op youtube staan wel filmpjes van oudere versies, misschien heb je daar wat aan...HellStorm666 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:13:
[...]
zijn zover ik weet geen filmpjes van.
maar hij is eigenlijk het zelfde als de stock ROM. alleen dan sneller en stabieler.
met een documents tab.
al een softreset gedaan? (reboot)Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:50:
Ik krijg bij het afspelen van de mp3 geen albumhoes in beeld, in media player wel. Ik heb al een afbeelding in de muziek geplaatst en het folder genoemd, bij mediaplayer werkt dit.Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
Thx.
Moet je dit niet gewoon middels een progje als MP3TAG toevoegen? Zo doe ik het tenminste steeds en werkt vooralsnog prima.
Vraag me nu eigenlijk af of het wellicht ook iets te maken kan hebben met resolutie van afbeelding? Weet namelijk dat mijn Creative X-Fi mp4 speler hier wel eens moeilijk over kan doen, maar ligt wellicht meer aan Creative...
Zoals vele van jullie in het nieuws hebben gezien, Android boot op de HD2
Ze zijn nu al zover dat ze een werkende TouchScreen driver hebben. Deze moet nog wel gede-bugged worden maar hij werkt iig. Hij is namelijk ook een beetje inaccuraat ^^
Ze hebben zelfs al apps kunnen openen in Android
Vooralsnog hebben we er nog niks aan omdat hij bij veel handelingen (ookal typ je een bericht in in android) vastloopt of een blauwscherm krijgt
Maar dit beloofd veel goeds, veel debuggen en drivers toevoegen en verbeteren.
Ik kan niet wachten
Leuk als je keuze hebt.
Deze info heb ik van IRC waar ze bezig zijn alles te maken/testen/debuggen
Ze zijn nu al zover dat ze een werkende TouchScreen driver hebben. Deze moet nog wel gede-bugged worden maar hij werkt iig. Hij is namelijk ook een beetje inaccuraat ^^
Ze hebben zelfs al apps kunnen openen in Android
Vooralsnog hebben we er nog niks aan omdat hij bij veel handelingen (ookal typ je een bericht in in android) vastloopt of een blauwscherm krijgt
Maar dit beloofd veel goeds, veel debuggen en drivers toevoegen en verbeteren.
Ik kan niet wachten
Deze info heb ik van IRC waar ze bezig zijn alles te maken/testen/debuggen
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd een probleem met Google Maps op m'n HD2.
Het werkt gewoon niet meer. Eerst wilde google geen kaarten meer downloaden, dus ik dacht ff een harde reset en alles moet weer werken, maar helaas, Maps blijft nu zelfs al hangen in het opstart scherm.
Weet iemand een oplossing?
Ik gebruik gewoon de laatste originele Rom, en heb T-Mobile als provider.
Het werkt gewoon niet meer. Eerst wilde google geen kaarten meer downloaden, dus ik dacht ff een harde reset en alles moet weer werken, maar helaas, Maps blijft nu zelfs al hangen in het opstart scherm.
welcome bij t-mobile, we hebben even geen bandbreedte voor u vrij want er lopen 100 i-phones om u heen voor wie wij aan Apple contractueel bandbreedte hebben beloofd. Het klinkt wat vreemd, maar wij moeten apple zelfs betalen voor de datastroom die de iPhones opleveren.Je kan het een kutcontract noemen, maar goed, daar zitten we nu aan vast.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:36:
Maar meneer G-Maps, als u uw HD2 toestel op 2G zet dan mag u heerlijk downloaden zonder beperkingen.
Verwijderd
Da's vreemd dan, want ik kan wel gewoon surfen op het 3G netwerk.
Ik woon in Zeeland en heb hier verder weinig klachten over t-mobile.
Maar heeft iedere t-mobile gebruiker dan ditzelfde probleem met google maps?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 18:00 ]
Ik heb idd hetzelfde met t-mobile.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:59:
Da's vreemd dan, want ik kan wel gewoon surfen op het 3G netwerk.
Aap!
aanvullend onderzoek levert op dat google maps een http error aangeeft. Omdat het op wifi wel werkt zou er toch een vorm van T-mobile verwijt sprake kunnen zijn. 1200 dus belllen en hopen dat je geen dom konijn treft die nog nooit van Google maps heeft gehoord.
Geef aan dat het met wifi wel werkt en zorg dat je een ticket aan laat maken! goodluck!
Ik had net exact hetzelfde probleem. Wilde onderweg even wat opzoeken, maar hij bleef gewoon hangen, had wel HSDPA bereik. Thuis op WiFi geen probleem. Lijkt me toch dat het nog steeds problemen met t-mobile zijn (ben er zelf gelukkig over 3 weken vanaf).micheldenhaag schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:18:
[...]
aanvullend onderzoek levert op dat google maps een http error aangeeft. Omdat het op wifi wel werkt zou er toch een vorm van T-mobile verwijt sprake kunnen zijn. 1200 dus belllen en hopen dat je geen dom konijn treft die nog nooit van Google maps heeft gehoord.
Geef aan dat het met wifi wel werkt en zorg dat je een ticket aan laat maken! goodluck!
YouTube: Android and Ubuntu Linux on HD2 with Touchscreen Working
hier een filmpje zodat je kunt zien dat Android en Ubuntu werken met touchscreen.
Heb hem zelf geïnstalleerd, andriod, en het is gaaf als je er een beetje mee aan het spelen bent
Jammer dat hij vaak snel het blauwe beeld aangeeft ^^ Maar het schiet al op.
Nu hou k er ff over op ^^
hier een filmpje zodat je kunt zien dat Android en Ubuntu werken met touchscreen.
Heb hem zelf geïnstalleerd, andriod, en het is gaaf als je er een beetje mee aan het spelen bent
Jammer dat hij vaak snel het blauwe beeld aangeeft ^^ Maar het schiet al op.
