes kun je dan intern opslaan? Of moet je regelmatig je inbox opschonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaag
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-12-2018
Sebazzz schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 07:30:
[...]

Idd, copieert je SMS'jes naar je Gmail account met bijpassend label. Ideaal !

Maar hoe weet je provider nou dat je telefoon geen ruimte meer heeft voor SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-05 21:58

WWJD

*pluh*

Katsunami schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:20:
[...]
(Ik blijf lekker bij mijn Milestone. Zodra ik een fatsoenlijke MP3-speler met 80GB+ opslag kan krijgen voor minder dan 200 euro, dan verkoop ik mijn iPod 80GB. Ik kan mij zo slecht verenigen met de policies van Apple dat ik niet bereid ben om ook maar één cent in dat bedrijf te steken. Zelfs die iPod was "noodzaak" omdat ik 2.5 jaar terug graag 80GB of meer wilde voor ~200 euro.)
Heb zelf een Zune 120GB, bevalt perfect! Zoek daar maar eens op;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ervaring: Ook DoubleTwist en Car Cast gaan gezellig uit zichzelf muziek zitten spelen. Waarom zit er geen Stop op maar alleen een pause :( Damn wat wordt dit irritant!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:54

MaDLiVe

.-Observer-.

Room42 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:48:
Ervaring: Ook DoubleTwist en Car Cast gaan gezellig uit zichzelf muziek zitten spelen. Waarom zit er geen Stop op maar alleen een pause :( Damn wat wordt dit irritant!
Jeps erg vervelend, in mijn ervaring doen alle audio players dit ook mixzing die ik zelf gebruik. Mijn plakband oplossing was het uitzetten van het media geluid als ik op het werk ben.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, maar dan gebruikt hij wel meer energie.

Wat me de laatste tijd ook opvalt is dat de display steeds aan is. Maar daar heb ik nog geen vinger op kunnen leggen of dat nou aan mij ligt of aan de Milestone :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 12:17
Ik volg deze topics nu al een tijdje (sinds deel 1) maar ik twijfel nog steeds over Android. Mijn hardware eisen zijn o.a. een keyboard en OPENGL 2.0, dus dan komt alleen de Milestone in aamerking. Ik ga de Milestone voornamelijk voor MSN, spelletjes, agenda en muziek gebruiken. En daar zit mijn twijfel. Ik gebruik Outlook en zal dat blijven gebruiken. Zowel hier als op Talkandroid heb ik nog geen geruststellende manieren gevonden om zonder gehassel te synchen tussen Outlook en Android. Altijd converteren of een tussenconcversie. Op dat soort praktijken zit ik echt niet te wachten. Ik heb er eerlijk gezegd geen enkel vertrouwen in dat Google ooit ervoor gaat zorgen dat Android goed en normaal met Outlook synchroniseert. Ik zie dat Outlook 2010 ook nog niet supported is en al helemaal geen 64-bits (Google site). Ik kijk ook af en toe in V&A en zag daar iemand die van de Milestone af wou omdat muziek luisteren niet 1 van de sterke kanten is. Des te meer ik erover nadenk en onderzoek des te meer ik neig om geen Milestone aan te schaffen. Toch wel een beetje jammer van Google en Apple dat ze een beetje de Microsoft politiek van de jaren '90 hanteren. Ik wil Android omdat het zo open is. Maar zodra het gaat om zaken die concurrenten ook bieden lijkt het niet zo open (navigatie, agenda etc). Grappige is dat ik er hier niet zoveel over lees. In de voorgaande 4 delen lijken jullie het er allemaal maar niet erg te vinden dat je een Tweaker moet zijn om tevreden te zijn. Op zich trekt dat wel, een echte telefoon voor een tweaker. Maar zoiets als synchen wil ik echt zonder tussenstappen kunnen. Pas ik iets op mn laptop in Outlook aan, hoppa zo in mn telefoon. Misschien dat ik dan toch de Milestone van een vriend overneem om het te proberen. Die heeft een barst in het scherm horizontaal net onder het blikveld. Als ik het niets vind verlies bijna geen cent. Maar toch graag jullie mening. Als ik zoveel issues heb toch maar links laten liggen? Ik vind zorgeloos synchen heel belangrijk. En anders misschien toch overwegen om de Milestone als privé toestel in te zetten. Maar dan moet ik mijn privé Neonode 2 weer gaan inruilen voor een Touch2 ofzo :| . 1 grote en 1 kleine. Liever niet 2 middelgrote.

