Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Maar kan de NOS stream niet afspelen, omdat je dan melding krijgt dat je via het buitenland niet kan kijken, omdat data via de Uzard servers loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een aantal eerdere vragen:

http://www.deepweb.nl/deepweb.asp?taal=NL
Daar staat een programma voor de Tour 2010

PS. Het wordt hoog tijd dat de Appie app van Albert Heijn beschikbaar komt voor Windows!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:58:
Op een aantal eerdere vragen:

http://www.deepweb.nl/deepweb.asp?taal=NL
Daar staat een programma voor de Tour 2010
Dat is hetzelfde programma als in de Omarket. Maar is zeer matig, geen updates, alleen statische info.....
Dus geen klassementen enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 02:58:

PS. Het wordt hoog tijd dat de Appie app van Albert Heijn beschikbaar komt voor Windows!
Daar ben ik het helemaal mee eens!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een truucje is voor het instellen van de datum ?

Ik bestel regelmatig een HD2 maar moet elke keer vanaf 01-01-2000 naar het jaar 2010 bladeren.
Maken ze zo'n geavanceerd toestel en moet je 10 jaar doorbladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Mmm bij mij gaat het updaten gewoon automatisch hoor. Ga is naar het instellingen scherm in het htc sense tablad kies gegevensdiensten en probeer is tijdsynchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:56
Zo.. morgen wordt mijn HD2 voor de 4e keer opgehaald voor reparatie :(
Deze keer voor de SD kaart.
Heb met 3 verschillende SD kaarts geprobeert, alle 3 het zelfde probleem. SD kaart er in (ook al zijn ze leeg) wordt t toestel warm aan de onderste helft van het toestel, en gaat de accu nog maar 6á7 uur mee en dan is ie leeg.
Zonder SD kaart er in is ie normaal koud van temp. en gaat de accu met gemak 14 uur mee.
btj hopen dat t weer een hardware fout is, dan zit ik op 3x en krijg ik een nieuw toestel :D

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:46:

Ik bestel regelmatig een HD2 maar moet elke keer vanaf 01-01-2000 naar het jaar 2010 bladeren.
of je gaat naar de instellingen tab en vervolgens rechter softkey > meer > Klok en alarmsignalen
Dan heb je niet de vingervriendelijke sense interface, maar gewoon windows mobile, waarbij je de datum in kan typen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelf-99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:46:

Ik gebruik regelmatig het programma gTimeSync. Een klik voor het synchroniseren met een timeserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
lithje schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 00:01:
[...]
Heb jij geen last van:
- HTC Peep die geen update geluid geeft?
Even een update op deze klacht: Ik heb een nieuwe versie van TouchTweet geinstalleerd en deze geeft wel degelijk een update geluidje bij elke nieuwe tweet, zelfs in standby! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
CRXed schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:25:
[...]

Even een update op deze klacht: Ik heb een nieuwe versie van TouchTweet geinstalleerd en deze geeft wel degelijk een update geluidje bij elke nieuwe tweet, zelfs in standby! :D
Nice! Maar is dat wel zo handig, in standby? Ik bedoel, als je 50 man volgt op twitter (of meer..), dan zal dat geluidje zeer frequent te horen zijn :P Nuja, ieder zijn ding natuurlijk! En ik gok dat dat ook wel in te stellen valt? ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Pyr0wl op 08-07-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
[...]

Hoe is die te installeren? Officieel cabje van HTC, zonder problemen met hardSPL oid? Ik draai nog een stock 1.66 ROM (en behoorlijk tevreden trouwens, maar dat is een andere discussie). Een verbeterde touchtweet zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Maakt niet uit welke ROM je hebt, is gewoon een cabje, maar dan wel van de newsgroups, als je m wil kan je me wel even berichtje sturen.
Wanneer en waarvan ie melding maakt kan je natuurlijk instellen, zoals je elk programma met geluid kan instellen via Start - Instellingen - Meer - Geluiden en Meldingen.
Maar een vogeltje in je broekzak is ook wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
[...]
Kijk, netjes! Heb TouchTwit wel eens geinstalleerd gehad, maar weet niet meer waarom ik heb eraf gegooid heb.. Op welke versie zit je nu dan? Ga ik ook eens bij onze nieuws-vrienden zoeken. Welke poster/group/age?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bah, ik was degene die nooit zeurde en nooit problemen had met zijn stock ROM. Maar sinds eergisteren heb ik opeens last van extreme battery-drain.
Met 3G uit en verder gewoon de standaard updates (Weer om de 30 min., 2 e-mailaccounts om de 60 minuten, twitter om de 30 minuten) hield ik het vroeger 2 dagen vol.
Nu valt het gewoon na 6-7 uur al uit... Ik heb geen gekke dingen geinstalleerd (cookies home tab of andere tweaks), maar 2 dagen geleden heb ik wel Facebook geupdate (via de contacten-tab) en diezelfde dag nog foto's bekeken van iemand op facebook via Album (die foto's worden opgeslagen in telefoongeheugen).

Ik denk dat er iets mis is gegaan tijdens het updaten van Facebook. Ik ga vandaag opnieuw updaten, en dan kijken of dat helpt. Zo niet, dan ga ik morgen een dagje zonder geheugenkaart proberen. Hebben jullie nog andere tips, voor het geval dat de bovenstaande 2 mogelijkheden niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Weet niet of het al gepost was, maar zag wat leuke (of juist niet leuk) rumoer van een opvolger van de HD2...

Link

Specifications:

* 4.5″ AMOLED screen with 1280×800 resolution (which Windows Phone 7 Series doesn't currently support?)
* 1.5GHz Qualcomm Snapdragon processor
* 1080p HD video playback
* 720p HD video recording
* 8 megapixel camera with dual-LED flash
* Multi-touch screen
* Super-thin – just 10mm
* WiFi, Bluetooth and 3G connectivity
* 4G connectivity for blisteringly fast downloads (over ten times as fast as today's HSDPA phones)
* 1GB onboard RAM
* 32GB storage (microSD)
* 3.5″ headphone jack
* HDMI output for connecting to your HDTV or monitor
* 1800mAh battery for super-long battery life
* Bigger screen than the HD2, but a smaller overall physical size: 115mm x 65mm x 10mm

Zou het kloppen? :/

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groter scherm, kleinere afmetingen en ook nog eens een grotere batterij? Dat kán niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Black Piet schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:00:
Weet niet of het al gepost was, maar zag wat leuke (of juist niet leuk) rumoer van een opvolger van de HD2...

