Hoe zie je welke versie je hebt? De mijn zat andere de stickers in het frans ,maar alles is in het NL?
Gewoon naar Settings -> About My Phone -> Firmware version (iets dat SHOLS in zich heeft). Het land is gewoon het land waar die vandaan komt, bij Expansys kan je het op het factuur vinden.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb hem bij belsimpel.nl (groningen) besteld, maar uit dit topic begreep ik ook al dat ze overal vandaan kwamen. Daarnaast is belsimpel ook gewoon een front die levert vanuit de voorraad van een groot naamloos bedrijf. Het toetsenbord is qwerty en at telt, met al de franse teksten vreesde ik voor een azerty..
Dus land is dan maar belgie of canada?
Dus land is dan maar belgie of canada?
Sebazzz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:40:
Kijk wel uit. Er zijn een paar mensen die hebben hun CPU gefrituurd door hem op 1200 MHz te klokken. Ik draaide hem echter al een tijdje stabiel, maar ik ben voor de zekerheid naar 1GHz gegaan.
luigi87 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:26:
welke tweak is dat dan?
wil het eigenlijk ook wel eens proberen te doen kijken of de veel sneller wordt
1200 draaide bij mij ook niet helemaal lekker. Ik draai nu op 1000 en het gaat echt zéér voorspoedig. Sneller (echt alles!), batterij hetzelfde tot beter, geen hitte onder normaal gebruik. Als je echt constant dikke programma's draait zal 'ie vast wel warm worden want dat wordt 'ie standaard ook.Scorpion1984 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:50:
Ik ben benieuwd naar de batterij of die het op lange termijn ook beter volhoud. En naar de warnte, ik vind mij miletone soms nu al erg warm worden, als niet prettig om vast te houden.
Als je dit ook wilt toen moet je even de openings post lezen van het Custom rom etc. topic. Lees even goed wat er allemaal gezegd wordt onder Hoe 2.1 te rooten en lees even het bericht van Rolanderen

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hoe veel gaat de batterij mee dan geschat? Vind dit namelijk wel interessant, de snelheids winst boeit me weinig maar een langere batterij duur vind ik niet erg!
HOI.
Als je de CPU onderklokt gaat het zeker een dag langer mee. Gewoon SetCPU gebruiken.Bananenspin schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:04:
Hoe veel gaat de batterij mee dan geschat? Vind dit namelijk wel interessant, de snelheids winst boeit me weinig maar een langere batterij duur vind ik niet erg!
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
die tv, is er iemand hier die t kan bevestigen. t lijkt me een hoax.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Geen idee, ik gebruik het nog te kort om daar echt goede uitspraken over te doen. Hij lijkt iig wat langer mee te gaan. In ieder geval niet korterBananenspin schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:04:
Wat erg jammer is, is dat je garantie kwijt bent als je root. Voor mij maar geen SetCPU dan, zonde van de 2 jaar garantie.Rossi46 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:16:
[...]
Geen idee, ik gebruik het nog te kort om daar echt goede uitspraken over te doen. Hij lijkt iig wat langer mee te gaan. In ieder geval niet korterGewoon proberen, je zult er geen spijt van krijgen!
Je kan je toestel toch gewoon naar een officiele niet geroote rom terug flashen? Niemand die dan kan zijn dat dat ding ooit geroot is geweest.Scorpion1984 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:31:
[...]
Wat erg jammer is, is dat je garantie kwijt bent als je root. Voor mij maar geen SetCPU dan, zonde van de 2 jaar garantie.
Bij rooten raak je geen garantie kwijt hoor. Bij rooten doe je slechts een programma installeren (namelijk 'su').
Dit hoort hier niet, daar hebben we v&a voor
[ Voor 75% gewijzigd door BastiaanN op 07-07-2010 21:08 ]
Zucht...
Ik zit te twijfelen om te verkopen. Het is een fijne telefoon en ik wil hem niet kwijt, maar ik zou graag custom roms willen. Daarnaast weet ik zeker dat ik het hardware toetsenbord ga missen als ik hem verkoop.
Ik zat laatst wel een filmpje te kijken over setcpu, custom roms enz. En daarin werd gezegd dat je je garantie kwijt raakt als je je toestel root/custom rom/overclocked. Iemand toevallig ervaring met garantie met 1 of meerdere van deze mods? Ik lijk namelijk de laatste tijd vaak pech te hebben, zodat ik 'veel 'gebruik moet maken van garantie.Sebazzz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:18:
Bij rooten raak je geen garantie kwijt hoor. Bij rooten doe je slechts een programma installeren (namelijk 'su').
Zoals ik zei, rooten is slechts een programma installeren. Overklokken is weer een ander slag. Verder is er ook niets bijzonder aan een nandroid of SBF op je telefoon zetten. Beiden zijn uiteindelijk intern gewoon officieel.
Het vreemde is dat er ook veel berichten op internet te vinden zijn van mensen die zeggen dat root wel de garantie laten vervallen. Daarom vroeg ik mij af of iemand hier er daadwerkelijk ervaring mee heeft, met de garantie, terwijl het otestel is geroot.Sebazzz schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:36:
Zoals ik zei, rooten is slechts een programma installeren. Overklokken is weer een ander slag. Verder is er ook niets bijzonder aan een nandroid of SBF op je telefoon zetten. Beiden zijn uiteindelijk intern gewoon officieel.
Waar basseer je op dat de garantie niet vervalt, omdat je dat (logisch) vind, of op andere dingen?
Simpel, het zijn officieele roms die je installeert in de kern. Daarnaast zoals ik zei, door een programma te installeren mag je je garantie niet kwijtraken.
Dat was bij mij ook een punt inderdaad. Maar ik moet zeggen dat ik het hardware tobo geen moment heb gemist sinds ik mijn Milestone heb verkocht. (Heb nu een Desire en typ volgens mij nog sneller onscreen dan met een fysiek tobo..)Sebazzz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:40:
Daarnaast weet ik zeker dat ik het hardware toetsenbord ga missen als ik hem verkoop.