[ Voor 0% gewijzigd door Die Bruine op 18-06-2010 13:12 . Reden: typo's ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:58
Android synct automatisch met Google en volgens mij kun je instellen dat Outlook met Google synct toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outlook en Android syncen doe je met de applicatie: TouchDown, that's it =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik kijk ook af en toe in V&A en zag daar iemand die van de Milestone af wou omdat muziek luisteren niet 1 van de sterke kanten is. Des te meer ik erover nadenk en onderzoek des te meer ik neig om geen Milestone aan te schaffen.
Dat gaat er meer over dat als je muziek luistert, en je stopt deze niet handmatig maar trekt gelijk de plug eruit, dat de muziek vanzelf kan spelen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Frankster schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:51:
[...]

Maar je koopt zo een telefoon toch niet om alleen maar mee te bellen?

Ik moet, zelfs na factory reset en zonder 3rd party apps of locatieservices, mijn Milestone 2x per dag (!!!) opladen als ik Gmail automatisch laat syncen. Dat lijkt mij toch niet normaal? Bellen doe ik ongeveer 20 minuten per dag. Verder pak 'm beet een half uur browsen en that's it!
Ik laat wifi in principe de hele dag aanstaan en 3G staat default uit (dankzij APNDroid). Thuis en op werk heb ik zo internetdekking en op deze manier haal ik 2-3 dagen op de accu, hoewel ik eigenlijk bijna altijd de foon aan de lader hang op werk. Wifi lijkt uit te gaan als de foon er niks mee doet, waarna de foon eens in de zoveel tijd mail checkt. Voor mij is dat goed genoeg en als ik langdurig buiten bereik van een (open) wifinetwerk ben, zet ik 3G wel aan. Ik bel ook max 20 min per dag en internet/sms/game een kwartiertje tot een half uurtje max inderdaad. Sluit je programma's ook netjes af, want ik merk dat als je per ongeluk een game of tooltje laat draaien in de achtergrond, deze nog wel 's flink wat CPU wil gebruiken en je batterij in een nacht leeg kan trekken :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
_O-
[...] Wifi lijkt uit te gaan als de foon er niks mee doet [...]
Dat is een instelling:
Settings -> Wireless & networks -> Wi-Fi settings -> Menu -> Advanced -> Wi-Fi sleep policy.

Het afsluiten van de applicaties is alleen nodig bij slechter geschreven apps. Normaal moet een app in freeze mode gaan, maar bijvoorbeeld World War wil nog wel eens door blijven ratelen. Door hem te verlaten via de terub-knop in plaats van het huisje, is hij helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
He leuk, heb sinds net de 2.1 binnen. Ben ik daarmee vroeg of juist heel laat :p ? Gewoon settings > check op updates gedaan. Een tijdje later was de telefoon klaar, al moest hij wel aan de lader. Ik heb nu volgens mij meer nederlandse tekst op mijn scherm.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat, heeeel laat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik heb net voor twaalf pond een multimedia dock voor de Milestone binnen. Werkt perfect. Deze dus: http://tweakers.net/ext/f/U3Qs6xhWXmAqVL1SJLuZbxtX/full.jpg
Gehaald van EBay.

[ Voor 5% gewijzigd door Sebazzz op 18-06-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Even crossposten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Sebazzz schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:58:
Ik heb net voor twaalf pond een multimedia dock voor de Milestone binnen. Werkt perfect. Deze dus: http://tweakers.net/ext/f/U3Qs6xhWXmAqVL1SJLuZbxtX/full.jpg
Gehaald van EBay.
ZItten daar eigenlijk audio connectors op zoals een jack of tulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Er zit geen audioconnector bij, want je gebruikt gewoon de ingebouwde poort van de telefoon. Maar er zit wel een stroomadapter en een usb kabel bij. De dock zelf heeft tweede modi: Syncen (dus USB verbinding) of alleen laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Nou :(