Link

Specifications:

* 4.5″ AMOLED screen with 1280×800 resolution

Zou het kloppen? :/
Klopt niet. De HTC HD3 krijgt namelijk een Full HD 3D scherm van 55"! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:37:
Groter scherm, kleinere afmetingen en ook nog eens een grotere batterij? Dat kán niet eens
Waarom niet dan? (Buiten het feit dat ik ook denk dat het een hoax is)
De buitenmaat is 65x115mm, stel dat je daar aan iedere zijde 5mm af haalt (wat vrij veel is, bij de HD2 is het minder aan de zijkant), dan hou je nog steeds 55x105mm over. Dat komt neer op een diagonaal van 118.53mm, terwijl een scherm van 4,5" gelijk is aan 'maar' 114,3mm.

En de batterij heeft meer vermogen, dat hoeft ook niet per definitie te zeggen dat hij ook groter is.

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipoBibrok5-108 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:56:
[...]

Waarom niet dan? (Buiten het feit dat ik ook denk dat het een hoax is)
De buitenmaat is 65x115mm, stel dat je daar aan iedere zijde 5mm af haalt (wat vrij veel is, bij de HD2 is het minder aan de zijkant), dan hou je nog steeds 55x105mm over. Dat komt neer op een diagonaal van 118.53mm, terwijl een scherm van 4,5" gelijk is aan 'maar' 114,3mm.

En de batterij heeft meer vermogen, dat hoeft ook niet per definitie te zeggen dat hij ook groter is.
Ja klopt, maar er komen natuurlijk ook knoppen en een speaker bij. En het lijkt me ook niet bepaald handig als de randen nog dunner worden, want soms druk ik al op het scherm als ik mn HD2 gewoon vast wil houden.
Maar je hebt iig wel duidelijk bewezen dat het mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb het toestel nou al sinds december en begin hem steeds meer te waarderen. Ik begrijp de negativiteit t.o.v. WinMo echt niet, ik vind het echt veel gebruiksvriendelijker als de concurrenten..

Jammer van de apps trouwens.. met WM7 op komst wil natuurlijk niemand iets maken voor WM6.xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:35:
...

Jammer van de apps trouwens.. met WM7 op komst wil natuurlijk niemand iets maken voor WM6.xx
WM6.xx blijft naast WM7 ook gewoon bestaan.
En ze kunnen mwaarschijnlijk ook apps maken die op beide draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
jkoorevaar schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:23:
[...]

WM6.xx blijft naast WM7 ook gewoon bestaan.
En ze kunnen mwaarschijnlijk ook apps maken die op beide draaien?
Klopt dat ze naast elkaar blijven bestaan. Alleen het blijkt wel zo te zijn dat alle software die wij nu gebruiken strax onbruikbaar is onder WP7.
Op internet staat ergens dat ze WP7 helemaal opnieuw opgebouwd hebben waardoor deze totaal anders is dan WIMO6.X waardoor software niet compatible zou zijn. Hoop dat dit natuurlijk niet het geval is..maar als dit wel zo is snap ik wel dat ze wachten met het maken van apps tot WP7 uit is...maar leuk is het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
he,
ongeveer een jaar geleden zag ik bij de action een universele houder voor in de auto.
hij was ongeveer 2 euro, geen geld aangezien ik er eerder een had gekocht voor mijn moeder van 20 euro.
ik gebruik hem nog steeds met plezier en het enige wat ik niet prettig vind is dat ik er maar een gekocht heb.
nou liep ik net weer door de action en daar lagen ze weer, 1.98 euro.
ik heb er meteen 2 gekocht, ik weet niet waarom mar het moest gewoon.
dus voor de liefhebbers. 1.98 bij de action.
omdat het aanbod bij de action flink verschilt weet ik niet of je hem bij de plaatselijke action kan kopen.
in dat geval kan ik kijken of ze hier(action kaatsheuvel) nog beschikbaar zijn

heb even gegoogled het betreft deze houder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nieuwste versie staat als betaalde applicatie op de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Magicjjk schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 11:12:
[...]

Klopt dat ze naast elkaar blijven bestaan. Alleen het blijkt wel zo te zijn dat alle software die wij nu gebruiken strax onbruikbaar is onder WP7.
Op internet staat ergens dat ze WP7 helemaal opnieuw opgebouwd hebben waardoor deze totaal anders is dan WIMO6.X waardoor software niet compatible zou zijn. Hoop dat dit natuurlijk niet het geval is..maar als dit wel zo is snap ik wel dat ze wachten met het maken van apps tot WP7 uit is...maar leuk is het niet :(
Er zijn al volop veel apps gemaakt voor WP7. Er worden momenteel developer phones verstuurd door microsoft zodat er nog meer ontwikkeld kan worden voordat WP7 gereleased is.
Marketplace zal niet zo leeg zijn zoals nu het geval is.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Meer mensen die weleens last van het feit dat de telefoon geen smsjes verstuurd. Ik gebruik Vodafone en ik heb regelmatig last van de smsjes helemaal niet verstuurd worden. VInd het ook stom dat je geen bevestiging krijgt als de sms verzonden hebt. Of kan je dat ergens aanzetten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen nog een vraagje voordat ik voor het eerst ga flashen, ik heb Artemis 23A gedownload maar als ik die unzip krijg ik alleen maar RUU_Singed_0413.nbh maar als het goed is moet er toch ook Leo_CustomRUU inzitten?

Er staat op xda dat je die gewoon ff moet downloaden maar maakt het helemaal niks uit welke je download of is er daar maar een van ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:50:
Meer mensen die weleens last van het feit dat de telefoon geen smsjes verstuurd. Ik gebruik Vodafone en ik heb regelmatig last van de smsjes helemaal niet verstuurd worden. VInd het ook stom dat je geen bevestiging krijgt als de sms verzonden hebt. Of kan je dat ergens aanzetten?
Heb ik de laatste tijd ook af en toe last van, erg vaag probleem. Vodafoon zegt geen storing te hebben. Ik gebruik Artemis 22 overigens met radio 2.12.x .. nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:55:
Mensen nog een vraagje voordat ik voor het eerst ga flashen, ik heb Artemis 23A gedownload maar als ik die unzip krijg ik alleen maar RUU_Singed_0413.nbh maar als het goed is moet er toch ook Leo_CustomRUU inzitten?

