Kijk eens in Artemis CenterWFvN schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:33:
Ik heb toch nog maar een keer Artemis 23 geinstalleerd (A-versie). Tot dusver heb ik goede ervaringen met Artemis 17 en gezien ook de nagenoeg alleen positieve geluiden over Artemis moet er haast wel iets fout zijn gegaan bij mij.
Nu heb ik nog geen vastdraaiers gehad met Artemis23. Ik probeer deze ROM dus toch nog maar even wat langer.
Maar wat ik voorheen wel voor elkaar kreeg, lukt me nu niet: Zal ook wel aan mij liggen maar ik krijg de standaard unlockslider niet uitgeschakeld. Ik wil graag gebruik maken van S2U2 maar heb dus nog wel de tweede slider (uit de ROM) erachter zitten. Ik heb voorheen al eens met BsB Tweaks of met S2U2 de andere slider uitgeschakeld maar dat wil me nu maar niet lukken, ik kan de optie niet meer vinden
Verwijderd
Specificatie en concept foto's van de HD3 gelekt.
http://www.digitalreviews...oncept-photos-leaked.html
Of het allemaal waar is zal de tijd uitwijzen.
[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2010 14:26 ]
Laat ze eerst maar eens de software van de HD2 helemaal op orde krijgen voordat ze zich weer aan iets nieuws gaan wagenVerwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:15:
Maargoed, even ontopic: Bij mij is Artemis de enige custom rom die stabiel draait.
Heel vreemd, of ik moet echt iets verkeerds doen met flashen ofzo. Heb CleanEx en Chucky geprobeerd, allebei crashen ze om de haverklap en is er altijd iets wat vanaf het begin af aan niet, of niet goed werkt (meestal smsen).
Artemis daarentegen werkt gelukkig wel gewoon goed, heb nu een paar weken de V22A nld draaien, so far so good. Zie iig geen noodzaak om te updaten naar V23.
Is er misschien een WM proggie voor de Tour de France? Iets met uitslagen en klassementen bvb?
Clean ex werk voor mij op dit moment wel heel erg goed mss dat de vorige versies minder stabiel waren. Vooral de ultra versie van g.lewarne valt bij mij in de smaak. Echt heel snel ook de enige rom met de eerst manilla core wat duidelijk de snelste is alleen kun je daardoor maar cookies hometab tot 1.71 gebruiken, maar voor de rest de snelste rom die er is door die ouwe manilla core. De uniqs van hem zijn ook heel erg snel en dan kun je wel de nieuwste cookies hometab gebruiken, maar natuurlijk niet zo snel als de ultra versie.XNightmare schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:20:
[...]
Laat ze eerst maar eens de software van de HD2 helemaal op orde krijgen voordat ze zich weer aan iets nieuws gaan wagen
Maargoed, even ontopic: Bij mij is Artemis de enige custom rom die stabiel draait.
Heel vreemd, of ik moet echt iets verkeerds doen met flashen ofzo. Heb CleanEx en Chucky geprobeerd, allebei crashen ze om de haverklap en is er altijd iets wat vanaf het begin af aan niet, of niet goed werkt (meestal smsen).
Artemis daarentegen werkt gelukkig wel gewoon goed, heb nu een paar weken de V22A nld draaien, so far so good. Zie iig geen noodzaak om te updaten naar V23.
Dat was een neppertVerwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 14:15:
Toch maar eens een custom rom proberen?!?!
Ik heb al 9 jaar windows mobile phones. Maar nog nooit een custom rom geinstalleerd altijd bij stock roms gebleven deze wel altijd tot in den treure getweakt. Maar ik lees veel over de goeie ervaringen van Artemis (v23.0 in het bijzonder
). Ik kan echter niet goed vinden hoe het moet en wat te installeren. In het engels staat nog redelijk wat geschreven maar aangezien het niet risicoloos ik wil ik zeker weten hoe en wat te installeren.
Kan iemand met veel ervaring mij vertellen welke Radio? ik moet hebben. En hoe dit te doen.
bvd
Ik heb al 9 jaar windows mobile phones. Maar nog nooit een custom rom geinstalleerd altijd bij stock roms gebleven deze wel altijd tot in den treure getweakt. Maar ik lees veel over de goeie ervaringen van Artemis (v23.0 in het bijzonder
Kan iemand met veel ervaring mij vertellen welke Radio? ik moet hebben. En hoe dit te doen.
bvd
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Verwijderd
jan-willem3 in "HTC HD2 - Deel 11"Livia schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:01:
Toch maar eens een custom rom proberen?!?!
Ik heb al 9 jaar windows mobile phones. Maar nog nooit een custom rom geinstalleerd altijd bij stock roms gebleven deze wel altijd tot in den treure getweakt. Maar ik lees veel over de goeie ervaringen van Artemis (v23.0 in het bijzonder). Ik kan echter niet goed vinden hoe het moet en wat te installeren. In het engels staat nog redelijk wat geschreven maar aangezien het niet risicoloos ik wil ik zeker weten hoe en wat te installeren.
bvd
Bedankt dit heb ik over het hoofd gezien.

Rest de vraag de ervaringen van welke rom welke radio. Ga even zoeken in de linkjes die gegeven worden. Als iemand surgesties heeft. Ik heb een Vodafone abbo unbranded en woon in Drenthe voor wat het waard is!
bvd
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Heb vandaag gewoon de Tour gestreamed, Vodafone heeft wel rechten dat uit te zenden via hun TV site. Dus Vodafone gebruikers in 3G gebied kunnen de tour gewoon streamen.hanhub schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:45:
Is er misschien een WM proggie voor de Tour de France? Iets met uitslagen en klassementen bvb?
Naar iets wat jij zoekt heb ik ook gezocht, maar helaas nog niks gevonden.
Verwijderd
Heb je een nieuw toestel voor in de plaats gekregen?Possible schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:06:
Heb ik ook gehad.. heb het toestel op laten sturen. Sindsdien geen problemen meer.
Heb tijdje terug wel mn toestel laten vallen, en als resultaat is er schade op de hoek.
Nou speelt dit probleem al langer, denken jullie dat zij 'm niet gaan repareren omdat er schade aan het toestel is?
Zo, net m'n HD2 weer volledig naar stock geflashed (hspl dus ook weg).
Eens zien of dit mijn idiote batterij verbruik verminderd. Zo niet, dan is de tel dus weer niet goed en kan ie voor de 4e keer weg
Als dit het wel fixt, dan maar eens andere HSPL, radio, rom combo's proberen.
