Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:24:
[...]

Kun je deze vraag niet beter op het forum van Artemis op XDA voorleggen? Daar zitten lotgenoten :*)
dacht eigenlijk dat dit een instelling was in sense vandaar de vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-07 00:53
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:51:
[...]

ja hiero ook!
na gistermorgen niets meer
ja ik heb er ook last van.. nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
CRXed schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
Vraagje: Wie heeft ook de Nu.ml app geinstalleerd en heeft ook het probleem dat er geen recent nieuws meer binnenkomt? :?
Dank voor de melding ! Dacht dat het aan mijn toestel / software lag. Ook hier geen updates meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een vraag, op mijn iPod touch zit ook geen flash ondersteuning maar werkt youtube kijken heel goed in een website een filmpje opent hij automatisch de youtube App. In IEM werkt dit volgens mij ook zo maar weet iemand of dit mogelijk is in de standaard opera 9.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
Vraagje: Wie heeft ook de Nu.ml app geinstalleerd en heeft ook het probleem dat er geen recent nieuws meer binnenkomt? :?
De website www.mobilelayers.com offline. Iets mee te maken?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:06:
[...]

De website www.mobilelayers.com offline. Iets mee te maken?
De website is niet offline, maar het forum wel, hij heeft heel de site veranderd.
Binnenkort komt de app via Marketplace, dus misschien wil hij de beta gebruikers geen updates meer geven? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke uitgaande mailserver gebruiken jullie i.c.m. hi? begin toch te denken dat het daarin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:
Mensen ik heb een vraag, op mijn iPod touch zit ook geen flash ondersteuning maar werkt youtube kijken heel goed in een website een filmpje opent hij automatisch de youtube App. In IEM werkt dit volgens mij ook zo maar weet iemand of dit mogelijk is in de standaard opera 9.7?
Als je een youtube video aantikt op een website opent ie automatisch in the youtube player voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Renegade! schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:16:
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar hier heb ik in de twee maanden dat ik men HD2 heb nog steeds niet kunnen wennen aan het toetsenbord. Ik snapte er niets van want ik was al heel wat verschillende toetsenborden gewend en meestal ging dat erg vlot na een tijdje. Zo ook op men HTC Magic die een veel kleiner scherm had en qua lay out bijna een identiek toetsenbord maar toch ging het veel vlotter dan op men HD2.
Nu kwam ik dit tegen op Pocketnow en heb het gelijk geïnstalleerd. Heb het nog maar 5min getest maar het voelt enorm goed aan! :) Ik ga het nu dus nog wat verder proberen, maar voor de mensen die net zoals mij problemen hadden kan dit wel eens de oplossing zijn.
Gisteren LEO08787.exe geïnstalleerd en ik merkte direct verbetering! Geen verspringende lijnen meer bij het tikken van sms'jes met behulp van SlideIT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
yeah.. vandaag komt de telefoon weer terug.
HTC belde me er nog over of ie al binnen was, ging er direct achter aan toen bleek dat ik m nog niet had.
Belt vanavond nog terug om te vragen hoe de tel. nu is.

dat is pas service!

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb altijd als ik op een smsje reageer, dat hij dan naar boven springt en het laatst ontvangen smsje wordt zwart. Het is een beetje moeilijk te omschrijven maar ik denk dat mensen die het ook hebben wel weten wat ik bedoel

Kan ik hier iets aan doen?
is er een fix voor?

[ Voor 10% gewijzigd door Ruben1992 op 23-06-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Wat een drama met het smsen. Het is steeds erger aan het worden. Smsjes vandaag niet ontvangen, kan ook niets versturen en iets opstellen lijkt inmiddels ook onmogelijk geworden.
Het aan en uit zetten van het toetsel lijkt niet te helpen.
Deze HD2 verlangt naar een update!

Zijn er nog steeds mensen die bij de 1.66 ROM ook deze problemen kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Vanuit de twitter van DevQ (maker nu.ml app)
DevQ
#nu.nl v3 feeds tijdelijk offline. Wordt gewerkt aan een oplossing! #Nu.nl beta #WP dus ook! http://bit.ly/9eJ8vt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Heb sinds gisteren ook een HD2 :). Ben er nu al hartstikke blij mee, wat er allemaal mee kan.

Ik ben echter wel van plan om de telefoon te flashen, heb het topic wat doorgelezen en zag dat dit vaak toch wel voordelen had voor de batterijduur. Nu vroeg ik me af of er iemand al Artemis 22B heeft geinstalleerd en of deze goed bevalt. Deze versie is gisteren oid gepost op XDA developers.

Heeft er iemand overigens verder nog tips waar ik op moet letten/mee moet uitkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-08 17:03
Ik ben eigenlijk van plan om de htc hd2 te kopen als hij zo goedkoop mogelijk is, en dat zou zijn wanneer hij bijna uit de productie wordt genomen.

Weet iemand misschien hoe lang een telefoon ongeveer in de productie blijft? of hoe lang de htc hd2 in dit geval nog verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
skillet schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:29:
Ik ben eigenlijk van plan om de htc hd2 te kopen als hij zo goedkoop mogelijk is, en dat zou zijn wanneer hij bijna uit de productie wordt genomen.