Er staat op xda dat je die gewoon ff moet downloaden maar maakt het helemaal niks uit welke je download of is er daar maar een van ofzo?
alstu!

http://www.2shared.com/file/hg_-XIrS/ruu_signed.html?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:53

BrammT

The one and only!

Een vriend van me heeft gister zijn HD2 laten vallen en nu is het display stuk, het touchscreen werkt nog wel helemaal, wat kost een nieuw scherm (+ inzetten?) ongeveer?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje wel, alleen mijn vraag was eigenlijk wat er nu mee te doen gewoon in de folder zetten met RUU_Singed van Artemis?

edit: wat is nou beter om te gebruiken HSPL3 of HSPL 2?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Ik heb een maand geleden met KPN ook "spontaan" zo'n probleem gehad.
Na het downloaden van een fix van de HTC website was het verholpen.

Overigens kun je je berichten ook op klassieke modus instellen. Je ziet dan precies of je bericht nog in Postvak uit staat of in de Verzonden items.

[ Voor 5% gewijzigd door SWINX op 11-07-2010 14:50 ]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:33:
[...]

Dankje wel, alleen mijn vraag was eigenlijk wat er nu mee te doen gewoon in de folder zetten met RUU_Singed van Artemis?

HSPL2 1.66 ;) de 2.08 (uit HSPL2 en 3) wordt niet aangeraden door Sternas (rom bakker van Artemis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:33:
[...]

idd in de folder zetten met RUU_Singed en dan runnen. HSPL3 t.o.v. HSPL2 heeft tot nu toe nog geen voordelen/snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Gisteren in een flinke stortbui gestaan, heb toen gelijk mijn HD2 uitgezet en thuis laten drogen en vandaag opnieuw aangezet. Alles werkt nog alleen als ik een wit scherm heb zie ik een lichtere vlek zitten aan de bovenkant van het scherm. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, en vooral wat ik hieraan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Mensen hier ook nog Android aan het testen op de HD2? Zit nu veel progressie in de laatste tijd :) Om te testen hoef je alleen een executable te draaien. Na het opnieuw opstarten zit je weer in WinMo.
Kan je aanzetten. Maar weet niet of het werkt. Bij berichten naar menu - instellingen - opties. Bezorgingsrapport verzoeken aanvinken.

[ Voor 57% gewijzigd door mickjuh op 12-07-2010 15:01 . Reden: Vraag beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
mickjuh schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:58:
Kan je aanzetten. Maar weet niet of het werkt. Bij berichten naar menu - instellingen - opties. Bezorgingsrapport verzoeken aanvinken.
Werkt (Vodafone als provider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
mickjuh schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:58:
Mensen hier ook nog Android aan het testen op de HD2? Zit nu veel progressie in de laatste tijd :) Om te testen hoef je alleen een executable te draaien. Na het opnieuw opstarten zit je weer in WinMo.

[...]

Yep, heb al meerdere builds uitgeprobeerd! Het tempo waarmee ze functionaliteit toevoegen ligt ontzettend hoog.

Ze hebben nog een hoop werk te verrichten, maar je kan er nu al mee internetten, applicaties downloaden uit de market etc. Ik denk/hoop echt dat ze binnen een paar weken/maanden een volledige build af kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey5times schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:10:
[...]

Yep, heb al meerdere builds uitgeprobeerd! Het tempo waarmee ze functionaliteit toevoegen ligt ontzettend hoog.

Ze hebben nog een hoop werk te verrichten, maar je kan er nu al mee internetten, applicaties downloaden uit de market etc. Ik denk/hoop echt dat ze binnen een paar weken/maanden een volledige build af kunnen leveren.
Is er al iemand die dit heeft geprobeerd met radio 2.07 ze zeggen namelijk dat je minimaal 2.08 moet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regmaster schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:55:
[...]

Heb ik de laatste tijd ook af en toe last van, erg vaag probleem. Vodafoon zegt geen storing te hebben. Ik gebruik Artemis 22 overigens met radio 2.12.x .. nog wat.
heb het idee dat dit in radio 2.12.50.02 zit heb dit zelf ook ondervonden ook dat smsen niet aankomen om mijn hd2 (heb trouwens hi als provider en artemis V23 geflasht) het sms ontvangen gaat ong. een dag goed en opeens ontvangt het geen smsen meer.

vanavond maar eens een andere radio proberen. (2.12.50.02 heeft wel hele goede accu prestaties of zou dit door artemis rom komen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:17:
[...]

Is er al iemand die dit heeft geprobeerd met radio 2.07 ze zeggen namelijk dat je minimaal 2.08 moet hebben :(
Klopt, ik gebruik de 2.12.50.02_2. Anders boot hij niet door naar Android als je ouder dan 2.08 hebt.
Mikey5times schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:10:
[...]

De laatste build schijnt erg goed te zijn. Versie 2.50 van Sense. Die ga ik vanavond even proberen :) Als die eenmaal stabiel is wat nog wel wat weken gaat duren denk ik dan wil ik WinMo best inruilen voor Android.
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:30:
[...]

heb het idee dat dit in radio 2.12.50.02 zit heb dit zelf ook ondervonden ook dat smsen niet aankomen om mijn hd2 (heb trouwens hi als provider en artemis V23 geflasht) het sms ontvangen gaat ong. een dag goed en opeens ontvangt het geen smsen meer.

vanavond maar eens een andere radio proberen. (2.12.50.02 heeft wel hele goede accu prestaties of zou dit door artemis rom komen?)
Ik heb de 2.12.50.02_2 radio rom maar ondervind geen problemen met smsjes. Heb zelf de Dutty Leo Holy Grail V4.2 NL rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 16:30
Heh, wil ik net een HD2 aanschaffen en nu is hij niet gratis meer ICM T-Mobile Relax 25 Abbo. (ZONDER internet dus!) @GSMwijzer(+56 euro) / bestelmaar (+67 euro) dus weer aan het wachten en kijken naar deals waarbij hij wel gratis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
BastiaanCM schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:15:
Heh, wil ik net een HD2 aanschaffen en nu is hij niet gratis meer ICM T-Mobile Relax 25 Abbo. (ZONDER internet dus!) @GSMwijzer(+56 euro) / bestelmaar (+67 euro) dus weer aan het wachten en kijken naar deals waarbij hij wel gratis is...
Waarom wil je zonder internet?
Persoonlijk denk ik dat je echt een internet abbo nodig hebt bij zo'n telefoon als deze.