Voor het notificatie LED je is er nu een app
http://downloadandroid.info/products/utility/blink/
Wordt nog regelmatig geupdate naar betere versies.
http://downloadandroid.info/products/utility/blink/
Wordt nog regelmatig geupdate naar betere versies.
Scorpion1984 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:59:
[...]
Waar basseer je op dat de garantie niet vervalt, omdat je dat (logisch) vind, of op andere dingen?
En als je toch gebruik moet gaan maken van de garantie, en je hebt de mogelijkheid nog te flashen, zorg er dan voor dat je 'm gewoon even reset (stock rom). Kun je daar in ieder geval geen gezeur over krijgen.Sebazzz schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:31:
Simpel, het zijn officieele roms die je installeert in de kern. Daarnaast zoals ik zei, door een programma te installeren mag je je garantie niet kwijtraken.
Bij de weg, ik heb wel is gehoord dat als bijv. je scherm kapot gaat deze niet onder garantie valt, zijn er onderdelen die bij de milestone niet onder garantie vallen? Kan 't zo nergens terug vinden..
[ Voor 37% gewijzigd door Creadion op 08-07-2010 11:56 ]
Er zijn verschillende docking stations op markt, mag ik aannemen dat alle modellen ook ervoor zorgen dat de gsm in docking mode gaat, dus nachtklok modus?
Gaan de contactperson+instellingen van je toestel verloren bij het Rooten/overklokken van de Milestone?
Nope. Er verandert ook helemaal niets. Je plaatst er alleen wat kleine software bij, dat is alles.dkawa schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:03:
Gaan de contactperson+instellingen van je toestel verloren bij het Rooten/overklokken van de Milestone?
Zo.. piece of cake dat ROOTEN... heb het volgens deze site gedaan: http://www.mydigitallife....milestone-on-android-2-1/dkawa schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:03:
2.1 Android had ik al dus het is zo gepiept... Milestone 1.2 overclocking geinstalleerd en vlammen maar...
Jeetje.. wat is ie nu snel zeg...
Ik kan het iedereen aanraden... je herkent je toestel NIET meer terug....
[Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM'sdkawa schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:54:
Zo.. piece of cake dat ROOTEN... heb het volgens deze site gedaan: http://www.mydigitallife....milestone-on-android-2-1/
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wees daar maar niet bang voor, bij reperatie (zoals eurotwice) kijken ze er niet eens naar. meerdere toestellen opgestuurd en geen probleem gehad:P, mocht je nog steeds bang zijn, kan je zoals hierboven genoemd altijd terug flashen.Scorpion1984 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:31:
[...]
Wat erg jammer is, is dat je garantie kwijt bent als je root. Voor mij maar geen SetCPU dan, zonde van de 2 jaar garantie.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Geen idee of ik de eerste ben maar ik heb nu dus een enorme barst in het scherm. 'S nachts per ongeluk van bed gevallen en 's ochtends kwam ik erachter dat er een grote barst in zit. Gelukkig werkt alles nog (wordt waarschijnlijk bij elkaar gehouden door m'n Invisibleshield)Creadion schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:54:
[...]
Bij de weg, ik heb wel is gehoord dat als bijv. je scherm kapot gaat deze niet onder garantie valt, zijn er onderdelen die bij de milestone niet onder garantie vallen? Kan 't zo nergens terug vinden..
Ben niet van plan uit te vinden of ik nog garantie heb. De telefoon is regelmatig vochtig geworden, ik ben er verder niet echt zuinig mee en hij is rooted en voorheen ook overclocked. (Wel officiele rom verder)
Verwijderd
hey ik heb een probleem waarvan ik hoop dat iemand een tip heeft of mss zelfs ervaring ermee..
mijn milestone is tijdje geleden vast gelopen, lade niet meer.. en kreeg hem dus met geen mogelijkheid aan.. een paar uur batterij eruit en een dag gewacht en toen weer geladen en hij deed het.. alleen zei mijn gsm steeds sd kaart fout enzo..
nu heb ik een harde reset gedaan en kaart geformateerd maar nu blijft hij vaak mijn sd kaart ineens verwijderen en bijna alle geinstaleerde apps krijgen de melding ineens gestopt met werken te zijn..
moet ik nou mn mobiel opsturen naar dynafix met waarschijnlijk resultaat dat er niets aan de hand is en dan kan ik 30 euro betalen terwijl er fabrieksgarantie van 2 jaar op de milestone zit en 3 jaar op de batterij maar ik kan er zo ook vaak niets mee.. zelfs via market download hij zooooo langzaam!!
is echt een super toestel maar wil er wel van op aan kunnen!
thanx iig!
mijn milestone is tijdje geleden vast gelopen, lade niet meer.. en kreeg hem dus met geen mogelijkheid aan.. een paar uur batterij eruit en een dag gewacht en toen weer geladen en hij deed het.. alleen zei mijn gsm steeds sd kaart fout enzo..
nu heb ik een harde reset gedaan en kaart geformateerd maar nu blijft hij vaak mijn sd kaart ineens verwijderen en bijna alle geinstaleerde apps krijgen de melding ineens gestopt met werken te zijn..
moet ik nou mn mobiel opsturen naar dynafix met waarschijnlijk resultaat dat er niets aan de hand is en dan kan ik 30 euro betalen terwijl er fabrieksgarantie van 2 jaar op de milestone zit en 3 jaar op de batterij maar ik kan er zo ook vaak niets mee.. zelfs via market download hij zooooo langzaam!!
is echt een super toestel maar wil er wel van op aan kunnen!
thanx iig!