Weet iemand misschien hoe lang een telefoon ongeveer in de productie blijft? of hoe lang de htc hd2 in dit geval nog verkocht wordt?
Bij lage prijzen aan het eind moet je niet bij htc zijn de eerste touch hd kost je ook nog 350 euro. En de touch hd die op 6 november 2008 beschikbaar kwam kost ook nog steeds 350 euro. Misschien dat de telefoon over 3+ maanden 400 euro kost maar heel erg snel gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.66 rom, tmobile, geen problemen met sms, weer, twitter en aandelen updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik gebruik vandaag voor het eerst de trilfunctie en kom erachter dat de HD bij een inkomende oproep slechts 1 keer trilt! Alle instellingen nagekeken, hier op het forum en op XDA gezocht maar ik denk dat de conclusie moet zijn: toestel niet goed?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ga is naar de instellingen tab in sense>geluiden en weergave>scrollen naar beneden> beltoontype>kiezen trillen en bellen. Het kon zijn dat het stond op trillen daarna beltoon stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Dank je, maar had ik gekeken en stond op trillen...maar..... nu kom ik er net achter dat wanneer ik hem op trillen zet via de volume knoppen hij 1 keer trilt. Doe ik het echter via sense (dus instellingen>geluiden&weergave>beltoontype>trillen) dan trilt ie wel zoals het hoort! Heel vreemd!
Maar goed, toestel is inmiddels toch al 2 keer zo zwaar door alle geinstalleerde apps. dat ik hem maar eens een HR geef. Misschien is dat probleem dan ook van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan-willem3 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Als je een youtube video aantikt op een website opent ie automatisch in the youtube player voor zover ik weet.
Bij mij laat hij niks zien gewoon wit en is er dus ook niets om op te klikken?
Opera 9.7 standaard erbij geleverd?
Iemand?

@Ruben 1992
Ik heb precies hetzelfde erg vervelend maar ook ik weet geen oplossing(en)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
micheldenhaag schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:28:
O o o.... ik heb me laten verleiden de allerlaatste versie van Resco Keyboard Pro te kopen en wat heb ik daar geen spijt van. In één klap verlost van al je typeproblemen.

Ik ben normaal niet van het reclame maken, maar doe de trial downloaden en je wil niets anders meer. Je maakt gewoon geen enkele tikfout meer. Ik voel met net als Balki Barthokomos... en doe de Dance of Joy met cousin Larry :+

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Binnen 5 min was ik verkocht, en heb hem direct besteld voor €8, Echt super fijn toetsenbord.

Heb nog een probleempje met smsen. Als ik een ontvanger wil toevoegen dan liet hij altijd de mensen zien met de letters in de naam die ik intypte bijv. H -> Henk of Herman etc.

Nu doet ie dat niet meer, komt dat door Resco Keyboard pro?? of ligt het aan iets anders.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Wordt bij jullie de telefoon ook vet traag na het installeren van een applicatie?
Na een uurtje is die weer snel,,, Ook softreset gedaan maar dat helpt ook niet...

Heb gewoon G-alarm geinstalleerd dus geen vage applicatie, genoeg geheugen etc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
sk0o schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:38:
[...]

Binnen 5 min was ik verkocht, en heb hem direct besteld voor €8, Echt super fijn toetsenbord.

Heb nog een probleempje met smsen. Als ik een ontvanger wil toevoegen dan liet hij altijd de mensen zien met de letters in de naam die ik intypte bijv. H -> Henk of Herman etc.

Nu doet ie dat niet meer, komt dat door Resco Keyboard pro?? of ligt het aan iets anders.??
Ja dat komt door het keyboard waar het aan ligt is mij ook een raadsel.
Simpele oplossing maar werkt wel slaat nergens op :? . Typ eerst bijvoorbeeld voor Henk> He
Vervolgens doe je een spatie en daarna weer een backspace rara ineens komen de mensen weer te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
jan-willem3 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:13:
[...]

Ja dat komt door het keyboard waar het aan ligt is mij ook een raadsel.
Simpele oplossing maar werkt wel slaat nergens op :? . Typ eerst bijvoorbeeld voor Henk> He
Vervolgens doe je een spatie en daarna weer een backspace rara ineens komen de mensen weer te voorschijn.
Klopt na een spatie en backspace zijn ze erweer.. :| Dit moet op te lossen zijn toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
sk0o schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:38:
[...]

ik sms mensen altijd vanuit het adresboek dus ervaar dit probleem niet. Weet wel dat alle vreemde keyboards dit euvel kennen. Minor issue voor mij, in vergelijking tot de enorme typeverbetering van dit fantastisch slimme keyboard!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 21:42
noooooooooooo!!

heb weer is dubbele tonen tijdens het bellen!!
iemand enig iedee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
rynon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:33:
noooooooooooo!!

in de oorspeaker? dat komt door het geklooi van T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
rynon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:33:
noooooooooooo!!

Had er vanmiddag ook last van, zit bij Vodafone. na 30sec bellen is "echo' bijna helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rynon
  • Laatst online: 09-09 21:42
sk0o schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:46:
[...]