Als ik geen internet had op de HD2 dan zou ik het een hele saaie telefoon vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Hey, Artemis V24 is uit... dat wordt weer flashen

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 16:30
maximus1 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:18:
[...]

Waarom wil je zonder internet?
Persoonlijk denk ik dat je echt een internet abbo nodig hebt bij zo'n telefoon als deze.

Als ik geen internet had op de HD2 dan zou ik het een hele saaie telefoon vinden ^^
Ik heb weinig vertrouwen in de verbinding (?) en verwacht hem veel te gebruiken waar ook WIFI is.

Met de komst van steeds meer WiFi acces points zie ik ook mogelijkheden om in de pizzaria te internetten, cafe`s, McDonalds en familieleden / vrienden hebben natuurlijk ook WiFi (waar ik dan wel even een key voor moet hebben waarschijnlijk :P)

Vooral heb ik twijfels bij de ontvangst snelheid etc, en hoeveel ik internet zou gaan gebruiken. Duur is het niet echt, 2 jaar voor 120 euro. Misschien moet ik het maar gewoon doen.. Maar financieel.. ik ga minder werken wanneer ik moet gaan betalen voor het internet(1e jaar gratis) abbo, komt niet super uit. Het is dan maar 10 euro per maand extra, maar de maandelijkse kosten stapelen zich wel op. Ach.. Twijfelend. :|

[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanCM op 12-07-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41
Internet bied veel meer mogelijkheden met de telefoon dan als je de HD2 neemt zonder internet. Meestal als ik het internet gebruik is er geen WiFi punt in de buurt en de meeste gratis punten zijn echt niet vooruit te branden.

Als internet buiten je budget ligt, neem dan een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:58:
Internet bied veel meer mogelijkheden met de telefoon dan als je de HD2 neemt zonder internet. Meestal als ik het internet gebruik is er geen WiFi punt in de buurt en de meeste gratis punten zijn echt niet vooruit te branden.

Als internet buiten je budget ligt, neem dan een andere telefoon.
Bij KPN is het internet 2,50 euro per maand bij een nieuw abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Is het mogelijk om een losse Twitter-app te koppelen aan de 'T' in Sense-tabbladen?
Kun je die tabblad koppelingen sowieso wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:01

Sherlock

No Shit

Sinds 2 dagen update het weer niet meer op mijn locatie (in Zeeland). Voorheen ging dat altijd prima. Echter, als ik nu op de site van accuweather kijk zie ik ook de locaties niet staan. Ik weet niet of ze er eerst wel stonden. Hebben meer mensen hier 'last' van?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Al een tijdje een software probleem. Hij valt steeds uit nadat hij aanstaat. Hij is zelfs niet eens lang genoeg aan voor een ROM-upgrade. Ik kan er helaas niks meer mee.
Via de winkel retour HTC, wachtend op reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Laatste nieuws over Android:

Je kunt nu bellen, met geluid :P
Headset werkt ook.

Oftewel, het belangrijkste doet het nu ^^

Ze gaan sneller dan ik had verwacht, misschien komt dat ook doordat er een stuk of 7 echte developers tegelijkertijd aan werken.

http://htc-linux.org/wiki/index.php?title=LeoStatus

Kijk is naar de status. Bijna geen 1 rood vakje meer :D

Ik denk dat er snel een officiele release komt die goed bruikbaar is. Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

maximus1 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 19:24:
Laatste nieuws over Android:

Je kunt nu bellen, met geluid :P
Headset werkt ook.

Oftewel, het belangrijkste doet het nu ^^

Ze gaan sneller dan ik had verwacht, misschien komt dat ook doordat er een stuk of 7 echte developers tegelijkertijd aan werken.

http://htc-linux.org/wiki/index.php?title=LeoStatus

Kijk is naar de status. Bijna geen 1 rood vakje meer :D

Ik denk dat er snel een officiele release komt die goed bruikbaar is. Ik kan niet wachten.
schiet idd al lekker op, vandaag zitten spelen met desirebuild_v3 & dan1j3l-LeoFroyo-1.0. Wat een vooruitgang zeg, echt klasse! Laat die final maar komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
final is er nooi.
van winmo bliven ook custom roms uitkomen.
en voor andere projecten (kaiser, vogue, xdandroid etc.) komen ook steeds verschillende smaken uit
vind het ook fijn.
draai nu dan's.
heb me voorgenomen morgen een android only dag te plannen om batterij te testen.
probeer dit eens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=723200
het is beter dan gen y dual boot omdat het standaard clrcad start voor geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik heb eigenlijk het volste vertrouwen dat er wel een final komt waar alles werkt.
Mede doordat veel drivers e.d. al gedeeltelijk bestaan door andere telefoons met dezelfde hardware.

Als je kijkt naar bijv. de Blackstone. Daar moest echt (bijna) alles zelf geschreven worden en gemaakt worden.

Nu er zoveel hardware overeenkomt met android toestellen (of gedeeltelijk overeen komen, dat scheelt ook heel veel) is het goed mogelijk om een compleet werkende android te maken.

Het schiet niet voor niks zo goed op met android op de HD2. Zo'n vooruitgang is nog nooit gezien bij een ander toestel.

Met een final word ook bedoeld dat alles werkt voor dagelijks gebruik he. Tuurlijk komen er andere builds enz. maar dat is meer een kwestie van smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
  • Laatst online: 11-03 14:28
Ik heb sinds kort ook een HTD HD2, maar helaas heb ik daar vaak problemen mee. Zodra ik mijn accu verwijder en weer terug plaats, heeft mijn telefoon ontzettende moeite om stabiel te draaien. Device.exe blijft maar crashen en ik kan niet meer bellen met dat ding. Een soft reset haalt niks uit, en ik heb ook mijn ROM geupdate naar de nieuwste versie.
Een hard reset wil het nog weleens oplossen (maar niet altijd), en dat vind ik ook een beetje raar om elke keer te moeten doen als ik mijn accu verwijder...
Zijn er mensen die hier meer over weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:53

SaN

hugoxboss69 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:46:
Hey, Artemis V24 is uit... dat wordt weer flashen
En? Staat hij er al op? Ik heb zelf nog v18. Ik las al ergens dat het sms'en verbeterd is, dat is natuurlijk opzich al bijna een reden om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Tikal schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:11:
Ik heb sinds kort ook een HTD HD2, maar helaas heb ik daar vaak problemen mee. Zodra ik mijn accu verwijder en weer terug plaats, heeft mijn telefoon ontzettende moeite om stabiel te draaien. Device.exe blijft maar crashen en ik kan niet meer bellen met dat ding. Een soft reset haalt niks uit, en ik heb ook mijn ROM geupdate naar de nieuwste versie.
Een hard reset wil het nog weleens oplossen (maar niet altijd), en dat vind ik ook een beetje raar om elke keer te moeten doen als ik mijn accu verwijder...
Zijn er mensen die hier meer over weten?
Waarom verwijder jeje accu alsk vragen mag?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

SaN schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:17:
[...]