Ik vind het wel een verbetering overigens. Had ik hem ook sneller kunnen krijgen door bv de een of andere rom vanaf internet te downloaden?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Nandroid-backups of een SBF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had 'm al een maand geleden op die manier die jij net vertelde kunnen updaten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
CLB, heb je toch 1,2GHz draaien op je Milestone? Ik heb uiteindelijk toch maar 1000MHz genomen omdat een paar mensen hun Milestone al hebben vermoord op die manier, en heel veel scheelt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had 'm draaien op 1GHz ja... momenteel draait die niet, hij ligt ergens in 'n TNT-distributiecentrum =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:53:
Had 'm draaien op 1GHz ja... momenteel draait die niet, hij ligt ergens in 'n TNT-distributiecentrum =)
En wat voor speeltje heb je nu aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Sebazzz schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:52:
CLB, heb je toch 1GHz draaien op je Milestone? Ik heb uiteindelijk toch maar 1000MHz genomen omdat een paar mensen hun Milestone al hebben vermoord op die manier, en heel veel scheelt het niet.
Ik heb hem ook op 1GHz, omdat de 1.2 boven het veilige limiet zou liggen van de processor.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 258500 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:14:
En wat voor speeltje heb je nu aangeschaft?
Nog niks, gebruik m'n oude SE'tje en ben aan 't kijken / wachten op eventueel de iPhone 4 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHaunted
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-04 21:48
Hi,
heb zojuist via RSD Lite succesvol de EUR sbf ingeladen van
http://groupoften.wordpress.com/2010/06/16/g-o-t-shols_u2_36-0-released-for-uk-and-central-europe/
Daarna de update.zip gedraaid...
Lees de How to maar op:
http://groupoften.wordpress.com/category/how-to/
Heb een Italiaanse Milestone en kwam vanaf orginele 2.1 update1

pff eindelijk van Wekker bug af, de wekker gaat weer netjes af (terwijl de steen niet in de oplader zit)
De orginele muziekspeler gebruik ik niet meer, ik zie wel dat deze zichzelf opstart als ik de headphones eruit haal, maar omdat ik deze nog nooit heb gebruikt speelt ie niks af ;-) En Mortplayer vind ik toch fijner omdat die alleen muziek afspeelt uit de map die jij zelf aangeeft...
greetz JR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Ego
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 22:01
@ localjoost.nl en webwire
Op studentmobiel stond nergens uit welk land mijn milestone zou komen (mijn x1 had het plotseling begeven dus tijd om het allemaal uit te zoeken had ik niet). Op het plaatje stond een qwerty model, dus ik ging er van uit dat ik die een kreeg. En die kreeg ik ook.
Maar goed, ik snap ook niet zo wat het uit maakt. Als je telefoon maar een qwerty toetsenbord heeft toch?

Trouwens, ik heb een hi simkaart in mijn milestone, en die schakelt ook verdurend van gprs naar umts en hspda (omgeving reeshof, Tilburg)
Irritant, want als ik overdag weg ben weet ik dat ik zuinig aan moet doen om de dag te halen.

[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Ego op 19-06-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Mensen, omdat ik ze nog niet heb gezien op Tweakers ga ik toch effe de nieuwe leaked foto's van de Droid 2 hier posten. Ennee... ik vind hem echt super... super mooi. Heb een beetje lopen te biatchen in dit topic over lelijke aluminium rand enzo... en godzijdank gaat Motorola dit dus niet doen.

Blijft over, het toetsenbord. Ik denk dat het een verbetering is tov. oude Droid. Hoewel, de kleurstelling beter in goud had gekunt. Maarrr goed.

Happy? of Bleaach?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/motorola-droid-2-gizmodo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:57
E
TheHaunted schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 06:46:
Hi,
heb zojuist via RSD Lite succesvol de EUR sbf ingeladen van
http://groupoften.wordpress.com/2010/06/16/g-o-t-shols_u2_36-0-released-for-uk-and-central-europe/
Daarna de update.zip gedraaid...
Lees de How to maar op:
Heb een Italiaanse Milestone en kwam vanaf orginele 2.1 update1

pff eindelijk van Wekker bug af, de wekker gaat weer netjes af (terwijl de steen niet in de oplader zit)
De orginele muziekspeler gebruik ik niet meer, ik zie wel dat deze zichzelf opstart als ik de headphones eruit haal, maar omdat ik deze nog nooit heb gebruikt speelt ie niks af ;-) En Mortplayer vind ik toch fijner omdat die alleen muziek afspeelt uit de map die jij zelf aangeeft...
greetz JR
En wat is daar het voordeel van, buiten de opgeloste wekker bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHaunted
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-04 21:48
idd
alarmbug opgelost (ook in airplane mode zonder dat ie aan de stroom hangt)
En als je uit airplane mode komt hoef je niet eerst te rebooten (wat ik eerst wel moest doen)
De WiFi dropt niet steeds meer
Door ingebakken aanpassing is rooten daarna weer ouderwets update.zip draaien..

en dit bv:
"If you want to unleash your Milestone, you should apply our OpenRecovery G.O.T. Mod.