Eens zien of dit mijn idiote batterij verbruik verminderd. Zo niet, dan is de tel dus weer niet goed en kan ie voor de 4e keer weg
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Over android op de HD2... dat gaat best hard 
http://www.androidpolice....-download-and-use-on-hd2/
En de betreffende post zoals ook genoemd in bovenstaande nieuwspost; http://forum.xda-develope...php?p=5969936#post5969936
http://www.androidpolice....-download-and-use-on-hd2/
En de betreffende post zoals ook genoemd in bovenstaande nieuwspost; http://forum.xda-develope...php?p=5969936#post5969936
Over de radio zelf vind ik 2.11.50.20 het best , 2.12 is wel aardig maar gebruikt veel baterrij tijdens het bellen.
Bedankt voor de tip en je uitleg in deel 11. Ga één dezer dagen de artemis v23 (of nieuwer alsw die er dan is) maar eens proberen. Ik begrijp uit je uitleg dat je zelf de HD2 moet hard resetten bij 99%. Kun je dit te vroeg doen of te laat?jan-willem3 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:33:
Over de radio zelf vind ik 2.11.50.20 het best , 2.12 is wel aardig maar gebruikt veel baterrij tijdens het bellen.
bvd
Het beste is als je hard reset voordat de telefoon voor de eerste keer is opgestart is opgestart dit doe je door beide volume toetsen in te houden bij 99 % de telefoon reboot namelijk daarna direct uit zichzelf. Je kunt dus idd te te laat zijn het is geen ramp als dat gebeurt maar beter niet.Te vroeg is dus niet mogelijk;)
[ Voor 11% gewijzigd door LemonC200 op 04-07-2010 23:50 ]
Ik kan de euro dollar koers niet meer vinden bij de stock tab.
eurusd=x geeft maar 1 zoekresultaat en dat is een bedrijf.
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Ik heb van het weekend met de FTD post van Helstorm 666 (en bedankt) artimis 23A om mijn HD2 geflased. Dit ging prima (moest allen even een ander task29 van xda halen)
Geinstaleerd is
HSPL 2.08 (HSPL3)
Radio 2.12.50.02_2
Rom: Artemis A 23.0 NLD
CoOkiehometab 1.8.5
Eigenlijk bevalt die prima, ik heb een klein vervelend dingetje
Als ik internet met Opera, en in draai de telefoon naar Links dan draait de website kort even naar landscape, om vervolgens weer terug te springen naar portrait.
Als ik de telefoon naar rechts draai doet ie voor de rest niets.
Mensen die dit prolbeem al getackeld hebben?
De instelling in het artemiscenter staan allemaal op default.
Geinstaleerd is
HSPL 2.08 (HSPL3)
Radio 2.12.50.02_2
CoOkiehometab 1.8.5
Als ik internet met Opera, en in draai de telefoon naar Links dan draait de website kort even naar landscape, om vervolgens weer terug te springen naar portrait.
Lekker snel, dacht et wel
Verwijderd
Nog een keer proberen?!Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:25:
Ik gebruik tomtom op mijn htc hd2, heb er ook een brodit telefoonhouder bij.
Nu heb ik de pinobird rotation wel van tomtom, maar dat is alleen als je de telefoon linksom draait, maar in de houder heb ik alleen plek als ik hem naar rechts draai,
Is daar ook een progje voor? heb wel gezocht maar niets kunnen vinden
wat is nou het verschil tussen de A en de B versie van Artemis? wil vanmiddag ook weer eens gaan flashen..
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Misschien kan je wat met Gyrator. Die laat het scherm ook op de kop en naar rechts roteren.
Bij mij werkte het niet goed met alle programma's maar misschien dat jouw software er geen problemen mee heeft.
Hoe gaat het booten bij jou? Ik heb de combinatie A23A met Cookiehometab ook maar vind dat het laden van Sens nogal traag verlopen voordat de boel goed en wel in beeld is.hugoxboss69 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:55:
Ik heb van het weekend met de FTD post van Helstorm 666 (en bedankt) artimis 23A om mijn HD2 geflased. Dit ging prima (moest allen even een ander task29 van xda halen)
Geinstaleerd is
HSPL 2.08 (HSPL3)
Radio 2.12.50.02_2
CoOkiehometab 1.8.5
Eigenlijk bevalt die prima,
Eenmaal opgestart geen problemen meer qua snelheid trouwens, het is dus alleen na een soft reset.
Geen last van. Wel dat ik sommige pagina's moeilijk vind scrollen. Bijvoorbeeld webmail van het werk. als ik dan wil scrollen, kan ik maar een deel naar onderen scrollen maar niet helemaal tot onderaan de pagina.ik heb een klein vervelend dingetje
Het booten gaat prima, mischien omdat ik een goede task 29 gedaan heb. Hij start gewoon op zoals het hoort.WFvN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:14:
[...]
Hoe gaat het booten bij jou? Ik heb de combinatie A23A met Cookiehometab ook maar vind dat het laden van Sens nogal traag verlopen voordat de boel goed en wel in beeld is.
Eenmaal opgestart geen problemen meer qua snelheid trouwens, het is dus alleen na een soft reset.
[...]
Plus harde reset na instalatie
en 2 keer reset met het rode knopje na de eerste keer opstarten sense
Hm, die task29 heb ik vanmorgen ook voor het eerst uitgebreid over gelezen. Die ga ik bij de volgende flash zeker toepassen en mogelijk ook wel gewoon een keer puur om te zien of en hoeveel verschil het maakt.
Ik heb trouwens nog een schaamteloos kort vraagje.
Twee collega's van me hebben ook een HD2 maar dan de UK-versie. Kan daar zonder problemen een Artemis 23A NLD op geflasht worden? Ik heb me daar nooit in verdiept omdat ikzelf gewoon een NLD-toestel heb maar ik meen wel eens wat te hebben gelezen dat verschillende talen soms problemen geven maar ik gok dat dat puur is als je een officiele NLD-rom wil zetten op een originele (ongewijzigde) UK-HD2
Twee collega's van me hebben ook een HD2 maar dan de UK-versie. Kan daar zonder problemen een Artemis 23A NLD op geflasht worden? Ik heb me daar nooit in verdiept omdat ikzelf gewoon een NLD-toestel heb maar ik meen wel eens wat te hebben gelezen dat verschillende talen soms problemen geven maar ik gok dat dat puur is als je een officiele NLD-rom wil zetten op een originele (ongewijzigde) UK-HD2
Task 29, gewoon doen is niet moeilijk.WFvN schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:01:
Hm, die task29 heb ik vanmorgen ook voor het eerst uitgebreid over gelezen. Die ga ik bij de volgende flash zeker toepassen en mogelijk ook wel gewoon een keer puur om te zien of en hoeveel verschil het maakt.