En? Staat hij er al op? Ik heb zelf nog v18. Ik las al ergens dat het sms'en verbeterd is, dat is natuurlijk opzich al bijna een reden om te flashen.
Ik heb hem er vanmiddag opgezet en tot op heden draait deze erg goed. Beter dan V23 moet ik zeggen, ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hurricane schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:24:
[...]

Ik heb hem er vanmiddag opgezet en tot op heden draait deze erg goed. Beter dan V23 moet ik zeggen, ook sneller.
Echt een duidelijk merkbaar verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

SaN schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:17:
[...]

Yep!, geen problemen met de installatie. gewoon weer lekker stabiel zoals verwacht. Tevens heb ik me nu eens 100% aan de installatie voorschiften gehouden. Dus ik ben benieuwd naar de batery drain. HSPL 1.66 + Radio 2.07 nog wat.

Over de sms box kan ik niet echt wat zeggen omdat ik er "slechts" ca. 310 sms in heb zitten. En werkt gewoon lekker zoals het hoort. Dus wat dat betreft prima, maar ik heb dan ook niet echt een indrukwekkende inbox. De secure box zit er wel bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
is er niet van gekomen een ful android dag.
hij kwam al meteen niet meer uit standby :)

[ Voor 92% gewijzigd door erik23 op 14-07-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
Dani86 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:19:
[...]

Waarom verwijder jeje accu alsk vragen mag?
Omdat ik bij het serienummer/IMEI nummer moest komen. En die zit daar verstopt. Waarom? Is dat not done, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
*#06# laat je imei nummer in je scherm verschijnen :D maar of gewoon even je accu eruit halen not done is weet ik niet.
Je sluit toch wel eerst even je telefoon af he of trek je gewoon de accu eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
the boiler schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:46:
*#06# laat je imei nummer in je scherm verschijnen :D maar of gewoon even je accu eruit halen not done is weet ik niet.
Je sluit toch wel eerst even je telefoon af he of trek je gewoon de accu eruit ?
Uiteraard sluit ik mijn telefoon af alvorens ik de accu er uit haal. :)
Nu blijken ook de hard resets en nieuwe ROM installaties niet meer te helpen. De telefoon wil zichzelf ook niet "aanzetten". Bij meldingen staat namelijk dat de telefoon uit staat. Bedoelt dat ding ermee dat het niet met de SIM kaart verbinding kan maken?

EDIT:
Hmm, na het terug installeren van 1.66 naar 1.48 en dan weer naar 1.66, maakt hij nu wel weer verbinding met de SIM kaart en ook 3G NL KPN...

EDIT 2:
Aaaargh! Nevermind. Bij het Uitschakelen en weer opnieuw opstarten is hij weer terug met z'n oude fratsen. Ik word er langzamerhand gestoord van! :(

EDIT 3:
Als ik de SIM kaart verwijder, dan doet de telefoon het gewoon goed, zonder slow downs of device.exe foutmeldingen.

[ Voor 25% gewijzigd door Tikal op 14-07-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ook ik heb sinds 12/7 Artemis v24 erop zitten. Voor mij was dit de eerste flash op de HD2. Voorheen was ik in het bezit van een Blackstone, maar tjonge jonge, wat was dat ding sloom. Zeker als je nog een beetje handige/leuke layout wilde hebben (Sense 2.5, CHT, e.d.). Met veelvuldig flashen probeerde ik toen er nog wat van te maken, maar Sense 2.5 is gewoon niet voor dat ding gemaakt.

Wat mij geholpen heeft met flashen van de HD2, was deze bondige instructielijst van jan-willem3.

Ik heb me ook aan de aanbevelingen van de Artemis rom-chef gehouden: HSPL 1.66 gebruikt, Task29 gedaan, radio 2.10.nog wat (van Artemis site) erop gezet. Later kwam daar nog CHT 1.8.5 (en editor 1.8.5.1) en taskbar icons erbij. In het begin had ik wel een groot probleem met ActiveSync (gebruik nog steeds XP). Ik kreeg maar geen connectie, ook niet na diverse restarts van de PC en HD2, evenmin het opnieuw anmaken van partnership tussen de 2 apparaten. Een hard reset hielp gelukkig. Dat was feitelijk mijn 2e hard reset pas, die ik beter meteen na het flashen had moeten uitvoeren.

T.o.v. de stock rom 1.66 loopt de boel nu sneller, maar om nou te zeggen dat het vliegt...
Op bepaalde plaatsen schokt het en duurt het toch allemaal wat langer dan dat ik bij iPhone 3GS van een vriend heb gezien. Bijv. favoriete contacten (photo thumbs): op en neer scrollen door die grid gaat schokkerig. Maar goed, ik kan met mijn HD2 praktisch alles doen wat ik zou willen, wat met een iPhone lang niet altijd kan, of met moeite. Dus ik ben tevreden.

[ Voor 3% gewijzigd door sl1200 op 14-07-2010 10:15 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
Ik heb een probleem!

Wanneer ik hem op toetsblok zet, gaat het scherm uit. Echter na 2 seconden gaat de schermverlichting vanzelf weer aan.....dan na een paar seconden dimt het licht...en dan gaat het weer fel branden, etc etc. De vergrendeling blijft wel. Het is net of je op een knopje drukt waardoor hij weer oplicht.

Daarnaast wordt de mobiel erg warm hierbij, en loopt de batterij hierbij in 1,5 uur helemaal leeg.

Verdere problemen zijn er niet tijdens gebruik doet alles het gewoon zoals het hoort.

Hebben jullie suggesties?

Overigens zowel op standaard ROM als met Custom Roms.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferdyvw op 14-07-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Tikal schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:52:
[...]