This will enable the following:

* Overclocking in mot_boot_mode.
* Memhack
* Change of the build.prop to allow market access.
* Simple screen with G.O.T. wallpaper and black notification bar adapted to the new framework which was introduced with SHOLS_U2_02.36.

Install the included update.zip in the root directory of your SD card. The included OpenRecovery folder must be copied to your SD card also "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iBurger schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:01:
Mensen, omdat ik ze nog niet heb gezien op Tweakers
CLB schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:08:
De 2e Motorola Droid, met fysiek keyboard is ugly as hell zeg, gadverdamme:
Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2009/11/motorola-droid2-1-1-dl-600x382.jpg

Geen D-pad meer, maar nasty looking pijltjes...

CPU is geklokt op 750MHz, dat is fijn... Maar een HDMI-out zoals op de Milestone XT720 ontbreekt :S

Hmm en dat noemen ze 'opvolger'... ik wacht wel weer op:
nieuws: Motorola wil dit jaar smartphone uitbrengen met 2GHz-cpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Overigens, ik mag toch hopen dat er door Google/Motorola tenminste wel een maintenance release wordt uitgegeven om de bugs in Android 2.1 op te lossen, indien de Milestone niet zou worden opgewaardeerd naar 2.2? (Weet iemand daar al iets over?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43

luigi87

Domotica Fanaticus

ik heb een vraag en kwam het niet tegen in een topic. misschien weet een van jullie hier meer over.
ik heb sinds vrijdag de motorola milestone maar mijn batterij indicator boven in de status balk laat een ? zien.
nu is hij met de eerste keer opstarten groen geweest, hierna zette ik hem uit en weer aan en vanaf toen is het alleen maar ? geweest.
kan iemand mij helpen hoe ik die indicatie weer terug krijg, het is nu nog al vervelend want hij valt zomaar uit als die nu leeg is.

edit:
ik weet niet wat ik precies allemaal gedaan heb, maar het werkt nu wel!

[ Voor 7% gewijzigd door luigi87 op 20-06-2010 17:36 ]

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
@ Clb

Motorola heeft volgens mij die kleurstelling van de Droid2 aangepast. Het metaal randje is nu iets donkerder, en niet zo reflecterend metaal achtig als op de eerste foto's. Stuk beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Katsunami schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:53:
Overigens, ik mag toch hopen dat er door Google/Motorola tenminste wel een maintenance release wordt uitgegeven om de bugs in Android 2.1 op te lossen, indien de Milestone niet zou worden opgewaardeerd naar 2.2? (Weet iemand daar al iets over?)
Ga er maar van uit dat net als voor de Droid, de update naar 2.2 ergens volgende maand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iBurger schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:04:
@ CLB
Motorola heeft volgens mij die kleurstelling van de Droid2 aangepast.
Volgens mij is het gewoon een kwestie van een foto met flits en eentje zonder flits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Dacht dat de wekkerbug opgelost was met n 2.1 update. Maar nee hoor, hij doet het niet :( Zijn er mensen die succesvol deze bug hebben kunnen oplossen?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Eusebius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:04:
Dacht dat de wekkerbug opgelost was met n 2.1 update. Maar nee hoor, hij doet het niet :( Zijn er mensen die succesvol deze bug hebben kunnen oplossen?
Niet opgelost omdat ik nooit die bug heb. Komt misschien omdat ik de overklok gebruikt. Iedere avond nadat mijn telefoon aan mijn computer heeft gelegen ontkoppel ik hem, en gooi ik hem in stand-by of staat ie al. Iedere ochtend wordt ik erdoor wakker. Prima op tijd, in ieder geval niet meer dan een kwartier af (ik hou de tijd niet bij dus). SetCPU heeft een min van 125 MHz en een max van 1000 MHz ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 14:07
Duidelijk filmpje met de Droid en de Droid 2:
YouTube: Hands on the Motorola Droid 2

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Een tip voor alle mensen bij wie de batterij niet lang meegaat: kijk eens naar welke services er draaien. Ik raakte een paar weken geleden ook de dag niet door, maar sinds ik een paar programma's verwijderd heb met een eigen service (oa. FMylife Widget en Batterytime) haal ik nu met gemak het eind van de dag met WiFi, 100% brightness en sync aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Laatst online: 24-05 11:13
Eusebius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:04:
Je kunt de fix gebruiken die hierin inbegrepen zit (Flashen met RSD) of je kunt deze SBF flashen. Nadeel van de laatste is dat je alles weer opnieuw moet installeren en dat je standaard minder apps in de market ziet, maar dat is weer op te lossen door de Build.prop aan te passen. En dat kan makkelijk via de "Open Recovery"

Tip: Kijk hier maar eens rond.

Succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB heeft net z'n Milestone een hardreset gegeven, voor de verkoop... misschien komt er ooit weer een nieuwe...
nu eerst is overstappen naar de iPhone 4, bevalt dat niet koop ik weer 'n nieuwe losse Milestone natuurlijk!
Hmm het kriebelt toch wel heel erg om niet gewoon weer 'n nieuwe te bestellen bij de PDA-shop zeg...
Dat Android is en blijft gewoon geniaal.. Helemaal icm het hoge resolutie scherm en de fysieke qwerty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

CLB schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:14:
[...]

Hmm het kriebelt toch wel heel erg om niet gewoon weer 'n nieuwe te bestellen bij de PDA-shop zeg...
Dat Android is en blijft gewoon geniaal.. Helemaal icm het hoge resolutie scherm en de fysieke qwerty...
Denk dan ook wat beter na voor je zoiets doet :P
Ik snapte je punt sowieso niet, een iPhone 4 is toch hetzelfde verhaal als de Milestone als je het hebt over bij je dragen in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neuh, iPhone is stuk kleiner, dunner en lichter =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
De Milestone is zeker zeer zwaar. Maarja, wat wil je met al dat glas en metaal (staal?). Dit viel mij niet op totdat ik de HTC Hero van een vriend in me handen kreeg, ik wist serieus even niet waarmee ik rondliep. Geldt voor die vriend ook, die vond hem ook zwaar maar het browsen vond ie dan weer geweldig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 12:57
niksie1981 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:04:
[...]

Je kunt de fix gebruiken die hierin inbegrepen zit (Flashen met RSD) of je kunt deze SBF flashen. Nadeel van de laatste is dat je alles weer opnieuw moet installeren en dat je standaard minder apps in de market ziet, maar dat is weer op te lossen door de Build.prop aan te passen. En dat kan makkelijk via de "Open Recovery"

Tip: Kijk hier maar eens rond.

Succes....
Is het gewoon een kwestie van alleen die boot_img_from_SHOLS_U2_03.10.0.sbf flashen met rds en blijft verder gewoon alles intact (apps & data op je milestone en m'n root), of komt er meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Milestone zwaar.. ben ik de enige die naar de sportschool gaat?> :P Ik vind een iets zwaarder toestel wel handig, voelt kwalitatief ook beter aan. Heb liever een zwaar toestel dan een log groot toestel, n900 is net iets te groot.(dik) iphone 4 eerst zelf zien voordat ik hem koop.!! Als ie bevalt geef ik me mile wel aan me GF.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Ik bedoel het ook niet als een negatief punt, het klinkt verkeerd maar het is fijn om iets zwaars in je zak te hebben. Dan weet je zeker dat je hem hebt. Ik heb een halve dag met een Hero gelopen omdat ik en een vriend telefoons hebben geswapped omdat hij even over 3G een rom moest downloaden maar ik zat wel af en toe te kijken of ik hem nog had. Bij de Milestone weet je het, en mis je hem ook als je rondloopt en je hebt hem even niet bij je, en hij voelt ook niet zo fragiel aan als de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sebazzz schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 07:15:
Er is nu bewijs en een announcement over Android 2.2 Froyo voor het Amerikaanse broertje van de Milestone. Hopelijk komt er voor de Milestone zelf nu ook 2.2 uit.
http://androidandme.com/2...ker-down-for-android-2-2/
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TEfp0aG0QTd23yPiWJpAtDeg/full.jpg
CLB schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:09:
Android version: Froyo...
Waarom geen 'Firmware version: 2.2' ?
Dit is een screenshot van de Nexus One met Android 2.2:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_8l2umMuOKgk/TB93IUv54-I/AAAAAAAABXY/qlsy4Y1wKQg/s640/snap20100621_162213.png