Nld op UK is geen probleem, als je maar HSPL gebruikt, deze zorgt ervoor dat de telefoon alle rom bestanden "goedkeurt"
Verwijderd
Hallo,
Ik ben nieuw hier, en heb een klein beetje wat gelezen over costum roms, maar vind het allemaal nog lastig, nog nooit zo iets gedaan.
Ik wil graag een engelse (us) versie van winmo 6.5.3 op mijn hd2 zetten. Verder wil ik geen aanpassingen, alleen naar engels veranderen dus, en de nieuwste versie.
Kan dat met weinig kans op device verkloten? (omdat het verder niks aanpast)
Ik ben nieuw hier, en heb een klein beetje wat gelezen over costum roms, maar vind het allemaal nog lastig, nog nooit zo iets gedaan.
Ik wil graag een engelse (us) versie van winmo 6.5.3 op mijn hd2 zetten. Verder wil ik geen aanpassingen, alleen naar engels veranderen dus, en de nieuwste versie.
Hai..Ik heb na lange tijd een rom van dutty erop gezet...1 van zn nieuwe.Waar en welke radio past er nou bij,ik heb zelf vodafone,op htc pedia kom ik er niet echt uit..alvast bedankt!
Ik heb een probleempje sinds in Cookies Home Tab erop heb gezet. Als ik muziek luister via de Home Tab (Dus niet de Muziek Tab), en ik wil even bellen, dat pauzeer ik de muziek, ga bellen en na afloop hervat ik het. Maar als ik muziek na een gesprek hervat, dan gaat het stotteren. Hoor je een seconde of 4 muziek, dan een halve seconde niets en dan gaat hij weer verder etc. Op een gegeven moment loopt het toestel vast en kan alleen soft resetten door batterij eruit/erin te doen. Herkent iemand dit probleem?
Er bestaat altijd een kans om je device te verkloten.Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:40:
Hallo,
Maar persoonlijk denk ik dat die heel erg laag is.
Als je bijv. HSPL gaat uitvoeren is het belangrijkste dat de kabel er altijd goed in blijft zitten.
Zorg gewoon dat je deze niet perongelijk los maakt of dat hij slap in je toestel hangt.
Dan kan er eigenlijk zo goed als niks gebeuren.
Bij mij was een keer een rom blijven hangen bij 95 procent (tijdens het installeren) en kon windows niet meer opstarten. Maar door gewoon in de bootloader te gaan zitten kon ik hem opnieuws installeren er was er geen vuiltje aan de lucht.
succes met je eerste flash
Lock-screen vraagje:
Ik heb een HD2 met een Exchange email account dat het gebruik van een lockscreen (met pincode) verplicht.
Maar ik wil graag een lockstreen met meer informatie en een duidelijkere klok, maar wat ik ook probeer, het originele lock-screen blijft ook actief, of komt na verloop van tijd er toch weer terug bij....
Ik heb S2U2, CHT, BTB en Artemis geprobeerd, en meestal lijken ze in eerste instantie goed te werken.
Maar na een tijdje blijkt het originele lockscreen er toch weer bij te komen, en heb ik dus 2 lockscreens!
Ik heb allerlei settings uitgeprobeerd, maar kom er niet uit.
Kan iemand mij vertellen of het eigenlijk wel mogelijk is, en zo ja, liefst ook met welke software en welke settings precies?
Ik heb een HD2 met een Exchange email account dat het gebruik van een lockscreen (met pincode) verplicht.
Maar ik wil graag een lockstreen met meer informatie en een duidelijkere klok, maar wat ik ook probeer, het originele lock-screen blijft ook actief, of komt na verloop van tijd er toch weer terug bij....
Ik heb S2U2, CHT, BTB en Artemis geprobeerd, en meestal lijken ze in eerste instantie goed te werken.
Maar na een tijdje blijkt het originele lockscreen er toch weer bij te komen, en heb ik dus 2 lockscreens!
Ik heb allerlei settings uitgeprobeerd, maar kom er niet uit.
Kan iemand mij vertellen of het eigenlijk wel mogelijk is, en zo ja, liefst ook met welke software en welke settings precies?
De exchange policy werkt alleen met de ingebouwde code, deze system lock zorgt namelijk ook voor encryptie van het interne geheugen. Zo'n policy gaan natuurlijk geen third party locks ondersteunen.
Ofwel, als deze policy gepushed wordt gaat de system lock elke x aantal minuten erop (ingesteld dmv policy).
Wat je daarnaast er nog bij zet is per definitie extra.
Wat ik zelf wel heb aangepast (omdat specifiek de HD2 anders met de standy knop omgaat) is dat ie niet locked als ik op standby druk. (bij mijn experia bv ging de lock er pas na 10 minuten op, niet bij elke standby)
Hiermee stel ik dus de lock uit tot de ingestelde 10 minuten, of als ik em in mijn broekzak stop lock ik handmatig met een onscreen shortcut. Ik vind dit prima werken.
Als je de de policies van je bedrijf wilt omzeilen zijn daar wel manieren voor, maar ondanks dat het misschien vergelijkbaar lijkt is een third party (mbt encryptie) niet gelijk aan het ingebouwde lock.
Mocht je toch verder willen moet je kijken naar de combinatie van tip #27 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 en zenyee stay unlock
Ofwel, als deze policy gepushed wordt gaat de system lock elke x aantal minuten erop (ingesteld dmv policy).
Wat je daarnaast er nog bij zet is per definitie extra.
Wat ik zelf wel heb aangepast (omdat specifiek de HD2 anders met de standy knop omgaat) is dat ie niet locked als ik op standby druk. (bij mijn experia bv ging de lock er pas na 10 minuten op, niet bij elke standby)
Hiermee stel ik dus de lock uit tot de ingestelde 10 minuten, of als ik em in mijn broekzak stop lock ik handmatig met een onscreen shortcut. Ik vind dit prima werken.
Als je de de policies van je bedrijf wilt omzeilen zijn daar wel manieren voor, maar ondanks dat het misschien vergelijkbaar lijkt is een third party (mbt encryptie) niet gelijk aan het ingebouwde lock.
Mocht je toch verder willen moet je kijken naar de combinatie van tip #27 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638 en zenyee stay unlock
Thnx!
Ik wil de policies van mijn werkgever niet omzeilen, ik wil alleen een beter / mooier / informatiever lock-screen.
Heb je (of iemand anders) daar misschien een tip voor?
Ik wil de policies van mijn werkgever niet omzeilen, ik wil alleen een beter / mooier / informatiever lock-screen.
Heb je (of iemand anders) daar misschien een tip voor?
Als dit mogelijk is zou je het moeten zoeken in aanpassingen/tweaks van je windows lockscreen. Een compleet nieuw lockscreen is komt namelijk altijd naast je windows lockscreen, wat qua dubbel unlocken en/of policies omzeilen niet wenselijk is.