Nu hou k er ff over op ^^
Verwijderd
Hm, ben even aan het terugzoeken geweest(paar delen) maar kan het niet vinden...
Was een aanpassing, als je naar start gaat dat je dan 2 tandwieltjes in beeld krijgt bovenin. Zodat je niet naar instellingen; meer.. hoeft te gaan maar ineens daar uit komt...
Iemand idee waar ik het over heb
Was een aanpassing, als je naar start gaat dat je dan 2 tandwieltjes in beeld krijgt bovenin. Zodat je niet naar instellingen; meer.. hoeft te gaan maar ineens daar uit komt...
Verwijderd
Goedenmorgen Medetweakers,
Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een htc hd2. Supertoestel!!!!
Heb er ook al een aantal zeer mooie tweaks en apps voor gevonden, maar na bijna alle delen te hebben doorgespit kon ik het volgende niet vinden.
Het home screen valt niet automatisch in landcape als je de tel. omdraait...??...
Is hier ergens een cab. file voor.
Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een htc hd2. Supertoestel!!!!
Heb er ook al een aantal zeer mooie tweaks en apps voor gevonden, maar na bijna alle delen te hebben doorgespit kon ik het volgende niet vinden.
Het home screen valt niet automatisch in landcape als je de tel. omdraait...??...
101. Enable All Settings Shortcut in Start MenuVerwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:26:
Hm, ben even aan het terugzoeken geweest(paar delen) maar kan het niet vinden...
Most roms have the Settings shortcut in Start Menu link to the Manila Settings tab. To gain access to the Windows Mobile settings you have to go to the Manila Settings tab, hit Menu and then hit All Settings. The following tweak adds a new shortcut to the All Settings page. Soft reset required.
HKLM\Security\Shell\StartInfo\HideSettings and change 1 to 0.
Te vinden op XDA
Aap!
Gebruik je toevallig Google Maps 4.1?Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:36:
Ik had daar ook problemen mee, dus ging kijken op de server va Google voor een nieuwe versie, maar blijkt dat daar weer v 4.0 staat. Die werkt wel zonder problemen (en ook met T-Mobile 3G)
Even een feedback over radio 2.12.50.02_2:
Vanavond helemaal opgeladen, vannacht om 0:30 van de lader gehaald toen hij 100% vol was.
Telefoon op vliegtuigmodus gezet.
vanochtend om 8:30 was hij nog voor 98% vol.
Dus 2% verlies over 8 uur offline standby, dit vind ik behoorlijk netjes.
Ontvangst is ook erg goed, snelheid ook, haal via HSDPA 2,7MB/s via wifi 7,8MB/s
GPS is snel en precies
Bluetooth werkt met m'n pioneer radio met parrot
Vanavond helemaal opgeladen, vannacht om 0:30 van de lader gehaald toen hij 100% vol was.
Ontvangst is ook erg goed, snelheid ook, haal via HSDPA 2,7MB/s via wifi 7,8MB/s
GPS is snel en precies
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ja dat is wel netjes, maar je telefoon moest wel er voor in vliegtuigmodus. Dat is een wanhoopsdaad naar mijn mening. Ik wil altijd en overal bereikbaar zijn (behalve waar ik gewoon geen bereik hebHellStorm666 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:17:
GPS is snel en precies
Trouwens, heeft iemand enig idee hoe ik van de IDS_ tags af kom in c0okies home tab (Heb v1.8.0)? Ik lees op fora dat het te maken kan hebben met andere mods die ik heb geinstalled, maar ik heb CHT er meteen op gegooid na een hard reset...
[ Voor 10% gewijzigd door HollovVpo1nt op 30-06-2010 10:04 ]
Verwijderd
Dit is wel een hele handige inderdaad. Ben nu alleen benieuwd of je bij 1 van die iconen de naam dan kunt wijzigen in All Settings. Dat kon ik zo snel niet vinden in die thread op xda.harmageddon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:30:
[...]
101. Enable All Settings Shortcut in Start Menu
Most roms have the Settings shortcut in Start Menu link to the Manila Settings tab. To gain access to the Windows Mobile settings you have to go to the Manila Settings tab, hit Menu and then hit All Settings. The following tweak adds a new shortcut to the All Settings page. Soft reset required.
Te vinden op XDA
Verwijderd
Had ik het dus toch op XDA gezienharmageddon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:30:
[...]
101. Enable All Settings Shortcut in Start Menu
Te vinden op XDA

Thnx, is inderdaad wat ik bedoel

De Nederlandse ROMS zijn nog niet zo ver om landscape voor het toestel te ondersteunen.. wij zitten nog maar bij 1.66 terwijl andere landen al in de 2.xx zitten die wel landscape hebben. Uiteraard kun je bereiken met custom roms... maar weet niet of je dat wilt.Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:24:
Goedenmorgen Medetweakers,
Ik ben sinds een week de trotse eigenaar van een htc hd2. Supertoestel!!!!![]()
![]()
Wat je wél kunt doen is de naam van het oude icoon (wat naar HTC Manilla interface instellingen verwijst), wijzigen via verkenner>windows>startmenu>programma's. Daar de naam wijzigen van de snelkoppeling naar "settings" in bijvoorbeeld "htc settings".Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:02:
[...]
Dit is wel een hele handige inderdaad. Ben nu alleen benieuwd of je bij 1 van die iconen de naam dan kunt wijzigen in All Settings. Dat kon ik zo snel niet vinden in die thread op xda.
Zo heb je meer verschil in de twee verder gelijke iconen. De plaatjes blijven gelijk, maar de tekst eronder is nu verschillend. Jammer genoeg kun je zo NIET de naam van de nieuwe (all settings) wijzigen. Deze is kennelijk ergens onder water verstopt.
Verder dank voor de register tip: ik heb nu dus ook een koppelingetje extra in het startmenu.