Ik heb het getest met mijn Milestone (en een gewillige winkelbediende die voor mij even een kabeltje uit de verpakking haalde en deze mij liet aansluiten op de TV)
Helaas, mijn Moto doet niet aan TV out. DE-model dus. Ik begin te vermoeden op een hoax.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
check de derde foto: veel ruis in de foto, behalve het beeld op de tv. ook de randen van het tv-scherm zijn te scherp. slecht shop-werk.
via je 3.5 mm audio jack tv beelden? ik dacht het toch niet.
Ik dacht het toch wel! Kijk maar eens naar de eerste generatie Zunes, die hadden dat ook...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Samsung Innov8 had het ook, kan gewoon hoorMolybdenum schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:24:
En de n95/n82. Zelfde verhaal 
Ter verduidelijking:

Misschien heb ik 'm nog wel liggen. Jas ik em er gewoon eens in.
Ik test het nog wel een keertje.
Ter verduidelijking:

Misschien heb ik 'm nog wel liggen. Jas ik em er gewoon eens in.
edit:
Oh nee! Haha! Ik heb helemaal geen TV (of TV-in) [ Voor 105% gewijzigd door Room42 op 12-07-2010 23:17 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nee, video via een 3,5mm audio-jack/socket is onmogelijk. Ook de N95/N82 en de Samsung Innov8 hebben dat niet.
Wat bovenstaande toestellen wel hebben is een 3,5mm audio/video-socket. Vrijwel dezelfde ingang en ook de de jackplug lijkt erg hetzelfde. Maar als je goed kijkt op bovenstaand plaatje van sjaakduhuuhl zie je dat deze jackplug 1 extra verbindingsstukje heeft (voor video). De plug is dan ook iets langer.
Deze ingang is zowel bruikbaar voor audio-jacks als audio-video-jacks. Aan de buitenkant zie je het verschil dan ook niet.
Als de aansluiting voor dit extra verbindingsstukje niet in de telefoon zit dan zul je er nooit video uitgeperst krijgen.
De specificaties van de Milestone zeggen dat er een 3,5mm audio-socket inzit en geloof me, ik heb maanden geleden al geprobeerd ik video-out kon krijgen met de 3,5mm audio/video-jack van m'n N82
Wat bovenstaande toestellen wel hebben is een 3,5mm audio/video-socket. Vrijwel dezelfde ingang en ook de de jackplug lijkt erg hetzelfde. Maar als je goed kijkt op bovenstaand plaatje van sjaakduhuuhl zie je dat deze jackplug 1 extra verbindingsstukje heeft (voor video). De plug is dan ook iets langer.
Deze ingang is zowel bruikbaar voor audio-jacks als audio-video-jacks. Aan de buitenkant zie je het verschil dan ook niet.
Als de aansluiting voor dit extra verbindingsstukje niet in de telefoon zit dan zul je er nooit video uitgeperst krijgen.
De specificaties van de Milestone zeggen dat er een 3,5mm audio-socket inzit en geloof me, ik heb maanden geleden al geprobeerd ik video-out kon krijgen met de 3,5mm audio/video-jack van m'n N82
[ Voor 8% gewijzigd door Silvin op 13-07-2010 04:37 ]
De specificaties vertellen ook niet dat er een FM zender in de Milestone zit wat ook zo is, het moederbordje heeft het.De specificaties van de Milestone zeggen dat er een 3,5mm audio-socket inzit en geloof me, ik heb maanden geleden al geprobeerd ik video-out kon krijgen met de 3,5mm audio/video-jack van m'n N82
Of video+mono geluid eventueel, want dan is het plugje wel gewoon hetzelfde als een normale stereo-jack. Een Canon A710 (en andere versies) hebben dit bijvoorbeeld. Niet dat ik geloof dat het artikel in dit geval waar is
☻/
/▌
/ \
net even geupdate naar SHOLS_U2_02.36.0 (met RSDlite), snap het alleen niet, waarom vindt de Motorola Software Update tool deze update niet?
[ Voor 14% gewijzigd door JarlSX op 13-07-2010 11:51 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Verwijderd
HELP!!! mijn milestonen blijft ook na harde reset en formateren van de sd kaart de melding sd kaart controleren op fouten geven?!?!?! wat moet ik hier nu weer mee?!
iemand ervaring?
iemand ervaring?
Heb je al een andere SD kaart in je milestone geprobeerd? Zo kom je er achter of het probleem bij je SD kaart ligt of bij je telefoon. Dan ben je meteen een stuk verder...Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:10:
HELP!!! mijn milestonen blijft ook na harde reset en formateren van de sd kaart de melding sd kaart controleren op fouten geven?!?!?! wat moet ik hier nu weer mee?!
iemand ervaring?
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Verwijderd
Weet iemand waar het volgende aan ligt?
Ik maak gebruik van Vodafone en mijn snelheid ligt gem. op 350 kB/s
Wanneer mijn telefoon pas opgestart is haal ik deze snelheid, alleen na een aantal uur aan gestaan te hebben dan is de maximum snelheid opeens 99 kB/s.
Wanneer ik de telefoon reboot en de speedtest weer doe dan is de snelheid weer 350 kB/s.
Aan de upload snelheid veranderd er niets overigens, deze blijft in beide gevallen 50 kB/s.
Hoe kan dit??
Ik maak gebruik van Vodafone en mijn snelheid ligt gem. op 350 kB/s
Wanneer mijn telefoon pas opgestart is haal ik deze snelheid, alleen na een aantal uur aan gestaan te hebben dan is de maximum snelheid opeens 99 kB/s.
Wanneer ik de telefoon reboot en de speedtest weer doe dan is de snelheid weer 350 kB/s.
Aan de upload snelheid veranderd er niets overigens, deze blijft in beide gevallen 50 kB/s.
Hoe kan dit??
Verwijderd
@JarlSX: is de 2.36.0 versie die jij hebt ook met root? Zo ja kan je dan even laten weten hoe dat is gegaan en waar ie vandaan komt? En merk je nog verschil met 2.31.0?
ik heb een non rooted versie, ging mij om het fixen van de alarm bug, wat inderdaad gelukt is.