Er zijn wel manieren om de slider op het lockscreen te verplaatsen (onderin of in het midden), dus er zijn wel tweaks mogelijk, of je er ook extra dingen aan kan toevoegen...
Je zegt bv dat je meer informatie wilt zien. Ik kan me voorstellen dat het om security redenen niet wenselijk is dat er data uitgelezen kan worden om op het lockscreen te tonen. Als ik er nu over nadenk kan een afspraak al op het randje zijn.
Clock zou volgens mij ook wel moeten kunnen, maar ik denk dat jij net zo goed als ik op xda developers kan zoeken
waar je op moet letten is dat je naar aanpassingen op je bestaande lockscreen moet zoeken
Er zijn wel manieren om de slider op het lockscreen te verplaatsen (onderin of in het midden), dus er zijn wel tweaks mogelijk, of je er ook extra dingen aan kan toevoegen...
Je zegt bv dat je meer informatie wilt zien. Ik kan me voorstellen dat het om security redenen niet wenselijk is dat er data uitgelezen kan worden om op het lockscreen te tonen. Als ik er nu over nadenk kan een afspraak al op het randje zijn.
Clock zou volgens mij ook wel moeten kunnen, maar ik denk dat jij net zo goed als ik op xda developers kan zoeken
XDA is een goede bron, maar helaas heb ik daar (nog) niet gevonden wat ik zoek. Dingen die graag zou willen in mijn aangepaste windows lockscreen, zijn bijvoorbeeld: Message preview, weather info, meerdere afspraken, Grote digitale klok, Grote batterijstatus (dan zie ik het 's nachts in bed zonder bril ook nog 
Een leuke feature van (bv) S2U2 is dat de foon unlocked meteen nadat je de code ingeeft (en je dus niet nog eens op "unlock" moet klikken). Dat zou ook wel leuk zijn
.
Artemis heeft een eigen Windows Lockscreen, dus het moet inderdaad mogelijk zijn om er meer mee te doen..
Dat het met S2U2 en CHT niet lukt, lag helaas dus toch niet aan mij....
Een leuke feature van (bv) S2U2 is dat de foon unlocked meteen nadat je de code ingeeft (en je dus niet nog eens op "unlock" moet klikken). Dat zou ook wel leuk zijn
Artemis heeft een eigen Windows Lockscreen, dus het moet inderdaad mogelijk zijn om er meer mee te doen..
Yep,HollovVpo1nt schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:42:
Ik heb een probleempje sinds in Cookies Home Tab erop heb gezet. Als ik muziek luister via de Home Tab (Dus niet de Muziek Tab), en ik wil even bellen, dat pauzeer ik de muziek, ga bellen en na afloop hervat ik het. Maar als ik muziek na een gesprek hervat, dan gaat het stotteren. Hoor je een seconde of 4 muziek, dan een halve seconde niets en dan gaat hij weer verder etc. Op een gegeven moment loopt het toestel vast en kan alleen soft resetten door batterij eruit/erin te doen. Herkent iemand dit probleem?
heb ik ook.... Als ik tijdens het luisteren van muziek gebeld wordt, gaat de muziek haperen en stopt de muziek na elk nummer. Oplossing, andere player gebruiken, of soft reset....
(ik heb ook CHT, oude versie)
Als iemand een oplossing heeft hoor ik het ook graag..
Ik gebruik zelf PocketShield, maar niet icm met exchange oid...EgMaf schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:20:
XDA is een goede bron, maar helaas heb ik daar (nog) niet gevonden wat ik zoek. Dingen die graag zou willen in mijn aangepaste windows lockscreen, zijn bijvoorbeeld: Message preview, weather info, meerdere afspraken, Grote digitale klok, Grote batterijstatus (dan zie ik het 's nachts in bed zonder bril ook nog
Een leuke feature van (bv) S2U2 is dat de foon unlocked meteen nadat je de code ingeeft (en je dus niet nog eens op "unlock" moet klikken). Dat zou ook wel leuk zijn.
Je kan het lockscreen van PocketShield in ieder geval heel erg customizen.
Op de website van PS, staat er over Exchange het volgende:
Misschien heb je er wat aan...No luck? If device is connected to an Exchange Server...
If that's the case then you can disable it with the following tweak. Important: By doing this you are attempting against your company's security policies. Do it at your own risk using this tutorial.
Verwijderd
Mensen ik had even een vraag over dat android op onze HD2, Als ik het goed begrijp moet je je SD kaartje formatteren en dan die hele zooi van HARet.exe erop zetten toch? Maar kan dat iets doen met je telefoon bricken ofzo of heeft dit niks te maken met Rom's e.d ?
Kan iemand mij helpen of iemand die het al heeft geprobeerd?
Kan iemand mij helpen of iemand die het al heeft geprobeerd?
Haret reboot gewoon je phone naar android, gaat het fout reboot je handmatig (batterij eruit/erin) en je WM start weer gewoon op. Ik heb 1 van de eerdere versies draaien en dat was verre van goedwerkend
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
HellStorm666. Heb nu precies het zelfde als jij had. Artemis v23, hspl 3, radio 2.12(van FTD). Deze bevalt mij prima. Heb de tel nu al 23uur al staan. Continu internet aan staan, plus applicaties installeren, bellen, smsen, spelletjes spelen(solitare) en alarm van afgelopen nacht. staat nu op 45%.HellStorm666 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:09:
Zo, net m'n HD2 weer volledig naar stock geflashed (hspl dus ook weg).
Tot nu toe geen problemen, had hiervoor bij elkaar geraapt. De radio, artemis en hspl.
Totaal ook 4x geinstalleerd omdat de tel bij het opnieuw starten een hard reset deed.
Verwijderd
Ik heb een vraag ik wil ook flashen naar Artemis 23A alleen in zn Rom thread zegt hij ik raad je aan SPL1.66 te gebruiken aangezien jij 2.08 hebt begrijp ik niet welke ik nou moet nemen of maak het niks uit?hugoxboss69 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:55:
Geinstaleerd is
HSPL 2.08 (HSPL3)
Radio 2.12.50.02_2
CoOkiehometab 1.8.5
wat doe ik nou fout. als ik op haret klik krijg ik een optie scherm om 'default.txt' aan te maken. Door op 'RUN' te toetsen start linux oid. maar dat stopt en worden 2 verticale strepen... die langszaam weggaan en dan gebeurd er niks meer.SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:25:
Haret reboot gewoon je phone naar android, gaat het fout reboot je handmatig (batterij eruit/erin) en je WM start weer gewoon op. Ik heb 1 van de eerdere versies draaien en dat was verre van goedwerkend
Heb je het nu over Ubuntu of Android?micheldenhaag schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:54:
wat doe ik nou fout. als ik op haret klik krijg ik een optie scherm om 'default.txt' aan te maken. Door op 'RUN' te toetsen start linux oid. maar dat stopt en worden 2 verticale strepen... die langszaam weggaan en dan gebeurd er niks meer.