Had er vanmiddag ook last van, zit bij Vodafone. na 30sec bellen is "echo' bijna helemaal weg.
hoop idd dat het probleem bij vodafone ligt aangezien ik ook last heb gehad van dat ik gebeld wordt en op wil nemen en dan loopt me toestel vast en toen had ik ook last van dubbele tonen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Weet er iemand een manier om het sms/andere meldingen geluid uit te krijgen. Ik kan wel instellen dat de beltoon alleen trillen is, maar kan niet iets soortgelijks vinden voor het sms geluid.

Ik kan natuurlijk de telefoon op trillen zetten, maar zodra ik het geluid dan voor de mp3 speler omhoog zet schiet de telefoon weer op normaal, en dus met sms geluid. Ik heb er nu maar gewoon een wav bij opgezet die geen geluid bevat, maar vroeg me af of er iets eleganters is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Telefoon is binnen:D camera heeft weer goede kwaliteit, internet werkt al 3 uur non-stop.
alleen nog wel klein vlekje in het scherm

Wat ik iedereen trouwens erg aan kan raden is active sync (exchange) via gmail. werkt echt super!

[ Voor 26% gewijzigd door HellStorm666 op 23-06-2010 22:33 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even aan het rommelen met het toestel...resultaat: Hard-reset kunnen uitvoeren :(

/me heeft weer even wat te doen dus :9

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
jappas schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:49:
Weet er iemand een manier om het sms/andere meldingen geluid uit te krijgen. Ik kan wel instellen dat de beltoon alleen trillen is, maar kan niet iets soortgelijks vinden voor het sms geluid.

Ik kan natuurlijk de telefoon op trillen zetten, maar zodra ik het geluid dan voor de mp3 speler omhoog zet schiet de telefoon weer op normaal, en dus met sms geluid. Ik heb er nu maar gewoon een wav bij opgezet die geen geluid bevat, maar vroeg me af of er iets eleganters is.
En als je bij Instellingen>Menu>Meer>Geluiden en Meldingen>Meldingen>Gebeurt.: Nieuw Bericht het vinkje weghaalt bij 'geluid afspelen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Barfman schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 06:24:
[...]

Ik raad je Sportypal aan, mooi stukje software (gratis).
Tnx! Heb dit gisteren uitgeprobeerd. Werkt goed. Je resultaten zijn ook naar internet te downloaden. Werkt voor wandelen, rennen, fietsen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
de NU app werkt weer...

Toch een van de betere apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd heb ik, wanneer ik het volume aanpas bij het kijken van een zelf opgenomen filmpje of een filmpje in Youtube, een grijs vlak aan de zijkant van mijn scherm en niet meer de volumeaanduiding in het midden van het scherm. Iemand enig idee hoe dit komt? Maar nog belangrijker, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de HD2 is weer bijna zoals ik 'm wil...nu nog even kijken hoe ik de weer-animatie uit kan zetten.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:16:
Zo, de HD2 is weer bijna zoals ik 'm wil...nu nog even kijken hoe ik de weer-animatie uit kan zetten.... 8)
Makkelijkste: nieuwe snelkoppeling maken. Je kunt dan kiezen voor "Weer Animatie Aan/Uit Snelkoppeling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holgersson schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:26:
[...]

Makkelijkste: nieuwe snelkoppeling maken. Je kunt dan kiezen voor "Weer Animatie Aan/Uit Snelkoppeling".
Ezel die ik ben!!! 8)7 zit natuurlijk gewoon bij CHT ingebouwd :X

Het is warm vandaag zullen we maar zeggen...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:48:
Sinds enige tijd heb ik, wanneer ik het volume aanpas bij het kijken van een zelf opgenomen filmpje of een filmpje in Youtube, een grijs vlak aan de zijkant van mijn scherm en niet meer de volumeaanduiding in het midden van het scherm. Iemand enig idee hoe dit komt? Maar nog belangrijker, hoe los ik dit op?
Dan heb je iets geinstalleerd die de graphische files van de volume-bar heeft overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
hmm. HD2 nog met originele rom en radio.
Alleen CHT 8.5.1 geinstalleerd.
vanochtend tel van de lader. om 17:00 batt nog maar 5% :(
2 e-mail accounts elke 5min, weer elke 30 min en een activesync op direct staan...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb sinds maart een HD2, toestel loopt me veel te vaak vast (zowel op stock ROM als Artemis) Als ik een smsje wil beantwoorden krijg ik opeens mn letters niet meer te zien en springt het beeld omhoog.
Als ik wil kijken of ik nog nieuwe berichten heb gaat het scherm soms niet eens aan, maar de toetsen lichten wel op. Wordt er een beetje moe van.
Hij heeft misschien ook wel goede kanten, zoals Sense, wat er natuurlijk goed uitziet, maar nog een gebrek is apps, ik bedoel, er is nog niet eens een officiele Hyves app uit (los van WinMo Hyves) wat er niet uitziet naar mijn idee :+