Hebben jullie ook, wanneer je een SMS typed en vervolgens op de enter-toets op het hardware-keyboard klikt, hij in plaats van het bericht te versturen een nieuwe regel begint? Volgens mij was dit voorheen anders..
Voor zover ik weet was dat altijd al zo?WWJD schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:38:
Hebben jullie ook, wanneer je een SMS typed en vervolgens op de enter-toets op het hardware-keyboard klikt, hij in plaats van het bericht te versturen een nieuwe regel begint? Volgens mij was dit voorheen anders..
Verwijderd
(enter knopje was bij mij inderdaad eerst altijd verzenden, en nu nieuwe regel op het harde toetsenbord)
Ok zit met een Groots Probleem
Vanacht ben ik in slaap gevallen en vanochtend was mijn milestone zo leeg als maar mogelijk is. Dus ik stopte hem in mijn broekzak, usb draadje naar laptop in tas en hoopte hem zo onderweg naar school op te laden. Op school bleek hij nog niets te doen (2 uur later) terwijl het witte lampje naast de micro usb port wel brandde. Dus heb ik hem met mijn stekker in het stopcontact opgeladen.
Toen sprong hij dus aan, en nu gebeurt dit de hele tijd.
Je ziet eerst het motorola tekentje, dan de shiny android letters, dan zwart scherm, shiny android letters, zwart scherm, shiny android letters. enzovoort enzovoorts.
Ik kan hem niet uitzetten, alleen door de batterij er uit te halen. als ik de batterij er dan weer instop begint ie van voor af aan weer opnieuw.
Heeft iemand enig idee of ik dit zelf kan fixen. Of zal ik hem op moeten sturen en een maand zonder telefoon komen te zitten?
Ok zit met een Groots Probleem
Vanacht ben ik in slaap gevallen en vanochtend was mijn milestone zo leeg als maar mogelijk is. Dus ik stopte hem in mijn broekzak, usb draadje naar laptop in tas en hoopte hem zo onderweg naar school op te laden. Op school bleek hij nog niets te doen (2 uur later) terwijl het witte lampje naast de micro usb port wel brandde. Dus heb ik hem met mijn stekker in het stopcontact opgeladen.
Toen sprong hij dus aan, en nu gebeurt dit de hele tijd.
Je ziet eerst het motorola tekentje, dan de shiny android letters, dan zwart scherm, shiny android letters, zwart scherm, shiny android letters. enzovoort enzovoorts.
Ik kan hem niet uitzetten, alleen door de batterij er uit te halen. als ik de batterij er dan weer instop begint ie van voor af aan weer opnieuw.
Heeft iemand enig idee of ik dit zelf kan fixen. Of zal ik hem op moeten sturen en een maand zonder telefoon komen te zitten?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 15:19 ]
Laat hem nog een dag aan de oplader hangen. Probeer daarna even de batterij eruit te halen, aanknop induwen en weer proberen. En anders moet je kijken of je recovery in komt en dan een harde reset.
Verwijderd
Ja ik had ook al geprobeerd om hem via de stroomkabel gewoon zonder batterij op te starten maar dat kon niet (krijg je een batterijtje met n vraagteken er in) daarna ook al verschillende combo's geprobeerd, Stroom er op, batt eruit stroom eraf batt erin, same problem. Ook stroom erop batt eruit batterij erin stroom eraf.. al deze combo's wel gehad.. niks werkt..
Wat zou de extra dag aan de oplader verschil maken? want hij hangt nu toch al gauw een uur of 3 in de oplader en dan is hij normaal al lang 100% vol ..
Dat recovery.. ik las op andere forums op internet over opstarten terwijl je de X ingedrukt houdt, werkt ook niet echt.. ik kom niet in een menu of zo.. misschien is dat alleen voor de Droid, ik heb de Britse Milestone..
Wat zou de extra dag aan de oplader verschil maken? want hij hangt nu toch al gauw een uur of 3 in de oplader en dan is hij normaal al lang 100% vol ..
Dat recovery.. ik las op andere forums op internet over opstarten terwijl je de X ingedrukt houdt, werkt ook niet echt.. ik kom niet in een menu of zo.. misschien is dat alleen voor de Droid, ik heb de Britse Milestone..
-Paradox-
Ik heb hetzelfde probleem gehad, bij gebeurde het echter na een update. Het enige wat bij mij heeft geholpen is een hard reset. Ben bang dat dit ook voor jouw geld, succes ermee!
Ik heb hetzelfde probleem gehad, bij gebeurde het echter na een update. Het enige wat bij mij heeft geholpen is een hard reset. Ben bang dat dit ook voor jouw geld, succes ermee!
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Verwijderd
auch das knap jammer.. enig idee hoe ik dat moet doen .. en vooral wat er allemaal verloren gaat?
En nog belangrijker? Houd ik mijn garantie dan gewoon?
Laatst trouwens ook creepy, mn telefoon lag gewoon op tafel, ben alleen thuis en drink 's nachts voordat ik naar bed ging nog even mn glaasje melk leeg, lichten waren allemaal al uit, en opeens begint die telefoon uit zichzelf beethovens 9de symfonie op vol volume door mn huis te knallen ( staat op mn telefoon in music ).. schrok me de pleuris natuurlijk.. was ook vreemd stond geen alarm aan of iets.. maar dat doet ie wel vaker..
probeer die hardreset wel... kijken of dat werkt.. dan maar weer verder kijken..
En nog belangrijker? Houd ik mijn garantie dan gewoon?