Dus vind 't nog steeds vaag.... met die Droid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Er zijn op DroidForum al betaversies van de 2.2 firmware voor de Droid uit en meerdere mensen hebben deze al geïnstalleerd, dus zo gek is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet dat ze 't draaien, wel dat er 'Android Version Froyo' staat en bij de Nexus One weer gewoon '2.2'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Het is gewoon een Motorola build dus die zullen in build.prop het naar Froyo hebben veranderd.

edit: Kijk, hier hebben we wat aan: http://jkontherun.com/201...OnTheRun+%28jkOnTheRun%29
[q]
Adobe states the following Android phones are slated to get updated to Android 2.2:
• DROID by Motorola
[..]
• Motorola MILESTONE

[ Voor 66% gewijzigd door Sebazzz op 22-06-2010 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Laatst online: 24-05 11:13
Morgoth schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:13:
[...]

Is het gewoon een kwestie van alleen die boot_img_from_SHOLS_U2_03.10.0.sbf flashen met rds en blijft verder gewoon alles intact (apps & data op je milestone en m'n root), of komt er meer bij kijken?
Jep. Steen in de bootloader zetten en flashen met RDS. Thats it. Duurt ongeveer 1 minuut. Alle apps en instellingen blijven behouden. Heb het zelf een hele tijd gebruikt, maar ben nu overgegaan op de SHOLS_U2_36.0. Werkt ook prima.

[ Voor 6% gewijzigd door niksie1981 op 22-06-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Android Version 2.2' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Inderdaad, ik betwijfel ook of dat Froyo verhaal van dat screenshot wel helemaal klopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Er zijn al beta's uit van Froyo op de Droid dus vals zal het echt niet zijn. En nu Adobe ook heeft bevestigd dat de Milestone naar 2.2 wordt geupdate, hoe kan je dan nog twijfelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik geloof het zeker dat het komt, alleen ik denk niet dat die screenshot met 'Version: Froyo' echt is ;) En zoals ik het overal lees begint het uitrollen halverwege, eind juli, maar dat wil niet veel zeggen volgens mij (@ 2.1 schijnbaar, maar dat was 'voor mijn tijd').

[ Voor 44% gewijzigd door Zinu op 22-06-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes dat bedoelde ik ook Zinu =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Wat zouden jullie zeggen als ze zouden vragen of jullie een Motorola apparaat zouden kopen?

Ik zou zeggen, ja want de Milestone is gewoon een kwalitatief goed apparaat, erg fijn en is tot twee keer toe (voor HK users drie keer) van een update voorzien met minstens nog één komende. Maar ik zou wel kijken of de bootloader van het te kopen apparaat gelocked is, omdat ik wel graag custom ROMs zou installeren. Een gelockte bootloader vind ik ook geen probleem, op de voorwaarde dat als Moto besluit geen updates meer uit te geven, de sleutel vrijgeeft om ROMs te signen zodat je ze wel kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-05 13:44
Ik zou zeggen: nee. Waarom?
- De trilfunctie van mijn telefoon maakt bellen onmogelijk, deze staat dus ook verplicht uit.
- De basic functie wekker werkt niet naar behoren, en ondanks dat Motorola dit al minimaal 2,5 maand weet is er nog steeds niets aan gedaan.
- De laatste 2 zijn denk ik meer aan Android gerelateerd: random automatisch herstart, lage batterij duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen ja... en ik twijfel nu om een nieuwe Milestone te kopen terwijl ik de mijne vandeweek verkocht heb.
En waarom: productreview: Motorola Milestone Zwart review door CLB, imho een van de beste producten ooit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 13:03
Hebben meerdere mensen last in de market en google maps dat de verbinding uitvalt?

Krijg erg vaak de melding:

Er is een netwerkfout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.

routebeschrijvingen ophalen gaat ook altijd moeizaam. in navigation heb ik nog nooit een routebeschrijving op kunnen halen.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
fabstar81 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:58:
Hebben meerdere mensen last in de market en google maps dat de verbinding uitvalt?

Krijg erg vaak de melding:

Er is een netwerkfout opgetreden. Probeer het opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.

routebeschrijvingen ophalen gaat ook altijd moeizaam. in navigation heb ik nog nooit een routebeschrijving op kunnen halen.
Hangt misschien ook van je telco af? Waar zit je?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mocht het T-mobile zijn dan:
T-Mobile geeft problemen met syncen van Gmail

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:48
Ik heb een aantal weken geleden ook een Motorola Milestone gekocht, mede vanwege de positieve ervaring in dit forum. Ik vind het echt een geweldig apparaat, en mijn volgende telefoon wordt ook zeker weer een Motorola + android combo.