En CHT zet ik er al helemaal niet meer op :') erg buggy steeds

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben1992 op 25-06-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ruben1992 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 00:15:
Ik heb sinds maart een HD2, toestel loopt me veel te vaak vast (zowel op stock ROM als Artemis) Als ik een smsje wil beantwoorden krijg ik opeens mn letters niet meer te zien en springt het beeld omhoog.
Als ik wil kijken of ik nog nieuwe berichten heb gaat het scherm soms niet eens aan, maar de toetsen lichten wel op. Wordt er een beetje moe van.
Hij heeft misschien ook wel goede kanten, zoals Sense, wat er natuurlijk goed uitziet, maar nog een gebrek is apps, ik bedoel, er is nog niet eens een officiele Hyves app uit (los van WinMo Hyves) wat er niet uitziet naar mijn idee :+

En CHT zet ik er al helemaal niet meer op :') erg buggy steeds
Met CHT wacht ik nu ook elke keer een paar weken voordat ik een nieuwe versie installeer...
Ik draai nu nog steeds 1.7.1. Die werkt eigenlijk nog steeds goed genoeg, dus niet echt veel reden om over te stappen op 1.8.5
Maar dat is met de meeste ROM's en software op XDA het geval. Meestal is het beter om een paar dagen te wachten totdat een aantal storende bugs zijn weggewerkt... Tenzij je natuurlijk heel erg fan bent van bugs! :P

Met kleine apps is het niet zo'n probleem, maar CHT veranderd toch best een hele hoop in Sense, dus dat heeft veel meer impact, als je die elke keer moet updaten...

[ Voor 6% gewijzigd door Paling1 op 25-06-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Heb sinds CHT 1.8.5 niets anders dan problemen.
Eerst op artemis v 17 geïnstalleerd, werkte prima. Toen spontaan sense niet meer wilde opstarten.
Vervolgens maar een nieuwe rom geflashed, nieuwste cleanex nld met cht 1.8.5 al geïnstalleerd.
Vanaf het begin al het probleem dat om de zoveel tijd m'n scherm niet meer lockt, ik niet meer bij het startmenu kan komen, en de dailer niet meer kan openen.
Heeeeel vreemd allemaal, ga vandaag maar weer eens terug naar stock 1.66 denk ik. Even kijken of dat wel normaal kan blijven werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:48:
Heb ik ook gehad, in mijn geval na het installeren van een batterijmeter met procentaanduiding (stock ROM 1.66). Maar kan ook door andere overschrijvingen gebeuren. Onderstaande oplossing toont weer de standaard horizontale volume slider, dus niet de vertikale side bar slider. Het vereist een kleine tweak in het register (maak vooraf een backup).

Volume icon bug:
The new 1.66 ROM's seems to have a bug with volume icon. When installing a new battery icon, the volume icon disappears.

Solution:
Just delete these reg-keys to get volume icon back with custom taskbar:

[HKLM/Software/HTC/VolumeOverlay]
LoadIconFromResDLL
SoundIconLink

Een andere universele oplossing is het gebruik van Volumex een zeer uitgebreid koopprogje klik.

Succes O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Hallo Mensen,

Ik heb nu iets raars met mijn HD2.

Gisteren gewoon uitgeschakeld en daarna aan de lader gehangen. Vannochtend van de lader afgehaald en aan gezet. Herkend hij het wachtwoord niet meer. Zegt dat het wachtwoord incorrect is of reageerd er helemaal niet op (je ziet wel dat je de cijfers invoert en die komen er ook te staan, maar het slotje doet gewoon niets, je ziet wel dat je er op "drukt"). Scherm gaat ook uit na 13 sec ongeveer zelfs als je gewoon wat aan het intypen bent.

Heb al gezocht op GOT, maar niks over dit probleem gevonden. Is hier iets overbekend bij jullie? Softreset heeft geen effect.

Hopelijk hebben jullie een oplossing?

[ Voor 11% gewijzigd door Guru1000 op 25-06-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
XNightmare schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:52:
Heb sinds CHT 1.8.5 niets anders dan problemen.
Eerst op artemis v 17 geïnstalleerd, werkte prima. Toen spontaan sense niet meer wilde opstarten.
Vervolgens maar een nieuwe rom geflashed, nieuwste cleanex nld met cht 1.8.5 al geïnstalleerd.
Vanaf het begin al het probleem dat om de zoveel tijd m'n scherm niet meer lockt, ik niet meer bij het startmenu kan komen, en de dailer niet meer kan openen.
Heeeeel vreemd allemaal, ga vandaag maar weer eens terug naar stock 1.66 denk ik. Even kijken of dat wel normaal kan blijven werken...
Workaround: Installeer het cabje met extended action voor onder je 'long pres END'-toets.
Als ik problemen heb met Cookie (het is idd een beetje buggy) dan kan ik met long-press-end altijd een 'manila restart' forceren en dat is meestal voldoende.
Sowieso een aanwinst dat cabje met al die functionaliteit onder de END toets!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=704631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn HD2 opgehaald alleen krijg ik het maar niet voor elkaar om mijn hotmail in te stellen. Telkens krijg ik de melding dat ik het wachtwoord of email verkeerd heb in getoetst wat onmogelijk is want ik heb het ondertussen wel 20 keer geprobeerd. Iemand ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Ruffzz schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:12:
Ik heb vandaag mijn HD2 opgehaald alleen krijg ik het maar niet voor elkaar om mijn hotmail in te stellen. Telkens krijg ik de melding dat ik het wachtwoord of email verkeerd heb in getoetst wat onmogelijk is want ik heb het ondertussen wel 20 keer geprobeerd. Iemand ervaring mee toevallig?
begin met marketplace de nieuwste versie van windowslive te donwloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
micheldenhaag schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:40:
[...]