Uiteraard sluit ik mijn telefoon af alvorens ik de accu er uit haal. :)
Nu blijken ook de hard resets en nieuwe ROM installaties niet meer te helpen. De telefoon wil zichzelf ook niet "aanzetten". Bij meldingen staat namelijk dat de telefoon uit staat. Bedoelt dat ding ermee dat het niet met de SIM kaart verbinding kan maken?

EDIT:
Hmm, na het terug installeren van 1.66 naar 1.48 en dan weer naar 1.66, maakt hij nu wel weer verbinding met de SIM kaart en ook 3G NL KPN...

EDIT 2:
Aaaargh! Nevermind. Bij het Uitschakelen en weer opnieuw opstarten is hij weer terug met z'n oude fratsen. Ik word er langzamerhand gestoord van! :(

EDIT 3:
Als ik de SIM kaart verwijder, dan doet de telefoon het gewoon goed, zonder slow downs of device.exe foutmeldingen.
Heb je al eens geprobeerd met een andere SIM kaart? Mij hebben ze het ook al aangeraden toen ik problemen had met mijn HD2.. Mocht dat niet baten kan je altijd proberen om een custom ROM te flashen of anders gewoon binnen doen voor reparatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
Pyr0wl schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:44:
[...]

Heb je al eens geprobeerd met een andere SIM kaart? Mij hebben ze het ook al aangeraden toen ik problemen had met mijn HD2.. Mocht dat niet baten kan je altijd proberen om een custom ROM te flashen of anders gewoon binnen doen voor reparatie :)
Toevallig heb ik dat zojuist gedaan, en jawel, met een andere SIM kaart doet hij het gewoon uitstekend. Op het moment dat ik weer terug ga naar mijn oude SIM kaart (degene waarmee ik bel), krijg ik weer kuren.
Wat heb jij toen in jou geval gedaan, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
Tikal schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:56:
[...]

Toevallig heb ik dat zojuist gedaan, en jawel, met een andere SIM kaart doet hij het gewoon uitstekend. Op het moment dat ik weer terug ga naar mijn oude SIM kaart (degene waarmee ik bel), krijg ik weer kuren.
Wat heb jij toen in jou geval gedaan, als ik vragen mag?
Ja, bij mij lag het aan de ROM.. Maar heb je niet de mogelijkheid om een nieuwe SIM kaart aan te vragen? Gewoon naar een KPN store (ofzo iets? weet niet hoe dat bij KPN geregeld is :p ) en je probleem uitleggen. Normaal gezien zou het geen enkel probleem mogen zijn om je SIM kaart te vervangen door een nieuwe. Je nummer en eventueel de content op die SIM kan je ook behouden. Ik ben er zelfs vrij zeker van dat dit kostenloos is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pyr0wl op 14-07-2010 11:10 . Reden: Iets kleins toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tikal
Pyr0wl schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:09:
[...]

Ja, bij mij lag het aan de ROM.. Maar heb je niet de mogelijkheid om een nieuwe SIM kaart aan te vragen? Gewoon naar een KPN store (ofzo iets? weet niet hoe dat bij KPN geregeld is :p ) en je probleem uitleggen. Normaal gezien zou het geen enkel probleem mogen zijn om je SIM kaart te vervangen door een nieuwe. Je nummer en eventueel de content op die SIM kan je ook behouden.
Ja, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nwijgers
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb het idee dat mijn HD2 last heeft van overhitting. Na een beetje surfen, nu ook met bellen, gaat de telefoon uit en herstart zichzelf, komt dan niet door de ROM heen en blijft voor Windows even hangen om vervolgens zichzelf uit te schakelen en te herstarten. Dit gaat door tot ik de telefoon fisiek uit zet en dan even wacht tot de warmte eruit is.

De telefoon voelt ook warm aan aan de onderkant van de metalen back cover. Dit probleem heeft zich recent voor gedaan en wordt naar mijn menig steeds erger. Het kan toch niet zo zijn dat een telefoon bij deze temperaturen en buiten gebruik te warm wordt?

De HD2 draait op ROM 1.66 en heb deze al vanag het begin (Feb 2010) dat ik de telefoon heb draaien.

Ik ben er ook vrijwel zeker van dat er niet heel veel applicaties draaien, sluit met de taskmanager vaak programmas die ik even niet gebuik.

Heeft er iemand enig idee waaraan het kan liggen, of wordt het een reparatie actie.

Nils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:46:
of je kijkt bij je instellingen = info over telefoon = telefooninformatie = telefoonidentiteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Dani86 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 02:16:
Ik kan de euro dollar koers niet meer vinden bij de stock tab.
eurusd=x geeft maar 1 zoekresultaat en dat is een bedrijf.
Ik heb hetzelfde bij Artemis v23 en v24. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Nwijgers schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:12:
Ik heb het idee dat mijn HD2 last heeft van overhitting. Na een beetje surfen, nu ook met bellen, gaat de telefoon uit en herstart zichzelf, komt dan niet door de ROM heen en blijft voor Windows even hangen om vervolgens zichzelf uit te schakelen en te herstarten. Dit gaat door tot ik de telefoon fisiek uit zet en dan even wacht tot de warmte eruit is.

De telefoon voelt ook warm aan aan de onderkant van de metalen back cover. Dit probleem heeft zich recent voor gedaan en wordt naar mijn menig steeds erger. Het kan toch niet zo zijn dat een telefoon bij deze temperaturen en buiten gebruik te warm wordt?

De HD2 draait op ROM 1.66 en heb deze al vanag het begin (Feb 2010) dat ik de telefoon heb draaien.

Ik ben er ook vrijwel zeker van dat er niet heel veel applicaties draaien, sluit met de taskmanager vaak programmas die ik even niet gebuik.

Heeft er iemand enig idee waaraan het kan liggen, of wordt het een reparatie actie.

