Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 16:13
Heb een raar probleem, met mijn mobiel moterola milestone. Niet geflashed of appkillers.

Als eerste probleem is dat de standaard alarm applicatie niet afgaat op de gewenste tijd, als de telefoon in stand-by staat. Zodra ik de powerknop weer opnieuw induw en er gevraagd wordt of je je code in wil tikken, dan gaat de applicatie wel af.

Ook met sms ontvangen, als mijn telefoon op trillen staat, voel ik niks. Terwijl andere tril events wel gewoon doen.

Google is niet heel erg behulpzaam met dit specifiek probleem, dus wie kan mij de goede richting in wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-05 13:44
Het trillen met sms ontvangen weet ik zo niet, ik heb de tril functie uitstaan bij mijn milestone aangezien de andere kant (bij een telefoongesprek) bij het trillen half doof word (om 1 of andere reden hoor je de trilfunctie aan de andere kant heel hard.

Het andere probleem is bekend:
(Vrij technisch, maar het komt er op neer dat het alarm niet afgaat, overigens werkt het (bij mij) wel gewoon als de telefoon aan de lader hangt) http://community.develope...KEUP-won-t-wake/td-p/4987
Jammer genoeg is Motorola erg sloom, ik heb vorige week een mailtje gestuurd met de vraag of er iets bekend is over wanneer dit gefixed kan worden (nadat het al 2,5 maand bekend is), het antwoord:
Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.

Customer Reference number:

Dear ***********************,

Thank you for contacting Motorola.

Motorola and Google are currently working on the fix for this issue. Unfortunately we do not have an official release date yet.

For any further assistance or information please do not hesitate to contact us again, quoting your Customer Reference number.

Thank you for allowing us to be of service to you.

Kind regards,

Motorola Mobile Devices Contact
www.motorola.com
Als je je telefoon toch niet uit zet, en bereid bent hem zelf te flashen (op eigen risico): http://android.doshaska.net/alarmfix

[ Voor 4% gewijzigd door Scorpion1984 op 22-06-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 16:13
Heb even getest, wanneer hij op de oplader hangt dan is er geen probleem met de wekker. Dus helaas wachten op een officiele fix :(.

Dus nu nog het bugje met ontvangen sms en niet trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb even het toestel in de titel gefropt, dat is wel zo handig. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!