Die IDS tag's kan je op lossen door het taalpakket te installeren van Co0kie DezeHollovVpo1nt schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:02:
[...]
Ja dat is wel netjes, maar je telefoon moest wel er voor in vliegtuigmodus. Dat is een wanhoopsdaad naar mijn mening. Ik wil altijd en overal bereikbaar zijn (behalve waar ik gewoon geen bereik heb), 's nachts dus ook. Stel nou dat er iets is gebeurd met iemand die ik ken en iemand probeert mij midden in de nacht te bellen, wat dus niet gaat omdat mijn telefoon in vliegtuigmodus staat. Ik laat mijn telefoon gewoon heel de nacht aan de lader, altijd. Zo heb ik nooit problemen met batterij.
Trouwens, heeft iemand enig idee hoe ik van de IDS_ tags af kom in c0okies home tab (Heb v1.8.0)? Ik lees op fora dat het te maken kan hebben met andere mods die ik heb geinstalled, maar ik heb CHT er meteen op gegooid na een hard reset...
Scientia Potentia Est
Ik dacht dat die alleen voor 1.8.5 was, het is nu in ieder geval gefixt, bedankt!
Mag ik vragen hoe je die snelheden zichtbaar maakt??HellStorm666 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:17:
GPS is snel en precies
Zijn diverse mobiele download-test sites, niet 100% accuraat maar redelijke indicatieRoelf-99 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:05:
Mag ik vragen hoe je die snelheden zichtbaar maakt??
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ga zelf altijd naar www.speedtest.netSinergyX schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:08:
[...]
Zijn diverse mobiele download-test sites, niet 100% accuraat maar redelijke indicatie

Nu met de HTC (Wifi):
Down: 11,41Mb/s
Up: 2,83Mb/s
Ping: 20ms
Verwijderd
Ik heb al iets gevonden, zelf beetje gespeurd in het register. Voor de mensen die de All Settings erbij willen hebben met een andere naam.teake schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:24:
[...]
Wat je wél kunt doen is de naam van het oude icoon (wat naar HTC Manilla interface instellingen verwijst), wijzigen via verkenner>windows>startmenu>programma's. Daar de naam wijzigen van de snelkoppeling naar "settings" in bijvoorbeeld "htc settings".
Zo heb je meer verschil in de twee verder gelijke iconen. De plaatjes blijven gelijk, maar de tekst eronder is nu verschillend. Jammer genoeg kun je zo NIET de naam van de nieuwe (all settings) wijzigen. Deze is kennelijk ergens onder water verstopt.
Verder dank voor de register tip: ik heb nu dus ook een koppelingetje extra in het startmenu.
HKLM\Security\Shell\Startinfo\HideSettings van 1 naar 0 veranderen (maakt het zichtbaar)
Onder de map Startinfo zie je mapje Start. Daar tref je een mapje Settings aan en een key/directory Settings.Ink.
Ga naar Settings.Ink, hier staat een key Name. Kopieer deze en ga een map omhoog (Mapje Start).
Open nu het mapje Settings. Kies hier voor plakken, de value Name komt erbij. Open deze en veranderen de naam in bijv. Alle Instellingen (All Settings).
Soft-reset (herstart) je phone even en voila. Je hebt de All Settings button met een andere naam.
Succes.
heb je wel flash voor nodigVerwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:25:
[...]
Ga zelf altijd naar www.speedtest.net
Nu met de HTC (Wifi):
Down: 11,41Mb/s
Up: 2,83Mb/s
Ping: 20ms
Verwijderd
Zie 'm er niet bij staanVerwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:26:
[...]
Ik heb al iets gevonden, zelf beetje gespeurd in het register. Voor de mensen die de All Settings erbij willen hebben met een andere naam.
HKLM\Security\Shell\Startinfo\HideSettings van 1 naar 0 veranderen (maakt het zichtbaar)
Onder de map Startinfo zie je mapje Start. Daar tref je een mapje Settings aan en een key/directory Settings.Ink.
Ga naar Settings.Ink, hier staat een key Name. Kopieer deze en ga een map omhoog (Mapje Start).
Open nu het mapje Settings. Kies hier voor plakken, de value Name komt erbij. Open deze en veranderen de naam in bijv. Alle Instellingen (All Settings).
Soft-reset (herstart) je phone even en voila. Je hebt de All Settings button met een andere naam.
Succes.

Dank u! Weer wat geleerd!Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:48:
[...]
Rechtsboven klikken op: Your Results en voilá...
Alleen niet echt representatief aangezien ik eideloos online van Hi heb en volgens de specs 384/128kbps zou moeten hebben

[ Voor 39% gewijzigd door Convoy op 30-06-2010 16:11 ]
Verwijderd
Haal die snelheid bij mij ook alleen maar via Wifi, anders nietfreekweb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:05:
[...]
Dank u! Weer wat geleerd!
Alleen niet echt representatief aangezien ik eideloos online van Hi heb en volgens de specs 384/128kbps zou moeten hebbenTenzij ze bij KPN hebben lopen schroeven
[afbeelding]

Verwijderd
Total CommanderVerwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:12:
[...]
Ik heb je even een PM gestuurt. Welk reg programma gebruik je?

Verwijderd
heb artemis v22b plus radio 2.12 plus cookies hometab 1.8.5.
Wie van jullie heeft ook de volgende probleem:
als je het toestel gewoon uitschakeld(na een dag ong.) daarna weer opstart(dit gebeurt niet tijdens het opnieuw starten na het installeren van een programma) heeft hij een hard reset gedaan? Heb toen alles opnieuw ginstalleerd inclusief rom, maar weer de zelfde probleem wie kan mij helpen?
als je het toestel gewoon uitschakeld(na een dag ong.) daarna weer opstart(dit gebeurt niet tijdens het opnieuw starten na het installeren van een programma) heeft hij een hard reset gedaan? Heb toen alles opnieuw ginstalleerd inclusief rom, maar weer de zelfde probleem wie kan mij helpen?