Nils
Ik heb precies hetzelfde, ook 1.66 alleen vanaf maart. Sinds een aantal weken nu last van het fenomeen. Heb het vooral in snikhete spitstreinen dus volgens mij is het puur de warmte die niet meer afgevoerd kan worden.
Misschien moeten we een koelblok op de achterkant monteren? 8)7

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:01

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:50:
Sinds 2 dagen update het weer niet meer op mijn locatie (in Zeeland). Voorheen ging dat altijd prima. Echter, als ik nu op de site van accuweather kijk zie ik ook de locaties niet staan. Ik weet niet of ze er eerst wel stonden. Hebben meer mensen hier 'last' van?
Excuses dat ik mezelf quote, maar niemand heeft hier dus last van? Andere locaties updaten wel prima.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 19:35
Waar scoor ik dat Android dan voor de HD2?

die executable? ben wel benieuwd!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door mijn werk heb ik helaas te weinig tijd om lang op internet te surfen en alle mogelijkheden met elkaar te vergelijken. Dus alvast mijn excuus dat ik de 'luie' internetgebruiker uithang in dit topic. Ik maak nu al bijna een half jaar gebruik van mijn HTC HD2 en ben hier erg over te spreken. Maar... voor de afwisseling lijkt het me interessant gebruik te maken van de Android software. Nu heb ik hier en daar al gehoord dat je op de HTC HD2 de Android OS kan zetten. Zo ja... dan volgen hier een paar korte vragen:
1) Moet je de HTC HD2 flashen alvorens je gebruik kunt maken van een ander OS?
2) Er zijn vast diverse hackers/aanbieders van de Android software op de HTC HD2, is er één die er met kop en schouders bovenuit steekt?
3) Is de telefoon makkelijk weer terug te zetten naar het originele OS/HTC Sense?
4) Heb je na het overschakelen ook toegang tot de Android store?
5) Is het met de Android OS mogelijk je hotmail binnen te halen ivm de google connectie?

Willen jullie svp zoveel mogelijk technisch jargon vermijden of kort uitleggen in jip & janneke taal.

-------------------------------

Nog even een andere HTC HD2 vraag. Als ik filmpjes van het internet download met mijn toestel dan slaat hij dit, tot grote ergenis, op op het interne geheugen ipv de geheugenkaart. Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:44:
Door mijn werk heb ik helaas te weinig tijd om lang op internet te surfen en alle mogelijkheden met elkaar te vergelijken. Dus alvast mijn excuus dat ik de 'luie' internetgebruiker uithang in dit topic. Ik maak nu al bijna een half jaar gebruik van mijn HTC HD2 en ben hier erg over te spreken. Maar... voor de afwisseling lijkt het me interessant gebruik te maken van de Android software. Nu heb ik hier en daar al gehoord dat je op de HTC HD2 de Android OS kan zetten. Zo ja... dan volgen hier een paar korte vragen:
2) Er zijn vast diverse hackers/aanbieders van de Android software op de HTC HD2, is er één die er met kop en schouders bovenuit steekt?
3) Is de telefoon makkelijk weer terug te zetten naar het originele OS/HTC Sense?
5) Is het met de Android OS mogelijk je hotmail binnen te halen ivm de google connectie?

Willen jullie svp zoveel mogelijk technisch jargon vermijden of kort uitleggen in jip & janneke taal.

Nog even een andere HTC HD2 vraag. Als ik filmpjes van het internet download met mijn toestel dan slaat hij dit, tot grote ergenis, op op het interne geheugen ipv de geheugenkaart. Is daar iets aan te doen?
Nee
Vind zelf de dan1j3l-LeoFroyo-1.0 het fijnst omdat ik niet van SENSE hou zoals de desirebuild_v3 heeft
Ja, herstart van je telefoon en je bent klaar
Ja
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nils
Jep, heb ik ook pas geleden last van gehad, maar bij mij kwam het door iets anders. Naar mijn gevoel draaide de processor continu op 100% vanwege een foutje ergens. Tenminste, dat vermoed ik. De batterij was ook elke dag na 6-7 uur helemaal leeg. Dit gebeurde bij mij nadat ik de Facebook-gegevens via de Contacten-tab had geupdate. Ik heb toen maar opnieuw stock 1.66 geflasht, sd-kaartje vantevoren geformatteerd, en nu is alles weer in orde en hoef ik hem maar om de 2 dagen op te laden. En mn HD2 wordt ook helemaal niet meer heet, ook niet op warme dagen. Ik draaide daarvoor altijd stock 1.66 (daarvoor nooit problemen mee gehad), en had er een weekje of 3 geleden radio 2.10 op gezet.

Dus alles backuppen, sd kaartje formatteren, ROM flashen en daarna hard resetten. En ten slotte alles weer op SD kaartje plaatsen (zonder de map Programmabestanden, misschien zit daar wel een bestandje dat voor de problemen zorgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:44:

Gebruik Android nog niet voor je dagelijks gebruik.
Ze zijn nu heeeel ver maar er moeten nog een aantal belangrijke dingen verbeterd en gemaakt worden.

Je batterij gaat veel sneller als gewoonlijk, oftewel de powercontrol is bijv. nog niet goed.

Geluid werkt nog niet zoals het hoort.

Hij wil nog wel eens vastlopen.

Het is nog een kwestie van tijd voordat je er over kunt gaan denken om over te stappen naar Android als vast besturingssysteem maar Android HD2 is nu nog in ontwikkelingsfase.

Nog een paar weekjes en er zal waarschijnlijk een stabiele versie zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar weekjes en er zal waarschijnlijk een stabiele versie zijn :D
Thanks, dan wacht ik nog enkele weken. Bedankt voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 19:35
maar waar kan je het vandaan halen dan? wil wel wat kloten in mijn vrije tijd!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

EgMaf schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:32:
[...]

Ik heb hetzelfde bij Artemis v23 en v24. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Met de code zoals je deze in je post quote, werkt de koers informatie prima!

Ik heb dus zelf Artemis V24 erop gezet met HSPL 1.66
Ik heb in het vandaag de geadviseerde radio eerst gedraaid nl HTC_HD2_RADIO_2.07.51.22_2

Echter als ik de com manager de 3g switch naar aan zet (dus met hdspa) dan maakt de telefoon wel een 3g verbinding, maar is erg onstabiel.

Provider: T-Mobile
Provincie: Friesland
Stad: Leeuwarden

Met de radio 2.07.51.22_2 is het niet mogelijk om te 3g syncen met gmail exchange. Zodra ik em dan weer in 2 g mode zet synct de telefoon wel.

Zonet even radio HTC_HD2_RADIO_2.10.50.28_2 erop gezet. Ik hoop dat het hiermee beter gaat.

Zijn er mensen die toevallig in het noorden des lands wonen, die me één beste radio voor 3g kunnen aanraden?

Of weet iemand een tool waarmee ik kan meten waarmee ik de sterkste 3g ontvangst heb? Want *#*#364#*#* fungeert eigenlijk niet met 3g....

