* CLB komt toch weer terug bij android icm Milestone...
Motorola Milestone een maand geleden verkocht... Ondertussen nog een
HTC Legend besteld icm een abonnementsverlenging maar die is ook al verkocht... Die wilde ik niet houden ten opzichte van de Milestone:
CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:45:
Zelf heb ik besloten om niet voor de Legend te gaan op dit moment! Ik zou m'n Motorola Milestone er voor verkopen en dan voor de HTC Legend gaan, dit om de reden dat de Milestone toch wat groot is voor de zomer, waarin ik alleen in 'n korte broekje en 'n hempje rondren. HTC Legend is een erg mooi en prachtig apparaatje, zie daarvoor ook m'n onderbouwing in
CLB in "HTC Legend", maar is voor mij toch een te grote stap terug qua genot.
De resolutie van de Milestone is 2,5x zo hoog, toch wel heel mooi en aantrekkelijk. Beeld van de HTC Legend vond ik goed en scherp genoeg, maar je zag wel verschil. Dat samen met het feit dat er verschillende applicaties niet te vinden zijn in de Market met de Legend, zie
HTC Legend: sommige apps in Market niet te vinden, het feit dat de videoresolutie van de Legend lager is dan van de Milestone en het grootste gemis imho, een fysiek toetsenbord, heb ik besloten om toch nog even verder te gaan Milestonen. Het bied me dan geen voordelen, meer dan Android 2.1, wat op de Milestone binnen 1 maand ook wordt gereleased en de formfactor die me erg aan- spreekt. Hopelijk maakt HTC binnenkort iets bekend met Android en deze formfactor / hardware:
nieuws: 'HTC brengt deze zomer Windows Mobile-toestel Trophy uit' en dan zien we wel weer wat we gaan doen...
En ook de
Samsung Galaxy S heb ik mogen bevoelen / bezien, maar dat wordt hem ook niet...
- Scherm is 4,0" dat is wel erg groot aan het worden
- Ontbreekt aan LED'jes zowel voor de camera als notificatieledjes
- Samsungs TouchWiz, de schil over Android heen stond me niet aan
- De USB-poort zit aan de bovenkant van het toestel, zeer zeer onlogisch
- Toestel is gemaakt van plastic, achterkant ook, viel me nog mee, maar toch...
Voor 400,00 had ik 'm gelijk bij PDAshop besteld, daar is die nu 450,00 dus ik twijfel nog...
Grote voordeel van de Samsung wat ik ondervonden heb waren de snelheden echt, echt heel bizar...
Met een stock rom was het ding al echt snappy (zelf getest) maar met 'n custom rom en wat tweaks:
* CLB smeekt Motorola om deze CPU / GPU te gebruiken icm de formfactor van de Milestone I