Ik heb precies de zelfde setup draaien, maar nog nooit last van gehad.Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:17:
heb artemis v22b plus radio 2.12 plus cookies hometab 1.8.5.
Scientia Potentia Est
Gebruikers melden problemen Google-diensten op T-Mobile-netwerkMr_Big schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:13:
[...]
Gebruik je toevallig Google Maps 4.1?
Ik had daar ook problemen mee, dus ging kijken op de server va Google voor een nieuwe versie, maar blijkt dat daar weer v 4.0 staat. Die werkt wel zonder problemen (en ook met T-Mobile 3G)
nieuws: Gebruikers melden problemen Google-diensten op T-Mobile-netwerk
Verwijderd
Dit heb ik ook alleen met Artemis rom er op zonder hometab,HellStorm666 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:32:
[...]
Ik heb precies de zelfde setup draaien, maar nog nooit last van gehad.
HellStorm666, zou je wat voor mij uit willen proberen? Als de telefoon aan staat
de batterij eruit willen halen en dan weer aan zetten?
Alvast vriendelijk bedankt,
Done....Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:17:
[...]
Dit heb ik ook alleen met Artemis rom er op zonder hometab,
HellStorm666, zou je wat voor mij uit willen proberen? Als de telefoon aan staat
de batterij eruit willen halen en dan weer aan zetten?
Alvast vriendelijk bedankt,
Telefoon start daarna gewoon weer op, vraagt weer om pin... en alles is nog zoals het was.
Scientia Potentia Est
Altijd handig als je er een link bij geeftVerwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:46:
Ubuntu for HD2 version 0.1 is net uit.
http://forum.xda-develope...php?p=5969936&postcount=2
Verwijderd
Ik gebruik tomtom op mijn htc hd2, heb er ook een brodit telefoonhouder bij.
Nu heb ik de pinobird rotation wel van tomtom, maar dat is alleen als je de telefoon linksom draait, maar in de houder heb ik alleen plek als ik hem naar rechts draai,
Is daar ook een progje voor? heb wel gezocht maar niets kunnen vinden
Nu heb ik de pinobird rotation wel van tomtom, maar dat is alleen als je de telefoon linksom draait, maar in de houder heb ik alleen plek als ik hem naar rechts draai,
Is daar ook een progje voor? heb wel gezocht maar niets kunnen vinden
Daar krijg ik tests te zien op basis van mijn IP, maar tests die ik nooit heb uitgevoerdVerwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:48:
Rechtsboven klikken op: Your Results en voilá...
staat wel leuke tussen:
2.64Mb/s
0.35Mb/s
Maar ook:
3.34Mb/s
0.36Mb/s
Kijk maar eens naar de datum van die test, rechts bovenin het plaatjefreekweb schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:05:
Dank u! Weer wat geleerd!
Alleen niet echt representatief aangezien ik eideloos online van Hi heb en volgens de specs 384/128kbps zou moeten hebbenTenzij ze bij KPN hebben lopen schroeven
[afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Zijn er meer mensen die last hebben van:
- Een hangende telefoon als je een inkomend gesprek weigert. De ringtone stopt, maar ik hoor hem dan door de speaker overgaan.
- Het scherm blijft donker tijdens een gesprek als ik de telefoon van mijn oor haal.
Wellicht iemand een oplossing of een oorzaak?
Momenteel draai ik:
ROM: Artemis 20.5 NLD
Radio: 2.06.51.07
- Een hangende telefoon als je een inkomend gesprek weigert. De ringtone stopt, maar ik hoor hem dan door de speaker overgaan.
- Het scherm blijft donker tijdens een gesprek als ik de telefoon van mijn oor haal.
Wellicht iemand een oplossing of een oorzaak?
Momenteel draai ik:
ROM: Artemis 20.5 NLD
Radio: 2.06.51.07
Verwijderd
Heb je toevallig al een mail terug gekregen? zoja wat konden ze er aan doen?tomblack schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:21:
[...]
Gelijk maar even een mailtje naar htc gestuurd.
Weet iemand wat die 24 bit kleurdiepte tweak is? Heb al gezocht op het forum maar niet gevonden.
Verwijderd
HKLM/System/GDI/Drivers/Bpp 16 veranderen in 24rijsbol schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:58:
Weet iemand wat die 24 bit kleurdiepte tweak is? Heb al gezocht op het forum maar niet gevonden.
Waarvoor is deze aanpassing zinvol? kan de lcd dit wel weergeven?Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:04:
[...]
HKLM/System/GDI/Drivers/Bpp 16 veranderen in 24
Dit lijkt me een onzinnige tweak, want het scherm van de HD2 kan maar 65000 kleuren weergeven. Het lijkt me eerder dat het een negatief effect heeft op het geheugengebruik. Heeft iemand dit getest?
Niet alleen Ubuntu linux maar sinds vandaag ook Android 2.1 met Sense voor de HD2maximus1 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:52:
[...]
Altijd handig als je er een link bij geeft
http://forum.xda-develope...php?p=5969936&postcount=2
Klik op link en check Builds
Moet nog testen maar wil het jullie niet onthouden.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberdutch op 01-07-2010 18:07 ]
Gelijk downloaden om te kijken hoe het draait! Maar echt snel download die niet....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=714361
leuk spelletje met veel potentie vind ikzelf.
Ik ga het design doen van dit spel, hij zocht nog iemand en dat lijkt me best leuk
Maar ik hoor graag even van jullie wat er bij kan/verbeterd moet worden.
Er zijn heel wat dingen hoor, maar altijd fijn als het bevestigd word ^^
Laten we hopen dat ik een beetje met hem kan communiceren aangezien hij italiaans is en totaal niet goed engels kan ^^
leuk spelletje met veel potentie vind ikzelf.