[ Voor 6% gewijzigd door hugoxboss69 op 14-07-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen korte vraag, ik heb een hogere radio nodig (ivm android) alleen moet ik nou echt een radio flashen of komt er ooit nog een rom upgrade via htc ? Iemand enig idee misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Henkie schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:27:
maar waar kan je het vandaan halen dan? wil wel wat kloten in mijn vrije tijd!
je hebt een pm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een laatste officiele romversie uit voor de HD2 of heeft HTC dit gebruikerlijkerwijs al opgegeven?
Gelukkig komt de froyo op HD2 want het is een mooi uitziende toestel maar met een OS die niemand meer ondersteunt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:04:
Mensen korte vraag, ik heb een hogere radio nodig (ivm android) alleen moet ik nou echt een radio flashen of komt er ooit nog een rom upgrade via htc ? Iemand enig idee misschien?
Upgrades via HTC is maar afwachten, dat weet niemand.

Radio flashen is nodig voor Android, minimaal 2.08.
Radio flashen is in 2 minuten gebeurt en je verliest geen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Dennis-L schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:48:
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all

er staat een smsupdate op de site van HTC
zou dit weer een verkapte radioupdate zijn?

hmm gek, hij is niet te downloaden en als je hem aanklikt staat er opeens
Releasedatum: 2010-01-24
Releasedatum is nu veranderd op de site naar 5 juli.
Net geinstalleerd op 1.66 ROM, en update gewoon.
Als een fix niet hoeft op een ROM, dan wordt dat aangegeven bij de installatie toch?

Nu maar even kijken wat er veranderd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Berichten voor Pocket PC versie 1.5 Build 2016.2428
Vergeten te kijken wat het was voor de update 8)7 Kan iemand dit checken op een stock 1.66 ROM?

Nu heb ik niet veel smsjes op mijn foon op het moment, dus snelheid kan ik niet testen.

Springt nog steeds naar de hightlight van het smsje dat je in het Sense tabblad aanklikt,
behalve als je al aan het typen bent! Dat is dus echt een mega verbetering :*)

Hotfix komt niet bij geinstalleerde programma's te staan dus is ook niet te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik heb vandaag helaas mijn HD2 laten stuiteren, en het glas wat op het scherm zit is gebarsten.
Weet iemand een goed adres waar je dat kan laten maken? En ongeveer een prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
J3roen schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:58:
Ik heb vandaag helaas mijn HD2 laten stuiteren, en het glas wat op het scherm zit is gebarsten.
http://www.sparkelectroni..._HTC_Leo_100__repair.html

Deze kwam k tegen. Word je niet vrolijk van :P

Succes

edit:
http://www.mobiletechcenter.nl

deze zijn een paar tientjes goedkoper zo te zien.

edit2:

http://www.pdarepair.nl/i...=reparaties&toestelid=174

maarjah, een beetje zelf googlelen kan ook nooit kwaad he ^^

[ Voor 20% gewijzigd door maximus1 op 14-07-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Thanks! Ik heb uiteraard al even rondgekeken maar waar ik meer benieuwd naar ben is toch de ervaringen met deze partijen?

Ik vind het niet erg om wat geld te investeren in mijn domme fout, maar als ik het
die dan doe ik dat het liefst bij een betrouwbaar bedrijf met redelijke prijzen.

Heeft iemand toevallig met deze klacht en deze ergens laten repareren?

Anderszijds zou ik antuurliij ook kunnen kiezen om een ander toestel
te nemen. 200 reperatie is alweer de helft van een Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
EgMaf schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:32:
[...]

Zelfde probleem hier... iemand een oplossing?
Bij V18 werkte dit nog prima namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53

Nils
Ik had het zelfde probleem, en het word steeds erger! er is dan een grote kans dat er hardwarematig iets niet goed is dus die van mij is nu opgestuurd zit nu al 2 weken te wachten! ik kreeg toen trouwens van htc een mail dat het sterk werd afgeraden om mijn HD2 nog te gebruiken.

Dus het word een reparatie ben ik bang voor jou ook,

(Ik heb ook trouwens mijn HD2 sinds Feb 2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Ik zit zelf op v22 en dollarkoers werkt prima...
Zoek op FXE en voila (zoals ik vorige week al schreef).
DaFreakR schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:15:
[...]

Zelfde probleem hier... iemand een oplossing?
Bij V18 werkte dit nog prima namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
J3roen schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:58:
Ik heb mijne gisteren weggebracht naar de vodafone winkel, het gaat mij ongeveer 200 euro kosten inc onderzoekskosten. Kreeg netjes een vervangend toestel mee, en het duurd rond de 2 weken dat ik terug is. Schade werd door mijn inboedelverzekering gedekt (mijn dochter (7 jaar) liet hem vallen op de punt van de tafel bij het aangeven).

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 15-07-2010 06:28 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

@barfman: Thanks. Ik ga zodirect even langs vodafone business centre hier in de buurt; zij hebben een service punt in de winkel zelf. Helaas viel het bij mij niet onder mijn inboedel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
CRXed schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:57:
Berichten voor Pocket PC versie 1.5 Build 2016.2428
Vergeten te kijken wat het was voor de update 8)7 Kan iemand dit checken op een stock 1.66 ROM?

Nu heb ik niet veel smsjes op mijn foon op het moment, dus snelheid kan ik niet testen.

Springt nog steeds naar de hightlight van het smsje dat je in het Sense tabblad aanklikt,
behalve als je al aan het typen bent! Dat is dus echt een mega verbetering :*)

Hotfix komt niet bij geinstalleerde programma's te staan dus is ook niet te verwijderen.
Ik heb hier een stock 1.66 Rom waar al wel een eerdere officiele HTC sms fix op gezet is.
Dat is Berichten voor Pocket PC Versie 1.5 (Buld 2011.2130)

[off topic]Waarom al die hoofdletters op willekeurige woorden gebruikt worden is mij een raadsel, zal wel een stijl-ding zijn ofzo.[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J3roen schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:36:
@barfman: Thanks. Ik ga zodirect even langs vodafone business centre hier in de buurt; zij hebben een service punt in de winkel zelf. Helaas viel het bij mij niet onder mijn inboedel.
zoek bij ebay.com eens op GLASS HTC HD2

kom je nog rond de $70,- uit en moet je hem zelf vervangen
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.