begin met marketplace de nieuwste versie van windowslive te donwloaden!
Vanaf de telefoon zelf of via de computer (windows mobile software) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan im de nu app downloaden? zie m namelijk nog niet in marketplace staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Ruffzz schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:15:
[...]

Vanaf de telefoon zelf of via de computer (windows mobile software) ?
marktetplace is een applicatie die standaard in je HD2 zit. het lichtblauwe boodschappentasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:34:
waar kan im de nu app downloaden? zie m namelijk nog niet in marketplace staan.
komt waarschijnlijk omdat ie nog beta is:
http://www.mobilelayers.com/category/betasoftware/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
micheldenhaag schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:28:
[...]

Workaround: Installeer het cabje met extended action voor onder je 'long pres END'-toets.
Als ik problemen heb met Cookie (het is idd een beetje buggy) dan kan ik met long-press-end altijd een 'manila restart' forceren en dat is meestal voldoende.
Sowieso een aanwinst dat cabje met al die functionaliteit onder de END toets!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=704631
Ik zou het in overweging nemen als ik dit probleem niet 4 keer per dag zou hebben :P
Toch bedankt dat je mee wilt denken. Begin toch een beetje te twijfelen of het niet iets anders is (virus wellicht?). Heb nml sinds dat ik m'n telefoon aan een pc van een vriend heb gehangen dat hij constant blue screens krijgt en z'n pc min of meer aan gort is. Hoewel dit natuurlijk goed toeval zou kunnen zijn, blijf ik het wel een vreemd iets vinden.... Neem bij de volgende flash ook m'n geheugenkaartje maar eens mee in de format, mss dat daar wat zit te stieren ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
Mijn HD2 die valt vaak uit.. meestal als het wat later in middag als ik in de trein zit, dan word hij steeds warmer en warmer en dan is me beeld in eens zwart(dus uit).. ik heb dan maar 1 app open staan gewoon Opera, verder niks. de telefoon zit wel altijd in me zak daar is het natuurlijk wel wat warmer maar daar moet zo telefoon toch gewoon tegen kunnen?
maar als ik hem dan weer wil aanzetten dan loopt de telefoon vast of gaat hij gewoon weer uit.
zelfs na een hard reset blijft dit probleem voordoen. Staat verder geen custom rom op.

heeft iemand ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
micheldenhaag schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:54:
[...]

marktetplace is een applicatie die standaard in je HD2 zit. het lichtblauwe boodschappentasje.
Om de nieuwe versie van windows live te downloaden moet ik inloggen wat dus niet gaat omdat ik telkens weer krijg dat mijn email adres / wachtwoord niet goed is. Overigens hoe kan ik de oude versie verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
tomblack schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 11:13:
Mijn HD2 die valt vaak uit.. meestal als het wat later in middag als ik in de trein zit, dan word hij steeds warmer en warmer en dan is me beeld in eens zwart(dus uit).. ik heb dan maar 1 app open staan gewoon Opera, verder niks. de telefoon zit wel altijd in me zak daar is het natuurlijk wel wat warmer maar daar moet zo telefoon toch gewoon tegen kunnen?
maar als ik hem dan weer wil aanzetten dan loopt de telefoon vast of gaat hij gewoon weer uit.
zelfs na een hard reset blijft dit probleem voordoen. Staat verder geen custom rom op.

heeft iemand ook last van dit probleem?
Als de telefoon steeds warmer wordt en deze zichzelf uitschakelt zal het hoogstwaarschijnlijk een hardware probleem zijn, neem contact op met HTC.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Ruffzz schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 11:19:
[...]

Om de nieuwe versie van windows live te downloaden moet ik inloggen wat dus niet gaat omdat ik telkens weer krijg dat mijn email adres / wachtwoord niet goed is. Overigens hoe kan ik de oude versie verwijderen?
werkt je inlog en wachtwoord wel als je op een pc inlogt op windows live??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
micheldenhaag schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:05:
[...]

werkt je inlog en wachtwoord wel als je op een pc inlogt op windows live??
Ja ... Ik heb het nu wel voor elkaar om de laatste versie van windows live er op te krijgen. Helaas krijg ik nog steeds de melding dat het wachtwoord / email adres niet klopt :| Ik heb zelfs mijn wachtwoord veranderd naar een hele simpele maar zelfs dat helpt niet.

Mijn verbinding is ook niet echt stabiel te noemen. Ik heb de proxy van vodafone uit maar peep werkt ook maar half terwijl het internetten wel goed gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Ruffzz op 26-06-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Ruffzz schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:10:
[...]