Android (haret) hoort gewoon direct door te starten naar het hoofdscherm.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft er iemand ervaring met de Touch X-treme ROM?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=631049 die dus.
En gebruik je die in combinatie met stock radio/custom radio(welke?)
Ik ga hem er denk ik morgen op zetten.
Things are cheaper for a reason
ik ben er al achter, mijn radioversie is niet in orde.SinergyX schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:56:
[...]
Heb je het nu over Ubuntu of Android?
Android (haret) hoort gewoon direct door te starten naar het hoofdscherm.
Your radio must be 2.XX.50.XX
2.XX.51.XX (e.g.2.07.51.22_2) won't work
[ Voor 32% gewijzigd door micheldenhaag op 05-07-2010 20:39 ]
FXEDani86 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 02:16:
Ik heb het probleem met het automatisch terugdraaien van het scherm ook. Ik heb dan de CHT niet geinstalleerd. Als je de HD2 reset werkt het wel weer normaal. Tot het op den duur niet meer werkt en dan reset ik weer met de tool die er ook opstaat. Het is een work-arround dus zoek ook een oplossing om eerlijk te zijn.hugoxboss69 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:55:
Geinstaleerd is
HSPL 2.08 (HSPL3)
Radio 2.12.50.02_2
CoOkiehometab 1.8.5
Ik ben nu 2 dagen verder na installatie van Artemis 23A. Het draait heerlijk stabiel maar toch heb ik wel m'n twijfels of dit een blijvertje wordt. M'n batterijverbruik lijkt behoorlijk meer te zijn geworden.
Vanmorgen heb ik hem van de lading gehaald. Nu zit hij op 33%. Met mijn gebruik kan dat ook ruim boven de 50% zijn (bijvoorbeeld met Artemis 17)
Vanmorgen heb ik hem van de lading gehaald. Nu zit hij op 33%. Met mijn gebruik kan dat ook ruim boven de 50% zijn (bijvoorbeeld met Artemis 17)
Hmm. dit is wel apart, jij heb ook een SD kaart er in?Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:35:
[...]
HellStorm666. Heb nu precies het zelfde als jij had. Artemis v23, hspl 3, radio 2.12(van FTD). Deze bevalt mij prima. Heb de tel nu al 23uur al staan. Continu internet aan staan, plus applicaties installeren, bellen, smsen, spelletjes spelen(solitare) en alarm van afgelopen nacht. staat nu op 45%.
Tot nu toe geen problemen, had hiervoor bij elkaar geraapt. De radio, artemis en hspl.
Totaal ook 4x geinstalleerd omdat de tel bij het opnieuw starten een hard reset deed.
Bij mij blijft de onderkant van de tel. ook heel warm.
Heb daarna alles weer naar stock geflashed (htc stock dus) en toen bleef ie niet zo warm en ging ie ook na 1 hele nacht maar zakken met 8% (over 9 uur).
Dus telefoon is goed.
Toen weer naar Artemis V23A NLD maar nu met stock radio en HSPL 1.66
Zelfde probleem.
Heb zojuist CleanEX DsE MM V15 er op gezet (met Swype, wat echt geweldig werkt) HSPL weer op 2.08 en radio weer op 2.12.50.02.
Zal vanavond de tel weer aan laten zonder lader en eens zien hoe dat gaat.
Will report soon
Scientia Potentia Est
Niemand die ervaring heeft met bellen via Skype over 3G en dat dit vreselijk schokt? Over wifi werkt het echter probleemloos..
Better, Best, Bendtner
zo weet en update van mij.
binnen 7 uur is de accu weer leeg. laatste oplossing is het er uit houden van de sd kaart.
als dat ook nog niet werkt dan ga ik htc maar weer eens bellen.
binnen 7 uur is de accu weer leeg. laatste oplossing is het er uit houden van de sd kaart.
Scientia Potentia Est
Volgens sternas ( de cooker van deze rom ) is het verstandigst om HSPL 1.66 te gebruiken. Ik heb gewoon HSPL 2.08 gebruikt omdat deze toevallig in de post van Hellstorm zat ;-) en tot nu toe volgens mij geen probleem mee gehad, afgezien van het terug draaien van de websites (van landscape terug naar portrait).Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:37:
[...]
Ik heb een vraag ik wil ook flashen naar Artemis 23A alleen in zn Rom thread zegt hij ik raad je aan SPL1.66 te gebruiken aangezien jij 2.08 hebt begrijp ik niet welke ik nou moet nemen of maak het niks uit?
Dus als jij het even probeert met HSPL 1.66, en even verteld of jij ook niet naar landscapende websites hebt
In een nutshell, eigenlijk is HSPL 1.66 beter/aanbevolen
Niet echt een oplossing iddHurricane schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:03:
[...]
Ik heb het probleem met het automatisch terugdraaien van het scherm ook. Ik heb dan de CHT niet geinstalleerd. Als je de HD2 reset werkt het wel weer normaal. Tot het op den duur niet meer werkt en dan reset ik weer met de tool die er ook opstaat. Het is een work-arround dus zoek ook een oplossing om eerlijk te zijn.
Hoe zit dat nou met HSPL en al die verschillende versies. Duidelijk is me dat de originele versie alleen bepaalde stock ROMs wil flashen en andere versies ook minder legale ROMs. Maar heeft die software ook nog invloed op de werking van een ROM als die eenmaal geinstalleerd is?
Dit os normaal bij clean ex de eerste ongeveer 2 keer draint de battery als een gek. Na een tijdje zul je zien dat je batterij veel beter word zelf haal ik met clean ex ultra (gisteren) 6 % in 12 uur . Dat is dan ook wel met om de 3 uur weather sync en 2 smsjes verder niks. Terwijl met stock was mijn batterij dan ongeveer leeg.Jantje88 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:59:
Niemand die ervaring heeft met bellen via Skype over 3G en dat dit vreselijk schokt? Over wifi werkt het echter probleemloos..
Verwijderd
Mijn excuus dat ik door al het technische gebrabbel kom maar ik heb een vraag over mijn HTC HD2.
Ik ben namelijk van plan om een WIFI iPad te gaan kopen deze maand (als het ding hier eindelijk uitkomt). Nu wil ik mijn HTC HD2 gaan gebruiken als modem voor dit ding. Is dat mogelijk met de HD2?
Ik ben namelijk van plan om een WIFI iPad te gaan kopen deze maand (als het ding hier eindelijk uitkomt). Nu wil ik mijn HTC HD2 gaan gebruiken als modem voor dit ding. Is dat mogelijk met de HD2?