Laatst trouwens ook creepy, mn telefoon lag gewoon op tafel, ben alleen thuis en drink 's nachts voordat ik naar bed ging nog even mn glaasje melk leeg, lichten waren allemaal al uit, en opeens begint die telefoon uit zichzelf beethovens 9de symfonie op vol volume door mn huis te knallen ( staat op mn telefoon in music ).. schrok me de pleuris natuurlijk.. was ook vreemd stond geen alarm aan of iets.. maar dat doet ie wel vaker..
probeer die hardreset wel... kijken of dat werkt.. dan maar weer verder kijken..
Als je via de Motorola site naar updates zoekt, dan vind je dat er een update is voor de Milestone in Europa. Je zou hem kunnen installeren via een usb-kabel, of OTA. De installatie via de USB-kabel schijnt alle third party spullen van je telefoon af te gooien, wat dus neerkomt op een re-install. Dat ben ik niet van plan te gaan doen eigenlijk. Wist de OTA update ook alles? Daarnaast is er geen update via OTA aanwezig voor mijn telefoon... rare zooi.
Misschien maar wachten op Android 2.2, en dan in een klap updaten.
Misschien maar wachten op Android 2.2, en dan in een klap updaten.
Die nieuwe update is sowieso nogal raar... als je op de site kijkt is er een update, maar als je 'm laat zoeken via de Motorola Software Update vindt hij niks...
dat heb ik een paar posts terug ook al gemeld 
je kunt gewoon de service update downloaden, dan ben je niks kwijt
in deze post gevonden
je kunt gewoon de service update downloaden, dan ben je niks kwijt
in deze post gevonden
Zouden jullie voor mij iets uit willen proberen op jullie Milestone?
Ik gebruik al een tijdje het programma Phonalyzer. Het heeft een interface uit de jaren '90 maar geeft wel leuke en soms relevante informatie weer over je bel en sms gedrag
Ik heb echter sinds een tijdje dat als ik op "Top Senders" onder het kopje SMS druk dat ik dan een FC krijg. Er is sinds gister een update en ook hierin krijg ik weer die FC...
Ik heb er mail contact over gehad met de developer en hij kent het probleem niet. Nu vraag ik me dus af of het een probleem specifiek voor de Milestone is of dat het misschien enkel aan mij/mijn toestel ligt.
Ik hoor het graag hoe het programma op jullie Milestone werkt
Ik gebruik al een tijdje het programma Phonalyzer. Het heeft een interface uit de jaren '90 maar geeft wel leuke en soms relevante informatie weer over je bel en sms gedrag
Ik heb echter sinds een tijdje dat als ik op "Top Senders" onder het kopje SMS druk dat ik dan een FC krijg. Er is sinds gister een update en ook hierin krijg ik weer die FC...
Ik heb er mail contact over gehad met de developer en hij kent het probleem niet. Nu vraag ik me dus af of het een probleem specifiek voor de Milestone is of dat het misschien enkel aan mij/mijn toestel ligt.
Ik hoor het graag hoe het programma op jullie Milestone werkt

[ Voor 6% gewijzigd door Rossi46 op 15-07-2010 15:41 ]
werkt prima op zowel m'n milestone als m'n X10, geen fc dus
Dus als jij bij sms op "Top Senders" drukt dan krijg je geen FC maar gewoon een overzicht van de personen met wie je het meest sms't?JarlSX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:59:
werkt prima op zowel m'n milestone als m'n X10, geen fc dus
Verwijderd
Telefoon heb ik inmiddels weer helemaal tot leven gewekt door die hard reset.. Wel weer alles opnieuw downloaden
maar helaas,
Even ter informatie, alle info op je SD card blijft, alle info op je sim card blijft, alleen je telefoon geheugen wordt volledig leeggerukt.. Dus bewaar daar geen belangrijke info op!
@rossi46, bij mij werkt phonalyzer helemaal perfect!
geen fc, gewoon een lijst met wie ik het meeste sms
Trouwens al iemand die toegang heeft gekregen tot Android App Inventor?
Heb me al n paar dagen geleden aangemeld, maar nog niets gehoord, helaas, kan m ook wel downloaden, maar dat vind ik ook weer zo wat..
Even ter informatie, alle info op je SD card blijft, alle info op je sim card blijft, alleen je telefoon geheugen wordt volledig leeggerukt.. Dus bewaar daar geen belangrijke info op!
@rossi46, bij mij werkt phonalyzer helemaal perfect!
geen fc, gewoon een lijst met wie ik het meeste sms
Trouwens al iemand die toegang heeft gekregen tot Android App Inventor?
Heb me al n paar dagen geleden aangemeld, maar nog niets gehoord, helaas, kan m ook wel downloaden, maar dat vind ik ook weer zo wat..
@Rossi46: yep, ook bij mij gewoon een overzicht, geen FC
Beide heren (of dames
) bedankt voor het testen! Wel raar dat ik het probleem dan wèl heb natuurlijk...
Nou ja, verder doet m'n Milestone het meer dan prima! (zeker na het overclocken
)

Heeft iemand die laatste update van Android 2.1 al OTA kunnen installeren? Ik voel er niet veel voor om het te doen via de USB-kabel, omdat dan blijkbaar je telefoon wordt gewist en geherinstalleerd. Daar heb ik geen zin in om alles weer terug te moeten gaan zetten en opnieuw te moeten configgen.Zinu schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 01:47:
Die nieuwe update is sowieso nogal raar... als je op de site kijkt is er een update, maar als je 'm laat zoeken via de Motorola Software Update vindt hij niks...
Overigens... als je een App gekocht hebt (The Plateau, in mijn geval) hoe kan ik die dan later herinstalleren? Hoe weet mijn telefoon dat ik die app heb betaald? Ik ga ervan uit dat dit in mijn GMail account opgeslagen is, maar wat gebeurt er dan als ik de creditcard verwijder? (Daar denk ik over, want ik wil die gegevens eigenljik niet meer online hebben staan.)
App is geregistreerd op je Gmail-account waarmee je 't hebt gekocht..