Ja ... Ik heb het nu wel voor elkaar om de laatste versie van windows live er op te krijgen. Helaas krijg ik nog steeds de melding dat het wachtwoord / email adres niet klopt :| Ik heb zelfs mijn wachtwoord veranderd naar een hele simpele maar zelfs dat helpt niet.

Mijn verbinding is ook niet echt stabiel te noemen. Ik heb de proxy van vodafone uit maar peep werkt ook maar half terwijl het internetten wel goed gaat.
probeer eens met wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Vreemd .. ik ging net in de tuin zitten en nu werkt het wel 8)7 Ontvangst of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomblack
harmageddon schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:03:
[...]

Als de telefoon steeds warmer wordt en deze zichzelf uitschakelt zal het hoogstwaarschijnlijk een hardware probleem zijn, neem contact op met HTC.
Gelijk maar even een mailtje naar htc gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Laatst online: 21:31
Bij mij bij het opstarten of soft reset krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden in services.exe. Dit krijg ik zowel voor het invoeren van mijn pin, en erna ook. Iemand hier ervaring mee of een idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Het is zover, HTC HD2 kan andere OS-en draaien.

Er was van de week een doorbraak in het maken van een stabiele Linux-Kernel. Ze hadden eindelijk de fouten gevonden die processor-crashes veroorzaakten. Nu is de kernel stabiel (iig bruikbaar)

Dcordes heeft gister Ubuntu op de HD2 geplaatst.

http://twitter.com/htc_linux

Ze zijn druk bezig met het porten van Android. Dit zal nog wel even duren aangezien ze als eerste nog een touchdriver moeten schrijven wat niet zo makkelijk is.

Maar er zijn weer een aantal grote stappen gemaakt om android op de HD2 te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruffzz schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:10:
[...]

Ik had het zelfde probleem alleen bij mij werkte een nieuw wachtwoord instellen wel, maar ik wil ook graag de nieuwe windows live maar hoe krijg ik de oude eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Ruffzz schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:43:
[...]

Vreemd .. ik ging net in de tuin zitten en nu werkt het wel 8)7 Ontvangst of zo?
Sinds ik bij Vodafone zit heb ik dat ook. Volle G-ontvangst, maar binnen nooit 3G of H. Zodra ik buiten kom wel. Dat was bij KPN veel beter, kon je ook binnen je apps installeren en updaten :P

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
ik snap nu eindelijk hoe somigen zo negatieve kunnen zijn over de HD2.
heb nu weer een paar dagen de HD2 terug.
ROM en radio dus stock, wel de nieuwste.
accu is met 7 à 8 uur leeg
toetsenbord is heel erg sloom
hele telefoon is langzaam
lockscreen loopt vast.
ga zo maar door.

morgen gaat artemis er mooi weer op, had toen nooit dit soort problemen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

HellStorm666 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:12:
lockscreen loopt vast.
ga zo maar door.

Weetje, ik wil geen partypooper zijn maar ik draai sinds ik het toestel heb (december) stock roms. Dat de accu gaat bij beel gebruik inderdaan snel leeg. Maar verder heb ik echt nergens last van. Het slome toetsenbord geval krijg ik alleen als er heel veel actieve programmas openstaan, en mijn toestel is gewoon rete snel. Ik denk dat HTC of Microsoft nou gewoon met een stabiele ROM moeten komen want zo moeilijk kan het toch niet zijn.. De een heeft wel last van traagheid en de ander weer niet.

Ben ik trouwens de enige die het bizar vindt dat de Windows Live Messenger applicatie op de iPhone/Pod beter is dan die van Windows Mobile?

[ Voor 6% gewijzigd door HollovVpo1nt op 27-06-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Mwah, zo vreemd is het toch niet?

MSN was al eerder ontwikkeld voor WM. WM heeft zijn eigen interface en daar past het goed bij.

De Iphone heeft een geheel andere interface (volgens vele beter) en met die basis is het dus ook gemaakt waardoor hij ook beter is. Deze is net een maand uit en die van WM is al weet ik het hoelang op de markt :P

Wacht maar tot 7 dan zal er wel een toppe msn komen denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kan iemand mij helpen met hoe ik films kan kijken op mn HD2, bijvoorbeeld dvd bestanden, ik ben al een tijdje aan het zoeken maar kan geen goede converter of iets vinden? Weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
er is een converter voor de htc hd.
heet iets van htc hd video converter.
werkt erg goed.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat klopt. Heet om precies te zijn: HTC Touch HD Video converter v1.21
Je kan ook gewoon coreplayer installeren kan je gewoon DIVX kijken zonder om te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 10:28
Heb nu ook een tijdje een HD2 en ben er zeer tevreden mee, echt een verbetering van mijn iPhone waar ik vanaf kom, wat een vrijheid!

Heb nu ook Skype geinstalleerd en ingesteld dat deze zowel via 3G als via wifi mag verbinden. Met wifi gaat bellen probleemloos, maar via 3g ben ik zowel als de ontvanger van het gesprek onverstaanbaar, het stottert enorm. Dit terwijl ik goede hdspa/3g ontvangst heb.
Hebben meer mensen hier last van en is hier een oplossing voor? (Ik heb een vodafone 3g abbonnement)

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Weet iemand of er een soortgelijke app is als WhatApp of Ping voor de HD2. Eventueel eentje die op verschillende telefoons kunnen, zodat ik met iemand die geen HD2 heeft ook kan communiceren).

