Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:46:
...1. Heb je leverancier (motorola) die op alle wijze zijn klanten negeert en uitlacht. Bijna nooit zinvol reageert op vragen / klachten / bugs. Paar forums in de lucht heeft gezet met moderators die niet eens zelf Milestone hebben. Op de facebook kun je het zien, de arrogantie van motorola. Ik heb het nog nooit meegemaakt. Motorola maakt goede hardeware maar voor mij nooit meer een Moto in mijn handen.
Geen ervaring gehad met de klantenservice, maar geloof niet dat je bij een probleem uitgelachen wordt. Geef de facebook link eens (al is facebook geen officiële communicatie van Motorola volgens mij).
2. Voor een toestel van 550 euro kun je niet:
2.1 mp3 luisteren zonder dat je daarna gestraft wordt door een spontane (in de nacht of midden in een gesprek) liedje dat wordt in eens afgespeld,
Opgelost bij Android 2.1 volgens mij
2.2 kun je via bluetooth contacten niet ontvangen (hei hoe is dat mogelijk),
Geen ervaring mee
2.3 kun je niet alle android applicaties gebruiken (sommige zijn afgeschermd voor je),
Ligt niet aan Motorola en Android wilt gewoon dat het country-based is. Ik heb nog geen problemen ondervonden dat ik bepaalde apps niet kon vinden iig.
2.4 kun je niet video bellen (ik deed het met htc dual touch al 4 jaar gelden),
Zoveel recente smartphones kunnen dat standaard niet. Waarschijnlijk wel een app voor te vinden.
2.5 kun je via browser niet uploaden,
Geen ervaring mee. Werkt dat bij andere smartphones wel?
2.6 kun je niet voice dial via bluetooth, kun je niet theteren (je internet verbinding delen met je PC dus op laptop interneten en mobile gebruiken als model/internet),
Tetheren kan met PDANet bijvoorbeeld, naast genoeg andere manieren (sommige met root)
2.7 kun je applicatie niet op de SD kaart installeren (hei jongens denk dat je een PC koopt en je kan applicatie niet op de harde schijf installeren).
App2HD app of hopen dat 2.2 wel komt
Dit voor een toestel van 500 euro.
2.8 je kunt niet MMS versturen of ontvangen, dit is weer niet bij iedereen het geval. Dus een beetje mazel moet je ook nog hebben met dit toestel.
Instellingen nakijken
Als je een goed werkende toetsenbord (met meer talen ondersteuning) moet je eentje in de markt kopen. Ik ga niet praten over ROOT en BOOTLOADER dat door motorola nooit vrij gemaakt zal worden.
Rootaccess is simpel. Alleen die bootloader nog

Natuurlijk is het een toestel met goede kanten. Die ga ik niet noemen omdat in deze discussie (en voorgaande 4) zijn alle drie positieve punten al lang genoemd. Zal ik ze noemen toch, ook nog een keer. Drie sterkste punten van deze toestel:
1. Het geld ben je kwijt en krijg je nooit terug dus je kan deze toestel maar beter blijven houden.
2. Garantie heb je niet, bij elke defect is het "jou fout dat het stuk ging" dus je hoeft het ook niet op te sturen.
3. Hij zal niet lang mee gaan (er komt nooit android 2.2 op) en zul je binnenkort een andere toestel kopen.
Nooit 2.2 vraag ik me af. Er is gewoon nog geen duidelijkheid over.