Ik ga het design doen van dit spel, hij zocht nog iemand en dat lijkt me best leuk
Maar ik hoor graag even van jullie wat er bij kan/verbeterd moet worden.
Er zijn heel wat dingen hoor, maar altijd fijn als het bevestigd word ^^
Laten we hopen dat ik een beetje met hem kan communiceren aangezien hij italiaans is en totaal niet goed engels kan ^^
Ja, er is niet echt een zichtbare verbetering, maar het heeft ook geen negatief effect op je prestaties. Je merkt het alleen wanneer je een screenshot maakt, die heeft dan een kleurdiepte van 24bit...jona schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:38:
Dit lijkt me een onzinnige tweak, want het scherm van de HD2 kan maar 65000 kleuren weergeven. Het lijkt me eerder dat het een negatief effect heeft op het geheugengebruik. Heeft iemand dit getest?
ja best buggy maar wel vet dat er een begin is! werkt bij jou trouwens het bellen?bartju schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:35:
Android 2.1 met Sense draait nog aardig buggy, maar het begin is er!
Nee, ze hebben GSM uitgeschakeld, omdat dat een van de oorzaken was van de instabiliteit. Ze moeten nog werkende drivers voor alle communicatie schrijven. Het eindresultaat laat nog even op zich wachten, maar zal waarschijnlijk gelijk zijn aan de android port voor de Touch Pro 2. Die heeft echt alle drivers, camera, 3G, WiFi, GPS enz.freekweb schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:03:
[...]
ja best buggy maar wel vet dat er een begin is! werkt bij jou trouwens het bellen?
Grmmblll, net weer zo'n typische epic windows mobile fail
:
Komt er een gigantische reiger vlak bij ons balkon zitten, wil ik natuurlijk snel een foto maken, en ik heb alleen m'n HD2 bij de hand...
Krijg ik zo'n melding dat windows niet genoeg vrij geheugen heeft om de camera-applicatie te openen...
Dat soort kleine dingen vergalt echt de hele beleving van zo'n toestel, het is niet de eerste keer dat dat gebeurde trouwens. Ik had alleen twee webpagina's openstaan. Opera sluiten helpt niks, alleen een volledige reboot waarna die pokkereiger allang weer weg is natuurlijk.
Waarom zit er dan überhaupt een camera op als ik 'm op belangrijke momenten niet kan gebruiken?
Hopelijk krijgen ze snel android fatsoenlijk aan de praat op de HD2, maar dan zal de camera waarschijnlijk ook wel weer niet werken....
Komt er een gigantische reiger vlak bij ons balkon zitten, wil ik natuurlijk snel een foto maken, en ik heb alleen m'n HD2 bij de hand...
Krijg ik zo'n melding dat windows niet genoeg vrij geheugen heeft om de camera-applicatie te openen...

Dat soort kleine dingen vergalt echt de hele beleving van zo'n toestel, het is niet de eerste keer dat dat gebeurde trouwens. Ik had alleen twee webpagina's openstaan. Opera sluiten helpt niks, alleen een volledige reboot waarna die pokkereiger allang weer weg is natuurlijk.
Waarom zit er dan überhaupt een camera op als ik 'm op belangrijke momenten niet kan gebruiken?
Hopelijk krijgen ze snel android fatsoenlijk aan de praat op de HD2, maar dan zal de camera waarschijnlijk ook wel weer niet werken....
Nope, ik heb ook al vele roms gehad, en de nieuwere Artemis versies hebben bij mij bijna alle problemen opgelost, maar er blijven af en toe van die onverwachte kl*te bugs verschijnenbartju schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:45:
Gebruik je stock rom? Raad ik je custom rom aanproblemen meteen opgelost, tenminste in mijn geval.
task 29, programma's die incompatible zijn? Heb zelf nog nooit ergens last van gehad (behalve van een trage opera na het activeren van flashliteMikey5times schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:48:
[...]
Nope, ik heb ook al vele roms gehad, en de nieuwere Artemis versies hebben bij mij bijna alle problemen opgelost, maar er blijven af en toe van die onverwachte kl*te bugs verschijnen
nou vandaag me hd2 terug naar de HI gebracht, omdat de mobiel oververhitte en dan uit viel(en na een hard reset nog) word opgestuurd voor reparatie.. kan 4 weken duren
. word weer wennen aan me nokia E65
.
Verwijderd
VreemdSinergyX schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:36:
[...]
Daar krijg ik tests te zien op basis van mijn IP, maar tests die ik nooit heb uitgevoerd
staat wel leuke tussen:
2.64Mb/s
0.35Mb/s
Maar ook:
3.34Mb/s
0.36Mb/s
[...]
Kijk maar eens naar de datum van die test, rechts bovenin het plaatje

Maar nu net met de laptop...5-8-2010

Opera 10 toevallig? Als ik die open heb staan, wil de Camera ook nooit opstartenMikey5times schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:40:
Grmmblll, net weer zo'n typische epic windows mobile fail:
hier geen problemen mee opera 10 icm camera...
[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 02-07-2010 08:13 ]
Nope, opera 9.7CRXed schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 01:51:
[...]
Opera 10 toevallig? Als ik die open heb staan, wil de Camera ook nooit opstarten
Artemis V23 is klaar....
Net geflashed.. zal vanavond misch ff update geven er over.
Scientia Potentia Est
Is er trouwens nog vooruit gang geboekt in een officiële Swype Nederlands voor WM?
Heb net hetzelfde gedaanHellStorm666 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:16:
Artemis V23 is klaar....
Ik ben benieuwd!
Bij mij werkt het helemaal nietbartju schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:06:
[...]