Wat ik overigens erg grappig vind is dat Motorola (althans in mijn vriendenkring) geen goede reputatie heeft, en hun eerste indrukken waren dan ook; "motorola is toch bagger?". Maar na even spelen met de mobiel waren ze helemaal om.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
De Milestone is ook wel een beetje een come-back van Motorola. Als ik me niet vergis hadden ze voor de Milestone al een jaar geen telefoon meer op de markt gebracht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Motorola was niet bagger, maar ze brachten inderdaad geen geweldige (als in: features features features!) telefoons uit op de Nederlandse markt en ook maar weinig, maar het zijn wel pioniers. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een smartphone, bouwkwaliteit included. De vorige die ik had, had ook goede hardware (Samsung Innov8) maar de software was zwaar k*t. Maar het zijn beide telefoons die je kan laten vallen kijkend naar de bouwkwaliteit. En met de Innov8 ook een paar keer per ongeluk getest :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363912

Hallo, Ik woon in Amerika, in Salt lake city en ik heb een Motorola Droid. In Nederland heet deze geloof ik de milestone. Ik heb de telefoon een paar dagen nu ism Verizon. Ik heb echter een vraag: Deze telefoon maakt regelmatig het geluid: droid. Waarom maakt deze telefoon dit geluid? En kun je het uitzetten?

De tweede vraag is: Waar worden de Apps geinstalleerd ? Ik heb het vermoeden dat ze standaard op het geheugen worden geinstalleerd, maar niet op de SD card. Als dit zo is, hoe kan ik ervoor zorgen dat de Apps op de SD card worfden geinstalleerd en niet op het geheugen van de telefoon zelf?

Als laatse ben ik op zoek naar een handige manier om mijn foto's en muziek van mijn macbook op de Droid te zetten. Weet iemand hiervoor een handige manier of progamma?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mmet deze vragen,

Groetjes vanuit Amerika,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Anoniem: 363912 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:00:
De tweede vraag is: Waar worden de Apps geinstalleerd ? Ik heb het vermoeden dat ze standaard op het geheugen worden geinstalleerd, maar niet op de SD card. Als dit zo is, hoe kan ik ervoor zorgen dat de Apps op de SD card worfden geinstalleerd en niet op het geheugen van de telefoon zelf?
Ze worden op het interne geheugen geïnstalleerd. Om ze op de SD kaart te krijgen heb je drie mogelijkheden:
1. Je wacht totdat Android 2.2 aka Froyo uit komt voor de Droid
2. Je installeert een App2SD hack, die werken echter niet altijd goed en zijn tricky.
3. Je installeert een beta Froyo ROM die voor de Droid is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Sebazzz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:06:
[...]

Ze worden op het interne geheugen geïnstalleerd. Om ze op de SD kaart te krijgen heb je drie mogelijkheden:
1. Je wacht totdat Android 2.2 aka Froyo uit komt voor de Droid
2. Je installeert een App2SD hack, die werken echter niet altijd goed en zijn tricky.
3. Je installeert een beta Froyo ROM die voor de Droid is uitgekomen.
Optie 3 werkt toch niet zoals je zelf al had ondervonden?
* Occy74 moet beter lezen..

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 23-06-2010 16:09 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Sebazzz

De laatste 2 mogelijkheden die jij opnoemt zijn te ingewikkeld voor mij. Ben geen echte tweaker. Ik wacht dus wel tot Froyo uitkomt.

Weet iemand waarom het blijkbaar niet mogelijk is om nu al je Apps op je SD card te zetten? Ik heb nog maar 190 mb over en ik wil nog zoveel Apps en Games downloaden..

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Anoniem: 363912 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:12:
Weet iemand waarom het blijkbaar niet mogelijk is om nu al je Apps op je SD card te zetten? Ik heb nog maar 190 mb over en ik wil nog zoveel Apps en Games downloaden..
Niet native mogelijk zonder hacks omdat het simpelweg niet ingebouwd was, het is omdat het zo is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
Anoniem: 363912 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:12:
@ Sebazzz

De laatste 2 mogelijkheden die jij opnoemt zijn te ingewikkeld voor mij. Ben geen echte tweaker. Ik wacht dus wel tot Froyo uitkomt.