Dus als je je telefoon een reset geeft of 'n nieuw Androidtoestel koopt, en je voert dat account weer in, klaar.
Dus als je je telefoon een reset geeft of 'n nieuw Androidtoestel koopt, en je voert dat account weer in, klaar.
Ik heb gisteren de SHOLS_U2_02.36.0 met RSD lite geflashed. Ik ben helemaal niets kwijt. Je moet zorgen dat je de service versie gebruikt. Trouwens, alles staat in de cloud.Katsunami schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:47:
[...]
Heeft iemand die laatste update van Android 2.1 al OTA kunnen installeren? Ik voel er niet veel voor om het te doen via de USB-kabel, omdat dan blijkbaar je telefoon wordt gewist en geherinstalleerd. Daar heb ik geen zin in om alles weer terug te moeten gaan zetten en opnieuw te moeten configgen.
Overigens heeft die SHOLS_U2_02.36.0 een Nederlands woordenboek. Ik krijg nu dus Nederlandse suggesties onder het typen en de mevrouw van Google Navigate is het Nederlands ook ineens machtig
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heeft iemand enige idee waarom het zo lang duurt voordat er ver 2.2 beschikbaar is?
GoT, You have to love it!
Het duurt volgens mij nog niet zoveel langer dan het duurde voordat 2.1 en 2.01 beschikbaar waren, hoor.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
tja, wat is lang?
de Hero kwam uit in Juni 2009 en heeft pas sinds een paar weken 2.1
denk dat de nieuwe droids voorrang krijgen bij motorola
de Hero kwam uit in Juni 2009 en heeft pas sinds een paar weken 2.1
denk dat de nieuwe droids voorrang krijgen bij motorola
Wat gebeurt er als je dit doet op een rooted installatie?Vunzz schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:17:
[...]
Ik heb gisteren de SHOLS_U2_02.36.0 met RSD lite geflashed. Ik ben helemaal niets kwijt. Je moet zorgen dat je de service versie gebruikt. Trouwens, alles staat in de cloud.
Overigens heeft die SHOLS_U2_02.36.0 een Nederlands woordenboek. Ik krijg nu dus Nederlandse suggesties onder het typen en de mevrouw van Google Navigate is het Nederlands ook ineens machtig
Ik heb geen flauw idee, ik heb nog nooit geroot.
In het custom roms topic zag ik iets over vulnerable versies van deze ROM die geroot kunnen worden.
In het custom roms topic zag ik iets over vulnerable versies van deze ROM die geroot kunnen worden.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Verwijderd
Ik heb em geupdate naar 2.36.0 vanaf 2.31.0 met root met de versie van G.O.T. Je verliest dan wel je root maar alles blijft staan zoals het is. Daarna heb ik met de OpenRecovery van dezelfde site root weer verkregen. Super makkelijk, OpenRecovery openen (in recovery starten, hun update.zip toepassen en je komt in de openrecovery), aanklikken dat je weer root wil en binnen 2 tellen is het gepiept. Hun OpenRecovery is best een leuk speeltje
Heb nu ook allerlei themes uitgeprobeerd en nandroid backups gemaakt ermee. Heb nu deze draaien, ziet er net ff wat strakker uit allemaal
Als je dit doet op een geroote installatie moet je de vulnerable recovery en root update weer opnieuw installeren.
Vervelend probleempje dat ik met de Market heb:
Na een tijdje komt hij met netwerk errors. Ik moet de market afschieten en dan opnieuw starten en dan doet hij het wel gewoon.
Ik heb dit al sinds 2.0.1, ik draai nu 2.1 rooted.
Iemand een idee wat hieraan te doen is?
Na een tijdje komt hij met netwerk errors. Ik moet de market afschieten en dan opnieuw starten en dan doet hij het wel gewoon.
Ik heb dit al sinds 2.0.1, ik draai nu 2.1 rooted.
Iemand een idee wat hieraan te doen is?
Toch meer iets voor custom roms topic...
[ Voor 119% gewijzigd door Zinu op 16-07-2010 19:22 ]
Ik ben na deze update dus wel alles kwijtgeraakt, dus laat dat een waarschuwing zijn voor andere mensen die dit willen proberen..Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:51:
Ik heb em geupdate naar 2.36.0 vanaf 2.31.0 met root met de versie van G.O.T. Je verliest dan wel je root maar alles blijft staan zoals het is. Daarna heb ik met de OpenRecovery van dezelfde site root weer verkregen. Super makkelijk, OpenRecovery openen (in recovery starten, hun update.zip toepassen en je komt in de openrecovery), aanklikken dat je weer root wil en binnen 2 tellen is het gepiept. Hun OpenRecovery is best een leuk speeltjeHeb nu ook allerlei themes uitgeprobeerd en nandroid backups gemaakt ermee. Heb nu deze draaien, ziet er net ff wat strakker uit allemaal
Tsja, dat had je kunnen weten als je je had ingelezen voordat je de SBF flashteMyedvyed schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:25:
[...]
Ik ben na deze update dus wel alles kwijtgeraakt, dus laat dat een waarschuwing zijn voor andere mensen die dit willen proberen..
Heb ik zoveel mogelijk gedaan, maar in die post stond dat hij niks kwijtraakte. Heb de 2.0.1 en 2.1 updates ook zo geinstalleerd en dat ging probleemloos. Maarja, lang leve de Google account en Exchange server zullen we maar zeggen. Misschien wel goed, ben ik gelijk van al m'n onzin apps afSebazzz schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:41:
[...]
Tsja, dat had je kunnen weten als je je had ingelezen voordat je de SBF flashte
Zat er vooral mee dat sommige apps niet meer in de market stonden, maar ook die kan ik nog steeds downloaden kennelijk.
Zo'n update via de GOT openrecovery, wiped ie ook alle data of behoud je alles?Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:51:
Heb nu deze draaien, ziet er net ff wat strakker uit allemaal
HOI.