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de provider..... Ze willen liever niet dat jij op die manier belt. Ze knijpen de verbinding waardoor Skype onbruikbaar wordt. (maar als het goed is staat er ook iets over in de algemene voorwaarden)Jantje88 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:59:
Je hebt standaard bij de HD2 de optie deze te gebruiken als "WiFi Router" (bij settings, draadloze bediening)Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:24:
Mijn excuus dat ik door al het technische gebrabbel kom maar ik heb een vraag over mijn HTC HD2.
Dan zou je in theorie met de ipad de HD2 moeten vinden als WiFi access point.
Bij mij werkt radio 2.10 het beste, deze komt volgens mij uit een Koreaanse rom. Heb de 2.11 en 2.12 ook geprobeerd en hiermee ging mijn batterij een stuk sneller leeg.HellStorm666 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:33:
Heb deze in het verleden ook geprobeerd, maar vond de snelheid en stabiliteit tegenvallen. Deze was toen nog zonder de "Koenisegg Speed". Roms gebaseerd op 23xxx vind ik persoonlijk de Energy Roms het fijnst werken. Zelf gebruik ik op dit moment de CleanEx Ultra, deze is erg stabiel en snel.Reiniertjuhhh schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:58:
Heeft er iemand ervaring met de Touch X-treme ROM?
Weet iemand misschien waar ik een mooie body protector kan halen die de achterkant en zijkanten beschermd ? Het liefst zo dun mogelijk
Vandaag gaat het gebeuren mijn eerste cistom rom flash (Artemis 23A)Dani86 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 02:16:
bvd
Gevonden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611787[/url
Zijn deze allemaal het zelfde?
[ Voor 9% gewijzigd door Livia op 06-07-2010 12:13 ]
Ik heb zelf 2 protectors gekocht vanuit Ebay, metal case en een soort-van rubberachtige. Metal case kan tegen een behoorlijk stootje, maar touchscreen is minder bruikbaar (door de rand).clonedonkey schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:52:
Weet iemand misschien waar ik een mooie body protector kan halen die de achterkant en zijkanten beschermd ? Het liefst zo dun mogelijk
deze, maar dan in het zwart.
Die heb ik ook in t zwart. Ding bevalt heel erg goed. Zeker een aanrader.SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:29:
[...]
Ik heb zelf 2 protectors gekocht vanuit Ebay, metal case en een soort-van rubberachtige. Metal case kan tegen een behoorlijk stootje, maar touchscreen is minder bruikbaar (door de rand).
Scientia Potentia Est
Die heb ik nog nooit werkend gekregen.. snap nog steeds niet wat ik fout doe!Prulleman schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:24:
[...]
Je hebt standaard bij de HD2 de optie deze te gebruiken als "WiFi Router" (bij settings, draadloze bediening)
Dan zou je in theorie met de ipad de HD2 moeten vinden als WiFi access point.
Ik loop tegen een probleem met mijn carkit aan mischien dat een van de gevorderde gebruikers
een oplossing weet.
Ik heb een Renault clio met de handsfree bleutooth ingebouwde/geïntegreerd in de stuurbediening en het lcd
scherm van de radio. De HD2 (orginele NL rom) maakt probleemloos verbinding via bleutooth,
als ik dan een nummer kies gaat deze 2 keer over en verbreekt de verbinding dan weer.
Nu ben ik erachter gekomen dat als ik gegevens verbinding in de comm manager uitzet dit probleem
verholpen is en ik dan kan bellen of gebeld worden.
Nu is het behoorlijk storend dat ik elke keer als ik in de auto stap eerst de bleutooth moet aan zetten
dan de gegevens verbinding uit moet zetten.
Is hier een oplossing voor???
een oplossing weet.
Ik heb een Renault clio met de handsfree bleutooth ingebouwde/geïntegreerd in de stuurbediening en het lcd
scherm van de radio. De HD2 (orginele NL rom) maakt probleemloos verbinding via bleutooth,
als ik dan een nummer kies gaat deze 2 keer over en verbreekt de verbinding dan weer.
Nu ben ik erachter gekomen dat als ik gegevens verbinding in de comm manager uitzet dit probleem
Nu is het behoorlijk storend dat ik elke keer als ik in de auto stap eerst de bleutooth moet aan zetten
Thanks heb de zwarte op e-bay gevonden en gekocht ben benieuwd !SinergyX schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:29:
[...]
Ik heb zelf 2 protectors gekocht vanuit Ebay, metal case en een soort-van rubberachtige. Metal case kan tegen een behoorlijk stootje, maar touchscreen is minder bruikbaar (door de rand).
Ik heb net de rom geupdate en TomTom e.d. werken nog steeds maar ik kan geen snelkoppeling meer toevoegen in het htc sense gebeuren, iemand een idee hoe ik dat kan fixen?
Verwijderd
als ik een 3G/H logo in mn scherm heb gaat skype 100% perfect. Heb wel de snellere versie van internet bij kpn ipv standaardJantje88 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:59:
wel vreselijk irritant dat ie op speaker gaat of dat je audioforcer moet gebruiken
Als ik thuis ben internet ik liever via wifi. Helaas als ik mijn telefoon uit zet (standby) en daarna weer wil gaan gebruiken springt de dataverbindingen automatisch aan. Ik moet het iedere keer weer uitzetten.
Kan dit makkelijker?
Kan dit makkelijker?
Die heb ik uit HongKong en die zijn super!clonedonkey schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:02:
[...]
Thanks heb de zwarte op e-bay gevonden en gekocht ben benieuwd !
doordat iets om de rand loopt is je glas beschermt tegen hoekschade bij vallen.
Staat volgens mij in de openingspost: Nodata gebruikenRuffzz schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:20:
Als ik thuis ben internet ik liever via wifi. Helaas als ik mijn telefoon uit zet (standby) en daarna weer wil gaan gebruiken springt de dataverbindingen automatisch aan. Ik moet het iedere keer weer uitzetten.
Kan dit makkelijker?
Je zegt zelf dat het met de stock ROM goed is, dus ik begrijp werkelijk niet waarom je al 4 x je telefoon hebt op laten sturen en HTC hiermee lastig valt....HellStorm666 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:33:
ik heb de parrot ck3100 en dat is ook huilen. na verschillende rom's en update's vd parrot bijft deze een eigen leven leiden. soms wel, maar meestal niet. connectenbandietjeoo7 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:15:
Ik loop tegen een probleem met mijn carkit aan mischien dat een van de gevorderde gebruikers
een oplossing weet.
Ik ben sinds een maand overgestapt naar Vodafone. Sinds dien kan ik geen mail meer binnen halen via "outlook''. Ik denk dat dit een kwestie van instellingen net als met de MMS die het met standaard instellingen niet doet. Iemand hier ervaring mee?