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Zo, weer ff aan t kloten geweest met het volgende resultaat:

HSPL 2.08 er op
Radio 2.09.51.03 er op
Artemis V22.0 B NLD er op
Co0kie 1.85 incl. CHTE er op
SRS WoW er weer op.
SD kaartje een nieuwe format gegeven vanuit het toestel.

Wat is dat ding weer lekker snel!!!

(heb op FTD een How-To met alles er op en er aan gemeld, staat op t usenet nu, voor de hoe en waar moet je maar zoeken, dat kan ik hier niet vermelden)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Gevonden, dank je! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malfoi schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:37:
Weet iemand of er een soortgelijke app is als WhatApp of Ping voor de HD2. Eventueel eentje die op verschillende telefoons kunnen, zodat ik met iemand die geen HD2 heeft ook kan communiceren).
Nee, helaas nog niet. Alleen Palringo (P!ng waar Samsung gebruik van maakt), dan kun je gewoon via de services van Palringo met elkaar communiceren, en daarnaast kun je ook meerdere accounts als MSN, AIM, Google Talk enzo instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Laatst online: 21:31
Groentenman schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 16:50:
Bij mij bij het opstarten of soft reset krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden in services.exe. Dit krijg ik zowel voor het invoeren van mijn pin, en erna ook. Iemand hier ervaring mee of een idee hoe dit op te lossen is?
Kickje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit was in mijn geval TomTom, die niet 100% compatible bleek te zijn met mijn huidige rom. Start eens op zonder memory card, als dan het probleem weg is, kan het dus 1 van de apps zijn die je daar hebt op geinstalleerd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Is het mogelijk om het klepje op de achterkant los te bestellen?

Ik ben om de één of duistere reden mijn klepje van de accy kwijt. Nu zit ik dus met een telefoon met simkaart en battery in aanzicht.

Hopelijk is dit los te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Navigon MN7 parkeer en ik wil 'm weer via de snelkoppeling openen geeft m'n HD2 de melding: 'Het bestand kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat....blijft voordoen'. Ik heb gewoon de legale versie uiteraard. Via taakbeheer kan ik 'm wel openen, maar dat is lastiger vanwege de kleine regel. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:49:
Als ik Navigon MN7 parkeer en ik wil 'm weer via de snelkoppeling openen geeft m'n HD2 de melding: 'Het bestand kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat....blijft voordoen'. Ik heb gewoon de legale versie uiteraard. Via taakbeheer kan ik 'm wel openen, maar dat is lastiger vanwege de kleine regel. Iemand een oplossing hiervoor?
mocht je hiervoor geen oplossing vinden dan heb ik een kleine omweg.

de mmtaskmanager

Deze is finger-friendly. Dus dan heb je iig niet het gepriegel met die kleine regels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Die foutmelding krijg ik ook vaak, maar dan heb ik veel apps tegelijk open en het sluiten van sommige apps helpt dan.
Verder heb ik ook het idee dat dat met Opera 10 te maken heeft, heb jij die ook geinstalleerd?
Opera 10 zorgt er ook vaak voor dat de camera niet kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:32:
Die foutmelding krijg ik ook vaak, maar dan heb ik veel apps tegelijk open en het sluiten van sommige apps helpt dan.
Verder heb ik ook het idee dat dat met Opera 10 te maken heeft, heb jij die ook geinstalleerd?
Nee, ik heb gewoon de standaard ingebakken Opera 9.xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:32:
*dubbel*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:23:
[...]

mocht je hiervoor geen oplossing vinden dan heb ik een kleine omweg.

de mmtaskmanager

Deze is finger-friendly. Dus dan heb je iig niet het gepriegel met die kleine regels ;)
tnx, die ga ik eens opzoeken en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 01:08:

HSPL 2.08 er op
Radio 2.09.51.03 er op
SRS WoW er weer op.

(heb op FTD een How-To met alles er op en er aan gemeld, staat op t usenet nu, voor de hoe en waar moet je maar zoeken, dat kan ik hier niet vermelden)
Wat is het verschil tussen HSPL2 en HSPL3? Heb zelf HSPL2.
En wat is het verschil tussen Radio 2.09.51.03 en Radio 2.12.50.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:04
edit: NVM... gevonden!

[ Voor 92% gewijzigd door ToMaSZ op 28-06-2010 23:13 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
HellStorm666 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:12:
lockscreen loopt vast.
ga zo maar door.

Sja, ik kocht mijn HD2, draaide precies een half uurtje stock-ROM en dacht toen al, net een Diamond, waar ik vanaf kom. Die 1Ghz proc kon ik niet ontdekken.

Na wat omzwervingen van Clean-ex uiteindelijk ook uitgekomen bij Artemis. Helemaal top, ik ken de trage HD2 van het begin niet terug. Ik loop altijd even achter met Artemis, laat de echte die-hards de nieuwste versies uitproberen en flash dan zelf als een release stabiel en vlot blijkt te zijn met voldoende voordelen.
Zoals het er nu uit ziet zal de volgende die ik flash wel V23 worden.