In de standaard 2.1 zit ook een goede Nederlandse navigatie, maar ik gebruik mijn telefoon in het Engels. De navigatie wordt dan via spraaksynthese in het Engels weergegeven wat zeer gaar is.Vunzz schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:17:
Is er een manier om de navigatie in het Nederlands te zetten, en de rest van de telefoon toch in het Engels te laten?
Updaten met RDS Lite etc ga ik niet aan beginnen. Ik wil die update officieel via OTA installeren.
Verwijderd
@Myedvyed: dat is wel vervelend. Bij mij ging alles goed en stonden zelfs alle widgets nog op hun plek. Ook na het installeren van de theme was er niks aan het handje. Misschien ligt het aan de model versie o.i.d (ik heb een uk model en heb dus ook de UK update geinstalleerd).
Als ik het goed lees heb je de G.O.T. versie gedownload, dat zijn geen "service" bestanden, en die gooit wel alles leeg. De "service" sbf bestanden laten je widgets en apps enz. gewoon staan.Myedvyed schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:48:
[...]
Heb ik zoveel mogelijk gedaan, maar in die post stond dat hij niks kwijtraakte. Heb de 2.0.1 en 2.1 updates ook zo geinstalleerd en dat ging probleemloos. Maarja, lang leve de Google account en Exchange server zullen we maar zeggen. Misschien wel goed, ben ik gelijk van al m'n onzin apps af
Zat er vooral mee dat sommige apps niet meer in de market stonden, maar ook die kan ik nog steeds downloaden kennelijk.
Nou ik wacht nog ff met updaten totdat 2.2 uit is (en geroot). Heb geen zin om alles te backuppen
, 2.1 met 1000mhz is voor nu voldoende. (ook al ben ik de enige die geen interactieve backgrounds heeft
)
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Het werd me niet helemaal duidelijk of dit wel of geen service bestanden waren, het enige verschil dat ik zag ik dat deze wel al vulnerable waren en de andere service updates die ik vond niet. Maar weer wat geleerd dus!
Al m'n info staat toch op m'n Exchange server en apps zijn opnieuw te downloaden dus zo'n ramp is het niet, was na een uurtje alweer klaar met herstellen.
Heb nu weer een up-to-date foon met root
Weet niet of het door deze update komt, maar ik kan nu ook Thaise karakters zien. Weet niet of dat in de 2.1 update of in deze update zat, maar kan wel van pas komen op reis (google translate).
Overgeklokt tot 1 GHz geeft een iets soepeler gevoel, maar eigenlijk scheelt het voor mij niet zoveel dat ik hem na 2.2 nog eens ga rooten.
Zou inderdaad kunnen dat het daarmee te maken heeft, ik heb een UK versie maar een central european versie geïnstalleerd. Kennelijk maakt dat ook uit.. maarja, m'n eigen schuld dat ik geen backup had gemaaktVerwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:15:
@Myedvyed: dat is wel vervelend. Bij mij ging alles goed en stonden zelfs alle widgets nog op hun plek. Ook na het installeren van de theme was er niks aan het handje. Misschien ligt het aan de model versie o.i.d (ik heb een uk model en heb dus ook de UK update geinstalleerd).
Heb nu weer een up-to-date foon met root
Overgeklokt tot 1 GHz geeft een iets soepeler gevoel, maar eigenlijk scheelt het voor mij niet zoveel dat ik hem na 2.2 nog eens ga rooten.
Die overclock is fijn, maar wat ook fijn is dat je de CPU in idle toestand kan onderklokken. In plaats van 250MHz draait hij bij mij op 125MHz. Dat is een verschil dat duidelijk merkbaar is in de tijd dat de accu het volhoudt op 1 lading.
Op dit moment is mijn Milestone 1,5 dag van de lader af en staat hij op 70%! Overigens staat 3G wel uit.
Op dit moment is mijn Milestone 1,5 dag van de lader af en staat hij op 70%! Overigens staat 3G wel uit.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Die gare Engelse spraaksynthese is nu dus redelijke Nederlandse spraaksynthese.Katsunami schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:25:
[...]
In de standaard 2.1 zit ook een goede Nederlandse navigatie, maar ik gebruik mijn telefoon in het Engels. De navigatie wordt dan via spraaksynthese in het Engels weergegeven wat zeer gaar is.
Is er een manier om de navigatie in het Nederlands te zetten, en de rest van de telefoon toch in het Engels te laten?
Updaten met RDS Lite etc ga ik niet aan beginnen. Ik wil die update officieel via OTA installeren.
Als ik mijn telefoon in het Nederlands omzet, heb ik geen spraaksynthese zover ik an beoordelen; dan klinkt de navigatie zoals een "echt" navigatiesysteem.
Dat zou ook kunnen ja, het klinkt in ieder geval 10x beter.
Dat was voor mij ook de hoofdreden om hem te rooten (hoewel hij makkelijk een dag meegaat en ik hem toch elke avond aan de lader heb, een beetje extra sap kan geen kwaad). Als ik hem op 125 MHz zet bij stand-by (dmv. profiel in SetCPU) heeft mijn Milestone wat kuren als ik gebeld wordt of wil unlocken, dus ik heb het terug op 250 MHz gezet. Als dat de default is zal ik er dus niet zoveel aan hebbenw0ndersp00n schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:46:
Die overclock is fijn, maar wat ook fijn is dat je de CPU in idle toestand kan onderklokken. In plaats van 250MHz draait hij bij mij op 125MHz. Dat is een verschil dat duidelijk merkbaar is in de tijd dat de accu het volhoudt op 1 lading.
Ik zag vanochtend iets vreemds op foto's die ik met mn milestone maak, de eerste 7 pixels van een foto wordt aan het eind er nog een keer opgezet, zie: http://joostvanvelzen.net/tmp/helm_motomilestone_pic_bug.jpg
Hebben jullie dit ook? Of ligt het echt aan mijn (UK) milestone?