Nee, ze hebben GSM uitgeschakeld, omdat dat een van de oorzaken was van de instabiliteit. Ze moeten nog werkende drivers voor alle communicatie schrijven. Het eindresultaat laat nog even op zich wachten, maar zal waarschijnlijk gelijk zijn aan de android port voor de Touch Pro 2. Die heeft echt alle drivers, camera, 3G, WiFi, GPS enz.
Als ik haret start dan zie ik even linux lopen maar dat stopt en dan wordt het scherm langzaam zwart en gebeurt er niets meer. Dit is mn eerste kennismaking met android op mn HD2. Doe ik iets verkeerd? Ik heb alle bestanden in de root van een leeg SD kaartje staan.
[ Voor 5% gewijzigd door micheldenhaag op 02-07-2010 13:42 ]
Verwijderd
Ik heb daarnet artemis v23 geflashed op me telefoon via sspl
Werkt allemaal prima
Nu wil ik alleen een andere radio toevoegen, maar dan heb ik volgens mij weer hspl nodig.
Klopt dat of is er ook een andere manier waar ik overheen kijk....
Volgens mij werkt deze radio tot nu toe ook goed (stock radio)
Geen idee wat me batterij verder doet, maar alles lijkt te werken
gps camera bluetooth e.d
Bedankt Sylvana
Werkt allemaal prima
Nu wil ik alleen een andere radio toevoegen, maar dan heb ik volgens mij weer hspl nodig.
gps camera bluetooth e.d
Bedankt Sylvana
Is er veel verschil tussen Dutty's en Artemis? zo ja, welke?EbOoZ schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:57:
[...]
Heb net hetzelfde gedaan+ een update naar radio 2.10.50.28_2. En natuurlijk Task29 uitgevoerd.
Ik ben benieuwd!Kom van Dutty's af...
Klopt, om een radio te flashen heb je HSPL nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:27:
Ik heb daarnet artemis v23 geflashed op me telefoon via sspl
Werkt allemaal prima
gps camera bluetooth e.d
Bedankt Sylvana
Scientia Potentia Est
Verwijderd
Inmiddels wakker geworden...
Had snelkoppeling hernoemd naar: HTC instellingen...
Dan kun je zoeken naar Settings.ink tot je een ons weegt natuurlijk

Vakantie ideetje: kan ik mijn laptop via de WIFI verbinding van de telefoon van internet voorzien? Dus niet gedeeld internet zoals normaal (die gaat naar HDSPA/3G etc.)
Waarom? Mijn ouwe laptoppie gaat mee op vakantie, en op de camping is Wifi beschikbaar. MAAR.... de ontvangst van mijn wifi-netwerk kaartje is waardeloos. De wifi-ontvangst van m'n HD2 is daar wel goed. Als ik nou de wifi verbinding van mijn HD2 via USB naar de laptop kan doorzetten, dan heb ik de HD2 dus als het ware als externe wifi-kaart, en zo internet op mijn laptoppie.....
Bestaat daar een progsel voor?
Waarom? Mijn ouwe laptoppie gaat mee op vakantie, en op de camping is Wifi beschikbaar. MAAR.... de ontvangst van mijn wifi-netwerk kaartje is waardeloos. De wifi-ontvangst van m'n HD2 is daar wel goed. Als ik nou de wifi verbinding van mijn HD2 via USB naar de laptop kan doorzetten, dan heb ik de HD2 dus als het ware als externe wifi-kaart, en zo internet op mijn laptoppie.....
Weet niet 100% zeker of dit werkt, maar je zou het kunnen proberen.
Wifi aan op HD2 en verbinden met netwerk.
HD2 via USB op laptop en dan optie internet delen aan zetten.
als het goed is moet het dan werken.
iig wel via 3G
Wifi aan op HD2 en verbinden met netwerk.
HD2 via USB op laptop en dan optie internet delen aan zetten.
als het goed is moet het dan werken.
iig wel via 3G
Scientia Potentia Est
Zojuist Artemis V23 A NLD met alles er op en er aan op FTD aangemeld.
Scientia Potentia Est
Misschien als je de WiFi-router functie van je HD2 aanzet?teake schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:37:
Vakantie ideetje: kan ik mijn laptop via de WIFI verbinding van de telefoon van internet voorzien? Dus niet gedeeld internet zoals normaal (die gaat naar HDSPA/3G etc.)
nee, die verbindt ook met 3G helaas. de Wifi zit dan alleen tussen telefoon en laptop. Vanaf telefoon naar internet is het weer 3G etc.Paling1 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:43:
[...]
Misschien als je de WiFi-router functie van je HD2 aanzet?
Ook als de telefoon met laptop is verbonden via USB, met wifi-router functie aan.
Er is dus een wezenlijk andere functie nodig: laptop>USB>HD2>wifi>internet.
Ah, dat wist ik niet... Ik heb die functie nog nooit gebruikt namelijk...teake schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 16:58:
[...]
nee, die verbindt ook met 3G helaas. de Wifi zit dan alleen tussen telefoon en laptop. Vanaf telefoon naar internet is het weer 3G etc.
Ook als de telefoon met laptop is verbonden via USB, met wifi-router functie aan.
Er is dus een wezenlijk andere functie nodig: laptop>USB>HD2>wifi>internet.
Maar als die WiFi-router alleen een 3G verbinding doorzet, dan ben je toch aan het tetheren? Dat was toch bij een aantal providers niet mogelijk ofzoiets?
Verwijderd
Stel dat het echt niet lukt: http://www.computerland.n...x?en=10023163&cn=10023163. Bespaart je een hoop gedoe.teake schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:37:
Met deze hitte heb ik echt geen geduld om dat soort dingen uit te proberen, maar jij zal vast wel een echte tweaker zijn
Dat kan natuurlijk ook nog (losse USB wifi adapter van een tientje). Maar da's minder tweakert-leuk :-)
EDIT: GEVONDEN!! WMwifirouter kan het in de stand wifi>USB.