Ik heb hem net te hard nodig om voorop te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:53:
[...]

Wat is het verschil tussen HSPL2 en HSPL3? Heb zelf HSPL2.
En wat is het verschil tussen Radio 2.09.51.03 en Radio 2.12.50.02
HSPL3 werkt op elke HD2, ook de 1024MB's ed.

Radio 2.09.51.03 is een radio voor europa, maar is ouder dan de 2.12.50.02 (welke ik er nu net op gezet heb)
Voor mij zorgt de 2.09.51.03 voor een internetverbinding die hangt, net als vele dat doen voor mij. 2.12.50.02 tot nog toe niet, maar staat er ook maar kort op)

Als HSLP2 voor jou goed werkt hoef je dit niet aan te passen.
Radio's moet je gewoon proberen, kost maar 2 min om er 1 op te zetten en je raak niets kwijt.
Ze zijn allemaal verschillend en gedrag is afhankelijk van een hoop dingen. Accu duur, gps, wifi, bluetooth, bel kwaliteit, snelheid, ontvangst alles wat met verbindingen via een draadloos achtig iets te maken heeft heeft met je radio te maken.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Bij mij kwam het door een rotatie-programmaatje wat ik niet meer gebruikte (omdat het niet goed werkte), maar wat na déinstallatie nog wel restanten in windows>menu>startup achter gelaten had. Daar even de snelkoppeling verwijderd (met total commander, of andere verkenner), en klaar is klara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 08:15
PacinoAllstars schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:56:
Is het mogelijk om het klepje op de achterkant los te bestellen?

Ik ben om de één of duistere reden mijn klepje van de accy kwijt. Nu zit ik dus met een telefoon met simkaart en battery in aanzicht.

Hopelijk is dit los te bestellen!
Ebay kan je ook doen, gewoon zoeken naar Battery Cover HTC HD2. Is veel goedkoper, levering duurt alleen wel eventjes wat langer. Zorg wel dat je voor de juiste hd2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
HellStorm666 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 01:08:

HSPL 2.08 er op
Radio 2.09.51.03 er op
SRS WoW er weer op.

Is er ook ergens een demofilmpje te vinden van deze ROM? Ik kan op youtube met artemis 22.0 hd2 niet echt wat vinden lijkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Zijn er meer mensen die zoveel problemen hebben met smsen?
Wéér heb ik smsjes niet ontvangen, herstarten van de telefoon levert vervolgens niet veel op.
De smsjes die nog verzonden moesten worden gaan er vaak (niet altijd) wel uit. Maar smsjes die
ik eerder zou hebben moeten ontvangen komen nooit aan. Daardoor heb ik al vele belangrijke smsjes gemist!

Hebben jullie hier ook problemen mee dat smsjes die verstuurd worden als de telefoon sms problemen heeft of uitstaat vervolgens helemaal niet ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
Novadecasa schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:40:
Zijn er meer mensen die zoveel problemen hebben met smsen?
Wéér heb ik smsjes niet ontvangen, herstarten van de telefoon levert vervolgens niet veel op.
De smsjes die nog verzonden moesten worden gaan er vaak (niet altijd) wel uit. Maar smsjes die
ik eerder zou hebben moeten ontvangen komen nooit aan. Daardoor heb ik al vele belangrijke smsjes gemist!

Hebben jullie hier ook problemen mee dat smsjes die verstuurd worden als de telefoon sms problemen heeft of uitstaat vervolgens helemaal niet ontvangen?
misschien handig om de rom versie erbij te melden (orgineel, branded, custom, versie nummer etc)
Daarnaast zou je zelf al kunnen checken of er updates zijn. DIt is in principe een bekend oud en opgelost probleem en zou dus makkelijk met een rom update (officieel) gefixed kunnen worden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Prulleman schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:13:
[...]

misschien handig om de rom versie erbij te melden (orgineel, branded, custom, versie nummer etc)
Daarnaast zou je zelf al kunnen checken of er updates zijn. DIt is in principe een bekend oud en opgelost probleem en zou dus makkelijk met een rom update (officieel) gefixed kunnen worden
Heb in mijn vorige berichten dat steeds gemeld. Draai de rom 1.48 omdat daar geen problemen mee waren. De 1.66 ROM komt er op in de vakantie, volgende week.
Maar ben dus wel benieuwd of er meer mensen last van hebben, zowel met deze ROM als met ROM 1.66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij het afspelen van de mp3 geen albumhoes in beeld, in media player wel. Ik heb al een afbeelding in de muziek geplaatst en het folder genoemd, bij mediaplayer werkt dit.Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
teake schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:55:
[...]

Is er ook ergens een demofilmpje te vinden van deze ROM? Ik kan op youtube met artemis 22.0 hd2 niet echt wat vinden lijkt het?
zijn zover ik weet geen filmpjes van.
maar hij is eigenlijk het zelfde als de stock ROM. alleen dan sneller en stabieler.
met een documents tab.

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.