Mijn HTC HD2 door onze systeembeheerder laten instellen voor outlook op het werk. Nu heeft hij (ter beveiliging) mijn bluetooth beperkt tot gebruik carkit en de mogelijkheid voor het gebruik van wlan geblokkeerd. heeft iemand een trucje om dit weer terug te zetten?
Verwijderd
Hoe heb je de netwerkverbinding ingesteld? dit zou het moeten zijn:Livia schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:54:
Ik ben sinds een maand overgestapt naar Vodafone. Sinds dien kan ik geen mail meer binnen halen via "outlook''. Ik denk dat dit een kwestie van instellingen net als met de MMS die het met standaard instellingen niet doet. Iemand hier ervaring mee?
opties - accountinstellingen bewerken - vijfde tab - uitgaande (smtp) mailserver- geavanceerde serverinstellingen - netwerkverbinding: internet
http://nos.nl/wk2010/live/sk0o schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:12:
Is er misschien een stream van de wedstijd van vanavond??
FINALE!!!!!
en dat zonder hspl, spl, jailbreaks.... geniet!
who cares about zn accu. Laadt je eigen accu op met deze bijzondere finale!
Verwijderd
Ja heb een sd kaart van 16gb inzitten. Heb de tel nu 20uur aanstaan en staat op 63%. Maar ik merk wel als ik een tijdje bezig bent met de tel wordt hij idd warm aan de onderkant..HellStorm666 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:51:
[...]
Hmm. dit is wel apart, jij heb ook een SD kaart er in?
Bij mij blijft de onderkant van de tel. ook heel warm.
Heb daarna alles weer naar stock geflashed (htc stock dus) en toen bleef ie niet zo warm en ging ie ook na 1 hele nacht maar zakken met 8% (over 9 uur).
Dus telefoon is goed.
Toen weer naar Artemis V23A NLD maar nu met stock radio en HSPL 1.66
Zelfde probleem.
Heb zojuist CleanEX DsE MM V15 er op gezet (met Swype, wat echt geweldig werkt) HSPL weer op 2.08 en radio weer op 2.12.50.02.
Zal vanavond de tel weer aan laten zonder lader en eens zien hoe dat gaat.
Will report soon
Btw swype met nederlandse woordenboek?
Hmm kan absoluut niet vinden wat je bedoeld?Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:10:
[...]
Hoe heb je de netwerkverbinding ingesteld? dit zou het moeten zijn:
opties - accountinstellingen bewerken - vijfde tab - uitgaande (smtp) mailserver- geavanceerde serverinstellingen - netwerkverbinding: internet
[ Voor 42% gewijzigd door Livia op 07-07-2010 00:01 ]
Iemand kompas icm TT werkend gekregen, bv. door gebruik te maken van een gemodde GPS driver van XDA? Zo ja, heb je er echt wat aan? Bij mij wilt in stilstand (bv. voor een stoplicht) de kaart rond gaan draaien (of links en dan weer rechts de hele tijd), of nadat ik TT heb opgestart hij denkt dat ik op dat moment de andere rijrichting sta opgesteld. Dit soort zaken lijken mij met een kompas te kunnen worden opgelost.
Als je een beetje ok verbinding hebt werkt dat prima. Heb het zelf al diverse malen gebruikt en getestJantje88 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 00:59:
Linkje naar die driver?sl1200 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:06:
Iemand kompas icm TT werkend gekregen, bv. door gebruik te maken van een gemodde GPS driver van XDA? Zo ja, heb je er echt wat aan? Bij mij wilt in stilstand (bv. voor een stoplicht) de kaart rond gaan draaien (of links en dan weer rechts de hele tijd), of nadat ik TT heb opgestart hij denkt dat ik op dat moment de andere rijrichting sta opgesteld. Dit soort zaken lijken mij met een kompas te kunnen worden opgelost.
Het kompas is erg gevoelig voor metalen voorwerpen die zich in de buurt van je HD2 bevinden, dus of je er in de auto veel aan hebt?
Er is zelfs een metaaldetector programma'tje dat gebruik maakt van het kompas. (klik)
Dat ronddraaien heb ik ook gehad toen ik de stock ROM (1.66) draaide icm met de stock radio (2.07?).
Ik draai nu al weer een maand of 2 een Laurentius ROM met Radio 2.10.50.26, en daar heb ik het probleem nog niet gezien eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Paling1 op 07-07-2010 11:23 ]
Verwijderd
Ik heb al wat gezocht maar vooralsnog geen doeltreffende oplossing gevonden.
M'n Gmail werkt telkens voor een paar dagen en vervolgens moet ik elke keer weer mijn wachtwoord invoeren. Wachtwoord is 100% correct ingevoerd maar blijft geweigerd worden. Gmail verwijderen en na paar uur opnieuw instellen werkt maar binnen 2 dagen is het weer voorbij met de pret.
Op XDA al even gezocht maar geen echt werkende oplossing. Zie ik iets over het hoofd m.b.t. Gmail?
M'n Gmail werkt telkens voor een paar dagen en vervolgens moet ik elke keer weer mijn wachtwoord invoeren. Wachtwoord is 100% correct ingevoerd maar blijft geweigerd worden. Gmail verwijderen en na paar uur opnieuw instellen werkt maar binnen 2 dagen is het weer voorbij met de pret.
Op XDA al even gezocht maar geen echt werkende oplossing. Zie ik iets over het hoofd m.b.t. Gmail?
Ik bedoelde een mobile livestream...
ik krijg hem niet werkend in windows media player
[ Voor 16% gewijzigd door sk0o op 07-07-2010 12:32 ]
Mogelijk, zoals bij Tele2 ook, laat jij periodiek Gmail ophalen op je mobiel? Mogelijk dat dat gelijktijdig gebeurd als jij zelf inlogt via webmail/outlook, dat 1 van de 2 wordt geblokkeerd. Dit is het probleem bij Tele2 in iedergeval, enige optie is dit volledig handmatig te doen (verzenden/ontvangen).Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:56:
Die is geblokkeerd, dus dat kloptsk0o schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:31:
Ik bedoelde een mobile livestream...(of is dat deze)..
ik krijg hem niet werkend in windows media player
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all
er staat een smsupdate op de site van HTC
zou dit weer een verkapte radioupdate zijn?
hmm gek, hij is niet te downloaden en als je hem aanklikt staat er opeens
Releasedatum: 2010-01-24
[ Voor 32% gewijzigd door Dennis-L op 07-07-2010 12:51 ]
Nope wel in SkyfireRuffzz schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:57:
Flash is niet mogelijk in opera of wel?