Het ouwe laptoppie hier had er even moeite mee om alles te herkennen (Wat overkomt me nou dan toch weer voor moderns?) Maar inderdaad een 10Mpbs verbinding via wifi naar USB! (USB 1 is hier waarschijnlijk de snelheidsbeperkende factor).
Het ouwe laptoppie hier had er even moeite mee om alles te herkennen (Wat overkomt me nou dan toch weer voor moderns?) Maar inderdaad een 10Mpbs verbinding via wifi naar USB! (USB 1 is hier waarschijnlijk de snelheidsbeperkende factor).
[ Voor 62% gewijzigd door teake op 02-07-2010 21:25 ]
Artemis 23 is echt geweldig! Kom van V17. Snelheid is super, had niet verwacht dat het zo'n enorme verbetering zou opleveren!
Verwijderd
Haha goed om dat te horen!teake schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 20:39:
Dat kan natuurlijk ook nog (losse USB wifi adapter van een tientje). Maar da's minder tweakert-leuk :-)
Heb dit toestel sinds gisteren (mijn eerste gsm met WM) en moet zeggen valt me niets tegen.
Had hiervoor een Nokia 5800 en deze is aanzienlijk sneller, en ziet er
ook veel mooier uit.
Ben me een beetje aan het verdiepen door veel te lezen.
Nu kwam ik in de begin post van deel 12 dit tegen:
Q: Is er een programma om de dataverbinding uit te zetten (voor gebruik in buitenland)?
A: Ja, NoData en Data Controller zijn oa programma's hier voor.
Dit zal voor de meesten hier wel een zeer domme vraag zijn , maar hoe krijg ik die
Data Controller op mijn HD2??
Ik gebruik voornamelijk wifi en af en toe het netwerk van Hi, en het lijkt me heel
fijn als ik het Hi netwerk uit kan zetten.
Edit: Tis me gelukt Ik weet waar de fout zat.
Ik pakte de rar bestanden uit en dat was niet nodig.
Had hiervoor een Nokia 5800 en deze is aanzienlijk sneller, en ziet er
ook veel mooier uit.
Ben me een beetje aan het verdiepen door veel te lezen.
Nu kwam ik in de begin post van deel 12 dit tegen:
Q: Is er een programma om de dataverbinding uit te zetten (voor gebruik in buitenland)?
A: Ja, NoData en Data Controller zijn oa programma's hier voor.
Dit zal voor de meesten hier wel een zeer domme vraag zijn , maar hoe krijg ik die
Data Controller op mijn HD2??
Ik gebruik voornamelijk wifi en af en toe het netwerk van Hi, en het lijkt me heel
fijn als ik het Hi netwerk uit kan zetten.
Edit: Tis me gelukt Ik weet waar de fout zat.
Ik pakte de rar bestanden uit en dat was niet nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door bandietjeoo7 op 03-07-2010 14:38 ]
Nou... ik had een vrij oude Dutty's ROM (Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang V2.5) dus het werd wel weer eens tijd om te flashen. Ik had met deze ROM last van een traag toestel (totaal willekeurig). Zelfs als ik alle programma's gesloten had. Daarnaast moest ik een soft-reset doen als ik m'n HD2 als Disk Drive had aangesloten op m'n laptop, anders kreeg ik de muziek bibliotheek niet meer te zien.HellStorm666 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:36:
[...]
Is er veel verschil tussen Dutty's en Artemis? zo ja, welke?
Qua apps verschillen de ROM's niet zo, maar het was me vooral te doen om de snelheid. Een update van de gebruikelijke apps is natuurlijk ook wel welkom (zoals Google Maps, Facebook, etc.).
In ieder geval... Die snelheid heb ik gekregen! Wat is die Artimis V23 onzettend snel zeg. Een verademing t.o.v. m'n oude ROM
Verwijderd
Heb al een tijdje last met problemen betreffende de proximity sensor.
Terwijl ik aan het bellen ben, gaat het scherm met regelmaat aan. Dit is behoorlijk irritant, resulterend in ophangende gesprekken etc.
Hebben andere mensen hier ook last van?
Terwijl ik aan het bellen ben, gaat het scherm met regelmaat aan. Dit is behoorlijk irritant, resulterend in ophangende gesprekken etc.
Hebben andere mensen hier ook last van?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2010 17:11 ]
Ik heb vanavond Artemis 23 NLD maar eens geflasht.
Allereerst heb ik de B-variant geprobeerd. Na flashen heb ik BsBtweaks geinstalleerd. Na installatie ben ik met de settings van BsB aan de gang gegaan maar tijdens het omgooien van die opties bleef hij ineens finaal hangen. Het enige waar hij nog op reageerde was het verwijderen van de accu.
Na die brute softreset wilde hij niet helemaal booten. Hij bleef hangen in het HTC-schermpje met onderin de groene gegevens over de ROM etc. Ook nu was accu verwijderen de enige optie. Harde reset wilde hij gelukkig wel.
Daarna heb ik de B-variant geinstalleerd. Maar ook die draaide al muurvast nog voordat ik alle gewenste programma's had geinstalleerd en settings had ingevoerd zoals ik ze wilde hebben.
Ik ben dus maar terug gestapt naar Artemis 17
Allereerst heb ik de B-variant geprobeerd. Na flashen heb ik BsBtweaks geinstalleerd. Na installatie ben ik met de settings van BsB aan de gang gegaan maar tijdens het omgooien van die opties bleef hij ineens finaal hangen. Het enige waar hij nog op reageerde was het verwijderen van de accu.
Na die brute softreset wilde hij niet helemaal booten. Hij bleef hangen in het HTC-schermpje met onderin de groene gegevens over de ROM etc. Ook nu was accu verwijderen de enige optie. Harde reset wilde hij gelukkig wel.