Jan
Nog maar 190mb? Heh, dat zijn hoeveelheden waar ik alleen maar van kan dromen :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 363912 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:00:
Hallo, Ik woon in Amerika, in Salt lake city en ik heb een Motorola Droid. In Nederland heet deze geloof ik de milestone. Ik heb de telefoon een paar dagen nu ism Verizon. Ik heb echter een vraag: Deze telefoon maakt regelmatig het geluid: droid. Waarom maakt deze telefoon dit geluid? En kun je het uitzetten?
Standaard notification geluid.
Zoek alle apps met notifications (sms, email, errors, etc) en verander het geluid. Je kunt ook het default notification geluid aanpassen in de instellingen
Als laatse ben ik op zoek naar een handige manier om mijn foto's en muziek van mijn macbook op de Droid te zetten. Weet iemand hiervoor een handige manier of progamma?
1)Cardreader + adapter voor je micro-sd kaart?
of
2)USB kabel gebruiken en de aansluiting (via notification bar op telefoon) instellen op geheugenkaart. Telefoon zou dan als gewone usb-drive herkent moeten worden.
3) emailen
4) dropbox
5) genoeg andere mogelijkheden

190MB op droid? Dat is het bijna maximale. Dat kan ik me niet voorstellen dat je dat over hebt :)
er is normaal gesproken op droid/milestone 196MB voor apps beschikbaar.
Bij schone install van milestone is er dan vaak nog iets van 140MB vrij.
Dat houdt meestal in dat je tig apps kunt installeren. meeste apps zijn <1MB

Sommige apps >10MB zijn gewoon slecht geschreven.

Google Earth is grootste misbruiker, gevolgd door sommige navigatie systemen. Games >5MB zijn gewoon slecht geschreven.
(*slecht geschreven. wel goed is: programma moet geinstalleerd worden intern, overige data moet op sd kaart gezet kunnen worden. Zie bijv Raging Thunder en Asphalt die dit heel netjes doen)

[ Voor 26% gewijzigd door Get!em op 23-06-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Get!em

Bedankt voor je anwoorden. Ik heb een dropbox account dus ik ga dat eens proberen. Als ik de Telefoon aansluit, zie ik overigens verschillende mappen. Welke is van de SD card? Is het de map met de letters DCIM?

Jan

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 363912 op 23-06-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 363912 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:32:
@ Get!em

Bedankt voor je anwoorden. Ik heb een dropbox account dus ik ga dat eens proberen. Als ik de Telefoon aansluit, zie ik overigens verschillende mappen. Welke is van de SD card? Is het de map met de letters DCIM?

Jan
Nee.

SD kaart zou gewoon SD-card of SD-kaart moeten heten.

Overigens staat DCIM wel op de SD kaart normaal gesproken. DCIM is de folder met alle door de telefooncamera gemaakte beelden.

Installeer eens het programma Linda Manager en je kunt op je telefoon ziet wat en waar je hebt. :)

Verder, lees je eens goed in op de verschillende Android fora en informatie dingen en probeer vooral veel uit. Veel van de dingen zul je uiteindelijk zelf vinden, waarbij je ondertussen nog veel geleerd hebt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok zal ik doen. Ik zal eens wat Adroid fora opzoeken. Overigens zie ik geen folder SD kaart. Ik ga het progamma Linda manager ook installeren. Hartelijk bedankt voor je hulp,

groetjes jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 29-05 09:51
Nieuwe Milestone gebruiken meld zich!

Na even te spelen moet ik zeggen dat het toch wel een heel leuk telefoon is, ten opzichte van mijn vorige, de HTC Tytn. Soms nog een paar vage bugs maar daar kom ik ook uiteindelijk wel uit. Vandaag mijn muziek aan laten staan tijdens de les, en kwam tot de conclusie dat 6 uur muziek ook geen probleem is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 11:41
CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:57:
Ik zou zeggen ja... en ik twijfel nu om een nieuwe Milestone te kopen terwijl ik de mijne vandeweek verkocht heb.
En waarom: productreview: Motorola Milestone Zwart review door CLB, imho een van de beste producten ooit :Y
Gewoon doen! Snapte zowiezo niet waarom je hem weg wou doen als je kijkt hoe positief je erover was/bent. Als ik me goed herinner wou je niet zo'n groot apparaat in de zomer? Past toch gewoon in je broekzak? ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.