Hoe haal je op? pop3, imap, exchange?Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:56:
Ik gebruik zelf imap, en volgens mij staat deze regelmatig tegelijk aan met outlook of apple mail, en mijn HD2 is nog nooit mijn password vergeten.
gewoon kiezen voor US server dan komttie gewoon binnen. Alleen wat de SMS update doet staat er niet bij...Dennis-L schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:48:
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all
iemand dit al uitgevoerd?
werking wil ik ook wel graag weten???, omdat ik nu geen problemen heb install ik hem maar niet.micheldenhaag schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:51:
[...]
gewoon kiezen voor US server dan komttie gewoon binnen. Alleen wat de SMS update doet staat er niet bij...
iemand dit al uitgevoerd?
Werkt redelijk... Opera trager... Of te wel, werkt ruk, lekker skyfire use'en als je flash content wil gebruiken @ WMbartju schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:05:
[...]
Zeker wel! FlashliteZoek maar even op XDA. Werkt redelijk, maar opera wordt wel stuk trager.
Skyfire gaat stoppen met zijn diensten buiten VS en Canada... als ik het goed heb begrepen tenminste.freekweb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:10:
[...]
Werkt redelijk... Opera trager... Of te wel, werkt ruk, lekker skyfire use'en als je flash content wil gebruiken @ WM
Ik heb iets wazigs met Artemis23A.
Een paar dagen geleden heb ik 23A geflasht. Ik heb het toen ook genoemd en ook dat het energieverbruik wat hoog lag. Maar zoals wel vaker wordt dat energieverbruik na een paar keer drainen wel goed. Dat is bij mij ook gebeurd. Maar daar niets wazigs aan.
Wel wazig is wat vanavond gebeurd is. Zojuist drukte ik op de toets rechtsonder om even de agenda te checken. S2U2 verscheen in beeld zoals het hoort. Dus ik schuif de knop van S2U2 naar rechts. Vervolgens krijg ik ineens nog een unlockbalk, die brede die onderaan zit die je omlaag moet schuiven. Waarvan die is, weet ik zo niet maar hij zit wel in Artemis23A volgens mij. Goed, kan gebeuren misschien dacht ik en zou hem dan daarna wel uitschakelen.
Maar nadat ik ook daarmee de unlock had uitgevoerd, kreeg ik het scherm waarin ik de tutorial van het toetsenbord krijg, gevolgd door de andere stappen zoals tijd, provider etc. die je ziet als je een hard reset hebt gedaan
Het leek dus even een hard reset te zijn maar dat is het dus niet want S2U2 zit nog gewoon geinstalleerd. De agenda was ook niet leeg want ik kon die nog lezen in het lockscreen van S2U2
Vervolgens heb ik het toestel gewoon opnieuw opgestart (soft reset) door hem eerst echt uit te zetten door de knop rechtsonder ingedrukt te houden en dan uit te schakelen.
Na opnieuw opstarten kreeg ik weer al die providermeuk, toetsenbordtutorial etc. en is wel m'n complete installatie pleite en zit ik dus met een schone Artemis23A
Niet grappig
[edit]
Alle bestandsnamen op het geheugen van het toestel zelf (niet de SD-kaart gelukkig) waren hernoemd naar allerhande vreemde meuk met tekens etc.
Dus getracht een harde reset te doen: toestel uit, volume up/down ingedrukt houden, toestel aan met de knop rechtsonder en dan maar wachten tot het gewenste scherm verscheen. Maar helaas, het enige wat ik kreeg was het witte scherm met de groene HTC en onderin de rode ROM-gegevens.
Daarna een soft reset geprobeerd maar die deed ook niets meer.
Gelukkig wilde een hard reset met behulp van het rode resetknopje onder het batterijdekseltje wel werken.
Een paar dagen geleden heb ik 23A geflasht. Ik heb het toen ook genoemd en ook dat het energieverbruik wat hoog lag. Maar zoals wel vaker wordt dat energieverbruik na een paar keer drainen wel goed. Dat is bij mij ook gebeurd. Maar daar niets wazigs aan.
Wel wazig is wat vanavond gebeurd is. Zojuist drukte ik op de toets rechtsonder om even de agenda te checken. S2U2 verscheen in beeld zoals het hoort. Dus ik schuif de knop van S2U2 naar rechts. Vervolgens krijg ik ineens nog een unlockbalk, die brede die onderaan zit die je omlaag moet schuiven. Waarvan die is, weet ik zo niet maar hij zit wel in Artemis23A volgens mij. Goed, kan gebeuren misschien dacht ik en zou hem dan daarna wel uitschakelen.
Maar nadat ik ook daarmee de unlock had uitgevoerd, kreeg ik het scherm waarin ik de tutorial van het toetsenbord krijg, gevolgd door de andere stappen zoals tijd, provider etc. die je ziet als je een hard reset hebt gedaan
Het leek dus even een hard reset te zijn maar dat is het dus niet want S2U2 zit nog gewoon geinstalleerd. De agenda was ook niet leeg want ik kon die nog lezen in het lockscreen van S2U2
Vervolgens heb ik het toestel gewoon opnieuw opgestart (soft reset) door hem eerst echt uit te zetten door de knop rechtsonder ingedrukt te houden en dan uit te schakelen.
Na opnieuw opstarten kreeg ik weer al die providermeuk, toetsenbordtutorial etc. en is wel m'n complete installatie pleite en zit ik dus met een schone Artemis23A
Niet grappig

[edit]
Alle bestandsnamen op het geheugen van het toestel zelf (niet de SD-kaart gelukkig) waren hernoemd naar allerhande vreemde meuk met tekens etc.
Dus getracht een harde reset te doen: toestel uit, volume up/down ingedrukt houden, toestel aan met de knop rechtsonder en dan maar wachten tot het gewenste scherm verscheen. Maar helaas, het enige wat ik kreeg was het witte scherm met de groene HTC en onderin de rode ROM-gegevens.
Daarna een soft reset geprobeerd maar die deed ook niets meer.
Gelukkig wilde een hard reset met behulp van het rode resetknopje onder het batterijdekseltje wel werken.
[ Voor 16% gewijzigd door WFvN op 07-07-2010 23:48 ]
Verwijderd
Uzard, heeft ook flashfreekweb schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:10:
[...]
Werkt redelijk... Opera trager... Of te wel, werkt ruk, lekker skyfire use'en als je flash content wil gebruiken @ WM

Welke mail wil je ophalen dan?Livia schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:54:
Ik haal UPC mail binnen zonder problemen.
Je moet de instellingen maken in de Windows mail, niet in Sense. Dus via Start - E-mail - E-mail instellen.
Bij de Gebruikersnaam moet je je volledige emailadres invullen!
Dit topic is gesloten.