Daarna heb ik de B-variant geinstalleerd. Maar ook die draaide al muurvast nog voordat ik alle gewenste programma's had geinstalleerd en settings had ingevoerd zoals ik ze wilde hebben.
Ik ben dus maar terug gestapt naar Artemis 17
hmm, mijn hd2 verbruikt nu ong 12% batt per uur in standby.
hij synct met google ActiveSync elke 5 min en 2 IMAP accounts.
ik vind dit nog al veel.
nu ActiveSync uitgezet, eens zien of het verschil maakt.
hij synct met google ActiveSync elke 5 min en 2 IMAP accounts.
ik vind dit nog al veel.
nu ActiveSync uitgezet, eens zien of het verschil maakt.
Scientia Potentia Est
Ik heb op mijn pc Microsoft Office Outlook 2007 en wil op de htc
de Outlook email instellen maar krijg dit niet voor elkaar (ik heb ziggo en Hi eindeloos online).
Is dit wel mogelijk?
Werkt programmas zoals BsBTweaks wel op een maagdelijke HD2 of moet die geflasht zijn??
de Outlook email instellen maar krijg dit niet voor elkaar (ik heb ziggo en Hi eindeloos online).
Is dit wel mogelijk?
Werkt programmas zoals BsBTweaks wel op een maagdelijke HD2 of moet die geflasht zijn??
[ Voor 25% gewijzigd door bandietjeoo7 op 04-07-2010 11:03 ]
IK heb gisteren de stockrom (1.66) vervangen voor de laatste Artemis versie (23a). Ziet er uit als stock maar is toch sneller. Heb alleen een tweetal vragen:
-Waar kun je instellen dat applicaties met het kruisje echt gesloten worden? Nu blijven ze actief en moet ik deze met taakbeheer sluiten
-En welke display driver kun je het beste gebruiken binnen Artemis center? HTC/Microsoft of Ati?
Thnx
-Waar kun je instellen dat applicaties met het kruisje echt gesloten worden? Nu blijven ze actief en moet ik deze met taakbeheer sluiten
-En welke display driver kun je het beste gebruiken binnen Artemis center? HTC/Microsoft of Ati?
Thnx
Volgens mij heb ik die optie gezien in BsBTweaks
Over de drivers. Bij mij stond standaard de Microsoft driver aangevinkt in Artemis 23. Ik vraag me af of die misschien de oorzaak kan zijn van het hangen van mijn HD2 met deze ROM.
Over de drivers. Bij mij stond standaard de Microsoft driver aangevinkt in Artemis 23. Ik vraag me af of die misschien de oorzaak kan zijn van het hangen van mijn HD2 met deze ROM.
Ook op een maagdelijke, standaard HD2 zo uit de verpakking werkt BSB tweaks, net als nagenoeg alle andere programma's uitstekend.bandietjeoo7 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:07:
Ik heb op mijn pc Microsoft Office Outlook 2007 en wil op de htc
Is dit wel mogelijk?
Verwijderd
Heb je wel een Task29 gedaan voor het flashen? Zoals je het beschrijft, lijkt het daar op.WFvN schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:40:
Volgens mij heb ik die optie gezien in BsBTweaks
Ik heb gisteren ook 23A erop gezet, werkt als een zonnetje! Had eerst wel wat vastlopers maar dat had te maken met de apps. die ik erop zette.
Verwijderd
Onder Start/Instellingen/menu/meer/systeem/taskmanager/button.
Verwijderd
Die tasmanagerbutton, krijg je waarschijnlijk alleen als je een bepaalde taskmanager hebt geïnstalleerd.Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:52:
Verwijderd
heb zelf stock 1.66, als je hspl er op zet moet je flashen naar 1.66 hspl of kun je ook hoger?
Verwijderd
Hoger kan ook.Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:20:
heb zelf stock 1.66, als je hspl er op zet moet je flashen naar 1.66 hspl of kun je ook hoger?
De optie taskmanager heb ik niet onder de genoemde menu optie.. is dit een add-on? Heb de standaard Artemis v23a draaien (zonder cht)Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:52:
Ik heb toch nog maar een keer Artemis 23 geinstalleerd (A-versie). Tot dusver heb ik goede ervaringen met Artemis 17 en gezien ook de nagenoeg alleen positieve geluiden over Artemis moet er haast wel iets fout zijn gegaan bij mij.
Nu heb ik nog geen vastdraaiers gehad met Artemis23. Ik probeer deze ROM dus toch nog maar even wat langer.
Maar wat ik voorheen wel voor elkaar kreeg, lukt me nu niet: Zal ook wel aan mij liggen maar ik krijg de standaard unlockslider niet uitgeschakeld. Ik wil graag gebruik maken van S2U2 maar heb dus nog wel de tweede slider (uit de ROM) erachter zitten. Ik heb voorheen al eens met BsB Tweaks of met S2U2 de andere slider uitgeschakeld maar dat wil me nu maar niet lukken, ik kan de optie niet meer vinden
soft reset liet hem nu wel verdwijnen maar eerder niet
Nu heb ik nog geen vastdraaiers gehad met Artemis23. Ik probeer deze ROM dus toch nog maar even wat langer.
Maar wat ik voorheen wel voor elkaar kreeg, lukt me nu niet: Zal ook wel aan mij liggen maar ik krijg de standaard unlockslider niet uitgeschakeld. Ik wil graag gebruik maken van S2U2 maar heb dus nog wel de tweede slider (uit de ROM) erachter zitten. Ik heb voorheen al eens met BsB Tweaks of met S2U2 de andere slider uitgeschakeld maar dat wil me nu maar niet lukken, ik kan de optie niet meer vinden

soft reset liet hem nu wel verdwijnen maar eerder niet
[ Voor 4% gewijzigd door WFvN op 04-07-2010 13:38 ]
Dit topic is gesloten.