Is het al eens langsgekomen in dit topic? (excuus indien dat het geval is
)
thx
Is het al eens langsgekomen in dit topic? (excuus indien dat het geval is
thx
Dit zou ik ook graag willen weten.Katsunami schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:25:
[...]
In de standaard 2.1 zit ook een goede Nederlandse navigatie, maar ik gebruik mijn telefoon in het Engels. De navigatie wordt dan via spraaksynthese in het Engels weergegeven wat zeer gaar is.
is er een battery widget die in stappen van 1% het batterij niveau aan kan geven?
zo ongeveer alle widgets die ik geprobeerd heb geven het aan in stappen van 10%
of is dit eigen aan de milestone en kan het gewoon niet?
Dit is eigen aan de milestone.JarlSX schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:09:
is er een battery widget die in stappen van 1% het batterij niveau aan kan geven?
Bij mij gaan alle battery widgets ook in 10% en dezelfde widgets gaan op de legend van mijn vriendin wel in stapjes van 1%.
raar is dat. een van de widgets gaf overigens aan dat het toestel het level kon rapporteren in 1% stappen, maar dat is dus gewoon onzin. ook niet te verhelpen met root?
Ik heb dit probleem op mijn Milestone nog niet gezien, dat is ook de UK variant.localjoost.nl schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:41:
Ik zag vanochtend iets vreemds op foto's die ik met mn milestone maak, de eerste 7 pixels van een foto wordt aan het eind er nog een keer opgezet, zie: http://joostvanvelzen.net/tmp/helm_motomilestone_pic_bug.jpg
Is het al eens langsgekomen in dit topic? (excuus indien dat het geval is)
thx
Er is een widget die zelf een inschatting maakt van je batterijverbruik aan de hand van voltages etc., en dus niet het ingebouwde batterijniveau uitleest, de 'Battery Left' widget.JarlSX schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:25:
raar is dat. een van de widgets gaf overigens aan dat het toestel het level kon rapporteren in 1% stappen, maar dat is dus gewoon onzin. ook niet te verhelpen met root?
Maar die moet je eerst trainen door je telefoon een tijd lang normaal te gebruiken en minstens 1 keer je batterij helemaal leeg te laten lopen. Hij geeft ook aan hoe lang hij nog verwacht dat de batterij meegaat voordat ie weer leeg is. Als ik op reis ga gebruik ik wel eens een grotere batterij en dan werkt die widget dus weer een tijdje niet nauwkeurig, want die batterij heeft weer een net iets ander gedrag.
Deze wellicht? Op mijn G1 doet hij het in ieder geval wel in stappen van 1%.JarlSX schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:09:
Extra handig; raak hem aan en je kan wifi/bluetooth/gps aan en uit zetten.
Die stappen van 10% is gewoon hoe de telefoon het doet, kun je niks aan veranderen. Dus niks van die programma's zal werken.
Ik kwam een paar dagen geleden een nandroid backup tegen waar iemand het wel had aangepast, naar stappen van 1% dus blijkbaar kan je het ergens in een bestandje het aanpassen!
HOI.
Milestone bevalt me echt heel erg, helaas is me vandaag toch iets minders overkomen.. :

Ook bij harder drukken en schuiven wil het klepje niet weer netjes dicht, iemand ideeën/oplossingen/probeersels/hetzelfde probleem?
Snap echt niet wat er kapot aan kan zijn, lijkt me toch gewoon een eenvoudig klik systeem..
Overigens is dit waarschijnlijk na een val gebeurt (heb niet direct gemerkt dat er iets kapot was gegaan, maar lijkt me vrij logisch als het hierdoor komt).
[i]Merk nu pas op hoeveel krasjes die heeft :[/i]
Ook bij harder drukken en schuiven wil het klepje niet weer netjes dicht, iemand ideeën/oplossingen/probeersels/hetzelfde probleem?
Snap echt niet wat er kapot aan kan zijn, lijkt me toch gewoon een eenvoudig klik systeem..
Overigens is dit waarschijnlijk na een val gebeurt (heb niet direct gemerkt dat er iets kapot was gegaan, maar lijkt me vrij logisch als het hierdoor komt).
[i]Merk nu pas op hoeveel krasjes die heeft :[/i]
[ Voor 19% gewijzigd door Creadion op 19-07-2010 22:27 . Reden: vergeten iets toe te voegen/wou bericht bekijken ipv versturen ]
Is dat een Milestone
EDIT: Klepjes staan wel op eBay...

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 19-07-2010 22:14 ]
Ja.. dat is een Milestone 
Foto's zijn beetje té gedetailleerd geworden door beschermfolie i.c.m stof + flits.
EDIT:
Was 't maar zo eenvoudig, er is namelijk naar mijn inziens niks aan de hand met 't klepje:

Foto's zijn beetje té gedetailleerd geworden door beschermfolie i.c.m stof + flits.
EDIT:
Was 't maar zo eenvoudig, er is namelijk naar mijn inziens niks aan de hand met 't klepje:
[ Voor 64% gewijzigd door Creadion op 19-07-2010 22:24 ]
Ik wilde al zeggen, heb je een stuk folie eroverheen
En aan de binnenkant zie je ook niks van vervorming, waardoor 't klepje niet meer past?
Nopee, helemaal niks.. en door 't spleetje (waar de haakjes in vallen) kun je niet bepaald heen kijken..
Ben bang dat 't opsturen wordt.. (of verkopen, just like you did
)
Ben bang dat 't opsturen wordt.. (of verkopen, just like you did
Sebazzz schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:32:
Ik wilde al zeggen, heb je een stuk folie eroverheen

[ Voor 55% gewijzigd door Creadion op 19-07-2010 23:01 ]
Opsturen naar wat... geen garantie dekt dat of ben je extra verzekerd?
Dit topic is gesloten.